![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Unii dintre voi isi aduc cu siguranta aminte de faptul ca, inca din august 2005, am avut un topic pe bmwclub.ro privind proiectul de Ordonanta de Urgenta a Guvernului, de a modifica legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.
Principalul subiect este cresterea specatuloasa a impozitului anual pe care trebuie sa-l plateasca fiecare posesor de autoturism dotat cu motor cu capacitatea cilindrica de peste 2 litri. Pe scurt, in faza actuala a proiectului, dupa adoptarea Ordonantei de Urgenta, impozitul se va calcula astfel: A. se imparte capacitatea cilindrica in grupe de cate 200cmc; B. se inmulteste numarul de grupe obtinute la pct. a cu urmatoarele valori: - 10 RON, pentru motoare sub 2 litri; - 60 RON, pentru motoare intre 2 litri si 3 litri; - 150 RON, pentru motoare peste 3 litri. Cateva exemple: - pentru un BMW E30 320i cu motor M20: 1990cmc / 200cmc = 9,95 grupe, se rotunjeste la 10 grupe. Impozitul anual: 10 * 10 RON = 100 RON (1.000.000 lei vechi); - pentru un BMW E36 325i cu motor M50: 2494cmc / 200cmc = 12,47 grupe, se rotunjeste la 13 grupe. Impozitul anual: 13 * 60 RON = 780 RON (7.800.000 lei vechi); - pentru un BMW E34 535i cu motor M30: 3430cmc / 200cmc = 17,15 grupe, se rotunjeste la 18 grupe. Impozitul anual: 18 * 150 RON = 2.700 RON (27.000.000 lei vechi). Intrucat acest mod de calcul al impozitului nu diferentiaza autoturismele in functie de vechime sau valoarea pe piata, este evident ca posesorii de masini mai vechi cu motoare de peste 2 litri vor fi zdravan penalizati financiar. Nu mai vorbesc de cei cu motoare de peste 3 litri, care pur si simplu vor fi nevoiti sa arunce masinile. In data de 13 octombrie am depus la Ministerul de Finante o petitie in numele a 10 cetateni, prin care solicitam modificarea modului de calcul al impozitului, propus in proiectul de Ordonanta de Urgenta. Apoi, in 14 octombrie am fost la o sedinta publica a Ministerului de finante, pe acest subiect. Ieri (25 oct), Ministerul de Finante a publicat varianta revizuita a proiectului: Click aici pentru versiunea 25 oct a proiectului Ministerului Finantelor Din pacate, au fost adoptate multe modificari propuse in sedinta din 14 octombrie (in special cele referitoare la alcool!), dar nu a aparut nimic nou in ceea ce priveste impozitul pe autoturisme. In consecinta, va recomand urmatoarele: 1. Luati in considerare faptul ca este foarte probabil ca incepand cu 2006 sa platim impozit auto conform proiectului si metodei de calcul prezentate mai sus. 2. Amanati, cel putin pana la adoptarea Ordonantei de Urgenta, orice plan de a achizitiona un autoturism (vechi) cu motor de peste 2 litri, in conditiile in care bugetul pentru intretinerea masinii va fi limitat. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
chiar voiam sa te intreb cum a decurs discutia la care ai fost.
se pare ca nu li s-au destupat capetele... ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 46 Joined: 19-October 05 Member No.: 28 ![]() |
Nu mai dau M40 -u ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Daca se adevereste e groasa treaba daca pana la 3 litri mai poti sa platesti impozitul ce sare de 3 litri e moarte :crybaby:
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Uau... chiar daca nu aveam de gand sa-mi iau masina cu motor peste 3 litri, mi se pare totusi absurd sistemul. As mai intelege sa aplici taxe mai mari pe capacitatea care depaseste 2 litri, sau sa fie o suma fixa pentru fiecare 1-2 sute de cmc, indiferent de capacitatea totala.
Daca se va aplica regula, cred ca o sa vedem o gramada masini cu motoare mari date la fiare vechi, chiar daca sunt inca bune. Dar vechile Dacii vor merge in continuare fara probleme... dacia1300.indanet.ro, anyone? ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
Scap ieftin eu...decat 1 milion :nod: |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
pot sa zic ca mie imi convine 6 mil pe an .asta e muncesc 2 luni pt masina doar pt taxe:( dar pt asta AI F.T IN GURA CU LEGILE SI ORDONANTELE LOR.nu ar putea da ordonanta sa fie salariul minim pe economie 400 de euro .ca s anu mai injur?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Interceptor, imi permiti o corectie?
"Ii" se scrie cu I nu cu A. In rest iti dau dreptate ... hai la un suc sa vedem cum facem sa-ti cumpar bestia ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
nasol cu taxele astea....eu unul voi plati in jur de 8 miliones... :crybaby: ...s-a terminat smecheria...cine draq m-a pus sa iau masina cu motorul omologat? :splat: :minigun:
-------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Sa mai zic inca o data ce frumos e 1.6 din punctul asta de vedere? :nod: -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Ionut) eu unul voi plati in jur de 8 miliones Aseaza-te la coada dupa mine, la plans. Oricat de tare plangi dupa 8 milioane, ma tem ca e doar un smiorcait fatza de plansul dupa 27 de milioane ...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 139 Joined: 19-October 05 Member No.: 36 ![]() |
33mil... prea multe injuraturi... edited
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (Robert) QUOTE (Ionut) eu unul voi plati in jur de 8 miliones Aseaza-te la coada dupa mine, la plans. Oricat de tare plangi dupa 8 milioane, ma tem ca e doar un smiorcait fatza de plansul dupa 27 de milioane ...Robert, daca iese treaba cu impozitele asa, mai tii masina? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (ccc) Robert, daca iese treaba cu impozitele asa, mai tii masina?
Sincer, nu stiu ce sa-ti raspund in momentul asta. Iau in calcul o serie de variante. Ca sa vezi cam unde sunt cu gandirea: Varianta 1: Motor de 2.8l sau 3.0l (omologat, evident). Din pacate, costurile totale ale conversiei (motor + minim de revizie a acestuia + instalare + omologare) sunt undeva intre EUR 800 si EUR 1500, care practic acopera diferenta de impozit intre 2.8/3.0l si 3.5l pentru 2-3 ani. Altfel zis, cheltuiesc acum cu banii jos ceea ce ar trebui sa cheltuiesc in trepte timp de 2-3 ani. Iar peste 2-3 ani, cine stie ce va mai fi cu masina asta. Pare o varianta nefezabila. Varianta 2: O vand. Dpdv financiar, cea mai inteleapta alternativa. Nu sunt inca pregatit mental sa fac asta, mai ales ca nu cred sa existe cumparator, in Romania, pentru un E28 535i din '86. Varianta 3: Platesc impozitele si "emulez" ideea ca am o masina puternica si relativ noua, dar care se devalorizeaza cca. 750 EUR/an (care nici nu e absurd, aproape orice masina relativ noua se devalorizeaza mai mult decat atat). Pe scurt: inca habar n-am ce o sa fac. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
1. e foarte mult si 800E. cu 4-500 gasesti si m50
![]() 2. sincer, nu cred ca o sa ai sanse. gandeste-te ca acum cu impozitele astea trebuie sa fii super fan sa dai pe un an jumate din valoare masinii la impozit. 3. - nici eu nu as stii ce sa fac in locul tau.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Da grea problema:
1-clar o sa te coste o gramada de bani conversia mai ales daca vrei sa iasa totul ok ![]() 2.-daca as avea banii pt impozit as lua oricand masina ta 3.-nici eu nu stiu ce as face probabil ca as face 30 mil imprumut anual sa platesc impozitul ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (florin83) e foarte mult si 800E. cu 4-500 gasesti si m50. Mai gandeste-te ca o sa il vinzi si pe al tau.. Eu zic ca pe undeva pe la 2-300E max trebuie sa cheltuiesti.
Florin, si eu speram initial sa ies mult mai ieftin, dar un calcul realist mi-a demonstrat ca nu e asa. Un motor sub 300 EUR este varza. Deci, ma costa minim 300 EUR motorul. Apoi, fara EUR 250 pentru o revizie rezonabila a motorului nici nu ma gandesc sa-l urc pe masina. Instalarea (dat jos cel vechi + montat cel "nou" + alte adaptari necesare la inst. electrica) iarasi costa minim 250 EUR. Sa nu uitam apoi de costuri suplimentare gen: transport (caram de colo colo ceva de 200+ Kg), omologare, poate spagile aferente: min. 200 EUR. Pe motorul vechi sa zicem ca iau EUR 200. De aici rezulta ca o astfel de conversie (de la M30 3.5l la M30 2.8l / 3.0l) costa min. EUR 800. Repet, minim. Cum, de regula, calculul pe hartie este subestimat fatza de realitate, iti dai seama ca de fapt vorbim de 1000+ EUR. In ceea ce priveste un M50 sau altfel de motor, de generatie mai noua, costurile se duc bine de tot in sus (pentru ca mai trebuie: cutie de viteze + cardan + adaptari majore la instalatia electrica + alte adaptari la tot felul de furtune, suporti, cleme, etc). In plus, astfel de lucruri de artizanat practic invalideaza valoarea unui E28. Iese o struto-camila fara sens - mai bine il radiez si vand piese din el. Singura conversie cu sens, la altceva decat M30, ar fi S50 (2990 cmc, 286CP, 310Nm) - dar un astfel de motor este foarte rar, costa cel putin 2000 EUR, deci iese total din discutie (costul total al conversiei ar fi mai mare decat diferenta de impozit pentru 5 ani!) Iata deci ca, din orice unghi ma uit, nu prea exista solutie. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
daca e sa o vinzi mare lucru nu obtii pe ea....eu zic in felul urmator(ATENTIE:zic doar, nu stiu daca eu as face la fel)....fa-i radierea, inchirieaza un garaj, pastreaz-o acolo etc....cumpara o masina pentru oras, ca sa te poti misca si asteapta vremuri mai bune...e doar o parere....pentru mine e inca bine, dar nu stiu pentru cat timp... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Ionut) fa-i radierea, inchirieaza un garaj, pastreaz-o acolo etc....cumpara o masina pentru oras, ca sa te poti misca si asteapta vremuri mai bune Daca ii fac radierea, aleluia: masina asta nu va mai merge niciodata pe sosele, pentru ca nu va mai putea fi re-inmatriculata (nici macar EUR2 nu are).
Am la tara un garaj unde sa o tin (acolo este de fapt, acum). In cel mai rau caz, o sa o tin acolo inmatriculata pana intram in EU, apoi (o sa muriti de ras!) o vand in Germania. De necrezut, dar acolo un E28 535i in stare buna se vinde rezonabil. Dar, radiata din Romania, nu va putea fi inmatriculata nici in EU - deci varianta cu radiatul este exclusa, cu exceptia faptului ca vreau s-o dezmembrez. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
stai...pai cand o radiezi sa o cumpere altcineva, cum e??? masina daca a fost inmatriculata odata se poate inmatricula inca 100 de ani...cartea o sa o ai in continuare, talonul la fel...tu doar o bagi pe numere rosii, expira alea...si gata...dar de inmatriculat o sa o poti inmatricula...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Ionut) masina daca a fost inmatriculata odata se poate inmatricula inca 100 de ani...cartea o sa o ai in continuare Posibil sa ai dreptate. Trebuie sa ma mai interesez.
Si mai am ceva de aflat: impozitul se plateste daca ai in proprietate o masina (indiferent daca e sau nu inmatriculata), sau numai daca ai in proprietate o masina inmatriculata? Spun asta pentru ca imi inchipui ca impozitele se aplica de regula la proprietate, nu la modul de utilizare al acesteia. |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
numai daca o ai in proprietate, daca o radiezi...nu mai platesti...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pune-ma pe lista daca vrei sa renunti la el. Incearca totusi sa scapi de impozit macar un an. Dupa aceea poate o sa ai alte posibilitati si o sa-ti permiti sa-l folosesti.
Tare mi-e teama ca daca o radiezi din circulatie masina tot in proprietatea ta ramane si platesti impozit... la cat de destepti sunt dragii nostri conducatori... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Gandind la rece, cea mai buna solutie mi se pare sa o vinzi cat mai repede. Si nu neaparat in Romania. Germania, Moldova, oriunde.
Decat sa te apuci sa schimbi motorul, mai bine cauti alta masina cu motor convenabil. acum nu stiu daca te poti desparti de ea... ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
daca o vinde in Romania mare lucru nu o sa-si ia pe ea....
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 39 ![]() |
QUOTE (Ionut) numai daca o ai in proprietate, daca o radiezi...nu mai platesti...
![]() Nope! Am intrebat shi raspunsul oficial a fost: impozitul este pe proprietate nu pe dreptul de circulatzie. Deci plateshti si cu masina radiata! |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Asta-i buna. Si platesti impozit pentru o caruta pe care n-o folosesti in functie de cat de mare e o chestie de sub capota. De ce nu s-ar lua dupa dimensiunea gaurii stropitorilor
![]() Robert, nici eu nu sunt de acord sa schimbi motorul, dar eu vad lucrurile din afara. Tu ai o masina la care tii si vrei sa te mai bucuri de ea... iar cel mai simplu ar fi un transplant la M20 ... motor - cutie - diferential. Dar le gasesti intr-o stare atat de buna cum sunt cele pe care le ai tu? Pana la urma ajungi la concluzia: ori o pastrezi asa cum e ori o vinzi. O vinzi, dar cine ti-o cumpara? Si asa ramai cu ea, asteptand vremuri mai bune ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Astazi am primit o scrisoare de la Ministerul Finantelor Publice - Directia generala legislatie impozite directe.
Este raspusul Ministerului Finantelor la petitia noastra nr. 218507 / 13 oct. 2005, care avea 10 semnatari si prin care solicitam modificarea modului de calcul al impozitului, propus in proiectul de Ordonanta de Urgenta. Va reproduc in continuare textul scrisorii de raspuns: La scrisoarea dvs inregistrata sub nr. 218507/2005 prin care ne prezentati unele comentarii si propuneri la proiectul ordonantei de urgenta ce vizeaza Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, va transmitem ca instituirea impozitului asupra mijloacelor de transport la valoarea reala de piata este si un deziderat al nostru, dar care in etapa actuala nu poate fi implementat, avand in vedere baza de date disponibila si posibilitatile de furnizare a acesteia. Va multumim pentru colaborare. Director general, Cornelia Petreanu. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Din scrisoarea Ministerului de Finante (postul meu de mai sus) trag urmatoarele concluzii:
1. SUnt absolut convins ca, din 2006, vom plati impozitele conform grilei de impozitare din proiectul de Ordonanta de Urgenta privind modificarea Legii 571/2003. Mai exact, cel putin pentru 2006, petitia noastra a esuat. Sa ne pregatim deci sa platim din greu. 2. Ministerul de Finante recunoaste indirect faptul ca sistemul de impozitare auto ce va intra in vigoare din 2006 este cel putin perfectibil si ca solicitarea noastra este cel putin pertinenta ("instituirea impozitului [...] la valoarea reala de piata este si un deziderat al nostru"). 3. Scuza prezentata de Minister ("un deziderat al nostru [...] care in etapa actuala nu poate fi implementat, avand in vedere baza de date disponibila si posibilitatile de furnizare a acesteia") este totusi justificata, tinand cont de faptul ca nu mai sunt nici 2 luni pana incepe anul 2006, deci nu mai exista timp pentru a implementa un sistem de calcul bazat pe valoarea reala. Apoi, foarte probabil ca veniturile estimate din noile impozite auto au intrat in calculul bugetului pe 2006, deci o schimbare de ultim moment ar avea prea multe efecte colaterale. 4. Daca raspunsul este onest si exprima realitatea (nu doar un text prin care sa ne arunce praf in ochi), inseamna ca, de la inceputul anului 2006, trebuie initiat un dialog deschis cu Ministerul, avand ca scop determinarea solutiilor prin care se poate trece cat mai repede la "instituirea impozitului [...] la valoarea reala de piata" - mai ales ca acesta este si "un deziderat" al Ministerului Finantelor. "Baza de date si posibilitatile de furnizare a acesteia" este o problema mult mai mica si mai usor de solutionat, decat pare la prima vedere. Multi dintre noi lucram sau ne pricepem in domenii precum IT si auto, deci putem veni cu solutii fezabile. 5. De remarcat: in forma de proiect de Ordonanta de Urgenta privind modificarea legii 571/2003, varianta publicata in 25 oct. 20045, Retromobil Club Romania a reusit sa impuna urmatoarea modificare: La art. 262 dupa litera d) se introduce o noua litera e) cu urmatorul cuprins : " e) vehiculele istorice definite conform prevederilor legale in vigoare.� Mai exact, Retromobil Romania a reusit sa excluda de la plata impozitului auto vehiculele istorice. Nu pot decat sa ii felicit! 6. Pct. 5 de mai sus ne permite sa tragem cateva concluzii: - Ministerul de Finante este deschis la propuneri / solutii justificate si rezonabile; - noi insine, cei afectati de caracterul incorect al sistemului de impozitare auto ce intra in vigoare din 2006, trebuie sa actionam. Nimeni nu va face asta pentru noi. Deci, daca va simtiti afectati de noile impozite, am un singur mesaj: implicati-va activ. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Corect ar trebui sa incercam sa facem un catalog in care sa trecem pretul de piata al fiecarui automobil- de ex Robert pt 535-ul lui nu cred ca poate lua mai mult de 4000E(aici stabilim valoarea maxima)din nefericire nu stiu cum putem face treaba asta
![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 6-November 05 From: Constanta Member No.: 89 ![]() |
Salut
Am sa va povestesc ceva interesant. Am un prieten in Germania e de acolo bastinas si e fan BMW ca noi toti de pe acest forum. Aseara vorbeam cu el despre ce vor sa faca tembeli astia cu ordonanta de urgenta. Fiti atenti, in Germania treaba sta in felul urmator, pentru o masina cum are el un 735 din 92 daca ar fi lasat catalizatorul original (euro 1) ar fi platit un impozit de 730 euro cam ca la noi, dar pentru ca ei sunt un pic mai isteti si au posibilitatea sa schimbe catalizatorul si sa se incadreze in normele de poluare euro 2 (catalizatorul pentru o astfel de masina costa 276 euro) el acum plateste 256 euro, suna interesant nu? Pentru un 750 din acelasi an impozitul este de 356 euro tot cu euro 2. Concluzia pe care am tras-o este ca la ei nu este doar un singur criteriu de calculare al impozitului ci mai sunt si alti factori care determina acest lucru. Nu se poate ca intr- tara ca a noastra si la veniturile noastre sa platim mai mult decit intr-o tara unde veniturile sunt alea care sunt, ce ziceti e normal? Cam atit am avut de povestit. PS Hai fratilor sa ne trezim ca ne ducem de ripa cu astia trebuie sa luam atitudine. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mm nu vad nimci de facut decat de bagat mana in buzunar:((
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 21-October 05 From: Bucuresti Member No.: 44 ![]() |
Mai exista varianta urmatoare. Un pensionar, ruda de gradul I, maxim II, pe numele caruia sa treceti masina si care va avea din cate am inteles o reducere substantiala la impozitul pe proprietate. In plus aceasta chestiune ajuta si la RCA.
![]() PS - Poate mai stie cineva vreo metoda? |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 21-October 05 From: Bucuresti Member No.: 44 ![]() |
QUOTE (gabrielbecheanu) Salut
Am sa va povestesc ceva interesant. Am un prieten in Germania ... Cred ca si la noi poate functiona chestia cu upgradarea la un prag EURO superior, cu omologare si toate alea, dar daca ma gandesc ce alergatura, costuri si spagi tre sa dai sunt mai mult ca sigur ca este neprofitabil... doar suntem in Romania. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (r2d2) Un pensionar, ruda de gradul I, maxim II, pe numele caruia sa treceti masina si care va avea din cate am inteles o reducere substantiala la impozitul pe proprietate. Eu n-am gasit pe nicaieri prin legi stipulata o astfel de reducere. Ar fi excelent daca poti aduce ceva detalii privind reducerea impozitului pe mijloacele de transport, pentru pensionari.
Conform legii 571 / 2003 (in vigoare acum) se acorda reduceri sau scutiri pentru impozitul pe mijloacele de transport pentru veteranii de razboi, persoanele persecutate politic, deportate, eroii Rev. din dec. '89, locuitorii din Apuseni si Delta Dunarii, precum si autovehiculelor care apartin persoanelor cu handicap motor si sunt adaptate handicapului. Proiectul de Ordonanta de Urgenta care va modifica legea 571 / 2003 mai introduce scutiri pentru autovehiculele istorice. N-am gasit insa nimic cu privire la pensionari. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Pe cei care mai sunt activi si pe bmwclub.ro, ii rog sa trimita un mesaj privat /email userilor care au pus intrebarile #92 si #93 din topicul privind impozitele auto.
Contrar opiniei vehiculate pe aici, eu nu mai activez deloc pe bmwclub.ro, iar oamenii aceia, totusi, merita sa afle raspunsul - cu toate ca nu stiu de existenta bmw.indanet. Pe cel care va fi amabil sa le raspunda, il rog sa le trimita link-ul de mai jos: http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t=96 Thanks. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Hi hi, chiar ma gandeam sa fac lucrul asta. Probabil imi voi lua ban
![]() Robert, ai ceva noutati, va intra aceasta lege in vigoare la inceputul lui 2006? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (TiL) chiar ma gandeam sa fac lucrul asta. Multumesc, apreciez efortul + riscul.
QUOTE Robert, ai ceva noutati, va intra aceasta lege in vigoare la inceputul lui 2006? Pe baza datelor pe care le am (vezi si "interactiunile" pe care le-am avut cu Ministerul de Finante), este aproape sigur ca va intra in vigoare.
Bugetul de 2006 a fost calculat tinand cont de veniturile suplimentare incasate de stat pe baza noului sistem de impozitare. Iar presiunea sindicatelor, din toamna asta, este un motiv in plus ca Ordonanta de Urgenta sa fie aprobata. Iti dai seama, pe mine noua grila de impozitare ma afecteaza tare de tot. As fi super multumit sa apara vreo problema iar Ordonanta de Urgenta sa nu se aprobe. Dar, realist, acest lucru e foarte improbabil. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Am trimis si eu informatia celui care a intrebat.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
si eu am apucat sa-i scriu lui zonkkk or smth
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
acum sa vedem cat de prompt e romica..
stiti ca va monitorizeaza pm-urile, nu? ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O sa fii dezamagit: abia acum m-a sacrificat
![]() Si aveam un cont atat de curat acolo ... :finger: Imi pare rau ca aveam niste pm-uri cu informatii utile si acum nu le mai pot accesa :censored: -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (florin83) acum sa vedem cat de prompt e romica..
stiti ca va monitorizeaza pm-urile, nu? ![]() off tpic cum adika mah, ala monitorizeaza PM-urile??? ![]() ...hmm -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Am fost dat afara de la BMWclub.ro .
Monotorizeaza PM, sau site-ul asta, una din 2 sau amandoua :ninja: |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
Amandoua...cred
![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Revin cu o noutate la subiectul in discutie:
Conform proiectului de modificare a Legii 571 / 2003, in varianta publicata on-line pe site-ul Ministerului Finantelor la data de 21 nov. 2005 (vezi link aici, fisier .pdf), au fost reduse unele din cuantumurile cu care se va imnulti fiecare grupa / fractiune de 200 cmc din capacitatea cilindrica. Vedeti poza atasata. Astfel, pentru fiecare grupa sau fractiune de 200 cmc din capacitatea cilindrica, se vor plati: 1. La masinile cu motoare sub 2000 cmc: cate 7 RON / grupa (in forma anterioara de proiect: 10 RON); 2. La masinile cu motoare intre 2000 si 3000 cmc: cate 60 RON / grupa (nemodificat fata de forma anterioara de proiect); 3. La masinile cu motoare peste 3000 cmc: cate 100 RON / grupa (in forma anterioara de proiect: 150 RON). Vesti bune pentru cei cu motoare sub 2000 cmc (unde, practic, impozitul este mai mult decat convenabil). Pentru un BMW E30 320i se plateste un impozit anual de 70 RON (700.000 lei vechi). Vesti insa foarte bune pentru cei cu motoare peste 3000 cmc (aici ma incadrez si eu). Pentru un BMW 535i impozitul anual va fi de 1800 RON (18.000.000 lei vechi), fata de 2700 RON (27.000.000) in forma anterioara de proiect. IMPORTANT: Propunerea de Ordonanta de Urgenta este inca in faza de proiect. Aceasta inseamna ca nu e nimic sigur, din ce scrie acolo si ca inca poate suferi modificari. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
E un pas inainte poate ca va mai fii o scadere pana la adoptarea legii
![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Io nu inteleg cum pot fi atat de cretini cei care redacteaza/adopta proiectul asta de lege
Inainte de impozitul asta de 16% stiu ca impozitul la salariu se calcula dupa niste formule care luau in calcul "surplusul" fata de grupa inferioara - adica impozitul de 40% sa zicem se aplica la ceea ce _depasea_ 10.000.000 de ex! In cazul nostru ar fi simplu: 1. La masinile cu motoare sub 2000 cmc: cate 7 RON / grupa 2. La masinile cu motoare intre 2000 si 3000 cmc: cate 7 RON / grupa pana in 2000 si cate 60 RON / grupa ce depaseste 2000 3. La masinile cu motoare peste 3000 cmc: cate 7 RON / grupa pana in 2000, cate 60 RON / grupa ce depaseste 2000 si cate 100 RON ce depaseste 3000cmc 4. Si se continua asa pana cand te plictisesti.. Ce draq e atat de greu de priceput ca asa e cel mai corect/optim? Idiotii draq!! ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 246 Joined: 21-October 05 Member No.: 43 ![]() |
Masina mea are 12,5 grupe de cate 60 RON,adica am de dat 750 RON.Tot mi se pare colosala cresterea imopzitului,fata de 400000 ROL pe care i-am dat anul trecut.Se pare ca,daca am o astfel de masina,automat mi-au crescut exponential si veniturile.
![]() Imi vin acum pe limba niste cuvinte "expresive" la adresa cotei unice de impozitare,gratie careia au crescut toate "fonciirile"! Sunt perfect de acord cu Iulika,asa ar trebui procedat,asa ar fi corect! -------------------- E 39,525dA,2001
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
carei treaba. itzi treci in acte motor de 2.000 si tu ai pe masina 3500. asta este.
![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Pentru a aplica solutia descrisa de tine vor creste spagile care trebuiesc date celor care te pot ajuta la asa ceva. DACA, deci doar daca, se va mai baga cineva sa faca manarii din-astea. :dis:
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Articol azi in ziarul http://www.ziarulcn.com/article/aid/26519/...JORAT-DIN-2006/ :finger: tuturor care voteaza aceasta lege
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci dupa cele spuse in ziar am facut socoteala cam cat am de platit... 840RON :eek: :eek:
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Vesti excelente (cel putin pentru cei cu motoare peste 2000 cmc):
Premierul Calin Popescu Tariceanu a anuntat vineri la Bruxelles, ca proiectul de modificare a Codului Fiscal nu va fi aplicat de la 1 ianuarie 2006, ci dupa o perioada de decalaj de la momentul adoptarii, potrivit agentiilor de presa. Aceasta inseamna o amanare a momentului la care noile cuantumuri de impozite auto vor intra in vigoare. In 2006 avem sanse foarte mari sa platim impozitele auto ca si in 2005. Iar noile impozite, sper eu sa nu intre in vigoare mai devreme de ian. 2007... |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
daca e sigura treaba acum e momentul sa cumparati o masina cu motor mare
Sunt o gramanda de oferte la preturi de nimik Ai un an la dispozitie pentru a monta un motor <3000cc unde taxele sunt cat de cat suportabile |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Si care e ideea acestei manevre? :retard:
nu iti iei mai bine direct aceiasi masina cu motorul mic? |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
cam nasol cu schimbat motoare si cu chestii ind astea.... de curand ma vizeaza sipe mine astia cu noile lor impozite..... spun de curand pt ca am achizitionat un e39 523 din 1998, ca sa zic maisna nu e chiar noua nu??? sa pplatesc atata banet.
ma gandesc sa o si vand dupa ce o vopsesc... ma intreb oare au inceput deja sa scada preturile drastic la masinile cu motoare peste 2l??? sau inca nu stie lumea cat o sa fie noile impozite. si mai am o varianta, daca ma ajutati cu leagea asta 571/2003, de unde o iau sa o citesc si eu, ma intereseaza partea cu scutirile. nasul meu este veteran de razboi si ma gandesc ca as putea inmatricula masina pe numele lui direct. daca beneficiez de o reducere gen 50% sau o scutire ar fi super altfel nu merita combinatia. si ziceti ca beneficiez de reduceri si la rca si altele??? WOW. si inca ceva, pt cei ca Robert care interactioneaza cu Ministerul, ar mai fi o propunere, pt masinile radiate sa nu se plateasca impozit, asa cum e in Germania, unde cei cu mai multe masini le radiaza pe perioada cand nu circula, daca va amintiti cand au venit cei din germania cu 750-ul, spuneau ca il radiaza cat timp stau in germania si il inmatriculeaza cand vin cu el in tara, operatiune ce nu dureaza decat cateva minute. noi nu vrem sa dureze asa putin o inmatriculare, ne multumim daca nu ami platim impozit pt masinile radiate. sau asa de bun simt un 500.000lei pe an. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
QUOTE (florin83) Si care e ideea acestei manevre? :retard:
nu iti iei mai bine direct aceiasi masina cu motorul mic? Pai in teorie aia cu motor mare ar trebui sa coste mai putin(eu vad ca in directia asta se indreapta piata),iar aceiasi masina cu motor mic costa mai mult.....eu estimez ca asha va fi Oricum e un risc care trebuie asumat daca vrei sa faci traba asta |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
Art. 264:(2)În cazul unui mijloc de transport care este înstrăinat de o persoană în cursul unui
an sau este radiat din evidenţa fiscală a compartimentului de specialitate al autorităţii de administraţie publică locală, taxa asupra mijlocului de transport încetează să se mai datoreze de acea persoană începând cu data de întâi a lunii următoare celei în care mijlocul de transport a fost înstrăinat sau radiat din evidenţa fiscală. citind acest articol rezulta ca daca radiezi auto de la organul financiar nu platesti impozit, numai ca la politie exista cateva tipuri de radiei, trebuie vazut care e cea mai convenabila, cred ca radierea in vederea vanzarii, faci un contract de vanz-cump cu un x dar nu vinzi masina. iei un nr rosu daca vrei care expira in 30 zile. respectivul x - pers fictiva nu va inmatricula masina, tu esti radiat de la financiar deci asta e solutia. mai e o problema, cand te duci dupa o anumita perioada sa o reinmatriculezi, faci alt act cu pers x (este necesar la politie, asta stiu sigur), dar cand te duci la financiar nu te pune sa platesti pt perioada anterioara?? trebuie verificat, dar sar putea sa mearga, am un amic care a vrut sa vanda masina persoanala (o Lada), si exact asa s-a intamplat, a radiato, ala nu a mai inmatriculato, asta a luato inapoi si a reinmatriculato, acuma nu stiu daca o sa plateasca retroactiv lunile in care a fost radiata. potrivit art de mai sus nu trebuie, dar potrivit faptului ca taxa e pe proprietate si nu pe dreptul de a circula.... CAPITOLUL XI: Scutiri şi facilităţi comune Art. 284: Scutiri şi facilităţi pentru persoanele fizice (1)Impozitul pe clădiri, impozitul pe teren, taxa asupra mijloacelor de transport, taxa pentru eliberarea certificatelor, avizelor şi autorizaţiilor, precum şi alte taxe prevăzute la art. 282 şi art. 283 nu se aplică pentru: a)veteranii de război; b)persoanele fizice prevăzute la art. 1 al Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi în alte legi. am gasit ceva ce ma ajuta si cred ca asta am sa fac.. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (Viper05) Pai in teorie aia cu motor mare ar trebui sa coste mai putin(eu vad ca in directia asta se indreapta piata),iar aceiasi masina cu motor mic costa mai mult.....eu estimez ca asha va fi
Oricum e un risc care trebuie asumat daca vrei sa faci traba asta poate e o idee mai ieftina, dar cati bani bagi in motorul celalalt, in transplant si acte cred ca iesi mai mult decat daca luai una cu motorul ala mic.. |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
[poate e o idee mai ieftina, dar cati bani bagi in motorul celalalt, in transplant si acte cred ca iesi mai mult decat daca luai una cu motorul ala mic..[/quote]
Probabil,oricum era doar o idee |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE (neamih) dar cand te duci la financiar nu te pune sa platesti pt perioada anterioara?? trebuie verificat, dar sar putea sa mearga,
Cate bordeie atatea obiceie. Cand am fost la Timisoara sa iau masina o tipa de la firma care facea acte spunea ca, de ex la Lugoj nu merge, dar la Oradea merge etc etc. Numele de orase le-am pus ca exemplu, nu mai stiu exact care si cum se comporta. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
QUOTE (io's) deci dupa cele spuse in ziar am facut socoteala cam cat am de platit... 840RON :eek: :eek:
pai cati cc are 745-ul? |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (neamih) QUOTE (io's) deci dupa cele spuse in ziar am facut socoteala cam cat am de platit... 840RON :eek: :eek:
pai cati cc are 745-ul? in talon mai am inca ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
super tare, te-ai scos
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
cine stie cat e impozitul pentru o masina de 2000 ccm???? acuma, fara majorarile alea.
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
~300.000
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
e perfect.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
A aparut pe site-ul Ministerului Finantelor varianta modificata (22 dec. 2005) a propunerii de Ordonanta de Urgenta pentru modificarea legii 571/2003 privind Codul Fiscal.
Surpriza: orice referire la impozitul auto a disparut! Aceasta inseamna ca va ramane in continuare valabil sistemul deja existent. Sigur, asta nu garanteaza ca nu vor gasi alte cai de a "ajusta" impozitul auto, daca intr-adevar vor dori acest lucru. Propunerea de modificare va ajunge in Parlament in ianuarie 2006. In concluzie, toate informatiile indica faptul ca in 2006 com plati impozite auto pe aceleasi baze de calcul ca si in 2005. |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Daca inca nu ati uitat subiectul acestui topic, tocmai a aparut un update:
Ministerul de Finante a anuntat astazi (19 mai 2006) cea mai recenta varianta a proiectului de lege privind Codul fiscal. Este a nu se mai stie cata modificare, posibil finala (dar si celelalte tot ca "finale" se anuntau, deci you never know). Link: Varianta 19 mai 2006 a Codului Fiscal Oricum, conform HotNews: "Ministerul Finantelor a finalizat proiectul de lege privind modificarea si completarea Codului Fiscal. Actul normativ va intra in sedinta de Guvern de saptamana viitoare si are termen de aplicare de la 1 ianuarie 2007." Impozite pe autoturisme In poza atasata este sectiunea care ne intereseaza pe toti, ca posesori de autoturisme. Cateva concluzii: 1. Scumpirile sunt mult mai rezonabile, fata de ceea ce se preconiza anul trecut (vedeti posturile de mai sus, din acest topic). Sigur, s-a aplicat din nou strategia deja arhi-cunoscuta in Romania: se anunta scumpiri uriase in proiect, apoi nimeni nu mai are nimic de zis, cand se anunta valoarea reala a scumpirilor, care este decenta fata de amenintarea initiala. 2. Autoritatile locale vor avea voie sa majoreze cu max. 20% nivelul taxelor stabilit prin lege, nu cu 50%, cum era propus in proiect. 3. Exemple de impozite pe autoturisme in 2007: - BMW 320i (motor 2.0l): 150RON - BMW 325i (motor 2.5l): 390 RON - BMW 530i (motor 3.0l): 600 RON - BMW 535i (motor 3.5l): 810 RON Taxa speciala platita cu ocazia primei inmatriculari In actuala forma a proiectului de lege au aparut si detalii privind taxa speciala care se va aplica la prima inmatriculare (cu scopul evident de a limita importul de autoturisme second hand din EU, dupa aderare). Vedeti fisierul pdf atasat (care este un copy & paste a sectiunii respective din proiectul de lege - originalul il gasiti la link-ul de mai sus). Despre acest subiect, vedeti si topicul: Taxe dupa UE |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Exemplu de calcul pentru taxa speciala platitta la prima inmatriculare.
(vedeti link-ul si/sau fisierul .pdf din postul de mai sus ) Sa spunem ca vreti sa aduceti un BMW E24 635CSi (luam un exemplu celebru ![]() Iarasi, nu conteaza daca e varianta cu catalizator sau nu, pentru ca sigur nu are nici macar Euro2, iar pentru motoare de peste 3 litri, non-Euro, Euro1 si Euro2 se taxeaza la fel. TaxaSpeciala = A * B * C * (100-D)/D = 3430 * 1,2 * 2,5 * (100-53)/100 = 4.836,30 EUR Personal, nivelul acestei taxe, pentru un E24 635CSI, mi se pare prohibitiv. Exceptie fac poate doar cei care sunt dispusi sa plateasca oricat, numai ca sa aduca un E24 de afara. Nu am studiat daca la aceasta taxa speciala se aplica TVA deasupra - sper sa nu... |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
"Art. 214-3 - Sunt scutite de plata taxelor speciale, autoturismele si autoturismele de teren, atunci cand sunt:
a) incadrate in categoria vehiculelor istorice, definite conform prevederilor legale in vigoare; ![]() instituţiilor de învăţământ, sănătate şi cultură, ministerelor, altor organe ale administraţiei publice, structurilor patronale şi sindicale reprezentative la nivel naţional, asociaţiilor şi fundaţiilor de utilitate publică, de către guverne străine, organisme internaţionale şi organizaţii nonprofit şi de caritate." Hehe, or sa fie scoase dela naftalina "fundatiile" care au avut atata activitate inainte de 2000 ![]() Legat de taxa speciala, cred ca se va aplica si TVA, cum se face acum - din cate stiu - cu accizele.. :| -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Robert) Ministerul de Finante a anuntat astazi (19 mai 2006) cea mai recenta varianta a proiectului de lege privind Codul fiscal. Este a nu se mai stie cata modificare, posibil finala (dar si celelalte tot ca "finale" se anuntau, deci you never know).
Exact cum era de astetpat, la discutarea legii in Parlament a aparut modificarea modificarii: Pe scurt: Comisia de Buget-Finante a Camerei a mai aprobat ieri (4 iulie 2006) o majorare a taxei speciale de inmatriculare pentru autovehiculele non-Euro sau care indeplinesc normele de poluare Euro 1, Euro 2 sau Euro 3. Fata de grila de impunere adoptata in urma cu o saptamina de Senat, noua grila va conduce la majorari cuprinse intre 177 euro si 2.640 de euro, in functie de capacitatea cilindrica si vechimea autovehiculului. Pentru masinile Euro 4 nu a fost modificat nivelul taxei. Taxa speciala se va aplica la prima inmatriculare in Romania a masinilor noi si second hand incepind din 2007, o data cu eliminarea accizei la autovehicule. Pentru masinile noi, taxa speciala va fi mare in medie cu circa 20% fata de nivelul actual al accizelor. [...] Automobilele non-Euro, mai vechi de sase ani, cu motoare de peste 3.000 cmc, vor fi taxate cu 7.500 de euro, iar cele cu motoare mai mici cu 4.000 de euro, 4.750 de euro sau 5.000 de euro, in functie de cilindree. Stirea completa - sursa: Cotidianul Mai tineti minte exemplul de calcul din postul de mai sus, din care rezulta ca pentru un E24 635CSi s-ar fi platit 4836 EUR, conform grilei propuse de Ministerul Finantelor in versiunea 19 mai 2006 a proiectului? Sa inteleg ca, in urma modificarii de ieri, taxa la prima inmatriculare, pentru un E24 635CSi, a ajuns la EUR 7500? Oare se mai adauga si TVA deasupra? :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Continua aberantiile "iubitilor" nostrii conducatori:
"Taxele percepute, de la 1 ianuarie 2007, la inmatricularea autoturismelor vor creste gradual, peste valorile stabilite de Ministerul Finantelor prin Codul Fiscal, majorarea fiind in functie de gradul de poluare al masinii si de vechimea acesteia, au decis, marti, deputatii. Propunerile de majorare a noilor taxe au venit inca din timpul dezbaterilor la Codul Fiscal din Senat din partea Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Autoturisme (APIA). Reprezentantii APIA sustineau ca prevederile Codului Fiscal referitoare la taxa speciala sa fie modificate, astfel incat pentru masinile care au catalizatori incadrati intre euro 3 si noneuro sa se plateasca sume de cateva ori mai mari fata de valorile calculate de Finante. Aceelasi principiu a fost respectat si in Comisia de Buget Finante a Camerei Deputatilor. "Am ajuns la o solutie de compromis astfel incat taxele pentru masinile euro 3 sa fie mai mari si sa creasca gradual", a declarat, citat de NewsIn, presedintele Comisiei de Buget Finante, Mihai Tanasescu. Ca urmare, pentru masinile euro 3 cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 cmc cu o vechime mai mica de sase luni taxa de inmatriculare creste de la 250 de euro, propusa de Finante, la 612 euro, iar pentru cele cu o capacitate cilindrica de peste 3.000 cmc dar cu o vechime de sase ani taxa creste de la 4.436 euro la 5.070 euro. 7.500 de euro - taxa pentru un autovehicul din 2000 Pentru masinile euro 2, euro 1 si noneuro taxa de inmatriculare creste doar in cazul celor care au o vechime de peste sase ani, Astfel, pentru o masina euro 2 de pana in 1.600 de cmc taxa creste de la 940 euro la 2.700 euro, iar pentru cele cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.300 de euro la 6.240 de euro. Pentru o masina euro 1 cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 de cmc taxa creste de la 1.316 euro la 3.744 euro, iar pentru cele cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.584 de euro la 7.020 de euro. In cazul masinilor noneuro taxa de inmatriculare creste pentru cele cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 cmc de la 2.444 euro la 4.000 euro, iar pentru cele cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.584 euro la 7.500 euro. Taxa speciala pentru prima inmatriculare a fost introdusa in proiectul de lege a Codului Fiscal, pe baza unor principii care vizeaza, in primul rand, protectia mediului. Taxa ar trebui sa descurajeze atat cumpararea de masini cu emisii mari de noxe, cat si invadarea pietei auto romanesti, dupa aderare, cu autoturisme la mana a doua, asa cum s-a constatat din experienta tarilor recent integrate din Est. Pretul masinilor second-hand va scadea simtitor, din 2007, odata cu eliminarea taxelor vamale si a accizelor." NO COMMENT. -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Am postat simultan cu Robert in alt toping aceeasi stire
![]() Totusi ramane de comentat. ![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
in continuare sunt propuneri si discutii, nimic final. la cat se incordeaza si incontreaza, parca vad ca incepem si 2007 fara un cod fiscal. oricum, ideea cu noul cod este din cauza intarii in ue, ori nici aia de la ue nu sunt de acord cu aberatiile finantistilor nostri.
eu cred ca vor fi ceva taxe care ne vor "obliga" sa ne cumparam masini mai noi, ceea ce, una peste alta nu ar fi chiar o tragedie. mai cred ca astia cu parcuri de masini second hand vor inflori maxim.... cred |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
astea nu sunt taxe. taxele trebuie sa fie realiste. astea ar fii echivalente cu vreo 50 000 de euro in germania.
se pare ca nu pot sa introduca asta ceva totusi: http://evenimentulzilei.ro/article.php?artid=264279 in lumea civilizata nu e loc de tampenii totalitariste. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Si inca o veste, de data asta privind impozitul anual pe autoturisme.
Fac din nou referire la postul meu de mai sus, privind versiunea de proiect de Cod Fiscal din 19 mai 2006, in care erau prevazute niste impozite anuale mai relaxate fatza de ceea ce anuntasera initial. Iata insa ca a aparut o alta varianta, pe 04 iunie 2006 (deci acum o luna), in care nivelul impozitelor a fost adus iar la valori "sanatoase": ![]() Ca sa va faceti o idee care este diferenta de proiect Cod Fiscal in Romania, intre 19 mai si 04 iunie (adica la o distanta de numai 2 saptamani), reiau exemplele de impozite pe autoturisme in 2007: - BMW 320i (motor 2.0l) :: Varianta 04 iun: 150 RON (varianta 19 mai: 150RON) - BMW 325i (motor 2.5l) :: Varianta 04 iun: 390 RON (varianta 19 mai: 390 RON) - BMW 530i (motor 3.0l) :: Varianta 04 iun: 900 RON (varianta 19 mai: 600 RON) - BMW 535i (motor 3.5l) :: Varianta 04 iun: 2160 RON (varianta 19 mai: 810 RON) Funny, nu? ![]() Doua concluzii: - pana nu vedem legea in format final, aprobata si promulgata, nu putem fi siguri de nimic; - alex230ro, ia-ti 535i. |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
moama stau inima in dinti cu impozitul si mai ales imatricularea ...ce fac astia zilele astea ...sa ii arda europenii dk vor sa intram si noi sa nu puna taxa ...this is my wish :huge: ...cred k o sa trebuiasca sa conving vre'un sinucigas sa isi dea foc in fata palatului parlamentului cu o pancarda sa nu puna taxa de imatriculare sau sa mareasca impozitul la masian :retard:
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
phooa ... ma dau cu capu de peretzi am citit totusi intr-un anunt k toate tarile care au pus taxa au primit avertisment
![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
pana una alta au votat noul cod fiscal in parlament. nu a fost nici o discutie sau protest cu privire la impozitele pe masini si taxele de inmatriculare.
singura sansa e sa ii oblige UE sa schimbe ceva. mi se pare inadmisibil sa persisti in eroare la nivelul asta cand se stie clar ca tarile care au facut asa ceva au fost avertizate. cateodata am impresia ca singurul scop al guvernului romaniei e ca romanii sa cumpere multe masini noi si mici. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (ve) pana una alta au votat noul cod fiscal in parlament. Deocamdata a fost votat de Camera Deputatilor. Mai este insa nevoie de votul in plen.
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
deci mai e o speranta :paranoid: dar cred ca mica mica mica... :crybaby:
-------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
there is a chance :crybaby: :crybaby:
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
ar fii o sansa daca problemele legate de aceste taxe ar fii facut obiectul vreunei discutii, dar cei care se opun proiectului de lege nici nu poemenesc de ele; au cu totul si cu totul alte probleme, unele dintre ele nici macar legate de codul fiscal;
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Presedintele a promulgat astazi noul Cod Fiscal, aprobat recent de Parlament.
Aceasta inseamna ca, incepand cu ianuarie 2007, impozitele auto se vor calcula conform ultimei grile postate mai sus. Mai exact: ![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
progresie geometrica!
incredibil... -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
si cu imatriculatu ??
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
inmulteste impozitu' anual cu 10 si cred ca ai si "taxa" de inmatriculare
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 15-August 06 Member No.: 416 ![]() |
Din 2007 se maresc impozitele pentru vehicule
Incepand cu 2007 impozitele pentru autoturismele cu motoare sub 1,6 litri vor fi dublate. Nici masinile cu capacitate cilindrica ridicata nu vor scapa de taxe majorate, pentru acestea platindu-se, in 2007, dari de minimum 8 milioane de lei, potrivit variantei finale de modificare a Codului Fiscal. Documentul modifica grupele de incadrare a autoturismelor si de calcul a impozitelor in functie de capacitatea cilindrica, stabilind ca taxele vor fi determinate prin inmultirea fiecarei grupe de 200 centimetri cubi cu sume cuprinse intre 7 si 50 lei. In prezent, impozitele auto sunt calculate prin inmultirea fiecarei grupe de 500 centimetri cubi cu sume cuprinse intre 7 si 8,6 lei. Proiectul propune ca impozitul redus de 7 lei sa fie calculat doar pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv, si nu pentru autoturismele de pana la 2.000 centimetri cubi ca in prezent. Marea majoritate a autoturismelor din productia interna au motoare mai mici de 1,6 litri. Chiar si in aceste conditii, impozitul pentru motorete, scutere si autoturisme cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv se va ridica la cel mult 56 lei (560.000 lei vechi), dublu fata de impozitul maxim de 28 lei achitat in prezent. Pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 1.601 si 2.400 centimetri cubi inclusiv, impozitul va fi cuprins intre 240 si 360 lei (2,4 si 3,6 milioane lei vechi), iar pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 2.401 si 3.200 centimetri cubi inclusiv, impozitul va fi cuprins intre 480 si 640 lei (4,8-6,4 milioane lei vechi). Impozitul pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica de peste 3.200 de centimetri cubi inclusiv va fi de minim 800 lei (opt milioane lei vechi). In prezent, posesorii autoturismelor de pana la 2.000 centimetri cubi inclusiv platesc impozite de maximum 28 lei (280.000 lei vechi), iar pentru motorizari mai mari achita minimum 34,4 lei (344.000 lei vechi). Impozitele pentru autobuze, autocare si microbuze vor fi majorate de la 14 la 20 lei, iar impozitele pentru alte vehicule cu tractiune mecanica cu masa totala maxima autorizata de pana la 12 tone inclusiv vor creste de la 15 la 25 lei. Pentru tractoarele inmatriculate, impozitul va creste de la 9,3 la 15 lei. Pentru motociclete, motorete si scutere - exceptandu-le pe cele cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv - impozitul va fi majorat de la 3,5 lei la 35 lei. Impozitele calculate pentru posesorii de luntre sau barci fara motor folosite pentru uz personal vor creste de la 11,9 la 13 lei, iar impozitele pentru barci fara motor folosite in alte scopuri vor fi majorate de la 35,6 la 38 lei. Pentru barci cu motor va fi achitat un impozit dublu, majorat de la 71,1 la 150 lei, in timp ce pentru salupe se va plati tot de doua ori mai mult ca urmare a cresterii impozitului de la 355 la 752 lei. Proprietarii de iahturi vor plati aproape de trei ori mai mult prin cresterea impozitului de la 1.775 la 5.000 lei, in timp ce pentru scutere de apa impozitul va creste de 12 ori, de la 11,9 la 150 lei. Pentru remorchere si impingatoare, noile impozite vor fi cuprinse intre 376 si 1.505 lei -------------------- AM FOST OM ,NU MAI SUNT
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
:eek:
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
clara treaba.... :Hangman:
-------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am de platit pt interceptor si aia alba 10 150 000 i love this country .mamele lor sa le iau pe toate sa le ard pe rug.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
eu 3.9mil...
ce tampenie.. pt troaca asta dau atat si pt casa care valoreaza de zeci de ori mai mult 900 si ceva de mii.. |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
eu 3.9mil... ce tampenie.. pt troaca asta dau atat si pt casa care valoreaza de zeci de ori mai mult 900 si ceva de mii.. nu e tampenie, e inginerie romaneasca ![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
stai linistit!
o sa dai si pt casa tot atit in curind ![]() |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 15-January 07 From: Bucuresti Member No.: 531 Car: 325TDS Engine: 2500 Diesel 150CP ![]() |
pentru taxa de prima inmatriculare stati linistiti ca se va ocupa Uniunea Europeana de treaba asta si pana in martie va fi scoasa sau micsorata considerabil.
pentru impozitele auto urmariti topicu: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=2376 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:12 PM |