IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> BMW E21, "CSL"
Rotti
post Apr 28 2009, 10:12 PM
Post #1


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



Bmw e21 320 din 1977 (model pre-facelift) O sa ma apuc de el in iulie sper, am strans o parte din piese, mai am de cautat multe oricum...
Nu o restaurez si nici masina de strada nu o fac, va fi ceva de genul track car.
Planuiesc sa-i fac tinichigeria ca la carte, motorul va fi m30b35 cel mai probabil, mici modificari la articulatie & suspensie si o voi usura cat se va putea de mult.

Sper eu sa fie primul e21 "de pista" de la noi, asta daca nu mi-o ia Gabita inainte. E greu sa faci sa iasa ceva dintr-un e21 (nu ma refer la aspect) e mult limitat fata de e30 la partea mecanica.
Urati-mi succes ca nu o sa mai fiu om dupa ce ii curat toata caroseria pana la tabla.

Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4 Pages V   1 2 3 > »   
Start new topic
Replies (1 - 66)
tomado e28 owner
post Apr 28 2009, 11:05 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Spor la treaba! thumbup1.gif Nu e usor sa refaci o masina de la 0, si se vede ca ai de lucru, nu gluma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Apr 28 2009, 11:39 PM
Post #3


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





iti doresc spor la treaba ca o sa ai nevoie si te sfatuiesc sa te orientezi spre un alt motor, e prea mare , prea greu si putere destul de mica (218hp) mai bine ii pui un M20 turbat sau de ce nu M50T biggrin.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 28 2009, 11:44 PM
Post #4


zijdelings geďnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (io`s @ Apr 29 2009, 12:39 AM) *
iti doresc spor la treaba ca o sa ai nevoie si te sfatuiesc sa te orientezi spre un alt motor, e prea mare , prea greu si putere destul de mica (218hp) mai bine ii pui un M20 turbat sau de ce nu M50T biggrin.gif

Sustin parerea lui io's. Singur avantaj a lui M30 e ca e ieftin. Desi nici M20 nu e scump, neturbat cel putin. Cu un M30 in fata masina va fi bun de mers inainte.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Apr 29 2009, 12:15 AM
Post #5


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



spor la treaba...dragster sau ??/


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Apr 29 2009, 04:52 PM
Post #6


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp





Masina o fac in principal pentru drift, din caza asta nu vreau sa o fac turbo, e mult mai greu de controlat o masina cu turbo. Daca voiam turbo clar puneam m50.
Eu zic ca m30-ul e cel mai potrivit pentru ce vreau eu, cu mici modificari gen serpi, cip, interne & volanta usurata. M20, M50 sunt cam slabute iar la v8, v12 nu ma gandesc din considerente de buget.

In ce priveste greutatea nu va faceti probleme, masina va avea greutatea distribuita aproape 50/50 pe punti wink.gif

edit: la partea de tinichigerie cam sunt in dubii... la cat e de ruginita ar trebui curatata toata pana la tabla, problema e ca nu stiu ce sa-i fac sa adere mai bine grundul, ar trebui matuita cumva tabla

This post has been edited by Rotti: Apr 29 2009, 04:58 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Apr 29 2009, 05:32 PM
Post #7


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



S A B L A R E

eu zic sa te mai gandesti cu motorul, daca o echilibrezi la greutate o sa fie ft grea masina per total

un m20 turbat dar cu presiune scazuta, astfel nu e greu de controlat, vei obtine putere/cuplu asemanatoare sau putin mai mare fata de un M30 dar cu greutate mai mica

pana la urma e treaba ta, eu/noi iti dam doar sfaturi

edit: eu cred ca te descurci la drift si doar cu un M20B25 in apele lui cu un LSD scurt , si asta fara sa faci modificari de greutate la caroserie


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Apr 29 2009, 10:32 PM
Post #8


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



da, la sablare nu m-am gandit, merci. ai idee aparatul cu care se sableaza e deplasabil? ca masina mea nu prea e smile.gif
daca ar fi sa ma gandesc la un motor care sa coste mai mult de 7-800 de euro ar fi v8-ul, totusi nu vreau si nici nu am sa investesc in masina asta o avere, vreau sa fie cat se poate de rezistenta, dar sa nu bag mai mult de cateva mii de euro in ea. supraalimentarea in cazul asta sunt de parere ca nu-si are rostul, costul unui kit turbo "reliable", nu doar pentru iesiri de vineri seara si liniute, ci pentru antrenament serios este de minim 2000e. Cu banii astia pot sa-mi fac franele sau intreaga articulatie + suspensie.
M20 2.5 am avut pe e21, cu blocant si pot sa zic ca nu e suficient de puternic pentru ce vreau eu. am mers cu e30 cu 3.5 si e cu totul altceva.
Merci mult pentru sfaturi, motorul nu l-am cumparat inca asa ca astept in continuare sugestii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 29 2009, 11:18 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Votez si eu cu monstrul M30 pentru un raspuns sigur la apasarea acceleratiei biggrin.gif
Cu distributia 50-50... crezi ca reusesti? Incerci sa tai din panoul frontal al habitaclului ca sa intre motorul mai in spate? Eu as incerca asta daca tot m-am apucat de treaba serioasa. Daca baia de ulei nu te lasa sa-l tragi in spate, din cauza puntii, ia baie+sorb de E34, ca are burta in fata.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Apr 30 2009, 12:12 AM
Post #10


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





CITAT(Rotti @ Apr 29 2009, 11:32 PM) *
da, la sablare nu m-am gandit, merci. ai idee aparatul cu care se sableaza e deplasabil? ca masina mea nu prea e smile.gif

nu stiu sa-ti spun.. cred ca nu prea e, exista si aparate mai mici insa nu stiu cat de performante sunt,
cauta si tu, intreaba ici-colo.. rupe netu'-n doua etc biggrin.gif la o adica faci un efort si duci caroseria la aparat ce mare smekerie, o bagi pe o platforma


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 30 2009, 08:32 AM
Post #11


zijdelings geďnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Apr 30 2009, 12:18 AM) *
Votez si eu cu monstrul M30 pentru un raspuns sigur la apasarea acceleratiei biggrin.gif
Cu distributia 50-50... crezi ca reusesti? Incerci sa tai din panoul frontal al habitaclului ca sa intre motorul mai in spate? Eu as incerca asta daca tot m-am apucat de treaba serioasa. Daca baia de ulei nu te lasa sa-l tragi in spate, din cauza puntii, ia baie+sorb de E34, ca are burta in fata.

TiL, nu ai o parerea deloc obiectiva cand vine vorba de M30 tongue.gif
Distributie de greutate poate se face cu niste saci de nisip in portbagaj tongue.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Apr 30 2009, 10:36 AM
Post #12


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



da, o sa duc caroseria la sablat pana la urma... oricum ii dau jos si aripile pe spate, asa ca o duc bucati smile.gif
o sa tai din panou, o sa modific si baia de e34 cu cativa cm daca e nevoie, o sa umblu si la timonerie. cardanul si puntea spate o sa fie de e34, bateria in porbagaj cat mai in spate, ranforsari serioase la suportii de punte si diferential, poate si rezervorul in portbagaj si s-ar putea sa ajung la un 55/45 poate chiar 50/50 cu plinul facut wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Apr 30 2009, 10:39 AM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



2,5 24 valve in stare buna e ok cred eu ,daca vrei ceva mai ieftin clar poti merge pe 3,5 M30,persoal insa as lua 2,5 smile.gif
asa acum:ce suspensii folosesti?cum vrei sa verifici repartizarea greutatii?nu sunt foarte sigur dar cred ca la un service care are ITP au niste minunatii care cantaresc masina,ce frane,blocant cu ce raport,roll cage banuiesc nu?am mai citit acum ce ai scris mai sus,cred ca ar trebui ranforsate mai toate prinderile:)
PS:de ce nu un urs?tongue.gif

This post has been edited by alex230ro: Apr 30 2009, 10:43 AM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Apr 30 2009, 10:43 AM
Post #14


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp





alex si sa ma trezesc ca face oil starvation? fara baffle in baie nu poti sa te invarti cu m50 ca nu-ti mai ajunge uleiul la culbutori. si oricum in ture un m30 rezista muult mai bine decat m50. Nu fac nicio combinatie cu m50 ca oricum nu e cu mult mai usor decat m30.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Apr 30 2009, 10:46 AM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



hmm pai stai faci masina de track sau de drift cercuri?smile.gif

http://www.davidmcintyre.org/the320.html

la o prima cautare pe net
M50 o avea dezavantajele lui dar eu il vad in fata unui M30 ,pe de alta parte M30 e ceva mai rezistent si mai ieftin
credeam ca e cu macar 10-15 kg M50 mai usor fata de M30
mai bag linkuri
http://www.dtmpower.net/forum/bmw-vehicles...ace-car-wa.html

http://www.racetep.com/e21.html

sincer te invidiez un pic:P

This post has been edited by alex230ro: Apr 30 2009, 10:49 AM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Apr 30 2009, 10:53 AM
Post #16


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



nu pot sa dau edit

nu urs pt ca n-as lucra cu placerea cu care surubaresc un e21 si pentru ca sunt atasat eu de masina asta si de e21 in general.

suspensie pe spate va fi de e34 ceva foarte dur iar pe fata daca nu reusesc alta combinatie voi comanda amortizoare de la bilstein si arcuri h&r pt e21. cu verificarea greutatii nu e greu, masor pe cantar pe rand puntile. frane pe spate de e34 540i cel mai probabil iar pe fata inca studiez... in cel mai rau caz discuri ventilate de 323 si etrieri cu 4 pistonase de volvo, pompa+servo de e34 si bineinteles repartitor reglabil. blocant cel mai probabil va fi 3.64 pt m30, o sa testez mai multe bineinteles.rollcage da, scaune scoica cat mai usoare. o sa o duc la cineva sa-mi sudeze "cordoane" cam la toate sudurile... planuri planuri... vedem cat din toate astea voi fi in stare sa fac.

merci pt linkuri, sincer nu prea le am cu googalitul ar trebui sa mai caut si eu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Apr 30 2009, 10:59 AM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



multa bafta ,sper sa am si eu intr-o zi rabdare sa ma apuc de asa ceva,din pacate nu prea ma omor dupa surubarit:)
PS:sti vreun E21 mai ieftin?parca m-as apu ca si eu odata cu tine laugh.gif

mda cu google le am eu mai mult na asta e smile.gif tehnica mai subtire

edit:am gasit E21 te mai stresez pe yahoo cand apari daca e laugh.gif

This post has been edited by alex230ro: Apr 30 2009, 11:06 AM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 30 2009, 09:18 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Da Bart, sunt bolnav dupa M30, n-am cum sa fiu obiectiv smile.gif
M30 are urmatoarele atu-uri peste orice alta alegere in 6 cilindri:
- cuplu
- fiabilitate/rezistenta
- pret de achizitie si costuri intretinere
- electrica simpla
Minusul major e greutatea dar se rezolva daca muta motorul mai inapoi, usureaza fata cat poate si muta ce poate in spate (bateria)

Presupun ca nu o sa foloseasca servodirectie. Mai usureaza cateva kile bune.
Puntea spate de E34 e mai greoaie, cred, ar ajuta si ea la echilibrare.

Si de la Mouse citire: http://videos.streetfire.net/video/BMW-E30....htm#commentTop


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post May 1 2009, 09:22 AM
Post #19


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



ba da Til ii pun servo, dar o sa fac o smecherie la alternator ca e greu tare, probabil ii pun unul mai mic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post May 1 2009, 09:47 AM
Post #20


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (TiL @ Apr 30 2009, 10:18 PM) *

In conditiile in care motorul chel fara anexe (alternator, servo, admisie, evacuare) are 137kg, deci hai sa zicem 160kg cu totul pe care le arunci pe fata si spatele e gol in aer oare ce se intampla? Normal ca masina merge pe totul drumul.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jun 15 2009, 01:57 PM
Post #21


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



masina o sa primeasca m60 v8 si cutie 6+1 in cele din urma.

This post has been edited by Rotti: Jun 15 2009, 02:06 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 15 2009, 05:27 PM
Post #22


zijdelings geďnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Rotti @ Jun 15 2009, 02:57 PM) *
masina o sa primeasca m60 v8 si cutie 6+1 in cele din urma.

thumbup1.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.dima
post Jun 16 2009, 04:07 AM
Post #23


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 10-April 08
From: Bucharest
Member No.: 1,579
Car: E34
Engine: M50 2.5 200cp



Felicitari pentru achizitie wink.gif e un "ansamblu" mai mult decat superb.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jun 18 2009, 11:09 AM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Fortza ! biggrin.gif
Daca nu ma insel, in viitorul apropiat tu o sa fii posesorul singurului e21 v8 din Ro ( singurul pana in momentul de fata ).

Succes maxim !


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jun 19 2009, 04:39 PM
Post #25


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



stai ca deocamdata e o tigaie fara roti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 20 2009, 04:14 PM
Post #26


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



ce m60 e ? 3.0 4.0 ?


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jun 20 2009, 11:36 PM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



m60b40 smile.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 21 2009, 08:48 PM
Post #28


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



nais cool.gif spor la treaba !


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 21 2009, 09:37 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu ţi se pare totuşi un motor prea mare şi prea greu pentru E21? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jun 21 2009, 11:09 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Priveste filmuletele mai vechi cu LAF-ul rosu pe vremea cand avea motorul pe care il are si rotti, ca sa intelegi ce treaba face motorul ala pe o caroserie usoara. smile.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 21 2009, 11:25 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Şi ce aderenţă avea? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jun 22 2009, 01:17 AM
Post #32


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



o sa am 50/50 distributia greutatii si gume 255 pe spate asa ca eu zic ca nu o sa am probleme cu aderenta. ca s aiti formezi o idee despre cum va veni motorul, mut panoul ignifug cu 10 cm mai in spate iar motorul aproape ca se va sprijini pe el.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fistaccio
post Jun 30 2009, 02:39 AM
Post #33


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 251
Joined: 18-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 2,335
Car: E21
Engine: M10 1.8 98CP



Bafta la proiect, o sa fie ceva unic in romania si cu adevarat fortza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sconx
post Jul 14 2009, 01:29 PM
Post #34


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 103
Joined: 31-October 08
From: BUCURESTI
Member No.: 2,295
Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46
Engine: M 10 200 cp



QUOTE (fistaccio @ Jun 30 2009, 03:39 AM) *


Inspira-te.Eu restaurez un model d-asta (2002) anterior lui E 21 si am gasit asta total aiurea.Poza nu prea are informatii.Ideea e ca se poate.BMW 2002 cu motor de M 5 V8. spiteful.gif
Sa-mi zici unde sablezi caroseria(mai putin aia din Snagov)
Si probabil stii masinile astea nu aveau spatiu mult, cel mai mare motor stock fiind in 4 cilindri de 2000 cm3 (M10)

This post has been edited by sconx: Jul 14 2009, 01:35 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 14 2009, 07:28 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Modificările astea extreme nu prea au sens.

Un 2002 cu motor de M5 E39 nu este controlabil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rostil
post Jul 15 2009, 06:32 AM
Post #36


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 82
Joined: 20-January 08
From: Iasi
Member No.: 1,422
Car: E28
Engine: M20B20



Ciupanezule, postul tau de fapt trebuia sa zica cam asa:
Modificarile astea extreme ma calca pe nervi.
Un 2002 cu motor de M5 n-o sa am niciodata fiindca n-as putea sa-l controlez.


Baieti, continuati cu fabricarea viselor!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Jul 15 2009, 07:44 AM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



si cainele din poza are o nedumerire..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jul 15 2009, 08:54 AM
Post #38


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



QUOTE (Ciupanezu @ Jul 14 2009, 08:28 PM) *
Modificările astea extreme nu prea au sens.

Un 2002 cu motor de M5 E39 nu este controlabil.

sunt de acord cu tine.
ca sa il poti face sa stea pe drum trebuie sa umblii la ecartament / ampatament si la modul in care e distribuita greutatea pe punti. + jante, frane, suspensie. + ceva aerodinamica. la ampatament nu ai ce sa ii faci, in rest e loc de modificari.
la mine marea dilema e ecartamentul. vreau sa il maresc cu 10-15 cm si nu stiu cum sa fac evazarile sa arate cat mai stock.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 15 2009, 10:51 AM
Post #39


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (rostil @ Jul 15 2009, 07:32 AM) *
Ciupanezule, postul tau de fapt trebuia sa zica cam asa:
Modificarile astea extreme ma calca pe nervi.
Un 2002 cu motor de M5 n-o sa am niciodata fiindca n-as putea sa-l controlez.


Baieti, continuati cu fabricarea viselor!


laugh.gif

Eu vorbesc în cunoştinţă de cauză, nu din vise.

Am condus M5 E39, este o maşină foarte brutală şi foarte rapidă.

Nu cred că ai de ce să vorbeşti de sus cu privirea la controlul unei maşini, nu cred că eşti vreun şofer de raliu.

A pune un astfel de motor pe o caroserie atât de uşoară este o exagerare.
Ai condus vreodată o maşină de 400 cp?

În viaţă trebuie să gândeşti şi un pic realist, nu să visezi posterele de pe pereţi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sconx
post Jul 15 2009, 01:41 PM
Post #40


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 103
Joined: 31-October 08
From: BUCURESTI
Member No.: 2,295
Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46
Engine: M 10 200 cp



QUOTE (Ciupanezu @ Jul 15 2009, 11:51 AM) *
laugh.gif
[/color][/b]

Mai exact nu e vorba de un 2002, e vorba de un E 21 succesorul....
Hmmm e cam usor 2002-ul, m-am uitat in talon si scrie MASA 970 kg......

This post has been edited by sconx: Jul 15 2009, 01:51 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jul 15 2009, 07:05 PM
Post #41


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



a mea are 1030 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rostil
post Jul 15 2009, 10:04 PM
Post #42


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 82
Joined: 20-January 08
From: Iasi
Member No.: 1,422
Car: E28
Engine: M20B20



Ciupi, ce-am condus eu sau ce fel de sofer sunt are prea putina importanta.
Exagerata imi pare grija pe care o porti tu co-forumistilor. Iar felul in care dai verdicte bazate pe faptul ca ai condus un M5 e criminal.
Oricum, inca odata, baieti va doresc succes in tentativa de a aseleniza la bordul unui bmw!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 15 2009, 10:23 PM
Post #43


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Cred că eşti puţin dezorientat sau confuz, permite-mi să te ajut. wacko.gif

Eu nu port de grijă pe internet nimănui, doar îmi expun punctul de vedere.

Dau verdicte pe baza experienţei pe care o am la volanul multor maşini puternice şi pe baza unui mic exerciţiu de logică.

O maşină foarte puternică dar foarte uşoară nu este uşor de controlat pentru nimeni.
O astfel de maşină nu va fi stabilă la viteză mare, nu va fi uşor de condus nici măcar la viteze relativ mici din cauza puterii foarte mari pe o caroserie uşoară.
Distribuţia egală a greutăţii nu este chiar atât de uşor de pus în practică, plus că ajungi să investeşti o sumă enormă dacă vrei ca maşina să stea cât de cât bine pe şosea şi să şi frâneze.

Un motor de M5 E39 are 400 cp.
Dacă nu ai condus niciodată o maşină de 400 cp, nu ai cum să înţelegi cât de brutală este o astfel de maşină.
Iar dacă este atât de brutal pe o caroserie de ~ 1800 kg, oare cum va fi pe o caroserie de 1 tonă?

This post has been edited by Ciupanezu: Jul 15 2009, 10:24 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jul 15 2009, 11:39 PM
Post #44


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (rostil @ Jul 15 2009, 11:04 PM) *
Oricum, inca odata, baieti va doresc succes in tentativa de a aseleniza la bordul unui bmw!

Priceless. Ma tavalesc pe jos de ras. laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rostil
post Jul 16 2009, 07:02 AM
Post #45


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 82
Joined: 20-January 08
From: Iasi
Member No.: 1,422
Car: E28
Engine: M20B20



Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp?
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jul 16 2009, 09:42 AM
Post #46


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (rostil @ Jul 16 2009, 08:02 AM) *
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it.

Da' neaparat cu tractiune spate ca sa inventezi si un nou sport: drift cu trotineta ca la noi si asa vad ca a devenit sport national pe langa scuipatul de seminte lungime. laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 16 2009, 10:43 AM
Post #47


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (rostil @ Jul 16 2009, 08:02 AM) *
Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp?
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it.


Alea se numesc argumente, e trist dacă nu eşti în stare să răspunzi în aceeaşi manieră.

Nu, n-am condus aşa ceva. Tu ai condus?

Mult succes îţi doresc, adevărul este că montarea unui motor de M5 e o adevărată realizare. laugh.gif
Ce contează că nu te poţi folosi de puterea lui, arată totuşi bine când deschizi capota.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jul 16 2009, 01:59 PM
Post #48


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (rostil @ Jul 16 2009, 08:02 AM) *
Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp?
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it.


Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rostil
post Jul 16 2009, 04:54 PM
Post #49


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 82
Joined: 20-January 08
From: Iasi
Member No.: 1,422
Car: E28
Engine: M20B20



Masinile de care aminteam sunt argumente, pentru " a vulgar display of power" biggrin.gif Exista, merg, iar un 2002 de 400cp e aproape banal pe linga ele. Daca sconx va reusi e o cu totul alta discutie, iar eu nu am facut altceva decit sa-i tin pumnii.
Chiar nu inteleg, de ce te incapatinezi sa demonstrezi ca ar avea vreo importanta parerea ta? Crezi ca dupa ce a citit postul tau s-a dus in garaj, a scos dihania aia de sub capota si a pus un M10 pentru a face masina controlabila?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 16 2009, 07:40 PM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



A zis că poza aia a găsit-o întâmplător, nu a pus el motor de M5 E39 pe 2002.

Nu cred că înţelegi ideea unui forum.
Forumul este pentru păreri, discuţii, nu pentru aplauze şi laude.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jul 16 2009, 08:25 PM
Post #51


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Oameni buni, faceti un topic separat cu treaba asta, ca deja i-ati facut varza topicul lui Rotti... Ciupanezule, ai putea face un topic in care sa ne zici ce configuratii de masini avem dreptul sa visam tongue.gif Si eu vreau sa-mi pun pe masina in viitor cel mai mare motor diesel pe care il gasesc made by BMW, si poate ma trezesc ca nu am voie no.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 16 2009, 08:43 PM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Suntem pe internet, de unde atâta rigoare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jul 16 2009, 09:56 PM
Post #53


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



din bun simt poate

QUOTE (Ciupanezu @ Jul 15 2009, 10:23 PM) *
Distribuţia egală a greutăţii nu este chiar atât de uşor de pus în practică, plus că ajungi să investeşti o sumă enormă dacă vrei ca maşina să stea cât de cât bine pe şosea şi să şi frâneze.

pt asta exista frane de M5, seria 8 si altele. intereseaza-te si ai sa ramai surprins de preturi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 16 2009, 10:21 PM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu cred că am dat dovadă de nesimţire, am vorbit civilizat.

Vorbeşti de piese sh de pe maşini dezmembrate?

This post has been edited by Ciupanezu: Jul 16 2009, 10:24 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jul 16 2009, 10:33 PM
Post #55


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



etrieri sh, garnituri noi, placute & discuri noi pt m5 e34 aproximativ 500e asta ar fi un exemplu. daca opresc o masina de 340 cai si 1700 kg vor fi ok pt una de 400 cai si 1200 kg zic eu

This post has been edited by Rotti: Jul 16 2009, 10:34 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jul 16 2009, 11:05 PM
Post #56


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (Rotti @ Jul 16 2009, 11:33 PM) *
etrieri sh, garnituri noi, placute & discuri noi pt m5 e34 aproximativ 500e asta ar fi un exemplu. daca opresc o masina de 340 cai si 1700 kg vor fi ok pt una de 400 cai si 1200 kg zic eu

rotti, spor la munca, iar daca o sa ai probleme cu repartizarea greutatii o sa rezolvi cu 2 saci de ciment in portbagaj.
cat despre ciupanez doar vorbe bune.
mi ma promis mie ca nu mai intru pe forumul asta pentru ca de o bucata de vreme si eu o ard mai mult in off topic decat ceva concret.
tu daca ti ai pus in gand sa faci treaba asta..baga mare, nu te impiedica de vre un ciot din asta care are e39 si i se pare blasfemie ca un motor de e39 sa ajunga pe un cazan din 82 83. si caren u tine cont ca a lui masina facuta la presiune precum o sticla de bere din plastic. singura diferenta e ca dupa ce ocnsumi berea sticla se recicleaza, el nici macar la fier vechi nu si paote da masina. poate la vre o fabrica de pahare de unica folosinta.
asi vrea sa vad totusi sugestii si propuneri de la userii care chiar mai stiu ceva mecanica si care se mai pricep la ceva, care chiar pun mana si fac cand e nevoie. suntme destui care in iernile cand era frigul mai mare noi eram pe sub masini.
iar cei care folosesc patentul sa scoata morcovii din pamant, sau sau surubelnita speciala sa desfaca pc-ul...sa si indrepte privirile catre altceva...gen forumuri de telenovele...
spor la munca. eu am icnrederea c o sa iasa foarte bine.
o sa fie o masina pentur fun excelenta


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 16 2009, 11:16 PM
Post #57


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Eşti chiar obraznic.

N-ai argumente să mă contrazici dar vorbeşti de maşina mea de parcă ar fi vreun gunoi.

Nu poţi să fii respectat dacă nu respecţi la rândul tău.

Aici suntem cumva pe 4tuning, nu putem discuta civilizat despre un subiect?
E topic de aplauze, laude şi cumetrii?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jul 16 2009, 11:21 PM
Post #58


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



http://memimage.cardomain.com/ride_images/...70175_large.jpg


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Jul 17 2009, 12:23 AM
Post #59


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=42613
uitati-va aici si calmati-va lnr (1).gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jul 17 2009, 01:10 AM
Post #60


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Mie mi se pare o treaba de toata lauda sa faci din bucati (fie ele si sh, ca doar nu toata lumea are bani de noi) masini de putere care sa faca furori. Masinile stock sunt de regula un compromis intre performante, pret, consum, fiabilitate, etc. In functie de ce scop urmaresti, iti poti face masina ideala. Si nu ar trebui sa obiecteze nimeni nimic.
@Ciupanezu: nu e un gunoi masina ta sub nicio forma smile.gif Doar ca unii prefera masinile din "garda veche". Si cu o masina de 25-30 de ani traiesti viata mai intens. Iar daca ii poti pune o inima noua si o aduci la performante actuale e si mai bine tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 17 2009, 10:22 AM
Post #61


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (tomado e28 owner @ Jul 17 2009, 02:10 AM) *
Mie mi se pare o treaba de toata lauda sa faci din bucati (fie ele si sh, ca doar nu toata lumea are bani de noi) masini de putere care sa faca furori. Masinile stock sunt de regula un compromis intre performante, pret, consum, fiabilitate, etc. In functie de ce scop urmaresti, iti poti face masina ideala. Si nu ar trebui sa obiecteze nimeni nimic.

Eu n-am zis că Rotti n-ar trebui să-şi pună un motor mai mare, eu m-am referit doar la ideea de a pune un motor de M5 E39 pe o maşină foarte uşoară.
Atunci când vrei să faci o treabă de calitate şi cauţi performanţa, investiţia este pe măsură.
Dacă nu prea ai bani de piese noi, cam greu să ajungi la maşina ideală.

QUOTE (tomado e28 owner @ Jul 17 2009, 02:10 AM) *
@Ciupanezu: nu e un gunoi masina ta sub nicio forma smile.gif Doar ca unii prefera masinile din \\\"garda veche\\\". Si cu o masina de 25-30 de ani traiesti viata mai intens. Iar daca ii poti pune o inima noua si o aduci la performante actuale e si mai bine tongue.gif


Nu mă îndoiesc că mulţi oameni iubesc maşinile vechi.
Prin trăieşti viaţa mai intens ce înţelegi? Că le repari mai des? Asta nu e o bucurie.
Normal că e o plăcere să repari câteodată la maşină dar să nu te poţi baza pe ea în orice situaţie nu este o chestie pozitivă.

Am observat că mulţi de pe acest forum privesc maşinile mai noi ca pe nişte gunoaie.
Mi se pare o generalizare stupidă.

This post has been edited by Ciupanezu: Jul 17 2009, 10:31 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 17 2009, 02:01 PM
Post #62


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (Ciupanezu @ Jul 17 2009, 11:22 AM) *
Prin trăieşti viaţa mai intens ce înţelegi? Că le repari mai des? Asta nu e o bucurie.


Nu e o bucurie. Daca stau bine si ma gandesc e un lux wink.gif Cati isi mai permit sa piarda timpul cu bibilitul masinii? Uite-asa ajungem sa ne plimbam cu cazane de plastic, supradimensionate ca sa iasa alea 5 stele a ENCAP si sa nu pierdem timpul cu reparatii, ca le repara service-urile pe banii pe care-i producem fiind atat de ocupati.

Eu duc dorul unor reparatii la masina (E adevarat, ca nici reparatii saptamanale nu mi-ar placea biggrin.gif), ca anul asta nu prea am servit-o si incepe sa ceara, dar daca o sa treaca pe planul doi, o las asa. Chiar daca mai scartaie, pot sa spun ca-i de incredere si daca am treaba in celalalt capat de tara deseara, pot sa ma sui in ea ii pun benzina si plec, abia asteapta wink.gif Nu mai zic de aprecierea de care se bucura intre prieteni batranelul, chiar daca fetele ma mai intreaba cand or sa ma vada cu un botos dintr-asta mai nou smile.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jul 17 2009, 03:12 PM
Post #63


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Daca ai o masina de ceva timp, si reusesti sa repari cu raspundere toate deficientele, nu mai are voie sa te lase in drum. De ce sa nu fii mandru de o masina la care ai mesterit cu manuta ta fie vara, fie iarna si ai adus-o pe linia de plutire? M-as simti mai bine intr-o masina abia luata din showroom? Nu cred... Eu nu cred ca sunt gunoaie masinile mai noi, chiar daca sunt facute pentru consum si nu vor prinde varsta de 25-30 de ani. Macar pe forumul asta mai sunt oameni care-si "opereaza" personal masina, si nu te sfatuiesc sa mergi la service pentru orice problema. Nu stiu ce impresie ti-ai facut tu (Ciupanezu), dar in general e invers. Toti sunt mandri de masinile lor de plastic, pe care doar le dau cu spray-uri, in rest e sfant service-ul, la reprezentanta daca se poate, si pentru care o masina mai veche de 15 ani e o fosila periculoasa laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 17 2009, 09:04 PM
Post #64


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Eu vorbeam de atitudinea celor care postează pe acest forum.

A lucra mult la maşină nu este o chestie de mândrie pentru că nu stă toată lumea la curte încât să aibă posibilitatea de a lucra personal la maşină.
Poţi să fii mândru de o maşină pe care ai adus-o pe linia de plutire indiferent de cine a făcut manopera, important este faptul că ai transformat o maşină şi i-ai prelungit viaţa.

Normal că nu trebuie să mergi la service pentru orice problemă, însă multe lucruri nu le poţi face în faţa blocului.

Am observat că ăsta a devenit un motiv de laudă: "Eu îmi repar singur maşina, nici nu-ţi poţi da seama câte ore am stat sub maşină etc. etc"
Recondiţionarea corectă a unei maşini nu se face în faţa blocului şi nu se face cu un buget mic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Jul 26 2009, 06:08 PM
Post #65


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



Da....sunt multi care isi repara singuri masinile,unii au si garaje nu neaparat in fata blocului,....si sunt si foarte multi care nu au habar si se dau rotunzi peste tot dar de fapt vorbesc din basme si gugle biggrin.gif.pentru unii e o placere sa lucreze pe la masina cand se plictisesc si tot timpul cauta cate ceva de facut.

This post has been edited by eugene12: Jul 26 2009, 06:10 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 26 2009, 08:07 PM
Post #66


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Cred că vroiai să spui că sunt puţini cei care sunt în stare să-şi repare singuri maşinile.

Sunt mulţi care se numesc mecanici şi nu sunt în stare să schimbe nişte filtre, cu atât mai mult habarnişti care se laudă pe net că îşi repară singuri maşinile dar de fapt nu ştiu să dea o roată jos.

This post has been edited by Ciupanezu: Jul 26 2009, 08:09 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jul 26 2009, 08:45 PM
Post #67


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Aici îţi dau dreptate biggrin.gif Oricum, nu orice poţi face singur. Nici nu cred ca e relevant. Important e sa iţi menţii masina intr-o stare bună, atât optic, cât şi mecanic, nu cine face asta. De lăudăroşi şi ipocriţi e plină ţara. Şi deja deja s-a dezbătut cam mult treaba asta. Eventual facem un nou topic:"Cu şi despre mecanici" sau "Mecanicul din mine" laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th June 2025 - 12:10 PM