![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Acest post o sa contina si modificari / completari ulterioare (de ex intrebarea despre frane a lui florin83..)
Am pus 'disclaimer'-ul asta ca sa nu apara neintelegeri / postari de genul 'vezi ca a raspuns deja la asta la inceputul thread-ului' ![]() Am tot zis ca fac un topic despre 'bestie'.. Asa am zis si cu pisica si pana la urma l-a facut Florin83 dupa ce [mi-]a luat masina ![]() Asa ca o sa pun in mare cam ce stiu ca e pe masina ![]() - motor M50B20 - kiulasa de 2.5 (porturi admisie/evacuare marite), piese de S50 (talerele de supapa) sau de M52 (taketi) - turbina Garrett T4 (copie) - suporta 450-480cp - admisie M3 S50 - serpi custom pt turbo - intercooler nesimtit ![]() - radiator ulei - injectoare 550cmc (cred) - pompa de benzina cu debit marit - bobine in genul "Plasma-Direct ignition" Engine management-ul este cel stock - baietii de la EPS (WPP & HUT) reusind cu succes sa il [re]programeze pt aplicatii turbo. Debitmetrul este de M50 2.5 - pus in carcasa de 3", sa nu restrictioneze flow-ul. Radiatorul e tot stock, cu un termostat de 80℃ (de M20) face fata fara probleme chiar si vara; sistemul de racire e completat de un ventilator de AC de la un seria 7 (parca), nu exista vāsc.. Transmisia e o combinatie intre cutie de M3 e36 in 5 trepte, cardan 325tds e36, diff LSD 'carcasa mare' cu raportul 2.79:1; initial aveam 2.65 dar mi s-a parut ca e cam lenesa ![]() Gumele spate sunt Toyo R888 225/50.16, pe fata sunt Toyo T1R 205/50.16. Jantele sunt cele de la Butcky, copie dupa Compomotive; sunt destul de grele (cam 10kg/janta), ma tot gandesc sa 'investesc' in unele ultrausoare, dar pe 16" nu prea gasesc (daca as trece pe 17" as avea de ales intre mai multe modele..) Oricum, e cu dus si intors cu jante usoare, sunt argumente si pro, si contra.. Toata bucsaraia pe spate (inclusiv cea de la diff) este din poliuretan, cu posibilitatea reglarii unghiurilor pe spate. Este cea mai buna alegere pt puteri de genul bestiei, inainte sa am aceste bucsi aveam mari probleme - in momentul in care se pleca un pic mai violent incepea sa 'bata' puntea, cu risc f mare de a rupe o planetara sau chiar cardanul L.E. Pt stabilitate mai buna am pus si bara spate stabilizatoare - e practic un triunghi, sudata intre cele 2 oale si deasupra diferentialului L.E. Discurile si placutele sunt stock (ATE Power), pompa de frana e de seria 7; masina franeaza decent de la 250 la ora, dar dupa cateva frane de genu asta cam incep sa scoata fum ![]() L.E. Pt siguranta in exploatare ![]() Proiecte de viitor (apropiat): 1. kit de methanol - de fapt WAI (Water Alcohol Injection) Se merge pe un amestec de 1:1 - apa distilata : alcool metilic/izopropilic. Avantaje: - scade temperatura in admisie - si in cilindri - creste cifra octanica (CO) de la 95 la 105-110 - aburul sub presiune actioneaza ca un detergent - se curata perfect supapele, capul pistoanelor etc ____1.1 presiune crescuta de la 1.1bar la 1.25bar ____1.2 boost controller electronic - in momentul in care WAI nu mai functioneaza (nu mai e lichid in rezervor, se arde pompa etc) sa se micsoreze presiunea (de la 1.25 la 1.1 de ex); in felul asta se poate tuna soft-ul (avansul) mai agresiv, a.i. sa tina cont de CO mult crescuta Sper sa ajung in acest fel la 430-450cp la volanta (de la 390cp cat a dat ultima masuratoare la MaterTuner) si sper sa tina bielele stock la cuplul de peste 500Nm ![]() 2. volan ![]() 3. capota de fibra, eventual geamuri laterale plexiglas, spatar spate inlocuit cu un burete fonoabsorbant 4. scaune usoare (sunt unele Sparco la vreo 7kg..) + centuri in 4 puncte 5. gume 245/45.16 (tot R888) + modificat pasajele spate; sau, trecut la 255/40.17 cu jante ultrausoare (OZ Allegerita / Chrono / Ultraleggera, ATS DTC Superlight, MAK XLR..) 6. frane M3 E36 -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Pasiune dusa la extrem!...
![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Frumos, foarte foarte frumos ![]() ![]() Cat te-a costat si cat timp a durat sa ajunga la stadiul actual? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Niste filmari mai veki cu bordul (pe vremea aia aveam 205/50.15 pe spate, deci tb sa tinem cont si de abaterea respectiva..):
http://www.youtube.com/watch?v=LbUSbL-ThfE http://www.youtube.com/watch?v=o3iH73QhGSY http://www.youtube.com/watch?v=6sGtih1Vy5o Cateva filmulete de la legale: http://www.youtube.com/watch?v=chqQezFQTJc http://www.youtube.com/watch?v=0OY8Vu55R9o http://www.youtube.com/watch?v=JPfHVB_Ajx4 Mai sunt cateva filmulete 'private' (unele au fost la un mom dat publice..), daca vreti sa le vedeti imi ziceti - va trebuie cont pe youtube, dupa care va adaug in lista de Friends. Puteti sa va abonati la userul Iulika0069 - sa fiti in pas cu ultimele noutati ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
A durat f putin - cateva zile, din momentul in care m-am decis ca o vreau
![]() Este fosta masina a lui Catalin WPP - are si el cateva filmulete pe youtube, cautati dupa 'wpp325'.. A fost proiectul lui personal, masina a fost lucrata cu mult cap (si maini ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
De mult ma intrebam cum de nu are masina topic si pe forumul asta, tinand cont ca are pe un forum din afara. Cred ca te amuzi teribil cand esti primul la semafor iar in stanga sau in dreapta ta se intampla sa fiu un pui de reisar. ![]() L.E. la masina asta un detector de radar e un must have. ![]() This post has been edited by 05aBi: Dec 25 2009, 09:24 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Auzi nenea, da cat baga?
![]() Ce frane are? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Diskuri si placute stock Ate Power + pompa de frana de seria 7
Am mers cred cu 275-280 pe gps, la 6800rpm in a 5-a; cu prima ocazie o sa fac o verificare cu gps-ul la 3-4-5000rpm a 5-a, ca sa ne dam seama ce insemna exact aceste 6800rpm.. ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Foarte mişto maşina!
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Multam ![]() Din pacate la exterior nu prea o sa apuc sa umblu prea curand, sunt prea multe de facut la 'interior', inclusiv ambreiaj nou si poate chiar 'forjate' ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
spor la munca
eu cu proiectul meu am murit......asta e poate intr o zi o sa am si eu bani sa mi pun turbo pana atunci spor la treaba jante mai usoare dar de firma oz sau ceva de genul -------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
super masinuta
nu pune geamuri din plexiglass, scot zgomote foarte urate la viteze mari, oricat de bine le-ai lipi |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-December 09 Member No.: 3,130 Car: E30, E46 Engine: M50B25, M54B22 ![]() |
He he..ce senzatii am tras eu in ursu' asta
![]() -------------------- My baby- E30 325 M-Tech 2
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP My moto-Kawasaki ZX636 RACE My chopper-Suzuki VL1500 Custom |
|
|
![]() ![]()
Post
#14
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 26-December 09 From: Belgia Member No.: 3,131 Car: E 39 Engine: 163 cp ![]() |
Hmmm,asta da pasionat!!! Bravo cu felicitari! De mult timp nu am vazut asa ceva;frumos rau,si filmuletele spun tot! Inca odata,felicitari! -------------------- Decat sa traim putin si prost,...mai bine sa traim mult,dar bine!!!
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Felicitari pentru proiect!
Sper ca ceva de genul va arata si motorul meu in viitor! |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Nu ma consider un pasionat in adevaratul sens al cuvantului.. Mai degraba maniac/obsedat de acceleratie si Vmax!
![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ia-ti motor
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Hmm.. Am avut motor si consider ca e de N ori mai periculos cu motorul in RO decat cu bestia ![]() Si era un CB500 amarat, de 58CP.. dar sa ai una de 158CP!! Oricum, asa cum aveam inainte (cand eram posesor de pisica) 'boala' pe ursi ![]() ![]() Un 600 nu are nici o sansa cu mine din mers, de pe loc doar daca e fff bun pilot, dar tot il prind la 240! ![]() Cu 750-1000 inca nu am sanse de pe loc, doar din mers de la viteze mai mari gen 130-180 O intreaga discutie despre asta gasiti aici: http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...pic&t=19572 -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Un 600 nu are nici o sansa cu mine din mers, de pe loc doar daca e fff bun pilot, dar tot il prind la 240! ![]() Felicitari pentru masina, e foarte tare. La ce fel de 600 te referi? Am un coleg cu Honda CBR 600RR si pe autostrada a scos viteza medie 240 de la un capat la altul (exact un rezervor de benzina), cu viteza maxima 280 pentru vreun sfert de ora. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Hmm.. Am avut motor si consider ca e de N ori mai periculos cu motorul in RO decat cu bestia ![]() Si era un CB500 amarat, de 58CP.. dar sa ai una de 158CP!! Oricum, asa cum aveam inainte (cand eram posesor de pisica) 'boala' pe ursi ![]() ![]() Un 600 nu are nici o sansa cu mine din mers, de pe loc doar daca e fff bun pilot, dar tot il prind la 240! ![]() Cu 750-1000 inca nu am sanse de pe loc, doar din mers de la viteze mai mari gen 130-180 O intreaga discutie despre asta gasiti aici: http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...pic&t=19572 Am citit tot topicul ala:) Felicitari pt cursa cu ZR1.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La ce fel de 600 te referi? Am un coleg cu Honda CBR 600RR si pe autostrada a scos viteza medie 240 de la un capat la altul (exact un rezervor de benzina), cu viteza maxima 280 pentru vreun sfert de ora. Clasa de supersport de 600cmc sunt motociclete usoare care nu au neaparat o putere foarte mare. Asta inseamna ca are acceleratie buna la viteze mici, dar la viteze mari sa plafoneaza din cauza rezistenta aerodinamica. Oare cu vaca ce as facea? Cand era noua alerga quarter mile in 10.55 secunde ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-December 09 Member No.: 3,130 Car: E30, E46 Engine: M50B25, M54B22 ![]() |
Felicitari pentru masina, e foarte tare. La ce fel de 600 te referi? Am un coleg cu Honda CBR 600RR si pe autostrada a scos viteza medie 240 de la un capat la altul (exact un rezervor de benzina), cu viteza maxima 280 pentru vreun sfert de ora. Astea-s povesti nemuritoare...poate doar pe un forum auto sa creada cineva ....dar incearca sa povestesti si pe unu forum moto....sbz de exemplu ![]() ![]() This post has been edited by ady_viteza: Jan 8 2010, 11:59 PM -------------------- My baby- E30 325 M-Tech 2
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP My moto-Kawasaki ZX636 RACE My chopper-Suzuki VL1500 Custom |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Chiar că.
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
si mie mi-a venit greu sa cred.... de cate ori am mers tare cu masina, nu am vazut motociclist sa mearga cu viteza extraordinar de mare, eu cred ca trebui sa ai o forta extraordinara sa ti de ghidon atatia km la asemenea viteza, gandeste-te numai la ce pozitie are la vitezele alea si nu cred ca un om poate sta mai mult de cateva minute asa
chiar.. poate ne spune cineva care are motor eu cel mai mult am scos medie pe autostrada (autobahn 2 in ".de" ![]() deci eu nu cred! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai tare de 2oo nu am mers, si la viteza asta nu mai prea ridici capul in sus sau mana de pe ghidon, ca vantul este foarte puternic si trage de orice ce nu e bine asezat aerodinamic. Stateam lipit de rezervor, si motorul / rezervor strans intre picioare. Mainile langa corp. De obosit nu cred obosesti foarte tare daca motocicleta are carene sa te protejeaza de vant. Cel mai ciudat mi s-a parut mie faptul ca imi tragea casca capul in sus
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Astea oricum sunt basme, trebuie să fii super inconştient să īncerci aşa ceva doar ca să demonstrezi ceva.
O mică greşeală şi eşti pilaf. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da.
Nu cred că cineva cu toate ţiglele pe casă ar risca aşa ceva. Măcar maşina īţi dă o senzaţie de siguranţă, poate uneori falsă, īnsă frānează mai bine decāt o motocicletă, cel puţin aşa cred. Tu ce părere ai? |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
La 200km/h la impact masina = motocicleta tot pe lumea ailalta ajungi. Diferenta e cat de greu de curata de pe asfalt
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Legat de franare, depinde ce fel de frane ai la masina; la momentul asta cred ca o motocicleta franeza cam la fel sau mai bine decat masina mea, dar mai slab decat Nasi/Bobi care au frane nu gluma..
Dap, cand m-am referit la '600', am inclus si SuperSport-ivele (modificate sau nu ![]() Vorbind de 'impact la 200 la ora', nu cred ca asa se pune problema, pe A2 de ex ce impact sa ai? Poate sa pierzi controlul si sa te duci in sant sau sa intri in celalalt.. Oricum ar fi, io cred ca cu rollcage + centuri in 4-6 puncte e posibil sa ai mai multe sanse sa nu patesti mare lucru, fata de pilotul unui motor.. A2 are f multe 'curbe', cel putin pe primii 30km; la 250-280 la ora credeti-ma ca tii de volanul ala serios ![]() Mie mi-a fugit 'fundu' la 250 la ora.. eram pe linia dreapta inainte de prima parcare (km 20-22 parca, desi toata lumea se refera la locatie ca fiind 'km 17' ![]() Ei bine, in ziua aia batea f tare vantu, iar cand am luat dambul ala masina a fugit instantaneau de fund in stanga; miile de km (putine ce-i drept) facuti insa cu bestia cumva mi-au antrenat mintea sa nu se mai sperie asa usor, stiu doar ca am reactionat 'cerebral'.. neincercand absolut deloc sa corectez traiectoria din volan (poate fff putin am luat stanga, ca m-am apropiat nepermis de mult de parapeti ![]() De atunci sunt f atent cand trec pe acolo ![]() ![]() This post has been edited by Iulika0069: Jan 9 2010, 02:40 PM -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
La 200km/h la impact masina = motocicleta tot pe lumea ailalta ajungi. Diferenta e cat de greu de curata de pe asfalt ![]() Nu e vorba de impact. La 200 km/h, dacă pierzi controlul unei motociclete şi cazi, sunt şanse foarte mari să mori. Dacă pierzi controlul maşinii şi ajungi īn şanţ sau o răstorni, sunt şanse destule să scapi dacă ai centura pusă. Īl ştiu pe unul care s-a răsturnat cu 170 km/h cu un E39 pe un drum judeţean. Maşina s-a facut varză, el şi cu vărul lui nu au avut nici măcar o zgārietură. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu viteza ucide, decerelatie ucide. Sau forte mari pe o supratafa mica de corp. Cu motor poti sa mori cu 40km/ora daca lovesti un stalp sau un zid. La cazatura la viteze mare, daca reusesti sa ramai pe drum ca un fel de sanie nu o sa mori. Daca in schimb te duci in stalpi de sustinere de parapete, te taie in 2 cu un pic de ghinion.
Franare e cel putin la fel de bine ca la o masina. Energie kinetica fata de masina e mult mai mica. Stabilitate la viteze mari e foarte buna, cel putin la a mea, la viteza pe care am incercat eu. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Probabil depinde de maşină. Frānarea e la fel de bună ca la o maşină medie.
Mă rog, a ta nu se pune pentru că totuşi era un vārf de gamă atunci cānd a apărut. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-December 09 Member No.: 3,130 Car: E30, E46 Engine: M50B25, M54B22 ![]() |
Pana acum 2-3 ani de cand merg la curse eram genul forjator stradal.....autostrada A2 era una din principalele tinte pentru nebunia noastra....am facut-o de nenumarate ori in forja maxima insa nu cum povestea colegu' mai sus.
![]() Pentru perioade scurte de drum am avut 300 pe bord fara probleme...insa la viteza aia eram pozitionat ghem pe mobra..nici macar un deget nu-mi iesea de sub carene...de controlat mobra era extrem de greu....orice miscare se putea termina rau.....iar la prima masina care se vedea in fata puneam instant frana....si mergand la modul blana..frana..blana..frana...dupa 100 de km eram pilaf...cand ma opream o jumatate de ora eram lesinat de oboseala pe jos ![]() Asa ca am schimbat modul de mers si surpriza.....si ca timp am iesit mult mai bine.....adica am mers constant in slalom printre masini daca pot spune asa cu o viteza maxima de 220-240.....dar constant pe toata autostrada...folosind inclusiv banda de urgenta...mergand pe mijloc printre masini...sau pe langa parapet......era riscant insa la 220 pot evita orice masina care merge cu 150 si schimba brusc banda de mers..... La mersul asta putin peste 200 nici nu oboseam...nici nu stateam ghemuit....si controlam mobra mult mai usor... Insa asta era acum ceva timp.....cursele de viteza din RoSBK m-au linistit complet cu mersul in forja pe strada...acum am un cruiser(chopper) de plimbare cu care merg relaxat si imi place la nebunie ![]() -------------------- My baby- E30 325 M-Tech 2
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP My moto-Kawasaki ZX636 RACE My chopper-Suzuki VL1500 Custom |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Dupa luni de asteptari si umblat dupa piese, in cateva zile baietii EPS (WPP & HUT) au reusit sa dea viata
![]() ![]() - bloc S50B30, alezat/honuit la 86.4x mm - pistoane & biele S50B32 - vibroken S50B30, alezat - cuzineti noi cota 0 - pt biele de 3.2 - kiulasa refacuta complet - ghiduri & simeringuri noi, rectificate supapele si scaunul supapelor - axe stock setate pt eficienta in ture mari - prezoane ARP - cele de kiulasa s-au strans la 140Nm - garnitura de kiulasa stock Raportul de compresie - ~8.9:1 In rest s-au cam pastrat componentele existente: kitul turbo, evacuarea, admisia cu clapete si injectoare de 630cmc, kitul de ambreiaj etc A pornit 'la sfert', motorul merge incredibil de rotund; acum e in rodaj, dupa care vom merge cateva saptamani pe 0.5 - 0.6bar maxim, iar pt cursa de la sfarsitul lui Mai vom urca in 0.85 - 0.9bar Asta va fi maximul in Stage1, sper sa obtin puterea pe care am avut-o anul trecut cu M50-ul la ~1.35bar ![]() Contez si pe ajutorul kitului de WAI (water alcohol injection) deja montat.. Stage2 (pe care sper sa ma pot abtine sa il aman cat mai mult ![]() O sa revin cu poze si sper si niste filmulete -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Multa bafta!
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
-------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci avem motor de iem-trei... cum s-ar spune
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Cred ca am ajuns deja la puterea raposatului M50, doar ca in loc de 1.35bar avem 0.7bar
![]() Motorul merge perfect, la cursa din 28 Mai (Tulcea) am scos 12.2" pe 1/4mile, in conditiile unei aderente nu foarte ok - 2.2" pe 60ft http://www.youtube.com/watch?v=9QyPwU4eOn4 Urmeaza cateva mici modificari, in principal legate de acel timp de 2.2" pe care vreau sa il aduc spre 1.9" Pt anul asta targhetul este 'low 11' ![]() - modificata puntea spate a.i. unghiul de cadere sa fie pozitiv ![]() - modificat traseul de admisie - teava de 100mm diametru - filtru de aer nou - modificata carcasa debitmetrului - usurata puntea fata: usi taiate, bord + aeroterma date jos, capota fibra, geamuri plexiglass - marita presiunea la 0.8x, cu un overboost probabil in 0.9bar - activat kitul de Water Alcohol Injection, cu o proportie 50-50 methanol/apa - sau chiar mai concentrat.. - incalzite fff bine gumele Mickey Thompson si plecat numai pe VHT ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Foarte frumos
![]() |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
la frane cand umbli? la o putere asa mare trebuie sa te si opresti rpd...
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Dap, stiu, de cand am luat masina am zis ca skimb franele, asa ca n-o sa mai dau termene
![]() Vreau sa pun frane de pisica 328 (ventilate fata-spate), inclusiv suspensia fata de pisica. Dar asta cere timp si bani.. -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
-------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
da nu ti se pare ca ai prea multi cai?mai da si la altii..am fost la tulcea mi aplacut cum fuge ursu:PP bv tie
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Surprizele (bune) se tin lant
![]() - am scos Wastegate-ul afara ![]() Se aude demential cand incepe sa faca presiune si deschide valva WG - porno curat! ![]() Mi se pare ca masina merge mult mai grav, dar nu se pune - ca era WPP la volan ![]() - am montat un kit AFR & EGT de la VEMS - http://shop.vems.hu/catalog/roundwbo2egt-p-101.html Daca aveam kitul acesta montat pe masina de anul trecut, sunt sigur ca nu as mai fi belit motorul, as fi vazut instant ca e o problema cu EGT-ul si [m-]as fi oprit Din primele teste avem cam maxim 800-830*C in tr. a 3-a; sa vedem cum sta pe tr. 4 si 5 Oricum, va fi principalul instrument dupa care ma voi ghida in cursele 'prelungite' de pe strasse - astept sa faca mesterul o alta carcasa pt debitmetru (maine/poimaine) si sa iesim la softul final, pe 0.8x (probabil cu overboost de 0.9) si cu injectia de alcool-apa activata Avand in vedere ca pe dyno-ul MasterTuner masina nu a facut overboost si nici presiunea care trebuie (~0.65bar, fata de 0.7 cat face pe strada), ma astept ca dupa softul final sa skimbam prefixul :-B -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
cum adica ai scos wastegate ul afar?l ai dat jos definitiv?eu nu ma prea pricep asa ca de aia intreb:P nu am nici o legatura cu turbo.desi mi as dori
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Adica evacueaza direct afara, printr-o teava care strapunge
![]() O sa fac niste poze in zilele urmatoare -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Evacueaza in afara numai gazele care ar trebui sa fie eliminate de wastegate (sa nu mai ajunga la turbina), nu toate, corect?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Corect, evacuaza 'afara' doar gazele care erau 'deversate' direct in downpipe, si nu mai ajungeau oricum la turbina
Practic, chiar daca motorul merge acum pe 0.7-0.8bar, turbina ar fi in stare sa faca si 2-3bari la 5000rpm; eh, 'surplusul' acesta este directionat acum catrea 'cealalta evacuare' ![]() 'WG-ul scos afara' ar trebui teoretic sa miscoreze turbulentele din evacuare si sa scada back-pressure-ul (mai ales in ture mari), imbunatind astfel randamentul motorului dupa 5000rpm Io mi-as fi dorit sa pot pune si un amortizor/rezonator (gen http://vibrantperformance.com/catalog/inde...=1022_1033_1054 ) dar nu e loc O sa pun oricum unul de 18" (45cm) pe evacuarea normala, am vazut ca am loc acolo (unde cred ca era initial toba intemediara) Azi e posibil sa iesim la soft, sambata poate ii facem si o noua fisa dyno ![]() Avand in vedere ca pe dyno nu face boost-ul 'de pe strada', cred ca o sa mai invartim la surubul WG pana ajungem la aceeasi presiune; in caz contrar, caii putere de pe dyno sunt mai mici decat cei de pe strada pt ca pe langa faptul ca nu are aceeasi presiune, inseamna ca masina merge si cu AFR mai bogat, deci mai putina putere venind din 2 parti Chiar vreau sa skimb prefixul ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
De ce nu folositi un stand mai bun, capabil sa ofere conditii ceva mai aproape de realitate? Sunt variante in Bucuresti.
PS: Masina e la Sese (RS) acum? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Pai ma interesa si o comparatie cu vekiul motor
![]() O sa ajung si la un alt stand (probabil la Sebastian?), dar la momentul asta caii putere nu mai reprezinta prioritatea zero pt mine - ci timpul pe 400m Am trecut de azi noapte (de fapt dimineata ![]() De cand am 'scos WG afara' a disparut si overboost-ul.. Mai avem un ultim hop - activarea sistemului WAI; again, de la WAI nu imi doresc neaparat putere (care oricum o sa vina ![]() Trebuie neaparat sa rezolv cu unghiurile (camber) de pe puntea spate, o sa mai ridic un pic arcurile (au un reglaj pe care nici macar nu l-am pus, masina e ff lasata de spate ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Intrebare: de ce folosesti Motronic si nu un standalone accesibil cum ar fi Megasquirt?
This post has been edited by Silviu: Jun 19 2011, 01:18 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Pai tot din motive de bani.. pana acum am avut alte 'prioritati'
![]() Dar deja incep sa se vada limitarile Motronic si ma gandesc serios la un VEMS management Riscul cel mai mare acum e pe biela, deja la ultimele masuratori au iesit valori de 560Nm; va trebui sa limitez cumva cuplul - cea mai la indemana solutie va fi ceva de genul: - pana in 5000rpm las 0.75bar - intre 5000 si 6000 las 0.7 - intre 6000 si 6500 crestem la 0.8 - dupa 6500 0.85, iar dupa 7000, chiar 0.9 In felul asta compensam scaderea eficientei motorului (a.k.a cuplu D:) cu mai mult boost -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Avem noutati de la Tulcea - etapa din 10 iulie DRE: sfertul de mila in 11.86", cu viteza de iesire de 199.6km/h
In continuare am probleme cu aderenta (bine, nici nu am facut nimic in directia asta ![]() Pt cursa urmatoare sper sa reusesc sa 'indrept rotile' - sa am unghiul de cadere spre 0 grade -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cat de cuminte venea lumea incolonata de la curse duminica seara, ma gandeam eu ca iar a fost ceva la Tulcea.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am fost si eu la Tulcea. Am ramas impresionat de cate BMW-uri ursulet turbo au fost... si mai ales de cat de tare trageau. Felicitari tuturor pentru rezultate!
Intrebare: ce rol are bidonasul din portbagaj ? Este "- activat kitul de Water Alcohol Injection, cu o proportie 50-50 methanol/apa - sau chiar mai concentrat.." -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Dap, e rezervorul din kitul WAI
Merg pe duza cea mai mare (550ml/min) dar nu prea se simte vreo imbunatatire in performanta.. ![]() Nu am nici senzor IAT 'open' (cel al masinii e tip 'close', si simte dupa multe secunde diferenta de temperatura, plus ca imi trebe diagnoza sa il pot monitoriza, si nu am), asa ca nu stiu concret daca WAI are sau nu efect asupra IAT-ului.. Atunci cand pun 50%-50% alcool metilic / apa distilata - scade AFR-ul, de la ~12 la 11.5-11.8 Am mai auzit pareri cum ca setup-ul actual (turbina ok dpdv al restrictivitatii, motor eficient, IC relativ mare, presiune mica - 0.8bar) ar face quasi-inutil WAI-ul.. Nu-sh ce sa zic, mai 'sap' in directia asta.. -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Am urmarit topicul de la inceput si l.am si citit in intregime, foarte tare ceea ce ai facut in continuare din masina si in ce prag ai ajuns cu ea. MA gandesc ca munca depusa + aportul financiar si grijile de a produce bani pentru piese si manopera au fost si sunt destul de mari, pentru ca si eu incerc sa fac ceva din masina mea si pe 15 ale lunii trebuie sa impart 1300 - 1400 lei catre banca 500, pentru iesit in oras, pentru tigari, pt masina piese si de fiecare data imi da cu minus - la sfarsitul lunii.
Din tastatura sfaturile sunt suficient de usor de dat, dar ca idee am un prieten Vlad banuiesc ca il cunosti, are 1.8is M42 si cu electronica de la Haltec foarte bine softata a scos cu interne stoc pe dyno 260 cp la volanta, asta in conditiile in care are si un consum foarte bun de benzina la mers normal fara agresiuni, ai putea sa te uiti si pe stand alone-urile lor pentru ca sunt modele care stiu relativ foarte multe setari si poti adauga foarte multe externe de monitorizare si diagnoza dupa care din el poti pleca linistit intr-un laptop pentru a urmari evolutiile motorului in timp real. Sunt vreo 2 baieti prin Bucuresti care stiu sa lucreze cu Haltec destul de bine sa poti avea eficienta mare, nu doar presiune si benzina in nestire si gata caii. Ai putea daca ai timp sa pui mai multe poze cu masina, pentru ca in 2, 3 ani o sa te uiti cu drag peste ele si vei vedea comentariile bune, rele ale colegilor. Bafta multa cu masina si la cati mai multi cai si aderenta buna. BTW , daca tot vrei punti cu 5 prezoane si frane bune, dupa ce treci pe spate la franare cu 5 prezoane poti incerca discuri si etrieri de M3 E46, am inteles ca sunt foarte bune si eficiente. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Multumesc pt aprecieri
![]() Mai am undeva spre 2000e de "investit" in masina: punte spate, frane, suspensie, management, plexiglas/policarbonat, exterior&interior, rezonator etc Haltec e destul de scump (nu zic, poate merita) - mai mult de 1000E.. Daca e sa merg anul asta pe un engine management, cred ca o sa aleg VEMS Asta cu "presiune si benzina in nestire si gata caii" o iau ca pe un spirit de gluma ![]() La mers normal pe autostrada (140-160) am un AFR de 14-15 (ceasul de boost arata spre 0.1bar maxim); in blana am AFR de 11.5-12; partialele sunt la randul lor ok.. Legat de frane, pe spate o sa vreau sa raman cu jante de 15"; deocamdata las cu 4 prezoane, iar cand trec la 5 prezoane o sa pun frane de 328 pisica (sunt ventilate) Incerc zilele astea sa fac niste poze/filme - ai dreptate, mai dau cateodata pe youtube de filmuletele cu bestia si le revad cu drag ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Un mic update de 'timp', de la ultima etapa Dragracingevents Romania (Tulcea, 23.10.2011) - 11.48" @203km/h
Pt cei interesati, am postat aici un filmulet - http://www.youtube.com/watch?v=KH3WF3Lv76A -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ultimul dyno: peste 400cp la roata, presiune ~0.75bar
This post has been edited by Iulika0069: Oct 30 2011, 10:45 AM -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
-------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Ce de ursi cu intercoolere cat casa sub bot
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th September 2025 - 09:23 AM |