Feb 16 2006, 07:46 PM
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Acum o saptamana am dat jos farurile de pe dreapta, le-am luat in casa, le-am demontat iar pe cel de faza lunga l-am spalat si in interior. Stiu ca nu pre e recomandat, dar era prea murdar si sunt multumit de rezultat.
Pe langa ideea cu angel eyes care ma framanta destul de tare si cred ca pana in vara o pun in practica, am mai vazut o chestie care se poate face la farul de faza scurta: poate emite si faza lunga. Becul e unul asemanator cu cele de dacie, cu doua filamente, unul pus dupa o oglinda mica, pentru faza scurta, celalalt centrat si... neconectat. Ma gandesc sa trag un fir de faza lunga la piciorul neconectat al becului. Oare ajuta, o sa am iluminare mai buna sau o sa bata doar in copaci? As incerca deseara, ca vreau sa dau jos farurile din stanga. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
![]() |
Feb 16 2006, 08:04 PM
Post
#2
|
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 |
TiL, si farurile de la E28-ul meu au oglinda cam mata si sticla cam translucida... cu toate astea, sunt super multumit de faza lunga, asa cum este ea, standard.
Cel mai bine, cumpara becuri de putere standard, dar de calitate - si cam asta este. Eu personal nu ma dau deloc dupa instalatii "angel eyes" montate aftermarket, pe modele BMW care nu au venit din fabrica cu asa ceva. Dar asta e deja chestie de gusturi. |
|
|
|
Feb 16 2006, 10:46 PM
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Si eu sunt destul de multumit de lumina pe care o am, dar se poate mai bine. Am desfacut farul de lunga-stanga si am descoperit de ce se aburesc si intra mizerie in ele: suportul becului e oarecum capsat pe far si sigilat cu o chestie (sa fi fost un fel de silicon mai dur) care s-a intarit si nu mai adera decat pe suportul becului, nu si pe emisfera farului. Cele de faza scurta nu au problema asta. Am dat jos suportul becului si o sa-l lipesc cand l-oi pune la loc. Pana atunci insa vreau sa curat interiorul farului cu o carpa. Si ma bate gandul sa tai o chestie de tabla care ascunde becul :paranoid: Exista vre-un motiv sa las chestia acolo? Am observat ca in mod normal farul proiecteaza un "dreptunghi" de lumina, fapt care sigur se datoreaza tablitei. Dar nici un mare cerc de lumina nu m-ar deranja. E adevarat ca daca ilumineaza prea mult in apropiere, ochiul nu mai percepe obiectele iluminate din departare, dar parca as risca... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Feb 16 2006, 10:56 PM
Post
#4
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost |
nu cred ca ar trebui sa o tai
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
|
Feb 16 2006, 11:00 PM
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Ma refer la tabla din farul de faza lunga... ca exista una si acolo.
N-am mai scos-o. In schimb am curatat cu o carpa interiorul, cu o parte din stratul reflectorizant... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Feb 16 2006, 11:59 PM
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
QUOTE (TiL) Pe langa ideea cu angel eyes care ma framanta destul de tare si cred ca pana in vara o pun in practica, am mai vazut o chestie care se poate face la farul de faza scurta: poate emite si faza lunga.
Becul e unul asemanator cu cele de dacie, cu doua filamente, unul pus dupa o oglinda mica, pentru faza scurta, celalalt centrat si... neconectat. Ma gandesc sa trag un fir de faza lunga la piciorul neconectat al becului. Oare ajuta, o sa am iluminare mai buna sau o sa bata doar in copaci? As incerca deseara, ca vreau sa dau jos farurile din stanga. eu , pe e23-ul meu am faruri indentice cu cele de pe e28 si am procedat la fel cu farul de scurta, el e echipat cu bec H4 care are 2 filamente si suporta faza lunga/scurta, am tras frumusel un fir din farul de lunga si astfel am si faza de drum pe farul mare(de fapt pe toate 4 farurile :unibrow: ) de scurta si vrea sa zic ca sunt sooper multumit ce m-a impins sa fac lucrul asta(poate o sa radeti de mine -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
|
Feb 17 2006, 12:01 AM
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
mie din contra.. imi plac masinile care au faza scurta pe farurile din interior..
|
|
|
|
Feb 17 2006, 12:18 AM
Post
#8
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
QUOTE (florin83) mie din contra.. imi plac masinile care au faza scurta pe farurile din interior..
lasa-ma dreaq ca zici ca se uita cu un ochi la slanina si cu celalalt la maslina -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
|
Feb 17 2006, 08:39 AM
Post
#9
|
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 |
eu am si faza lunga trasa si pe farurile din exterior si nu pare o modificare. credeam ca asa trebuie sa fie.
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
|
Feb 17 2006, 11:39 AM
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Sigur e faza lunga? In mod normal cand pui faza lunga ramane aprinsa si cea scurta, deci le vezi si pe cele exterioare, numai ca bat doar in apropiere. Am infipt si eu niste lame de bic in suportul de plastic al becului, pe exterior am lipit fir, am turnat Bison ca sa nu intre praf/apa pe langa lame si sa le fixeze. Deseara montez farurile. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Feb 17 2006, 12:00 PM
Post
#11
|
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 |
pai sigur e pe faza lunga pt ca se aprinde celalalt filament cand schimb pe lunga. unul dintre filamente are o oglinda iar celalalt nu are. deci unul e pentru lunga si unul pentru scurta.
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
|
Feb 17 2006, 12:16 PM
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
corect.
aaaa. tu ai model american, cu faruri egale, asemanatoare cu E12? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Feb 17 2006, 12:44 PM
Post
#13
|
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 |
modelul este american dar farurile nu sunt egale. sunt ca la orice e28.
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
|
Feb 20 2006, 07:53 PM
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Gata, am modificat ambele faruri. Sper ca am rezolvat si cu aburirea unuia din cele de faza lunga. Ia sa vad cine mai are tupeu sa vina pe sensul opus cu proiectoarele aprinse :finger: -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Jun 23 2006, 02:52 AM
Post
#15
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 |
Eu am sa-mi cumpar faruri americane vara asta. Si atunci se pot monta Angel Eyes fara probleme.
-------------------- I love my BMW
|
|
|
|
Jun 23 2006, 08:38 AM
Post
#16
|
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 |
de unde cumperi faruri americane si cat costa?
eu ar trebui sa schimb un far de faza scurta ca e crapat... -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
|
Jun 24 2006, 02:37 AM
Post
#17
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 24-June 06 From: Bucuresti Member No.: 360 |
pai si pe E28 cum naiba pui faruri americane de aceleasi dimensiuni toate 4? nu trebuie sa schimbi si masca masinii? :retard:
|
|
|
|
Jun 24 2006, 01:18 PM
Post
#18
|
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 |
pai numai din astea pot sa pun pt ca masina e americana -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
|
Jun 24 2006, 04:40 PM
Post
#19
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 |
ve- Eu sunt tocmai la lucru in chicago pt vreo 2 luni si am fost la dezmembrari aici si zice ca toata fata americana cu bara cu tot dar fara faruri e 100$. Si presupun ca farurile mai merg inca 50-100. Daca ai nevoie de ceva de pe model american si pot sa-ti aduc, iti aduc cu placere.
b-20-bda poti sa pui daca schimbi masca masinii, sau poti sa faci din doua europene daca le tai si le lipesti frumos una americana cu faruri egale, si arata super fain. Eu am facut ceva de genu cand eram la capitolul Golf 2. -------------------- I love my BMW
|
|
|
|
Jun 27 2006, 04:09 PM
Post
#20
|
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD |
TiL, m-am apucat deja de angeleyes pt a mea..in cateva zile sper sa fie gata...
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
|
Jun 27 2006, 09:11 PM
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Eu deocamdata n-am timp sa fac nimic la masina :crybaby:
Bine ca merge. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Jul 20 2006, 11:40 PM
Post
#22
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 |
Daca mai vrea cineva ceva piese cu chichite pt e28, poate va pot ajuta, vin acasa din sua prin mijl august, am fost azi si am luat smecherii din dezmembrare de aici, masca fatza cu patru faruri egale, tot 100$, cheder trapa, etc... daca aveti nevoie de ceva mic, poate mai am timp sa merg odata la dezmembrari si va aduc, inclusiv butonase scaune electrice, sau de geamuri, etc... au masini cu ft multe dotari...
-------------------- I love my BMW
|
|
|
|
Jul 21 2006, 12:35 AM
Post
#23
|
|
|
a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a |
Eu sunt curios cum aduci tu toate astea acasa din SUA
|
|
|
|
Jul 21 2006, 08:46 AM
Post
#24
|
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 |
masca e din bucati si are loc in bagaj lejer
de ce sa nu poti sa le aduci? cel mult platesti suplimentar la bagaje -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
|
Jul 21 2006, 09:24 AM
Post
#25
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Carcotasii sunt la datorie.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
|
Jul 21 2006, 09:38 AM
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP |
niste proiectoare pentru e30 model 1990 nu sunt pe acolo???
-------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
|
Jul 22 2006, 12:27 AM
Post
#27
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 |
Da am vazut un proiector pe un urs, da cel de pe stanga era deja cumparat
-------------------- I love my BMW
|
|
|
|
Jul 23 2006, 11:58 PM
Post
#28
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP |
Atentie ca la becurile pe care le modificati sa emita si pe faza lunga e firicelul acela de masa, comun pt ambele filamente, care cedeaza destul de usor din cauza consumului dublu pe care trebuie sa-l suporte prin aprinderea ambelor filamente..pentru ca , atunci cand aprindeti faza lunga, cea scurta ramane si ea aprinsa
|
|
|
|
Jul 24 2006, 06:15 PM
Post
#29
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost |
Si cati luxi(lucsi) in functie de cati lumeni ai la 400 de w pe metru patrat cu becurile alea ?
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
|
Jul 25 2006, 08:07 AM
Post
#30
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP |
Nu am lucs-metru...ca-ti spuneam ...si nici luminatz-metru...
Chestia e ca, fata de vechea formula cu 2x45-faza scurta si 2x50w-faza lunga - e mult mai bine, inclusiv cu modificarile de faza lunga din faza scurta Apropos..am farul de faza scurta de pe dreapta cu o portiune de cca 2-3cmp exfoliata vopseaua reflectorizanta...stie cineva cum se pot recnditiona farurile? ...si mai ales...daca se pot pune faruri cu geam clar...adaptate de la alta masina? -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
|
Jul 25 2006, 09:49 PM
Post
#31
|
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 |
la mine se stinge faza scurta cand se aprinde lunga pe farul exterior...
cred ca asa e din fabricatie. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
|
Jul 29 2006, 01:25 AM
Post
#32
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP |
Nu cred ca asa e ...pt ca farurile de faza lunga au fasciculul de forma unui punct...sau aproape punct...ceva foarte concentrat focalizat in fata, departe
-------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
|
Aug 1 2006, 11:00 PM
Post
#33
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 24-June 06 From: Bucuresti Member No.: 360 |
ok...
sa inteleg ca ati reusit sa demontati geamurile de pe farurile E28-ului ?? poate imi ziceti si mie cum ca vad ca sunt lipite etans acolo... si sa-mi ziceti si cu ce le pun la loc (cu ce le lipesc, etc) dupa aia... danke astept un raspuns... |
|
|
|
Aug 1 2006, 11:15 PM
Post
#34
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D |
... cu cuptorul ??
-------------------- www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele |
|
|
|
Aug 2 2006, 09:33 AM
Post
#35
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 24-June 06 From: Bucuresti Member No.: 360 |
TiL cum ai desfacut farurile de pe E28?? adica cum ai dat geamurile alea jos?? :crybaby:
|
|
|
|
Aug 2 2006, 12:02 PM
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Nu am desfacut sticla de pe corpul metalic. Am auzit ca se poate face daca le incalzesti bine si uniform. Gabitza sau jaffar ar trebui sa stie mai multe.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Aug 2 2006, 03:08 PM
Post
#37
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 24-June 06 From: Bucuresti Member No.: 360 |
mda, eu trebuie sa dau jos geamurile lor ca sa pun angel eyes-urile!!! cine imi zice cum si iese ca lumea primeste cadou poze cu un E28 cu angel eyes.
sau vreun centru ceva unde sa mi le dea jos si sa mi le puna la loc exista oare? |
|
|
|
Nov 6 2006, 05:34 PM
Post
#38
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 |
Deci am pus farurile americane..... si vede mai bine decat orice,.... am o faza lunga care vede la un km.... si o scurta ca la masinile noi.,.
Sunt ft happy de farurile americane... a meritat investitia.... inca astept niste halogene ca sa arate super..... ca acu e cam gol sub bara... -------------------- I love my BMW
|
|
|
|
Feb 28 2008, 07:10 PM
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Revin cu "lessons learned":
Acum o saptamana am dat jos farurile de pe dreapta, le-am luat in casa, le-am demontat iar pe cel de faza lunga l-am spalat si in interior. Stiu ca nu pre e recomandat, dar era prea murdar si sunt multumit de rezultat. Nu mai spal/curat farurile in interior ever. Din cele patru faruri pe care le aveam, doar unul mai rezista, oaricum er foarte bun si atunci. Cele de faza lunga au oglinda varza acum, faza lunga e cam chioara de ceva vreme. Cumpar faruri bune de faza lunga QUOTE Pe langa ideea cu angel eyes care ma framanta destul de tare si cred ca pana in vara o pun in practica, am mai vazut o chestie care se poate face la farul de faza scurta: poate emite si faza lunga. Becul e unul asemanator cu cele de dacie, cu doua filamente, unul pus dupa o oglinda mica, pentru faza scurta, celalalt centrat si... neconectat. Ma gandesc sa trag un fir de faza lunga la piciorul neconectat al becului. Oare ajuta, o sa am iluminare mai buna sau o sa bata doar in copaci? As incerca deseara, ca vreau sa dau jos farurile din stanga. Am renuntat si la artificiul asta pentru ca lamele pe care le-am pus in soclul pentru becuri nu faceau contact perfect cu picioarele becurilor, rezultand niste plastic negru/topit pe-acolo. Oricum castigul la faza lunga era zero, doar ca look era o chestie... Despre angel eyes... inca n-am auzit pe cineva de aici sa fi pus pe E28 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Feb 28 2008, 07:23 PM
Post
#40
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP |
|
|
|
|
Feb 28 2008, 08:05 PM
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Si-a pus turcu? Nu stiam.
Arata... diabolic. Sunt faruri luate cu totul? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Feb 28 2008, 08:08 PM
Post
#42
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP |
De pe un E46 si un X3, din ce-mi aduc aminte eu............
|
|
|
|
May 5 2008, 10:39 PM
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Ca tot am dat de topicul asta, farurile turcului nu au angel eyes, doar corpul de luminat de la alte serii. Dar arata foarte bine, au fost lucrate cu grija, cat de cat.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
May 6 2008, 03:24 PM
Post
#44
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
|
May 7 2008, 12:56 AM
Post
#45
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Arata prea bine, nu-i de-al nostru
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
May 7 2008, 11:32 PM
Post
#46
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP |
|
|
|
|
May 8 2008, 01:12 AM
Post
#47
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
ba da ..... e din oradea tipul masina e de nota 10 dupa parerea mea...singurul minus ar fi instalatia pe gaz eu mai repede as zice interiorul care se vede de la o posta ca e umblat la el ...niste scaune bej ar fi mers,ca asa e interiorul cu mocheta +placa sub volan+torpedo+fete de usi bej..un volan OEM si gata masina uite +poza bonus din spate e f misto masina .o sa il invit pe forum -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
|
May 8 2008, 06:36 AM
Post
#48
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP |
L-am tot sacait si eu pe Arpad sa intre pe forum , dar se pare ca e destul de ocupat. Oricum, din ceea ce stiu, se pare ca va face un schimb.....Tot BMW!
|
|
|
|
May 8 2008, 01:51 PM
Post
#49
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
si ca sa revin la subiect caci eu am deviat traseul
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
|
May 8 2008, 01:53 PM
Post
#50
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP |
Poate pune si Xander o poza cu farurile lui........
|
|
|
|
May 8 2008, 08:17 PM
Post
#51
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP |
|
|
|
|
May 8 2008, 09:32 PM
Post
#52
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 228 Joined: 17-April 08 From: Oradea Member No.: 1,587 Car: E36 Engine: M44 140 CP |
|
|
|
|
May 8 2008, 09:33 PM
Post
#53
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP |
Bine-ai venit Sheva! Icearca sa pui povestea masinii tale cu niste poze aici
|
|
|
|
May 8 2008, 10:35 PM
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
eu mai repede as zice interiorul care se vede de la o posta ca e umblat la el ...niste scaune bej ar fi mers,ca asa e interiorul cu mocheta +placa sub volan+torpedo+fete de usi bej..un volan OEM si gata masina uite +poza bonus din spate e f misto masina .o sa il invit pe forum Mie-mi place, daca la exterior masina e cam monotona, la interior contrastu-i la putere: negrul (scaune, bancheta, consola contrasteaza frumos peste fetele de usi si mocheta. Si cusatura cu ata alba e misto, dar nu stiu cat de greu e de intretinut. Misto masina si M20-ul se tine bine, ca vad cauciucuri cam duse pe spate -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
May 13 2008, 10:00 PM
Post
#55
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP |
|
|
|
|
May 13 2008, 10:07 PM
Post
#56
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP |
Sunt pur si simplu UIMIT!!! M-ai lasat........
|
|
|
|
May 14 2008, 01:17 PM
Post
#57
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP |
Super tare!
Iata ce pot face doua maini dibace! Felicitari, intr-adevar parca e28-ul acum spune altceva. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
|
May 14 2008, 01:55 PM
Post
#58
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
mama cum poate sa arate....
superb de ce nu faci si tu un topic la masina mea...o povestioara etc?... pun pariu ca multa lume ar fi curioasa.. |
|
|
|
May 24 2008, 08:15 AM
Post
#59
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 228 Joined: 17-April 08 From: Oradea Member No.: 1,587 Car: E36 Engine: M44 140 CP |
|
|
|
|
Jun 25 2008, 02:49 PM
Post
#60
|
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
cred ca aceasta poza se poate incadra in thread-ul asta. Aveti idee ce fel de masca este? Se potriveste de la E31 la E28? Masina arata foarte bine cu masca in 2 faruri.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 30th October 2025 - 05:01 PM |