![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor si pentru lipsa stopurilor(le-am demontat pentru ca am un pic de lucru cu rugina in acea zona).Promit ca voi reveni cat de curand cu poze noi.
Pentru inceput as vrea sa stiu daca cineva are butonul de avarie (al meu functioneaza dar atunci cand este in functiune se pune contactul si miroase a ars)si acel tamburus de la reglajul oglinzilor care dupa cum vedeti imi lipseste(platesc bineinteles). Sper sa va placa si astept raspunsurile voastre.Numai bine. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
salut ....arata bine masina la prima vedere....nu in fiecare zi vezi un e12 528i de america
![]() o intrebare?....nu treci la euro bumpers? ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
![]() This post has been edited by Sportivu: Oct 22 2009, 07:25 PM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Bine-ai venit! Arata destul de bine masina! Da-ne mai multe detalii despre tine/masina/cum a ajuns la tine/dotari.........
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
frumos "cazan"
![]() cutie manuala? -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
tu sigur te-ai uitat la poze? e automata... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
cu putin efort iese super masina.pare foarte inchegata si intreaga. mai ai de dat jos de pe ea mai mult
![]() ![]() e inscrisa ? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La dotari pare cam... FULL?
![]() Super, sa o stapanesti sanatos. Motorul / admisia e de pe E28? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
La dotari pare cam... FULL? ![]() Super, sa o stapanesti sanatos. Motorul / admisia e de pe E28? Masina este inscrisa.Motorul este original si nu a fost dat jos niciodata.Stiu ca este identic cu cel de pe E28 dar din cate am vazut pe http://www.firstfives.org/ s-au facut 2 motoare 'diferite' ,L-jetronic respectiv M-jetronic cu care mai tarziu a fost motorizat E28...daca vorbesc prostii va rog frumos sa ma corectati ![]() Ce sa va mai spun ... masina a fost cumparata de tatal meu prin 2001 si din spusele lui are in jur de 190.000 km(nu va pot spune km exacti deoarece cutia de viteze a fost schimbata cu una de pe seria 7 care nu dispune de cablu de kilometraj).Are aer conditionat , geamuri electrice(care functioneaza foarte bine intampinand cateva probleme din cauza firelor care banuiesc ca au imbatranit), trapa electrica(motorasul merge pt ca l-am testat la 12V dar din pacate imi lipsesc butonul si releul), inchidere centralizata(recent schimbata) si cam atat :-??. Mai am 2 cutii de viteze:una in 4 trepte de pe un E12 520 respectiv una in 5 trepte de pe un E12 528i(am pastrat si motorul ![]() Vopseaua este in mare parte originala facand exceptie unele zone in care a fost lovita sau unde rugina a inceput sa infloreasca si unde am revopsit-o. Cam atat pot sa va spun deocamdata.Va astept cu alte intrebari sau raspunsuri.Va multumesc tuturor pentru laudele primite.Va salut. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
o chestie nu inteleg.de ce are pe bord doar 90 mile/h respectiv 160 km/h vit maxima ? ca 2.8 ul sigur merge mai mult de atat. ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Frumoasa masina
![]() Ceva info american: http://www.firstfives.org/history.html Si despre vitezometru am gasit aici o explicatie: QUOTE ... A silly federal law mandated an 85-mph speedometer, and BMW ...
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
plang
![]() ai motor mai mare decat mine ![]() frumos cazanul....poate facem odata o intalnire unde e12 s afie majoritar ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Esti de o varsta cu frate-meu. La multi ani! Si el are tot de 2.8 motor si din fericire nu are carnet ![]() Lasa ca macar iti faci masina frumoasa pana atunci, dupa aia dai banii pe benzina ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Esti de o varsta cu frate-meu. La multi ani! Si el are tot de 2.8 motor si din fericire nu are carnet ![]() Lasa ca macar iti faci masina frumoasa pana atunci, dupa aia dai banii pe benzina ![]() Multumesc Tomado ! Din pacate nu numai benzina o sa fie problema :-s . Trebuie sa ii schimb si semeringurile :-s.Revin cu intrebarea : Are cineva un buton complet de avarie sau tamburusul de la oglinda ? Va rog din suflet ! Platesc ;;) |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Am rezolvat cu avaria ! :X:X:X.nu avea nimic butonul.era legat un fir intre 2 relee(nu pot sa inteleg de ce dobitocul respectiv a facut asta).acum am alta problema: la aerul conditionat exact in bot in fata ventilatorului e un mic releu/siguranta , nu stiu exact ce este si este intrerupt.Am atasat o poza si sper sa ma lamureasca cineva ce este si daca o aveti din intamplare una in plus si functioneaza ar fi minunat(platesc!).salut.
Am rezolvat cu avaria ! :X:X:X.nu avea nimic butonul.era legat un fir intre 2 relee(nu pot sa inteleg de ce dobitocul respectiv a facut asta).acum am alta problema: la aerul conditionat exact in bot in fata ventilatorului e un mic releu/siguranta , nu stiu exact ce este si este intrerupt.Am atasat o poza si sper sa ma lamureasca cineva ce este si daca o aveti din intamplare una in plus si functioneaza ar fi minunat(platesc!).salut. daca aveti din intamplare* |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Am rezolvat cu avaria ! :X:X:X.nu avea nimic butonul.era legat un fir intre 2 relee(nu pot sa inteleg de ce dobitocul respectiv a facut asta).acum am alta problema: la aerul conditionat exact in bot in fata ventilatorului e un mic releu/siguranta , nu stiu exact ce este si este intrerupt.Am atasat o poza si sper sa ma lamureasca cineva ce este si daca o aveti din intamplare una in plus si functioneaza ar fi minunat(platesc!).salut. daca aveti din intamplare* Salut. Din intamplare am rezistenta asta, dupa un motor de 2.8. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Eu n-am gasit si am legat pe direct ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu n-am gasit si am legat pe direct ![]() E ok si pe direct, numai invarte ventilator mai tare pe direct. Ventilator asta probabil a avut 2 trepte, 1 realizata prin rezistenta asta. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ventilatorul porneste odata cu compresor de la clima probabil. Ca sa ajuta racirea de condensor (radiator de clima care e in fata radiator de apa). Cand e pornita clima, acesta porneste - opreste des. Daca ai freon mai putin sau compresor mai uzat sta mai mult pornit, pana la pornit tot timp..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Ventilatorul porneste odata cu compresor de la clima probabil. Ca sa ajuta racirea de condensor (radiator de clima care e in fata radiator de apa). Cand e pornita clima, acesta porneste - opreste des. Daca ai freon mai putin sau compresor mai uzat sta mai mult pornit, pana la pornit tot timp.. Multumesc mult de tot pentru raspunsuri barto ! (Iorgos ti-am dat un PM , astept raspuns). |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Salut...am o noua probelma , de data aceasta legata de trapa.Cand am cumparat masina ,fostul proprietar mi-a spus sa folosesc imbusul pentru ca motorasul este stricat.Acum vreo saptamana umblau eu telelu prin garaj si m-am gandit sa il desfac si sa vad ce si cum.Motorasul nu a avut aproape nimic bineinteles(inafara de un surub slabit) , l-am montat la loc pe masina , l-am probat pe direct iar acum inchide si deshide foarte frumos.Problema este ca butonul original imi lipseste asa ca am cumparat altul ( de la Alpadrino) si am sperat ca pot sa il adaptez.Dupa ce am incercat o groaza de combinatii intre fire am renuntat pentru ca nu se intampla nimic (nici macar un scurt).Am verificat si cu aparatul de masura si am observat ca nu am curent pe niciun fir...am verificat si sigurantele dar nu aveau nici ele nimic.Intrebarea este daca stie cineva unde duc firele din plafon(banuiesc ca trebuie sa duca intr-un releu) sau care ar fi cauza pentru care sunt intrerupte.Astept raspunsul vostru.Multumesc.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cauta un buton original (la reprezentanta BMW), si o schema electica (pe net). Din ce oras esti?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
AlPadrino parca nu e decat in Bucuresti, pe Bd. Stefan Cel Mare.
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Şi pe Bd. 1 Mai din Drumul Taberei.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Baiatul este din BUCURESTI.
Releul din plafon il ai? Poate el este problema. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Acum am stat si am procesat un pic si am impresia ca de fapt in poza a 2-a sunt 2 relee identice numai ca unul e intors ca sa se poata vedea si celeala parte:-j... cel putin asa sper :-s.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Salut.Sunt din Bucuresti.Nu am niciun releu in plafon ... nu am decat 5 fire care am banuit eu ca ar intra in buton + firele care se conecteaza la motoras ![]() cineva releul sau releele* |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Salut.Sunt din Bucuresti.Nu am niciun releu in plafon ... nu am decat 5 fire care am banuit eu ca ar intra in buton + firele care se conecteaza la motoras ![]() Eu cand am dat trapa de sticla, am vazut in plafon si un releu, deci ar trebui sa ia si tu un releu pe acolo daca nu a suferit anumite modificarii in decursul existentei sale. Poate te ajuta un coleg dupa forum care are trapa electrica sau altcineva care are ideie despre asa ceva. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
E12 nu e neaparat la fel ca E23. Recomand o`schema electrica.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
E12 nu e neaparat la fel ca E23. Recomand o`schema electrica. Am cautat dar nu am gasit nimic ... am gasit doar releul si butonul de mai sus ... in rest cateva scheme cu acuatoarele de la inchidere si cam atat.Daca ai putea sa postezi un link cu o astfel de schema ti-as fi recunoscator.Multumesc. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am cautat dar nu am gasit nimic ... am gasit doar releul si butonul de mai sus ... in rest cateva scheme cu acuatoarele de la inchidere si cam atat.Daca ai putea sa postezi un link cu o astfel de schema ti-as fi recunoscator.Multumesc. Ai dreptate, am cautat acuma un pic, nu gasesc decat contra $. In ce zona stai in Bucuresti? Daca vrei trec saptamana viitoare, sa vad daca pot sa inteleg eu ceva din firele alea. Si asa sunt tare curios la masinuta ta ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Ai dreptate, am cautat acuma un pic, nu gasesc decat contra $. In ce zona stai in Bucuresti? Daca vrei trec saptamana viitoare, sa vad daca pot sa inteleg eu ceva din firele alea. Si asa sunt tare curios la masinuta ta ![]() Stau pe langa gara baneasa.Ar fi perfect daca ai putea.Da-mi numarul de telefon pe prv. ca sa te sun si sa stabilim cand ai putea sa treci :-??. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
te-as ruga daca poti sa faci o poza la porbagaj acolo unde ai motorasul pt ca sunt foarte curios ce si cum e pe acolo. foarte frumoasa masina dar de ce nu vrei sa treci la bari europene?
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
te-as ruga daca poti sa faci o poza la porbagaj acolo unde ai motorasul pt ca sunt foarte curios ce si cum e pe acolo. foarte frumoasa masina dar de ce nu vrei sa treci la bari europene? Salut.Daca imi spui exact la ce motoras te referi fac poza cu cea mai mare placere.Cat despre bare...daca as fi avut bare europene pana acum cred k as fi schimbat de cel putin 3 ori stopurile spate iar partea din fata nu ar mai fi fost completa la cati prosti au intrat in mine.In al doilea rand nu mi-ar placea cum ar arata cu bare europene...mi se pare .... neterminata:). |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
motorasul de la trapa, din cate stiam e in porbagaj si vreau sa vad si eu cum e pe acolo:P
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
![]() -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Salut:(.De data asta va deranjez cu o problema mare de tot:-s.Am incercat astazi sa o pornesc si nu inteleg ce a apucat-o dar nu mai invarte electromotorul.Inainte daca incercam sa o pornesc iar schimbatorul era in D(drive) mi se aprindea BRAKE din bord si nu declansa electromotorul.De data asta se intampla la fel numai ca sunt in P ... am incercat si in N dar tot la fel.Prima data am crezut ca nu are benzina pentru ca mi se aprindea becul de rezerva din bord si am crezut ca nu are presiune suficienta si o avea vreun releu ceva care nu te lasa sa o pornesti.Am cumparat benzina dar la fel.O fi vreun scurt ceva ... ? Astept raspuns.
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ai incercat sa misc cutie prin P, R, N, D, si inapoi? Poate a ramas un contac 'agatat'. Nu stiu cum e la E12, dar poate trebuie si frana apasat? Stopuri sa aprind cand apes frana?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Salut.Am incercat astazi electromotorul pe direct si invarte.Imi poate spune cineva unde este releul electromotorului ? :-??
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
nu cred ca ai nici un releu pe electromotor, vezi sa nu fie o problema cu bobina, cum i-ai dat curent? prin bobina sau prin firul electromotorului? si incearca si ceea ce a zis bart, la e12 meu nu am nici un releu pe electromotor, am patit si eu ca tine dar eu nu am cutie automata, singurele belele le aveam ori ca bateria nu era pusa ori ca am ars bobina ori firele nu au fost stranse bine
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Salut.Am miscat de mai multe ori cheia in contact si a pornit...deci se pare ca s-a dus contactul.Mai am unul de pe un E28 dar nu stiu sa il desfac de pe ansamblul acela pe care sunt montate semnalizatoarele , comutatorul de stergatoare si maneta de reglat volanul pe inaltime.A mai desfacut cineva unul pana acum ?... pentru ca e singurul contact pe care il mai am si nu vreau sa il stric :-s.
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
vezi ca trebuie sa il scoto cu tot cu parte mecanica dupa care sa ii scoti numai partea electrica(asta daca nu vrei sa ai mai multe chei). daca te uiti tu atent acolo ai un shurub cu cap de nit, iei un flex si ii faci o crestatura pt shurubelnita ca altfel nu ai cum sa il scoti de acolo, il desfaci, dupa aia bagi cheia in contact si il rasucesti ca sa nu iti tina piedica aia iar dupa asta il dai afara. partea electrica e cam greu de dat afara fara sa dai partea mecanica plus de asta nu cred ca poti sa o prinzi la tine.(chestia cu flexu si shurubelnia la mine a mers)
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
vezi ca trebuie sa il scoto cu tot cu parte mecanica dupa care sa ii scoti numai partea electrica(asta daca nu vrei sa ai mai multe chei). daca te uiti tu atent acolo ai un shurub cu cap de nit, iei un flex si ii faci o crestatura pt shurubelnita ca altfel nu ai cum sa il scoti de acolo, il desfaci, dupa aia bagi cheia in contact si il rasucesti ca sa nu iti tina piedica aia iar dupa asta il dai afara. partea electrica e cam greu de dat afara fara sa dai partea mecanica plus de asta nu cred ca poti sa o prinzi la tine.(chestia cu flexu si shurubelnia la mine a mers) Mersi mult pt sfaturi shapte.Am reusit sa scot contactul de pe e28 ... acum sa vad daca se potriveste pe e12 ... adica am impresia ca la e12 am mai multe fire.Sper sa porneasca maine :-s.Multumesc inca o data. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
cu placere:) la e12 ai mai putine fire cred....sau daca tu ai cutie automata probabil ca ai mai multe fire. fa o comparatie cum si unde vin firele tale raportate la firele de pe celalat contact. teoretic nu e plug& play daca celalalt contatct nu este de automata dar ai putea sa il modifici lipind firele de pe e12
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Salut din nou.Am reusit sa montez contactul de E28.Totul functioneaza bine dar problema e ca cel de E12 avea 2 fire in plus (maro si maro-albastru) si nu stiu exact ce faceau.Am incercat toate comenzile sa vad daca este ceva ce nu functioneaza dar totul pare in regula.Daca cineva are idee despre ce ar putea firele astea 2 sa faca ar fi excelent.Astept raspunsurile voastre.Multumesc.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Salut boghyb si bine ai venit pe forum,vad ca e de ceva timp masina aici insa acum am vazut-o prima data
![]() Foarte frumoasa! daca vrei sa vb mai multe,schimb de sfaturi,etc,uite si id meu de mess: db85amd sal -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
inca o data,foarte misto masina,am studiat pozele date pe mess
![]() am sa te rog sa te "inmatriculezi" aici http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=4175&st=0 -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
M-am 'inmatriculat'
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Avea userul Iorgos o trapa de sticla, dar de e23. Contacteaza-l pentru ca s-ar putea sa mearga si e12.
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Salutare tuturor(daca se mai uita cineva pe topicul asta
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Asta e bara de conexiune.
Eu aş lua nouă. Nu cred că găseşti una sh fără joc. |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Asta e bara de conexiune. Eu aş lua nouă. Nu cred că găseşti una sh fără joc. +1 Si daca gasesti fara joc, mari sanse sa face joc imediat dupa ce ai montat. La piese care tin de directie si franare si asa mai bine nu te joci cu SH-uri. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
De unde as putea sa o comand sau de la cine ? :-?? Si cam cat m-ar costa ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Dă-mi codul piesei şi îl rog eu pe un amic să-ţi dea un preţ, se ocupă cu piese.
Sau dă-mi VIN-ul maşinii. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
eu mi-am luat pt mine...parca 150 lei m-a ajuns pe optimal (nemteasca) ...pe alti producatori mai cu pretentii se ducea la vreo 300 ronini...o sa verific si eu si te anunt
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare tuturor(daca se mai uita cineva pe topicul asta ![]() ![]() ![]() Caseta de directie se regleaza din surubul de deasupra ei,cel putin asa e la mine.Ai grija sa nu strangi prea tare ca se impileaza tare dintii la caseta si o sa ti mearga si volanul mai greu.Am o bara de conexiune f buna dar iti recomand ca si ceilalti una noua.Bafta |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
185 lei - Lemforder
150 lei - FZ |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
De la grozadan.
![]() Şi eu la fel. |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
N-ai pentru ce!
![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Multumesc tuturor pt sfaturi mai ales lui Ciupanzeu pentru preturi.Inca o intrebare:Are cineva modulul de la aprinderea electronica pentru 2.8i(M30) ? Nu de alta dar acum vreo 2 ani mi s-a ars si l-am schimbat cu cel de pe motorul celelalt si as cam vrea sa am unul de rezerva.Userul iorgos mi-a imprumutat unul dar din pacate nu functioneaza (invarte electromotorul dar nu porneste).Salut.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Superbă!
![]() Nişte jante îţi mai trebuie şi e perfectă! |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Este cu adevarat superba nu am cuvinte.
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
BESTIALA masina. Mare noroc cum de ai dat peste ea.
O simpla parere: Euro Bumpers, ca sa arate a E12, cu barele astea americane parca e masinuta din aia din parcul de distractii (valabil si pentru E28-ul lui interceptor ![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
BESTIALA masina. Mare noroc cum de ai dat peste ea. O simpla parere: Euro Bumpers, ca sa arate a E12, cu barele astea americane parca e masinuta din aia din parcul de distractii (valabil si pentru E28-ul lui interceptor ![]() Multumesc.Referitor la euro bumpers ... motivele pt. care nu le-am schimbat cu cele de pe masina sunt simple :1.daca as fi facut asta atat partea din fata cat si din spate ar fi fost facute zob pana acum (prea multi prosti care au intrat in mine dar si in care am intrat ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
frumoasa masina
numai invidiosi te ar pune sa dai jos asemenea bari ![]() eu nu le as schimba niciodata cu nimic:P sunt pur si simplu magnifice... sau ca sa zic asa sunt altceva ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
frumoasa masina numai invidiosi te ar pune sa dai jos asemenea bari ![]() eu nu le as schimba niciodata cu nimic:P sunt pur si simplu magnifice... sau ca sa zic asa sunt altceva ![]() Sunt chiar practici in Bucuresti. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Salutare tuturor.Va deranjez de data asta cu o alta problema pe care vreau sa o lamuresc de foarte mult timp ,mai exact ce face acel butonas mic de sub pedala numit 'kickdown'(prezent numai pe modelele cu cutie automata) ? Din cate stiu eu rolul lui este sa schimbe trapta de viteza cu una inferioara(asa cum spune si numele) in momentul in care esti intr-o depasire si sa te scoata din necaz.Problema este urmatoarea: la E12-le meu cel putin nu este nevoie sa ma duc cu pedala pana la fund si sa apas respectivul buton pentru ca treapta se schimba inainte sa ajung la el.Un prieten cu un X5 mi-a spus ca rolul butonasului este sa impiedice schimbarea treptei pana la o turatie mult mai ridicata(6000-7000 RPM) dar la mine nu se intampla absolut nimic(il apas si nu se simte nicio diferenta).Astept raspunsurile voastre.Salut.
|
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
QUOTE The transmission will downshift without using the kickdown button, but when the kickdown button is used it downshifts the maximum amount of gears it can without redlining it and it will not shift out of that gear until the kickdown button is released(slightly lifting off of pedal). My 87 528e has it. Pe scurt, o tureaza cat mai tare in treapta cea mai jos care poate fara sa puna motorul in pericol. Cand ai nevoie de cuplu, in depasiri, etc. Ori cel putin asta-i ideea de baza. Acu depinde si starea motorului si a transmisiei ca sa primesti efectul dorit ![]() Ca o completare: daca esti intr-a 5a la 60km/h, o sa schimbe intr-a doua unde aproape de redline adica in 5000+. Cand iei usor de pe acceleratie, decuplezi butonul, urci a 3a undeva peste 90-100 ori ce raport ai tu pe masina si faci depasirea in siguranta. Ar trebui sa-ti explice Ciupanezu, ca el are cutie automata desi nu stiu daca are si buton de kickdown. Teoretic, astea mai noi fac ajustarile din soft desi unele au si butonul acela. Cred ca la dsg-uri abia au disparut complet. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu asa cred,cutie schimba o viteza sau mai multe in jos daca calci acceleratie, facand un compromis intre confort si sportivitate, dar cand apesi pedala pana la podea ( si activezi buton ala ) renunta la orice aspect de confort si schimba in jos cat poate fara sa supratureaza motor (= obti forta maxima la rot). In moment asta, de obicei la motor (pe la clapeta de admisie) sa activeaza si un alt buton, cel de WOT (= wide open throttle, blana). Asta face se renunta calculator la orice aspect de economie. Impreuna, e cum agiti o carpa rosie in fata unui taur.
La e32 am asa ceva, si functioneaza. Stiu ca tu nu mai ai cutie originala. Daca nu merge, poate nu mai e conectat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Kickdown-ul este pentru performanţe maxime..
În funcţie de caz (treaptă, viteză) poate retrograda o treaptă sau două, cel puţin aşa e la cutia mea. Nu doar se turează mai bine, ci şi retrogradează. |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Am desfacut astazi butonasul si am constatat ca nu face absolut nimic.Am gasit un arculet in acel tamburus dar sub el nu am niciun fir(se apsa si atat).Dupa cate am citit pe internet acel buton nu este functional decat pe E28.Ma gandesc sa cumpar unul de E28 si sa-l adaptez dar nu stiu cat de complicat este ... Stie cineva exact unde trebuie sa trag firele ? :-?
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
capacele de la manere nu o sa le gasesti la nimeni intregi sau macar mai bune decat ce ai tu.vezi ca se gaseste folie de aluminiu la rola cu adeziv pe ea.e foarte buna si e fix ce iti trebuie.am facut si eu acelasi lucru si arata foarte bine.
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
cealalta varianta e sa le iei de noi ...cam expensive
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
BMWfans.info:
Knob, switch exterior mirror 61 31 1 367 537 '79, September — ... 1 €1.67 $2.11 Cover 51 41 1 817 609 2 €4.10 $5.17 Cred ca astea sunt. This post has been edited by bartro: Jul 7 2010, 08:45 AM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
BMWfans.info: Knob, switch exterior mirror 61 31 1 367 537 '79, September — ... 1 €1.67 $2.11 Cover 51 41 1 817 609 2 €4.10 $5.17 Cred ca astea sunt. ca idee...acum m-am uitat...primul te costa 15 lei iar cel de-al doilea 30 lei -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Deci chiar ieftine.
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Ok.Multumesc mult tuturor pt. informatii.O sa incerc sa le iau de noi , daca nu o sa incerc varianta cu folia de aluminiu asa cum a spus Cosmin.Salut.
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
varianta cu folia de aluminiu poti sa o incerci cu incredere...
ramane sa cumperi capacelele alea care actioneaza oglinzile electrice noi...ca altfel nu prea gasesti... |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
daca nu o sa gasesti sa cumperi butonul si capacele le poti fabrica din inox. lifetime guaranteed !
spoilerul nu-l gasesti aici, e custom, din ABS termoformat, facut in state. dar, daca te ambitionezi, il faci, fie tabla fie fibra. |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
spoilerul ala daca nu ma insel e chiar zender....
din pacate nu poti gasi mai nimic de E12 pe la noi....f greu.... |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Ok ... atunci imi iau gandul
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca gasesti originala la pret... acceptabil ia-o.
Bosal... nu stiu cat o sa tina. Eu am traseu cap-coada de Bosal dar are doar 30000 km si doi ani vechime, inca merge ![]() Tocmai am vazut asta http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...mp;#entry127810 si avea traseu Bosal cumparat acum vreo 10 ani cica. Dar e cam dus deja. Intermediara rasufla. 10 ani nu-i rau ![]() Vezi ceva custom borla, le mentionezi exact cum vrei sa arate si sa nu fie zgomotoasa. Iesi aproape la acelasi pret cu Bosal, dar ar trebui sa tina mult mai mult. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
daca e din aia rotunda cu o tesitura pe lateral ...cod original 18121175747 .... te pot ajuta cu un mts la 240 lei, bosal la 270 sau tesh la 160 lei...noi evident
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Recomand Walker.
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 07:46 PM |