![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 114 Joined: 9-March 09 From: Bihor Member No.: 2,591 Car: BMW E36 Engine: 316 1.6 105CP ![]() |
as pute sa pun un turbo compresor pe un bmw E36 316,105 cp distributie pe curea,si unde as putea gasi si pana la cati cp il poate duce????
va multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
1.
QUOTE pe langa kitul de turbo sunt multe alte chestii care trebuie puse pe masina aia multi multi nervi si bani cheltuiti pune si tu un motor mai mare pe ea si cu o economie mult mai mare decat ai pune turbo ai avea un motor cu o putere mult mai mare decat daca ai pune turbo pe al tau 2. QUOTE Din cate mi-am dat eu seama, motorul optim din punct de vedere al taxelor/posibilitatilor de imbunatatire ulterioara e cel de 2.5. Kit-urile turbo sunt mai scumpe la motoarele mai mici si nu au aceeasi eficienta. 3. QUOTE Iesi mult mai ieftin, mai fiabil, mai performant, mai bine daca montezi un 2.5 24v . Cati trebuie sa iti mai spuna ca nu are rost sa te gandesti la 1.6ti ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 114 Joined: 9-March 09 From: Bihor Member No.: 2,591 Car: BMW E36 Engine: 316 1.6 105CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
oricum va multumesc nu trebuie sa o iei ca pe o rautate... trebuie doar sa intelegi ca unele masini sunt doar masini...si atat.... ca sa bagi bani intr o masian trebuie sa si merite si sa ti dea satisfactii si sa fie si sigura, sa te poti baza pe ea... tu ii pui turbo...mai cresti nitelul viteza...dar te ai gandit cum te opresti? si ca trebuie sa schimbi puntea spate, plus alte frani care sa faca fata? motorul pe care ai pus turbo poate sa reziste sau nu... poti indoi supape sparge pistoane si toate altele. ia si cauta pe forum ca sunt unele proiecte turbo, si vezi ce motoare au ales, si ce buget au avut. si asa cum ti am mai zis si mai sus...alte probleme care apar pe parcurs... evacuare, injectoare, chiulasa etc etc etc... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 08:10 AM |