![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Am posibilitatea sa cumpar un Peugeot 406 din 1998 cu 2.500 euro, poate chiar o idee mai putin. Sunt la cateva sute de euro de banii aia, pana la sfarsitul verii am toti banii. Omul imi este prieten si ma asteapta sa o iau, nu se grabeste. Motor 2.0 132 CP, aer..etc..
Singura problema a masinii este tripoda din cutie.. Ce inseamna asta? Ma gandeam sa cumpar o cutie SH si aia e, dar nu inteleg ce e tripoda asta si unde cacat vine. Masina merge acum si este perfect functionaal in rest. El nu mai circula cu ea momentan, are masina de la firma. Exteriorul este impecabil, masina a avut si casco- s-ar putea sa aiba in continuare chiar. Interiorul e ingrijit, fara rupturi sau tiganii, iar masina e inmatriculata in RO, toate actele ok. Kilometri pe la 160 mii, fosta masina de firma , el e proprietarul al 2-lea. Chiar mi-as dori o masina cu aer conditionat, are peste 130 CP, impozitul si asigurarea mi le permit fara probleme, arata chiar bine la exterior- nu era un criteriu dupa care ma agitam prea mult, iar bani pentru masina ii fac relativ repede. Pe langa asta, problema de la cutie nu are cum sa afecteze motorul, caroseriea sau sa ma puna in pericol foarte rau - adica frane am, directie am, doar ca nu voi putea sa scot din viteza-in cel mai rau caz - Corect? Singurele probleme sunt: am boala ursilor, vreau BMW sau un mercedes in aceeasi perioada, imi place sa ma dau de-a latu si sa ma invart cu masina; e Peugeot; ma tem de faza cu cutia, sa nu pice peste o sapt si sa ma trezesc ca raman cu ea in fatza blocului, sau mai rau..pe la mama dreq.. Am gasit o singura cutie de viteze intr-o ora cat am cautat..si am auzit scorul de 400 euro..la banii astia, mai bine vorbesc cu unu care aduce piese auto din afara sa imi ia si mie una. Astept pareri pertinente. Dar mai ales.. CE E TRIPODA DIN CUTIE si ce face asta? E chestia aia triunghiulara in care intra planetara sau ce face? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Acum doi ani masina a primit o revizie de 300 milioane..deci bani s-au bagat in ea.
Credeti-ma ca imi doresc un urs sau o pisica de innebunesc. Pisica imi doresc mai mult pentru ca ma tem de problemele electrice de la urs. Cum sa va explic..imi doresc urs pentru ca nu am apucat sa ma bucur pana la capat de asta pe care l-am avut, ca sa zic asa. XUC avea probleme electrice, mai exact o instalatie electrica relativ manglita pe ici pe colo. Singura faza ciudata era urmatoarea: aprindeai farurile, pronea pompa de benzina. In rest..nu fura curent,nu nimic.. Cu masina aia am reusit sa pierd 2.000 euro ( diferenta dintre pretul de achizitie si pretul de vanzare+ costul reparatiilor). Nu doresc inca o experienta de genul. Plus de asta, m-am bucurat de ea in forma completa doar pentru 2 luni si cateva zile, dupa care a stat 3 luni la un garaj ptr reparatii, apoi am stat si m-am chinuit cu ea sa o fac sa mearga cat de cat, si in perioada aia ba mergea ceva, ba se bulea altceva.. Apoi alti bani, alte piese, am facut-o sa functioneze, dupa care a avut ceva problema cu luleaua - cum o calcam la podea, sarea si murea motorul,tot - NICI PANA ACUM nu stiu de ce. In fine..am vandut-o in februarie in speranta ca imi voi lua alta masina in martie..a trebuit sa ii dau tatei niste bani si de atunci strang in continuare. Daca e sa imi iau urs, vreau ori 1.8 IS, ori 2.0, ori 2.5 si aia e. NU vreau compromisuri gen 1.6 M40, 1.8 de orice natie ar fi, fie el M10 sau M40..Vreau sa fuga serios masina.. Printre alte optiuni ar fi 5-ar E34 - pentru spatiul interior suplimentar si pentru faza ca gasesc mult mai multe dotari la aceeasi bani cu un urs, iar probabilitatea de a gasi un 2.5 24V OK este mult mai mare decat cea de a gasi un 2.5 12V. Cat despre treaba cu placerea la condus..am nevoie de o masina care sa mearga. Sa fuga asa nitel - sunt rezonabili 132 CP aia..macar are peste 110-120.. Adica stiu ca pot sa ma grabesc un pic cu ea, nu e de curse ,dar macar pot accelera cat de cat:) Nu vreau sa dau de nici un service in afara de treaba cu cutia - pe care vreau sa o intampin o singura data si atat! Nu imi spuneti de consum la urs 2.5, pentru ca am mai avut urs, inteleg cum e treaba si credeti-ma ca eu puneam benzina cu zambetul pe buze. Imi permit sa dau cateva mil pe luna pe benzina, si oricum nu ma duc cu ea la munca zi de zi. Imi tebuie masina sa mearga in weekend si seara/noaptea. CU fostul urs..nu cred ca as fi plecat din oras fara o trusa de scule dotata binisor, urmatoarea masina trebuie sa fie suficient de fiabila sa pot face 500 de km in 4-5 ore fara oprire si fara sa faca nazuri. Cunoasteti pe cineva care aduce piese auto direct din germania ? La modul de la un schrott ceva? Daca tot iau cutie, macar sa nu iau de aici. Trebuie sa fie unul de dezmbembrat pe undeva, ce naiba.. Inca astept un raspuns cu privire la CE ESTE TRIPODA aia. Multumesc pentru raspunsuri:) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 08:43 PM |