![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Bmw e21 320 din 1977 (model pre-facelift) O sa ma apuc de el in iulie sper, am strans o parte din piese, mai am de cautat multe oricum...
Nu o restaurez si nici masina de strada nu o fac, va fi ceva de genul track car. Planuiesc sa-i fac tinichigeria ca la carte, motorul va fi m30b35 cel mai probabil, mici modificari la articulatie & suspensie si o voi usura cat se va putea de mult. Sper eu sa fie primul e21 "de pista" de la noi, asta daca nu mi-o ia Gabita inainte. E greu sa faci sa iasa ceva dintr-un e21 (nu ma refer la aspect) e mult limitat fata de e30 la partea mecanica. Urati-mi succes ca nu o sa mai fiu om dupa ce ii curat toata caroseria pana la tabla. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu vorbeam de atitudinea celor care postează pe acest forum.
A lucra mult la maşină nu este o chestie de māndrie pentru că nu stă toată lumea la curte īncāt să aibă posibilitatea de a lucra personal la maşină. Poţi să fii māndru de o maşină pe care ai adus-o pe linia de plutire indiferent de cine a făcut manopera, important este faptul că ai transformat o maşină şi i-ai prelungit viaţa. Normal că nu trebuie să mergi la service pentru orice problemă, īnsă multe lucruri nu le poţi face īn faţa blocului. Am observat că ăsta a devenit un motiv de laudă: "Eu īmi repar singur maşina, nici nu-ţi poţi da seama cāte ore am stat sub maşină etc. etc" Recondiţionarea corectă a unei maşini nu se face īn faţa blocului şi nu se face cu un buget mic. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 02:40 PM |