![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am alocat o zi intreaga pentru a face o revizie bordului de la e28... Am schimbat acumulatorii si cateva becuri.
Probleme: 1. S-a aprins becul de la discuri uzate (sper sa se rezolve in urma schimbarii discului si a etrierului pe stanga, care oricum face galagie de ceva vreme) 2. M-am ales cu niste leduri simpatice (2 rosii, unul galben) aprinse. N-am reusit resetarea. Mai incerc cand ajung din nou acasa... 3. Marea problema... in continuare nu functioneaza indicatorul la apa... Am fost la electrician, a verificat sonda, zice ca e buna... Am pus indicatorul de pe benzinar, care mergea, si la fel face: salta putin (2mm) cand pun contactul (ramane sub zona albastra) si nu se mai misca de acolo... Ce sa-i mai fac? ![]() Sonda e cea de langa termostat, care ii arata si cat timp sa tina aprinse bujiile, nu? De cand am masina e problema asta, dar pana acum am crezut ca indicatorul din bord e defect. Orice sfaturi, idei, sunt binevenite... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
eu cand ma luat e12..in starea in care era... de la craiova la iasi mi a consumat benzina de 5 mil, si ma intreceau toate daciile
![]() deci vezi ca ai un cablu, sau o impletitura de sarma care e legata de la baterie la caroseria masinii...ia si verifica si vezi cum e, la mine acea imprelitura era legata nod ![]() iar termostatul blocat pe deschis.. asta in caz ca tu ai sonda aia buna -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 04:03 PM |