IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> E30 Coupe, masina pentru sofer
Silviu
post May 30 2009, 12:58 PM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



...asta e masina care imi va face inima sa mearga cu 140bpm.

Cand am luat-o am crezut ca am luat-o la pretul corect, dupa ce i-am dat jos interiorul am ajuns la concluzia ca m-am cam intepat. Am fost dezamagit o perioada, am crezut ca asta nu va mai fi niciodata masina, dar de acum a inceput sa prinda forma . Poate in vreo 2 saptamani o sa pun poze cu ea vopsita smile.gif . Va fi alba .

Motorul este pentru moment un 1.6 M40 . Imi doresc un 1.8is M42 pentru ca mi se pare cel mai bun motor pentru ce am eu nevoie . Sper sa il schimb dupa ce termin cu tablaraia .


Masina o voi folosi exclusiv pentru "racing". smile.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4 Pages V   1 2 3 > »   
Start new topic
Replies (1 - 67)
ionusunt
post May 30 2009, 02:06 PM
Post #2


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



un s14 nu mi spune ca nu te ar coafa .bafta la project ..sa iasa bine! lasa aspectul si concentreaza te pe tehnic....ca mai stiu unii de si pun boxe in masina de curse.


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 31 2009, 01:09 AM
Post #3


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





CITAT(Silviu @ May 30 2009, 01:58 PM) *
. Imi doresc un 1.8is M42

....


Masina o voi folosi exclusiv pentru "racing". smile.gif

blink.gif



racing cu m42.. simplu?


eu iţi doresc succes !


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post May 31 2009, 11:59 AM
Post #4


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Nu inteleg de ce esti mirat. Motorul M42 mi se pare cel mai performant si mai accesibil motor de pe "piata". Si asta pentru ca e un motor USOR in 4 cilindri cu o putere litrica mare. Mi se pare cel mai apropiat de M3. tongue.gif
Restul motoarelor de la BMW sunt mari si grele.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 31 2009, 12:09 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Ce înţelegi prin racing?



This post has been edited by Ciupanezu: May 31 2009, 12:10 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post May 31 2009, 12:19 PM
Post #6


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20





Serpentine. VTM.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post May 31 2009, 12:21 PM
Post #7


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



lasa ca nu ti ai liuat teapa cu caroseria ..nu sti singurul...am un prieten care si a luat una ..si cand am scos mochetele ........ne a luat rasul...am abandonat proiectul si a vandut o dezmembrata...spor la treaba

18 is si un compresor mecanic sau turbooo


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post May 31 2009, 08:37 PM
Post #8


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



ai condus urs cu 1.8is ? nu se compara motorul ala cu m20b25, sa nu mai vb de m50. m42 e un motor ok, dar nu e pt racing.

bafta cu proiectul, cred ca e cel mai copt urs pe care l-am vazut vreodata, fara suparare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post May 31 2009, 08:56 PM
Post #9


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (Rotti @ May 31 2009, 09:37 PM) *
ai condus urs cu 1.8is ? nu se compara motorul ala cu m20b25, sa nu mai vb de m50. m42 e un motor ok, dar nu e pt racing.

bafta cu proiectul, cred ca e cel mai copt urs pe care l-am vazut vreodata, fara suparare.


Vezi ca M42-ul e mai dezvoltat tehnologic decat un M50.
Si poate scrie Uwe aici cum statea el cu 1.8is de urs cu 2.5 M20.
Si mai vezi ca preturile pentru supra-alimentare sunt semnificativ mai reduse la 4cyl decat la 6cyl.
Daca nu are 6cyl si 150 de kile nu inseamna ca nu stie sa faca nimic.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 31 2009, 09:32 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





QUOTE (Silviu @ May 31 2009, 01:19 PM) *
Serpentine. VTM.


În cazul acesta, gândeşte-te şi la nişte suspensii bune, pune-i la punct articulaţia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 31 2009, 10:11 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (316i @ May 31 2009, 09:56 PM) *
Vezi ca M42-ul e mai dezvoltat tehnologic decat un M50.
Si poate scrie Uwe aici cum statea el cu 1.8is de urs cu 2.5 M20.
Si mai vezi ca preturile pentru supra-alimentare sunt semnificativ mai reduse la 4cyl decat la 6cyl.
Daca nu are 6cyl si 150 de kile nu inseamna ca nu stie sa faca nimic.

o dati in SF ca potential 2,5 M50 sau M20 e mai bun daca ai banu daca nu pana la urma merge si un M10 cu turbo,acum pentru VTM sunt niste reguli daca raportul cilindree/putere e ok pentru clasa unde vrea el sa intre atunci 1,8is sa fie smile.gif
PS: S14 iti rupe buzunarul dar am niste linkuri cu ce au facut unii cu S14 varianta de 2000 cm maine le pun biggrin.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post May 31 2009, 10:26 PM
Post #12


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



rotti cel mai copt exista...si nu e asta al lu silviu...e al unu prieten........si e mult mai copt decat ala.de fapt nu prea mai ai de ce sa te legi ..cu tinichigeria..e un cotet putrezit:(


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jun 1 2009, 09:24 AM
Post #13


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



QUOTE
m42 e un motor ok, dar nu e pt racing.

De ce nu ? Exista masini de curse cu puteri mai mici decat cea a is-ului. Cei ~130cp ai motorului sunt suficienti pentru a ma pune in dificultate pe un traseu virajat.

M50 mi se pare un motor OK pentru E36, pentru E30 este MULT prea mare. Si mai mult decat atat, nici nu am bani de M50.

QUOTE
bafta cu proiectul, cred ca e cel mai copt urs pe care l-am vazut vreodata, fara suparare.

Merci pentru incurajare, nu ma supar, ca nu am motiv.
Nici mie nu imi place cum arata, dar se face. Sudurile se fac in puncte cu un aparat MIG/MAG. Nu folosesc autogenul. Petecele vor arata urat, dar nu ma intereseaza asta.

QUOTE
Daca nu are 6cyl si 150 de kile nu inseamna ca nu stie sa faca nimic.

Exact.

QUOTE
În cazul acesta, gândeşte-te şi la nişte suspensii bune, pune-i la punct articulaţia.

Da, sunt constient. Toate la timpul lor. Incet-incet, trebuie sa fiu inarmat cu vointa.

QUOTE
VTM sunt niste reguli daca raportul cilindree/putere e ok pentru clasa unde vrea el sa intre atunci 1,8is sa fie.

Exact.

O sa tin la curent topicul in functie de modificarile pe care le voi aduce masinii.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jun 5 2009, 10:38 PM
Post #14


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20





Problema :

La ce ajuta rezervorul de supra-plin ? Eu vreau sa il elimin. La el ajung 3 furtune, unul mai gros si 2 subtiri. Ele intra in caroserie si de acolo nu stiu unde duc (evident ca duc la rezervor, dar nu stiu pe unde; nu vreau sa dau jos rezervorul, mi se pare o operatiune complicata si fara rost)
Ma poate ajuta cineva despre utilitatea acelui rezervor ?

In alta ordine de idei, am ceva vesti proaste : oalele de la arc nu erau ruginite, ci nu mai existau. Oala amortizorului pe dreapta arata ca naiba, nu avea pic de rezistenta.

Cu fata am terminat, au mai ramas de facut spatele, pe urma de dat cu grund/antifon dedesuptul, pregatitul pentru vopsit, vopsitul, echipatul...


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jun 6 2009, 06:41 PM
Post #15


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



QUOTE (Silviu @ Jun 5 2009, 11:38 PM) *
Problema :

La ce ajuta rezervorul de supra-plin ? Eu vreau sa il elimin. La el ajung 3 furtune, unul mai gros si 2 subtiri. Ele intra in caroserie si de acolo nu stiu unde duc (evident ca duc la rezervor, dar nu stiu pe unde; nu vreau sa dau jos rezervorul, mi se pare o operatiune complicata si fara rost)
Ma poate ajuta cineva despre utilitatea acelui rezervor ?

In alta ordine de idei, am ceva vesti proaste : oalele de la arc nu erau ruginite, ci nu mai existau. Oala amortizorului pe dreapta arata ca naiba, nu avea pic de rezistenta.

Cu fata am terminat, au mai ramas de facut spatele, pe urma de dat cu grund/antifon dedesuptul, pregatitul pentru vopsit, vopsitul, echipatul...

interceptor mai zi ceva de asta biggrin.gif
nasol...
rezervorul ala lasa-l acolo mai bine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jun 6 2009, 07:01 PM
Post #16


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Mda. O sa pun si poze...

Ideea e ca dupa ce am scos arcul pe stanga am rupt "ramasita de oala" cu mana iar pe dreapta nu am reusit sa scot arcul pentru ca fostul proprietar a prins arcul de caroserie cu un surub si un L . A trebuit sa iau flexul, sa tai surubul, apoi am scos arcul.

Cat despre rezervor, el era prins cu o sarma. Si asta pentru ca oala pe dreapta era ruginita si nu mai exista suportul pentru rezervorul de supra-plin.
QUOTE
rezervorul ala lasa-l acolo mai bine

Am rupt toate furtunasele care duceau acolo.
Eu m-am gandit ca e posibil sa aiba rol in momentul in care alimentezi : aerul care iese din rezervor in momentul in care bagi benzina trebuie sa iasa pe undeva, si anume pe unul din furtunasele acelea.
Deci daca astup furtunasele e posibil sa am probleme la alimentare.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 6 2009, 07:04 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Când iei o maşină veche, cel mai important este ca tabla să fie în stare bună.

Mai bine luai o maşină un pic mai scumpă dar cu tabla în stare mai bună.

Asta nu o să mai fie niciodată maşină decât dacă bagi mulţi bani şi înlocuieşti fiecare piesă ruginită.

Dacă freci cu peria de sârmă, chituieşti şi vopseşti, peste un an o să fie toată plină de flori de rugină.

This post has been edited by Ciupanezu: Jun 6 2009, 07:05 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rostil
post Jun 6 2009, 07:23 PM
Post #18


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 82
Joined: 20-January 08
From: Iasi
Member No.: 1,422
Car: E28
Engine: M20B20





Ala e vas de expansiune, mai are si rol de condensare a vaporilor de benzina. Sfatul meu e sa-l pui la loc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Aug 2 2009, 05:00 PM
Post #19


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Dupa multi bani cheltuiti, dupa ce am trecut prin momente in care nu mai credeam ca masina va mai fi gata vreodata, azi-noapte am adus ursu' la buzau. (il aveam la un atelier in galati)

IN SFARSIT, am incheiat capitolul "tinichigerie", la vopsea mai trebuie sa umblu un pic, dar e bine ca de acum pot sa ma concentrez asupra celorlalte aspecte ale masinii.

ps: eu nu mai am la masina nici ITP si nici asigurare. Scaunele nu erau fixate deloc, centurile erau in portbagaj, deci chiar era o problema daca ma oprea POLITIA. Am avut noroc pana in Buzau, nu ne-am intalnit cu nici un echipaj, dar in Buzau am zarit politistii in mijlocul drumului. Drept urmare, am oprit masina, am dat cu spatele 10 metri, am pus semnal stanga si am luat-o pe o strada laturalnica. laugh.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Aug 26 2009, 12:06 PM
Post #20


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Ajutor : cum fac sa mai ridic motorul ? Am schimbat arcurile si am observat ca baia mea de ulei sta prea aproape de sol .
Cred ca la mine suportii si tampoanele sunt cele de M40 de E36 .
Ca sa ridic motorul va trebui sa schimb tampoanele cu cele de M30 ? :-S


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Sep 24 2009, 03:59 PM
Post #21


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Acum cateva zile am incercat sa dau jos diferentialul de la masina.
Nu am reusit singur, am dus-o la un "moshulica" care a pus autogenul pe suruburi.

Apoi l-am rugat pe batran sa-mi sudeze satelitii.
( http://www.youtube.com/watch?v=umUamuwGWtk )

Eu nu am sudat cum a facut cel din filmulet, ci am sudat "rotitele" de la planetare de "pinion gears" din imagine : http://static.howstuffworks.com/gif/differential-open.gif

Sper sa tina. A mai facut cineva asa ?
Problema a fost la curatarea diferentialului de zgura de la aparatul de sudat.
Am incercat cu carpe, cu motorina, cu pensule, dar nu am reusit sa il fac "oglinda".
Imi e frica ca nu cumva sa stric diferentialul din cauza zgurei care intra intre "rotita" de la cardan si "pinionul principal".



This post has been edited by Silviu: Sep 24 2009, 04:04 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Sep 24 2009, 10:47 PM
Post #22


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



siii..... o sa mergi numai drept? ohmy.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Sep 25 2009, 02:02 AM
Post #23


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp



hmmm.chiar sunt curios care e rezultatul.odata daca o sa tina si 2 cum o sa se comporte masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Sep 25 2009, 08:49 AM
Post #24


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



http://www.youtube.com/watch?v=WJiTDVoNQRA

http://www.youtube.com/watch?v=xT98p4Qb9Lo...re=channel_page

http://www.youtube.com/watch?v=0DsfK1GEWtM

http://www.youtube.com/watch?v=1kHZ6gwPDQE

Cand o sa am diferentialul sudat pe masina o sa merg numai cu gume inguste si tocite. smile.gif Plus ca masina e destul de usoara de fund, imi imaginez ca o sa tina sudurile.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Sep 25 2009, 09:21 AM
Post #25


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



sa ne spui si nou cum merge masina, eu unul sunt ft curios


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Oct 14 2009, 04:25 PM
Post #26


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Imi pare rau ca nu pot sa raspund prea detaliat pentru ca nu am putut sa merg suficient cat sa imi fac o parere, dar :

Plecarea de pe loc cu rotile din spate pe aceeasi suprafata : masina pleaca cam la fel ca inainte, parca totusi scartaie rotile mai mult.
Plecarea de pe loc cu o roata pe asfalt si una pe nisip/pietris : pleaca aproape la fel de bine ca si cum ar fi amandoua rotile pe asfalt, spatele se duce in partea cu nisipul. Urmele pe asfalt sunt lungi si serpuite. smile.gif

Intoarcerea din 3 miscari : groaznica. Eu nu am servo-directie (inca) si am montat pe masina un volan foarte mic. Nu am forta sa rotesc de volan, dar parca la asemenea manevre se roteste de volan mai greu ca inainte.

Cerculete : se invarte foarte usor. Fuge imediat si parca e foarte controlabila.

Mersul in linie dreapta : nu cred ca am mers cu ea cu mai mult de 60, insa uneori scartaie rotile si in linie dreapta. Eu am mers pe o strada cu foarte multe denivelari. De exemplu, gura de canalizare este un pic ridicata - cand ajunge roata din spate pe ea scartaie un pic. la fel si pe trecerile de pietoni.

Curbe : din pacate nu am putut sa iau decat curbe de 90 de grade cu viteza foarte mica. Nu pot sa ma pronunt, dar parca masina fuge mai usor decat cu un diferential open si parca e mult mai usor de controlat in derapaje.

Sudurile au fost realizate cu electrozi de aluminiu; in total se afla 8 suduri. Cred ca mai degraba o sa pice o planetara decat sa se sparga diferentialul.

Eu nu pot sa merg cu masina pentru ca nu am la ea ITP si este si foarte dificil de condus: nu am servo si am un volan foarte mic.



In alta ordine de idei, i-am schimbat arcurile pe spate, i-am pus unele de FORD. Acum este foarte joasa si de spate.


Cand o sa ii mai fac ceva, o sa postez.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Nov 16 2009, 04:32 PM
Post #27


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Schema cu locul exact al sudurilor.

Masina va primi in curand o punte spate cu discuri si jambe groase + discuri ventilate. smile.gif
Sper sa primeasca la fel de curand si o pompa de servo. smile.gif
Iar apoi, cine stie, poate si dreptul de a circula pe drumurile publice. huh.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Nov 17 2009, 12:23 AM
Post #28


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



ai mare grija cu diferentialul ala pe ud, in curbe, nu e de joaca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guwy
post Nov 17 2009, 10:53 AM
Post #29


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 187
Joined: 27-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 999
Car: e38 740d
Engine: M67D40 245CP 560nM



QUOTE (Silviu @ Oct 14 2009, 04:25 PM) *
Imi pare rau ca nu pot sa raspund prea detaliat pentru ca nu am putut sa merg suficient cat sa imi fac o parere, dar :

Plecarea de pe loc cu rotile din spate pe aceeasi suprafata : masina pleaca cam la fel ca inainte, parca totusi scartaie rotile mai mult.
Plecarea de pe loc cu o roata pe asfalt si una pe nisip/pietris : pleaca aproape la fel de bine ca si cum ar fi amandoua rotile pe asfalt, spatele se duce in partea cu nisipul. Urmele pe asfalt sunt lungi si serpuite. smile.gif

Intoarcerea din 3 miscari : groaznica. Eu nu am servo-directie (inca) si am montat pe masina un volan foarte mic. Nu am forta sa rotesc de volan, dar parca la asemenea manevre se roteste de volan mai greu ca inainte.

Cerculete : se invarte foarte usor. Fuge imediat si parca e foarte controlabila.

Mersul in linie dreapta : nu cred ca am mers cu ea cu mai mult de 60, insa uneori scartaie rotile si in linie dreapta. Eu am mers pe o strada cu foarte multe denivelari. De exemplu, gura de canalizare este un pic ridicata - cand ajunge roata din spate pe ea scartaie un pic. la fel si pe trecerile de pietoni.

Curbe : din pacate nu am putut sa iau decat curbe de 90 de grade cu viteza foarte mica. Nu pot sa ma pronunt, dar parca masina fuge mai usor decat cu un diferential open si parca e mult mai usor de controlat in derapaje.

Sudurile au fost realizate cu electrozi de aluminiu; in total se afla 8 suduri. Cred ca mai degraba o sa pice o planetara decat sa se sparga diferentialul.

Eu nu pot sa merg cu masina pentru ca nu am la ea ITP si este si foarte dificil de condus: nu am servo si am un volan foarte mic.



In alta ordine de idei, i-am schimbat arcurile pe spate, i-am pus unele de FORD. Acum este foarte joasa si de spate.


Cand o sa ii mai fac ceva, o sa postez.

Daca este carcasa mica grupul tau se va sparge , asta iti spun din propria experienta ... " satelitii " aia care i-ai sudat tu se vor sparge si odata cu ei se va rupe si sudura !
La mine a rezistat vreo 6 - 7 ore pe un 2.0 m20 dar omorat bine in astea 6 - 7 ore biggrin.gif nu a stat deloc !
Mie unu imi place cu grupul sudat este foarte controlabila masina cand intra in derapaj , ce nu imi place este tarsaitul acela de roti !
Acum mi-am sudat alt grup biggrin.gif tot carcasa mica , cat tine ... nimeni nu stie , dar voi cumpara unu' carcasa mare si ala nu se va mai sparge !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Nov 24 2009, 01:09 PM
Post #30


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



In ograda au aparut jambele. Am pus in ele amortizoarele, astept sa fac rost de pompa de servo-directie si o sa le montez pe toate deodata.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Dec 2 2009, 04:14 PM
Post #31


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Am luat si puntea spate cu discuri.

Din pacate, nu am reusit sa fac rost de pompa de servo-directie. sad.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Dec 9 2009, 06:39 PM
Post #32


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Vreau sa ridic 2 probleme:

1) Cum trebuie "imbinate" furtunele la o caseta cu servo-directie care functioneaza fara servo-directie ?
Stiu ca trebuie sa exista in continuare lichid ATF in caseta.
Eu vad solutia astfel: furtunul care ducea in pompa acum trebuie sa se duca in borcan. Deci amandoua furtunele in borcan.
Mi se pare cam complicat.
Nu e posibil sa pui surbuburi in caseta ? Daca se blocheaza intrarea/iesirea din caseta va mai functiona normal ? Se va putea trage de volan ?

*atasez si o schema cu modul in care vad eu lucrurile

2) Ce parere aveti despre construirea bucselor din poliamida? Este destul de tare (practic e mai mult plastic decat cauciuc), lucru care mi se pare oarecum ingrijorator. Pe de alta parte, masina nu va fi folosita in fiecare zi.
Nu ma intereseaza zgomotul si confortul, dar imi e frica de efectele negative pe care le-ar putea avea folosirea unui material prea dur.

This post has been edited by Silviu: Dec 9 2009, 06:44 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Dec 9 2009, 07:03 PM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Bucşele dure duc la uzura mai mare a casetei de direcţie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guwy
post Dec 9 2009, 07:54 PM
Post #34


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 187
Joined: 27-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 999
Car: e38 740d
Engine: M67D40 245CP 560nM



QUOTE (Silviu @ Dec 9 2009, 06:39 PM) *
Vreau sa ridic 2 probleme:

1) Cum trebuie "imbinate" furtunele la o caseta cu servo-directie care functioneaza fara servo-directie ?
Stiu ca trebuie sa exista in continuare lichid ATF in caseta.
Eu vad solutia astfel: furtunul care ducea in pompa acum trebuie sa se duca in borcan. Deci amandoua furtunele in borcan.
Mi se pare cam complicat.
Nu e posibil sa pui surbuburi in caseta ? Daca se blocheaza intrarea/iesirea din caseta va mai functiona normal ? Se va putea trage de volan ?

*atasez si o schema cu modul in care vad eu lucrurile

2) Ce parere aveti despre construirea bucselor din poliamida? Este destul de tare (practic e mai mult plastic decat cauciuc), lucru care mi se pare oarecum ingrijorator. Pe de alta parte, masina nu va fi folosita in fiecare zi.
Nu ma intereseaza zgomotul si confortul, dar imi e frica de efectele negative pe care le-ar putea avea folosirea unui material prea dur.

Bucsile se fac din poliuretan rigid , asa sunt facute bucsile POWERFLEX care costa " o gramada " de bani !
Daca ai un strungar bun si ai de unde sa iei poliuretan rigid iesi mult mai ieftin decat daca ai cumpara bucsi POWERFLEX !
Eu personal iti recomand sa iti faci , am un prieten care si-a facut si sunt foarte , foarte bune wink.gif !

This post has been edited by Guwy: Dec 9 2009, 07:55 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mouse
post Jan 3 2010, 09:35 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,004
Joined: 29-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,325
Car: E85 Z4 Roadster
Engine: N46 2.0 150cp



QUOTE (Rotti @ Nov 17 2009, 12:23 AM) *
ai mare grija cu diferentialul ala pe ud, in curbe, nu e de joaca.


traian...calin au fost pana in ungaria cu ele sudate....si s-au si intors >intregi


--------------------
ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Feb 13 2010, 09:54 PM
Post #36


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Astazi am adus acasa pentru "junghi" pompa de servo si restul pieselor necesare pentru a monta servo-directie pe motorul M40.
Din pacate, am uitat fulia si cureaua in Bucuresti, a ramas ca saptamana viitoare sa intru in posesia lor.

Au mai ramas de facut bucsele dupa care masina va intra in probe...
...din pacate vremea nu tine cu mine, nu cred ca voi reusi sa imi montez toate piesele saptamana asta.

Intrebari :

- pompa de servo de M40 merge si pe M42 ? Se poate adapta pe el sau pe alte motoare ?
- eu am 2 casete de directie cu servo : una de E30 care are un pic de joc si una de E36 care borseste lichidul pe la semeringuri. Se potrivesc semeringurile intre ele ? ...ar fi ideal daca as face din 2 casete una BUNA!


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Feb 14 2010, 05:36 PM
Post #37


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



QUOTE (Mouse @ Jan 3 2010, 09:35 PM) *
traian...calin au fost pana in ungaria cu ele sudate....si s-au si intors >intregi

N-am zis ca nu ar merge dar pleaca spatele in toate directiile in curbe daca e ud. Dupa un timp te obisnuiesti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Feb 14 2010, 08:22 PM
Post #38


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Bine ca a fost mai cald astazi... am reusit sa o pornesc, sa ii schimb rotile si sa o dezmortesc putin pe straduta pe care sta parcata.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Feb 16 2010, 04:05 PM
Post #39


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Astazi am facut rost de un rezervor de Dacia 500 LASTUN. biggrin.gif


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Feb 16 2010, 04:44 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Numit şi canistră. laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Feb 28 2010, 04:03 PM
Post #41


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Cum se da jos puntea spate ?

Eu am desfacut toate suruburile si... puntea a ramas fixata in cele 2 suruburi din margine.
Am dat cu ciocanul in respectivele suruburi si nu se intampla nimic.
Am incercat sa dau foc la bucse si nu am obtinut nici un rezultat.

Cum se procedeaza ?

(in mod normal la 2-3 ciocane nu trebuia sa sara suruburile respective in masina si sa pice puntea ?)

PLIZ HELP.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 28 2010, 05:02 PM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Ai desfacut si surubul/suruburile care tin diferentialul?



--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Feb 28 2010, 05:37 PM
Post #43


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Diferentialul este dat jos.

Puntea acum "atarna" de cele 2 surburi.
Ideea e ca puntea e originala din 1983 si nu cred ca a mai fost data jos vreodata.
Eu am dat cu spray degripant in "gaurile" din masina (pe acolo unde ar trebui sa iasa suruburile).


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 28 2010, 09:51 PM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Nu stiu de suruburile care intra in caroserie. Dar nici nu mai retin cum e prinderea la E30, stiu ca era mai ciudata decat la E28.

La E28 nu vroia sa pice jos din cauza ca diferentialul o tragea intr-o parte si facea sa se infraneze caderea ei pe suruburile care trec prin bucsi. Dar cu tu nu ai diferentialul pus, ar trebui sa fie echilibrata si sa pice ...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Mar 1 2010, 01:10 PM
Post #45


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Posibil sa nu pice din cauza bratelor.
Mie mi se pare ca miezul bucselor "s-a sudat" in timp de suruburi. sad.gif
O sa mai fac o incercare in weekendul care urmeaza.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Mar 3 2010, 06:56 PM
Post #46


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Din cate am scormonit pe net am vazut ca nu sunt singuru' care nu a fost in stare sa dea jos puntea.
Tot ce am inteles e ca imi trebuie un ciocan mai mare si o presa precum cea din imagine.
Cam asa ar trebui sa evolueze lucrurile si la mine:


This post has been edited by Silviu: Mar 3 2010, 07:00 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Mar 3 2010, 07:55 PM
Post #47


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Eu am presa ca cea din imagine acasa dar daca intampina rezistente mari nu prea e eficienta. Eu la pivoti am folosit-o. Care era sudat in timp a iesit doar fortat cu ranga si cu multe ciocane sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Mar 27 2010, 08:43 PM
Post #48


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Daca nu spargeam o bucsa de la brate, astazi as fi terminat de montat puntea. Si as fi ridicat-o de fata cu scopul de a-i schimba jambele + amortizoarele + bucsele + caseta + bielete + capete de bara.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Apr 2 2010, 06:50 PM
Post #49


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Am refacut bucsa de care mai aveam nevoie, am montat bratul pe punte si am inceput sa urc puntea pe masina.

De aici (vezi poza) incolo nu prea mai vrea sa intre sad.gif .
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Apr 2 2010, 07:39 PM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Incearca sa bagi un cric sub partea care trebuie sa intre in surub, ar trebui sa mearga.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Apr 3 2010, 12:36 PM
Post #51


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Am sprijinit masina pe cric si am folosit un ciocan. Intra greu pentru ca ansamblul spate este mare si greu iar tolerantele sunt mici.
Oricum, pana luni nu ma mai ating de ea. Doar e Pastele.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 6 2010, 07:32 AM
Post #52


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Am si eu cateva intrebari, in cazul in care este gata si ai iesit cu ea in teste: Cum se comporta cu bucsile astea rigide? Ai bucsi cu gauri excentrice la bascule pt. a indrepta rotile spate? Iti scartaie atunci cand lucreaza suspensia?


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Apr 9 2010, 03:14 PM
Post #53


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Nu am terminat inca. Nu stiu sa lovesc cu barosul. De abia azi am reusit sa bag puntea pe o parte cu ajutorul unor mecanici de 2 metri inaltime si 120 de kilograme.
Pe partea cealalta... cand or avea ei timp.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daman
post Apr 9 2010, 10:25 PM
Post #54


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 7-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,727
Car: e36,e21
Engine: m43 1600 105 cp



esti ambitios.ai facut din kkt ,bici(sper sa nu intelegi gresit) dar mai tre sa si trosneasca.o sa mai ai de lucru la masina asta mult si bine.eu unul nu ma bagam la asa ceva,mai bine luai una cu tabla mai buna pentru ca degeaba ai facut tinichigeria aia,din ce vad in pozele mai recente la partea estetica nu a iesit asa stralucita si cu siguranta dupa un an ,maxim doi, o sa apara iar rugina.si eu am lucrat la o masina cam in acelasi stadiu ca a ta si cu tot grundul si antifonul dat a aparut cancerul dupa nici un an de zile,ce cladeam ziua se darama noaptea wacko.gif pana la urma am dat-o pe cat am dat-o numai sa scap de ea . si acum nici nu mergi cu ea asa des,sa vezi atunci cand o sa o folosesti cum or sa apara problemele,repari una si se strica alta.eu iti urez bafta in continuare si sa iasa cum iti doresti wink.gif

This post has been edited by daman: Apr 9 2010, 10:27 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Apr 11 2010, 01:40 AM
Post #55


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Multumesc.
In noaptea asta am luat 4 preteni si am impins masina pana la service.
Sper ca saptamana asta mecanicii sa termine ceea ce eu nu am reusit.

ps: bere de criza laugh.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Apr 16 2010, 03:45 PM
Post #56


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Ziua de astazi a inceput ca naiba, dar pana la urma totul a iesit bine.
In primul rand, cand am coborat din bloc am observat ca am masina blocata, m-am chinuit impreuna cu un individ care avea si el masina blocata aproximativ 15 minute sa imping "ghimpele" de Cielo in mijlocul strazii.
Apoi am observat ca am ramas fara baterie la masina, am uitat pozitiile aprinse peste noapte. A fost pentru prima data de cand am permisul. laugh.gif

Intr-un final ajung la service; vorbesc cu mecanicii si apoi am vrut sa fac proba de drum. (eram foarte nerabdator).
Din pacate, tragea o singura roata. O planetara era rupta.
Zic ca am 2 planetare de rezerva de pe bratele cu tamburi, nu e problema; ma duc acasa sa iau un brat, ajung cu el la service, piulita nu voia sa se desfaca, deja eram extraordinar de nervos (la masina asta absolut TOATE suruburile originale s-au desfacut extraordinar de greu), am plecat la un sudor "sa dea cu cald" la piulita - toate eforturile au fost in zadar...
M-am intors acasa si am luat celalalt brat. Am avut noroc, s-a putut desface planetara.

De nervi am aruncat bratele vechi la fier vechi.

Apoi am plecat cu masina in teste.Impresii:
- se simt toate crapaturile cu puntea spate.
- huruie un rulment
- suspensia NU scartaie atunci cand lucreaza.
- amortizoarele fata sunt prea moi
- masina nu este controlabila, nu simt nimic in volan - am toti pivotii si toate bucsele de pe fata PRAF. Imi este frica sa ma arunc pe curbe.
- frana este pufoasa, nu sunt multumit de ea. E posibil sa fie in neregula din cauza ca inca mai am rugina pe discuri???

Mi-am luat inima in dinti si am fost cu ea intr-o parcare de la marginea orasului - a fost prima data cand am putut sa dau mai multe cercuri legate CONTROLABILE.
Dupa nici un minut a iesit paznicul si mi-a zis ca o sa cheme politia daca nu dispar.

Apoi am fost la benzinarie cu gandul sa spal masina, dar bineinteles ca a trebuit sa dau un cerc mare in mijlocul benzinariei.
A venit seful "cel mare" si mi-a zis sa dispar ca altfel cheama politia.

In benzinaria respectiva m-am mai invartit si ma stiam cu lucratorii.
http://www.youtube.com/watch?v=HOFwPr2VTfc

Diseara imi iau jaloanele (am vreo 8) si ma duc intr-o parcare : ori fac puscarie ori o sa reusesc sa merg si eu cu masina asta asa cum trebuie.

Din pacate, mecanicii m-au uscat de bani pentru ce au facut:
- schimbat jambe.
- fixat punte.
- schimbat planetara
- verificate si stranse suruburile pe spate.
- aerisit frane.
400 RON. Cam mult. sad.gif
Bine ca macar am scapat de tot ce era original al masinii.
Mai am de schimbat bratele cu pivotii, facut bucse brat din poliamida, schimbat caseta + bielete + capete de bara; deci cam toata fata.

Maine e raliul brasovului - nici o sansa sa ma duc cu masina mea. Sunt in tratative cu un prieten cu o Dacie 1300 pe GPL. laugh.gif
Imi doresc foarte mult sa ajung la raliu.

Oricum, ma bucur ca masina e pe rotile ei, ca merge, ca se invarte, ca sunt cu inca un pas mai aproape de ceea ce imi doresc.

ps: o poza cu miezul uneia dintre bucsele de la punte. Au iesit doar asa - sa le crestez cu flexul si apoi cu dalta si ciocanul sad.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Apr 16 2010, 04:28 PM
Post #57


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Se potrivesc bratele de e36 pe e30 ? smile.gif


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Apr 16 2010, 11:10 PM
Post #58


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Fără să te superi, cam aiurea să dai cercuri în benzinărie sau în alte locuri publice.

Dacă vrei să faci aşa ceva, mergi într-un poligon, dă-i 10 Ron unui paznic şi învârtă-te cât vrei, aşa ar fi civilizat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Apr 17 2010, 03:20 PM
Post #59


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Asa aveam de gand sa fac aseara, dar a venit circul in parcarea respectiva si drept urmare nu am mai mers nicaieri. laugh.gif
Acum urmeaza sa imi caut brate cu pivoti...


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Apr 18 2010, 11:12 PM
Post #60


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(Silviu @ Apr 16 2010, 04:28 PM) *
Se potrivesc bratele de e36 pe e30 ? smile.gif

dupa codurile realoem nu se potrivesc insa eu am comparat brate de e36 cu unele de e30 si nu am vazut sa fie diferente


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Apr 19 2010, 02:05 PM
Post #61


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Dupa o scurta documentare:
- se potrivesc bratele de e36 pe e30
- diferenta consta in faptul ca la bratul de e36 se poate schimba pivotul dinspre roata (la e30 trebuie schimbat bratul cu totul).


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 19 2010, 03:19 PM
Post #62


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Nu-i total adevarat.
Atat la E30 cat si la E36 se pot schimba ambii pivoti ai bratului.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post May 10 2010, 01:02 PM
Post #63


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



QUOTE
Impresii:
- amortizoarele fata sunt prea moi


Am facut rost de amortizoare tari. Au fost puse pe un E30 cu motor M50.
Am inceput lucrul pentru suspensia fata reglabila pe inaltime. Adica am lasat la strungar schitele si materialele.

Saptamana asta urmeaza sa fac rost si de brate de E36 cu pivoti OK, pe vineri/sambata sper sa fie gata suspensia si sa imi fac bucsele de la brate.

This post has been edited by Silviu: May 10 2010, 01:03 PM


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post May 16 2010, 05:56 PM
Post #64


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



In principiu, azi am terminat cu capitolul suspensie:
- am montat bratele de E36 cu pivoti buni si bielete antiruliu bune
- am montat bucsele de la brate facute din poliamida
- am schimbat caseta de directie cu una de BMW E36 cu 3.5 ture. Nu am montat si servodirectia.
- am schimbat bieletele si capetele de bara cu unele de BMW E36 in stare buna.
- am terminat de facut ultimele reglaje pentru suspensia reglabila pe inaltime. Am folosit arcuri de Ford Escort 1.8 Diesel din care am taiat cat a fost nevoie.

Pentru moment masina este cat de jos se poate. Daca as cobora-o mai mult, mi-ar atinge talerul de la arc in roata. Asta nu ar fi o problema prea mare, s-ar rezolva cu jante cu ET mai mic sau cu distantiere pentru jantele actuale. Problema reala e ca nu ar mai avea amortizorul unde sa lucreze.

Impresii de drum :
- directia foarte precisa, in sfarsit masina merge asa cum trebuie.
- pe loc se roteste cam greu de volan, dar in mers este ok.


http://www.filefactory.com/file/b1b559a/n/DSC08205.JPG


http://www.filefactory.com/file/b1b55b8/n/DSC08207.JPG


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jun 24 2011, 07:08 PM
Post #65


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Intr-un final am reusit "sa scap" de motorul M40.
Cum nu am putut sa imi iau si eu un motor intreg cu care sa mearga masina, pentru moment m-am ales cu un maldar de piese pe care daca le pun cap la cap cum trebuie o sa semene cu un motor M20B23.
Printre restul de piese se numara si 6 bobine de M50, clapeta de acceleratie de M50 si cam toti senzorii necesari pentru a putea monta MEGASQUIRT.
Doresc neaparat MEGASQUIRT pentru ca am dat in boala copiilor si vreau TURBO.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jul 14 2011, 05:17 PM
Post #66


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Progrese:
- montat baia de ulei, dat jos admisia de pe chiulasa.
Sper ca saptamana viitoare sa dezechipez chiulasa, sa o curat, sa o sudez asa cum am observat ca a facut Robert SGM si sa "ii dau fata".
- achizitionat intercooler. E un intercooler cam mic, dar decat nimic...
- in ceea ce priveste turbina, m-am orientat catre un KKK K24 de pe Iveco Turbo Daily.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 14 2011, 06:31 PM
Post #67


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Exista un rip-off de la megasquirt, comercializat in Europa, se numeste kdfi. Eu am cumparat un kit din asta, e bine facut, doar sa nu prajesti ceva, pentru ca sunt multe componente smd, si procesor nu are soclu, e lipit direct pe placa. Soft de management pe placa si de console e compatibil cu megasquirt, are port USB/serial pentru conectare la PC. Are si electronica deja pe placa pentru senzori de masini europeane.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Nov 18 2011, 08:07 PM
Post #68


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Vara fiind nu am mai facut nimic la motor.
Dar acum e frig, berea "nu mai intra", asadar pot sa fac "update" pentru "junghi".

Chiulasa a fost reconditionata:
- sudata doar acolo unde avea probleme.
- "tras" fata
- refacute scaunele la supape dupa "metoda celor 3 unghiuri"
- schimbate semeringurile de la supape; am pus Victor Reinz
- am cumparat ganritura de chiulasa marca Goetze.

Ieri am terminat de montat chiulasa pe motor.


PS: Chiulasa are cod ce se termina cu "731". Din pacate are camera de ardere mai mica decat cele ce se termina cu "885", dar cica axa de 2.3 e mai "smechera" decat cea de 2.5. Stie cineva exact care sunt diferentele intre axe ?

Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 01:20 PM