![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Bmw e21 320 din 1977 (model pre-facelift) O sa ma apuc de el in iulie sper, am strans o parte din piese, mai am de cautat multe oricum...
Nu o restaurez si nici masina de strada nu o fac, va fi ceva de genul track car. Planuiesc sa-i fac tinichigeria ca la carte, motorul va fi m30b35 cel mai probabil, mici modificari la articulatie & suspensie si o voi usura cat se va putea de mult. Sper eu sa fie primul e21 "de pista" de la noi, asta daca nu mi-o ia Gabita inainte. E greu sa faci sa iasa ceva dintr-un e21 (nu ma refer la aspect) e mult limitat fata de e30 la partea mecanica. Urati-mi succes ca nu o sa mai fiu om dupa ce ii curat toata caroseria pana la tabla. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Spor la treaba!
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
iti doresc spor la treaba ca o sa ai nevoie si te sfatuiesc sa te orientezi spre un alt motor, e prea mare , prea greu si putere destul de mica (218hp) mai bine ii pui un M20 turbat sau de ce nu M50T ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
iti doresc spor la treaba ca o sa ai nevoie si te sfatuiesc sa te orientezi spre un alt motor, e prea mare , prea greu si putere destul de mica (218hp) mai bine ii pui un M20 turbat sau de ce nu M50T ![]() Sustin parerea lui io's. Singur avantaj a lui M30 e ca e ieftin. Desi nici M20 nu e scump, neturbat cel putin. Cu un M30 in fata masina va fi bun de mers inainte. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
spor la treaba...dragster sau ??/
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Masina o fac in principal pentru drift, din caza asta nu vreau sa o fac turbo, e mult mai greu de controlat o masina cu turbo. Daca voiam turbo clar puneam m50. Eu zic ca m30-ul e cel mai potrivit pentru ce vreau eu, cu mici modificari gen serpi, cip, interne & volanta usurata. M20, M50 sunt cam slabute iar la v8, v12 nu ma gandesc din considerente de buget. In ce priveste greutatea nu va faceti probleme, masina va avea greutatea distribuita aproape 50/50 pe punti ![]() edit: la partea de tinichigerie cam sunt in dubii... la cat e de ruginita ar trebui curatata toata pana la tabla, problema e ca nu stiu ce sa-i fac sa adere mai bine grundul, ar trebui matuita cumva tabla This post has been edited by Rotti: Apr 29 2009, 04:58 PM |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
S A B L A R E
eu zic sa te mai gandesti cu motorul, daca o echilibrezi la greutate o sa fie ft grea masina per total un m20 turbat dar cu presiune scazuta, astfel nu e greu de controlat, vei obtine putere/cuplu asemanatoare sau putin mai mare fata de un M30 dar cu greutate mai mica pana la urma e treaba ta, eu/noi iti dam doar sfaturi edit: eu cred ca te descurci la drift si doar cu un M20B25 in apele lui cu un LSD scurt , si asta fara sa faci modificari de greutate la caroserie -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
da, la sablare nu m-am gandit, merci. ai idee aparatul cu care se sableaza e deplasabil? ca masina mea nu prea e
![]() daca ar fi sa ma gandesc la un motor care sa coste mai mult de 7-800 de euro ar fi v8-ul, totusi nu vreau si nici nu am sa investesc in masina asta o avere, vreau sa fie cat se poate de rezistenta, dar sa nu bag mai mult de cateva mii de euro in ea. supraalimentarea in cazul asta sunt de parere ca nu-si are rostul, costul unui kit turbo "reliable", nu doar pentru iesiri de vineri seara si liniute, ci pentru antrenament serios este de minim 2000e. Cu banii astia pot sa-mi fac franele sau intreaga articulatie + suspensie. M20 2.5 am avut pe e21, cu blocant si pot sa zic ca nu e suficient de puternic pentru ce vreau eu. am mers cu e30 cu 3.5 si e cu totul altceva. Merci mult pentru sfaturi, motorul nu l-am cumparat inca asa ca astept in continuare sugestii. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Votez si eu cu monstrul M30 pentru un raspuns sigur la apasarea acceleratiei
![]() Cu distributia 50-50... crezi ca reusesti? Incerci sa tai din panoul frontal al habitaclului ca sa intre motorul mai in spate? Eu as incerca asta daca tot m-am apucat de treaba serioasa. Daca baia de ulei nu te lasa sa-l tragi in spate, din cauza puntii, ia baie+sorb de E34, ca are burta in fata. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
da, la sablare nu m-am gandit, merci. ai idee aparatul cu care se sableaza e deplasabil? ca masina mea nu prea e ![]() nu stiu sa-ti spun.. cred ca nu prea e, exista si aparate mai mici insa nu stiu cat de performante sunt, cauta si tu, intreaba ici-colo.. rupe netu'-n doua etc ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Votez si eu cu monstrul M30 pentru un raspuns sigur la apasarea acceleratiei ![]() Cu distributia 50-50... crezi ca reusesti? Incerci sa tai din panoul frontal al habitaclului ca sa intre motorul mai in spate? Eu as incerca asta daca tot m-am apucat de treaba serioasa. Daca baia de ulei nu te lasa sa-l tragi in spate, din cauza puntii, ia baie+sorb de E34, ca are burta in fata. TiL, nu ai o parerea deloc obiectiva cand vine vorba de M30 ![]() Distributie de greutate poate se face cu niste saci de nisip in portbagaj ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
da, o sa duc caroseria la sablat pana la urma... oricum ii dau jos si aripile pe spate, asa ca o duc bucati
![]() o sa tai din panou, o sa modific si baia de e34 cu cativa cm daca e nevoie, o sa umblu si la timonerie. cardanul si puntea spate o sa fie de e34, bateria in porbagaj cat mai in spate, ranforsari serioase la suportii de punte si diferential, poate si rezervorul in portbagaj si s-ar putea sa ajung la un 55/45 poate chiar 50/50 cu plinul facut ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
2,5 24 valve in stare buna e ok cred eu ,daca vrei ceva mai ieftin clar poti merge pe 3,5 M30,persoal insa as lua 2,5
![]() asa acum:ce suspensii folosesti?cum vrei sa verifici repartizarea greutatii?nu sunt foarte sigur dar cred ca la un service care are ITP au niste minunatii care cantaresc masina,ce frane,blocant cu ce raport,roll cage banuiesc nu?am mai citit acum ce ai scris mai sus,cred ca ar trebui ranforsate mai toate prinderile:) PS:de ce nu un urs? ![]() This post has been edited by alex230ro: Apr 30 2009, 10:43 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
alex si sa ma trezesc ca face oil starvation? fara baffle in baie nu poti sa te invarti cu m50 ca nu-ti mai ajunge uleiul la culbutori. si oricum in ture un m30 rezista muult mai bine decat m50. Nu fac nicio combinatie cu m50 ca oricum nu e cu mult mai usor decat m30. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
hmm pai stai faci masina de track sau de drift cercuri?
![]() http://www.davidmcintyre.org/the320.html la o prima cautare pe net M50 o avea dezavantajele lui dar eu il vad in fata unui M30 ,pe de alta parte M30 e ceva mai rezistent si mai ieftin credeam ca e cu macar 10-15 kg M50 mai usor fata de M30 mai bag linkuri http://www.dtmpower.net/forum/bmw-vehicles...ace-car-wa.html http://www.racetep.com/e21.html sincer te invidiez un pic:P This post has been edited by alex230ro: Apr 30 2009, 10:49 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
nu pot sa dau edit
nu urs pt ca n-as lucra cu placerea cu care surubaresc un e21 si pentru ca sunt atasat eu de masina asta si de e21 in general. suspensie pe spate va fi de e34 ceva foarte dur iar pe fata daca nu reusesc alta combinatie voi comanda amortizoare de la bilstein si arcuri h&r pt e21. cu verificarea greutatii nu e greu, masor pe cantar pe rand puntile. frane pe spate de e34 540i cel mai probabil iar pe fata inca studiez... in cel mai rau caz discuri ventilate de 323 si etrieri cu 4 pistonase de volvo, pompa+servo de e34 si bineinteles repartitor reglabil. blocant cel mai probabil va fi 3.64 pt m30, o sa testez mai multe bineinteles.rollcage da, scaune scoica cat mai usoare. o sa o duc la cineva sa-mi sudeze "cordoane" cam la toate sudurile... planuri planuri... vedem cat din toate astea voi fi in stare sa fac. merci pt linkuri, sincer nu prea le am cu googalitul ar trebui sa mai caut si eu |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
multa bafta ,sper sa am si eu intr-o zi rabdare sa ma apuc de asa ceva,din pacate nu prea ma omor dupa surubarit:)
PS:sti vreun E21 mai ieftin?parca m-as apu ca si eu odata cu tine ![]() mda cu google le am eu mai mult na asta e ![]() edit:am gasit E21 te mai stresez pe yahoo cand apari daca e ![]() This post has been edited by alex230ro: Apr 30 2009, 11:06 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da Bart, sunt bolnav dupa M30, n-am cum sa fiu obiectiv ![]() M30 are urmatoarele atu-uri peste orice alta alegere in 6 cilindri: - cuplu - fiabilitate/rezistenta - pret de achizitie si costuri intretinere - electrica simpla Minusul major e greutatea dar se rezolva daca muta motorul mai inapoi, usureaza fata cat poate si muta ce poate in spate (bateria) Presupun ca nu o sa foloseasca servodirectie. Mai usureaza cateva kile bune. Puntea spate de E34 e mai greoaie, cred, ar ajuta si ea la echilibrare. Si de la Mouse citire: http://videos.streetfire.net/video/BMW-E30....htm#commentTop -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
ba da Til ii pun servo, dar o sa fac o smecherie la alternator ca e greu tare, probabil ii pun unul mai mic.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Si de la Mouse citire: http://videos.streetfire.net/video/BMW-E30....htm#commentTop In conditiile in care motorul chel fara anexe (alternator, servo, admisie, evacuare) are 137kg, deci hai sa zicem 160kg cu totul pe care le arunci pe fata si spatele e gol in aer oare ce se intampla? Normal ca masina merge pe totul drumul. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
masina o sa primeasca m60 v8 si cutie 6+1 in cele din urma.
This post has been edited by Rotti: Jun 15 2009, 02:06 PM |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
Felicitari pentru achizitie
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Fortza !
![]() Daca nu ma insel, in viitorul apropiat tu o sa fii posesorul singurului e21 v8 din Ro ( singurul pana in momentul de fata ). Succes maxim ! -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
stai ca deocamdata e o tigaie fara roti
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
ce m60 e ? 3.0 4.0 ?
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
m60b40
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
nais
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu ţi se pare totuşi un motor prea mare şi prea greu pentru E21?
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Priveste filmuletele mai vechi cu LAF-ul rosu pe vremea cand avea motorul pe care il are si rotti, ca sa intelegi ce treaba face motorul ala pe o caroserie usoara.
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Şi ce aderenţă avea?
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
o sa am 50/50 distributia greutatii si gume 255 pe spate asa ca eu zic ca nu o sa am probleme cu aderenta. ca s aiti formezi o idee despre cum va veni motorul, mut panoul ignifug cu 10 cm mai in spate iar motorul aproape ca se va sprijini pe el.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 18-November 08 From: Bucuresti Member No.: 2,335 Car: E21 Engine: M10 1.8 98CP ![]() |
Bafta la proiect, o sa fie ceva unic in romania si cu adevarat fortza.
|
|
|
![]() ![]()
Post
#34
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
Inspira-te.Eu restaurez un model d-asta (2002) anterior lui E 21 si am gasit asta total aiurea.Poza nu prea are informatii.Ideea e ca se poate.BMW 2002 cu motor de M 5 V8. ![]() Sa-mi zici unde sablezi caroseria(mai putin aia din Snagov) Si probabil stii masinile astea nu aveau spatiu mult, cel mai mare motor stock fiind in 4 cilindri de 2000 cm3 (M10) This post has been edited by sconx: Jul 14 2009, 01:35 PM |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Modificările astea extreme nu prea au sens.
Un 2002 cu motor de M5 E39 nu este controlabil. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ciupanezule, postul tau de fapt trebuia sa zica cam asa:
Modificarile astea extreme ma calca pe nervi. Un 2002 cu motor de M5 n-o sa am niciodata fiindca n-as putea sa-l controlez. Baieti, continuati cu fabricarea viselor! |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
si cainele din poza are o nedumerire..
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Modificările astea extreme nu prea au sens. Un 2002 cu motor de M5 E39 nu este controlabil. sunt de acord cu tine. ca sa il poti face sa stea pe drum trebuie sa umblii la ecartament / ampatament si la modul in care e distribuita greutatea pe punti. + jante, frane, suspensie. + ceva aerodinamica. la ampatament nu ai ce sa ii faci, in rest e loc de modificari. la mine marea dilema e ecartamentul. vreau sa il maresc cu 10-15 cm si nu stiu cum sa fac evazarile sa arate cat mai stock. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ciupanezule, postul tau de fapt trebuia sa zica cam asa: Modificarile astea extreme ma calca pe nervi. Un 2002 cu motor de M5 n-o sa am niciodata fiindca n-as putea sa-l controlez. Baieti, continuati cu fabricarea viselor! ![]() Eu vorbesc în cunoştinţă de cauză, nu din vise. Am condus M5 E39, este o maşină foarte brutală şi foarte rapidă. Nu cred că ai de ce să vorbeşti de sus cu privirea la controlul unei maşini, nu cred că eşti vreun şofer de raliu. A pune un astfel de motor pe o caroserie atât de uşoară este o exagerare. Ai condus vreodată o maşină de 400 cp? În viaţă trebuie să gândeşti şi un pic realist, nu să visezi posterele de pe pereţi. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
a mea are 1030
![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ciupi, ce-am condus eu sau ce fel de sofer sunt are prea putina importanta.
Exagerata imi pare grija pe care o porti tu co-forumistilor. Iar felul in care dai verdicte bazate pe faptul ca ai condus un M5 e criminal. Oricum, inca odata, baieti va doresc succes in tentativa de a aseleniza la bordul unui bmw! |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cred că eşti puţin dezorientat sau confuz, permite-mi să te ajut.
![]() Eu nu port de grijă pe internet nimănui, doar îmi expun punctul de vedere. Dau verdicte pe baza experienţei pe care o am la volanul multor maşini puternice şi pe baza unui mic exerciţiu de logică. O maşină foarte puternică dar foarte uşoară nu este uşor de controlat pentru nimeni. O astfel de maşină nu va fi stabilă la viteză mare, nu va fi uşor de condus nici măcar la viteze relativ mici din cauza puterii foarte mari pe o caroserie uşoară. Distribuţia egală a greutăţii nu este chiar atât de uşor de pus în practică, plus că ajungi să investeşti o sumă enormă dacă vrei ca maşina să stea cât de cât bine pe şosea şi să şi frâneze. Un motor de M5 E39 are 400 cp. Dacă nu ai condus niciodată o maşină de 400 cp, nu ai cum să înţelegi cât de brutală este o astfel de maşină. Iar dacă este atât de brutal pe o caroserie de ~ 1800 kg, oare cum va fi pe o caroserie de 1 tonă? This post has been edited by Ciupanezu: Jul 15 2009, 10:24 PM |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Oricum, inca odata, baieti va doresc succes in tentativa de a aseleniza la bordul unui bmw! Priceless. Ma tavalesc pe jos de ras. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp?
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it. Da' neaparat cu tractiune spate ca sa inventezi si un nou sport: drift cu trotineta ca la noi si asa vad ca a devenit sport national pe langa scuipatul de seminte lungime. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp? Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it. Alea se numesc argumente, e trist dacă nu eşti în stare să răspunzi în aceeaşi manieră. Nu, n-am condus aşa ceva. Tu ai condus? Mult succes îţi doresc, adevărul este că montarea unui motor de M5 e o adevărată realizare. ![]() Ce contează că nu te poţi folosi de puterea lui, arată totuşi bine când deschizi capota. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp? Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it. -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Masinile de care aminteam sunt argumente, pentru " a vulgar display of power"
![]() Chiar nu inteleg, de ce te incapatinezi sa demonstrezi ca ar avea vreo importanta parerea ta? Crezi ca dupa ce a citit postul tau s-a dus in garaj, a scos dihania aia de sub capota si a pus un M10 pentru a face masina controlabila? |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
A zis că poza aia a găsit-o întâmplător, nu a pus el motor de M5 E39 pe 2002.
Nu cred că înţelegi ideea unui forum. Forumul este pentru păreri, discuţii, nu pentru aplauze şi laude. |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Oameni buni, faceti un topic separat cu treaba asta, ca deja i-ati facut varza topicul lui Rotti... Ciupanezule, ai putea face un topic in care sa ne zici ce configuratii de masini avem dreptul sa visam
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Suntem pe internet, de unde atâta rigoare?
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
din bun simt poate
Distribuţia egală a greutăţii nu este chiar atât de uşor de pus în practică, plus că ajungi să investeşti o sumă enormă dacă vrei ca maşina să stea cât de cât bine pe şosea şi să şi frâneze. pt asta exista frane de M5, seria 8 si altele. intereseaza-te si ai sa ramai surprins de preturi. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu cred că am dat dovadă de nesimţire, am vorbit civilizat.
Vorbeşti de piese sh de pe maşini dezmembrate? This post has been edited by Ciupanezu: Jul 16 2009, 10:24 PM |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
etrieri sh, garnituri noi, placute & discuri noi pt m5 e34 aproximativ 500e asta ar fi un exemplu. daca opresc o masina de 340 cai si 1700 kg vor fi ok pt una de 400 cai si 1200 kg zic eu
This post has been edited by Rotti: Jul 16 2009, 10:34 PM |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
etrieri sh, garnituri noi, placute & discuri noi pt m5 e34 aproximativ 500e asta ar fi un exemplu. daca opresc o masina de 340 cai si 1700 kg vor fi ok pt una de 400 cai si 1200 kg zic eu rotti, spor la munca, iar daca o sa ai probleme cu repartizarea greutatii o sa rezolvi cu 2 saci de ciment in portbagaj. cat despre ciupanez doar vorbe bune. mi ma promis mie ca nu mai intru pe forumul asta pentru ca de o bucata de vreme si eu o ard mai mult in off topic decat ceva concret. tu daca ti ai pus in gand sa faci treaba asta..baga mare, nu te impiedica de vre un ciot din asta care are e39 si i se pare blasfemie ca un motor de e39 sa ajunga pe un cazan din 82 83. si caren u tine cont ca a lui masina facuta la presiune precum o sticla de bere din plastic. singura diferenta e ca dupa ce ocnsumi berea sticla se recicleaza, el nici macar la fier vechi nu si paote da masina. poate la vre o fabrica de pahare de unica folosinta. asi vrea sa vad totusi sugestii si propuneri de la userii care chiar mai stiu ceva mecanica si care se mai pricep la ceva, care chiar pun mana si fac cand e nevoie. suntme destui care in iernile cand era frigul mai mare noi eram pe sub masini. iar cei care folosesc patentul sa scoata morcovii din pamant, sau sau surubelnita speciala sa desfaca pc-ul...sa si indrepte privirile catre altceva...gen forumuri de telenovele... spor la munca. eu am icnrederea c o sa iasa foarte bine. o sa fie o masina pentur fun excelenta -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eşti chiar obraznic.
N-ai argumente să mă contrazici dar vorbeşti de maşina mea de parcă ar fi vreun gunoi. Nu poţi să fii respectat dacă nu respecţi la rândul tău. Aici suntem cumva pe 4tuning, nu putem discuta civilizat despre un subiect? E topic de aplauze, laude şi cumetrii? |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
-------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Mie mi se pare o treaba de toata lauda sa faci din bucati (fie ele si sh, ca doar nu toata lumea are bani de noi) masini de putere care sa faca furori. Masinile stock sunt de regula un compromis intre performante, pret, consum, fiabilitate, etc. In functie de ce scop urmaresti, iti poti face masina ideala. Si nu ar trebui sa obiecteze nimeni nimic.
@Ciupanezu: nu e un gunoi masina ta sub nicio forma ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mie mi se pare o treaba de toata lauda sa faci din bucati (fie ele si sh, ca doar nu toata lumea are bani de noi) masini de putere care sa faca furori. Masinile stock sunt de regula un compromis intre performante, pret, consum, fiabilitate, etc. In functie de ce scop urmaresti, iti poti face masina ideala. Si nu ar trebui sa obiecteze nimeni nimic. Eu n-am zis că Rotti n-ar trebui să-şi pună un motor mai mare, eu m-am referit doar la ideea de a pune un motor de M5 E39 pe o maşină foarte uşoară. Atunci când vrei să faci o treabă de calitate şi cauţi performanţa, investiţia este pe măsură. Dacă nu prea ai bani de piese noi, cam greu să ajungi la maşina ideală. @Ciupanezu: nu e un gunoi masina ta sub nicio forma smile.gif Doar ca unii prefera masinile din \\\"garda veche\\\". Si cu o masina de 25-30 de ani traiesti viata mai intens. Iar daca ii poti pune o inima noua si o aduci la performante actuale e si mai bine tongue.gif Nu mă îndoiesc că mulţi oameni iubesc maşinile vechi. Prin trăieşti viaţa mai intens ce înţelegi? Că le repari mai des? Asta nu e o bucurie. Normal că e o plăcere să repari câteodată la maşină dar să nu te poţi baza pe ea în orice situaţie nu este o chestie pozitivă. Am observat că mulţi de pe acest forum privesc maşinile mai noi ca pe nişte gunoaie. Mi se pare o generalizare stupidă. This post has been edited by Ciupanezu: Jul 17 2009, 10:31 AM |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Prin trăieşti viaţa mai intens ce înţelegi? Că le repari mai des? Asta nu e o bucurie. Nu e o bucurie. Daca stau bine si ma gandesc e un lux ![]() Eu duc dorul unor reparatii la masina (E adevarat, ca nici reparatii saptamanale nu mi-ar placea ![]() ![]() ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca ai o masina de ceva timp, si reusesti sa repari cu raspundere toate deficientele, nu mai are voie sa te lase in drum. De ce sa nu fii mandru de o masina la care ai mesterit cu manuta ta fie vara, fie iarna si ai adus-o pe linia de plutire? M-as simti mai bine intr-o masina abia luata din showroom? Nu cred... Eu nu cred ca sunt gunoaie masinile mai noi, chiar daca sunt facute pentru consum si nu vor prinde varsta de 25-30 de ani. Macar pe forumul asta mai sunt oameni care-si "opereaza" personal masina, si nu te sfatuiesc sa mergi la service pentru orice problema. Nu stiu ce impresie ti-ai facut tu (Ciupanezu), dar in general e invers. Toti sunt mandri de masinile lor de plastic, pe care doar le dau cu spray-uri, in rest e sfant service-ul, la reprezentanta daca se poate, si pentru care o masina mai veche de 15 ani e o fosila periculoasa
![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu vorbeam de atitudinea celor care postează pe acest forum.
A lucra mult la maşină nu este o chestie de mândrie pentru că nu stă toată lumea la curte încât să aibă posibilitatea de a lucra personal la maşină. Poţi să fii mândru de o maşină pe care ai adus-o pe linia de plutire indiferent de cine a făcut manopera, important este faptul că ai transformat o maşină şi i-ai prelungit viaţa. Normal că nu trebuie să mergi la service pentru orice problemă, însă multe lucruri nu le poţi face în faţa blocului. Am observat că ăsta a devenit un motiv de laudă: "Eu îmi repar singur maşina, nici nu-ţi poţi da seama câte ore am stat sub maşină etc. etc" Recondiţionarea corectă a unei maşini nu se face în faţa blocului şi nu se face cu un buget mic. |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Da....sunt multi care isi repara singuri masinile,unii au si garaje nu neaparat in fata blocului,....si sunt si foarte multi care nu au habar si se dau rotunzi peste tot dar de fapt vorbesc din basme si gugle
![]() This post has been edited by eugene12: Jul 26 2009, 06:10 PM |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cred că vroiai să spui că sunt puţini cei care sunt în stare să-şi repare singuri maşinile.
Sunt mulţi care se numesc mecanici şi nu sunt în stare să schimbe nişte filtre, cu atât mai mult habarnişti care se laudă pe net că îşi repară singuri maşinile dar de fapt nu ştiu să dea o roată jos. This post has been edited by Ciupanezu: Jul 26 2009, 08:09 PM |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Aici îţi dau dreptate
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:10 PM |