IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> E30 M50 turbo
Iulika0069
post Dec 25 2009, 08:40 PM
Post #1


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Acest post o sa contina si modificari / completari ulterioare (de ex intrebarea despre frane a lui florin83..)
Am pus 'disclaimer'-ul asta ca sa nu apara neintelegeri / postari de genul 'vezi ca a raspuns deja la asta la inceputul thread-ului' tongue.gif


Am tot zis ca fac un topic despre 'bestie'.. Asa am zis si cu pisica si pana la urma l-a facut Florin83 dupa ce [mi-]a luat masina smile.gif

Asa ca o sa pun in mare cam ce stiu ca e pe masina wink.gif:

- motor M50B20
- kiulasa de 2.5 (porturi admisie/evacuare marite), piese de S50 (talerele de supapa) sau de M52 (taketi)
- turbina Garrett T4 (copie) - suporta 450-480cp
- admisie M3 S50
- serpi custom pt turbo
- intercooler nesimtit smile.gif - fagurele are 60 x 30 x 7.6 cm
- radiator ulei
- injectoare 550cmc (cred)
- pompa de benzina cu debit marit
- bobine in genul "Plasma-Direct ignition"

Engine management-ul este cel stock - baietii de la EPS (WPP & HUT) reusind cu succes sa il [re]programeze pt aplicatii turbo.
Debitmetrul este de M50 2.5 - pus in carcasa de 3", sa nu restrictioneze flow-ul.

Radiatorul e tot stock, cu un termostat de 80℃ (de M20) face fata fara probleme chiar si vara; sistemul de racire e completat de un ventilator de AC de la un seria 7 (parca), nu exista vāsc..

Transmisia e o combinatie intre cutie de M3 e36 in 5 trepte, cardan 325tds e36, diff LSD 'carcasa mare' cu raportul 2.79:1; initial aveam 2.65 dar mi s-a parut ca e cam lenesa tongue.gif masina.
Gumele spate sunt Toyo R888 225/50.16, pe fata sunt Toyo T1R 205/50.16.
Jantele sunt cele de la Butcky, copie dupa Compomotive; sunt destul de grele (cam 10kg/janta), ma tot gandesc sa 'investesc' in unele ultrausoare, dar pe 16" nu prea gasesc (daca as trece pe 17" as avea de ales intre mai multe modele..)
Oricum, e cu dus si intors cu jante usoare, sunt argumente si pro, si contra..

Toata bucsaraia pe spate (inclusiv cea de la diff) este din poliuretan, cu posibilitatea reglarii unghiurilor pe spate.
Este cea mai buna alegere pt puteri de genul bestiei, inainte sa am aceste bucsi aveam mari probleme - in momentul in care se pleca un pic mai violent incepea sa 'bata' puntea, cu risc f mare de a rupe o planetara sau chiar cardanul

L.E. Pt stabilitate mai buna am pus si bara spate stabilizatoare - e practic un triunghi, sudata intre cele 2 oale si deasupra diferentialului

L.E. Discurile si placutele sunt stock (ATE Power), pompa de frana e de seria 7; masina franeaza decent de la 250 la ora, dar dupa cateva frane de genu asta cam incep sa scoata fum biggrin.gif

L.E. Pt siguranta in exploatare biggrin.gif am montat un rollcage OMP (are certficare TUV)


Proiecte de viitor (apropiat):

1. kit de methanol - de fapt WAI (Water Alcohol Injection)

Se merge pe un amestec de 1:1 - apa distilata : alcool metilic/izopropilic.
Avantaje:
- scade temperatura in admisie
- si in cilindri
- creste cifra octanica (CO) de la 95 la 105-110
- aburul sub presiune actioneaza ca un detergent - se curata perfect supapele, capul pistoanelor etc

____1.1 presiune crescuta de la 1.1bar la 1.25bar

____1.2 boost controller electronic - in momentul in care WAI nu mai functioneaza (nu mai e lichid in rezervor, se arde pompa etc) sa se micsoreze presiunea (de la 1.25 la 1.1 de ex); in felul asta se poate tuna soft-ul (avansul) mai agresiv, a.i. sa tina cont de CO mult crescuta

Sper sa ajung in acest fel la 430-450cp la volanta (de la 390cp cat a dat ultima masuratoare la MaterTuner) si sper sa tina bielele stock la cuplul de peste 500Nm biggrin.gif

2. volan tongue.gif

3. capota de fibra, eventual geamuri laterale plexiglas, spatar spate inlocuit cu un burete fonoabsorbant

4. scaune usoare (sunt unele Sparco la vreo 7kg..) + centuri in 4 puncte

5. gume 245/45.16 (tot R888) + modificat pasajele spate; sau, trecut la 255/40.17 cu jante ultrausoare (OZ Allegerita / Chrono / Ultraleggera, ATS DTC Superlight, MAK XLR..)

6. frane M3 E36

Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4 Pages V   1 2 3 > »   
Start new topic
Replies (1 - 62)
David
post Dec 25 2009, 08:54 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



Pasiune dusa la extrem!... wub.gif Si ca sa citez un mos portughez " Merge repede masina asta!..." smile.gif cha (2).gif


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Dec 25 2009, 09:00 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp





Frumos, foarte foarte frumos smile.gif Din pacate pare descurajant de complicat de facut tongue.gif
Cat te-a costat si cat timp a durat sa ajunga la stadiul actual?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Dec 25 2009, 09:01 PM
Post #4


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Niste filmari mai veki cu bordul (pe vremea aia aveam 205/50.15 pe spate, deci tb sa tinem cont si de abaterea respectiva..):

http://www.youtube.com/watch?v=LbUSbL-ThfE
http://www.youtube.com/watch?v=o3iH73QhGSY
http://www.youtube.com/watch?v=6sGtih1Vy5o

Cateva filmulete de la legale:

http://www.youtube.com/watch?v=chqQezFQTJc
http://www.youtube.com/watch?v=0OY8Vu55R9o
http://www.youtube.com/watch?v=JPfHVB_Ajx4

Mai sunt cateva filmulete 'private' (unele au fost la un mom dat publice..), daca vreti sa le vedeti imi ziceti - va trebuie cont pe youtube, dupa care va adaug in lista de Friends.
Puteti sa va abonati la userul Iulika0069 - sa fiti in pas cu ultimele noutati biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Dec 25 2009, 09:10 PM
Post #5


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



A durat f putin - cateva zile, din momentul in care m-am decis ca o vreau smile.gif

Este fosta masina a lui Catalin WPP - are si el cateva filmulete pe youtube, cautati dupa 'wpp325'..
A fost proiectul lui personal, masina a fost lucrata cu mult cap (si maini biggrin.gif) - io practic nu am facut la ea decat sa pun rollcage si bara stabilizatoare spate, BOV, intercooleru cel nesimtit, buscile de poliuretan (tot la sfaturile lui), jantele si gumele..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Dec 25 2009, 09:22 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp





De mult ma intrebam cum de nu are masina topic si pe forumul asta, tinand cont ca are pe un forum din afara.
Cred ca te amuzi teribil cand esti primul la semafor iar in stanga sau in dreapta ta se intampla sa fiu un pui de reisar. biggrin.gif

L.E. la masina asta un detector de radar e un must have. laugh.gif

This post has been edited by 05aBi: Dec 25 2009, 09:24 PM


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 25 2009, 09:25 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Auzi nenea, da cat baga? laugh.gif

Ce frane are?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Dec 25 2009, 09:34 PM
Post #8


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Diskuri si placute stock Ate Power + pompa de frana de seria 7

Am mers cred cu 275-280 pe gps, la 6800rpm in a 5-a; cu prima ocazie o sa fac o verificare cu gps-ul la 3-4-5000rpm a 5-a, ca sa ne dam seama ce insemna exact aceste 6800rpm.. tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Dec 25 2009, 10:01 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Foarte mişto maşina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Dec 25 2009, 11:25 PM
Post #10


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP





Multam wink.gif

Din pacate la exterior nu prea o sa apuc sa umblu prea curand, sunt prea multe de facut la 'interior', inclusiv ambreiaj nou si poate chiar 'forjate' smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Dec 26 2009, 12:39 AM
Post #11


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



spor la munca
eu cu proiectul meu am murit......asta e poate intr o zi o sa am si eu bani sa mi pun turbo
pana atunci spor la treaba
jante mai usoare
dar de firma oz sau ceva de genul


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Dec 26 2009, 01:16 PM
Post #12


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



super masinuta

nu pune geamuri din plexiglass, scot zgomote foarte urate la viteze mari, oricat de bine le-ai lipi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ady_viteza
post Jan 4 2010, 08:57 PM
Post #13


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25-December 09
Member No.: 3,130
Car: E30, E46
Engine: M50B25, M54B22



He he..ce senzatii am tras eu in ursu' asta biggrin.gif


--------------------
My baby- E30 325 M-Tech 2
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP
My moto-Kawasaki ZX636 RACE
My chopper-Suzuki VL1500 Custom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariorar
post Jan 5 2010, 06:53 AM
Post #14


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26-December 09
From: Belgia
Member No.: 3,131
Car: E 39
Engine: 163 cp





Hmmm,asta da pasionat!!!
Bravo cu felicitari!
De mult timp nu am vazut asa ceva;frumos rau,si filmuletele spun tot!
Inca odata,felicitari!


--------------------
Decat sa traim putin si prost,...mai bine sa traim mult,dar bine!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul_36pvu
post Jan 5 2010, 11:57 AM
Post #15


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Felicitari pentru proiect!

Sper ca ceva de genul va arata si motorul meu in viitor!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jan 6 2010, 07:08 PM
Post #16


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Nu ma consider un pasionat in adevaratul sens al cuvantului.. Mai degraba maniac/obsedat de acceleratie si Vmax! tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 6 2010, 07:29 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



ia-ti motor biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jan 6 2010, 07:51 PM
Post #18


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP





Hmm.. Am avut motor si consider ca e de N ori mai periculos cu motorul in RO decat cu bestia smile.gif
Si era un CB500 amarat, de 58CP.. dar sa ai una de 158CP!!

Oricum, asa cum aveam inainte (cand eram posesor de pisica) 'boala' pe ursi smile.gif, asa am acum 'boala' pe motociclete tongue.gif

Un 600 nu are nici o sansa cu mine din mers, de pe loc doar daca e fff bun pilot, dar tot il prind la 240! biggrin.gif
Cu 750-1000 inca nu am sanse de pe loc, doar din mers de la viteze mai mari gen 130-180

O intreaga discutie despre asta gasiti aici: http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...pic&t=19572


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 7 2010, 10:36 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (Iulika0069 @ Jan 6 2010, 07:51 PM) *
Un 600 nu are nici o sansa cu mine din mers, de pe loc doar daca e fff bun pilot, dar tot il prind la 240! biggrin.gif

Felicitari pentru masina, e foarte tare.

La ce fel de 600 te referi? Am un coleg cu Honda CBR 600RR si pe autostrada a scos viteza medie 240 de la un capat la altul (exact un rezervor de benzina), cu viteza maxima 280 pentru vreun sfert de ora.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 8 2010, 09:36 AM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (Iulika0069 @ Jan 6 2010, 07:51 PM) *
Hmm.. Am avut motor si consider ca e de N ori mai periculos cu motorul in RO decat cu bestia smile.gif
Si era un CB500 amarat, de 58CP.. dar sa ai una de 158CP!!

Oricum, asa cum aveam inainte (cand eram posesor de pisica) 'boala' pe ursi smile.gif , asa am acum 'boala' pe motociclete tongue.gif

Un 600 nu are nici o sansa cu mine din mers, de pe loc doar daca e fff bun pilot, dar tot il prind la 240! biggrin.gif
Cu 750-1000 inca nu am sanse de pe loc, doar din mers de la viteze mai mari gen 130-180

O intreaga discutie despre asta gasiti aici: http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...pic&t=19572


Am citit tot topicul ala:)
Felicitari pt cursa cu ZR1.. thumbup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 8 2010, 10:48 AM
Post #21


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (georgem @ Jan 7 2010, 10:36 PM) *
La ce fel de 600 te referi? Am un coleg cu Honda CBR 600RR si pe autostrada a scos viteza medie 240 de la un capat la altul (exact un rezervor de benzina), cu viteza maxima 280 pentru vreun sfert de ora.

Clasa de supersport de 600cmc sunt motociclete usoare care nu au neaparat o putere foarte mare. Asta inseamna ca are acceleratie buna la viteze mici, dar la viteze mari sa plafoneaza din cauza rezistenta aerodinamica.
Oare cu vaca ce as facea? Cand era noua alerga quarter mile in 10.55 secunde laugh.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ady_viteza
post Jan 8 2010, 11:59 PM
Post #22


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25-December 09
Member No.: 3,130
Car: E30, E46
Engine: M50B25, M54B22



QUOTE (georgem @ Jan 7 2010, 10:36 PM) *
Felicitari pentru masina, e foarte tare.

La ce fel de 600 te referi? Am un coleg cu Honda CBR 600RR si pe autostrada a scos viteza medie 240 de la un capat la altul (exact un rezervor de benzina), cu viteza maxima 280 pentru vreun sfert de ora.


Astea-s povesti nemuritoare...poate doar pe un forum auto sa creada cineva ....dar incearca sa povestesti si pe unu forum moto....sbz de exemplu biggrin.gif laugh.gif

This post has been edited by ady_viteza: Jan 8 2010, 11:59 PM


--------------------
My baby- E30 325 M-Tech 2
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP
My moto-Kawasaki ZX636 RACE
My chopper-Suzuki VL1500 Custom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jan 9 2010, 12:03 AM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Chiar că. laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jan 9 2010, 01:27 AM
Post #24


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



si mie mi-a venit greu sa cred.... de cate ori am mers tare cu masina, nu am vazut motociclist sa mearga cu viteza extraordinar de mare, eu cred ca trebui sa ai o forta extraordinara sa ti de ghidon atatia km la asemenea viteza, gandeste-te numai la ce pozitie are la vitezele alea si nu cred ca un om poate sta mai mult de cateva minute asa

chiar.. poate ne spune cineva care are motor

eu cel mai mult am scos medie pe autostrada (autobahn 2 in ".de" biggrin.gif) ~175km/h si numai eu stiu cat de stresat am fost in ziua aia la cata concentrare am bagat si cat am strans de volan .... si eram pe 4 roti.....
deci eu nu cred!


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 9 2010, 12:34 PM
Post #25


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Mai tare de 2oo nu am mers, si la viteza asta nu mai prea ridici capul in sus sau mana de pe ghidon, ca vantul este foarte puternic si trage de orice ce nu e bine asezat aerodinamic. Stateam lipit de rezervor, si motorul / rezervor strans intre picioare. Mainile langa corp. De obosit nu cred obosesti foarte tare daca motocicleta are carene sa te protejeaza de vant. Cel mai ciudat mi s-a parut mie faptul ca imi tragea casca capul in sus smile.gif . Dupa ce m-am obisnuit m-am simtit destul de sigur de mine, poate mai sigur fata de E32 la viteza asta.. Nu e exclus sa fie adrenalina responsabil pentru sentiment asta de siguranta.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jan 9 2010, 12:39 PM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Astea oricum sunt basme, trebuie să fii super inconştient să īncerci aşa ceva doar ca să demonstrezi ceva.

O mică greşeală şi eşti pilaf.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 9 2010, 12:44 PM
Post #27


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Ciupanezu @ Jan 9 2010, 12:39 PM) *
O mică greşeală şi eşti pilaf.

Carne tocata smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jan 9 2010, 12:46 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Da.

Nu cred că cineva cu toate ţiglele pe casă ar risca aşa ceva.

Măcar maşina īţi dă o senzaţie de siguranţă, poate uneori falsă, īnsă frānează mai bine decāt o motocicletă, cel puţin aşa cred.

Tu ce părere ai?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jan 9 2010, 01:38 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



La 200km/h la impact masina = motocicleta tot pe lumea ailalta ajungi. Diferenta e cat de greu de curata de pe asfalt laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jan 9 2010, 02:34 PM
Post #30


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Legat de franare, depinde ce fel de frane ai la masina; la momentul asta cred ca o motocicleta franeza cam la fel sau mai bine decat masina mea, dar mai slab decat Nasi/Bobi care au frane nu gluma..

Dap, cand m-am referit la '600', am inclus si SuperSport-ivele (modificate sau nu biggrin.gif)

Vorbind de 'impact la 200 la ora', nu cred ca asa se pune problema, pe A2 de ex ce impact sa ai? Poate sa pierzi controlul si sa te duci in sant sau sa intri in celalalt.. Oricum ar fi, io cred ca cu rollcage + centuri in 4-6 puncte e posibil sa ai mai multe sanse sa nu patesti mare lucru, fata de pilotul unui motor..

A2 are f multe 'curbe', cel putin pe primii 30km; la 250-280 la ora credeti-ma ca tii de volanul ala serios smile.gif si ti se par ace de par 'curbele' alea

Mie mi-a fugit 'fundu' la 250 la ora.. eram pe linia dreapta inainte de prima parcare (km 20-22 parca, desi toata lumea se refera la locatie ca fiind 'km 17' biggrin.gif); si stiti ca exista un mic 'dāmb', la vreo 2km de parcare..
Ei bine, in ziua aia batea f tare vantu, iar cand am luat dambul ala masina a fugit instantaneau de fund in stanga; miile de km (putine ce-i drept) facuti insa cu bestia cumva mi-au antrenat mintea sa nu se mai sperie asa usor, stiu doar ca am reactionat 'cerebral'.. neincercand absolut deloc sa corectez traiectoria din volan (poate fff putin am luat stanga, ca m-am apropiat nepermis de mult de parapeti tongue.gif) si nici din acceleratie (am ridicat putin, in nici un caz sa iau de tot gazul)
De atunci sunt f atent cand trec pe acolo smile.gif, poate ati observat ca in cursa cu ZR1 tineam la un moment dat strans de volan! smile.gif)

This post has been edited by Iulika0069: Jan 9 2010, 02:40 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jan 9 2010, 07:03 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (tomado e28 owner @ Jan 9 2010, 01:38 PM) *
La 200km/h la impact masina = motocicleta tot pe lumea ailalta ajungi. Diferenta e cat de greu de curata de pe asfalt laugh.gif


Nu e vorba de impact.

La 200 km/h, dacă pierzi controlul unei motociclete şi cazi, sunt şanse foarte mari să mori.

Dacă pierzi controlul maşinii şi ajungi īn şanţ sau o răstorni, sunt şanse destule să scapi dacă ai centura pusă.

Īl ştiu pe unul care s-a răsturnat cu 170 km/h cu un E39 pe un drum judeţean.

Maşina s-a facut varză, el şi cu vărul lui nu au avut nici măcar o zgārietură.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 9 2010, 08:34 PM
Post #32


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu viteza ucide, decerelatie ucide. Sau forte mari pe o supratafa mica de corp. Cu motor poti sa mori cu 40km/ora daca lovesti un stalp sau un zid. La cazatura la viteze mare, daca reusesti sa ramai pe drum ca un fel de sanie nu o sa mori. Daca in schimb te duci in stalpi de sustinere de parapete, te taie in 2 cu un pic de ghinion.
Franare e cel putin la fel de bine ca la o masina. Energie kinetica fata de masina e mult mai mica. Stabilitate la viteze mari e foarte buna, cel putin la a mea, la viteza pe care am incercat eu.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jan 9 2010, 08:39 PM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Probabil depinde de maşină. Frānarea e la fel de bună ca la o maşină medie.

Mă rog, a ta nu se pune pentru că totuşi era un vārf de gamă atunci cānd a apărut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ady_viteza
post Jan 9 2010, 10:05 PM
Post #34


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25-December 09
Member No.: 3,130
Car: E30, E46
Engine: M50B25, M54B22



Pana acum 2-3 ani de cand merg la curse eram genul forjator stradal.....autostrada A2 era una din principalele tinte pentru nebunia noastra....am facut-o de nenumarate ori in forja maxima insa nu cum povestea colegu' mai sus. biggrin.gif
Pentru perioade scurte de drum am avut 300 pe bord fara probleme...insa la viteza aia eram pozitionat ghem pe mobra..nici macar un deget nu-mi iesea de sub carene...de controlat mobra era extrem de greu....orice miscare se putea termina rau.....iar la prima masina care se vedea in fata puneam instant frana....si mergand la modul blana..frana..blana..frana...dupa 100 de km eram pilaf...cand ma opream o jumatate de ora eram lesinat de oboseala pe jos biggrin.gif
Asa ca am schimbat modul de mers si surpriza.....si ca timp am iesit mult mai bine.....adica am mers constant in slalom printre masini daca pot spune asa cu o viteza maxima de 220-240.....dar constant pe toata autostrada...folosind inclusiv banda de urgenta...mergand pe mijloc printre masini...sau pe langa parapet......era riscant insa la 220 pot evita orice masina care merge cu 150 si schimba brusc banda de mers.....
La mersul asta putin peste 200 nici nu oboseam...nici nu stateam ghemuit....si controlam mobra mult mai usor...
Insa asta era acum ceva timp.....cursele de viteza din RoSBK m-au linistit complet cu mersul in forja pe strada...acum am un cruiser(chopper) de plimbare cu care merg relaxat si imi place la nebunie laugh.gif


--------------------
My baby- E30 325 M-Tech 2
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP
My moto-Kawasaki ZX636 RACE
My chopper-Suzuki VL1500 Custom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Apr 22 2011, 10:02 AM
Post #35


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Dupa luni de asteptari si umblat dupa piese, in cateva zile baietii EPS (WPP & HUT) au reusit sa dea viata smile.gif unei noi inimi pt The Beast: un hibrid S50 tongue.gif

- bloc S50B30, alezat/honuit la 86.4x mm
- pistoane & biele S50B32
- vibroken S50B30, alezat
- cuzineti noi cota 0 - pt biele de 3.2
- kiulasa refacuta complet - ghiduri & simeringuri noi, rectificate supapele si scaunul supapelor
- axe stock setate pt eficienta in ture mari
- prezoane ARP - cele de kiulasa s-au strans la 140Nm
- garnitura de kiulasa stock

Raportul de compresie - ~8.9:1

In rest s-au cam pastrat componentele existente: kitul turbo, evacuarea, admisia cu clapete si injectoare de 630cmc, kitul de ambreiaj etc

A pornit 'la sfert', motorul merge incredibil de rotund; acum e in rodaj, dupa care vom merge cateva saptamani pe 0.5 - 0.6bar maxim, iar pt cursa de la sfarsitul lui Mai vom urca in 0.85 - 0.9bar
Asta va fi maximul in Stage1, sper sa obtin puterea pe care am avut-o anul trecut cu M50-ul la ~1.35bar wink.gif (400+CP la volanta)
Contez si pe ajutorul kitului de WAI (water alcohol injection) deja montat..

Stage2 (pe care sper sa ma pot abtine sa il aman cat mai mult biggrin.gif) va insemna garnitura MLS (si o compresie mai scazuta) & 1.0 - 1.1bar

O sa revin cu poze si sper si niste filmulete


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Apr 22 2011, 01:44 PM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Multa bafta! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Apr 23 2011, 04:00 PM
Post #37


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



pozele promise (sunt cam putine..)
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Apr 28 2011, 07:35 PM
Post #38


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



deci avem motor de iem-trei... cum s-ar spune biggrin.gif si turbat


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 1 2011, 12:38 AM
Post #39


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Cred ca am ajuns deja la puterea raposatului M50, doar ca in loc de 1.35bar avem 0.7bar smile.gif (cu un overboost de 0.8bar pana pe la 6000rpm)

Motorul merge perfect, la cursa din 28 Mai (Tulcea) am scos 12.2" pe 1/4mile, in conditiile unei aderente nu foarte ok - 2.2" pe 60ft
http://www.youtube.com/watch?v=9QyPwU4eOn4

Urmeaza cateva mici modificari, in principal legate de acel timp de 2.2" pe care vreau sa il aduc spre 1.9"
Pt anul asta targhetul este 'low 11' biggrin.gif

- modificata puntea spate a.i. unghiul de cadere sa fie pozitiv wink.gif - in momentul in care apasarea pe punte e maxima, unghiul sa devina neutru sau mai mic de -1 grad
- modificat traseul de admisie - teava de 100mm diametru
- filtru de aer nou
- modificata carcasa debitmetrului
- usurata puntea fata: usi taiate, bord + aeroterma date jos, capota fibra, geamuri plexiglass
- marita presiunea la 0.8x, cu un overboost probabil in 0.9bar
- activat kitul de Water Alcohol Injection, cu o proportie 50-50 methanol/apa - sau chiar mai concentrat..
- incalzite fff bine gumele Mickey Thompson si plecat numai pe VHT smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 1 2011, 02:15 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Foarte frumos smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jun 1 2011, 06:50 PM
Post #41


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



la frane cand umbli? la o putere asa mare trebuie sa te si opresti rpd...


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 4 2011, 11:37 PM
Post #42


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Dap, stiu, de cand am luat masina am zis ca skimb franele, asa ca n-o sa mai dau termene smile.gif
Vreau sa pun frane de pisica 328 (ventilate fata-spate), inclusiv suspensia fata de pisica. Dar asta cere timp si bani..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 14 2011, 02:44 AM
Post #43


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



O comparativa smile.gif intre vekiul motor M50 @1.1bar si noul S50 @0.7bar
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 14 2011, 12:18 PM
Post #44


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



da nu ti se pare ca ai prea multi cai?mai da si la altii..am fost la tulcea mi aplacut cum fuge ursu:PP bv tie


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 15 2011, 11:35 PM
Post #45


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Surprizele (bune) se tin lant smile.gif

- am scos Wastegate-ul afara tongue.gif
Se aude demential cand incepe sa faca presiune si deschide valva WG - porno curat! biggrin.gif
Mi se pare ca masina merge mult mai grav, dar nu se pune - ca era WPP la volan laugh.gif

- am montat un kit AFR & EGT de la VEMS - http://shop.vems.hu/catalog/roundwbo2egt-p-101.html
Daca aveam kitul acesta montat pe masina de anul trecut, sunt sigur ca nu as mai fi belit motorul, as fi vazut instant ca e o problema cu EGT-ul si [m-]as fi oprit
Din primele teste avem cam maxim 800-830*C in tr. a 3-a; sa vedem cum sta pe tr. 4 si 5
Oricum, va fi principalul instrument dupa care ma voi ghida in cursele 'prelungite' de pe strasse

- astept sa faca mesterul o alta carcasa pt debitmetru (maine/poimaine) si sa iesim la softul final, pe 0.8x (probabil cu overboost de 0.9) si cu injectia de alcool-apa activata
Avand in vedere ca pe dyno-ul MasterTuner masina nu a facut overboost si nici presiunea care trebuie (~0.65bar, fata de 0.7 cat face pe strada), ma astept ca dupa softul final sa skimbam prefixul :-B


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 16 2011, 01:59 PM
Post #46


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



cum adica ai scos wastegate ul afar?l ai dat jos definitiv?eu nu ma prea pricep asa ca de aia intreb:P nu am nici o legatura cu turbo.desi mi as dori tongue.gif


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 16 2011, 06:55 PM
Post #47


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Adica evacueaza direct afara, printr-o teava care strapunge smile.gif aripa stanga, in loc sa 'evacueze' in downpipe

O sa fac niste poze in zilele urmatoare


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jun 17 2011, 06:58 AM
Post #48


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Evacueaza in afara numai gazele care ar trebui sa fie eliminate de wastegate (sa nu mai ajunga la turbina), nu toate, corect?


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 17 2011, 10:04 AM
Post #49


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Corect, evacuaza 'afara' doar gazele care erau 'deversate' direct in downpipe, si nu mai ajungeau oricum la turbina
Practic, chiar daca motorul merge acum pe 0.7-0.8bar, turbina ar fi in stare sa faca si 2-3bari la 5000rpm; eh, 'surplusul' acesta este directionat acum catrea 'cealalta evacuare' smile.gif, care are <0.5m si este directa, fara niciun fel de amortizor

'WG-ul scos afara' ar trebui teoretic sa miscoreze turbulentele din evacuare si sa scada back-pressure-ul (mai ales in ture mari), imbunatind astfel randamentul motorului dupa 5000rpm

Io mi-as fi dorit sa pot pune si un amortizor/rezonator (gen http://vibrantperformance.com/catalog/inde...=1022_1033_1054 ) dar nu e loc
O sa pun oricum unul de 18" (45cm) pe evacuarea normala, am vazut ca am loc acolo (unde cred ca era initial toba intemediara)

Azi e posibil sa iesim la soft, sambata poate ii facem si o noua fisa dyno biggrin.gif
Avand in vedere ca pe dyno nu face boost-ul 'de pe strada', cred ca o sa mai invartim la surubul WG pana ajungem la aceeasi presiune; in caz contrar, caii putere de pe dyno sunt mai mici decat cei de pe strada pt ca pe langa faptul ca nu are aceeasi presiune, inseamna ca masina merge si cu AFR mai bogat, deci mai putina putere venind din 2 parti

Chiar vreau sa skimb prefixul tongue.gif, sper sa tina bielele stock..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ReLLaXX
post Jun 17 2011, 04:08 PM
Post #50


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 150
Joined: 19-October 07
Member No.: 1,223
Car: E23
Engine: M106



De ce nu folositi un stand mai bun, capabil sa ofere conditii ceva mai aproape de realitate? Sunt variante in Bucuresti.

PS: Masina e la Sese (RS) acum?


--------------------



Just cruising...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 18 2011, 11:03 PM
Post #51


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Pai ma interesa si o comparatie cu vekiul motor smile.gif
O sa ajung si la un alt stand (probabil la Sebastian?), dar la momentul asta caii putere nu mai reprezinta prioritatea zero pt mine - ci timpul pe 400m

Am trecut de azi noapte (de fapt dimineata tongue.gif) pe 0.8bar si cred ca asa va ramane o buna perioada - nu mai vreau sa fortez motorul
De cand am 'scos WG afara' a disparut si overboost-ul..

Mai avem un ultim hop - activarea sistemului WAI; again, de la WAI nu imi doresc neaparat putere (care oricum o sa vina biggrin.gif) ci in primul rand stabilitate - indiferent de gradele de afara, in admisie cred ca o sa am aceeasi valoare a temperaturii.. Sunt curios daca o sa scada si EGT-ul, acum sta undeva pe la 800*C in full boost


Trebuie neaparat sa rezolv cu unghiurile (camber) de pe puntea spate, o sa mai ridic un pic arcurile (au un reglaj pe care nici macar nu l-am pus, masina e ff lasata de spate biggrin.gif) si sper sa ma ajute bucsile poliuretanice (sunt si ele reglabile) sa am un unghi decent - intre -1 si -2 grade..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jun 19 2011, 01:18 PM
Post #52


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Intrebare: de ce folosesti Motronic si nu un standalone accesibil cum ar fi Megasquirt?

This post has been edited by Silviu: Jun 19 2011, 01:18 PM


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 24 2011, 11:06 PM
Post #53


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Pai tot din motive de bani.. pana acum am avut alte 'prioritati' wink.gif
Dar deja incep sa se vada limitarile Motronic si ma gandesc serios la un VEMS management

Riscul cel mai mare acum e pe biela, deja la ultimele masuratori au iesit valori de 560Nm; va trebui sa limitez cumva cuplul - cea mai la indemana solutie va fi ceva de genul:
- pana in 5000rpm las 0.75bar
- intre 5000 si 6000 las 0.7
- intre 6000 si 6500 crestem la 0.8
- dupa 6500 0.85, iar dupa 7000, chiar 0.9
In felul asta compensam scaderea eficientei motorului (a.k.a cuplu D:) cu mai mult boost


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jul 12 2011, 04:03 PM
Post #54


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Avem noutati de la Tulcea - etapa din 10 iulie DRE: sfertul de mila in 11.86", cu viteza de iesire de 199.6km/h
In continuare am probleme cu aderenta (bine, nici nu am facut nimic in directia asta biggrin.gif) - 60ft in 2.004" / 2.026" / 2.032" / 2.066"

Pt cursa urmatoare sper sa reusesc sa 'indrept rotile' - sa am unghiul de cadere spre 0 grade
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 12 2011, 06:53 PM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cat de cuminte venea lumea incolonata de la curse duminica seara, ma gandeam eu ca iar a fost ceva la Tulcea.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jul 14 2011, 05:13 PM
Post #56


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Am fost si eu la Tulcea. Am ramas impresionat de cate BMW-uri ursulet turbo au fost... si mai ales de cat de tare trageau. Felicitari tuturor pentru rezultate!

Intrebare: ce rol are bidonasul din portbagaj ? Este "- activat kitul de Water Alcohol Injection, cu o proportie 50-50 methanol/apa - sau chiar mai concentrat.."


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jul 17 2011, 06:47 PM
Post #57


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Dap, e rezervorul din kitul WAI
Merg pe duza cea mai mare (550ml/min) dar nu prea se simte vreo imbunatatire in performanta.. unsure.gif Bine, softul nu a fost modificat deloc pt injectia de apa pt ca nu am mecanism de failsafe serios, cu detectie de flow

Nu am nici senzor IAT 'open' (cel al masinii e tip 'close', si simte dupa multe secunde diferenta de temperatura, plus ca imi trebe diagnoza sa il pot monitoriza, si nu am), asa ca nu stiu concret daca WAI are sau nu efect asupra IAT-ului..

Atunci cand pun 50%-50% alcool metilic / apa distilata - scade AFR-ul, de la ~12 la 11.5-11.8

Am mai auzit pareri cum ca setup-ul actual (turbina ok dpdv al restrictivitatii, motor eficient, IC relativ mare, presiune mica - 0.8bar) ar face quasi-inutil WAI-ul.. Nu-sh ce sa zic, mai 'sap' in directia asta..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Aug 2 2011, 03:01 AM
Post #58


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Am urmarit topicul de la inceput si l.am si citit in intregime, foarte tare ceea ce ai facut in continuare din masina si in ce prag ai ajuns cu ea. MA gandesc ca munca depusa + aportul financiar si grijile de a produce bani pentru piese si manopera au fost si sunt destul de mari, pentru ca si eu incerc sa fac ceva din masina mea si pe 15 ale lunii trebuie sa impart 1300 - 1400 lei catre banca 500, pentru iesit in oras, pentru tigari, pt masina piese si de fiecare data imi da cu minus - la sfarsitul lunii.
Din tastatura sfaturile sunt suficient de usor de dat, dar ca idee am un prieten Vlad banuiesc ca il cunosti, are 1.8is M42 si cu electronica de la Haltec foarte bine softata a scos cu interne stoc pe dyno 260 cp la volanta, asta in conditiile in care are si un consum foarte bun de benzina la mers normal fara agresiuni, ai putea sa te uiti si pe stand alone-urile lor pentru ca sunt modele care stiu relativ foarte multe setari si poti adauga foarte multe externe de monitorizare si diagnoza dupa care din el poti pleca linistit intr-un laptop pentru a urmari evolutiile motorului in timp real.
Sunt vreo 2 baieti prin Bucuresti care stiu sa lucreze cu Haltec destul de bine sa poti avea eficienta mare, nu doar presiune si benzina in nestire si gata caii.

Ai putea daca ai timp sa pui mai multe poze cu masina, pentru ca in 2, 3 ani o sa te uiti cu drag peste ele si vei vedea comentariile bune, rele ale colegilor.
Bafta multa cu masina si la cati mai multi cai si aderenta buna.
BTW , daca tot vrei punti cu 5 prezoane si frane bune, dupa ce treci pe spate la franare cu 5 prezoane poti incerca discuri si etrieri de M3 E46, am inteles ca sunt foarte bune si eficiente.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Aug 2 2011, 06:15 PM
Post #59


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Multumesc pt aprecieri wink.gif; ce-a fost mai greu (sper ca) a trecut
Mai am undeva spre 2000e de "investit" in masina: punte spate, frane, suspensie, management, plexiglas/policarbonat, exterior&interior, rezonator etc
Haltec e destul de scump (nu zic, poate merita) - mai mult de 1000E.. Daca e sa merg anul asta pe un engine management, cred ca o sa aleg VEMS

Asta cu "presiune si benzina in nestire si gata caii" o iau ca pe un spirit de gluma smile.gif, sa obtii 430-450cp la 0.65-0.7bar chiar nu cred ca e la indemana oricui (ma refer la tuneri) cu electronica stock de M50 non-vanos
La mers normal pe autostrada (140-160) am un AFR de 14-15 (ceasul de boost arata spre 0.1bar maxim); in blana am AFR de 11.5-12; partialele sunt la randul lor ok..

Legat de frane, pe spate o sa vreau sa raman cu jante de 15"; deocamdata las cu 4 prezoane, iar cand trec la 5 prezoane o sa pun frane de 328 pisica (sunt ventilate)

Incerc zilele astea sa fac niste poze/filme - ai dreptate, mai dau cateodata pe youtube de filmuletele cu bestia si le revad cu drag smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Oct 25 2011, 01:51 AM
Post #60


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Un mic update de 'timp', de la ultima etapa Dragracingevents Romania (Tulcea, 23.10.2011) - 11.48" @203km/h
Pt cei interesati, am postat aici un filmulet - http://www.youtube.com/watch?v=KH3WF3Lv76A


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Oct 30 2011, 10:42 AM
Post #61


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Ultimul dyno: peste 400cp la roata, presiune ~0.75bar

This post has been edited by Iulika0069: Oct 30 2011, 10:45 AM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Nov 1 2011, 11:11 PM
Post #62


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Cateva poze de la ultima etapa

Si unele un pic mai mari
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Nov 2 2011, 01:30 AM
Post #63


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Ce de ursi cu intercoolere cat casa sub bot tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th September 2025 - 09:23 AM