IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Dricul afumat, ..si turbat..
CRM112
post Mar 20 2009, 11:12 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Dupa cum scriam mai devreme si s-a inchis drăcia asta de fereastra, reiau pe scurt:

- mi s-a luat de 7
- voiam un 5'ar de 2.5l 192 cp, cu trapa si aer

- am gasit un 5'ar cu aer, altul cu trapa
- am luat un diesel smile.gif in tara sunt foarte multe dieseluri dotate interesant

Imi regret un pic motorizarea dar niste ganduri duioase cum ca as putea monta in conditii ~stress-free un 3.0d (+step smile.gif ) sau un 2.5i mi-au dat ceva nadejde. Docamdata orăcătania rămāne aşa, se mişcă si motorul e bun.

Cum nu exista masina sh fara necesar de investitii, enumar problemele:
1 parbriz crapat
2 lichid servo = pis_tul boului , cauza din care cred ca scuipa lichidul
3 pierde ceva lichid racire
4 amortizoare moi
5 necesar de discuri si placute
6 amortizoarele de la geam la haion
7 alt brat stergator si ceva mecanism prin interior (el merge, dar a fost vandalizat)
8 un brat pt. prinderea plasei de bagaje
9 un geam la un proiector
10 tinichiderie...a ajuns-o vārsta....

Ca sa enumar si partile interesante:

fabricatie 11.1994
geamuri cu tentă verzuie
luneta ionizată de bun simţ
ceva cabluri tv trase prin interior
trapa functionala
interior in ~mint condition, cu lemn piano black (cred) si piele neagra in stare buna
scaune incalzite (pana acum am vazut butoane ce se apasa si raman pe pozitie on/off, aici e pe sistem click, la fel ca la comenzile de aer)
faruri reglabile
shadowline
oglinda retrovizoare electrocrom
one touch la tot
plasa bagaje retractabila in 2 zone
2 X airbag
"bixenon" smile.gif
"OEM look angel eyes" smile.gif cu sticla clara
proiectoare functionale
semnalizatoare "OEM smoked" smile.gif pe fata
semnalizatoare "owner smoked" laugh.gif in rest
scut plastic
sa nu uit...facelift
turbina arata bine
are un dvd in bord pe care-l voi schimba
are un woofer Blaupunkt

km 320.000.

Pana in acest moment masina a primit jantele de 8'ar cu cauciucuri Dunlop.
Mai are de primit (de montat):
- inele cromate
- HU Pioneer si boxele+tweeterele aferente,
- un alt woofer (cred)
- o toba cu tips dublu (multumesc Interceptoru' smile.gif ) ca sa sufle fumul in ochii celor din spate (glumesc.....)
- volanul Alpina
- măciulia de schimbator de la acelaşi "furnizor" ca mai sus smile.gif
- suspensie sport (cel putin pe fata)

Undeva inainte de astea se vor rezolva punctele 2-7 cu prima ocazie de vreme buna si timp liber.

Voi pune si poze; nu am facut personal deloc pana acum.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
11 Pages V   1 2 3 > »   
Start new topic
Replies (1 - 99)
CRM112
post Mar 20 2009, 11:18 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



hop-hop ... Dracul la mijloc
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 20 2009, 11:49 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Felicitari pentru achizitie smile.gif


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Mar 20 2009, 12:17 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Sa o stapanesti sanatos!

Poze cu interiorul nu pui?

Cu 7-arul ce ai facut?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Mar 20 2009, 12:25 PM
Post #5


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



frumos !


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Mar 20 2009, 01:27 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP





bravo....sa o stapanesti sanatos si fara incidente... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Mar 20 2009, 06:05 PM
Post #7


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



hehe, a primit si topic Bavareza. sa o stapanesti sanatos, inca o data-ti zic, nu e o alegere deloc rea, chiar daca te necajim noi cate putin. o facem prieteneste, nu sa te suparam. iar faptul ca e break, o face sexoasa, din punctul meu de vedere. plus ca poti dormi in ea la intalnirea de la munte, iar suspensia dhidraulica de pe spate o face sa nu...scartaie cand se misca sus-jos pe loc (hatza-hatza tongue.gif ).


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 20 2009, 06:24 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



va multumesc pt. aprecieri; o iubesc smile.gif

am cautat tourer in mod deosebit, as fi vrut benzina, dar pana la urma......asta e.... mor cand merg pe strazi inguse cu geamurile deschise si aud cronc-cronc sad.gif . O iubesc atunci cand merg cu geamurile inchise si o urc in 4500...parca e v8 turbo laugh.gif

Nu mai are instalatia hidraulica la suspensia spate; n-am vrut-o, nu am vrut masina cu asa ceva montat. Ma sperie intretinerea sistemului smile.gif

am sa pun si poze din interior...candva smile.gif

7-arul e trist rau; asteapta stapan sau coasa deasupra trapei sad.gif mi se rupe inima cand ma gandesc. Chiar nu pricep de ce fuge lumea de e32 ca de drac, e un e34 mai spatios cu motor onorabil si cu un + la stabilitate. Cer mult 1800 pe el? in fine...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 20 2009, 07:35 PM
Post #9


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



E32 cu motor peste 3000cmc e ca o femeie frumoasa dar cu un standard de viata care putini isi permite sa intretine.

Sa stapanesti fara incidente masina cea noua, eu zic ca nu e caz sa modifici prea mult. E diesel dar e diesel cu 6 cilindrii. Las-o asa, mai ales daca motor e bun.
ps. daca pui chestii alpina pe ea o sa mai fac un pic de misto tongue.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 20 2009, 10:23 PM
Post #10


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





e clar trebe sa te tragi cu fratimiu .....pe 400 metrii ...mult fum mult ulei ars.... feeling de "pe camp la plug" dinastea.... laugh.gif

ON: ce fel de interior arE ?daca doresti scaune recaro de e34 sa mi zici .!

LE : stii ca merge si pe ulei vegetal nu ? laugh.gif pute ca dracu din cate am inteles dar cica functioneaza chiar mai bine ca motorina! mai demult m-a fascinat treaba asta,si cautand pe net am dat de acest mercedes cobra din SUA care m-a amuzat teribil laugh.gif


http://www.hempcar.org/

This post has been edited by ionusunt: Mar 20 2009, 10:27 PM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Mar 20 2009, 10:56 PM
Post #11


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



Ce misto sunt farurile cu lupa, fara smiley biggrin.gif

S-o stapanesti sanatos, eu stiu cat te-a framantat aceasta "noua" masina, si sper sa te bucuri din plin de ea. Drumuri bune sa ai!

This post has been edited by Sportivu: Mar 20 2009, 10:58 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 23 2009, 03:44 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



@ionusunt ..m-ar interesa scaunele dar fix alata-ieri am intrat intr-o etapa macabra :| interesant in rest ceea ce spui smile.gif

@bart ok..pun volanul, scot sigla smile.gif

@sportivu multumesc de urari, oricum de ce imi era frica nu am scapat (bani de investit), asa ca...


dupa ceva alergatura in afara orasului week-endul asta constat urmatoarele:

pro
210km/h [check]
v. de croaziera 140km/h [check]
feeling general ok [check]

contra
directie imprecisa, un amortizor impuscat (cade aiurea spre stanga frata din balans sus-jos pe valurile de pe A1)
s-a aprins checkul de placute (cred ca pt. spate)
s-a udat RAU...acum da pe afara la imbinarea dintre bara si ... bara...deasupra proiectorului; picura ceva, de undeva pe lonjeron si pe ce mai e pe acolo. Suspectez ceva furtune imbatranite (SPER). Apa e la nivel, uleiul tot pe acolo. Trebuie sa-mi fac timp s-o bag undeva la o verificare.
Directie nesimtit de tare/dură

...apa...paie si bataie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 30 2009, 08:54 AM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



@ilie - multumesc pt. stopuri biggrin.gif ieri, in loc sa apar la intalnire am stat in casa sa frec la semnalizatoare cu smirghel fin, ca apoi sa aplic aproximativ 5 straturi de vopsea rosie pentru stopuri, desigur, procedura efectuata profesional, caci la final am aplicat 3 straturi de lac smile.gif
Probabil ca daca faceam sambata sau azi miscarea, nici nu "plangea" vopseaua..m-am cam grabit si de principiu nu lucrez duminica sad.gif Altfel...arata binisor, am sa pun si o poza

In continuare masina se uda sad.gif lichidul servo trebuie schimbat urgent, si de asemenea ceva furtune si coliere. Sper sa-i treaca smile.gif

l.e. am uitat sa va povestesc din ciclul "īntāmplări cu gherghina" cum a evoluat prima ei spalare la perii (si trebuia sa-mi dea prin cap): m-am umplut de apa.... din 4 guri de evacuare a apei de la trapa, 3 sunt infundate sad.gif am incercat cu 1.5m de sarma otelita sa fac loc, dar se pare ca am nevoie de un cablu mai lung, poate si un pic mai gros

This post has been edited by CRM112: Mar 30 2009, 08:58 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Mar 30 2009, 01:52 PM
Post #14


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD





sau jet de apa...


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Mar 30 2009, 02:52 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



jet de aer?smile.gif la o vulcanizare sa ai rogi,altfel sarma + rabdare sau Mr Muscolo laugh.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Apr 12 2009, 12:34 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara smile.gif

ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea, numai depasiri lansate sad.gif

l.e.: se pot observa noile stopuri biggrin.gif

This post has been edited by CRM112: Apr 12 2009, 12:38 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Apr 13 2009, 12:23 AM
Post #17


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (CRM112 @ Apr 12 2009, 01:34 PM) *
mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara smile.gif

ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea
, numai depasiri lansate sad.gif

l.e.: se pot observa noile stopuri biggrin.gif

vrei sa spui ...pe camp la aratura laugh.gif
am vazut stopurile live arata bine deci se confirma tongue.gif misto de tot trapa aia imensa smile.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Apr 14 2009, 11:00 AM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea.

Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? blink.gif huh.gif

se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta smile.gif

altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane biggrin.gif

Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii smile.gif sper sa decurga bine, dar prevad ca va trebui sa scot bandourile si posibil sa ma impotmolesc acolo sad.gif urasc "in depth ... engeneering" smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Apr 14 2009, 02:50 PM
Post #19


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (CRM112 @ Apr 14 2009, 12:00 PM) *
in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea.

Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? blink.gif huh.gif

se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta smile.gif

altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane biggrin.gif

Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii smile.gif sper sa decurga bine, dar prevad ca va trebui sa scot bandourile si posibil sa ma impotmolesc acolo sad.gif urasc "in depth ... engeneering" smile.gif

sper ca nu carpesti zgarieturi cu vopsea visinie.....


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Apr 14 2009, 03:38 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



carpesc rugina pana o vopsesc integral in ceva gen impala brown

azi am gasit o zgarietura alba pe ea badtaste (9).gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Apr 15 2009, 01:31 AM
Post #21


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (CRM112 @ Apr 14 2009, 04:38 PM) *
carpesc rugina pana o vopsesc integral in ceva gen impala brown

azi am gasit o zgarietura alba pe ea badtaste (9).gif

vezi sa nu faci excrementul praf laugh.gif

This post has been edited by ionusunt: Apr 15 2009, 01:32 AM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jun 18 2009, 12:00 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



nu-l fac, m-am razgandit si hotarat (deocamdata smile.gif ) la un gri din asta nou si inchis unde vreau sa intre si ceva din culoarea de acum (reflexii de "grena" sau cum se cheama).

Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Jun 18 2009, 03:37 PM
Post #23


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



mai bine tine 7-le si vinde-o pe asta

no offence
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 20 2009, 10:33 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Te-am văzut mai devreme. smile.gif

This post has been edited by Ciupanezu: Jul 20 2009, 10:34 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 21 2009, 09:29 AM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



confirm biggrin.gif trebuia sa faci un semn; opream la o bārfă.

in alta ordine de idei am schimbat vineri intinzatorul de la rola si pt. ca mergea prea bine masina s-a stricat ceva si nu se mai aprind pozitiile fata-spate pe stanga. Are cineva vre-o idee....care-ar fi cauza?

Altfel, am iesit la o croaziera. In plan apropiat s-a infliltrat in poza un rezident al locului care cu o saptamana in urma era in aceleasi haine, cu acelasi mers smile.gif

This post has been edited by CRM112: Jul 21 2009, 09:31 AM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 21 2009, 09:32 AM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu eram cu masina mea, eram cu un amic cu un 206. smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 21 2009, 09:38 AM
Post #27


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (CRM112 @ Jul 21 2009, 10:29 AM) *
in alta ordine de idei am schimbat vineri intinzatorul de la rola si pt. ca mergea prea bine masina s-a stricat ceva si nu se mai aprind pozitiile fata-spate pe stanga. Are cineva vre-o idee....care-ar fi cauza?

O siguranta?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jul 22 2009, 01:43 AM
Post #28


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (bartro @ Jul 21 2009, 10:38 AM) *
O siguranta?

sau contacte imperfecte/coclite/ruginite ?

PS : dormeam cand m-ai sunat smile.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 22 2009, 09:14 AM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



sa ma uit; aseara am deslusit din germana care siguranta e pentru pozitii; intr-adevar sunt grupate stanga fata-spate si nu cum credeam: o siguranta pt. pozitii fata, alta pt. spate.
Altfel si semnalizatorul pt. stanga a luat-o razna si are un "ritm accelerat".

Care contacte?
Raspunde la telefon... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 22 2009, 10:27 AM
Post #30


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



La dacia parca erau grupate fata / spate, cu rezultat ca mai vezi cat o dacie la care nu merg pozitii pe spate si sofer nu isi da seamna. E mai buna solutia alesa de BMW in caz asta. Daca si semnal e afectat, poate o fi ceva mai complex.. iti merg toate becuri de la semnal? Ai grija, vad ca te cam urmaresc probleme electrice..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 22 2009, 10:30 AM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (CRM112 @ Jul 22 2009, 10:14 AM) *
Altfel si semnalizatorul pt. stanga a luat-o razna si are un "ritm accelerat".


S-ar putea să nu mai meargă semnalul dreapta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 22 2009, 10:56 AM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



semnalul dreapta merge perfect, stanga nu. Am sa ma uit sa schimb siguranta, poate are cumva legatura semnalul cu pozitiile. Pe lista de denumiri n-am gasit siguranta decat pentru "avarii".

Poate e modelul rustic de check control fara afisaj smile.gif imi spune semnalizatorul ca ceva nu-i ok pe stanga. Sa fim optimisti smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jul 22 2009, 11:10 AM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Daca iti merge accelerat inseamna ca nu merge un bec de semnalizare pe partea respectiva, fie fata, fie spate. Pune avariile si uita-te sa vezi care nu functioneaza. Cat despre pozitii, daca lasi masina cu semnalizarea pusa pe stanga sau pe dreapta (am mai patit asta accidental) ramane pozitia fata-spate pe partea aceea. Asa ca au circuit separat si au legatura si cu maneta de la semnalizare...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 22 2009, 11:27 AM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



am sa revin cu breaking news cand le voi avea smile.gif

multumesc

This post has been edited by CRM112: Jul 22 2009, 11:27 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 21 2009, 04:33 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



foarte pe scurt
evident ca aveati dreptate cu becul si siguranta. sml (1).gif
Am avut o problema la bec pt. ca aveam "pe stoc" unul cu aceleasi specificatii tehnice ca defunctul, dar cu capul mai mare si nu l-am putut introduce adecvat to_pick_ones_nose2.gif asa ca merg cu becul pe afara...marog, in trafic nu se vede cand semnalizez. Mai enervant e pe autostrada....trebuie sa "incalzesc" faza lunga inainte de depasiri.

intre timp am montat si galagia de woofer, sunt relativ multumit de zgomotul produs dar mi s-a rupt fara avertizare piedica de la prostia aia care acopera portbagajul.

Acum sufar ca-s intro pasă execrabila cu veniturile si sunt foarte in urma cu mentenanta la masina....nici asigurare nu mai am sad.gif Ultimul drum a fost la Topoloveni week-endul trecut si m-am simtit ca un infractor. Am plecat cu gandul ca-mi inchei la o benzinarie o asigurare pe o luna.....in mintea mea credeam ca se poate la prostiile alea de birouri de le-au facut in unele omv-uri.

M-am razgandit totusi cu nuanta de vopsea, numai ca nu stiu cum se numeste smile.gif Daca cineva stie il rog sa-mi spuna si mie. (sper ca nu e protejata prin copyright poza smile.gif )
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 21 2009, 08:28 PM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



E Anthracite Metallic.

This post has been edited by Ciupanezu: Aug 21 2009, 08:29 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 5 2010, 01:05 PM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



so....news

pe 03.01 masina era sa ia foc. Cauzele nu le cunosc, nu s-au putut determina....... Siguranta de la pozitii a fost topita in tablou si niste fire s-au "carbonizat". S-a efectuat o reparatie de total final ~700 ron in loc de 900 ron cat a solicitat un service specializat pe electrica (datorita necesitatii demontarii bordului).
Momentan reparatia electrica a "reusit", eu ramanand fara sunet pe 3 boxe, fara claxon (se arde siguranta dupa 3 folosiri) si fara proiectoare. De asemenea...pozitiile merg pe contact. Urmeaza sa mai dau o suma cel putin egala dupa ce intru a.s.a.p. in posesia unei instalatii electrice intregi de pe un dric touring tds tot din '94. Se va inlocui cel mai probabil partea din fata a instalatiei, fiind mufe spre tot ce-i "in spate". Ca la noi....trebuie muncit de doua ori. Nu mai zic de draci, nervi si mai ales frustrarea lipsei claxonului. Cablurile tot se incing.

mai departe, conform planului, masina a fost revopsita (tot culoarea ei.....chestia cu electrica mi-a daramant bugetul). Era frumoasa si culoarea de mai sus.

Macar cu ocazia demontarii bordului am reusit sa pun scrumiera la locul ei (acum am bordul intreg smile.gif ) si s-au facut legaturile pt. bricheta fata si cea din spate care am luat-o de pe e32. De asemenea s-a mai efectuat un mic pimpin' la aspect. Am sa pun si niste poze candva.


Despre vopsire.....sunt usor dezamagit. Voiam sa renunt la sinele de pe acoperis dar nu au putut masca cele 4 gauri de 1cm. Va trebui s-o fac in alta parte si sa revopsesc acoperisul. Bandoul de la sofer nu l-au fixat bine si a sarit cand am deschis usa. Mai sunt niste plastice mici la baza aripii care nu s-au mai putut pune la loc....(asta n-am prins-o). La portbagaj lipsesc niste plastice care mascheaza suruburile la panou. De asemenea e un spatiu de unde se inchide portbagajul fara sa ma murdaresc......nu l-au mai pus la loc. Alt plastic de la portbagaj, de la luneta, de la inchidere...sta "free in the air" acolo si nu era asa. Sun cam şucărit.

E o tara plina de nenorociti. Scapi de unul si dai de altul. Tot pe banii tai. Nu pricep de ce daca cineva solicita un pret pt. o anumita munca....PRIMESTE acel pret......solicitat....tot trebuie sa-si bata joc.

In fine...si cei de la vopsitorie au zis sa notez tot ce mai e de facut si vor face, dar nu cred ca mai ajung acolo. In categ. bmw 2002 nu exista: clemele de la usi/bandouri nu se gasesc sa se comande....are 15 ani masina wallbash.gif . M-am saturat. In cele din urma am gasit sa iau un MB 320 CDI 2005 cu de toate si 20'j de mii de km. Traiasca criza! Cred ca am sa trec la o masina facuta conform erei consumatorismului. Vrei repere....se gasesc de toate...bani sa ai.

Volanul voiam sa-l imbrac dar mi s-a spus ca nu-i decat piele ecologica sau sa vin cu ea de acasa (in ideea de mai sus). Am sa ma duc la exaauto; am vazut ca lui Relax i-au facut o lucrare frumoasa. Cam asa ceva voiam si eu.


Urmeaza:
- refacut instalatia fir cu fir
- detalii la mod'uri corectate
- revizia elementelor de motor td la un service acreditat/certificat Delphi sau ceva de gen (injectoare, turbina, intercoolerul sa fie curat si ce mai e)
- in between o revizie uzuala cu piesele de articulatie si uleiuri
- schimbarea lichidului servo&frana si revizie la sist. a/c.

Va urez sa fiti sanaosi si feriti de caposi/leprosi/nenorociti

l.e. poate nu am eu noroc la masini. bmw'urile la mine vad trebuie sa stea mai mult pe dreapta decat pe drum. fie de-a latu'...fie oprite de tot smile.gif in magie neagra nu cred smile.gif dar cred in puterea cunoasterii si opusul acesteia.
-

This post has been edited by CRM112: Mar 5 2010, 01:09 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 5 2010, 01:30 PM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Foarte aiurea situaţia...

Cam aşa se īntāmplă după o vopsire totală īntr-un service din Romānia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 5 2010, 01:32 PM
Post #39


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu mai pune sigurante mai mare decat este specificat. Rolul de siguranta este sa fie cea mai slaba legatura in lantul electric. Daca o faci mai tare, arde alceva. Daca arde, nu e degeaba si trebuie remediat cauza.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 5 2010, 03:03 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



mda....acum sa ma bucur ca am pozitiile, faza scurta, lunga si radio pe aceeiasi siguranta? huh.gif

..........stiu ca NU wallbash.gif

iar vopsitoria nu e una de colt de bloc sub o prelata dar e gandirea asta cu "masina veche" care ma termina. Daca ei considera ca e veche => e gunoi => nu ii pasa prop => de ce ne-ar pasa noua?. nu pricep. nu pricep deloc. vorbesc in genere, nu punctual. pana acum ei au fost amabili, mi-au spus sa notez tot si sa merg la ei sa remediez (ceea ce se mai poate => nu bandouri ca n-am clipsuri noi, etc.).

...in fine...

a mai primit si parbriz brand new. am uitat sa zic.

This post has been edited by CRM112: Mar 5 2010, 03:03 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 5 2010, 03:13 PM
Post #41


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Unde ai vopsit-o?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 5 2010, 03:29 PM
Post #42


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu stiu cum a fost conceput E34 cu sigurante si grupuri de consumatori. Daca a avut radio impreuna cu lumini, si ai pus un radio care consume mult mai mult fata de cel original nu o sa tine. In caz asta trebuie tras un fir separat pentru radio de la un punct de alimentare care rezista la consumul de radio. Faptul ca la tine s-a ars instalatia electrica miroase a umblari ciobaneste la fire. O masina sanatoasa nu ia foc din senin.

ps. eu zic sa vezi de treaba ta si cu acoperis. Cauti probleme acolo. Lasa masina cum e, nu incearca s-o faci alceva decat este, ai destule experiente negative deja. Am mai zis, o varianta buna pentru tine ar fi o masina mai noua la care nu faci nimic. Nu ai noroc nici dexteritatea pentru masini vechi si complexe. Parerea mea, sper ca nu te supar smile.gif , iti spun pentru ca imi pare rau de probleme pe care le intalnesti.

This post has been edited by bartro: Mar 5 2010, 03:29 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 5 2010, 04:04 PM
Post #43


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



da Bart...multumesc pt. recomandari. AM SI 4 MASINI NOI si in nici una din ele nu ma simt ca in bmw. Poate focusu' sa se apropie un pic cu dieselu' 16v dar n-are nici o treaba oricum. Cum sa plec la drum pe un scaun de pescar?!!?1

Revenind: e34 a fost conceput cu siguranta individuala pe fiecare reper enumerat de mine. E un acord fin acolo care nu l-ai sesizat => acum am 4 chestii pe O singura siguranta; dar sa nu mai vorbim despre asta. Pana nu rezolv ca la carte nu misc masina din loc.....prea mult smile.gif Cand au fost instalate farurile nu stiu ce s-a intamplat si din pacate nici prin cap nu mi-a trecut sa verific. Oricum, masina avea faruri cu reglaj electric dar vechiul prop. a renuntat la ele in detrimentol celor "trendy"...cu angel.

Ciupaneze...vezi pe mess.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 5 2010, 04:50 PM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



si cu asta gata subiectu'. urmeaza un rand de poze candva.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Mar 5 2010, 06:04 PM
Post #45


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



hai sa vedem si noi modificarile de care ziceai, asteptam pozele smile.gif
in alta ordine de idei, imi pare rau ca ai necazurile astea cu masina, iti inteleg neplacerea si sper sa fie totul ok cu o instalatie electrica autentica, ceea ce ai de gand sa faci adica. sper sa ne vedem si "la bine", nu numai din auzite pe forum, eu unul nu am mai ajuns demult la o intalnire ca in anii trecuti, pana noaptea tarziu pe la Miorita.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Mar 5 2010, 06:08 PM
Post #46


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



De curiozitate, cat mai costa vopsirea utilajului, tinand cont ca este un utilaj cu experienta de 13/14 ani? blush.gif


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 8 2010, 09:32 AM
Post #47


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



pe vopsit am platit 3250 ron (inclusiv elemente extra: bandouri, manere usi, praguri)
tot ei mi-au facut rost de parbriz la 550 ron montaj inclus. sunt curios cand incepe sa se matuiasca smile.gif

iata si o poza. n-am apucat sa fac mai multe si oricum trebuie sa intre la inca o sesiune de corecturi unde probabil va primi bandou si la usa soferului, precum si buza de plastic de sub usa, alte plastice care vin sub aripile fata si o pleoapa noua OEM la luneta cu al treilea stop de frana (sper sa se poata onora comanda smile.gif ). Ah da...si toba cu tips dublu "crom"

l.e. cosmineee..vin dupa pieseee tongue.gif

l.l.e. : dupa cum se observa plafonul prea incarcat cu diverse elemente inutile gen antena radio si sinele pt. roof rack. Radio oricum nu merge nici un post, nu prinde nimic......toate astea le voiam date jos. Asta e....cu alta ocazie....cu alti bani....dinstrandu-ma deja la un alt nivel happy (24).gif

This post has been edited by CRM112: Mar 8 2010, 09:37 AM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Mar 8 2010, 09:38 AM
Post #48


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



te astept domnu smile.gif


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Apr 12 2010, 08:50 AM
Post #49


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



BA-BOOM!



nu-mi place ca-i atarna bara iar farurile trebuiesc inversate. La vopsitorie le-au prins ..... invers.
i-am pus din instalatiile hid/xenon la loc dar numai pe faza scurta. pe proiectoare am sa pun galben (tot HID) dar mai intai sa REFAC instalatia electrica pt. ca in urma reparatiei, dupa cum spuneam mai sus, s-a belit claxonu' si aidoma nu-mi merg proiectoarele. Nu le folosesc (pe proiectoare) dar imi sta pe creier. Despre claxon.....ajuta mult la condusul preventiv smile.gif

Turbina incepe si ea sa ma excite nervos. Intrerupe la peste 2000 rpm si am observat fum. Dar se face...bani sa fie. Eventual dau turbina afara cu tot cu motor. Pun un 3.0 d mai sanatos. Mai intai sa o trec pe numele meu =))

l.e. chiar nu inteleg...ma uitam la mustele moarte de pe nr.

la dus, am mers gol si n-a scrāşnit nimic din (se presupune)turbina si am mers si cu 170-180 km/h iar constant la 140-150 km/h.
la intors, am luat cu mine cam 150 kg si a inceput sa faca figuri la accelerari peste 2000 rpm.

l.l.e si am o cutie de diverse care abia asteapta sa sara pe masina. mai am de luat numai disc ambreiaj si articulatie fata...un fleac lgh (24).gif

eu stau si dau banii aiurea pe stick bmw in loc sa-mi iau disc si articulatie

This post has been edited by CRM112: Apr 12 2010, 08:48 AM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Apr 12 2010, 08:38 PM
Post #50


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54



Usurel usurel smile.gif Cu rabdare (si bani sad.gif ) se fac toate
Pana una alta mie sa stii ca-mi place cum ti-a iesit visiniul. Iar combinatia cu "fata" neagra este de efect. Asa ca mult spor inainte wink.gif


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Apr 13 2010, 07:10 AM
Post #51


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



cred ca ne-am vazut pe Barbu Vacarescu acum vinerea trecuta, Bogdan, tu mergeai spre Pod iar eu spre Aurel Vlaicu - eram cu ursu' albastru.
Are dreptate Gimi, cu fata "smoked" arata bine masina.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Apr 15 2010, 08:56 AM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



va multumesc pt. apreciere smile.gif

desi nu era o prioritate, am mai luat pt. masina o "tava", cea care este la m5'uri in "fata" schimbatorului sa nu zboare de acolo tigari, telefoane si ce mai tine lumea "pe masa" smile.gif din ciclul "tara arde si baba se piaptana smile.gif "

de asemenea, din piesa asta am scos lacasul de casete, a ramas capacul si alt loc de "storing" smile.gif f. bun si util.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Apr 16 2010, 10:39 AM
Post #53


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



parca am zis mai sus ca-s incantat de piesa 1 happy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Apr 16 2010, 12:47 PM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



arata misto,nu te-am uitat cu diagnoza,poate chiar duminica daca nu e urat smile.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post May 12 2010, 01:55 PM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



turbina ma duc s-o iau azi de la reconditionat.
inainte de montare se vor curata intercooler'ul si tubulatura
egr-ul s-a curatat (adica e curat, n-a murit smile.gif )

cele 2 furtune servo schimbate (de la AB)

(mai eliminam din bălţile de la motor smile.gif )

filtre, placute....si ele
flansele pe spate azi-maine (ca mi s-a rupt una pe dreapta...credeam ca s-a rupt oala)

mai urmeaza sa o duc sa montez suporti motor, cutie, flansa cardan si bucse pe spate

in continuare ramane articulatia fata smile.gif

330k km and counting =)) vreau sa fac milionu' cu masina asta

l.e. daca tot va intrerupe am sa o mucific

This post has been edited by CRM112: May 12 2010, 01:57 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jun 4 2010, 10:59 AM
Post #56


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



news alert


Nu se pot schimba flansele sad.gif amortizoarele nu se dau scoase de acolo nici cu armata. sunt practic sudate pe prinderi. Cica s-ar gasi la Interceptoru' un leac de 2m de fier pe gustul lor.

Articulatia e comandata de pe e-bay (multumesc Ciupanezu' ). Toate bratele pe fata incusiv bratul central.

Turbina e reconditionata dar trebuie demontata iar ca are o garnitura rupta, cea de la evacuare. E si aia venita de la AB. De asemenea toate furtunele de la circuitul de apa (alea subtiri, curgeau, sper sa nu o mai faca )

Mai e pe pending o alta comanda de "amortiozare" la luneta + firele de la dezaburire (kit reparatie) care-s facute terci acolo (nu stiam de ce nu-mi merge dezaburirea) + toate plasticele de protectie aferente, ghidaje, clipsurile, capăcelele care s-au pierdut in saga vopsitoriei.

Rotile s-au mai invartit doar pe ix'ul lui Dima; au facut o fapta buna - si-a luat talonu' smile.gif Abia astept sa se invarta pe dric. Am gasit niste bbs-uri. Nu stiu daca sa trec la 17" sau 18" sau cat sunt ele
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Jun 4 2010, 11:23 AM
Post #57


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



Mai bine faci cum faci si iei gagica . cool.gif


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jun 4 2010, 11:26 AM
Post #58


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



imi dai si cort sa-l pun la usa?
sa stau cu gagica =))

This post has been edited by CRM112: Jun 4 2010, 11:26 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.dima
post Jun 4 2010, 11:26 AM
Post #59


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 10-April 08
From: Bucharest
Member No.: 1,579
Car: E34
Engine: M50 2.5 200cp



Bai, hai sa ma fac si eu vazut pe la masina ca trebuie sa le dovedim pe amortizoare..oricum trebuie sa-ti inapoiez si tubulara aia. Acum intru in sesiune dar vad cum ma strecor in we pe la tine, vorbim la telefon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 10 2010, 11:03 AM
Post #60


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



problema a fost rezolvata biggrin.gif

flanse schimbate & rulment&flansa cardan, bucsi punte spate, bratele de la articulatia fata, suporti motor&cutie si garnitura de la turbo mode

acum turbina se aude altfel biggrin.gif zici ca-i raba cand urc incet in ture laugh.gif de tras, trage bine, fum nu prea mai scoate. Acum mai am 3mp de capitonaj de pus inapoi ......

Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jul 10 2010, 02:12 PM
Post #61


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



bine c-ai rezolvat, poate ne vedem la intalnire diseara, sa vad si eu ce-a iesit. i-ai intrebat pe-aia in service cum au scos amortizoarele? ...cred ca flacara a fost solutia, sa incalzeasca acolo, altfel nu vad cum, ca nici presa nu prea puteai baga acolo.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 12 2010, 10:16 AM
Post #62


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



am fost la ţară; veneam la intalnire acum ca merge dricu'

Au ridicat-o pe elevator si a scobit acolo cu o ranga pana s-a slabit. Mi-au spus ca a fost ceva de lucru la ea (no shit!? laugh.gif ) Ei au avut pozitie mai buna deoarece au avut acces dinspre interior spre exterior si au scobit in partea dinspre surubul de prindere pe care btw nu l-au scos decat dupa ce au slabit amortizorul (stia Ilie bine smile.gif )

Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Jul 16 2010, 07:23 PM
Post #63


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



Hai la circ, sa mai vedem si noi dricul! smile.gif


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 29 2010, 03:31 PM
Post #64


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



as da o raita pe la circ dar in week-endul asta lipsesc din nou cu desavarsire (cheile Dambovicioarei) iar in week-endul celalalt vreau sa ajung la tara sa vad care mai e treaba pe acolo, daca-mi mai ies frigaruile ... cred ca mi-am iesit din mana smile.gif

acum e utilitara, nu mai e dric smile.gif dupa scaunele din fata mai am spatar si fete de usa, in rest e cheala pana la tabla. Imi e groaza sa ma apuc sa pun la loc tona de plastice si carpete.

This post has been edited by CRM112: Jul 29 2010, 03:35 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jul 29 2010, 08:42 PM
Post #65


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



iei o sticla de cola la 2 litri, rece,bagi si o punga de cuburi de gheata la frigider, si intr-o sambata dupa-amiaza le punem inapoi pe toate. si facem si intalnirea cu ocazia asta, una mai mica da tot intalnire e. cine stie, poate iese intalnire multi-marca smile.gif


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 3 2010, 11:39 AM
Post #66


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



cu nepretuitul ajutor al domnului MeHigh si cu ceva rabdare dricul a recapatat functia de transportor persoane nedecedate biggrin.gif

azi am fost si la dl. Haj pentru mici detalii la instalatia A/C (ii multumesc lui David pt. şeruirea experientei smile.gif ). M-a determinat o stire la tv cum ca iar ne pasc niscaiva coduri galbene de calduri smile.gif

mai sunt:
- pompa injectie (garnituri)
- de lipit fire la luneta; am schimbat cablajele cu unele noi, de la AB
- discurile pe fata care ma agaseaza
- de inversat farurile smile.gif
- ceva detalii la instalatia electrica smile.gif
- volan m3 e36
- scaune recaro manuale
- cruise control
- obc 4
- hella oem smoked smile.gif
thumbup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 3 2010, 12:40 PM
Post #67


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



placerea a fost a mea, d-nu CRM. am fost spornici si a iesit totul cum trebuie, pana la urma.
sa inteleg ca ai rezolvat cu AC-ul?


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 3 2010, 01:11 PM
Post #68


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Da, am fost de dimineata.
A verificat, a constatat ca era siguranta compresorului arsa....sau asa am inteles din romano-siriana smile.gif (nici nu stiam ca exista siguranta la compresor smile.gif ), mai apoi a schimbat uleiul (30g) si 1.5l freon R134a.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 3 2010, 01:14 PM
Post #69


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Īn Siria se vorbeşte limba arabă.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 3 2010, 02:50 PM
Post #70


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



n-am spus-o peiorativ; vorbea traditionala romana stālcită. smile.gif eu probabil ca daca m-as duce sa fac ceva in Siria n-as putea nici sa ma gandesc sa invat alfabetul smile.gif

This post has been edited by CRM112: Aug 3 2010, 02:51 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 3 2010, 02:57 PM
Post #71


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



ma bucur ca ai scapat de problema, spor in continuare cu lista, sper pana la intalnire sa rezolvi cu farurile, altfel o sa fie greu drumul spre Sovata la lumina lunii. Procesul de schimbare nu e greu, doar ca nu stiu cum se scot grilele alea ca sa ajungi la suruburile farului, e mai dificil la E34 decat la E30 (unde e banal). inca sustin chestia cu uleiul, dar mai cere si alte pareri cu tacanitul ala.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Aug 3 2010, 04:10 PM
Post #72


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



CITAT(CRM112 @ Aug 3 2010, 12:39 PM) *
azi am fost si la dl. Haj pentru mici detalii la instalatia A/C (ii multumesc lui David pt. şeruirea experientei smile.gif ). M-a determinat o stire la tv cum ca iar ne pasc niscaiva coduri galbene de calduri smile.gif

smile.gif ill (2).gif


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 9 2010, 08:38 PM
Post #73


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



dricu are acum mult ravnitul volan de m3 e36 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Aug 10 2010, 08:22 AM
Post #74


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54



Sa-i traiasca. Si o poza cu el pe utilaj? smile.gif


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
evildeath
post Aug 11 2010, 12:42 PM
Post #75


pull the rag of the three five
****

Group: Members
Posts: 842
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 996
Car: E23
Engine: M30 3.5



sa-l stapanesti sanatos... dar la tel mai raspunzi ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 17 2010, 09:12 PM
Post #76


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



mereu raspund cand il aud smile.gif

in alta ordine de idei masina ma determina s-o arunc la gunoi, nu-mi place cum trage. am vazut si topicul lui David cu 540 si simt ca diminuez resursele de petrol aiurea......

daca auziti de un m57 de vanzare va rog sa ma puneti in tema.

de asemenea mi-ar prinde bine orice sugestie privind probleme din timpul conversiei smile.gif




Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Aug 17 2010, 09:25 PM
Post #77


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



CITAT(CRM112 @ Aug 17 2010, 10:12 PM) *
mereu raspund cand il aud smile.gif

in alta ordine de idei masina ma determina s-o arunc la gunoi, nu-mi place cum trage. am vazut si topicul lui David cu 540 si simt ca diminuez resursele de petrol aiurea......

daca auziti de un m57 de vanzare va rog sa ma puneti in tema.

de asemenea mi-ar prinde bine orice sugestie privind probleme din timpul conversiei smile.gif

Nu te impacienta, 540, e doar un vis, ca si E32 750, dar poate ca intr-o buna zii...

Pana una alta am inceput cu un 520i 12v, ca sa vad despre ce este vorba! Mai e cale lunga pana la 540... rolleyes.gif smile.gif

Deocamdata e doar hrana spirituala! smile.gif

Keep it up! weakbench.gif

This post has been edited by David: Aug 17 2010, 09:27 PM


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 18 2010, 08:32 AM
Post #78


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (CRM112 @ Aug 17 2010, 10:12 PM) *
mereu raspund cand il aud smile.gif
in alta ordine de idei masina ma determina s-o arunc la gunoi, nu-mi place cum trage. am vazut si topicul lui David cu 540 si simt ca diminuez resursele de petrol aiurea......


Te-a ajuns blestemul lui 735?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 18 2010, 08:38 AM
Post #79


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



cum zici ca trage de nu-ti place, Bogdan? ai mai facut ceva la motor? un schimb ulei, sau altceva?


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 18 2010, 08:50 AM
Post #80


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



m-ai prins, n-am mai facut nimic innocent.gif

intentionez in orice caz sa remediez problema cu pompa, sa intre tot combustibilu' spre incinerare. La aceasi interventie am sa mai acord atentie uleiului, sunetului tzac-pac si eventuale verficari de etanseitate la turbo.

unii spun de-o resoftare dar imi e frica sa nu o termin de tot; e pana la urma un diesel de 335k km.

n-am gasit nimic concret pe net pana acum si aparent e o mare bataie de cap (schimbarea m51->m57) dar cred ca merita cu varf si indesat. nu stiu cum voi face cu itp'ul.

Vreau totusi sa simt draq ca am sub fund o masina, nu un magar semidecedat in stare de paralizie si in stare avansata de degradare putrefacţionistă.



...da...cred ca m-au ajuns blestemele lui 735. trebuia sa-l bag in curte si sa-l pun acum pe Bulgaria.

This post has been edited by CRM112: Aug 18 2010, 08:53 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Aug 18 2010, 02:28 PM
Post #81


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



mai bine zis blestemele de la altii in legatura cu 735 smile.gif

daca motorul e inca in stare buna poti face linistit resoftare

si cu V8 nu stiu ce sa zic....itp hai sa zicem ca il rezolvi prin anumite cai dar te-ai gandit spre exemplu la consum?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 18 2010, 03:07 PM
Post #82


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



El a zis de M57, adică motorul diesel de 2.5 şi 3.0 litri de pe E39/E46 (doar īn varianta de 3.0d) /E38 (doar īn varianta de 3.0d) /X5 (doar īn varianta de 3.0d)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Aug 18 2010, 03:14 PM
Post #83


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



a draci sorry de greseala

Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 18 2010, 04:47 PM
Post #84


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



ar fu un upgrade bun, totusi nu stiu cu toata electronica motoarelor alora daca scapi usor, TDS-ul e inca rudimentar din punctul asta de vedere, la 3.0d -urile astea sunt multi parametri monitorizati de calculator, implicit o gramada mare de senzori. eu unul nu m-as baga la asa treaba, poate daca as avea alta masina de calarit, si din asta sa fac doar un proiect de termen lung, gen intins pe 1 an, timp in care sa acopar toate detaliile intr-un garaj mare si bine dotat..


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Aug 18 2010, 06:14 PM
Post #85


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



snf (45).gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 18 2010, 06:20 PM
Post #86


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Cam aşa stă treaba.

Fără o maşină donatoare, cam greu să pui pe un E34 un M57 şi să-l faci să meargă.

Practic, ar trebui toată instalaţia electrică, bordul, o grămadă de electronică, senzori.

Foarte multe piese, foarte mulţi bani, foarte multă manoperă.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 18 2010, 08:27 PM
Post #87


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



sa te imbolnavesc? nah:
http://www.youtube.com/watch?v=Je8EjFjxylQ


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 18 2010, 08:31 PM
Post #88


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu se aude deloc bine motorul ăla.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Aug 18 2010, 08:39 PM
Post #89


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



era in faza de testare mot ala....cam cum altfel vroiai sa sune?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 18 2010, 08:59 PM
Post #90


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Mă rog, ideea este că nu mergea rotund.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Aug 18 2010, 09:28 PM
Post #91


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



pai nu avea nici bord macar...de evacuare nici nu are rost sa vorbesc sau alte chestii de pe la motor smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 18 2010, 09:43 PM
Post #92


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Bordul nu are treabă cu modul īn care merge motorul.

Eu am mers şi fără bord fără nici o problemă.

Ideea este că e interesant dacă va reuşi să-l facă să meargă cum trebuie, asta mi se pare partea mai grea.

This post has been edited by Ciupanezu: Aug 18 2010, 09:43 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Aug 18 2010, 09:47 PM
Post #93


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



am zis ca idee de bord...pui prea mult pret pe detalii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 19 2010, 09:10 AM
Post #94


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



in alte clipuri cu masina asta (ca mai sunt vreo 2-3) se vede ce garaj au oamenii aia acolo, ce scule sunt in jurul masinii, si cam cu ce se ocupa ei. eu asta incercam sa ii arat lui Bogdan, nu ca n-are ala bord pe masina sau ca nu are tobele puse, si ca merge motorul oval.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 21 2010, 09:57 AM
Post #95


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



mda.....am mai cautat si eu pe net si n-am gasit nimic relevant/de ajutor.
sunt convins ca este posibil, dar cuantumul eforturilor ca sa se intample treaba asta este mult mai mare decat sunt dispus sa investesc smile.gif

mai nou ieri am avut certitudinea ca mi s-au belit acele. mergeam spre Alexandria si pe bord aveam 90-100 km/h; m-am uitat pe gps sa vad cat mai am pana la destinatie si vad ca v. reala era de 140 km/h.

cred ca in final pun un 2.5i si-l omologhez, chiar daca e mai gurmand; cel putin cred ca va consuma in afara cat imi ia acum tedeesu (~8.4% dupa niste calcule smile.gif )

Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Aug 23 2010, 05:54 AM
Post #96


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Daca nu depasesti 110 km/h si mergi linistit s-ar putea sa te incadrezi in cei 8.4 litri cu 2.5i-ul, altfel nu. Eu nu am scos pana acum asa consum extra-urban smile.gif


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 23 2010, 10:05 AM
Post #97


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



prefer sa mai dau 10ron/100km si sa stiu ca retrogradez si afum la figurat decat sa retrogradez si sa afum la propriu si atat.
ma simt foarte constrans in masina asta.

foarte ciudat, ieri la "idle" nu se mai auzea ţăcănitul/bătaia dar se auzea in mers, slab.

Merg cu 15w40; MeHigh spune ca poate sa fie si de la ulei. Alte supozitii? smile.gif

Cert e ca am facut 3000km de cand am schimbat uleiul deci cam intr-o luna-doua am sa pun un 10w40.

This post has been edited by CRM112: Aug 23 2010, 10:05 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Aug 23 2010, 10:41 AM
Post #98


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



mane . de m50 sau m52 ai auzit tongue.gif ? pune dreaq un benzinar pe ea si gata .. biggrin.gif

LE: 2.0i evident .. biggrin.gif

This post has been edited by ionusunt: Aug 23 2010, 10:42 AM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 23 2010, 10:56 AM
Post #99


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Sau pune un turbo mare si suparat.. and keep your fingers crossed.. daca face BUM inlocuiesti apoi cu alt motor..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 23 2010, 11:07 AM
Post #100


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Hai sa schimbam titlul topicului in "Blestemul benzinarului casat" diablo.gif

On topic, revad aici povestea mea cu dieselul pe care l-am avut pe E28. A crapat incet si sigur.
Nu cred ca ai rabdare sa repari motorul asta, mai bine cauta alt motor identic de care sa fii sigur ca-i bun (greu de gasit asa ceva), sau.... vinde-o.
Sau daca ai ceva rabdare, pune un M50.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th August 2025 - 11:17 PM