IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> 1,8is turbo sau v8 de seria 7
soare
post May 7 2010, 08:24 PM
Post #1


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42



Am avut un urs 1800 is si mergea rupea ,dar din pacate fac facultate la spiru haret la arhitectura unde se pierd note ,se platesc proiecte oricum ati prins ideea nu am avut banii sa bag in urs asa ca l am vandut unui baiat de pe forum (ce dor imi este de motorul ala auau)si acuma am luat alt urs dupa un an un e30 316 motor de pisicuta,merge super bine dar avand in vedere ca ursu va fi masina de duminica pt ca tocmai mi am cumparat un seat arosa diesel pt bucuresti ,ma gadensc sa dau motoru de pe urs pe un is si apoi sa i pun turbo sau pot sa iau un motor de bmw seria 7 v8 35 sau 30 in rate de la un prieten care are dezmembrari .Intrebarea sa caut un is si sa pun turbo sau sa pun motor de 7 ma gandesc ca v8 se aude minunat dar la perfomante nu o sa fie cine stie ce fata de 18 is turbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Pages V   1 2 3 >  
Start new topic
Replies (1 - 43)
tomado e28 owner
post May 7 2010, 08:33 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Mi se pare cam voluminos si destul de complicat de pus motorul de pe 7. Nu stiu cu ce electronica vine la pachet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soare
post May 7 2010, 09:05 PM
Post #3


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42





eu sunt cam pe langa cu mecanica ,adica pot spune chiar neutru dar un prieten foarte bun mecanic ma sustine in orice proiect cat despre celalalt prieten cel cu dezmembrarile imi pune la dispozitie obsolut orice ,ma mai gandeam sa iau un 18is sa pun injectoarele de pe 7 si pompa de benzina de pe 7si un turbo vad ce gasesc prin parcul omului .Cam cat merge sa vand motorul actual 1600 se poate face proba pe masina,ursul a mers in tara cat a avut numere rosii atat si are in bord 225 de mii de km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 7 2010, 09:45 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu e mare lucru să pui un motor V8, dar nu pe cel de seria 7 E32, mi se pare slăbuţ, iar majoritatea sunt uzate, nu va trage ca lumea maşina.

Dacă vrei V8, pune un M62, adică motorul montat pe E39 şi E38.

Cu V8 vei avea fiabilitate.

Dacă supraalimentezi un motor mai mic, vei ajunge la aceleaşi performanţe sau chiar mai mari, īnsă fiabilitatea va fi mai scăzută.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soare
post May 7 2010, 10:01 PM
Post #5


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42



pai e un motor de pe un e38,am inteles ca is este bun pt un proiect turbo si ma gandesc ca e mai usor cu cateva sute de kg bune si cai tot pe acolo .venind vb are cineva un motor de is de vanzare ?

This post has been edited by soare: May 7 2010, 10:04 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 7 2010, 10:03 PM
Post #6


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





turbo pe 1.8is, mai putina bataie de cap si cu putin noroc poti fi si in legalitate wink.gif

daca montezi V8-ul posibil ca prin viitor sa te uiti ma lasina ca n-o sa mai poti lua ITP


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 7 2010, 10:04 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



M60 sau M62?

Dacă nu e M62, nu cred că merită.

M60 a avut problema aliajului Nikasil, măcar măsoară compresia īnainte să-l iei.

Nu au avut toate această problemă, īnsă e bine să fii sigur.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soare
post May 7 2010, 10:05 PM
Post #8


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42



masina nu este inmtariculata si daca e sa o inmatriculez cred ca o s o pun pe bulgaria deci nu cred ca am sa mai am treaba cu romania si legile de kkt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 7 2010, 10:08 PM
Post #9


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



toate dezavantajele merg spre V8, de la consum pana la handling, cum cerzi ca o sa echilibrezi tu greutatea cu V8 sub capota? sau doar vrei performanta in drum drept? pana la urma faci ce vrei.


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post May 7 2010, 10:11 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp





CITAT(Ciupanezu @ May 7 2010, 10:45 PM) *
Nu e mare lucru să pui un motor V8


Ma cam indoiesc ca nu e mare lucru sa pui un v8 intr-un compartiment de seria 3, dar poate nu stiu ceea ce sti tu.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 7 2010, 10:15 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Au pus mulţi V8-uri n E30-uri, nu este vreo inovaţie. smile.gif

QUOTE (io's® @ May 7 2010, 11:08 PM) *
toate dezavantajele merg spre V8, de la consum pana la handling, cum cerzi ca o sa echilibrezi tu greutatea cu V8 sub capota? sau doar vrei performanta in drum drept? pana la urma faci ce vrei.


Mai bun un 2.5 aspirat īn stare bună, este suficient de sportiv pe caroseria de E30.

This post has been edited by Ciupanezu: May 7 2010, 10:16 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 7 2010, 10:18 PM
Post #12


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



e mai bun ceea ce crede el ca e mai bun tongue.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post May 7 2010, 10:23 PM
Post #13


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



parerea mea......limitandu-ma strict la astea 2 variante care le vrei.....

daca vrei putere mare totdeauna pornesti de la un motor puternic aspirat....eu merg pe varianta V8

dar nush.... problema aici este ca exsta variante de mijloc mai putin costisitoare si fara rea mari batai de cap.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 7 2010, 10:26 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Dacă e maşină de week-end, un motor V8 n-ar fi aşa catastrofal.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 7 2010, 10:39 PM
Post #15


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(haifisch @ May 7 2010, 10:23 PM) *
daca vrei putere mare totdeauna pornesti de la un motor puternic aspirat....eu merg pe varianta V8

pfoaaa... pai ai idee cat costa modificarea unui V8? ...dar si dupa aia greu motor sa-l egaleze smile.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post May 7 2010, 10:53 PM
Post #16


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



am mers cu un urs cu 4.4 V8....in dreapta....tragea f bine dracia....

si da stiu ca e foarte costisitor.... dar cum ai spus si tu.....cine draq mai trece pe langa tine dupa aia?



This post has been edited by haifisch: May 7 2010, 10:54 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soare
post May 8 2010, 10:43 AM
Post #17


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42



eu si eu as fi mers pe varianta 2500 ,am vazut ca este un baiat pe forum care vrea l duca in 300 ,am sa vad ce e de facut oricum sa vand motorul asta de 1600 si apoi sa vad cat vrea baiatul pe motorul de saptar .cat merge un motor de 1600 din 90 ?sun motor de is ?un motor de 25?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dani88br
post May 8 2010, 12:51 PM
Post #18


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 522
Joined: 6-October 07
From: Braila
Member No.: 1,196
Car: e36
Engine: M41 1.7TDS 90CP





parerea mea sincera si personala un m50 turbo si ajunge ptr caroseria ta


--------------------


Uploaded with ImageShack.us

www.bmwinfo.com
www.autodata.ltd.uk
www.e34.de
www.e36.de
www.e30.de
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post May 8 2010, 01:32 PM
Post #19


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



eu iti recomand 3.5 m30 si bineinteles un blocant. nu merita v8 de 3.0/3.5 pt diferenta de putere. 4.0 sau 4.4 intradevar merita. sfatul meu e sa stergi is-ul de pe lista, o sa ai mari batai de cap, fara 2500e bagati in kitul turbo nu faci nimic cu el. Unde mai pui ca aceiasi bani ii bagi intr-un 2.5 m50 sau 3.5 m30 si ai 300+ cp nu 200.

This post has been edited by Rotti: May 8 2010, 01:34 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soare
post May 8 2010, 03:19 PM
Post #20


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42



cam asa e ai dreptate rotti pai atunci sa scot la vanzare motor de 1600 si apoi vedem ce si cum ,am rabdare pana in august cand vin italienii si in zona mea sunt multi tare si toti vin cu bmw pisicuta majoritatea 2500 si din cate masini vin pleaca jumatate inapoi restul sunt prin copaci sau ori vandute ca nu mai au banii la club .cat merge un motor de 1600 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post May 8 2010, 03:27 PM
Post #21


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Are un amic d'al meu un M30 3.5 de vanzare de pe un E32, il da cu 250 euro. Daca te intereseaza, da-mi un mesaj si-ti dau numarul lui. Motorul e in Iasi, pe masina, si se poate proba.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 8 2010, 08:26 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



@Rotti: De ce scrie la tine suv avatar 254 cp? smile.gif

This post has been edited by Ciupanezu: May 8 2010, 08:26 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 8 2010, 09:57 PM
Post #23


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



pai daca are un M30 de 745 cam aia e puterea stock


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 8 2010, 10:06 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Scrie "M30 3.5 254 cp"

M30 de 4.5 litri nu există.

This post has been edited by Ciupanezu: May 8 2010, 10:07 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post May 8 2010, 10:47 PM
Post #25


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



e 3.5 alpina

4.5 M30 nu a existat dar asa s-a numit E23 cu 3.5 turbo "745i" ...pt ca scotea puterea echivalenta a unui 4.5




This post has been edited by haifisch: May 8 2010, 10:49 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 9 2010, 11:20 AM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Ăla e M106.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post May 9 2010, 12:31 PM
Post #27


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Ala Alpina ori ala turbo?


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 9 2010, 12:40 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Cel turbo de 3.5 litri de pe E23.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post May 9 2010, 12:47 PM
Post #29


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Ah, stiam asta, de la semnatura lui Ema d'acu vreo 2 ani.

Cred ca haifish se referea la serie cand a zis 745i nu la tipul de motor. Ca banui M30-ul ala modificat de Alpina se cheama tot M30 doar ca ... M30 Alpina? In fine.

Am cautat pe aici dar n-am gasit poze cu motorul lui Rotti la 'masina mea'. Pacat, mi-ar fi placut sa-l vad.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post May 9 2010, 01:45 PM
Post #30


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



da xox tu ai inteles....

ciupanezu nu a inteles ca M106 la baza tot M30 e....e acelasi bloc...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 9 2010, 01:52 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu e vorba că nu am īnţeles.
Nu ştiam. smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post May 9 2010, 01:59 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



CITAT(xox @ May 9 2010, 01:47 PM) *
Am cautat pe aici dar n-am gasit poze cu motorul lui Rotti la 'masina mea'. Pacat, mi-ar fi placut sa-l vad.


E un 3.5 m30 aspirat normal, arata ca oricare alt m30 la exterior, internele sunt putin modificate. tongue.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post May 9 2010, 02:40 PM
Post #33


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



QUOTE (05aBi @ May 9 2010, 02:59 PM) *
E un 3.5 m30 aspirat normal, arata ca oricare alt m30 la exterior, internele sunt putin modificate. tongue.gif


da .... de nemtzii aia care le plac numai verde si albastru laugh.gif tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hanneman
post May 9 2010, 08:17 PM
Post #34


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 127
Joined: 26-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 498
Car: E30
Engine: M30 3,5 214Cp



Avand in vedere ca am participat la montarea a vreo doua V8 pe 30 pot spune probleme si avantaje pe care le are V8-ul vs 18 is turbo!
Voi lua in calcul V8 M60 4.0 286 cp.
Din start ambele proiecte ajung +/- in jur de 2000 euro!
Ca puteri vor iesi aproximativ pe acolo! cu un + pt V* fiind 100% safe!+cuplu mai mare v8!
Ca si greutati V8 ca si motor nu este cu mult mai greu decat 1.8 is 1.8 avand blocul de fonta,V8 aluminiu!Intr-adevar exista problema la V8 cu Nikasil si Alusil!Laf avut Nikasil si a tinut f bine si cu compresor la o presiune de 0.5 bar!

E bine sa apelezi pt montajul V8 la cineva care a mai pus V8 pe urs!Pt a preintampina problemele care apar pe parcurs!Evacuare,sistem de franare etc!

La 18 is fara un management electronic bun nu cred ca vei putea sa il duci f sus!Aici iti poate spune mai multe Vlad 316i!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 9 2010, 10:01 PM
Post #35


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(Ciupanezu @ May 9 2010, 11:20 AM) *
Ăla e M106.

si ala e tot un M30

http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=...0500&arch=1

doar ca-i mai spune asa sa-l diferentieze de M102 care tot pe 745 a fost pus, pana in '82 (NFL) care ave aceiasi putere dar cilindree mai mica, 3,2L si alt tip de injectie si tot turbo, practic M30 si M102 si M106 la baza e acelasi motor

wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post May 9 2010, 10:06 PM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



m102 scotea 252 cai la 0.6 bari, iar m106 scoatea tot 252 dar la 0.4 bari.

This post has been edited by 05aBi: May 9 2010, 10:07 PM


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post May 11 2010, 10:54 PM
Post #37


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



QUOTE (Ciupanezu @ May 8 2010, 09:26 PM) *
@Rotti: De ce scrie la tine suv avatar 254 cp? smile.gif

motorul provine de pe e34 alpina b10 3.5, este modelul aspirat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post May 11 2010, 11:09 PM
Post #38


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



QUOTE (hanneman @ May 9 2010, 09:17 PM) *
Avand in vedere ca am participat la montarea a vreo doua V8 pe 30 pot spune probleme si avantaje pe care le are V8-ul vs 18 is turbo!
Voi lua in calcul V8 M60 4.0 286 cp.
Din start ambele proiecte ajung +/- in jur de 2000 euro!

ca sa aduci un is la puterea unui 4000 V8 ai nevoie de peste un bar, lucru realizabil doar cu pistoane forjate, garnitura, prezoane chiulasa, stand-alone bine pus la punct, etc. Deja vorbim de 3000+ euro si tot nu ai garantia ca nu va plesni chiulasa, lucru destul de frecvent la is-urile supraalimentate. Depinde de cum ai norocul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post May 11 2010, 11:27 PM
Post #39


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



QUOTE
La 18 is fara un management electronic bun


Megasquirt e suficient de bun ? smile.gif

QUOTE
Ca si greutati V8 ca si motor nu este cu mult mai greu


Pai...

M40: 80kg
M42: 100kg
M20: 117kg
M50: 136kg
M30: 143kg
M60: 146kg

M60 este cel mai greu dintre cele enumerate de mine, dar totusi "pare" cel mai usor.
M30 este un motor GREU. M60 are o chiulasa si 2 pistoane in plus fata de M30 si totusi doar 3 kg in plus.

Datele au fost luate de aici : http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html.

Greutatile sunt pentru motorul "chel", fara galerii, alternator, demaror...

This post has been edited by Silviu: May 11 2010, 11:31 PM


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 11 2010, 11:45 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Caută mai bine pe bmwfans.

QUOTE (Rotti @ May 11 2010, 11:54 PM) *
motorul provine de pe e34 alpina b10 3.5, este modelul aspirat.


Mişto motor. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post May 17 2010, 07:27 AM
Post #41


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



QUOTE (soare @ May 7 2010, 11:05 PM) *
masina nu este inmtariculata si daca e sa o inmatriculez cred ca o s o pun pe bulgaria deci nu cred ca am sa mai am treaba cu romania si legile de kkt

Vezi ca treci cu vederea peste un aspect important: nici in Romania si nici in Bulgaria n-ai sa poti s-o-nmatriculezi fara motorul ala de 1.6 din acte. Eu zic s-o inmatriculezi mai inatai, sa nu te trezesti c-ai investit niste bani intr-o masina cu care nu poti sa iesi pe strada.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soare
post May 21 2010, 08:40 PM
Post #42


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42



Multumesc mult,asa e intai sa rezolv cu sesiunea apoi vacanta (sa vedem cati bani pleaca si pe acolo) si prin septembrie ma duc sa o inmatriculez pe bulgaria baiatul a vandut motorul de saptar dar mi a promis ca mi aduce un m5 din 94 in 2500 de euro din anglia ,om vedea ce probleme mai apar pana atunci ,sa vad cat ma jumulesc astia la spiru dar oricum multumesc si concluziile sunt urmatoarele am sa pun motor mare pe el ori 6 linie ori v8 44 in timp ca trebuie multi bani pt astfel de proiecte si acuma nu prea este timp de figuri e criza smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fmi03
post Nov 1 2011, 02:54 PM
Post #43


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 17
Joined: 10-November 09
From: tg-secuiesc SIC
Member No.: 3,052
Car: E36
Engine: M43,1.6,102CP



rezultate ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soare
post Nov 7 2011, 02:52 PM
Post #44


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42



pai nu sau mai intamplat prea multe ca in septembrie am vandut is cuiva de pe forum si mi pare rau ca nu mai stiu cum il cheama apoi am luat un e38 ,apoi un e30 316 din 91 intre timp le am vandut pe amandoua si e38 si e30,mi am luat din nou un e38 l am vandut si nu am putut sa renunt la prima dragoste si am trecut la e30 cabrio din 92 care e postat la masina mea .
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th August 2025 - 08:16 AM