![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am alocat o zi intreaga pentru a face o revizie bordului de la e28... Am schimbat acumulatorii si cateva becuri.
Probleme: 1. S-a aprins becul de la discuri uzate (sper sa se rezolve in urma schimbarii discului si a etrierului pe stanga, care oricum face galagie de ceva vreme) 2. M-am ales cu niste leduri simpatice (2 rosii, unul galben) aprinse. N-am reusit resetarea. Mai incerc cand ajung din nou acasa... 3. Marea problema... in continuare nu functioneaza indicatorul la apa... Am fost la electrician, a verificat sonda, zice ca e buna... Am pus indicatorul de pe benzinar, care mergea, si la fel face: salta putin (2mm) cand pun contactul (ramane sub zona albastra) si nu se mai misca de acolo... Ce sa-i mai fac? ![]() Sonda e cea de langa termostat, care ii arata si cat timp sa tina aprinse bujiile, nu? De cand am masina e problema asta, dar pana acum am crezut ca indicatorul din bord e defect. Orice sfaturi, idei, sunt binevenite... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am alocat si azi cateva ore pentru masina, desi poate nu trebuia, fiind duminica.
Am schimbat disc+etrier+placute pe stanga fata cu cele de pe masina donatoare. Am descoperit ca defapt nici nu aveam senzor de placute pe masina, asa cum a zis Til ![]() Am resetat din nou INSPECTION, dar cum am miscat masina, iar s-a aprins ![]() Ceasul la apa tot nu merge, voi incerca sa schimb sonda, eventual sa iau una noua. In caz ca mai aveti vreo idee, scrieti. Mi se pare destul de complicat sa urmaresc instalatia electrica dintre sonda si ceas, asa ca as prefera sa nu fie nevoie... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 06:31 PM |