![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Masina consuma intre schimburi cam ~1 L la 10.000 KM. Problema a inceput acum 2 luni cand s-a aprins becul de ulei. Am scos joja si era uscata, motiv pentru care am completat un L, considerand ca este o anomalie... sau cine stie ce. Intre timp am mai facut o mie de KM si cand am verificat e din nou pe minim. Asadar in ultimii ~2.000 KM am pus 2 L de ulei si sunt pe minim!
![]() Masina trage PERFECT (ca in prima zi), nu scoate nici un fel de fum, nu are pete sub ea si pot spune ca merge impecabil! SI TOTUSI ULEIUL DISPARE MISTERIOS. M-am progr la Filaret sambata! ![]() A mai patit cineva asa ceva?? PS: Am observat ca il mananca MULT mai repede daca fac drumuri lungi (in regim de autostrada) This post has been edited by Alexxx: Sep 22 2009, 02:09 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare. S-a rezolvat prin schimbarea unui fel de "dop" ( "dopul" se afla pe modina, piesa care face legatura intre filtrul de ulei si blocul motor).
Masina pierdea ulei numai in mers, pe loc nu pierdea. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ne_oil_cooling/ -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Si un mecanic poate "vedea" daca e asta la o inspectie? Sau au luat din aproape in aproape? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
1L la o mie de km este un consum ft mare si ar trebui sa se vada fum la teava, eu cred ca este altceva , o pierdere ceva, inspecteaza bine masina pe dedesubt
ce ulei folosesti? daca nu sunt pierderi incearca sa faci schimbul de ulei dar cu alt tip (marca) de ulei edit: asteptam totusi daca elucidezi/rezolvi cauza sa ne spui si noua -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
din ce stiu e ulei oem BMW 0W40 sau 4W30
in alta ordine de idei mi-a picat senzorul de la axa cu came,cazanu asta al meu se joaca cu nervii mei ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
5W30 sau 0W40 e OEM. Sper sa nu fie ceva din interiorul motorului. Nu as vrea sa se umble in motor! This post has been edited by Alexxx: Sep 23 2009, 07:35 AM |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
si la mine manca ulei si tot asa,fum albastru nu dadea si totusi manca :-??
erau dusi segmentii de ungere si cei de compresie se tineau bine ![]() asa ca i-am schimbat pt toti,brand new ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
La mine sunt excluse probleme de uzura. Masina are doar 83.000 km. Deci motorul e aproape nou! Niste valve/furtune interne sau externe au cedat. Daca nu-s externe am ghinion rau!
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
verifica epuratorul de gaze sau spune-le la cei de la filaret ca daca ala s-a infundat se face presiune in capac si forteaza semeringurile de supapa.
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Sigur nu se aduna ulei prin ceva scut jos? Ai verificat bine? E curat motorul? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
5W30 sau 0W40 e OEM. de unde il achizitionezi? Sigur nu se aduna ulei prin ceva scut jos? Ai verificat bine? E curat motorul? iti dai seama ca la cat ulei i-a consumat se vedea si balta sub masina -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Uleiul nu dispare pur si simplu... Ori curge la exterior, in stationare sau in mers cand e sub presiune, ori in lichidul de racire (antigelul devine unsuros si isi schimba culoarea), ori ajunge in camera de ardere si atunci ar trebui sa se vada in fum... Daca masina e aspirata (nu stiu ce masina ai) ar trebui sa fie mai simplu de depistat, neavand turbo sau intercooler.
Repet...daca uleiul se scurge la exterior, imposibil sa nu se vada uns motorul undeva, respectiv picaturi de ulei lasate in parcare... Daca e problema la interior e mai nasol ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Masina consuma intre schimburi cam ~1 L la 10.000 KM. Problema a inceput acum 2 luni cand s-a aprins becul de ulei. Am scos joja si era uscata, motiv pentru care am completat un L, considerand ca este o anomalie... sau cine stie ce. Intre timp am mai facut o mie de KM si cand am verificat e din nou pe minim. Asadar in ultimii ~2.000 KM am pus 2 L de ulei si sunt pe minim! ![]() Masina trage PERFECT (ca in prima zi), nu scoate nici un fel de fum, nu are pete sub ea si pot spune ca merge impecabil! SI TOTUSI ULEIUL DISPARE MISTERIOS. M-am progr la Filaret sambata! ![]() A mai patit cineva asa ceva?? PS: Am observat ca il mananca MULT mai repede daca fac drumuri lungi (in regim de autostrada) Consumă 1 litru la mie sau 1 litru la 10 000 km? Dacă ia un litru la 10 000 km, consumul de ulei este normal, mai ales dacă ai un stil de conducere sportiv. 1 litru la mie este un consum un pic mai mare, verifică dacă nu există pierderi de ulei. Poate s-a stricat piesa 1: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 Are o membrană din cauciuc care se poate sparge. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Consumă 1 litru la mie sau 1 litru la 10 000 km? Dacă ia un litru la 10 000 km, consumul de ulei este normal, mai ales dacă ai un stil de conducere sportiv. 1 litru la mie este un consum un pic mai mare, verifică dacă nu există pierderi de ulei. Poate s-a stricat piesa 1: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 Are o membrană din cauciuc care se poate sparge. Exact piesa de care povesteam 1L/1000 -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Exact piesa de care povesteam 1L/1000 Typically if you have high oil consumption on that particular car its usually because of a crankcase vent valve being stopped up. Its not a terribly expensive part, but it is labor intensive. Its located under the intake manifold and connects to the intake manifold, valve cover and the oil pan. It basically separates oil from the vapor in the upper engine and returns the oil to the oil pan. If it gets stopped up, then oil vapors will get drawn into your intake and your motor will burn it (slowly but consistently) They are very common to go bad every 60 to 80K miles. Also, if you have it replaced, there are several hoses that should be replaced with it (4 total I believe) I'd recommend having an experienced BMW tech perform the repair. Do you notice if the car idles rough at all? That is usually a sign of a vent valve failure also, since a vacuum leak is usually created by a bad valve. Eventually a check engine light results with lean mixture faults. Also, some oil usually leaks out of the bottom of the valve where the drain hose has deteriorated. Source(s): Oare vb despre acelasi lucru? PE ALT FORUM, acelasi raspuns dat de alt mecanic! Question - My 2002 325i seems to burn about 2-3 quarts of oil between oil changes. I change my oil between 5-6k miles and I am worried about how much oil it is consuming. What could this be? Answer - Your car does burn a small amount of oil between oil changes. But the amount your car is using up is excessive. It sounds like you have a clogged crankcase ventilation valve or hose. This is a common failure point on the M52 and M54 motors. Most of the time the reason these do get clogged up is due to the oil change intervals BMW recommend which can give the valve a quicker build up then normal. The way to fix this issue is to change the valve and the hoses too. The hoses ten to get dry and crack so it's good to do all of them at the same time. When doing this repair here are some items to change while your there. Intake Manifold Gaskets Fuel Injector seals (top and bottom) Oil Separator Valve Oil dipstick o-ring All the hoses connected to the Valve BMW TECH TIPS! This post has been edited by Alexxx: Sep 23 2009, 11:34 AM |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da.
Şi mie mi-a picat şi am schimbat-o. Este relativ asemănătoare la motorul meu. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
asta e motivul vezi ca daca iti spun aia ca sa desfaca motorul... schimba doar valva asta ca pot sa-ti ia bani pe nemeritat si la mine a picat la 135000, tragea aer fals si merge in suturi -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Da. Şi mie mi-a picat şi am schimbat-o. Este relativ asemănătoare la motorul meu. Si inainte sa o schimbati, nu pierdeati ulei? Erau semne vizibile? Se depisteaza la o simpla inspectie ochiometrica? Astia zic de crankcase vent valve iar pe realoem este Pressure regulating valve! hm.... Multumesc! |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 689 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Se pare ca e boala de e46. Si al Mihaelei mele ii cam papa ulei si am vb cu un mecanic si a zis ca e normal sa-l consume si sa nu bag ulei ulei mai gros decat cel recomandat. Nu stiu ce sa mai zic, pana la urma trebuie sa-si vanda si uleiul.
![]() -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
nu mai tin minte sincer, pentru ca imediat ce am simtit m-am ocupat de problema
![]() nu cred ca acest consum de ulei este boala la e46 stiu 320d de 150 de cai care merg din 15000 in 15000 fara sa trebuiasca sa completeze in functie de motor , scape ba pe la epurator ulei , ba pe la colierele de la intercooler, pe la bateria filtrului de ulei, semering palier sau distributie -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Si inainte sa o schimbati, nu pierdeati ulei? Erau semne vizibile? Se depisteaza la o simpla inspectie ochiometrica? Astia zic de crankcase vent valve iar pe realoem este Pressure regulating valve! hm.... Multumesc! Nu puteam vedea din cauza poziţiei valvei. Trebuie dată jos galeria de admisie, nu e cine ştie ce operaţiune. Tot aia e. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Nu puteam vedea din cauza poziţiei valvei. Trebuie dată jos galeria de admisie, nu e cine ştie ce operaţiune. Tot aia e. Si daca nu puteai vedea cum naiba au stiut ca pe acolo curge????? Sau tot asa, ai citit pe net si le-ai spus direct sa verifice nenorocita de valva?? ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
E o problemă comună, mecanicul meu o cunoştea.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Am fost la Filaret si nu am vesti prea bune!
Nu curgea ulei pe nicaieri si totul era uscat! Asadar au ramas 2 ipoteze: 1. piesa de care spunea colegul mai sus (mecanicul a spus ca la km astia e cam greu de crezut ca a picat dar totusi cand a verificat furtunul de retur a vazut ca e cam uscat si deci e posibil ca piesa sa fie varza ca nu mai trimite uleiul in baie) 2. la filaret au spus ca (m-a mirat foarte tare) motoarele M54 au fost cu probleme la mancatul de ulei si ca ei spun ca cel mai probabil e din motor, de la semeringuri si ca trebuie desfacut motorul! Primul pas ar fi sa schimb piesa aia nenorocita: PRET: Manopera+piese (piesa + toate furtunele) = 1.100 RON! ![]() Piesa 200 RON, furtune (vreo 4) 300 RON si manopera 600 RON, timp estimat de ei de lucru 4 ora! Inca nu m-am hotarat ce sa fac! Pareri? |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu m-aş duce în altă parte şi aş schimba acele piese.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
600 ron este prea mult
4 ore este timp de normare pentru unu care nu stie cum arata suruPelnita du-te in alta parte , cu siguranta gasesti mai ieftin -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu m-as lua o masina noua cu garantie daca as avea atate probleme
![]() Adica, e ulei, sa arde sau sa pierde. Nu e science fiction. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
schimba piesa aia si o sa vezi ca o sa se rezolve problema....poti sa o schimbi si singur daca ai ceva aptitudini de mecanica si sculele necesare si nu sa dai 600 de ron la unii care din orice iti spun sa desfaci motorul:)
-------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
schimba piesa aia si o sa vezi ca o sa se rezolve problema....poti sa o schimbi si singur daca ai ceva aptitudini de mecanica si sculele necesare si nu sa dai 600 de ron la unii care din orice iti spun sa desfaci motorul:) Au spus, citez: M54? Pfooaai...astea-s motoare cu PROBLEME. Manaca ulei... se duc repede segmentii...semeringurile, tre' sa-l desfacem! ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
baga un ochi pe E46 fanatics
nu cred sincer ca e de la ce zic ei well pare-se ca 2 lucruri pot fi -http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=199296&highlight= -sau crank case ventilation This post has been edited by alex230ro: Sep 28 2009, 11:05 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15
odata http://forum.e46fanatics.com/showthread.ph...ghlight=ccv+diy de 2 ori http://forum.e46fanatics.com/showthread.ph...ghlight=ccv+diy -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
du-te la un service si verifica compresia
daca sunt dusi segmentii si cu ulei in pistoane si fara -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 odata http://forum.e46fanatics.com/showthread.ph...ghlight=ccv+diy de 2 ori http://forum.e46fanatics.com/showthread.ph...ghlight=ccv+diy Deci practic in toate link-urile si toti americanii spun acelasi lucru. Valva aia nenorocita! (~1.100 RON piese+manopera)! Incep sa fiu ~98% ca de la aia e! |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
asa se pare,ma gandesc ca daca sunt segmentii se simtea o pierdere de putere ceva+ca ar trebui sa dea fum albastru rau,incearca sa ai pui sa scoata scutul de plastic de sub masina sa vada daca e ulei in el.
pe valva aia as merge mai intai piesele sunt max 600 ron din ce vad This post has been edited by alex230ro: Sep 28 2009, 12:48 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
asa se pare,ma gandesc ca daca sunt segmentii se simtea o pierdere de putere ceva+ca ar trebui sa dea fum albastru rau,incearca sa ai pui sa scoata scutul de plastic de sub masina sa vada daca e ulei in el. pe valva aia as merge mai intai Nu ai citit cu atentie. Am fost la Filaret pt constatare. Nu numai ca au dat jos scutul... s-au uitat peste tot unde te poti uita si era USCAT! Ce era tot uscat (si n-ar trebui) era si furtunul retur de la acea valva, pe care trebuie sa vina uleiul inapoi in baie! This post has been edited by Alexxx: Sep 28 2009, 12:50 PM |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
atunci valva e:)
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Au spus, citez: M54? Pfooaai...astea-s motoare cu PROBLEME. Manaca ulei... se duc repede segmentii...semeringurile, tre' sa-l desfacem! ![]() la filaret, pentru ca testerul de acolo nu vede decat ce vrea el sa vada, pentru un senzor de pozitie al vibrochenului au spus ca imi trebuie o chiulasa noua...2500euro numai fierul....si cand colo ce sa vezi, un senzor, descoperit de mine si de Sorin, pe care l-am schimbat la AB Otopeni, ca am zis ca sa nu ma bag eu....de eram de 2 saptamani posesor de e46...dar daca s-ar mai strica ceva, nu m-as mai duce la niciun service BMW sa schimbe nimic...piesa o cumpar si o schimb personal cu ajutorul prietenilor ![]() Asa ca in concluzie, cumpara piesa, documenteazate cum se schimba si apucate de treaba ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Asa ca in concluzie, cumpara piesa, documenteazate cum se schimba si apucate de treaba ![]() buna... buna asta ! ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 27-August 09 From: Timisoara Member No.: 2,925 Car: e36 Engine: m52 2.8 143kw + mods ![]() |
Spunea acolo ca motoarele m52 si m54 au problema asta.
Mie imi manca asa ca tie 1l/1000km, aveam castrol magnatec 10-40. Am pus ce-mi scrie in carte adica 15-40 original si nu mai pierde gram de ulei... Aia e valva PCV, la mine nu e blocata sau ceva. Furtunele le am schimbate noi. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 13-March 11 Member No.: 8,404 Car: E46 Engine: 2.0 143CP ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare. S-a rezolvat prin schimbarea unui fel de "dop" ( "dopul" se afla pe modina, piesa care face legatura intre filtrul de ulei si blocul motor). Masina pierdea ulei numai in mers, pe loc nu pierdea. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ne_oil_cooling/ salut, eu am o problema asemanatoare: consum mare de ulei (1 litru / 1000km), problema aparuta dintr-o data. am inlocuit la reprezentanta un separator de ulei, dar nu s-a rezolvat problema. poti, te rog sa imi spui codul la valva asta? eu am inlocuit 11617503520 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=15&hl=1 mersi! Da. Şi mie mi-a picat şi am schimbat-o. Este relativ asemănătoare la motorul meu. Si inainte sa o schimbati, nu pierdeati ulei? Erau semne vizibile? Se depisteaza la o simpla inspectie ochiometrica? Astia zic de crankcase vent valve iar pe realoem este Pressure regulating valve! hm.... Multumesc! salut, poti sa imi spui si codul de pe real OEM? |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Despre aia pe care ai schimbat-o tu vorbeau si ei.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 13-March 11 Member No.: 8,404 Car: E46 Engine: 2.0 143CP ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare. S-a rezolvat prin schimbarea unui fel de "dop" ( "dopul" se afla pe modina, piesa care face legatura intre filtrul de ulei si blocul motor). Masina pierdea ulei numai in mers, pe loc nu pierdea. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ne_oil_cooling/ Salut, Eu nu am rezolvat schimband acest separatorul de ulei (cost ~200 euro la reprezentanta). Am rezolvat schimband simeringurile de pe supape (sunt de plastic, si isi pierd caracteristicile in timp). Simptomele erau: consum mare de ulei, fum albastru (mai ales cu motorul rece), valori foarte mari la testul gaze. Aceste simeringuri se pot schimba si fara desfacerea chiuloasei (asa cum au vrut sa imi faca la reprezentanta), dar e putin mai complicat (trebuie sa gasiti un mecanic care stie ce face). Costul total (piese reprezentanta + manopera la alt service) ~300 eur. Urmatorul pas era schimbarea segmentilor de pe pistoane ~2000 euro la reprezentanta. Bafta celor care mai au astfel de probleme. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 23-September 07 Member No.: 1,167 Car: E46 Engine: M54B22 ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare. S-a rezolvat prin schimbarea unui fel de "dop" ( "dopul" se afla pe modina, piesa care face legatura intre filtrul de ulei si blocul motor). Masina pierdea ulei numai in mers, pe loc nu pierdea. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ne_oil_cooling/ Salut, Eu nu am rezolvat schimband acest separatorul de ulei (cost ~200 euro la reprezentanta). Am rezolvat schimband simeringurile de pe supape (sunt de plastic, si isi pierd caracteristicile in timp). Simptomele erau: consum mare de ulei, fum albastru (mai ales cu motorul rece), valori foarte mari la testul gaze. Aceste simeringuri se pot schimba si fara desfacerea chiuloasei (asa cum au vrut sa imi faca la reprezentanta), dar e putin mai complicat (trebuie sa gasiti un mecanic care stie ce face). Costul total (piese reprezentanta + manopera la alt service) ~300 eur. Urmatorul pas era schimbarea segmentilor de pe pistoane ~2000 euro la reprezentanta. Bafta celor care mai au astfel de probleme. Pana la urma de la ce a fost problema cu fumul albastru? De la separatorul de ulei, sau de la simeringurile de la supape ca nu am inteles. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 09:30 AM |