Help - Search - Members - Calendar
Full Version: fratilor as vrea sa va intreb???
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
florin_sacanu
as pute sa pun un turbo compresor pe un bmw E36 316,105 cp distributie pe curea,si unde as putea gasi si pana la cati cp il poate duce????
va multumesc
Silviu
Iesi mult mai ieftin, mai fiabil, mai performant, mai bine daca montezi un 2.5 24v .

In principiu se poate supra-alimenta un M40 1.6, insa cineva care e dispus sa faca treaba asta nu va sta sa intrebe pe forum cum se face.

Singurul motiv pentru care as prefera 1.6ti care sa fuga ca un 2.0 ar fi aprecierile si remarcile celor care stiu despre ce e vorba. E mai "impresionant" un motor mic modificat de proprietar astfel incat sa dezvolte o putere mare decat un motor mare si puternic pus de fabrica .
florin_sacanu
QUOTE (Silviu @ Jun 22 2009, 09:44 PM) *
Iesi mult mai ieftin, mai fiabil, mai performant, mai bine daca montezi un 2.5 24v .

In principiu se poate supra-alimenta un M40 1.6, insa cineva care e dispus sa faca treaba asta nu va sta sa intrebe pe forum cum se face.

Singurul motiv pentru care as prefera 1.6ti care sa fuga ca un 2.0 ar fi aprecierile si remarcile celor care stiu despre ce e vorba. E mai "impresionant" un motor mic modificat de proprietar astfel incat sa dezvolte o putere mare decat un motor mare si puternic pus de fabrica .


si ceva indici sa imi dai unde as putea gasi o adresa ceva ma poti ajuta???
si pana la cati cp imi baga in motor????
mersi mult
Sorin
nu merita se duce repede pe butuci
trebuie alta admisie, partea de soft este limitata
bartro
Parca a mai fost abordat subiect asta....
TiL
Da, s-a discutat destul de mult despre turbo pe forum. E adevarat, nu pe M40, dar pe altele da.
Silviu
QUOTE
si pana la cati cp imi baga in motor????


35.

laugh.gif
florin_sacanu
QUOTE (Silviu @ Jun 23 2009, 01:02 PM) *
35.

laugh.gif

dar nu stiu daca sa discutat, dar eu va-m intrebat daca se poate pune si as vrea sa ma ajutati un pic daca puteti
ms mult
Ciupanezu
Oricum nu-ţi vei supraalimenta maşina.

Costurile sunt destul de mari, iar omul care vrea să-şi supraalimenteze maşina şi are şi fondurile necesare nu pune astfel de întrebări pe forumuri.
INTERCEPTOR
incearca un compresor mecanic...
pe ebay.com gasesti turbo kit uri sa ti pui si pe bicicleta
tomado e28 owner
Rezista motorul de 1.6 cu distributie pe curea la un astfel de upgrade? smile.gif
INTERCEPTOR
rezista cat poate....la preisune micuta si cai putinei mai rezista...da nu prea se merita modificarile pt 50 de cai ....
tomado e28 owner
1.6i chiar NU e pentru performanta... Din cate mi-am dat eu seama, motorul optim din punct de vedere al taxelor/posibilitatilor de imbunatatire ulterioara e cel de 2.5. Kit-urile turbo sunt mai scumpe la motoarele mai mici si nu au aceeasi eficienta. Dar daca vrei neaparat ceva... (simpatica faza cu bicicleta, probabil ar raci pedalele tongue.gif )
INTERCEPTOR
si se alimenteaza de la spite....in fine kit urile se invart in jur la 800 1000 dolari acolo si ajung aici cam la 1000 e sau mai sus depinde de ce anume cauti...oricum 16 nu prea este pt asa ceva...insa poate omu vrea sa si faca:PP noi discutam
florin_sacanu
QUOTE (INTERCEPTOR @ Jun 23 2009, 11:55 PM) *
si se alimenteaza de la spite....in fine kit urile se invart in jur la 800 1000 dolari acolo si ajung aici cam la 1000 e sau mai sus depinde de ce anume cauti...oricum 16 nu prea este pt asa ceva...insa poate omu vrea sa si faca:PP noi discutam



eu tot am sa incerc sa pun un turbo compresor daca e cazu modific tot, sau ar mai o modalitste sa imi pun un motor de 1,6 pe lant,
va multumesc
edutxu
QUOTE (florin_sacanu @ Jun 24 2009, 08:33 AM) *
eu tot am sa incerc sa pun un turbo compresor daca e cazu modific tot, sau ar mai o modalitste sa imi pun un motor de 1,6 pe lant,
va multumesc

eu nu prea vad rostul la topicurile astea....
cred ca nu ganditi cand le scrieti....
tu and ti ai luat masina asta le ce te ai gandit?
sa ai bmw, dar ti ai luat cu motor de bicicleta ca sa ai consum mic...
acum vrei ca din gangania aia de motor sa mai rasara si vre un stol de cai pegas...
pe langa kitul de turbo sunt multe alte chestii care trebuie puse pe masina aia multi multi nervi si bani cheltuiti
pune si tu un motor mai mare pe ea si cu o economie mult mai mare decat ai pune turbo ai avea un motor cu o putere mult mai mare decat daca ai pune turbo pe al tau
edutxu
QUOTE (florin_sacanu @ Jun 24 2009, 08:33 AM) *
eu tot am sa incerc sa pun un turbo compresor daca e cazu modific tot, sau ar mai o modalitste sa imi pun un motor de 1,6 pe lant,
va multumesc

eu nu prea vad rostul la topicurile astea....
cred ca nu ganditi cand le scrieti....
tu and ti ai luat masina asta le ce te ai gandit?
sa ai bmw, dar ti ai luat cu motor de bicicleta ca sa ai consum mic...
acum vrei ca din gangania aia de motor sa mai rasara si vre un stol de cai pegas...
pe langa kitul de turbo sunt multe alte chestii care trebuie puse pe masina aia multi multi nervi si bani cheltuiti
pune si tu un motor mai mare pe ea si cu o economie mult mai mare decat ai pune turbo ai avea un motor cu o putere mult mai mare decat daca ai pune turbo pe al tau
Silviu
1.
QUOTE
pe langa kitul de turbo sunt multe alte chestii care trebuie puse pe masina aia multi multi nervi si bani cheltuiti
pune si tu un motor mai mare pe ea si cu o economie mult mai mare decat ai pune turbo ai avea un motor cu o putere mult mai mare decat daca ai pune turbo pe al tau


2.
QUOTE
Din cate mi-am dat eu seama, motorul optim din punct de vedere al taxelor/posibilitatilor de imbunatatire ulterioara e cel de 2.5. Kit-urile turbo sunt mai scumpe la motoarele mai mici si nu au aceeasi eficienta.


3.
QUOTE
Iesi mult mai ieftin, mai fiabil, mai performant, mai bine daca montezi un 2.5 24v .


Cati trebuie sa iti mai spuna ca nu are rost sa te gandesti la 1.6ti ?
florin_sacanu
QUOTE (Silviu @ Jun 24 2009, 02:54 PM) *
1.


2.


3.


Cati trebuie sa iti mai spuna ca nu are rost sa te gandesti la 1.6ti ?




oricum va multumesc
edutxu
QUOTE (florin_sacanu @ Jun 24 2009, 06:21 PM) *
oricum va multumesc

nu trebuie sa o iei ca pe o rautate...
trebuie doar sa intelegi ca unele masini sunt doar masini...si atat....
ca sa bagi bani intr o masian trebuie sa si merite si sa ti dea satisfactii si sa fie si sigura, sa te poti baza pe ea...
tu ii pui turbo...mai cresti nitelul viteza...dar te ai gandit cum te opresti? si ca trebuie sa schimbi puntea spate, plus alte frani care sa faca fata? motorul pe care ai pus turbo poate sa reziste sau nu...
poti indoi supape sparge pistoane si toate altele. ia si cauta pe forum ca sunt unele proiecte turbo, si vezi ce motoare au ales, si ce buget au avut.
si asa cum ti am mai zis si mai sus...alte probleme care apar pe parcurs... evacuare, injectoare, chiulasa etc etc etc...
florin_sacanu
va multumesc penrtu sfat
se poate inchide acest topic
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.