![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Dupa cum scriam mai devreme si s-a inchis drăcia asta de fereastra, reiau pe scurt:
- mi s-a luat de 7 - voiam un 5'ar de 2.5l 192 cp, cu trapa si aer - am gasit un 5'ar cu aer, altul cu trapa - am luat un diesel ![]() Imi regret un pic motorizarea dar niste ganduri duioase cum ca as putea monta in conditii ~stress-free un 3.0d (+step ![]() Cum nu exista masina sh fara necesar de investitii, enumar problemele: 1 parbriz crapat 2 lichid servo = pis_tul boului , cauza din care cred ca scuipa lichidul 3 pierde ceva lichid racire 4 amortizoare moi 5 necesar de discuri si placute 6 amortizoarele de la geam la haion 7 alt brat stergator si ceva mecanism prin interior (el merge, dar a fost vandalizat) 8 un brat pt. prinderea plasei de bagaje 9 un geam la un proiector 10 tinichiderie...a ajuns-o vārsta.... Ca sa enumar si partile interesante: fabricatie 11.1994 geamuri cu tentă verzuie luneta ionizată de bun simţ ceva cabluri tv trase prin interior trapa functionala interior in ~mint condition, cu lemn piano black (cred) si piele neagra in stare buna scaune incalzite (pana acum am vazut butoane ce se apasa si raman pe pozitie on/off, aici e pe sistem click, la fel ca la comenzile de aer) faruri reglabile shadowline oglinda retrovizoare electrocrom one touch la tot plasa bagaje retractabila in 2 zone 2 X airbag "bixenon" ![]() "OEM look angel eyes" ![]() proiectoare functionale semnalizatoare "OEM smoked" ![]() semnalizatoare "owner smoked" ![]() scut plastic sa nu uit...facelift turbina arata bine are un dvd in bord pe care-l voi schimba are un woofer Blaupunkt km 320.000. Pana in acest moment masina a primit jantele de 8'ar cu cauciucuri Dunlop. Mai are de primit (de montat): - inele cromate - HU Pioneer si boxele+tweeterele aferente, - un alt woofer (cred) - o toba cu tips dublu (multumesc Interceptoru' ![]() - volanul Alpina - măciulia de schimbator de la acelaşi "furnizor" ca mai sus ![]() - suspensie sport (cel putin pe fata) Undeva inainte de astea se vor rezolva punctele 2-7 cu prima ocazie de vreme buna si timp liber. Voi pune si poze; nu am facut personal deloc pana acum. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Felicitari pentru achizitie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Sa o stapanesti sanatos!
Poze cu interiorul nu pui? Cu 7-arul ce ai facut? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
frumos !
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
bravo....sa o stapanesti sanatos si fara incidente... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
hehe, a primit si topic Bavareza. sa o stapanesti sanatos, inca o data-ti zic, nu e o alegere deloc rea, chiar daca te necajim noi cate putin. o facem prieteneste, nu sa te suparam. iar faptul ca e break, o face sexoasa, din punctul meu de vedere. plus ca poti dormi in ea la intalnirea de la munte, iar suspensia dhidraulica de pe spate o face sa nu...scartaie cand se misca sus-jos pe loc (hatza-hatza
![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
va multumesc pt. aprecieri; o iubesc
![]() am cautat tourer in mod deosebit, as fi vrut benzina, dar pana la urma......asta e.... mor cand merg pe strazi inguse cu geamurile deschise si aud cronc-cronc ![]() ![]() Nu mai are instalatia hidraulica la suspensia spate; n-am vrut-o, nu am vrut masina cu asa ceva montat. Ma sperie intretinerea sistemului ![]() am sa pun si poze din interior...candva ![]() 7-arul e trist rau; asteapta stapan sau coasa deasupra trapei ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
E32 cu motor peste 3000cmc e ca o femeie frumoasa dar cu un standard de viata care putini isi permite sa intretine.
Sa stapanesti fara incidente masina cea noua, eu zic ca nu e caz sa modifici prea mult. E diesel dar e diesel cu 6 cilindrii. Las-o asa, mai ales daca motor e bun. ps. daca pui chestii alpina pe ea o sa mai fac un pic de misto ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
e clar trebe sa te tragi cu fratimiu .....pe 400 metrii ...mult fum mult ulei ars.... feeling de "pe camp la plug" dinastea.... ![]() ON: ce fel de interior arE ?daca doresti scaune recaro de e34 sa mi zici .! LE : stii ca merge si pe ulei vegetal nu ? ![]() ![]() http://www.hempcar.org/ This post has been edited by ionusunt: Mar 20 2009, 10:27 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Ce misto sunt farurile cu lupa, fara smiley
![]() S-o stapanesti sanatos, eu stiu cat te-a framantat aceasta "noua" masina, si sper sa te bucuri din plin de ea. Drumuri bune sa ai! This post has been edited by Sportivu: Mar 20 2009, 10:58 PM |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
@ionusunt ..m-ar interesa scaunele dar fix alata-ieri am intrat intr-o etapa macabra :| interesant in rest ceea ce spui
![]() @bart ok..pun volanul, scot sigla ![]() @sportivu multumesc de urari, oricum de ce imi era frica nu am scapat (bani de investit), asa ca... dupa ceva alergatura in afara orasului week-endul asta constat urmatoarele: pro 210km/h [check] v. de croaziera 140km/h [check] feeling general ok [check] contra directie imprecisa, un amortizor impuscat (cade aiurea spre stanga frata din balans sus-jos pe valurile de pe A1) s-a aprins checkul de placute (cred ca pt. spate) s-a udat RAU...acum da pe afara la imbinarea dintre bara si ... bara...deasupra proiectorului; picura ceva, de undeva pe lonjeron si pe ce mai e pe acolo. Suspectez ceva furtune imbatranite (SPER). Apa e la nivel, uleiul tot pe acolo. Trebuie sa-mi fac timp s-o bag undeva la o verificare. Directie nesimtit de tare/dură ...apa...paie si bataie ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
@ilie - multumesc pt. stopuri
![]() ![]() Probabil ca daca faceam sambata sau azi miscarea, nici nu "plangea" vopseaua..m-am cam grabit si de principiu nu lucrez duminica ![]() In continuare masina se uda ![]() ![]() l.e. am uitat sa va povestesc din ciclul "īntāmplări cu gherghina" cum a evoluat prima ei spalare la perii (si trebuia sa-mi dea prin cap): m-am umplut de apa.... din 4 guri de evacuare a apei de la trapa, 3 sunt infundate ![]() This post has been edited by CRM112: Mar 30 2009, 08:58 AM |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
sau jet de apa... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
jet de aer?
![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara
![]() ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea, numai depasiri lansate ![]() l.e.: se pot observa noile stopuri ![]() This post has been edited by CRM112: Apr 12 2009, 12:38 PM |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara ![]() ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea, numai depasiri lansate ![]() l.e.: se pot observa noile stopuri ![]() vrei sa spui ...pe camp la aratura ![]() am vazut stopurile live arata bine deci se confirma ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea. Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? ![]() ![]() se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta ![]() altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane ![]() Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea. Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? ![]() ![]() se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta ![]() altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane ![]() Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii ![]() ![]() ![]() sper ca nu carpesti zgarieturi cu vopsea visinie..... -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
carpesc rugina pana o vopsesc integral in ceva gen impala brown
azi am gasit o zgarietura alba pe ea ![]() |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
carpesc rugina pana o vopsesc integral in ceva gen impala brown azi am gasit o zgarietura alba pe ea ![]() vezi sa nu faci excrementul praf ![]() This post has been edited by ionusunt: Apr 15 2009, 01:32 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
nu-l fac, m-am razgandit si hotarat (deocamdata
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
mai bine tine 7-le si vinde-o pe asta
no offence |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
![]() Te-am văzut mai devreme. ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Jul 20 2009, 10:34 PM |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
confirm
![]() in alta ordine de idei am schimbat vineri intinzatorul de la rola si pt. ca mergea prea bine masina s-a stricat ceva si nu se mai aprind pozitiile fata-spate pe stanga. Are cineva vre-o idee....care-ar fi cauza? Altfel, am iesit la o croaziera. In plan apropiat s-a infliltrat in poza un rezident al locului care cu o saptamana in urma era in aceleasi haine, cu acelasi mers ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 21 2009, 09:31 AM |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu eram cu masina mea, eram cu un amic cu un 206.
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
in alta ordine de idei am schimbat vineri intinzatorul de la rola si pt. ca mergea prea bine masina s-a stricat ceva si nu se mai aprind pozitiile fata-spate pe stanga. Are cineva vre-o idee....care-ar fi cauza? O siguranta? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
O siguranta? sau contacte imperfecte/coclite/ruginite ? PS : dormeam cand m-ai sunat ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
sa ma uit; aseara am deslusit din germana care siguranta e pentru pozitii; intr-adevar sunt grupate stanga fata-spate si nu cum credeam: o siguranta pt. pozitii fata, alta pt. spate.
Altfel si semnalizatorul pt. stanga a luat-o razna si are un "ritm accelerat". Care contacte? Raspunde la telefon... ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La dacia parca erau grupate fata / spate, cu rezultat ca mai vezi cat o dacie la care nu merg pozitii pe spate si sofer nu isi da seamna. E mai buna solutia alesa de BMW in caz asta. Daca si semnal e afectat, poate o fi ceva mai complex.. iti merg toate becuri de la semnal? Ai grija, vad ca te cam urmaresc probleme electrice..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
semnalul dreapta merge perfect, stanga nu. Am sa ma uit sa schimb siguranta, poate are cumva legatura semnalul cu pozitiile. Pe lista de denumiri n-am gasit siguranta decat pentru "avarii".
Poate e modelul rustic de check control fara afisaj ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca iti merge accelerat inseamna ca nu merge un bec de semnalizare pe partea respectiva, fie fata, fie spate. Pune avariile si uita-te sa vezi care nu functioneaza. Cat despre pozitii, daca lasi masina cu semnalizarea pusa pe stanga sau pe dreapta (am mai patit asta accidental) ramane pozitia fata-spate pe partea aceea. Asa ca au circuit separat si au legatura si cu maneta de la semnalizare...
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am sa revin cu breaking news cand le voi avea
![]() multumesc This post has been edited by CRM112: Jul 22 2009, 11:27 AM |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
foarte pe scurt
evident ca aveati dreptate cu becul si siguranta. ![]() Am avut o problema la bec pt. ca aveam "pe stoc" unul cu aceleasi specificatii tehnice ca defunctul, dar cu capul mai mare si nu l-am putut introduce adecvat ![]() intre timp am montat si galagia de woofer, sunt relativ multumit de zgomotul produs dar mi s-a rupt fara avertizare piedica de la prostia aia care acopera portbagajul. Acum sufar ca-s intro pasă execrabila cu veniturile si sunt foarte in urma cu mentenanta la masina....nici asigurare nu mai am ![]() M-am razgandit totusi cu nuanta de vopsea, numai ca nu stiu cum se numeste ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
E Anthracite Metallic.
This post has been edited by Ciupanezu: Aug 21 2009, 08:29 PM |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
so....news
pe 03.01 masina era sa ia foc. Cauzele nu le cunosc, nu s-au putut determina....... Siguranta de la pozitii a fost topita in tablou si niste fire s-au "carbonizat". S-a efectuat o reparatie de total final ~700 ron in loc de 900 ron cat a solicitat un service specializat pe electrica (datorita necesitatii demontarii bordului). Momentan reparatia electrica a "reusit", eu ramanand fara sunet pe 3 boxe, fara claxon (se arde siguranta dupa 3 folosiri) si fara proiectoare. De asemenea...pozitiile merg pe contact. Urmeaza sa mai dau o suma cel putin egala dupa ce intru a.s.a.p. in posesia unei instalatii electrice intregi de pe un dric touring tds tot din '94. Se va inlocui cel mai probabil partea din fata a instalatiei, fiind mufe spre tot ce-i "in spate". Ca la noi....trebuie muncit de doua ori. Nu mai zic de draci, nervi si mai ales frustrarea lipsei claxonului. Cablurile tot se incing. mai departe, conform planului, masina a fost revopsita (tot culoarea ei.....chestia cu electrica mi-a daramant bugetul). Era frumoasa si culoarea de mai sus. Macar cu ocazia demontarii bordului am reusit sa pun scrumiera la locul ei (acum am bordul intreg ![]() Despre vopsire.....sunt usor dezamagit. Voiam sa renunt la sinele de pe acoperis dar nu au putut masca cele 4 gauri de 1cm. Va trebui s-o fac in alta parte si sa revopsesc acoperisul. Bandoul de la sofer nu l-au fixat bine si a sarit cand am deschis usa. Mai sunt niste plastice mici la baza aripii care nu s-au mai putut pune la loc....(asta n-am prins-o). La portbagaj lipsesc niste plastice care mascheaza suruburile la panou. De asemenea e un spatiu de unde se inchide portbagajul fara sa ma murdaresc......nu l-au mai pus la loc. Alt plastic de la portbagaj, de la luneta, de la inchidere...sta "free in the air" acolo si nu era asa. Sun cam şucărit. E o tara plina de nenorociti. Scapi de unul si dai de altul. Tot pe banii tai. Nu pricep de ce daca cineva solicita un pret pt. o anumita munca....PRIMESTE acel pret......solicitat....tot trebuie sa-si bata joc. In fine...si cei de la vopsitorie au zis sa notez tot ce mai e de facut si vor face, dar nu cred ca mai ajung acolo. In categ. bmw 2002 nu exista: clemele de la usi/bandouri nu se gasesc sa se comande....are 15 ani masina ![]() Volanul voiam sa-l imbrac dar mi s-a spus ca nu-i decat piele ecologica sau sa vin cu ea de acasa (in ideea de mai sus). Am sa ma duc la exaauto; am vazut ca lui Relax i-au facut o lucrare frumoasa. Cam asa ceva voiam si eu. Urmeaza: - refacut instalatia fir cu fir - detalii la mod'uri corectate - revizia elementelor de motor td la un service acreditat/certificat Delphi sau ceva de gen (injectoare, turbina, intercoolerul sa fie curat si ce mai e) - in between o revizie uzuala cu piesele de articulatie si uleiuri - schimbarea lichidului servo&frana si revizie la sist. a/c. Va urez sa fiti sanaosi si feriti de caposi/leprosi/nenorociti l.e. poate nu am eu noroc la masini. bmw'urile la mine vad trebuie sa stea mai mult pe dreapta decat pe drum. fie de-a latu'...fie oprite de tot ![]() ![]() - This post has been edited by CRM112: Mar 5 2010, 01:09 PM |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Foarte aiurea situaţia...
Cam aşa se īntāmplă după o vopsire totală īntr-un service din Romānia. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu mai pune sigurante mai mare decat este specificat. Rolul de siguranta este sa fie cea mai slaba legatura in lantul electric. Daca o faci mai tare, arde alceva. Daca arde, nu e degeaba si trebuie remediat cauza.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mda....acum sa ma bucur ca am pozitiile, faza scurta, lunga si radio pe aceeiasi siguranta?
![]() ..........stiu ca NU ![]() iar vopsitoria nu e una de colt de bloc sub o prelata dar e gandirea asta cu "masina veche" care ma termina. Daca ei considera ca e veche => e gunoi => nu ii pasa prop => de ce ne-ar pasa noua?. nu pricep. nu pricep deloc. vorbesc in genere, nu punctual. pana acum ei au fost amabili, mi-au spus sa notez tot si sa merg la ei sa remediez (ceea ce se mai poate => nu bandouri ca n-am clipsuri noi, etc.). ...in fine... a mai primit si parbriz brand new. am uitat sa zic. This post has been edited by CRM112: Mar 5 2010, 03:03 PM |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Unde ai vopsit-o?
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu stiu cum a fost conceput E34 cu sigurante si grupuri de consumatori. Daca a avut radio impreuna cu lumini, si ai pus un radio care consume mult mai mult fata de cel original nu o sa tine. In caz asta trebuie tras un fir separat pentru radio de la un punct de alimentare care rezista la consumul de radio. Faptul ca la tine s-a ars instalatia electrica miroase a umblari ciobaneste la fire. O masina sanatoasa nu ia foc din senin.
ps. eu zic sa vezi de treaba ta si cu acoperis. Cauti probleme acolo. Lasa masina cum e, nu incearca s-o faci alceva decat este, ai destule experiente negative deja. Am mai zis, o varianta buna pentru tine ar fi o masina mai noua la care nu faci nimic. Nu ai noroc nici dexteritatea pentru masini vechi si complexe. Parerea mea, sper ca nu te supar ![]() This post has been edited by bartro: Mar 5 2010, 03:29 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
da Bart...multumesc pt. recomandari. AM SI 4 MASINI NOI si in nici una din ele nu ma simt ca in bmw. Poate focusu' sa se apropie un pic cu dieselu' 16v dar n-are nici o treaba oricum. Cum sa plec la drum pe un scaun de pescar?!!?1
Revenind: e34 a fost conceput cu siguranta individuala pe fiecare reper enumerat de mine. E un acord fin acolo care nu l-ai sesizat => acum am 4 chestii pe O singura siguranta; dar sa nu mai vorbim despre asta. Pana nu rezolv ca la carte nu misc masina din loc.....prea mult ![]() Ciupaneze...vezi pe mess. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
si cu asta gata subiectu'. urmeaza un rand de poze candva.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
hai sa vedem si noi modificarile de care ziceai, asteptam pozele
![]() in alta ordine de idei, imi pare rau ca ai necazurile astea cu masina, iti inteleg neplacerea si sper sa fie totul ok cu o instalatie electrica autentica, ceea ce ai de gand sa faci adica. sper sa ne vedem si "la bine", nu numai din auzite pe forum, eu unul nu am mai ajuns demult la o intalnire ca in anii trecuti, pana noaptea tarziu pe la Miorita. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
De curiozitate, cat mai costa vopsirea utilajului, tinand cont ca este un utilaj cu experienta de 13/14 ani?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
pe vopsit am platit 3250 ron (inclusiv elemente extra: bandouri, manere usi, praguri)
tot ei mi-au facut rost de parbriz la 550 ron montaj inclus. sunt curios cand incepe sa se matuiasca ![]() iata si o poza. n-am apucat sa fac mai multe si oricum trebuie sa intre la inca o sesiune de corecturi unde probabil va primi bandou si la usa soferului, precum si buza de plastic de sub usa, alte plastice care vin sub aripile fata si o pleoapa noua OEM la luneta cu al treilea stop de frana (sper sa se poata onora comanda ![]() l.e. cosmineee..vin dupa pieseee ![]() l.l.e. : dupa cum se observa plafonul prea incarcat cu diverse elemente inutile gen antena radio si sinele pt. roof rack. Radio oricum nu merge nici un post, nu prinde nimic......toate astea le voiam date jos. Asta e....cu alta ocazie....cu alti bani....dinstrandu-ma deja la un alt nivel ![]() This post has been edited by CRM112: Mar 8 2010, 09:37 AM |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
te astept domnu
![]() -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
BA-BOOM!
nu-mi place ca-i atarna bara iar farurile trebuiesc inversate. La vopsitorie le-au prins ..... invers. i-am pus din instalatiile hid/xenon la loc dar numai pe faza scurta. pe proiectoare am sa pun galben (tot HID) dar mai intai sa REFAC instalatia electrica pt. ca in urma reparatiei, dupa cum spuneam mai sus, s-a belit claxonu' si aidoma nu-mi merg proiectoarele. Nu le folosesc (pe proiectoare) dar imi sta pe creier. Despre claxon.....ajuta mult la condusul preventiv ![]() Turbina incepe si ea sa ma excite nervos. Intrerupe la peste 2000 rpm si am observat fum. Dar se face...bani sa fie. Eventual dau turbina afara cu tot cu motor. Pun un 3.0 d mai sanatos. Mai intai sa o trec pe numele meu =)) l.e. chiar nu inteleg...ma uitam la mustele moarte de pe nr. la dus, am mers gol si n-a scrāşnit nimic din (se presupune)turbina si am mers si cu 170-180 km/h iar constant la 140-150 km/h. la intors, am luat cu mine cam 150 kg si a inceput sa faca figuri la accelerari peste 2000 rpm. l.l.e si am o cutie de diverse care abia asteapta sa sara pe masina. mai am de luat numai disc ambreiaj si articulatie fata...un fleac ![]() eu stau si dau banii aiurea pe stick bmw in loc sa-mi iau disc si articulatie This post has been edited by CRM112: Apr 12 2010, 08:48 AM |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Usurel usurel
![]() ![]() Pana una alta mie sa stii ca-mi place cum ti-a iesit visiniul. Iar combinatia cu "fata" neagra este de efect. Asa ca mult spor inainte ![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
cred ca ne-am vazut pe Barbu Vacarescu acum vinerea trecuta, Bogdan, tu mergeai spre Pod iar eu spre Aurel Vlaicu - eram cu ursu' albastru.
Are dreptate Gimi, cu fata "smoked" arata bine masina. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
va multumesc pt. apreciere
![]() desi nu era o prioritate, am mai luat pt. masina o "tava", cea care este la m5'uri in "fata" schimbatorului sa nu zboare de acolo tigari, telefoane si ce mai tine lumea "pe masa" ![]() ![]() de asemenea, din piesa asta am scos lacasul de casete, a ramas capacul si alt loc de "storing" ![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
parca am zis mai sus ca-s incantat de piesa 1
![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
arata misto,nu te-am uitat cu diagnoza,poate chiar duminica daca nu e urat
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
turbina ma duc s-o iau azi de la reconditionat.
inainte de montare se vor curata intercooler'ul si tubulatura egr-ul s-a curatat (adica e curat, n-a murit ![]() cele 2 furtune servo schimbate (de la AB) (mai eliminam din bălţile de la motor ![]() filtre, placute....si ele flansele pe spate azi-maine (ca mi s-a rupt una pe dreapta...credeam ca s-a rupt oala) mai urmeaza sa o duc sa montez suporti motor, cutie, flansa cardan si bucse pe spate in continuare ramane articulatia fata ![]() 330k km and counting =)) vreau sa fac milionu' cu masina asta l.e. daca tot va intrerupe am sa o mucific This post has been edited by CRM112: May 12 2010, 01:57 PM |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
news alert
Nu se pot schimba flansele ![]() Articulatia e comandata de pe e-bay (multumesc Ciupanezu' ). Toate bratele pe fata incusiv bratul central. Turbina e reconditionata dar trebuie demontata iar ca are o garnitura rupta, cea de la evacuare. E si aia venita de la AB. De asemenea toate furtunele de la circuitul de apa (alea subtiri, curgeau, sper sa nu o mai faca ) Mai e pe pending o alta comanda de "amortiozare" la luneta + firele de la dezaburire (kit reparatie) care-s facute terci acolo (nu stiam de ce nu-mi merge dezaburirea) + toate plasticele de protectie aferente, ghidaje, clipsurile, capăcelele care s-au pierdut in saga vopsitoriei. Rotile s-au mai invartit doar pe ix'ul lui Dima; au facut o fapta buna - si-a luat talonu' ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Mai bine faci cum faci si iei gagica .
![]() -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
imi dai si cort sa-l pun la usa?
sa stau cu gagica =)) This post has been edited by CRM112: Jun 4 2010, 11:26 AM |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
Bai, hai sa ma fac si eu vazut pe la masina ca trebuie sa le dovedim pe amortizoare..oricum trebuie sa-ti inapoiez si tubulara aia. Acum intru in sesiune dar vad cum ma strecor in we pe la tine, vorbim la telefon.
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
problema a fost rezolvata
![]() flanse schimbate & rulment&flansa cardan, bucsi punte spate, bratele de la articulatia fata, suporti motor&cutie si garnitura de la turbo mode acum turbina se aude altfel ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
bine c-ai rezolvat, poate ne vedem la intalnire diseara, sa vad si eu ce-a iesit. i-ai intrebat pe-aia in service cum au scos amortizoarele? ...cred ca flacara a fost solutia, sa incalzeasca acolo, altfel nu vad cum, ca nici presa nu prea puteai baga acolo.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am fost la ţară; veneam la intalnire acum ca merge dricu'
Au ridicat-o pe elevator si a scobit acolo cu o ranga pana s-a slabit. Mi-au spus ca a fost ceva de lucru la ea (no shit!? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Hai la circ, sa mai vedem si noi dricul!
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
as da o raita pe la circ dar in week-endul asta lipsesc din nou cu desavarsire (cheile Dambovicioarei) iar in week-endul celalalt vreau sa ajung la tara sa vad care mai e treaba pe acolo, daca-mi mai ies frigaruile ... cred ca mi-am iesit din mana
![]() acum e utilitara, nu mai e dric ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 29 2010, 03:35 PM |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
iei o sticla de cola la 2 litri, rece,bagi si o punga de cuburi de gheata la frigider, si intr-o sambata dupa-amiaza le punem inapoi pe toate. si facem si intalnirea cu ocazia asta, una mai mica da tot intalnire e. cine stie, poate iese intalnire multi-marca
![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
cu nepretuitul ajutor al domnului MeHigh si cu ceva rabdare dricul a recapatat functia de transportor persoane nedecedate
![]() azi am fost si la dl. Haj pentru mici detalii la instalatia A/C (ii multumesc lui David pt. şeruirea experientei ![]() ![]() mai sunt: - pompa injectie (garnituri) - de lipit fire la luneta; am schimbat cablajele cu unele noi, de la AB - discurile pe fata care ma agaseaza - de inversat farurile ![]() - ceva detalii la instalatia electrica ![]() - volan m3 e36 - scaune recaro manuale - cruise control - obc 4 - hella oem smoked ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
placerea a fost a mea, d-nu CRM. am fost spornici si a iesit totul cum trebuie, pana la urma.
sa inteleg ca ai rezolvat cu AC-ul? -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Da, am fost de dimineata.
A verificat, a constatat ca era siguranta compresorului arsa....sau asa am inteles din romano-siriana ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Īn Siria se vorbeşte limba arabă.
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
n-am spus-o peiorativ; vorbea traditionala romana stālcită.
![]() ![]() This post has been edited by CRM112: Aug 3 2010, 02:51 PM |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
ma bucur ca ai scapat de problema, spor in continuare cu lista, sper pana la intalnire sa rezolvi cu farurile, altfel o sa fie greu drumul spre Sovata la lumina lunii. Procesul de schimbare nu e greu, doar ca nu stiu cum se scot grilele alea ca sa ajungi la suruburile farului, e mai dificil la E34 decat la E30 (unde e banal). inca sustin chestia cu uleiul, dar mai cere si alte pareri cu tacanitul ala.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
azi am fost si la dl. Haj pentru mici detalii la instalatia A/C (ii multumesc lui David pt. şeruirea experientei ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
dricu are acum mult ravnitul volan de m3 e36
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Sa-i traiasca. Si o poza cu el pe utilaj?
![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
sa-l stapanesti sanatos... dar la tel mai raspunzi ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mereu raspund cand il aud
![]() in alta ordine de idei masina ma determina s-o arunc la gunoi, nu-mi place cum trage. am vazut si topicul lui David cu 540 si simt ca diminuez resursele de petrol aiurea...... daca auziti de un m57 de vanzare va rog sa ma puneti in tema. de asemenea mi-ar prinde bine orice sugestie privind probleme din timpul conversiei ![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
mereu raspund cand il aud ![]() in alta ordine de idei masina ma determina s-o arunc la gunoi, nu-mi place cum trage. am vazut si topicul lui David cu 540 si simt ca diminuez resursele de petrol aiurea...... daca auziti de un m57 de vanzare va rog sa ma puneti in tema. de asemenea mi-ar prinde bine orice sugestie privind probleme din timpul conversiei ![]() Nu te impacienta, 540, e doar un vis, ca si E32 750, dar poate ca intr-o buna zii... Pana una alta am inceput cu un 520i 12v, ca sa vad despre ce este vorba! Mai e cale lunga pana la 540... ![]() ![]() Deocamdata e doar hrana spirituala! ![]() Keep it up! ![]() This post has been edited by David: Aug 17 2010, 09:27 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
mereu raspund cand il aud ![]() in alta ordine de idei masina ma determina s-o arunc la gunoi, nu-mi place cum trage. am vazut si topicul lui David cu 540 si simt ca diminuez resursele de petrol aiurea...... Te-a ajuns blestemul lui 735? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
cum zici ca trage de nu-ti place, Bogdan? ai mai facut ceva la motor? un schimb ulei, sau altceva?
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
m-ai prins, n-am mai facut nimic
![]() intentionez in orice caz sa remediez problema cu pompa, sa intre tot combustibilu' spre incinerare. La aceasi interventie am sa mai acord atentie uleiului, sunetului tzac-pac si eventuale verficari de etanseitate la turbo. unii spun de-o resoftare dar imi e frica sa nu o termin de tot; e pana la urma un diesel de 335k km. n-am gasit nimic concret pe net pana acum si aparent e o mare bataie de cap (schimbarea m51->m57) dar cred ca merita cu varf si indesat. nu stiu cum voi face cu itp'ul. Vreau totusi sa simt draq ca am sub fund o masina, nu un magar semidecedat in stare de paralizie si in stare avansata de degradare putrefacţionistă. ...da...cred ca m-au ajuns blestemele lui 735. trebuia sa-l bag in curte si sa-l pun acum pe Bulgaria. This post has been edited by CRM112: Aug 18 2010, 08:53 AM |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
mai bine zis blestemele de la altii in legatura cu 735
![]() daca motorul e inca in stare buna poti face linistit resoftare si cu V8 nu stiu ce sa zic....itp hai sa zicem ca il rezolvi prin anumite cai dar te-ai gandit spre exemplu la consum? |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
El a zis de M57, adică motorul diesel de 2.5 şi 3.0 litri de pe E39/E46 (doar īn varianta de 3.0d) /E38 (doar īn varianta de 3.0d) /X5 (doar īn varianta de 3.0d)
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
a draci sorry de greseala
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
ar fu un upgrade bun, totusi nu stiu cu toata electronica motoarelor alora daca scapi usor, TDS-ul e inca rudimentar din punctul asta de vedere, la 3.0d -urile astea sunt multi parametri monitorizati de calculator, implicit o gramada mare de senzori. eu unul nu m-as baga la asa treaba, poate daca as avea alta masina de calarit, si din asta sa fac doar un proiect de termen lung, gen intins pe 1 an, timp in care sa acopar toate detaliile intr-un garaj mare si bine dotat..
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cam aşa stă treaba.
Fără o maşină donatoare, cam greu să pui pe un E34 un M57 şi să-l faci să meargă. Practic, ar trebui toată instalaţia electrică, bordul, o grămadă de electronică, senzori. Foarte multe piese, foarte mulţi bani, foarte multă manoperă. |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu se aude deloc bine motorul ăla.
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
era in faza de testare mot ala....cam cum altfel vroiai sa sune?
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mă rog, ideea este că nu mergea rotund.
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
pai nu avea nici bord macar...de evacuare nici nu are rost sa vorbesc sau alte chestii de pe la motor
![]() |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Bordul nu are treabă cu modul īn care merge motorul.
Eu am mers şi fără bord fără nici o problemă. Ideea este că e interesant dacă va reuşi să-l facă să meargă cum trebuie, asta mi se pare partea mai grea. This post has been edited by Ciupanezu: Aug 18 2010, 09:43 PM |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
am zis ca idee de bord...pui prea mult pret pe detalii
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
in alte clipuri cu masina asta (ca mai sunt vreo 2-3) se vede ce garaj au oamenii aia acolo, ce scule sunt in jurul masinii, si cam cu ce se ocupa ei. eu asta incercam sa ii arat lui Bogdan, nu ca n-are ala bord pe masina sau ca nu are tobele puse, si ca merge motorul oval.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mda.....am mai cautat si eu pe net si n-am gasit nimic relevant/de ajutor.
sunt convins ca este posibil, dar cuantumul eforturilor ca sa se intample treaba asta este mult mai mare decat sunt dispus sa investesc ![]() mai nou ieri am avut certitudinea ca mi s-au belit acele. mergeam spre Alexandria si pe bord aveam 90-100 km/h; m-am uitat pe gps sa vad cat mai am pana la destinatie si vad ca v. reala era de 140 km/h. cred ca in final pun un 2.5i si-l omologhez, chiar daca e mai gurmand; cel putin cred ca va consuma in afara cat imi ia acum tedeesu (~8.4% dupa niste calcule ![]() |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Daca nu depasesti 110 km/h si mergi linistit s-ar putea sa te incadrezi in cei 8.4 litri cu 2.5i-ul, altfel nu. Eu nu am scos pana acum asa consum extra-urban
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
prefer sa mai dau 10ron/100km si sa stiu ca retrogradez si afum la figurat decat sa retrogradez si sa afum la propriu si atat.
ma simt foarte constrans in masina asta. foarte ciudat, ieri la "idle" nu se mai auzea ţăcănitul/bătaia dar se auzea in mers, slab. Merg cu 15w40; MeHigh spune ca poate sa fie si de la ulei. Alte supozitii? ![]() Cert e ca am facut 3000km de cand am schimbat uleiul deci cam intr-o luna-doua am sa pun un 10w40. This post has been edited by CRM112: Aug 23 2010, 10:05 AM |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
mane . de m50 sau m52 ai auzit
![]() ![]() LE: 2.0i evident .. ![]() This post has been edited by ionusunt: Aug 23 2010, 10:42 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Sau pune un turbo mare si suparat.. and keep your fingers crossed.. daca face BUM inlocuiesti apoi cu alt motor..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Hai sa schimbam titlul topicului in "Blestemul benzinarului casat"
![]() On topic, revad aici povestea mea cu dieselul pe care l-am avut pe E28. A crapat incet si sigur. Nu cred ca ai rabdare sa repari motorul asta, mai bine cauta alt motor identic de care sa fii sigur ca-i bun (greu de gasit asa ceva), sau.... vinde-o. Sau daca ai ceva rabdare, pune un M50. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 11:17 PM |