![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Facuta in 86, din 91 in Iasi, peste 300000 km, plina de bube, adica m-am cam legat la cap fara sa ma doara dar vine si cu o galeata plina de personalitate plus un aer de masina faurita cu mina, parca special pt mine.
Are tot ce e necesar pt a te duce unde ai treaba, mai are si unele chestii care sa-ti faca calatoria mai placuta, lipsesc alte brizbrizuri dar pe ansamblu ma face sa ma simt bine, adica e masina in care o sa investesc de acu inainte mult timp, bani si sentimente. Kind of like a new wife ![]() In momentul de fata e bucati, imprastiata prin toata curtea si arata cam asa: ![]() Pina acum, limitat de timp si de vreme am reusit sa indrept capota si sa o fac sa se inchida, scos scaune si mare parte din interior, montat acumulatori in bord, demontat tot ce inseamna frine, reparat masca, vopsit ochelari faruri, indreptat bare, reconditionat discuri, reparat aeroterma, curatat capac distribuitor, curatat cam tot de pe la admisie, am golit toba finala si am pus-o la loc, mici reglaje pe la usi, portbagaj, curatat canale trapa si cam atit. Urmeaza in scurt timp reglaj tacheti, garnituri cilindru ambreiaj, garnituri cilindri frina, antifonare, placute frine, lichide, ulei, chit prin unele locuri si alte zeci de chitibusuri. Mai trebuie sa ma lamuresc si de ce nu vrea sa stea si tremura la relanti, cum fac sa ma invirt de niste jante si cauciucuri, scaune, un volan mai mic, sa anulez visco, niste faruri intregi, o turbina mica ![]() Aa, si niste abtibilde cu M5, V6, puta madre.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sa o stapanesti sanatos si bafta cu planurile tale
si nu uita sa te adaugi aici http://bmwzone.ro/forums/Recensamant-E28-t...t=80#entry85326 -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
felicitari....inca o masina dezgropata..... poate ne intalnim odata ca sa ovad si eu ![]() desi cred ca avem un prieten comun..... ![]() This post has been edited by edutxu: Feb 27 2009, 11:29 AM -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Mult succes in proiect!
Suna a fi ambitios. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
"Aa, si niste abtibilde cu M5, V6,"
vrei s-o faci v6? nu-ti place 6 in linie? ![]() astept cu interes... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
fa-o functionala pana la intalnirea de la vara BMWZone. Ralanti-ul - vezi vacuumurile cum sunt, poate is batrane furtunele, crapate sau mai stiu eu. E28 520i e Motronic? Ca nu mai stiu... Sheva? Ai vreun sfat pentru domnul? -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Multumesc pt incurajari, chiar am nevoie!
edutxu, ce prieten? De vazut, oricind vrei dar cred ca ar fi mai bine sa fie si functionala. luciane n-ai inteles, pastrez motorul da-l fac V6, taiat in doua si sudat la 120 grade ![]() Altfel, poze de azi: ![]() ![]() ![]() Am spalat-o si asa am descoperit pe unde intra apa gramada, are niste canale de scurgere care erau colmatate, pe capetele locasului ala unde e aeroterma si stergatoarele. Nu stiu cum sa scot mirosul de mucegai din mocheta, are careva vreo idee? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Functionala pina-n vara? Pai eu vreau ca-n aprilie sa am deja sute de km facuti. Vacuumurile sunt ok, da e motronic. O sa dau jos si regulatorul de ralanti sa-l curat, miine daca o sa am timp.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
pare absolut impecabila podeaua si tabla pe ea
masina cu potential...... ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nu e motronic,e k-jetronic masina am vrut sa o iau eu in vara,insa din fericire am rezolvat cu e12 -ele la rar uite in prima un Motronic si in a 2a poza,motorul tau. motronicul are motorasul de relanti,nu are atatea vacuumuri plus ca delcoul il are aici sus in capul chiuloasei,nu jos pe bloc This post has been edited by db85amd: Feb 28 2009, 02:59 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
nu e motronic,e k-jetronic masina am vrut sa o iau eu in vara,insa din fericire am rezolvat cu e12 -ele la rar uite in prima un Motronic si in a 2a poza,motorul tau. motronicul are motorasul de relanti,nu are atatea vacuumuri plus ca delcoul il are aici sus in capul chiuloasei,nu jos pe bloc e masina care era lovita in bot? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
nu e motronic,e k-jetronic masina am vrut sa o iau eu in vara,insa din fericire am rezolvat cu e12 -ele la rar uite in prima un Motronic si in a 2a poza,motorul tau. motronicul are motorasul de relanti,nu are atatea vacuumuri plus ca delcoul il are aici sus in capul chiuloasei,nu jos pe bloc si te contrazic si eu mihaitza ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
O masina de criza ar fi un diesel, mai ales daca nu ar prea iesi din curte
![]() Spor la treaba, sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de ea multi ani de acum incolo:) Intr-adevar, pare o masina sanatoasa, ce mai are multe de zis ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ha,eu am zis criza cu gindul la banii pe care i-am dat pe ea. Amindoi aveti dreptate, e jetronic, nu ca as sti care-i diferenta. Yep, masina lovita-n bot. Interesant e ca am reusit sa o aduc la forma actuala fara sa schimb nici o piesa, toate au mers indreptate sau lipite. Azi am schimbat garnituri cilindri frine, am pus placute fata, refacut chedere la stopuri, am mai gidilit niste mici indoituri, am antifonat doar la locurile din fata ca-n spate chiar nu e nevoie. Miine poate dau si niste chit ca se anunta cald. Inca o data, multumesc baieti pt incurajari, sper ca in 2 saptamini sa ies la probe ![]() This post has been edited by rostil: Feb 28 2009, 08:59 PM |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
si te contrazic si eu mihaitza ![]() a,nu face nimic dom' aly ai dreptate.stiu care e jetronicul doar ca prenumele K sau L il diferentiez mai greu ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
stiu ca stii
![]() ![]() rostil bafta la reparat/asamblat......si nu folosi prea mult chit ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
N-am mai dat nici un chit, m-am bagat sub masina si acu am iesit
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
bun asa ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
zbrrr, cum merge treaba la oamenii gospodari
![]() Spor la lucru in continuare, masina merita. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
si te contrazic si eu mihaitza ![]() cum ti-am zis si la intalnire,tot zic ca este k-jetronic ![]() asa ca CREDE-MA te rog ca este K-jetronic ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
nu imi place sa ma contrazic cu tine dar chiar nu este
![]() |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
![]() ![]() uite din nou,prima poza este a jetronicului meu dinainte iar a 2a a lui rostil.de ce crezi ca eu am al 7lea injector,am carcasa filtrului de aer altfel,plus vacuumul ala de pe carcasa filtrului de aer,se vede un furtunas in plus care pleaca din capul admisiei spre ea plus ca la el nu are a 3a sonda pe carcasa termostatului,la mine la L-jetronic sunt 3 sonde acolo This post has been edited by db85amd: Mar 3 2009, 12:09 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Nu vreau sa contrazic pe nimeni dar mi se pare ca nu a existat pe motoarele m20 injectie mecanica, decat m20b23 k-jetronic a fost o exceptie, iar acela a iesit de pe poarta uzinei in compartimentul motor unui e21 323i
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Asa stiam si eu, doar E21 a avut injectia mecanica.
Dar nu mai sunt atat de sigur ca injectie mecanica=k-jetronic. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Mai baieti, in loc sa va contraziceti pe denumiri mai bine ziceti-mi ce sa-i mai fac la jetronicu asta ca sa nu mai fluctueze turatia la ralanti. Porneste usor dar creste si descreste turatia in jur de 800-1000 rotatii. Daca accelerez si eliberez brusc da sa moara, trebuie sa iau foarte incet piciorul de pe pedala. N-am umblat inca la pompa de benzina, la injectoare, fise, bujii. Care o fi?
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Mai baieti, in loc sa va contraziceti pe denumiri mai bine ziceti-mi ce sa-i mai fac la jetronicu asta ca sa nu mai fluctueze turatia la ralanti. Porneste usor dar creste si descreste turatia in jur de 800-1000 rotatii. Daca accelerez si eliberez brusc da sa moara, trebuie sa iau foarte incet piciorul de pe pedala. N-am umblat inca la pompa de benzina, la injectoare, fise, bujii. Care o fi? aceasi problema o am si eu la MOTRONIC,daca accelerz brusc la cald aproape ca moare,prinde un gol de scade la 3-400rpm si la jetronic aveam problema asta dar nu cu muritul la accelerare si la relanti,sub 1000rpm nu am pututo stabiliza si cand ii venea dracii odata sarea la 1500-1600!!!,neatinsa incepe cu ce nu e costisitor,incearca sa scoti si sa cureti clapeta de aceleratie,de obicei se aduna ulei acolo care se intareste si impiedia a clapeta sa se inhida perfect,sau "throtle valve" aia de sub clapeta(piesa aia neagra trapezoidala) vezi ca e plina cu ulei,dar grija cand o pui inapoi ca are o smecherie am inteles de la pompa nu e,tiam zis la fel imi face si mie si am masurat presiunea pompei e ok,2.5bar la relanti si 3 cand acelerez -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
eu nu inteleg de ce ai presiune diferita la relanti fata de sarcina/acceleratie, dupa mintea mea ar trebui sa fie la fel in orice conditii, propriu-zis de-asta si ai regulator de presiune in rampa.
@rostil - in continuare zic sa verifici vacuumurile, daca iei piciorul brusc de pe pedala, se produce depresiune in galeria de admisie (cred ca depresiune ii zice) si poate de-acolo e. luand piciorul mai incet de pe pedala, vacuumul scade mai incet. cred ca e ceva in neregula cu regulatorul tau de relanti, curata-l cu wd40 in prima faza, verifica furtunele care vin la el, si zi-ne daca de acolo era buba. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
eu nu inteleg de ce ai presiune diferita la relanti fata de sarcina/acceleratie, dupa mintea mea ar trebui sa fie la fel in orice conditii, propriu-zis de-asta si ai regulator de presiune in rampa. poi...pt ca mi-a masurat presiunea la intrare in rampa,sa vada cat arunca pompa,adica a tras turul din rampa si la infipt in ala de masoara presiunea -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 228 Joined: 17-April 08 From: Oradea Member No.: 1,587 Car: E36 Engine: M44 140 CP ![]() |
Acum am citit si eu planurile tale cu masina, si nu pot decat sa-ti urez bafta, o sa iasa ceva frumos. In legatura cu motorul, dupa cunostintele mele motorul tau este k-jetronic, al meu a fost l-jetronic, iar motronic cred ca s-a pus pe e28 doar in '87 (s-ar putea sa gresesc), iar cu relantiul ... daca stii pe cineva acolo cine se baga la debitmetru, ar fi bine sa fie verificat, s-ar putea sa fie si de acolo problema.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
eu nu inteleg de ce ai presiune diferita la relanti fata de sarcina/acceleratie, dupa mintea mea ar trebui sa fie la fel in orice conditii, propriu-zis de-asta si ai regulator de presiune in rampa. Regulatorul e... regulat la randul lui ![]() rostil, sa zic din experienta mea recenta cu LE-Jetronicul de pe M30: - daca la plecare de pe loc da sa moara si trebuie sa-l turezi intai, iar cand il turezi un pic pleaca cu scartz: 1. ai debit cam mare. Eu am luat 5 dinti din debitmetru si-mi place cum merge, e mai smooth, si nu mai miroase a benzina la curu lui. 2. avans prea mare - oscilatiile la relanti le-am rezolvat: 0. vezi sa nu traga aer fals pe undeva - furtune sparte etc. 1. cu avans pus bine 2. micile oscilatii le-am rezolvat din inbusul debitmetrului (ala care regleaza aerul nemasurat, care trece pe langa debitmetru). Cand il strang la maxim oscileaza 100-200rpm la relanti. Il desfac vreo doua ture si se linisteste. Il mai desfac aproape doua si trage si mai frumos la plecare de pe loc - daca dardaie ca dracii la relanti, daca pana in 2000 rpm in sarcina nu prea trage, dardaie, dupa care, peste 2000 brusc isi da drumul, trage bine si merge rotund: 1. capac delco 2. 1-2-3 fise 3. lulea 4. ce mai ramane pe la aprindere -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ha, n-ati ghicit, este Fucking Pressure Regulatorul de vina!
Are membrana sparta si baga benzina prin vacuum in admisie. Noroc ca am scos furtunul in timp ce mergea motorul si asa am vazut ca benzineste pe acolo. L-am anulat provizoriu si acum merge rotund ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
nu cred ca a incercat nimeni sa ghiceasca, ti-am impartasit cu totii cate putin din problemele de care ne-am lovit noi de-a lungul timpului, ai carora le-am gasit rezolvare.
spor la treaba in continuare, sper sa tinem o intalnire la vara si sa vedem masina in toata splendoarea ei. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Stiu si apreciez..
Cit despre splendoare, are un nustiuce care ma face sa cred ca o sa fiu f multumit intr-un final. Dar mai e mult pina atunci. Acum ma lupt cu bordul, nu indica temperatura, consumul si benzina din rezervor. Ceva experiente? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
pai... multi ar zice ca acumulatorii din bord sunt problema. Eu as da vina pe contacte imperfecte la fisele din bord. Dar daca tot ajungi la ele, schimba acumulatorii
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Acumulatorii i-am schimbat, e din alta parte. Cred ca ar trebui sa verific cu un alt bord, poate-s senzorii de vina. Mai e un conector mic maro cu fir rosu in masina care nu se potriveste nicaieri in bord. O fi pt teste?
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Merci de confirmare, deci acumulatorii n-au nici o treaba
![]() Eu zic ca alt bord nu ti-ar face figura. Am patit si eu cu bordul de td, am schimbat acumulatorii, am curatat contactele dar indicatorul de temperatura tot facea figuri. L-am schimbat si am condus happily ever after. Mai ales dupa ce am schimbat motorul ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
curata bine mufa aia lunga verticala,cea de sus orizontala e de la service indicators,eu am scos-o de tot a ma enervau cum licareau ledurile alea verzi rosii
si curata bine ambele placi si cea mare u gauri pt ceasuri,verde si cea mica dreptunghiulara,la mine era numai praf din ala depus de la acumulatorii vechi am avut ceasuri care nu indicau nimic erau moarte si dupa ce le-am curatat au mers si vezi sa strangi la loc cele 2 piulite care prinde indicatorul de benzina/apa de placa dreptunghiulara,sa faca masa bine altfel ori nu merge acele ori oscileaza enervant si daca faci ceasurile sa mearga ok si ai mici oscilatii la ace cand semnalizezi vezi sa ai masele masinii bine stranse This post has been edited by db85amd: Mar 6 2009, 06:17 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Nu am mai avut timp de chituit dar am iesit la probe, merge bine. Nu frineaza inca cum trebuie pina se aseaza placutele, ralantiul mai face figuri la rece, cu bordul n-am rezolvat nimic, in rest e bine. Am reglat si tachetii azi, alta viata, nu mai tremura si parca se tureaza mai usor. Poate o scot la o plimbare mai lunga saptamina asta sa-si aduca aminte cum e.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
M-am jucat un pic de-a pictorul pe capota:
![]() |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
@rostil: La ce se referă avatarul tău?
![]() This post has been edited by Ciupanezu: Mar 22 2009, 10:17 PM |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
@rostil: L-ai tatuat, sa se simta mai puternic
![]() ![]() @Ciupanezu: mi s-a parut si mie ciudat avatarul... daca e ceea ce pare, nu-ti va placea deloc raspunsul ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ciupanezu, E39 e un aditiv-adictiv fabricat de bmw. Din pacate, in Romania e folosit gresit de tot felul de ciudati.
Tornado, chiar e tatuaj, identic cu ce am pe mina dreapta: Gott Mit Uns. Cica masina a avut ca proprietar un popa ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Şi e vina maşinii dacă există cocalari care au E39?
Ai impresia că toţi proprietarii de E39 sunt cocalari? This post has been edited by Ciupanezu: Mar 23 2009, 06:57 PM |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Sper ca nu-s toti, or mai fi si exceptii. Vina masinii e ca se muleaza pe niste gusturi dubioase.
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Sper ca nu-s toti, or mai fi si exceptii. Vina masinii e ca se muleaza pe niste gusturi dubioase. Orice padure are uscaturile ei. Dar e de preferat ca acest topis sa ramana despre e28... E39 e o masina foarte frumoasa, si un 525d va sta langa 524-le meu, cand vor fi fonduri pentru asta ![]() M-am gandit eu ca asta scrie ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cred că ai o viziune distorsionată asupra realităţii.
O maşină oarecum recentă este cumpărată de tot felul de oameni, īn principiu cam de oricine are bani să o achiziţioneze. Dacă tu ai văzut cāţiva ţigani sau cocalari care aveau E39, asta nu īnseamnă nimic. Generalizările sunt o dovadă de superficialitate. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Şi e vina maşinii dacă există cocalari care au E39? Ai impresia că toţi proprietarii de E39 sunt cocalari? Eu zic sa nu o ei personal ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu o iau personal dar pur şi simplu nu īnţeleg rostul şi nici argumentele acestor generalizări.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Şi e vina maşinii dacă există cocalari care au E39? Ai impresia că toţi proprietarii de E39 sunt cocalari? iti poti da seama dupa cum merge cu masina.,...si dupa ce motor are,dar asta nui o regula. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cum īţi dai seama după motor?
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
![]() ![]() Ok, recunosc, am generalizat. De fapt era vorba doar de E39 cu V8, automata. |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ce m-ai jignit, nu mai dorm la noapte.
O să mă culc īn şifonier de ruşine, ce să mai zic.. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Pai ori nu mai dormi ori dormi da'n sifonier?
Noapte buna, oriunde o fi, si incearca sa te mai relaxezi. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
ce-aveti fratilor?
Ciupanezule... o iei cam personal... v-ati racait prin alte parti pe care nu le mai frecventez de ceva vreme?(gen "dincolo") rostil, tare-ti place sa pui gaz pe foc. Cred ca in partea aia de tara intr-adevar, multi au ajuns sa aiba E39/E46. Multi care nu stiu ce sa faca cu ele si asta s-a vazut si pe topicul cu accidente BMW... e o discutie mai veche pe care am avut-o si cu xox... multi inconstienti s-au nenorocit acolo, cu tot cu fiarele lor. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu, nu am mai avut nici un dialog cu el.
Ideea este simplă. Avatarul lui este ofensator, nu are nici un rost să ne jignim sau să emitem păreri despre oameni pe care nu-i cunoaştem. Recunosc faptul că sunt mulţi cocalari care au E46 şi E39 dar nu trebuie să generalizăm. |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
@rostil,parerea mea e ca aici nu prea e loc de uameni care pun paie pe foc,cum zice si TiL,plus ca daca esti bmw-ist ar trebuie sa schimbi avatarul ala,si eu sunt fan inrait bmw modelele vechi(rechini) insa respect orice model bmw,care a iesit pe aceasi poarta cu masina ta si care nu are nici o vina ca e placuta de tigani.spre exemplu ce vina are bietul e36 ca a devenit simbolul tiganilor?
@ciupanezu,cedeaza tu primul ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Mda, vand avatar ofensator, 2009, scoate fum fara foc, negociabil.
Chiar atit de inraiti sunt fanii bmw incit nu mai gusta o gluma? Ideea nici macar nu e a mea, e a unui prieten cu-n E30 care intentiona sa-si puna un sticker similar, cu E36. Pe principiul "nu te atinge de imaginea bmw'' hai sa stergem topicurile despre reparatii, piese de schimb, probleme, etc, ca doar masinile astea-s perfecte, nu? Ciupanezu, eu schimb avatarul daca-l scoti pe al tau. Nebarbieritul ala ma enerveaza plus ca am auzit din surse sigure ca era cam fustangiu. Si fumator. Til, masina ta din avatar de ce-i asa lucioasa, vrei cumva sa spui ca pe a ta nu sta prafu din Romania? Ofensa, 50 de flotari. This post has been edited by rostil: Mar 24 2009, 07:07 AM |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Goosfraba guys..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, vand avatar ofensator, 2009, scoate fum fara foc, negociabil. Chiar atit de inraiti sunt fanii bmw incit nu mai gusta o gluma? Ideea nici macar nu e a mea, e a unui prieten cu-n E30 care intentiona sa-si puna un sticker similar, cu E36. Pe principiul "nu te atinge de imaginea bmw'' hai sa stergem topicurile despre reparatii, piese de schimb, probleme, etc, ca doar masinile astea-s perfecte, nu? Ciupanezu, eu schimb avatarul daca-l scoti pe al tau. Nebarbieritul ala ma enerveaza plus ca am auzit din surse sigure ca era cam fustangiu. Si fumator. Til, masina ta din avatar de ce-i asa lucioasa, vrei cumva sa spui ca pe a ta nu sta prafu din Romania? Ofensa, 50 de flotari. ![]() Dar tu faci tot posibilul sa iriti lumea, vad ca-ti place ![]() QUOTE Til, masina ta din avatar de ce-i asa lucioasa, vrei cumva sa spui ca pe a ta nu sta prafu din Romania? Citesc invidie in vorbele tale. Multumesc pt apreciere ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
bravo til...t admir pt vorbele astea.......
eu m am intalnit cu rostil si e baiat de treaba(acu unii ar zice ca suntem p aceeasi frecventa ![]() insa el inca nu a invatat ca scandalurile cu anumite persoane sunt gratis ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 228 Joined: 17-April 08 From: Oradea Member No.: 1,587 Car: E36 Engine: M44 140 CP ![]() |
Cand am vazut ca s-a postat acum recent in topic, am intrat si eu repede, dar am observat cu tristete, ca in loc sa aflu ce se mai intampla cu e28ul, voi v-ati apucat de "certuri", ce sa zic fratilor, am ajuns sa ne certam noi (posesorii de BMWuri, si iubitorii a acestei marci) intre noi. Si legat de ideea ca "E39, E46 si E36 sunt masini de tigani" o singura idee: eu am vazut si cunosc multi posesori de e30 si e28 ba tigani, ba niste oameni care efectiv isi bat joc de acesti masini, si sunt posesri de e46 si e39 care intr-adevar au grija de ele ca pe o bijuterie. De ex. cumnatul meu a avut un e39 (acum are e46 si intre timp a mai avut cateva e30uri si un e36), dar sa stiti ca aceste masini erau mai ingrijite ca fostul meu e28 (pe care cred ca multi dintre voi o stiati cat de intretinuta era). Deci nu se poate generaliza cand spui ca o serie sau alta e de tigani sau mai stiu eu ce ...
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Hmm, eu n-am considerat toata polemica asta o cearta in adevaratul sens al cuvintului, doar ne-am contrat un pic, ca intre cocalari, nu?
Il respect pe Ciupanezu pt contributia sa la propasirea forumurilor bmw-iste dar asta nu inseamna ca are dreptate neconditionat, sau ca e39 ar trebui sa-mi placa fiindca bibileste el la una. Anyway, azi am patit-o, s-a spart membrana de la regulatorul de presiune si s-a umplut admisia de benzina si s-a oprit, noroc mare ca n-a luat foc fiindca eu dadeam la cheie iar benzina curgea pe linga belectromotor:blink: Am postat la Cumparari, caut regulator, si ala de ralanti, ca e cam dus. This post has been edited by rostil: Apr 3 2009, 08:03 PM |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
avea sportivu un regulator de benzina cumparat de nou. Nu stiu daca era exact ce-ti trebuie
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
avea sportivu un regulator de benzina cumparat de nou. Nu stiu daca era exact ce-ti trebuie Mai am una de 3.0 fara filet, gratis. daca vrei am sa-l caut (@rostil). -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Banuiesc ca ar merge si de 3 bari, probabil ca singurul dezavantaj ar fi la consum in schimb ar raspunde mai repede la acceleratie ![]() Lasa-mi te rog un nr de telefon pe PM. Daca nu ai de 3 nu as punea de 3.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Ce se intampla daca pui presiune mai mare? se uzeaza injectoarele mai repede din cauza presiunii mai mari?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce se intampla daca pui presiune mai mare? se uzeaza injectoarele mai repede din cauza presiunii mai mari? sa va creste cantitate de benzina injectata. Va merge prea bogat masina, daca nu adaptezi si debitmetru etc. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
sa va creste cantitate de benzina injectata. Va merge prea bogat masina, daca nu adaptezi si debitmetru etc. Nu stiu daca e chiar asa, manualul bentley zice ca presiunea masurata trebuie sa fie intre 2,5 si 3 bari. Eu am pus de 2,5 si s-a schimbat mersul motorului, in bine ![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ce am mai facut la masina:
-schimbat capat bara stinga, gata cu troncaneala, mai trebuie si bieletele -reglat tacheti la 0,30 dar cred ca o sa revin la 0,25 fiindca tzacane, mai vad cind schimb uleiul -am desfacut debitmetru i-am mai dat 3 dinti la aer si am mutat patina pe alt traseu, trage mai bine si nu mai da in nas -schimbat senzorul de temperatura pt ECU, cel vechi era terminat -schimbat regulatorul de ralanti, avea facuta o adaptare cu un bimetalic electric de pe alt tip de motor, acum am pus reglabil -schimbat cot debitmetru, cel vechi era sita cu scotch Cam atit, mai e de treaba, dar deocamdata sunt foarte multumit de cum se misca masina ![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
bravo bre, te tii de treaba nu gluma.
pacat ca astia d la mine d la magazin nu aduc si bmw la desfacut ca sa fie piese ![]() poate vii saptamana viitoare la mine la magazin sa facem poze la rechinii nostri, ca pana luni vreau sa l aduc si p al al meu... e mai uratel el asa ca nu am bandouri si consola centrala, dar pp ca o primesti langa a ta ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Da, vin neaparat, facem si intrecere
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Da, vin neaparat, facem si intrecere ![]() nu bre...intrecere nu facem, ca nu vreau sa mi zici dupa ca n ai avut timp sa mi admiri masina ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
A implinit 303000 km si i-am facut cadou bielete
![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Wow, multi inainte!
A avut vre-o reparatie la motor pana acum? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Wow, multi inainte! A avut vre-o reparatie la motor pana acum? Din ce stiu eu a fost schimbata garnitura de chiulasa si un tachet. Am avut timp azi sa rezolv cu frina pe roata dreapta fata, avea cilindru aproape blocat. Si ambreiajul era cam aiurea, avea arcul de la pedala montat gresit si dereglat. Am scos si jocul la directie, nu era mare dar acum e punct ochit, punct lovit. Ce-mi pare uluitor de fiecare data cind lucrez la masina asta e cit de usor se desfac toate alea avind in vedere cit de batrina e. Cind am fost cu Loganu de la munca la service sa-i schimbe un rulment a muncit saracu mester sa scoata etrierul vreo 20 de minute, erau suruburile foarte ruginite. Eu cind am dat prima oara jos mi-a luat 2 minute cu pauza de tigara cu tot ![]() |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Din ce stiu eu a fost schimbata garnitura de chiulasa si un tachet. Am avut timp azi sa rezolv cu frina pe roata dreapta fata, avea cilindru aproape blocat. Si ambreiajul era cam aiurea, avea arcul de la pedala montat gresit si dereglat. Am scos si jocul la directie, nu era mare dar acum e punct ochit, punct lovit. Ce-mi pare uluitor de fiecare data cind lucrez la masina asta e cit de usor se desfac toate alea avind in vedere cit de batrina e. Cind am fost cu Loganu de la munca la service sa-i schimbe un rulment a muncit saracu mester sa scoata etrierul vreo 20 de minute, erau suruburile foarte ruginite. Eu cind am dat prima oara jos mi-a luat 2 minute cu pauza de tigara cu tot ![]() ai masina sfintita bre...d asta ![]() de la aghiazma se trage ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#81
|
|||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ce masina tare!
Alaltaieri s-a oprit in mine unul cu o octavia ![]() Inainte sa ma dau jos din masina eram fiert, dar cind m-am uitat la daune m-a pufnit risul! Are de schimbat spoilerul, capota, farul dreapta si probabil si traversa aia care tine radiatorul. Asa arata a mea ![]() Bara nu avea mai nimic, adica e la fel de valurita ca inainte, iar de fusta am tras cu mina si a revenit la forma initiala! |
||
|
|||
![]()
Post
#82
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca aveai carlig, era mai rau de el. Acum ai ocazia sa schimbi bara
![]() ![]() Eu am dat pe spate intr-o margine de podet (din beton) si am crezut ca e praf spatele, asa zgomot s-a auzit, apoi am constatat ca era doar indoita tabla acolo unde se pune roata de rezerva, i-am dat un picior si si-a revenit ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ne-am inteles ca imi era mila de el, amenda ii mai trebuia..
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Avand in vedere ca "tancul" n-a suferit prea mult, asa era cel mai bine
![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Intra in semi-conservare masina, plec vreo 2 luni, va mai fi plimbata batrineste cam saptaminal.
O sa-mi lipseasca. |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Pun aici niste poze de la Paris.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
interesant ca z3 are numere noi ......stiam ca numere noi se pun doar la masinile cumparate noi .........e posibil sa fie adus recent din germania mai practica si ei treburi din astea
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am vazut eu cel mai frumos e 28 in franta..al unei blonde...m as fi insurat cu ea daca mi ar fi batut vre un apropo:PP poze cu masina ..cu ea nu mi am facut ca era barbasu aproape in schimb am vb cu aman 2 despre masina..ea pasiunea intruchipata el reno familist ea rebela...off
cam asa arata e 28 blondei si cam asa arata casele pe acolo pe la TARA ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca si ea arata ca masina...
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Tind sa cred ca e BBS kit-ul.
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Alte jucarii din Franta:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
vai de capu meu cum arata e28-ul lu' blonda aia
![]() si nici 528-ul de mai jos nu e mai urat.....dar la 4500....parca iti cad firele de par din cap ![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Back to basics!
Prin Paris nu m-am dat decit cu renault trafic, acum cu E28-ul parca plutesc cu toate ca un amortizor e degeaba iar drumurile in Iasi is ca dupa razboi. Miine se rezolva. Are careva idee daca un diferential de td de pe E28 e swap-in pe a mea? |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
este dar de ce vrei sa pui un diff asa lung?
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Welcome back
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Pai credeam ca un dif de td m-ar ajuta la demaraj. Dar nu-i asa, nu?
Merci, bartro! |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu te ajuta la demaraj, va fi mai slab. Poate diferential de un 518i.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
diff tau e de 3.91....sunt si 520-uri care au 4.10 dar f putine
e destul de scurt al tau cel de td e 3.15.....mult mult prea lung |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
In sfirsit am bord functional, merci iorgos! Si servofrina e ok, semnalele inca nu le-am pus.
Chinuit de talent am ruginit botul masinii dar nu pun poze sa nu-mi iau papara de la puristi ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 03:23 AM |