![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am alocat o zi intreaga pentru a face o revizie bordului de la e28... Am schimbat acumulatorii si cateva becuri.
Probleme: 1. S-a aprins becul de la discuri uzate (sper sa se rezolve in urma schimbarii discului si a etrierului pe stanga, care oricum face galagie de ceva vreme) 2. M-am ales cu niste leduri simpatice (2 rosii, unul galben) aprinse. N-am reusit resetarea. Mai incerc cand ajung din nou acasa... 3. Marea problema... in continuare nu functioneaza indicatorul la apa... Am fost la electrician, a verificat sonda, zice ca e buna... Am pus indicatorul de pe benzinar, care mergea, si la fel face: salta putin (2mm) cand pun contactul (ramane sub zona albastra) si nu se mai misca de acolo... Ce sa-i mai fac? ![]() Sonda e cea de langa termostat, care ii arata si cat timp sa tina aprinse bujiile, nu? De cand am masina e problema asta, dar pana acum am crezut ca indicatorul din bord e defect. Orice sfaturi, idei, sunt binevenite... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
mi se pare ca exista alta sonda pe bloc care spune cat timp sa tina bujiile.
Despre indicatorul de placute uzate... ai senzor la placute? Eu nu am, asa ca am scos becul din bord sa nu stea aprins tot timpul. Mai e un martor pentru frane in bord, care se aprinde cand iti scade nivelul lichidului de frana. Resetarea e cu cantec... chiar daca am schimbat acumulatorii, prima resetare de obicei merge, e ok, dar la a doua resetare incepe sa faca figuri, gen se aprind ledurile verzi si in mers (ar tb sa se aprinda doar la contact) etc. Dar inca pare sa retina starea. Ma gandesc ca o fi dus circuitul care incarca acumulatorii. Am un bord cu baterie pentru tine ![]() La td-ul meu sonda de temperatura avea doi papuci. Daca erau pusi invers, sau daca unul nu era conectat (nu mai retin exact cazul) bordul arata cam jumatate din temperatura reala, deci nu trecea de zona albastra. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 06:17 PM |