![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
...asta e masina care imi va face inima sa mearga cu 140bpm.
Cand am luat-o am crezut ca am luat-o la pretul corect, dupa ce i-am dat jos interiorul am ajuns la concluzia ca m-am cam intepat. Am fost dezamagit o perioada, am crezut ca asta nu va mai fi niciodata masina, dar de acum a inceput sa prinda forma . Poate in vreo 2 saptamani o sa pun poze cu ea vopsita ![]() Motorul este pentru moment un 1.6 M40 . Imi doresc un 1.8is M42 pentru ca mi se pare cel mai bun motor pentru ce am eu nevoie . Sper sa il schimb dupa ce termin cu tablaraia . Masina o voi folosi exclusiv pentru "racing". ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
un s14 nu mi spune ca nu te ar coafa .bafta la project ..sa iasa bine! lasa aspectul si concentreaza te pe tehnic....ca mai stiu unii de si pun boxe in masina de curse.
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
. Imi doresc un 1.8is M42 .... Masina o voi folosi exclusiv pentru "racing". ![]() ![]() racing cu m42.. simplu? eu iţi doresc succes ! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Nu inteleg de ce esti mirat. Motorul M42 mi se pare cel mai performant si mai accesibil motor de pe "piata". Si asta pentru ca e un motor USOR in 4 cilindri cu o putere litrica mare. Mi se pare cel mai apropiat de M3.
![]() Restul motoarelor de la BMW sunt mari si grele. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ce înţelegi prin racing?
This post has been edited by Ciupanezu: May 31 2009, 12:10 PM |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Serpentine. VTM. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
lasa ca nu ti ai liuat teapa cu caroseria ..nu sti singurul...am un prieten care si a luat una ..si cand am scos mochetele ........ne a luat rasul...am abandonat proiectul si a vandut o dezmembrata...spor la treaba
18 is si un compresor mecanic sau turbooo -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
ai condus urs cu 1.8is ? nu se compara motorul ala cu m20b25, sa nu mai vb de m50. m42 e un motor ok, dar nu e pt racing.
bafta cu proiectul, cred ca e cel mai copt urs pe care l-am vazut vreodata, fara suparare. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
ai condus urs cu 1.8is ? nu se compara motorul ala cu m20b25, sa nu mai vb de m50. m42 e un motor ok, dar nu e pt racing. bafta cu proiectul, cred ca e cel mai copt urs pe care l-am vazut vreodata, fara suparare. Vezi ca M42-ul e mai dezvoltat tehnologic decat un M50. Si poate scrie Uwe aici cum statea el cu 1.8is de urs cu 2.5 M20. Si mai vezi ca preturile pentru supra-alimentare sunt semnificativ mai reduse la 4cyl decat la 6cyl. Daca nu are 6cyl si 150 de kile nu inseamna ca nu stie sa faca nimic. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Vezi ca M42-ul e mai dezvoltat tehnologic decat un M50. Si poate scrie Uwe aici cum statea el cu 1.8is de urs cu 2.5 M20. Si mai vezi ca preturile pentru supra-alimentare sunt semnificativ mai reduse la 4cyl decat la 6cyl. Daca nu are 6cyl si 150 de kile nu inseamna ca nu stie sa faca nimic. o dati in SF ca potential 2,5 M50 sau M20 e mai bun daca ai banu daca nu pana la urma merge si un M10 cu turbo,acum pentru VTM sunt niste reguli daca raportul cilindree/putere e ok pentru clasa unde vrea el sa intre atunci 1,8is sa fie ![]() PS: S14 iti rupe buzunarul dar am niste linkuri cu ce au facut unii cu S14 varianta de 2000 cm maine le pun ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
rotti cel mai copt exista...si nu e asta al lu silviu...e al unu prieten........si e mult mai copt decat ala.de fapt nu prea mai ai de ce sa te legi ..cu tinichigeria..e un cotet putrezit:(
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE m42 e un motor ok, dar nu e pt racing. De ce nu ? Exista masini de curse cu puteri mai mici decat cea a is-ului. Cei ~130cp ai motorului sunt suficienti pentru a ma pune in dificultate pe un traseu virajat. M50 mi se pare un motor OK pentru E36, pentru E30 este MULT prea mare. Si mai mult decat atat, nici nu am bani de M50. QUOTE bafta cu proiectul, cred ca e cel mai copt urs pe care l-am vazut vreodata, fara suparare. Merci pentru incurajare, nu ma supar, ca nu am motiv. Nici mie nu imi place cum arata, dar se face. Sudurile se fac in puncte cu un aparat MIG/MAG. Nu folosesc autogenul. Petecele vor arata urat, dar nu ma intereseaza asta. QUOTE Daca nu are 6cyl si 150 de kile nu inseamna ca nu stie sa faca nimic. Exact. QUOTE În cazul acesta, gândeşte-te şi la nişte suspensii bune, pune-i la punct articulaţia. Da, sunt constient. Toate la timpul lor. Incet-incet, trebuie sa fiu inarmat cu vointa. QUOTE VTM sunt niste reguli daca raportul cilindree/putere e ok pentru clasa unde vrea el sa intre atunci 1,8is sa fie. Exact. O sa tin la curent topicul in functie de modificarile pe care le voi aduce masinii. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Problema : La ce ajuta rezervorul de supra-plin ? Eu vreau sa il elimin. La el ajung 3 furtune, unul mai gros si 2 subtiri. Ele intra in caroserie si de acolo nu stiu unde duc (evident ca duc la rezervor, dar nu stiu pe unde; nu vreau sa dau jos rezervorul, mi se pare o operatiune complicata si fara rost) Ma poate ajuta cineva despre utilitatea acelui rezervor ? In alta ordine de idei, am ceva vesti proaste : oalele de la arc nu erau ruginite, ci nu mai existau. Oala amortizorului pe dreapta arata ca naiba, nu avea pic de rezistenta. Cu fata am terminat, au mai ramas de facut spatele, pe urma de dat cu grund/antifon dedesuptul, pregatitul pentru vopsit, vopsitul, echipatul... -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Problema : La ce ajuta rezervorul de supra-plin ? Eu vreau sa il elimin. La el ajung 3 furtune, unul mai gros si 2 subtiri. Ele intra in caroserie si de acolo nu stiu unde duc (evident ca duc la rezervor, dar nu stiu pe unde; nu vreau sa dau jos rezervorul, mi se pare o operatiune complicata si fara rost) Ma poate ajuta cineva despre utilitatea acelui rezervor ? In alta ordine de idei, am ceva vesti proaste : oalele de la arc nu erau ruginite, ci nu mai existau. Oala amortizorului pe dreapta arata ca naiba, nu avea pic de rezistenta. Cu fata am terminat, au mai ramas de facut spatele, pe urma de dat cu grund/antifon dedesuptul, pregatitul pentru vopsit, vopsitul, echipatul... interceptor mai zi ceva de asta ![]() nasol... rezervorul ala lasa-l acolo mai bine |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Mda. O sa pun si poze...
Ideea e ca dupa ce am scos arcul pe stanga am rupt "ramasita de oala" cu mana iar pe dreapta nu am reusit sa scot arcul pentru ca fostul proprietar a prins arcul de caroserie cu un surub si un L . A trebuit sa iau flexul, sa tai surubul, apoi am scos arcul. Cat despre rezervor, el era prins cu o sarma. Si asta pentru ca oala pe dreapta era ruginita si nu mai exista suportul pentru rezervorul de supra-plin. QUOTE rezervorul ala lasa-l acolo mai bine Am rupt toate furtunasele care duceau acolo. Eu m-am gandit ca e posibil sa aiba rol in momentul in care alimentezi : aerul care iese din rezervor in momentul in care bagi benzina trebuie sa iasa pe undeva, si anume pe unul din furtunasele acelea. Deci daca astup furtunasele e posibil sa am probleme la alimentare. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Când iei o maşină veche, cel mai important este ca tabla să fie în stare bună.
Mai bine luai o maşină un pic mai scumpă dar cu tabla în stare mai bună. Asta nu o să mai fie niciodată maşină decât dacă bagi mulţi bani şi înlocuieşti fiecare piesă ruginită. Dacă freci cu peria de sârmă, chituieşti şi vopseşti, peste un an o să fie toată plină de flori de rugină. This post has been edited by Ciupanezu: Jun 6 2009, 07:05 PM |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ala e vas de expansiune, mai are si rol de condensare a vaporilor de benzina. Sfatul meu e sa-l pui la loc. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Dupa multi bani cheltuiti, dupa ce am trecut prin momente in care nu mai credeam ca masina va mai fi gata vreodata, azi-noapte am adus ursu' la buzau. (il aveam la un atelier in galati)
IN SFARSIT, am incheiat capitolul "tinichigerie", la vopsea mai trebuie sa umblu un pic, dar e bine ca de acum pot sa ma concentrez asupra celorlalte aspecte ale masinii. ps: eu nu mai am la masina nici ITP si nici asigurare. Scaunele nu erau fixate deloc, centurile erau in portbagaj, deci chiar era o problema daca ma oprea POLITIA. Am avut noroc pana in Buzau, nu ne-am intalnit cu nici un echipaj, dar in Buzau am zarit politistii in mijlocul drumului. Drept urmare, am oprit masina, am dat cu spatele 10 metri, am pus semnal stanga si am luat-o pe o strada laturalnica. ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Ajutor : cum fac sa mai ridic motorul ? Am schimbat arcurile si am observat ca baia mea de ulei sta prea aproape de sol .
Cred ca la mine suportii si tampoanele sunt cele de M40 de E36 . Ca sa ridic motorul va trebui sa schimb tampoanele cu cele de M30 ? :-S -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Acum cateva zile am incercat sa dau jos diferentialul de la masina.
Nu am reusit singur, am dus-o la un "moshulica" care a pus autogenul pe suruburi. Apoi l-am rugat pe batran sa-mi sudeze satelitii. ( http://www.youtube.com/watch?v=umUamuwGWtk ) Eu nu am sudat cum a facut cel din filmulet, ci am sudat "rotitele" de la planetare de "pinion gears" din imagine : http://static.howstuffworks.com/gif/differential-open.gif Sper sa tina. A mai facut cineva asa ? Problema a fost la curatarea diferentialului de zgura de la aparatul de sudat. Am incercat cu carpe, cu motorina, cu pensule, dar nu am reusit sa il fac "oglinda". Imi e frica ca nu cumva sa stric diferentialul din cauza zgurei care intra intre "rotita" de la cardan si "pinionul principal". This post has been edited by Silviu: Sep 24 2009, 04:04 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
siii..... o sa mergi numai drept?
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
hmmm.chiar sunt curios care e rezultatul.odata daca o sa tina si 2 cum o sa se comporte masina.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=WJiTDVoNQRA
http://www.youtube.com/watch?v=xT98p4Qb9Lo...re=channel_page http://www.youtube.com/watch?v=0DsfK1GEWtM http://www.youtube.com/watch?v=1kHZ6gwPDQE Cand o sa am diferentialul sudat pe masina o sa merg numai cu gume inguste si tocite. ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sa ne spui si nou cum merge masina, eu unul sunt ft curios
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Imi pare rau ca nu pot sa raspund prea detaliat pentru ca nu am putut sa merg suficient cat sa imi fac o parere, dar :
Plecarea de pe loc cu rotile din spate pe aceeasi suprafata : masina pleaca cam la fel ca inainte, parca totusi scartaie rotile mai mult. Plecarea de pe loc cu o roata pe asfalt si una pe nisip/pietris : pleaca aproape la fel de bine ca si cum ar fi amandoua rotile pe asfalt, spatele se duce in partea cu nisipul. Urmele pe asfalt sunt lungi si serpuite. ![]() Intoarcerea din 3 miscari : groaznica. Eu nu am servo-directie (inca) si am montat pe masina un volan foarte mic. Nu am forta sa rotesc de volan, dar parca la asemenea manevre se roteste de volan mai greu ca inainte. Cerculete : se invarte foarte usor. Fuge imediat si parca e foarte controlabila. Mersul in linie dreapta : nu cred ca am mers cu ea cu mai mult de 60, insa uneori scartaie rotile si in linie dreapta. Eu am mers pe o strada cu foarte multe denivelari. De exemplu, gura de canalizare este un pic ridicata - cand ajunge roata din spate pe ea scartaie un pic. la fel si pe trecerile de pietoni. Curbe : din pacate nu am putut sa iau decat curbe de 90 de grade cu viteza foarte mica. Nu pot sa ma pronunt, dar parca masina fuge mai usor decat cu un diferential open si parca e mult mai usor de controlat in derapaje. Sudurile au fost realizate cu electrozi de aluminiu; in total se afla 8 suduri. Cred ca mai degraba o sa pice o planetara decat sa se sparga diferentialul. Eu nu pot sa merg cu masina pentru ca nu am la ea ITP si este si foarte dificil de condus: nu am servo si am un volan foarte mic. In alta ordine de idei, i-am schimbat arcurile pe spate, i-am pus unele de FORD. Acum este foarte joasa si de spate. Cand o sa ii mai fac ceva, o sa postez. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Schema cu locul exact al sudurilor.
Masina va primi in curand o punte spate cu discuri si jambe groase + discuri ventilate. ![]() Sper sa primeasca la fel de curand si o pompa de servo. ![]() Iar apoi, cine stie, poate si dreptul de a circula pe drumurile publice. ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
ai mare grija cu diferentialul ala pe ud, in curbe, nu e de joaca.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 187 Joined: 27-June 07 From: Bucuresti Member No.: 999 Car: e38 740d Engine: M67D40 245CP 560nM ![]() |
Imi pare rau ca nu pot sa raspund prea detaliat pentru ca nu am putut sa merg suficient cat sa imi fac o parere, dar : Plecarea de pe loc cu rotile din spate pe aceeasi suprafata : masina pleaca cam la fel ca inainte, parca totusi scartaie rotile mai mult. Plecarea de pe loc cu o roata pe asfalt si una pe nisip/pietris : pleaca aproape la fel de bine ca si cum ar fi amandoua rotile pe asfalt, spatele se duce in partea cu nisipul. Urmele pe asfalt sunt lungi si serpuite. ![]() Intoarcerea din 3 miscari : groaznica. Eu nu am servo-directie (inca) si am montat pe masina un volan foarte mic. Nu am forta sa rotesc de volan, dar parca la asemenea manevre se roteste de volan mai greu ca inainte. Cerculete : se invarte foarte usor. Fuge imediat si parca e foarte controlabila. Mersul in linie dreapta : nu cred ca am mers cu ea cu mai mult de 60, insa uneori scartaie rotile si in linie dreapta. Eu am mers pe o strada cu foarte multe denivelari. De exemplu, gura de canalizare este un pic ridicata - cand ajunge roata din spate pe ea scartaie un pic. la fel si pe trecerile de pietoni. Curbe : din pacate nu am putut sa iau decat curbe de 90 de grade cu viteza foarte mica. Nu pot sa ma pronunt, dar parca masina fuge mai usor decat cu un diferential open si parca e mult mai usor de controlat in derapaje. Sudurile au fost realizate cu electrozi de aluminiu; in total se afla 8 suduri. Cred ca mai degraba o sa pice o planetara decat sa se sparga diferentialul. Eu nu pot sa merg cu masina pentru ca nu am la ea ITP si este si foarte dificil de condus: nu am servo si am un volan foarte mic. In alta ordine de idei, i-am schimbat arcurile pe spate, i-am pus unele de FORD. Acum este foarte joasa si de spate. Cand o sa ii mai fac ceva, o sa postez. Daca este carcasa mica grupul tau se va sparge , asta iti spun din propria experienta ... " satelitii " aia care i-ai sudat tu se vor sparge si odata cu ei se va rupe si sudura ! La mine a rezistat vreo 6 - 7 ore pe un 2.0 m20 dar omorat bine in astea 6 - 7 ore ![]() Mie unu imi place cu grupul sudat este foarte controlabila masina cand intra in derapaj , ce nu imi place este tarsaitul acela de roti ! Acum mi-am sudat alt grup ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
In ograda au aparut jambele. Am pus in ele amortizoarele, astept sa fac rost de pompa de servo-directie si o sa le montez pe toate deodata.
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am luat si puntea spate cu discuri.
Din pacate, nu am reusit sa fac rost de pompa de servo-directie. ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Vreau sa ridic 2 probleme:
1) Cum trebuie "imbinate" furtunele la o caseta cu servo-directie care functioneaza fara servo-directie ? Stiu ca trebuie sa exista in continuare lichid ATF in caseta. Eu vad solutia astfel: furtunul care ducea in pompa acum trebuie sa se duca in borcan. Deci amandoua furtunele in borcan. Mi se pare cam complicat. Nu e posibil sa pui surbuburi in caseta ? Daca se blocheaza intrarea/iesirea din caseta va mai functiona normal ? Se va putea trage de volan ? *atasez si o schema cu modul in care vad eu lucrurile 2) Ce parere aveti despre construirea bucselor din poliamida? Este destul de tare (practic e mai mult plastic decat cauciuc), lucru care mi se pare oarecum ingrijorator. Pe de alta parte, masina nu va fi folosita in fiecare zi. Nu ma intereseaza zgomotul si confortul, dar imi e frica de efectele negative pe care le-ar putea avea folosirea unui material prea dur. This post has been edited by Silviu: Dec 9 2009, 06:44 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Bucşele dure duc la uzura mai mare a casetei de direcţie.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 187 Joined: 27-June 07 From: Bucuresti Member No.: 999 Car: e38 740d Engine: M67D40 245CP 560nM ![]() |
Vreau sa ridic 2 probleme: 1) Cum trebuie "imbinate" furtunele la o caseta cu servo-directie care functioneaza fara servo-directie ? Stiu ca trebuie sa exista in continuare lichid ATF in caseta. Eu vad solutia astfel: furtunul care ducea in pompa acum trebuie sa se duca in borcan. Deci amandoua furtunele in borcan. Mi se pare cam complicat. Nu e posibil sa pui surbuburi in caseta ? Daca se blocheaza intrarea/iesirea din caseta va mai functiona normal ? Se va putea trage de volan ? *atasez si o schema cu modul in care vad eu lucrurile 2) Ce parere aveti despre construirea bucselor din poliamida? Este destul de tare (practic e mai mult plastic decat cauciuc), lucru care mi se pare oarecum ingrijorator. Pe de alta parte, masina nu va fi folosita in fiecare zi. Nu ma intereseaza zgomotul si confortul, dar imi e frica de efectele negative pe care le-ar putea avea folosirea unui material prea dur. Bucsile se fac din poliuretan rigid , asa sunt facute bucsile POWERFLEX care costa " o gramada " de bani ! Daca ai un strungar bun si ai de unde sa iei poliuretan rigid iesi mult mai ieftin decat daca ai cumpara bucsi POWERFLEX ! Eu personal iti recomand sa iti faci , am un prieten care si-a facut si sunt foarte , foarte bune ![]() This post has been edited by Guwy: Dec 9 2009, 07:55 PM |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,004 Joined: 29-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,325 Car: E85 Z4 Roadster Engine: N46 2.0 150cp ![]() |
ai mare grija cu diferentialul ala pe ud, in curbe, nu e de joaca. traian...calin au fost pana in ungaria cu ele sudate....si s-au si intors >intregi -------------------- ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Astazi am adus acasa pentru "junghi" pompa de servo si restul pieselor necesare pentru a monta servo-directie pe motorul M40.
Din pacate, am uitat fulia si cureaua in Bucuresti, a ramas ca saptamana viitoare sa intru in posesia lor. Au mai ramas de facut bucsele dupa care masina va intra in probe... ...din pacate vremea nu tine cu mine, nu cred ca voi reusi sa imi montez toate piesele saptamana asta. Intrebari : - pompa de servo de M40 merge si pe M42 ? Se poate adapta pe el sau pe alte motoare ? - eu am 2 casete de directie cu servo : una de E30 care are un pic de joc si una de E36 care borseste lichidul pe la semeringuri. Se potrivesc semeringurile intre ele ? ...ar fi ideal daca as face din 2 casete una BUNA! -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Bine ca a fost mai cald astazi... am reusit sa o pornesc, sa ii schimb rotile si sa o dezmortesc putin pe straduta pe care sta parcata.
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Astazi am facut rost de un rezervor de Dacia 500 LASTUN.
![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Numit şi canistră.
![]() |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Cum se da jos puntea spate ?
Eu am desfacut toate suruburile si... puntea a ramas fixata in cele 2 suruburi din margine. Am dat cu ciocanul in respectivele suruburi si nu se intampla nimic. Am incercat sa dau foc la bucse si nu am obtinut nici un rezultat. Cum se procedeaza ? (in mod normal la 2-3 ciocane nu trebuia sa sara suruburile respective in masina si sa pice puntea ?) PLIZ HELP. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ai desfacut si surubul/suruburile care tin diferentialul?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Diferentialul este dat jos.
Puntea acum "atarna" de cele 2 surburi. Ideea e ca puntea e originala din 1983 si nu cred ca a mai fost data jos vreodata. Eu am dat cu spray degripant in "gaurile" din masina (pe acolo unde ar trebui sa iasa suruburile). -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu stiu de suruburile care intra in caroserie. Dar nici nu mai retin cum e prinderea la E30, stiu ca era mai ciudata decat la E28.
La E28 nu vroia sa pice jos din cauza ca diferentialul o tragea intr-o parte si facea sa se infraneze caderea ei pe suruburile care trec prin bucsi. Dar cu tu nu ai diferentialul pus, ar trebui sa fie echilibrata si sa pice ... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Posibil sa nu pice din cauza bratelor.
Mie mi se pare ca miezul bucselor "s-a sudat" in timp de suruburi. ![]() O sa mai fac o incercare in weekendul care urmeaza. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Din cate am scormonit pe net am vazut ca nu sunt singuru' care nu a fost in stare sa dea jos puntea.
Tot ce am inteles e ca imi trebuie un ciocan mai mare si o presa precum cea din imagine. Cam asa ar trebui sa evolueze lucrurile si la mine: This post has been edited by Silviu: Mar 3 2010, 07:00 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Eu am presa ca cea din imagine acasa dar daca intampina rezistente mari nu prea e eficienta. Eu la pivoti am folosit-o. Care era sudat in timp a iesit doar fortat cu ranga si cu multe ciocane
![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Daca nu spargeam o bucsa de la brate, astazi as fi terminat de montat puntea. Si as fi ridicat-o de fata cu scopul de a-i schimba jambele + amortizoarele + bucsele + caseta + bielete + capete de bara.
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am refacut bucsa de care mai aveam nevoie, am montat bratul pe punte si am inceput sa urc puntea pe masina.
De aici (vezi poza) incolo nu prea mai vrea sa intre ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Incearca sa bagi un cric sub partea care trebuie sa intre in surub, ar trebui sa mearga.
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am sprijinit masina pe cric si am folosit un ciocan. Intra greu pentru ca ansamblul spate este mare si greu iar tolerantele sunt mici.
Oricum, pana luni nu ma mai ating de ea. Doar e Pastele. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Am si eu cateva intrebari, in cazul in care este gata si ai iesit cu ea in teste: Cum se comporta cu bucsile astea rigide? Ai bucsi cu gauri excentrice la bascule pt. a indrepta rotile spate? Iti scartaie atunci cand lucreaza suspensia?
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Nu am terminat inca. Nu stiu sa lovesc cu barosul. De abia azi am reusit sa bag puntea pe o parte cu ajutorul unor mecanici de 2 metri inaltime si 120 de kilograme.
Pe partea cealalta... cand or avea ei timp. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 7-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,727 Car: e36,e21 Engine: m43 1600 105 cp ![]() |
esti ambitios.ai facut din kkt ,bici(sper sa nu intelegi gresit) dar mai tre sa si trosneasca.o sa mai ai de lucru la masina asta mult si bine.eu unul nu ma bagam la asa ceva,mai bine luai una cu tabla mai buna pentru ca degeaba ai facut tinichigeria aia,din ce vad in pozele mai recente la partea estetica nu a iesit asa stralucita si cu siguranta dupa un an ,maxim doi, o sa apara iar rugina.si eu am lucrat la o masina cam in acelasi stadiu ca a ta si cu tot grundul si antifonul dat a aparut cancerul dupa nici un an de zile,ce cladeam ziua se darama noaptea
![]() ![]() This post has been edited by daman: Apr 9 2010, 10:27 PM |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Multumesc.
In noaptea asta am luat 4 preteni si am impins masina pana la service. Sper ca saptamana asta mecanicii sa termine ceea ce eu nu am reusit. ps: bere de criza ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Ziua de astazi a inceput ca naiba, dar pana la urma totul a iesit bine.
In primul rand, cand am coborat din bloc am observat ca am masina blocata, m-am chinuit impreuna cu un individ care avea si el masina blocata aproximativ 15 minute sa imping "ghimpele" de Cielo in mijlocul strazii. Apoi am observat ca am ramas fara baterie la masina, am uitat pozitiile aprinse peste noapte. A fost pentru prima data de cand am permisul. ![]() Intr-un final ajung la service; vorbesc cu mecanicii si apoi am vrut sa fac proba de drum. (eram foarte nerabdator). Din pacate, tragea o singura roata. O planetara era rupta. Zic ca am 2 planetare de rezerva de pe bratele cu tamburi, nu e problema; ma duc acasa sa iau un brat, ajung cu el la service, piulita nu voia sa se desfaca, deja eram extraordinar de nervos (la masina asta absolut TOATE suruburile originale s-au desfacut extraordinar de greu), am plecat la un sudor "sa dea cu cald" la piulita - toate eforturile au fost in zadar... M-am intors acasa si am luat celalalt brat. Am avut noroc, s-a putut desface planetara. De nervi am aruncat bratele vechi la fier vechi. Apoi am plecat cu masina in teste.Impresii: - se simt toate crapaturile cu puntea spate. - huruie un rulment - suspensia NU scartaie atunci cand lucreaza. - amortizoarele fata sunt prea moi - masina nu este controlabila, nu simt nimic in volan - am toti pivotii si toate bucsele de pe fata PRAF. Imi este frica sa ma arunc pe curbe. - frana este pufoasa, nu sunt multumit de ea. E posibil sa fie in neregula din cauza ca inca mai am rugina pe discuri??? Mi-am luat inima in dinti si am fost cu ea intr-o parcare de la marginea orasului - a fost prima data cand am putut sa dau mai multe cercuri legate CONTROLABILE. Dupa nici un minut a iesit paznicul si mi-a zis ca o sa cheme politia daca nu dispar. Apoi am fost la benzinarie cu gandul sa spal masina, dar bineinteles ca a trebuit sa dau un cerc mare in mijlocul benzinariei. A venit seful "cel mare" si mi-a zis sa dispar ca altfel cheama politia. In benzinaria respectiva m-am mai invartit si ma stiam cu lucratorii. http://www.youtube.com/watch?v=HOFwPr2VTfc Diseara imi iau jaloanele (am vreo 8) si ma duc intr-o parcare : ori fac puscarie ori o sa reusesc sa merg si eu cu masina asta asa cum trebuie. Din pacate, mecanicii m-au uscat de bani pentru ce au facut: - schimbat jambe. - fixat punte. - schimbat planetara - verificate si stranse suruburile pe spate. - aerisit frane. 400 RON. Cam mult. ![]() Bine ca macar am scapat de tot ce era original al masinii. Mai am de schimbat bratele cu pivotii, facut bucse brat din poliamida, schimbat caseta + bielete + capete de bara; deci cam toata fata. Maine e raliul brasovului - nici o sansa sa ma duc cu masina mea. Sunt in tratative cu un prieten cu o Dacie 1300 pe GPL. ![]() Imi doresc foarte mult sa ajung la raliu. Oricum, ma bucur ca masina e pe rotile ei, ca merge, ca se invarte, ca sunt cu inca un pas mai aproape de ceea ce imi doresc. ps: o poza cu miezul uneia dintre bucsele de la punte. Au iesit doar asa - sa le crestez cu flexul si apoi cu dalta si ciocanul ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Se potrivesc bratele de e36 pe e30 ?
![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Fără să te superi, cam aiurea să dai cercuri în benzinărie sau în alte locuri publice.
Dacă vrei să faci aşa ceva, mergi într-un poligon, dă-i 10 Ron unui paznic şi învârtă-te cât vrei, aşa ar fi civilizat. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Asa aveam de gand sa fac aseara, dar a venit circul in parcarea respectiva si drept urmare nu am mai mers nicaieri.
![]() Acum urmeaza sa imi caut brate cu pivoti... -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Se potrivesc bratele de e36 pe e30 ? ![]() dupa codurile realoem nu se potrivesc insa eu am comparat brate de e36 cu unele de e30 si nu am vazut sa fie diferente -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Dupa o scurta documentare:
- se potrivesc bratele de e36 pe e30 - diferenta consta in faptul ca la bratul de e36 se poate schimba pivotul dinspre roata (la e30 trebuie schimbat bratul cu totul). -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Nu-i total adevarat.
Atat la E30 cat si la E36 se pot schimba ambii pivoti ai bratului. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE Impresii: - amortizoarele fata sunt prea moi Am facut rost de amortizoare tari. Au fost puse pe un E30 cu motor M50. Am inceput lucrul pentru suspensia fata reglabila pe inaltime. Adica am lasat la strungar schitele si materialele. Saptamana asta urmeaza sa fac rost si de brate de E36 cu pivoti OK, pe vineri/sambata sper sa fie gata suspensia si sa imi fac bucsele de la brate. This post has been edited by Silviu: May 10 2010, 01:03 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
In principiu, azi am terminat cu capitolul suspensie:
- am montat bratele de E36 cu pivoti buni si bielete antiruliu bune - am montat bucsele de la brate facute din poliamida - am schimbat caseta de directie cu una de BMW E36 cu 3.5 ture. Nu am montat si servodirectia. - am schimbat bieletele si capetele de bara cu unele de BMW E36 in stare buna. - am terminat de facut ultimele reglaje pentru suspensia reglabila pe inaltime. Am folosit arcuri de Ford Escort 1.8 Diesel din care am taiat cat a fost nevoie. Pentru moment masina este cat de jos se poate. Daca as cobora-o mai mult, mi-ar atinge talerul de la arc in roata. Asta nu ar fi o problema prea mare, s-ar rezolva cu jante cu ET mai mic sau cu distantiere pentru jantele actuale. Problema reala e ca nu ar mai avea amortizorul unde sa lucreze. Impresii de drum : - directia foarte precisa, in sfarsit masina merge asa cum trebuie. - pe loc se roteste cam greu de volan, dar in mers este ok. http://www.filefactory.com/file/b1b559a/n/DSC08205.JPG http://www.filefactory.com/file/b1b55b8/n/DSC08207.JPG -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Intr-un final am reusit "sa scap" de motorul M40.
Cum nu am putut sa imi iau si eu un motor intreg cu care sa mearga masina, pentru moment m-am ales cu un maldar de piese pe care daca le pun cap la cap cum trebuie o sa semene cu un motor M20B23. Printre restul de piese se numara si 6 bobine de M50, clapeta de acceleratie de M50 si cam toti senzorii necesari pentru a putea monta MEGASQUIRT. Doresc neaparat MEGASQUIRT pentru ca am dat in boala copiilor si vreau TURBO. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Progrese:
- montat baia de ulei, dat jos admisia de pe chiulasa. Sper ca saptamana viitoare sa dezechipez chiulasa, sa o curat, sa o sudez asa cum am observat ca a facut Robert SGM si sa "ii dau fata". - achizitionat intercooler. E un intercooler cam mic, dar decat nimic... - in ceea ce priveste turbina, m-am orientat catre un KKK K24 de pe Iveco Turbo Daily. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Exista un rip-off de la megasquirt, comercializat in Europa, se numeste kdfi. Eu am cumparat un kit din asta, e bine facut, doar sa nu prajesti ceva, pentru ca sunt multe componente smd, si procesor nu are soclu, e lipit direct pe placa. Soft de management pe placa si de console e compatibil cu megasquirt, are port USB/serial pentru conectare la PC. Are si electronica deja pe placa pentru senzori de masini europeane.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Vara fiind nu am mai facut nimic la motor.
Dar acum e frig, berea "nu mai intra", asadar pot sa fac "update" pentru "junghi". Chiulasa a fost reconditionata: - sudata doar acolo unde avea probleme. - "tras" fata - refacute scaunele la supape dupa "metoda celor 3 unghiuri" - schimbate semeringurile de la supape; am pus Victor Reinz - am cumparat ganritura de chiulasa marca Goetze. Ieri am terminat de montat chiulasa pe motor. PS: Chiulasa are cod ce se termina cu "731". Din pacate are camera de ardere mai mica decat cele ce se termina cu "885", dar cica axa de 2.3 e mai "smechera" decat cea de 2.5. Stie cineva exact care sunt diferentele intre axe ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 01:20 PM |