![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
era gheata pe sub zapada si cred ca d-aia..
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
e foarte ciudat sistemul de abs....cel putin la e30....probabil e generatie veche si de aia....
uneori si pe uscat opreste brusc si intra cand nu trebuie....alteori nu.... -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
oricum abs de pe e30 e foarte slab , intra prea repede -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Sorin) oricum abs de pe e30 e foarte slab Asa este. Primele generatii de ABS au fost destul de slabe ca performante. Am auzit de posesori de E28 care dezactiveaza ABS-ul; prefera sa controleze masina "manual".
O statistica de acum vreo 4 ani arata ca nu exista nici o deosebire in ceea ce priveste rata (repet, statistica) accidentelor grave, intre masinile cu ABS si cele fara ABS. Accidente grave = cele soldate cu morti si raniti. Altfel spus, a avea ABS pe masina este posibil sa te salveze din cateva accidente usoare. Dar e improbabil sa te salveze dintr-un accident grav. Mai repet inca o data, statistic. Stiti cum e cu statistica ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
pai cu a lu Kali cu asc decuplat o mai coteam cu abs pe stg dr
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
[quote=da_joint]e foarte ciudat sistemul de abs....cel putin la e30....probabil e generatie veche si de aia.... uneori si pe uscat opreste brusc si intra cand nu trebuie....alteori nu....[/quote] am mers si eu cu e30 si acelasi simptome am simtit, cerdeam ca e ABS-ul de la masina aia defect, cat despre generatie nu stiu ce sa zic, am si eu pe "CAZAN" si merge sooper bine, inca nu am probleme.. a dupa ce merg mai mult peste 180 se aprinde becul si evident nu mai merge ![]() [/quote] -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
mai curata si tu senzorii aia
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Mey "CAZANU" ala prinde 180???
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (Sorin) mai curata si tu senzorii aia i-am curatat, stai linistit, cred ca trebuie sa-i curat de pe masina cu altii noi sau buni ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
sau asa ![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (alex230ro) Mey "CAZANU" ala prinde 180???
![]() foarte... foarteee greu...... ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ne dam? :unibrow:
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
florinele stai calm it-s messing with your mind
![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
parerea mea e ca abs sucks pe orice masina... este bun numai la viteze de peste 60 km/h am mai observat ca difera foarte mult de la masina la masina, pe departe cel mai utilizabil mi s-a parut abs-ul pe mercedes care intr-un an de zile a intrat de cateva ori si numai pe zapada ca sa nu mai spun ca sub 20km/h abs-ul iti mareste vizibil distanta de franare chiar daca iti lasa un anumit control asupra directiei. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) parerea mea e ca abs sucks pe orice masina... este bun numai la viteze de peste 60 km/h
[...] sub 20km/h abs-ul iti mareste vizibil distanta de franare chiar daca iti lasa un anumit control asupra directiei. Din proprie experienta, sunt 100% de acord cu aceste puncte de vedere. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Asta inseamna 2 kestii:
- la viteze mari iti da un anumit control asupra masinii, care poate fi vital; nu uitati ca la 80 la ora de ex faci 22m/s; daca te apuci tu sa faci "pedale", pierzi f. mult timp si spatiu - la viteze mici trebe sa tii cont ca iti mareste distanta de franare si sa iei masuri: fie iti educi piciorul sa nu mai apese ca taranu ![]() Oricum, daca ABS-ul iti intra mai mult de o data pe zi, e o problema cu stilul de condus, poate ar trebui adaptat la masina si la oras.. Io ma simt f. in siguranta cu ABS-ul, mi se pare mult mai performant decat la un C4 din 2005 de ex (cu care am mers) "Rata de refresh" o estimez undeva la 10-12 impulsuri / secunda, fata de 4-6 cat e la C4.. si nu cred ca alte Reno-uri sau Ford-uri stau mai bine.. M-am obisnuit cu masina si cu ABS-ul si pot frana cu urlete de roti fara acesta sa intre in actiune.. e doar inca un feature pe care il folosesti sau nu, depinde (in imensa majoritate a cazurilor) de tine -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
pai tu nu ai probleme ca franezi si accelerezi in acelasi timp.. noi vb de oameni normali cu un stil mai agresiv de condus.
-------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Foaie verde si-o aluna.. ![]() M-am trezit cu drujba-n mana.. ![]() florin83: a fost putin ironic beck, dar nu era cazul sa reactionezi asa... -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
hihihi.. ce tare!!!
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
o sa va stresez cu parerile mele despre e 30-ul pe care l-am avut acu catziva ani
![]() fatza de oricare alta masina BMW pe care am condus-o, mai putin M3 E46 SI M5 E39, parerea mea e ca franeaza cel mai bine. din ce am vazut ca zicetzi voi aici despre faptul ca intra abs-ul prea usor, incep sa cred ca era ceva modificat la masina aia. iar despre cat de usor intra abs-ul, asta e un lucru de care m-am plans la majoritatea masinilor cu care am mers. si nu ma refer la rable. de exemplu 320 E46, seria 1 asta micu , Skoda Octavia, Passat, Peugeot 607 toate astea erau nou noutze. Acum am un E39 si recent am schimbat discurile si placutzele de frana - erau mult mai mici decat cele de pe e30. cel putin alea de pe spate erau la jumatate. nu stiu daca e relevant, da imi aduc aminte ca atunci cand calcam frana la e30 parca bagam plugu in pamant. o data mi-a zburat capacu de la o boxa ceva mai mare de la luneta pana intre scaunele din fatza. |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
mie imi merge abs-ul f.putin timp, sau mai mult cand sunt pe poligon :unibrow: , dar cand merge intra f. repede..
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 25-January 07 Member No.: 570 Car: 525D e39 2001 Engine: 2497cmc 163cp ![]() |
Cel mai enervant la ABS este ca intra cand ai de facut o oprire relativ relativ din scurt ( chiar si la viteze mici ) si dai de o groapa o denivelare ceva. in special la semafor era sa o patesc de multe ori in cazul ca cel din fata incearca sa forteze galbenul si se razgandeste. din fericire nu am patit nicidata sa intru in cineva din cauza asta DAR ... e nasol rau.
A fost o singura data cand am fost multumit ca a intrat abs-ul - oprire din scurt viteza pana in 30 pe sosea umeda lina. distanta de franare n-a fost suficienta si am intrat pe contrasens. daca -ar fii blocat rotile nu as mai fii avut directie si as fii intrat in cel din fata ... Dar in rest nu prea sunt multumit de ABS indiferent de masina. Deci aveti mare grija... daca intra abs-ul s-a dus orice estimare a distantei de franare. se dubleaza cel putin ... daca nu tripleaza. -------------------- BMW for life
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am constatat azi dimineata pentru prima data cat e de nasoala senzatia cand intri brusc pe o portiune de polei si incerci sa incetinesti cu o masina cu ABS... Pe banda din stanga o masina incetinea sa faca stanga, paralel cu ea pe banda din dreapta era o alta masina care mergea mai incet, si au am trecut pe banda din dreapta si a inceput poleiul. Vazand cat de repede ma apropii de masina din fata mea in timp ce ma luptam cu pedala de frana, examinam zidul de zapada de pe trotuar incercand sa aleg un loc unde sa intru cu masina in loc sa intru in masina din fata (era si o bordura pe acolo).
Din fericire nu a fost cazul, masina din fata mea a trecut de intersectie fara sa opreasca si am trecut si eu, dupa care am trecut pe cealalta banda si poleiul a disparut. Probabil ca daca nu aveam ABS ma rasuceam cu masina pe sosea, asa cu ABS am putut controla foarte bine directia in care mergeam, numai ca nu reuseam deloc sa reduc viteza. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
azi dimineata a fost dezastru pe jos ,eu cu gume de vara sau all season abia m-am oprit ABS-ul a intrat in continuu
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
cel mai bine e sa fie folosita si frana de motor in acelasi timp cu franarea cu abs,ca sa lucreze si asta la reducerea vitezei .(si aici ma refer la condusu in conditii de iarna ca daca faci asta vara si brutal..........
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Inteleg ca ai folosit frana de motor cu cap, daca-ti schimbi bara spate pe RCA
![]() Sa luam aminte! Pentru mine cea mai mare problema la polei e sa-l identific inainte sa fac o boacana. In rest, frana de motor la greu, oricum o folosesc chiar si vara. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Intr-adevar era foarte greu de identificat, trecusem cu jumatate de ora in sens invers pe acolo cu viteza fara sa sesizez nimic. Dupa ce-am trecut de intersectie si am scapat de situatia nasoala am vazut 3 masini pe sensul opus ciocnite in lant. Am facut si eu niste accelerari mai bruste si niste franari si soseaua era foarte alunecoasa, desi nu se vedea asta din masina.
Asta imi aminteste de un coleg de camera de la camin din facultate, care odata vedea ca toti in jurul lui merg incet si nu intelegea de ce. Si cand a coborat din masina abia se putea tine pe picioare din cauza poleiului ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Asta imi aminteste de un coleg de camera de la camin din facultate, care odata vedea ca toti in jurul lui merg incet si nu intelegea de ce. Si cand a coborat din masina abia se putea tine pe picioare din cauza poleiului ![]() ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
problema nu e atat abs-ul, cat gumele...din pacate am constatat pe propria piele...
![]() -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
problema nu e atat abs-ul, cat gumele...din pacate am constatat pe propria piele... ![]() asa este ! am constatat zilel trecute cand am condus masina socrului meu, opel astra, cu gume de vara, nu exista franare sa nu-mi intre ABSul, pe cand la a mea, nu stiu daca intra 1data sau de 2 ori la 10 frane si am cauciucuri de iarna si nu sunt ft stralucite -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Inteleg ca ai folosit frana de motor cu cap, daca-ti schimbi bara spate pe RCA ![]() Sa luam aminte! Pentru mine cea mai mare problema la polei e sa-l identific inainte sa fac o boacana. In rest, frana de motor la greu, oricum o folosesc chiar si vara. bara spate mi-a lovito un taxi cand stateam pe loc ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
problema nu e atat abs-ul, cat gumele...din pacate am constatat pe propria piele... ![]() Pe polei poti sa ai anvelope de iarna noi si foarte performante, tot aluneci cu masina. Mie abs nu-mi intra repede de obicei, chiar pe drumurile de zilele astea. Am gume de iarna, cam uzate, dar oricum mult mai bune decat unele de vara. Am iesit acum cateva zile de la servici din parcare fara sa patinez deloc, dar am asteptat dupa alte masini cu gume de vara si tractiune fata care au iesit numai impinse. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Singurul tip de cauciuc care mai face treaba pe polei este cel clutat , cum am avut pe golf , abs-ul intra destul de rar dar atunci cand intra apas mai puternic in pedala la mine
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 67 Joined: 24-November 08 From: Constanta Member No.: 2,355 Car: e30 Engine: m40 1.6 102Cp ![]() |
la urs n-am ABS, dar e super creeat sistemul de franare. Am citi putin mai sus despre frana de motor pe polei. Am incercat asta si se dadea de spate. Cel mai usor se oprea cu frana actionata la limita blocarii rotii. nici cu rotile blocate nu se duce intr-o parte. Cel mai avansat ABS cu care am condus, a fost la un Scorpio american, pur si simplu am ramas masca, la 50-60/h apesi frana si se opreste pe loc. Am vazut la Logan faze tari: intai se blocheaza, se rasuceste putin si dupa intra ABS-u
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th September 2025 - 01:56 PM |