Sep 15 2009, 09:51 AM
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Cum am promis, va prezint ultima achizitia mea motorizata. De data asta cu mai putin roti si alt marca. Am cautat si motociclete BMW, am facut si o proba pe un Ural, care e o copie dupa un BMW pre-istoric, am vazut preturi la Ural noi (da, noi, cu Euro 3, reprezentant in bucuresti!), am visat si de un Moto Guzzi 850T3, am surabarit si la o Kawasaki ZZR1100 pentru ca nici nu pornea cand am venit s-a vad, dar pana la urma am ajuns la acel exemplar de Kawasaki GPZ900R.
De ce? Pentru ca buget am limitat la 2000 Euro, pentru care vrioam sa cumpar ceva pe care ma simt bine, ceva care nu era prea abuzat, ceva la care sa nu cere un pret exagerat de mare. Si asta sa gaseste cu greu. Motocicleta am cumparat-o de la cineva din Campina (cel langa breaza). Cand am mers s-o vad, nu ma astepteam sa-mi place, din poze nu arata bine dpdvd designului, dar pretul de 750 Euro a fost destul de tentant. Cand am ajuns acolo am gasit un frumos exemplar, din '87, cauciucuri noi, lant si pinioane noi, fara urme grave de cazaturi, drept si chiar curat. Singur buba parea sa fie baterie, care nu mai tinea deloc. Motor insa a pornit la prima cheie cu un booster. In spatele casei era un poligon, unde m-am simtit imediat foarte bine la ghidon. Chiar daca are 250kg cu plin facut, motocicleta sa manevreaza usor si la viteze mici. Asta mi s-a parut important, pentru ca vreau s-o folosesc si in oras ca trasport zilnic. Ulterior am cicit pe net ca Kawasaki afacut efort de design mare ca sa obtine o motocicleta de capaciate mare si o manevrabilitate de o motocicleta mai mica. Cutie schimba bine, frana bune, acceleratie controlabila, nu am reusit sa gasesc ceva care impiedica achizitia. In relealite mi s-a parut ca arate mai bine decat in poze. Singur inconvenienta a fost ca motocicleta era adus in 2007 in tara, si nu a fost inmatriculat. Am mai dormit o noapte, ma am uitat pe net daca am de asteptat vreo problema la inmatriculare, si o zi dupa vizionare am sunat proprietarul si am cumparat motocicleta. Asa m-am ales cu un Kawasaki GPZ900R model A3, din 1987, 900cmc, 110cp, 41000km la bord. Model a fost introdus pe piata in 1984, si atunci era cea mai rapida motocicleta de productia parca. Este primul motor de Kawasaki racit cu apa, si cu 16 supape. Bloc a fost folosit adaptat si la legendarul ZZR1100. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
![]() |
Sep 15 2009, 09:55 AM
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
S-o stăpāneşti sănătos!
Poze? |
|
|
|
Sep 15 2009, 09:59 AM
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 15 2009, 10:07 AM
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Chiar arată foarte bine, atāt din punct de vedere al design-ului cāt şi al stării.
|
|
|
|
Sep 15 2009, 10:14 AM
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Poze? Esti incredibil Cunoscatori de GPZ vad va ii lipsesc carenele fata de jos. Am citit pareri ca asta ajuta la racire. Cu care ajungem la problemele tipice pentru modelul respectiv: Incalzeste tare in trafic urban. Pentru cei care vor sa fac cura de slabire rapida recomand un blocaj in trafic pe un GPZ900, vara la 35 de grade, echipat complet. Se vedeti bucurie cand porneste electroventilator. Probleme mechanice tipice sunt axe cu came uzate, supape de admisie la care sa mananca in timp scaunele, electromotor care nu mai cupleaza (trebuie desfacut bloc totat pentru a inlocui piesele), furca anti-dive care blocheaza, intinzator lant distributie si intinzator lant alternator. La exemplarul meu se aude un lant destul de tare, cred ca cel de alternator. La iarna vreau sa desfac motorul, sa ma lamuresc. Sa mai aude si cat un rateu cand in cand, poate am o supapa cu probleme, poate trage aer fals undeva. In rest nu am observat probleme mechanice. Cand am cumparat motocicleta avea fisele la doi cilindrii inversate. Culmea, peste 3000rpm mergea binisor. Cred ca din cauza curba de avans agresiv de aprindere. Chiar arată foarte bine, atāt din punct de vedere al design-ului cāt şi al stării. Are o buba pe rezervor. Fostul proprietar m-a spus ca a cazut rezervor pe podea de beton. Tin sa cred ca nu m-a mintit, alta posibilitate pentru astel de avarii fiind wheelie dat peste cap, dar la un accident de gen daune ar fi fost mult mai grave la carene etc. Am de gand sa fac tratament anticorosiv la interiorul rezervorului, poate il dau si la vopsit. Motocicleta pare tinuta in garaj. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 15 2009, 10:15 AM
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Nu arată rău fără acele carene. |
|
|
|
Sep 15 2009, 10:28 AM
Post
#7
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
New Generation Machine Kawasaki GPz900R (GPZ900R e primul Ninja):
http://www.youtube.com/watch?v=ynBc1TkiU6w...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=bqJscaG6PVI...feature=related Undeva in germania: http://www.youtube.com/watch?v=Jj1aPdCbhy4...feature=related Top gun: http://www.youtube.com/watch?v=Xluf64yFUYo...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=NEOem7U2LPE This post has been edited by bartro: Sep 15 2009, 10:33 AM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 15 2009, 02:44 PM
Post
#8
|
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 |
in poze arata cum arata. in realitate, cand stai langa ea, iti da cu virgula daca pui cap la cap varsta cu felul in care se aude si merge si arata.
|
|
|
|
Sep 15 2009, 04:14 PM
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE |
Bravo Bart, imi place, e un inceput!
-------------------- |
|
|
|
Sep 15 2009, 10:19 PM
Post
#10
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Mersi toate lumea de laude -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 16 2009, 10:27 AM
Post
#11
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Asa m-am ales cu un Kawasaki GPZ900R model A3, din 1987, 900cmc, 110cp, 41000km la bord. Sa o stapanesti sanatos,arata chiar bine(cel putin din poze) pentru varsta ei,iar km, daca sunt reali,sunt infimi(eu am facut 22000 km in primul an,dar poate am fost eu mai maniac) Modelul este semi-carenat,un fel de hibrid intre naked si carenat complet esti protejat la bust dar nu la picioare,blocaje in trafic ai pana o sa inveti+curaj sa te bagi printre masini,nu cred ca se incinge mult fata de o carenata(motorul este in "aer"),bafta. Ochelarii, lui nea Tom,sigur au protectii UV contra radiatiilor afterburner de la avion, iar parul sigur este de fapt un braincap, ca nu prea flutura -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() |
|
|
|
Sep 16 2009, 12:57 PM
Post
#12
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Modelul este semi-carenat,un fel de hibrid intre naked si carenat complet esti protejat la bust dar nu la picioare,blocaje in trafic ai pana o sa inveti+curaj sa te bagi printre masini,nu cred ca se incinge mult fata de o carenata(motorul este in "aer"),bafta. A avut ceva carene in plus, pe care nu mai are. De bagat intre masini ma bag, dar uneori chiar nu prea e loc, unde benzile sunt inguste. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 19 2009, 06:21 PM
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
|
|
|
|
Sep 19 2009, 07:43 PM
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Am īnceput să mă documentez, e foarte tare motocicleta. Foarte inovatoare pentru vremea ei şi cu un design foarte frumos! |
|
|
|
Sep 20 2009, 04:38 PM
Post
#15
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 61 Joined: 4-September 09 Member No.: 2,945 Car: In cautare ... Engine: Nu conteaza |
Marfa motocicleta pt. vremea ei si inca mai are un cuvant de spus inca in ziua de azi. Atentie la Kawasaki ca sunt predispuse la belele pe la cutiile de viteze daca schimbi fara ambreiaj.
Sfatul meu este sa nu desfaci motorul decat daca este neaparat nevoie . Daca ai nevoie vreodata de consumabile , placute , bujii , chiar si piese , da-mi un semn si te ajut fara probleme pt ca lucrez in domeniul moto. P.S. Cauta pe Ebay si vezi daca ii gasesti pintenul de jos pt ca o sa ii schimbe radical aspectul . Bafta multa |
|
|
|
Sep 21 2009, 08:40 AM
Post
#16
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Am īnceput să mă documentez, e foarte tare motocicleta. Foarte inovatoare pentru vremea ei şi cu un design foarte frumos! Ai grija, sa ia virusul -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 21 2009, 10:54 AM
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Avānd īn vedere raportul calitate - preţ, chiar mi-aş dori acest model.
Plus că, din cāte văd pe youtube, are nişte performanţe foarte actuale. |
|
|
|
Sep 21 2009, 11:57 AM
Post
#18
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Pe langa un Suzuki GS500 sau un CBR500 este chiar ok. Am mers pentru un test drive mic si pe o Kawasaki ER5, dar nu era nici macar aproape de placere de codus oferit de GPZ asta. Este totusi batran, ma gandesc, mai ales dupa ce am citit articol link-uit de tine aici, ca motociclete moderne sunt poate mai previzibil. Cel putin mai usor. Desi, iar, pe langa GS500, GPZ este foarte stabil si usor de condus in viraje. Cred ca la motociclete este foarte usor sa ajungi la comparatiie gen mere cu pere. Sigur este ca, GPZ-ul respectiv, cand a fost introdus pe piata sa afla in alt segment decat acuma. De la supersport s-a miscat la sport-tourer. Cat de bine te descurgi cu ea in conditie de mers tare depind mai mult pe talentele tale decat o motocicleta moderna. Ma gandesc ca poate ar muri mai putine lumea inconstient daca era mai greu de condus un R1 sau un R6, ca pomenesc 2 exemple notorioase. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 21 2009, 12:35 PM
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Cam cānd ai de gānd s-o vinzi?
|
|
|
|
Sep 21 2009, 02:09 PM
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
De ce se spune "vaca" motocicletei? Colegul meu de birou motociclist (de cativa ani) nu stie.
-------------------- |
|
|
|
Sep 21 2009, 02:18 PM
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Poate din cauza greutatii?
|
|
|
|
Sep 21 2009, 03:00 PM
Post
#22
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Habar nu am
ca coincidenta, o poza facuta azi: E dragut aici, cu totul alceva. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 21 2009, 03:15 PM
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Toti circula pe contrasens
Tot off-topic: am vazut la TV ca intr-o tara vor sa schimbe circulatia de pe dreapta pe stanga... |
|
|
|
Sep 21 2009, 04:36 PM
Post
#24
|
|
|
a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a |
Toti circula pe contrasens Tot off-topic: am vazut la TV ca intr-o tara vor sa schimbe circulatia de pe dreapta pe stanga... ce tara?? eu cred ca e o mare tampenie, bine depinde cum privesti, se poate numi si exterminare in masa -------------------- |
|
|
|
Sep 21 2009, 11:55 PM
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
![]() ![]()
|
|
|
|
Sep 25 2009, 12:26 AM
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
|
|
|
|
Oct 9 2009, 03:23 PM
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp |
-------------------- Baby Six
|
|
|
|
Oct 9 2009, 06:32 PM
Post
#28
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Chiar v-ati documentat ca lumea
Nu mai am mers de vreo 3 saptamani, am fost plecat in Japonia. Diseara o recuperez de unde am lasat-o si maine merg la valea Doftanei, cel putin asa e plan. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Oct 17 2009, 02:49 PM
Post
#29
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp |
Chiar v-ati documentat ca lumea Nu mai am mers de vreo 3 saptamani, am fost plecat in Japonia. Diseara o recuperez de unde am lasat-o si maine merg la valea Doftanei, cel putin asa e plan. Nu mi-o lua in nume de rau dar parca vroiai o motocicleta deosebita...ne-japoneza... Si acum raspund tot eu..la 750 de euro...nu iei nimic deosebit...Ca incepatori toti am avut japo.... Eu recunosc am luat japo noua din vitrina..0km...foarte dobitoc acum 10 ani...si a fost ultima...japoneza ever.... |
|
|
|
Oct 17 2009, 05:51 PM
Post
#30
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Stiu ce spui, si iti dau dreptate. Nu este ce m-am dorit, as fi vrut ceva Italian. Sau chiar comunisti. Pana la urma din motive financiare am ales GPZ. Care nu este o motocicleta lipsit de caracter, si nu il vezi la fiecare colt al strazii. La momentul respectiv nu am gasit nimic macar aproape de stare in care e GPZ, la pret asta, decat poate un Ural obosit, un Dnepr macelarit, sau motoare de capacitate mica. Cu asta o sa ma descurg pana am alocat destul bani pentru ce imi doresc.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Oct 17 2009, 06:00 PM
Post
#31
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP |
EU recunosc, nu am nici o legatura cu motocicletele, dar sunt curios, ce inseamna diferenta asta intre japoneze si restul lumii? Bart, de ce zici ca mai bine ceva italian sau chiar comunist?
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
|
Oct 17 2009, 07:12 PM
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Nu mi-o lua in nume de rau dar parca vroiai o motocicleta deosebita...ne-japoneza... Si acum raspund tot eu..la 750 de euro...nu iei nimic deosebit...Ca incepatori toti am avut japo.... Eu recunosc am luat japo noua din vitrina..0km...foarte dobitoc acum 10 ani...si a fost ultima...japoneza ever.... Mi se pare destul de mişto motocicleta, are o istorie interesantă. Nu cred că are importanţă cāt a costat, important este să-i placă lui. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
Oct 17 2009, 09:43 PM
Post
#33
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp |
Mi se pare destul de mişto motocicleta, are o istorie interesantă. Scuze, nici o motocicleta japoneza nu are nici o istorie.Avand extrem de multe moto la viatza mea(inclusiv tot ce se poate japoneze),imi permit sa spun asta.Dar nu vreau un flame tread, e doar parerea mea. ca sa vorbim de istorie...istoria lor apare in anii 60 (si cam bizar), iar un Harley sau Guzzi realizau mii de exemplare prin anii 20! |
|
|
|
Oct 17 2009, 10:01 PM
Post
#34
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
EU recunosc, nu am nici o legatura cu motocicletele, dar sunt curios, ce inseamna diferenta asta intre japoneze si restul lumii? Bart, de ce zici ca mai bine ceva italian sau chiar comunist? E poate la fel ca masini nemtesti si masini Japonezi. Mai mult ca la masini, Japonezi au facut o gramada de motociclete care multe sunt incadrate sub clasificare UJM, Universal Japanese Motorcycle, pentru ca aveau caracteristice similare: 4 cilindrii in linie, 4 timpi, racit cu aer, etc. Marciile conoscuta Japoneze au copiat mult intre ei. Pe langa asta erau marcile Americane si Europeane, care erau diferiti, configuratie de motor mai deosebiti, o identitate si istoria stabilita si conoscuta pentru Europeeni. Pentru mine o motocicleta este ceva care nu trebuie sa fie neaparat rapid, fiabil, economic, util. Trebuie sa fie ceva cu caracter. Din cauza asta m-am orienat catre Italience (visez in continuare de un Moto Guzzi Le Mans, sau Moto Guzzi 850T3), si chiar comuniste (copiati dupa BMW, dar originalul fiind foarte scump). Dar nu am gasit ceva sa-mi place foarte mult, si am dat peste GPZ asta, care chiar imi place mult. Nu ma asteptam, dar am placut din moment cand am vazut. GPZ fost ceva deosebit cand a fost introdus, a ridicat standarde noi, sunt oameni pasionati peste toate lumea, si in ziua de azi este inca o motocicleta foarte buna, si de oras, si de touring, si are mai mult putere decat eu pot sa folosesc. Dezavantaje, cum am zis mai sus, ma deranjeaza un sunet din bloc, dar cum a scris pe net undeva un Englez care a avut GPZ: "the engine sounded like someone applying a chain saw to a bucket of bolts... Who cares?". Se pare ca e o problema conoscuta si remediabila. Cu Sconx am avut o scurta schimb de mesaje private inainte sa cumpar GPZ-ul, pentru ca avea de vanzare o Ducati 350GT la un pret foarte bun. M-a tentat pentru ca e Ducati, dar nu am continuat pentru ca avea 350cmc 2 paralel si imi doream ceva mai mare, si configuratie de 2 cilindrii paralel nu prea imi place, subiectiv. Daca ar fi fost un Moto Guzzi vechuti la un pret european probabil as fi fost clientul lui. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Oct 17 2009, 10:05 PM
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Nu te contrazic cu nimic, īnsă cuvāntul istorie īnseamnă īn acest caz poveste.
Adică e prima motocicletă stock care a depăşit viteza de 240 km/h, e primul motor răcit cu ulei de 4 pistoane īn 16 valve şi a apărut īn Top Gun. P.S: Şi nu sunt fan motociclete japoneze. |
|
|
|
Oct 17 2009, 10:16 PM
Post
#36
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Scuze, nici o motocicleta japoneza nu are nici o istorie.Avand extrem de multe moto la viatza mea(inclusiv tot ce se poate japoneze),imi permit sa spun asta.Dar nu vreau un flame tread, e doar parerea mea. ca sa vorbim de istorie...istoria lor apare in anii 60 (si cam bizar), iar un Harley sau Guzzi realizau mii de exemplare prin anii 20! Nimeni nu vrea Flame. Adevarul este cand a scos Honda CB750 pe piata la sfarsit de aniilor 60, s-a schimbat motociclismu permanent si ireversibil. Asta inseamna istoria. Daca ne place sau nu. Cu Harley si Guzzi nu discuta nimeni la nivel de istoria, clar, dar poate si evulutia lor a fost influentat de bine din cauza concurenta Asiatica. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Oct 21 2009, 05:00 PM
Post
#37
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Oct 21 2009, 09:17 PM
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Chiar e frumosă!
|
|
|
|
Nov 8 2009, 07:19 PM
Post
#39
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Update la vacuta.
Am schimbat bujiile, NGK DR8ES. In motor am gasit NGK DR8EA. Nu stiu care este diferenta. Prima zi dupa schimb a mers foarte bine. A doua si a mers bine. A 3-a zi asa si asa, a 4-a zi a mers pe numai 2 din 4 cilindrii. Am curatat carburatoare, oricum vroiam sa fac asta. Sunt relativ usor de scos, dar foarte greu de pus la loc, si probabil pentru ca burdufele erau tari din cauza frigului (si posibil varsta), si era dificil sa le pun la loc. Curatenie nu a rezolvat nimic. Apoi am pus bujiile veche la loc, si a mers din nou cum mergea inainte; acceptabil. Azi am mai facut o incercare cu bujiile noi (curatat bineinteles) dar nu au mers, deloc. Deci 2 merg bine din cele noi, 2 deloc. Apoi am observat ca la pereche de cilindrii (spun pereche pentru ca au impartit o bobina, asa ca am 4 cilindrii si 2 bobine) la care am probleme am o scanteie mai slab decat la pereche care merge bine. Asa ca am o problema la aprindere, si am de aflat daca problema este de la modula de aprindere sau de la bobina, sau de la cablaj. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 13 2009, 08:41 PM
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Cumva ai fost la un magazin de piese din Drumul Sării īn seara asta?
Am trecut prin zonă şi cred că GPZ-ul era parcat īn faţa magazinului. |
|
|
|
Nov 16 2009, 10:04 AM
Post
#41
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Da
Cautam furtun de benzina pentru E32, nu am gasit ce imi trebuie din pacate -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 18 2009, 02:23 PM
Post
#42
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Bad news. Ieri cand am venit am oprit contact prin invartire de cheia la "P", cel cu blocat ghidon si aprins far si stop pe pozitie. Din greaseala, evident. Nu mai am folosit optiunea asta pana acuma (cred). Problema e ca nu mai pot sa invart cheie in contact
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 18 2009, 06:21 PM
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
o fi sarit o bucatica din contact (unul din "catei"? ) si ti-l blocheaza...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Nov 18 2009, 07:14 PM
Post
#44
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
o fi sarit o bucatica din contact (unul din "catei"? ) si ti-l blocheaza... Nu stiu -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 19 2009, 04:18 PM
Post
#45
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Dupa o zi jumate de stat imbibat in ulei am reusit s-o deblochez Sper sa mai fac prostie s-o pun in 'P' This post has been edited by bartro: Nov 19 2009, 04:18 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 19 2009, 05:36 PM
Post
#46
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Sper sa mai fac prostie s-o pun in 'P' Sper ca ai uitat o negatie pe acolo -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
|
Nov 19 2009, 05:58 PM
Post
#47
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 21 2009, 05:36 PM
Post
#48
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Azi am accelerat pe autostrada un pic, am ajuns la 2oo destul de rapid dupa care m-am potolit. E foarte stabila, e mai greu sa tin cap jos, chiar si casca trage in sus la viteza asta.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 24 2009, 01:11 AM
Post
#49
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Chestie de obisnuita,sa vezi la 300 la ora, ce furtuna e pe tine
-------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() |
|
|
|
Nov 24 2009, 08:14 AM
Post
#50
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Da, nu e de gluma puterea aerului la vitezele astea. La 300 nu am cum sa ajung, batrana GPZ este cotat la 235 sau 250, asa ca pot sa stau relativ linistit. Ma incurca si ghidonul, are un ghidon aftermarket de touring si pozitia mea pe mobra este aproape drept. Bun la inceput, dar simt ca modifica oarecum ciclistica, si sunt mai putin protejat de carene. Poate reusesc sa fac rost de semi-ghidon cum avea din fabrica, cred ca si viraje va fi mai mult fun.
M-ar face placere se facem o plimbare, insa vad ca nu prea reusesc sa ma desprind de acasa destul timp... This post has been edited by bartro: Nov 24 2009, 08:18 AM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 24 2009, 12:31 PM
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
243 km/h
|
|
|
|
Nov 24 2009, 01:06 PM
Post
#52
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
243 km/h Iata cine stie Mai am vazut un 900r de vanzare in Calarasi, te intereseaza? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 24 2009, 01:16 PM
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Tot n-am luat permisul, īnsă mi-am luat bicicletă.
|
|
|
|
Nov 24 2009, 01:29 PM
Post
#54
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Sa ai o motocicleta ar fi un stimulant bun..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 24 2009, 01:39 PM
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Poate la primăvară.
Cel puţin, asta īmi doresc. |
|
|
|
Nov 24 2009, 02:01 PM
Post
#56
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Acuma sunt preturi bune, la primavara cresc ca ciuperci.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Nov 24 2009, 08:37 PM
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Ai link?
|
|
|
|
Feb 26 2010, 07:38 PM
Post
#58
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Azi am dat jos un pic husa de pe moto, care nu mai a fost pornit de cand a picat prima zapada, undeva in Decembrie. A pornit la a 4-a cheie
Desi mi s-a facut dor de mers cu motocicleta, mai astept un pic pana sa mai curate strazi.
Attached image(s)
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Mar 8 2010, 09:47 AM
Post
#59
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Vineri am mers și prin zapada oleacă.. nu e de recomandat.
![]()
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Mar 24 2010, 11:54 AM
Post
#60
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
un link cu un GPZ900r modificat, din cauza 'evilbay': http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=28337
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Mar 31 2010, 09:52 PM
Post
#61
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Se pare ca sau la peco sau la iarna a intrat apa in rezervor. Acuma ma lupt cu filtre blocate cu apa si rugina, si apa in carburatoare. Not funny at all
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Mar 31 2010, 10:47 PM
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
la ce peco alimentezi de fel?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Apr 1 2010, 08:28 AM
Post
#63
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
la ce peco alimentezi de fel? N-am obicei, ultima data am nimerit Agip pe virtutii. Probabil nu e de acolo, nu pot sa dovedesc. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Apr 18 2010, 05:33 PM
Post
#64
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Am avut ceva timp sa ma mai ocup de GPZ-ul. Am inlocuit saptamana trecuta burdufe de la galerie de admisie, ieri am facut joc la culbutori (toate aveau joc prea mic, asa se intample la motorul asta) si azi am pus 2 'goarne' de la un E28. Nu pra imi place cum arate, dar din punct de vedere de siguranta este o imbunatatire importanta. Original avea 2 claxoane, pozitionat intre radiator racire de apa si tobe. Una deja nu mergea, si celalt mergea numai cand motor era rece..
Cum era prea subtire firele de la instalatia electrica originala, am folosit un releu de la E32 si am tras un + direct de la baterie. Am facut modificari in asa fel in cat ca poate fi refacut original fara sa ramana urme. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
May 12 2010, 09:47 PM
Post
#65
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Merg zilnic cu GPZ-ica batrana. E fain. Din pacate insa sunete tipice ale GPZ-ul de 900 s-au accentuat. In viitorul aproape trebuie schimbat lant de distributie, lant si/sau intinzator de lant alternator, si la carburatoare trebuie umblat. O sa incep cu cui ponton, 4 bucati, am impresie ca nu isi mentine nivel de benzina constant in carburatoare. Am inceput si sa ma gandesc la o conversie la injectie, daca gasesc piesele necesare la un pret bun o sa incep sa strang incet cu incet cele necesare. Pana atunci o sa mai incerc sa rezolv mici probleme pe care le am cu carburatoare.
Vestea buna e ca am reglat joc la supape, si nu am gasit probleme la axe cu came, nici la supape. Bloc si chiulasa sunt sanatosi. Am avut ocazia sa merg un pic pe un Suzuki Vstrom de 650. Motor de 650cmc, 2 cilindrii in L (parca e L ). Pe langa GPZ e un motor foarte moale. Adica, suspensie, sunet, acceleratie, sentiment la ghidon. Nu imi place, cred ca m-am obisnuit cu GPZ care e mai edgy. Nice. E buna. Nu sa fura (sper), nu sare in ochi, lumea ma intreaba frecvent daca e de 250cmc. Discret. Si totusi 115cai. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
May 24 2010, 09:22 AM
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE |
Merg zilnic cu GPZ-ica batrana. E fain. Am avut ocazia sa merg un pic pe un Suzuki Vstrom de 650. Motor de 650cmc, 2 cilindrii in L (parca e L ). Pe langa GPZ e un motor foarte moale. Adica, suspensie, sunet, acceleratie, sentiment la ghidon. Nu imi place, cred ca m-am obisnuit cu GPZ care e mai edgy. Nice. E buna. Nu sa fura (sper), nu sare in ochi, lumea ma intreaba frecvent daca e de 250cmc. Discret. Si totusi 115cai. Old school, never die!!! -------------------- |
|
|
|
May 24 2010, 10:31 AM
Post
#67
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Old school, never die!!! Am mai mers recent si pe un suzuki bandit de 600cmc, si GPz inca e favoritul meu -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Jun 6 2010, 08:41 AM
Post
#68
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Am mai descafut carburatoarele, era o problema cu nivel de benzina la una din ele. Cu ocazie asta am descoperit joc in axa de clapeta la 2 carburatoare. Cred ca de aici sa trag probleme cu ralanti (turatia nu e constanta, merge rar cu toate cilindrii la fel, desi sunt sincronizate).
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Jun 7 2010, 10:01 PM
Post
#69
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Am cumparat de pe ebay un set de 4 ITB-uri de pe un Honda cbr900rr Fireblade C50 de 954cmc din 2003. Arate asa:
![]() Are pe el inca valva de presiune de benzina, 4 injectoare, rampa, senzor MAP, potentiumetru de acceleratie, burdufe de admisie, si o chestie care cred ca se leaga la circuite de antigel pentru ridicat ralanti la rece. Toate asta la pret de 37 de Euro This post has been edited by bartro: Jun 7 2010, 10:05 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Jun 7 2010, 11:13 PM
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Moamă ce preţ!
|
|
|
|
Jun 8 2010, 12:07 AM
Post
#71
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP |
Am mai descafut carburatoarele, era o problema cu nivel de benzina la una din ele. Cu ocazie asta am descoperit joc in axa de clapeta la 2 carburatoare. Cred ca de aici sa trag probleme cu ralanti (turatia nu e constanta, merge rar cu toate cilindrii la fel, desi sunt sincronizate). verifica bujiile si vezi daca sunt diferite la culoare poate unul din carburatoare are probleme la jiglorul de relanti mai verifica daca stai mai mult cu ea la relanti daca nu se supraincalzeste problema cu variatii la relanti aveam si eu la wr ul meu(ce i drept e 1 singur piston nu 4 ca la tine) dar si astea sunt ff pretentioase rezolvarea la mine a fost prin schimbarea jiglorului de relanti cu unul mai mic pt ca primea mai multa benzina decat trebuia, avea amestecul bogat si oricat reglam din surubul de amestec tot nu era constanta turatia la relanti |
|
|
|
Jun 8 2010, 01:14 AM
Post
#72
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
This post has been edited by xox: Jun 8 2010, 01:17 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
|
Jun 8 2010, 09:59 AM
Post
#73
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
verifica bujiile si vezi daca sunt diferite la culoare Le tot verific, erau la fel de obicei, si ca culoarea erau bine. Spun de obicei, pentru ca am patit sa merge bine motocicleta pana la ultima curba inainte sa ajung la serviciu, unde brusc am ramas cu 3 cilindrii functionala, si gaseam cat o bujie uda tot. Asta sper sa fie rezolvat cu curatare de cui ponton. Am schimbat si bujiile si am curatat + uns filtru de aer. Momentan merge (in afara de ralanti variabil), nu mai miroase a benzina, dar am alta problema. Cand accelerez tare, moare initial dupa care decoleaza cum trebuie. Asta doar la prima accelerare puternica. Apoi merge bine, ceva timp, pana stau de exemplu la un semafor, si sa repete ciclu. Deci cat timp merg tare, merge bine. Cred ca are legatura cu circuit de alimentare de benzina care e cu 'caderea libera', adica nu are pompa, dar cumva nu exista traseu ideal pentru furtun din rezervor pana la carburatoare. Ideal ar fi sa fie furtun in scadere pe tot traseu, dar din cauza cum e construit motocicleta, asta nu este posibil. Din robinet furtun se duce un pic in sus, si acolo se formeaza un dop de aer. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Jun 8 2010, 11:30 AM
Post
#74
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
ai luat injectie ///Motorsport
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Jun 8 2010, 11:39 AM
Post
#75
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP |
trebuie defacute carburatoarele si curatate
problema cu datul in nas la prima aceleratie brusca o avea si al meu cand am desfacut carburatorul avea piatra depusa de la benzina si nu lucra pompita care arunca jet de benzina la deschiderea brusca a acceleratie asa ceva poate are si a ta dopul de aer de pe furtun nu impiedica cu nimic This post has been edited by xander: Jun 8 2010, 11:53 AM |
|
|
|
Jun 8 2010, 11:57 AM
Post
#76
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Engineers are the ones that enjoy this the most. - Se aplica si la bmw si e copyrighted by me, da?
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
|
Jun 8 2010, 12:19 PM
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp |
Ce ar mai merge pe un m10 ITB-urile.
-------------------- Baby Six
|
|
|
|
Jun 8 2010, 01:15 PM
Post
#78
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
trebuie defacute carburatoarele si curatate problema cu datul in nas la prima aceleratie brusca o avea si al meu cand am desfacut carburatorul avea piatra depusa de la benzina si nu lucra pompita care arunca jet de benzina la deschiderea brusca a acceleratie asa ceva poate are si a ta Chiar sunt curate, carburatoare. Si odata trecut fortat peste lag ala, accelereaza normal, chiar si dupa oprire si plecare de pe loc blana. Ce ar mai merge pe un m10 ITB-urile. Crezi ca eu nu m-am gandit? dopul de aer de pe furtun nu impiedica cu nimic Am ridicat odata rezervor sus, cnad aveam inca un filtru de benzina in-line care tot era plin de aer, ca sa umplu tot cu benzina. A mers excelent apoi, pana s-a umplut la loc cu aer. Ceva dubios sa intample. Si oricum, robinet de benzina trebuie sa fie cel mai jos punct, ca altfel nici nu iti curge toate benzina din rezervor si ramai in pana prostului cu inca ceva benzina in rezervor.... -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Aug 17 2010, 11:11 AM
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE |
Am ridicat odata rezervor sus, cnad aveam inca un filtru de benzina in-line care tot era plin de aer, ca sa umplu tot cu benzina. A mers excelent apoi, pana s-a umplut la loc cu aer. Ceva dubios sa intample. Si oricum, robinet de benzina trebuie sa fie cel mai jos punct, ca altfel nici nu iti curge toate benzina din rezervor si ramai in pana prostului cu inca ceva benzina in rezervor.... Nu exista posibilitatea sa ai in rezervor, in dreptul sorbului, o sita si aia sa fie infundata ? -------------------- |
|
|
|
Aug 17 2010, 01:15 PM
Post
#80
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Nu exista posibilitatea sa ai in rezervor, in dreptul sorbului, o sita si aia sa fie infundata ? Trebuie sa exista acolo o sita, dar nu am verificat. Curge bine. Oricum, de cand am inlocuit bujiile NGK cu unele Champion, merge bine.. a ramas doar problema cu ralanti ridicat la cald (sa freaca clapetele de corp de carburator). Nu stiu daca mai intre apa in rezervor, nu mai prea a plouat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Aug 17 2010, 09:38 PM
Post
#81
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE |
Trebuie sa exista acolo o sita, dar nu am verificat. Curge bine. Oricum, de cand am inlocuit bujiile NGK cu unele Champion, merge bine.. a ramas doar problema cu ralanti ridicat la cald (sa freaca clapetele de corp de carburator). Nu stiu daca mai intre apa in rezervor, nu mai prea a plouat. Joc in axul clapetelor de acceleratie? -------------------- |
|
|
|
Aug 17 2010, 09:40 PM
Post
#82
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Probabil.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 1 2010, 05:29 PM
Post
#83
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Cu asta as putea sa insel pe GPz-ica
http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Moto Guzzi Le Mans -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 1 2010, 08:28 PM
Post
#84
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Am vazut si eu o gramada de Moto Guzzi in Palermo vara asta, foarte frumoase. Motorul V2 transversal (la fel ca si la modelul asta) e specific lor, n-am vazut la alte marci asa ceva. Si multe erau cu cardan, nu necesita intretinere ca la modelele cu lant, unde la ~500 km trebuie uns lantul. Si asta pare a fi tot cu cardan, cel putin eu nu vad lantul in poze. Esapamentul e de asemenea interesant. Pretul e maricel, dar probabil costa mult de noua.
E ciudata reclama pe care i-oi face insa proprietarul: "un design vechi cu piese de calitate inferioare" -------------------- |
|
|
|
Sep 1 2010, 08:41 PM
Post
#85
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Cu asta as putea sa insel pe GPz-ica http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Moto Guzzi Le Mans E frumoasă, īnsă nu cred că merge de banii ăia, e pentru excentrici, colecţionari. Cu suma aia iei o japoneză foarte tare şi foarte recentă. |
|
|
|
Sep 1 2010, 11:05 PM
Post
#86
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP |
e scumpa la intretinerea la moto guzzi
este reprezentanta chiar aici unde stau........ noi sunt extraordinar de scumpe This post has been edited by xander: Sep 1 2010, 11:05 PM |
|
|
|
Sep 2 2010, 08:33 AM
Post
#87
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Guzzi e una clee mai veche producatori de motociclete. E o marca cu o istoria bogata, cu un stil apart. Un ca un fel de varianta Europeana de Harley Davidson. De aici sunt si preturi. Nu trebuie facut comparatie per cai putere cu Japonezele. Cei care merg cu BMW trebuie sa stie cum e lucru asta. E cu cardan. Guzzi nu prea a facut cu lant. Asta stii ei se face: V2 transversal cu cardan. Si le fac bine. Cuplu, nu cai.
Nu stiu cat de scumpa la intretinere, bauiesc ca depinde de cat sa strica. Ca nu ma duc la service pentru un schimb de ulei. Pret e maricel, da. Nu am bani oricum, doar ma bucur sa vad asa ceva de vanzare in Romania, intre toate R6, R1, 900RR si alte plastice care sunt 'foarte tari'. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 2 2010, 10:23 AM
Post
#88
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
In Palermo erau multe Moto Guzzi de toate varstele pe strada si parcate.
De asemenea, m-a impresionat numarul mare de motociclete BMW R1200R pe care il vedeam pe strada (si R1150R, care presupun ca e modelul putin mai vechi). In Romania n-am vazut inca niciuna modelul asta pe strada... -------------------- |
|
|
|
Sep 2 2010, 10:40 AM
Post
#89
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Bucuresti e prin de vitezane. Insa, cand am fost la Sovata, am vazut mai multe motoare de touring pe drum. Depinde de popor, deci. Un coleg a fost recent in Lisabona, acolo tot multi cu BMW-uri RxxxxX merg, pe piatra cubica, sine de tramvai, denivelari, ploiae, dealuri. Si nu cade nimeni.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 2 2010, 11:36 AM
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
pai ma astept sa fie mai stabile astea touring, sa se lase mai greu impresionate de o sina de tramvai. E adevarat, cu o pitzipoanca mica probabil jonglezi mai usor cand vezi obstacolul.
Georgem, mi-au curs odata ochi la doua bmw-uri parcate unul langa altul, cred ca era unul ultima generatie si unul generatie anterioara... superbe. Erau in fata mol cotroceni. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Sep 2 2010, 12:10 PM
Post
#91
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Bucuresti e prin de vitezane. Insa, cand am fost la Sovata, am vazut mai multe motoare de touring pe drum. Depinde de popor, deci. Un coleg a fost recent in Lisabona, acolo tot multi cu BMW-uri RxxxxX merg, pe piatra cubica, sine de tramvai, denivelari, ploiae, dealuri. Si nu cade nimeni. Asta se īntāmplă parţial din cauza unei culturi inexistente īn multe cazuri, dar şi din cauza costurilor. O motocicletă touring bună costă destul de mult, mult mai mult decāt una super sport destul de forjată. |
|
|
|
Sep 2 2010, 12:33 PM
Post
#92
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Georgem, mi-au curs odata ochi la doua bmw-uri parcate unul langa altul, cred ca era unul ultima generatie si unul generatie anterioara... superbe. Erau in fata mol cotroceni. Da, te cred Ceva ce cred ca e unic la motocicletele BMW e suspensia fata, care am inteles ca e extraordinara. Pun si 2 poze cu BMW R1200R dintr-un anunt de pe www.moto.it, sper sa nu se supere Bart ca ii stricam topicul (poate sterge sau muta acum post-urile daca vrea -------------------- |
||
|
|
|||
Sep 2 2010, 12:58 PM
Post
#93
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Ceva ce cred ca e unic la motocicletele BMW e suspensia fata Este o incercare pentru a evita modificari in ciclistica din cauza suspensie. Altfel spus, e neutral si in curbe cand iei o denivelare. Sunt mai multe abordari, la alte marcii la tema asta. Se spune ce cel ales de BMW ar fi destul de bun. Ce mai e interesant e suspensie spate la cele cu cardan. Au trick-uri si acolo ca sa rezolva problema tipica de motor cu carda. Guzzi au si ei acolo gandit la ceva. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Sep 2 2010, 01:18 PM
Post
#94
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Da, te cred Ceva ce cred ca e unic la motocicletele BMW e suspensia fata, care am inteles ca e extraordinara. Pun si 2 poze cu BMW R1200R dintr-un anunt de pe www.moto.it, sper sa nu se supere Bart ca ii stricam topicul (poate sterge sau muta acum post-urile daca vrea Am o cunoştinţă care are un BMW R1200R, l-a cumpărat nou de la reprezentanţă. E extrem de mulţumit, motocicleta e foarte puternică şi are un cuplu extraordinar. |
||
|
|
|||
Sep 2 2010, 01:51 PM
Post
#95
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
E extrem de mulţumit, motocicleta e foarte puternică şi are un cuplu extraordinar. Daca nu era o motocicleta extraordinata nu erau asa de multe in Sicilia, unde lumea e mai saraca decat in nordul Italiei, si avand in vedere ca Italia are probabil cel mai mare numar de marci de motocliclete dintre toate tarile... Sigur, sunt foarte multe motociclete italiene si japoneze, dar nu ma asteptam sa vad atat de multe motociclete BMW, care sunt scumpe. Daca mi-ar face cineva cadou o motoclicleta la alegerea mea, asta ar fi, R1200R -------------------- |
|
|
|
Feb 12 2011, 09:52 PM
Post
#96
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Azi am demontat capacele de la ambreiaj, distributie jos, si capac culbutor. Am facut niste masuratori si un un inventar pentru ce piese imi trebuie ca sa incep sezon de an asta in forta
Bilant: lant distibutie e in parametri, patine sunt bune, lant alternator e ok, si patine de acolo sunt ok (o bucatica mica e rupta dar nu cred ca influenteaza functionarea). Ce trebuie este intinzator la lant de distributie, are o scurgere de ulei. Si s-ar putea sa fie o problema cu intinzator de lant la alternator. Sa auzea galagie de acolo, acuma cand am dat 'la cheie' am vazut ca mechanismu de amortizare de socuri nu prea merge. Ma bucur pentru ca motorul arate foarte bine inauntru, nici axele cu came nu au uzura, nu sunt depuneri ciudate, etc. O poza cu lant de la alternator + o parte din intinzator:
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Feb 12 2011, 11:21 PM
Post
#97
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 61 Joined: 4-September 09 Member No.: 2,945 Car: In cautare ... Engine: Nu conteaza |
Partea lipsa de la intinzator nu este o problema . Intinzatorul ar trebui sa il dai jos , sa il cureti si sa ii intinzi arcul putin . E normal sa fie zgomotos motorul , Kawasaki-urile nu sunt niste motoare chiar silentioase , mai ales cele de generatie veche . Cu ulei bun si o intretinere corespunzatoare te tin o vesnicie . Ce ulei folosesti?
|
|
|
|
Feb 13 2011, 12:25 PM
Post
#98
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Partea lipsa de la intinzator nu este o problema . Intinzatorul ar trebui sa il dai jos , sa il cureti si sa ii intinzi arcul putin . E normal sa fie zgomotos motorul , Kawasaki-urile nu sunt niste motoare chiar silentioase , mai ales cele de generatie veche . Cu ulei bun si o intretinere corespunzatoare te tin o vesnicie . Ce ulei folosesti? Arc tine destul de bine, dar mai are un mechanismu care teoretic trebuie sa previne miscare in sens de slabire a lantului. Mechanismu nu am prins in totalitat in poza, din pacate. Sa vede doar tija care sa duce in jos. Tija aia trece prin o tablita, care sa misca si ea, si care are alt arc care o tine apasat pe tija. Asa ca tija trece prin gaura in tablita, dar nu drept, si asa trebuie sa sta blocata. Dar nu prea sta. Eventula pot sa incerc sa itind arc de la mechanismu asta, dar probabil trebuie inlocuit daca exista uzura la combinatie tija / tablita. Am gasit la 100 de Euro piesa asta.. Stiu ca sunt motorare galagioase, al meu e groaznic mai ales cand nu merge rotund. Cand merge rotund e ok-ish. Peste 2500rpm insa nu sa mai aude nimic suspect Nu stiu ce ulei avea, nu mai tin minte, ceva 10w40 sau 15w40 semisintetic de o marca buna. La toamna am pus un ulei ieftin doar sa trece iarna fara ulei vechi in motor, acuma vreau sa pun un ulei bun, chiar sintetic pentru ca merg vara mult prin Bucuresti si sa inchinge destul de tare. Pot sa-mi faci o recomandare? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
Feb 13 2011, 01:54 PM
Post
#99
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 61 Joined: 4-September 09 Member No.: 2,945 Car: In cautare ... Engine: Nu conteaza |
Inseamna ca intinzatorul este mecanic. La 100 e ok pretul , e pretul pietei , si oricum la majoritatea mototcicletelor la care am reparat , toate au trecut mai intai printr-un schimb de intinzator , fie el hidraulic sau mecanic , si apoi kituk de distributie.
Ca ulei , eu la gsxr-rul meu ,care e generatie tot veche folosesc 15w50 5100 semisintetic de la Motul . Sfatul meu este sa mergi neaparat pe 15w50 , deoarece motorul are ceva km l abord , si jocurile care apar in motor trebuie suplinite de un ulei un pic mai gros , si daca zici ca mergi mult si in oras , atunci acest ulei este alegerea perfecta. Daca pui full sintetic , o sa ai marea surpriza sa ti-l manance in veselie , chiar daca motoorul este in minitile lui , ca atunci cand a fost proiectat motorul , uleiurile sintetice nici nu existau. Cat despre 15w40 , nu prea o sa gasesti la fabricantii consacrati . Regimurile termice ale motocicletelor sunt putin diferite de cele de auto , si asta forteaza fabricantii de uleiuri sa produca alte game cu alti indicatori termici si de vascozitate . 15W50 e ok ca e si putin mai gros la rece , si tine si mai bine la temperatura decat xxW40 . Semisinteticul zic eu ca e cea mai buna alegere , iat Motul este o marca de renume in industria lubrefiantilor atat moto cat si auto . Daca ai nevoie de ulei si de consumabile la motocicleta ,placute , filtre ,bujii , discuri , ambreiaje , etc , reparatii si nu numai , nu ezita sa ma contactezi si o sa incerc sa iti fac o oferta cat pot de buna la produsele pe care le doresti. Vezi cand pui capacul la loc sa incerci sa il pui cu garnitura noua , daca nu ai incearca sa o folosesti pe cea veche dar sa fie in stare buna , ca altfel o sa iti pishe ulei pe langa capac, mai ales ca acolo este si ambreiajul , care se invarte in ulei si creaza o oarece presiune (impropriu zis presiune , defapt agita uleiul in carterul respectiv) . Sper ca peste iarna ai lasat-o cu plinul facut si cu acumulatorul decuplat de la borne . Bafta |
|
|
|
Feb 13 2011, 02:10 PM
Post
#100
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 61 Joined: 4-September 09 Member No.: 2,945 Car: In cautare ... Engine: Nu conteaza |
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd November 2025 - 12:33 AM |