![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp ![]() |
ATENTIE!!! Soferi si soferite ! 1 MAI este ziua boicotului national la pompele de carburant! protest impotriva scumpirilor saptamanale nejustificate ale carburantului! in ziua respectiva, NU ALIMENTATI!!! Democratie inseamna puterea poporului nu a excrocilor care incearca sa fie puternici pe spinarea si mai ales buzunarele noastre. dati mai departe daca sunteti uniti
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Eu sunt unit cu ceilalti soferi. Dar daca alimentez cu o zi inainte sau dupa, pentru ca am nevoie ce crezi ca se schimba?
Si ce facem cu soferii de autobuze sau conductorii de locomotiva? Cum crezi ca se poate schimba pretul barilului printr-un protest copilaresc? Pentru ca asta. Ceva de genul: imi iau jucariile si plec acasa. Vrei protest cu adevarat? Cumpara un scooter, o bicicleta si foloseste-o mai des pe asta. Ori daca esti fan adevarat, strange bani x ani si cumpara un BMW H7. ![]() Just my 2 cents. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
right on xox pretul benzinelor tre' sa se alinieze cu cel din ue. iar pretul per baril pe plan mondial tot creste. e si logic de altfel -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 16-May 06 From: Bucuresti Member No.: 296 Car: - Engine: - ![]() |
S-au gasit cand sa faca zi de boicot, cand majoritatea pleaca la munte, la mare...
-------------------- Fan "Brigada Ursulete"
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
E total inutil.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
Nu stiu de ce considerati ca e inutil, daca fiecare dintre noi vrea sa faca asta,nu e deloc inutil,de asta am si ajuns unde suntem ca si tara,comunitate,pentru ca niciodata nu avem curajul sa spunem ceva,orice,incepand de la cele mai mici lucruri pana la cele mai importante,pana la urma asta e mentalitatea noastra nationala,eu consider ca daca o sa continuam sa nu spunem nimic,nu o sa se intample nimic. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Păi mă, e scumpă benzina şi punct, degeaba ne plângem.
Problema e cu veniturile din România, nu cu preţul benzinei. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
O fi ea scumpa, dar se mai si abuzeaza... Marile companii petroliere de obicei se inteleg sa nu iasa in pierdere
![]() Ideea nu e sa aiba pierderi benzinariile, ci sa existe o reactie... Ar avea vanzari mai putine doar daca s-ar reduce deplasarile cu auto, altfel per total tot aceleasi vanzari le au. Eu alimentez o data pe saptamana, deci ma pot inscrie la protest linistit ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp ![]() |
un patron de benzinarie mi-a spus odata ca el creste benzina si motorina pana la un anumit nivel de clienti. daca vede dupa o scumpire ca nu mai vine lumea scade pretu putin cate putin pana face norma dar daca vine lumea buluc chiar si dupa o scumpire o mai scumpeste putin pana scade cererea si tot asa. a zis ca statul nu le pune nici o piedica pt ca si statul e interesat sa ia cat mai mult.
omv,rpmpetrol si petrom sunt o echipa de monopol si doar lukoilu si agipu le mai sta in coasta dar si astia tot dupa bani sunt si nu le fac concurenta. E ca si cand ar fi derbiul steaua- dinamo si arbitru de centru e gigi becali, si cei de la dinamo adica noi ne bagam coada intre picoare si plecam. Poate a sosit timpu sa nu mai plecam ci sa le rupem mufa acolo pe terenul lor. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp ![]() |
S-au gasit cand sa faca zi de boicot, cand majoritatea pleaca la munte, la mare... Idea e ca atunci grasi burdusiti de bani se asteapta la castiguri mari de tot. doar daca suntem uniti ii putem face sa vada ca le-au scazut vanzarile intr-o zi cu un procent doua. Afara la americani spre exemplu se unesc toti si blocheaza consumul de carburant vreo 2 zile in toata tara si ii fac pe patroni sa scada pretu imediat. La noi din cauza celor care zic "lasa ma ca merge asa" campaniile astea nu au efect pt ca in loc sa ii spuna lu sora-sa lu maica-sa lu tasu sa nu mai bage benzina in ziua respectiva il doare in cot si se duce sa bea o bere la birt. EU la astia le zic "tarani prosti" care duc tara asta de rapa. Pacat ca cei mai curajosi oameni din tara asta au murit pe front in primul si al doilea razboi mondial si nu au mai putut face copii cu vana in ei ca sa ia atitudine acum. au procreat doar aia care stateau sub pat cand cadea vreo bomba la 2km. This post has been edited by Radu46: Apr 22 2010, 07:34 AM |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp ![]() |
Eu sunt unit cu ceilalti soferi. Dar daca alimentez cu o zi inainte sau dupa, pentru ca am nevoie ce crezi ca se schimba? Si ce facem cu soferii de autobuze sau conductorii de locomotiva? Cum crezi ca se poate schimba pretul barilului printr-un protest copilaresc? Pentru ca asta. Ceva de genul: imi iau jucariile si plec acasa. Vrei protest cu adevarat? Cumpara un scooter, o bicicleta si foloseste-o mai des pe asta. Ori daca esti fan adevarat, strange bani x ani si cumpara un BMW H7. ![]() Just my 2 cents. ei vad doar scaderile spontane de cumparare raportate pe zi, nu vad scaderi de genu nu a mai alimentat radu cu bmw 20de litri. daca 798000 de romani nu mai alimenteaza deloc pe 1 mai atunci ziua de lucru e compromisa pentru ei cu cateva miliarde si ii doare rau de tot. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Idea e ca atunci grasi burdusiti de bani se asteapta la castiguri mari de tot. doar daca suntem uniti ii putem face sa vada ca le-au scazut vanzarile intr-o zi cu un procent doua. Afara la americani spre exemplu se unesc toti si blocheaza consumul de carburant vreo 2 zile in toata tara si ii fac pe patroni sa scada pretu imediat. La noi din cauza celor care zic "lasa ma ca merge asa" campaniile astea nu au efect pt ca in loc sa ii spuna lu sora-sa lu maica-sa lu tasu sa nu mai bage benzina in ziua respectiva il doare in cot si se duce sa bea o bere la birt. EU la astia le zic "tarani prosti" care duc tara asta de rapa. Pacat ca cei mai curajosi oameni din tara asta au murit pe front in primul si al doilea razboi mondial si nu au mai putut face copii cu vana in ei ca sa ia atitudine acum. au procreat doar aia care stateau sub pat cand cadea vreo bomba la 2km. Nu ştiu de unde ai auzit tu lucrurile astea sau ce stă în spatele părerilor tale, în America este foarte ieftină benzina în comparaţie cu Europa. Pe de altă parte, în România degeaba protestezi astfel, benzina este o necesitate, iar firmele din acest domeniu ştiu acest lucru. Din moment ce România este în Uniunea Europeană, trebuie să se alinieze ca preţ cu celelalte state. Nu e vorba de nici un curaj să nu alimentezi într-o anumită zi, însă aici vorbim de rezultat, de finalitate. Dacă nu alimentează nimeni într-o anumită zi (o utopie), îi va durea fix în 3 litere pentru că tot va trebui să alimenteze lumea. This post has been edited by Ciupanezu: Apr 22 2010, 10:21 AM |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
chiar,cat e in germania/italia/spania de exemplu litru de benzina?intreb mai ales pe cei care au fost recent...
cum a zis si ciupanezu...ei stiu ca benzina e o necesitate maaare,si ei pe asta se bazeaza,dupa parerea mea si daca o sa fie 2euro litru,nu multi vor trage pe dreapta,ca esti fortat de treburile cotidiene sa te retii de la alte alea si sa pui benzina...si nu vb ca proprietar de tico pe gaz,vb ca un om care zilnic,tr sa dau de mancare celor 6 pistoane ![]() sau altfel spus,sa consideram ca pretul benzinei e ok,insa salariile noastre sunt mici in general cam tragic ce se intampla pe la noi -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
in austria si italia benzina costa 1,2-1,4€ per litru
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp ![]() |
drept rasplata au mai scumpit ieri motorina de 100 de la 45mi la 46.5 si aia ieftina tot cu vreo 1000lei. la benzina nici nu mai vb. sa dea dzeu sa le moara cine le e mai drag si sa le dea castiguri mari sa le compenseze moartea lor.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am bagat zilele trecute (parca chiar de 1 mai
![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
S-au scumpit enorm combustibilii în ultimii 3 ani. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
In anii din urma am urmarit si eu foarte indeaproape evolutia preturilor carburantilor, si chiar m-am agitat cumva "public" pe acest subiect.
Cred ca inca mai exista, chiar pe acest forum, ceva din discutiile de atunci. Din pacate pentru noi: 1. O parte importanta din veniturile bugetului de Stat se bazeaza pe taxele impuse automobilistilor. Cam 50+ % din pretul platit la pompa merge la stat. Platim anual impozit, chiar daca nu mergem deloc cu masina respectiva. Impozitul este astfel structurat incat sa fie incurajati sa aibe masina atat cei care considera automobilul ca o utilitate, cat si cei pentru care automobilul inseamna pasiune. Platim taxa de drum. Platim daca vrem sa parcam in oras. Platim ca sa trecem podul peste Dunare. Platim sa intram in Mamaia. Amenzile rutiere, chiar daca in teorie au rolul de a impune respectarea regulamentului de circulatie, in practica sunt preponderent aplicate astfel incat in fapt sa aduca bani la buget. Deci Statul nu are absolut nici un motiv ca automobilistii sa consume mai putin. Principiile gen "poluatorul plateste", "protectia mediului" sunt texte frumoase sub care se ascund noi idei de a stoarce bani de la automobilisti. 2. Companiile petroliere sunt afaceri, nu institutii caritabile. Nimeni nu o sa vanda ceva cu 1 leu, daca piata ii permite sa vanda acel ceva cu 2 lei. Cu exceptia faptului cand pretul i se impune de catre o autoritate superioara. Iar piata, in prezent, cere. Vedeti aglomeratiile din orase, de pe sosea. Este cerere din plin. Singura autoritate care poate influenta companiile petroliere este Statul. Care, din motivele de la pct. 1, este evident ca nu va actiona impotriva propriului interes financiar. Cu cateva exceptii, cum ar fi o schimbare de politica, sau o revolta la nivel national. Parasiti insa orice speranta. Suntem in UE, iar politica europeana este de a scumpi carburantii, nu invers. Cat despre o revolta nationala, acesta e un lucru cvasi-imposibil in Romania (e.g. jumatate de secol de comunism indurat in liniste). 3. Singurul instrument in mana noastra, pentru a reduce costul cu combustibilul, este sa reducem consumul. Fie schimband masina (ceea ce insa ne poate arunca imediat la alte costuri, cele de achizitie, respectiv alte impozite), fie mergand mai putin cu masina pe care o avem (exista alternative: bicicleta, tren, etc.). Faptul ca nimeni nu alimenteaza in cutare zi, fara insa a reduce si consumul pe o perioada indelungata de timp, este zero. Nu consumul cvasi-instantaneu influenteaza business-ul, cat consumul mediu pe perioade de timp suficient de lungi. 4. Sa presupunem ca, in timp, consumul va scadea foarte mult. Poate pentru ca oamenii isi vor lua masini economice, poate pentru ca masinile electrice vor deveni majoritare. In acest caz, Statul se va trezi in situatia ca o sursa importanta la buget s-a redus semnificativ. Ce va face? Desigur, va schimba sistemul de impozitare, astfel incat sa compenseze acest lucru. 5. Ca o concluzie a pct. 3 si 4 de mai sus, putem sa reducem costurile la nivel individual numai atat timp cat reducerea totala nu este majora, iar numarul de indivizi care fac acest lucru este sub o anumita masa critica. De indata ce tendinta devine generala, sistemul va merge catre un alt punct de echilibru (= schimbarea criteriilor de impozitare). Asa ca, in ceea ce priveste pretul carburantilor: BOHICA = Bend Over, Here It Comes Again ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
robert, bine ai (re)venit printre noi ! chiar imi era dor de posturile tale
![]() ce mai face batranul 5ar? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
@FiveThreeFive: +1
Exact aşa văd şi eu problema. Singura soluţie este să ne adaptăm problemei şi să căutam soluţii alternative. |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
@FiveThreeFive: +1 +1 De fapt nici nu stiu de ce-am mai zis +1, mi-am exprimat opinia din primul post. Reiterez: e pueril sa gandesti ca un protest de genul asta schimba ceva. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
robert, bine ai (re)venit printre noi ! chiar imi era dor de posturile tale R:: Multumesc. Insa eu n-as spune ca este o revenire. Mai citesc, cand si cand forumul. Si iata ca, foarte rar, mai postez. Dar nici vorba sa revin la activitatea intensa de pe vremuri. Nici macar pe departe. QUOTE ce mai face batranul 5ar? R:: Merge foarte bine. Cu regret insa, cred ca ne apropiem de sfarsit. Peste putine zile se implinesc 10 ani de cand l-am cumparat. Din pacate, eu nu mai am 26 de ani, ca atunci, si sunt intr-o cu totul alta faza a vietii. Batranul 535i E28 este o masina care se potriveste unui tanar, o calitate pe care aproape ca am pierdut-o. Sunt decis sa-l mai tin si anul acesta, dar spre toamna este foarte probabil sa renunt la el. Avand in vedere ca nu cred sa existe cumparator pentru un astfel de BMW, cred ca va sfarsi la REMAT. O sa va tin la curent. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Avand in vedere ca nu cred sa existe cumparator pentru un astfel de BMW, cred ca va sfarsi la REMAT. nu se poate! -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 18-November 08 From: Bucuresti Member No.: 2,335 Car: E21 Engine: M10 1.8 98CP ![]() |
R:: Multumesc. Insa eu n-as spune ca este o revenire. Mai citesc, cand si cand forumul. Si iata ca, foarte rar, mai postez. Dar nici vorba sa revin la activitatea intensa de pe vremuri. Nici macar pe departe. R:: Merge foarte bine. Cu regret insa, cred ca ne apropiem de sfarsit. Peste putine zile se implinesc 10 ani de cand l-am cumparat. Din pacate, eu nu mai am 26 de ani, ca atunci, si sunt intr-o cu totul alta faza a vietii. Batranul 535i E28 este o masina care se potriveste unui tanar, o calitate pe care aproape ca am pierdut-o. Sunt decis sa-l mai tin si anul acesta, dar spre toamna este foarte probabil sa renunt la el. Avand in vedere ca nu cred sa existe cumparator pentru un astfel de BMW, cred ca va sfarsi la REMAT. O sa va tin la curent. Ar fi o idee sa o pui la vanzare cand vrei sa renunti la ea poate totusi sunt tineri doritori de 535 e28. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Tinerii doritori de E28 535i n-au bani de impozit.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
ai innebunit?????
sa dai la remat asa masina?? am stat amandoi la stop odata pe vatra luminoasa.....erai in spatele meu.....e nebunie curata masina aia se gaseste sigur cineva aici sa o cumpere daca esti dispus sa o dai....dar nu la remat decat la remat mai bine vinde-o unui iubitor de e28-uri |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
TiL, haifisch, mai e vreme, incepeti cu strans de bani!
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ii scot din piatra seaca si-acum daca-i nevoie.
Problema-i impozitul, dar daca o radiez pe-a mea mai scad din cheltuieli. BTW, sper ca nu trebuie s-o duc la remat ca sa o radiez. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ii scot din piatra seaca si-acum daca-i nevoie. Problema-i impozitul, dar daca o radiez pe-a mea mai scad din cheltuieli. BTW, sper ca nu trebuie s-o duc la remat ca sa o radiez. Nu, daca ai unde s-o tin e ok, adica, nu trebuie sa fie pe drum public (asa era pe vremuri). Nu stiu insa daca asta se poate temporar sau daca radiere (impozit pe bun!) e permanent. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca nu era permanent nu renunta Robert la 535i.
525-ul pot sa-l radiez permanent e prea chinuita caroseria. Dar are multe piese noi pe ea, nu o dau la remat. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
nu strang nimic....eu ma ocup de a mea...
sa o cumpere cineva care isi permite sa ii mentina starea si sa ii ofere un garaj asta daca e chiar hotarat sa o dea.... dar ideea de a duce aceasta masina la remat mi se pare o blasfemie asa ca pune-i un pret si niste poze si ai sa vezi ca se gasesc oameni sa o ia This post has been edited by haifisch: May 4 2010, 08:21 PM |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Nu pot sa cred ca bijuteria asta ar putea sa ajunga la REMAT.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
repostez eu pozele...
Edit by TiL: Mi-am permis sa le sterg din doua motive: - nu cred ca Robert vrea sa se stie numarul masinii - cu atat mai putin locul unde poate fi gasita |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
R:: Multumesc. Insa eu n-as spune ca este o revenire. Mai citesc, cand si cand forumul. Si iata ca, foarte rar, mai postez. Dar nici vorba sa revin la activitatea intensa de pe vremuri. Nici macar pe departe. R:: Merge foarte bine. Cu regret insa, cred ca ne apropiem de sfarsit. Peste putine zile se implinesc 10 ani de cand l-am cumparat. Din pacate, eu nu mai am 26 de ani, ca atunci, si sunt intr-o cu totul alta faza a vietii. Batranul 535i E28 este o masina care se potriveste unui tanar, o calitate pe care aproape ca am pierdut-o. Sunt decis sa-l mai tin si anul acesta, dar spre toamna este foarte probabil sa renunt la el. Avand in vedere ca nu cred sa existe cumparator pentru un astfel de BMW, cred ca va sfarsi la REMAT. O sa va tin la curent. Dupa parerea mea un e28 se potriveste oricui ii place modelul nu conteaza varsta in mod deosebit. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
hmm.. parca avea niste elemente gri, nu-i statea rau nici atunci
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, a luat-o cu M technic gri, dar nu i-a placut si le-a facut in culoarea masinii. Si mie imi placea cu gri, avea ceva aparte.
PS Am dat-o rau in offtopic. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
Multumesc tuturor pentru feedback.
Pentru prezent, asa cum am spus, intentia mea este sa pastrez E28-ul cel putin pana la toamna. Mie mi-ar placea sa-l tin pe timp nedefinit, dar anumite probleme personale s-ar putea sa ma impiedice. Daca voi fi nevoit sa renunt la masina, cu siguranta voi posta un anunt de vanzare aici pe site. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:31 AM |