![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masinuta pe forum. E vorba de masina pe care mi-am dorit-o de mic si de care ma indragostesc mai mult pe zi ce trece !
E un 325i din 1988, am cumparat-o pe la sfarsitul lui aprilie anul acesta si am cu ea ~12.oookm pana acum. Cand am luat-o am fost rapit de modul in care arata si mi-a placut foarte mult ! Intre timp m-am obisnuit cu prezenta ei in parcare, am inceput sa ii observ defectele la tablarie, la motor, dar incet incet o sa o fac sa arate si sa mearga cum trebuie ! Pana acum i-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata, bieletele de directie+capetele de bara, bascula pe stanga, bucsele de la bascule, bucsele de la bara stabilizatoare si distributia . La interior am schimbat butoanele de la geamurile electrice ( ale mele nu erau originale ) si maciulia de la schimbator cu una originala de urs ( pe care am reimbracat-o in piele ). Din pacate nu am avut noroc cu ea la capitolul vopsea... masina a fost lovita si reparata PROST . Mi-a sarit vopseaua la spalatorie pe aripa stanga fata... La geometrie rotile stau acceptabil, pe fata am caderea de 2.4/2.2 grade, la fuga e o diferenta mai mare, 8.5 grade pe dreapta iar pe stanga am 9.2 grade ( pe stanga a fost lovita... asa banuiesc ) . Pe spate rotile stau / \, stanga cu 2.6 si dreapta cu 2.2 . Cam asta e prezentarea in cuvinte... acum urmeaza pozele : -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
foarte frumos ursuletul.....tine o tot asa si poate ne o prezinti la vre o intalnire
![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ai o maşină foarte frumoasă! S-o stăpâneşti sănătos! |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
superb....am vrut sa il cumpar si eu dar pina m-am hotarat a disparut........daca e luata de la KNS.........
This post has been edited by jakal: Dec 25 2008, 03:19 AM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
scoate pleoapa aia si fa i aripa ,aranjeaza botul sa stea drept ...bara fusta alea pacolo . in rest super masin
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
cred ca e masina de la KNS ce m-am ofticat cand a dat-o ,la momentul ala nu aveam banii abia dupa 2 luni am apucat sa vand Fiesta.Daca e cea de la KNS e destul de ciudat ceea ce zici caci masina arata ok (in poze cel putin) -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE Daca e cea de la KNS e destul de ciudat ceea ce zici caci masina arata ok (in poze cel putin) . Ea este . Masina arata foarte bine si atrage multe priviri, pentru o masina care merge in fiecare zi pe drumurile noastre arata OK, insa este loc de mai bine ! Intotdeauna e loc de mai bine ! ![]() QUOTE scoate pleoapa aia si fa i aripa ,aranjeaza botul sa stea drept ...bara fusta alea pacolo . Cam asta trebuie facut ca sa arate cum trebuie sa arate ! Oricum eu sunt in limba dupa ea si imi place la nebunie :ad sub masa: . Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie cand o sa arate cum trebuie. Bara fata pica ca naiba cand am luat-o, am mai aranjat-o eu dar inca nu sunt multumit de cum sta . Bara spate iarasi nu sta la linie, trebuie bibilita ( am fost eu puturos de nu am facut-o eu pana acum ) . Masina are mici probleme la vopsea pe mai multe zone, de aceea cred ca pana la urma o sa trebuiasca sa o vopsesc cu totul ![]() La motor am schimbat bujiile si filtrul de aer. S-a simtit imediat o imbunatatire a demarajului, insa motorul era departe de a merge asa cum trebuie sa mearga un 2.5 . Desi nu prea am vrut, acum o luna a umblat in debitmetru un "meserias". Rezultatul a fost un consum crescut cu peste 2 litri/100km, un mers mai prost al motorului si o putere mai mica . Am fost foarte dezamagit de asta . Nu am mai vrut sa umblu in debitmetru... am vrut sa il schimb. Asa ca acum cateva zile am schimbat debitmetrul cu unul sigilat. Rezultatul a fost un mers mai frumos al motorului si cred ca ... ma apropii de 170 cp ![]() ![]() ![]() Ce ma enerveaza foarte mult la motor e pornirea! Intotdeauna la rece porneste foarte bine iar la cald o ia mai greu, dupa cateva secunde de dat la cheie! Am avut probleme cu ea si nu mai voia sa porneasca deloc, era din RELEU. Am schimbat releul. Masina de atunci face ca inainte, porneste bine la rece si prost la cald. Nu stiu ce sa ii fac, nu vreau sa ma duc la "meseriasi" care sa ma puna sa umblu in tot motorul. ![]() Ca planuri de viitor vreau sa fac motorul sa mearga in mintile lui, vreau bancheta spate cum are cabrioleta lui Vlad, un audio mai puternic si capacele la roti. Nu vreau suspensie sport, LSD sau Borbet A ![]() Scuzati postul lung si "Craciun fericit!" -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
vezi ca lsd ul aala e bun . face treaba in regula mai ales iarna la plecat din parcare pe zapda...nu patinezi (limited slip diff )
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
10W-60 nu este recomandat pentru motorul tău:
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
bai sincer 10W60 e pentru motoare gen M3 M5 cred ca ,cum se recomanda mai sus de producator un 10W30 e mai ok
![]() LSD-ul face toti banii crede-ma nu pentru cercuri sau alte nebunii pentru simplul fapt ca vei putea merge iarna linistit si masina o sa fie mai controlabila pe ud daca depasesti vreodata limita(acum sa nu sari foarte rau limita eu am sarit-o si m-am ales cu 2 jante lovite se putea si mai rau dar am scapat atunci)in rest ce sa zic felicitari se pare ca esti la fel de pretentios cum am fost si eu cu ursul meu :)later edit:daca ajungi vreodata prin Bucuresti tare as vrea sa o vad ![]() ![]() ![]() This post has been edited by alex230ro: Dec 25 2008, 04:11 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pai si ionusunt stie de la un incapatanat (gica) care a pus numai 10W60 ca cica ii da mereu talpa, de fiecare data ii ziceam ca nu e bun pt motorul lui
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Asta e cea mai tare metodă de marketing pentru orice produs auto, să scrii pe el că e super sport. Dacă scrii asta, oricine îl va folosi. D-aia se vinde şi Carrera 100, sună sport. Dacă-i zici unuia că Petrom 99+ este aceeaşi benzină, psihic nu poate accepta datorită numelui Carrera. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
pai si ionusunt stie de la un incapatanat (gica) care a pus numai 10W60 ca cica ii da mereu talpa, de fiecare data ii ziceam ca nu e bun pt motorul lui ![]() pai cam are dreptate incapatanatu ala ca doamna decapotabila de vreo 100 de mii de km numai dinasta a vazut si merge super ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ai incercat altul si nu a mers bine? Eu cred ca e f.mult placebo la mijloc
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
se poate sa fie si placebo .asta a pus fostu propietar in motoru de la masina mea,asta pun si eu ,sunt multumit .completez la 8000 km intre 500 si 800 g
This post has been edited by ionusunt: Dec 25 2008, 10:55 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Um, din cunostintele mele cifra dupa W reprezinta un prag de temperatura (superioara) pana la care uleiul respectiv isi pastreaza proprietatile. Deci practic diferenta intre 10W30/40 si 10W60 (de aici si diferenta de pret) este ca 10W60-ul ofera protectie mai buna la temperaturi ridicate ale uleiului, pe cand la rece proprietatile raman la fel. Cel putin asa explica oamenii pe castrol.com. Daca gresesc rog pe cineva sa ma corecteze. Cat eram aspirat mergeam cu 10W40 Mobil si nu avea nici o greata, chiar mi se parea ca se arde mai greu decat castrol. Acum nu prea imi mai vine sa risc cu W40. ![]() Dupa destui kilometri in care am mers aspirat si cu 10W40 Mobil si cu 10W60 dupa care turbat doar cu 10W60 motorul (cel putin partea superioara) arata ca in ziua in care l-am luat. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Aşa este însă gradele de vâscozitate ale unui ulei nu sunt singurele lucruri care contează.
Dacă BMW recomanda 10W-60 decât pentru M-uri, trebuie să existe un motiv. Nu cred că BMW ar avea remuşcări dacă ar recomanda un ulei foarte scump pentru mai multe motoare. Probabil pentru că majoritatea motoarelor nu ajung la temperatura de funcţionare a unui motor M, deci au nevoie de alte uleiuri făcute special pentru ele. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
stopurile de pe masina au fost ale mele
![]() |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,004 Joined: 29-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,325 Car: E85 Z4 Roadster Engine: N46 2.0 150cp ![]() |
stopurile de pe masina au fost ale mele ![]() nu te mai lauda atat... ![]() si eu stiu masina de ceva timp un urs marfa 2.5i cu tot ce vrei pe el...STIU ![]() la treaba cu uleiurile...parerea mea este ca 10-60 este prea nou pt generatia asta de motoare din anii 80 ca sa nu zic mai jos...in vremea aia nu exista 10-60 full synt....din cate stiu eu 10-40 semi-synt.este un ulei perfect pt generatia asta de motoare...indiferent de clima daca ii rupi capul des...il dai drumul la maxim 4500-5000km in loc sa-i dai la 7000-8000 cum i-ai da la 10-60(k o bagi paia e scump...si tzine mai mult) si mai ales ca nu mergi TOATAA ziua numai blana...banuiesc ca sunt zile in care abia vede 3000rpm...cel putin la mine asa e..... oricum discutia pe tema uleiurilor este interminabila ![]() This post has been edited by Mouse: Dec 29 2008, 10:29 PM -------------------- ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
nu ma laud ma..ziceam si eu
![]() si eu schimb uleiul tot la maxim 4500-5000 unul din motive find praful din romania 10 40 binenteles ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Ce greu e fara permis...
![]() Cu o zi inainte de craciun ma intorceam de la munte si la iesirea din Ploiesti la 3 noaptea m-a prins radarul cu 110 . Am ramas fara permis si cu 5 milioane amenda . Pe 8 ianuarie mi-a expirat dovada si astept sa se faca o luna ca sa pot sa dau testul "13/15" . De abia astept sa imi iau permisul inapoi ! Si cum supararea nu era suficient de mare, si-a luat un tovaras jante BBS RM cu gume din targ cu 6 milioane . A avut noroc imens! M-am oferit sa i le dau pe ale mele + diferenta si nu vrea . ![]() Dupa ce imi iau permisul inapoi trebuie neaparat sa imi un detector ! ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mare grija cand alegi detectorul, ca sunt niste modele care nu te ajuta decat sa schimbi mai repede placute si discuri.
imi pare rau pt. evenimentul neplacut cu permisul |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Cat am avut masina statuta in parcare i-a murit bateria. Zic ca nu e problema, ca ii pun bateria cand imi iau permisul. Zis si facut. Imi iau permisul inapoi, pun bateria pe masina, observ ca relantiul nu sta, ma duc la benzinarie si apoi la o plimbare. Mi s-a aprins rosu foarte repede, dupa un calcul simplu consumul a fost de ~20%.
Naspa. Mai bag benzina, ies seara cu masina in oras, mai merg cu ea 3 zile si bag de seama ca masina are un consum de peste 20%. Relantiul si-a revenit dupa 3 zile de foiala in oras, dar consumul ba. Si mai mult decat atata, nici nu tragea. Ieri a trebuit sa plec din localitate. Am schimbat debitmetrul cu unul sigilat. Ies din localitate, merg un pic si observ ca masina tot consuma o gramada . Opresc la o benzinarie dupa 50 km si aproape 10 litri si scot borna, fumez o tigare, mai alimentez si purced la drum . Spre mirarea mea, acul de benzina o luase razna, ba scadea de la 30 la 25, ba crestea de la 25 la 30 . ![]() Ideea e ca m-a necajit tare masina asta, dupa ce mi-am luat permisul aveam o pofta de condus si ea consuma 20%. Sper ca acum calculatorul sa isi faca setarile "cum trebuie" si sa consume putin si sa mearga bine. Asta-vara scoteam 13% in oras, 11-12% pe drum de munte si aproape 10% la drum intins. ![]() Sper sa nu fi plictisit cu postul lung. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 72 Joined: 23-September 07 From: Bucuresti/Braila, Romania Member No.: 1,166 Car: E30 Engine: M20B25 ![]() |
Salut! Ti-am vazut masina asta toamna [parca] parcata la Petromul ala unde e facuta si ultima poza din primul post... m-am uitat din mers la ea, am vrut sa opresc, dar trebuia sa ajung la Braila. Oricum, mi-a atras atentia, arata bine masina!
![]() This post has been edited by iMAGiNE: Mar 9 2009, 11:45 PM -------------------- #E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Merci!
In seara asta mi-am confirmat banuielile cum ca motorul meu e FOARTE UZAT . I-am facut un test de compresie iar rezultatul a fost urmatorul : 7, 7.5, 7, 4, 6 si la ultimul cilindru nu m-am mai obosit sa masor. Ah, si cilindrii 4 si 5 nu pastreaza compresia. Intrebarea e Care trebuie sa fie valoarea compresiei la tipul asta de motor?" Bine macar ca acum imi consuma cum trebuie, am acum o medie de 13% in conditiile in care in afara orasului am mers cu 130-140 cu varfuri de 160 iar in oras am facut ba drumuri scurte cu motorul rece, ba am stat in aglomeratie, ba am prins liber si am mers tare. Anul trecut aveam medii de 10% la mers in afara orasului ponderat cu 100-110 fara sa trec de 120 si cu mers foarte putin in oras . Oricum, sunt sigur ca motorul M20B25 poate sa consume si mai putin daca este intr-o stare BUNA si are toate "accesoriile" de calitate ( bujii, fise, filtre ) . -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 25 Joined: 12-August 07 Member No.: 1,081 Car: - Engine: - ![]() |
aici zice asa : Compression : 9.7
http://www.autoweb-france.com/fiches-techn...MW_E30_325i.php -------------------- Hey! Casino is very risky. But there are safe online casino.
If you want to know more detail then click on the link. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Merci! In seara asta mi-am confirmat banuielile cum ca motorul meu e FOARTE UZAT . I-am facut un test de compresie iar rezultatul a fost urmatorul : 7, 7.5, 7, 4, 6 si la ultimul cilindru nu m-am mai obosit sa masor. Ah, si cilindrii 4 si 5 nu pastreaza compresia. Intrebarea e Care trebuie sa fie valoarea compresiei la tipul asta de motor?" Bine macar ca acum imi consuma cum trebuie, am acum o medie de 13% in conditiile in care in afara orasului am mers cu 130-140 cu varfuri de 160 iar in oras am facut ba drumuri scurte cu motorul rece, ba am stat in aglomeratie, ba am prins liber si am mers tare. Anul trecut aveam medii de 10% la mers in afara orasului ponderat cu 100-110 fara sa trec de 120 si cu mers foarte putin in oras . Oricum, sunt sigur ca motorul M20B25 poate sa consume si mai putin daca este intr-o stare BUNA si are toate "accesoriile" de calitate ( bujii, fise, filtre ) . parca 316i stia raportul de compresie al m20ului.cauta pe google gasesti -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
9.7 compresia si R.C. este 8.8 .
Azi mi-am mai ridicat un pic toba, era cam lasata. Ah, si sa nu uit, mi-am schimbat difuzoarele pe fata: am pus MB Quart ![]() Si o sa urmeze si un tun de bas Kenwood . ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
deci
din ceea ce spui tu inteleg ca ai masurat presiunea din camera de ardere esti sigur ca ai masurat bine??? din experienta mea stiu ca un piston daca e sub 9 nu mai functioneaza... |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am scos bujia, am bagat aparatul de masura, am strans un pic, am dat la cheie si am masurat .
Mi se pare o operatiune destul de simpla si nu cred ca am gresit cu ceva; pe ceasul de masura era cu "verde" pana la 7, mai jos de 7 incepea "rosu". Deci cred ca am masurat bine. QUOTE esti sigur ca ai masurat bine??? Si pana la urma, motorul consuma ulei, la toba miroase a "noxe", la rece bat tachetii foarte tare. Era de asteptat sa gasesc o compresie mica. Acum trebuie sa desfac motorul si sa vad ce gasesc in el; si in functie de ce vad in motor bag mana in buzunar mai mult sau mai putin . Ideea e ca indiferent de cati bani bag in motor prefer sa il fac pe al meu decat sa cumpar alt motor SH. ![]() QUOTE din experienta mea stiu ca un piston daca e sub 9 nu mai functioneaza... Nu stiu ce sa zic, crezi ca un cilindru cu compresie 9.7 din fabrica nu va mai functiona la mai putin de 9 ? Eu stiam ca un motor functioneaza relativ bine atata timp cat are compresii aproximativ egale pe toti cilindri, de exemplu 7, 7.5, 7 si 7. O problema ar fi fost daca gaseam ceva de genul 9, 9, 4, 9. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Direct de pe e30.de : http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope....0185/f00185.htm
"This begins with a compression test is recommended. A good 325i Kat pushes on all cylinders 12 bar. A 325i should katloser due to the higher compression a little more, ie about 13 bar press." De la 12 la 7 e cale lunga ... ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
asta e ,totusi incearca sa refaci testul la compresia care zici ca o ai masina ar trebui sa mearga ft prost,incearca sa gasesti date pentruu repriza 80-120km/h si compara cu ce ai tu,daca iesi slab poti sa incepi sa strangi bani pentru reparatia motorului
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
In general daca compresia e ~ 12... e bine. La 11 deja e cam asa si asa. Sub 11...Nu confundati raportul de compresie cu compresia masurata pe ceas.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
axact cum spune Vlad (316I) tu faci o cofuzie
confunzi compresia cu presiunea facuta de piston refa testul dar de data asta respecta cativa pasi 1 scoate toate bujiile 2 clapeta de acceleratie trebui sa fie deschisa la maxim in timpul masuratorii nu vreau sa ma contrazic dar repet sub 9 de obicei merge ffff. prost motorul iar la 7 nu cred ca mai porneste bafta ![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Nu am mai facut nimic deosebit la masina.
Nu i-am facut nici reprize sa vad ce timpi scoate si nici nu i-am masurat din nou compresia. In masina trebuie sa intre bani multi in 2 "reprize", una pentru vopsea si cealalta pentru motor. bani pe care momentan nu ii am . Bine ca macar sunt multumit de o chestie. Motorul nu consuma asa mult ulei cum credeam. Aveam un "dop" stricat de pe flansa dintre bloc si filtru, pe acolo picura ulei uneori. Dupa ce am schimbat dopul am mai facut vreo 2000km si am ajuns la concluzia ca motorul consuma ulei in limite normale. Ah, i-am "gasit" niste capacele la roti de E34. Numai 3, ca al patrulea era altfel ... Credeam ca se potrivesc, dar am vazut ca NU SE POTRIVEAU . A trebuit sa le modific cu polizorul, cu flexul, cu ciocanul, cu coliere de unica folosinta. Nu arata prea bine, dar in orice caz arata mai bine decat cu gaurile alea acolo . Vezi poza . Si... am mai constatat o chestie la masina asta si anume ca sta intr-o parte . ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
daca e oala stramba sta roata stramb.nu lasata...posibil sa ai o spira rupta.sau amortizorul praffff.....sau daca a afost schimbat mai demult sa nu fie unu de un fel si unu de alt fel...in rest aia cu arc inmuiat pe o parte e cam dubioasa...daca era pe ambele ziceam..oricum verifica
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
e posibil sa ai un arc rupt..
sau sa fie lipsa cauciucul de sta sub arc..(vezi ca acele cauciucuri sunt unele mai inalte unele mai joase) sau....etc... mai bine verifici |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am verificat pe o singura parte (stanga), adica nu am facut nimic. Dar am constatat ca amortizorul este terminat pe partea de compresie; daca il ridic cu mana se comprima singur datorita gravitatiei .
![]() Macar am schimbat burduful de la amortizor cu unul mai bun, ca al meu era praf. In alta ordine de idei, in curand o sa deschid un nou topic aici, pentru ca de ceva vreme BML-ul are un fratior. O sa fac topic pentru noua achizitie dupa ce o sa o inmatriculez pe numele meu (si ii fac ITP-ul). Ideea e ca am mai luat una sa o fac pentru drift/racing/rally/cerce/burn si cu BML-ul sa merg ceva mai moale si incet-incet sa o aduc la stadiul de "tzipla". -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
tare! sa l stapanesti sanatos...mi a zis ceva ciprian ca tiai luat ceva de rupt pe genunchi
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Momentan are 1.6 M40. O sa ii fac topic.
In alta ordine de idei, am incercat sa imi fac si eu jantele precum a lui Mouse. Aratau foarte bine pana sa le dau cu lac; dupa ce le-am lacuit si-au pierdut din luciu. Dar per total, sunt multumit. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Mie imi faceau figuri butucii, pe dreapta nu stiu sa fi reusit vreodata sa deschid masina iar pe stanga incepuse sa imi faca figuri de cateva zile pana la un moment dat cand m-am trezit ca nu mai am cum sa intru in masina.
Drept urmare, am scos butucii si i-am dus la un nene de se ocupa cu chei si mi i-a reparat si mai mult decat atat, mi-am montat si o alarma. In rest, m-am folosit de ea, ca doar de aia e masina, sa mergi cu ea, nu sa stai pe sub ea... -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,004 Joined: 29-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,325 Car: E85 Z4 Roadster Engine: N46 2.0 150cp ![]() |
In rest, m-am folosit de ea, ca doar de aia e masina, sa mergi cu ea, nu sa stai pe sub ea... EXACT (majoritatea cred ca masinile unora dintre noi sunt masini de duminica...dar culmea sunt masinile de zi cu zi) si eu am patit la fel cu buzele...erau mult mai marfa pana sa le dau cu degresant...dar decat sa le polisez la 2-3 spalari prefer sa fie lacuite...si doar tu sti asta ca au fost mai lucioase...pt cine le vede sunt prea misto ![]() oricum se vad FORTZA in rest vb.lu haiu' DA-I LA BLANA ![]() This post has been edited by Mouse: Jul 7 2009, 04:07 PM -------------------- ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
sau ... " SCOATE RAUL DIN EA " !
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 ![]() |
Foarte frumoasa masina ,super poza cu ursii de plus in ea
![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Merci.
Masina a primit "cadou" o caseta de directie de BMW E36. Nu am montat-o inca, sper ca maine. Voi reveni cu impresii. Astfel am impuscat mai multi "iepuri" dintr-o lovitura : - scap de jocul din directie de la masina - fac totodata si o imbunatatire; pentru cine nu stie caseta de directie de E36 are 3.2 ture fata de cea de E30 care are 4 - caseta de pe masina va ajunge pe "ursul de blana" (pe masina de CJ nu am servodirectie) Pe langa caseta, in ograda vor mai aparea 4 jante. Poze dupa ce vor ajunge la mine. Nu sunt spectaculoase, dar mie imi plac. Ca belele, mi s-a spart sticla de la un far de scurta. ![]() In rest, masina a primit un schimb de ulei. Si mult cox. ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE Voi reveni cu impresii. Am reusit sa montez caseta de directie. A 2-a caseta, pentru ca prima era stricata si pierdea fooooarte mult lichid. Directia este mai precisa, sunt foarte multumit. Recomand. Cu jantele nu am rezolvat nimic, urmeaza sa le vopsesc. Va cer o parere in ceea ce priveste culoarea : argintiu sau auriu ? Ca probleme, nu mai tine relantiul. Mergeam cu masina la drum lung si mi-a intrerupt timp de ~1 secunda. De atunci nu mai imi tine relantiul. Am asteptat sa isi revina, dar degeaba. Am scos bornele, am asteptat sa isi revina, dar degeaba. Ce sa fac, ce sa verific ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Multumesc pentru ajutor, Ciupanezu.
Problema era de la regulatorul de relanti, trebuia curatat. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
cred ca din TIS
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Din Autodata.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Acum 2 saptamani mi-am montat rotile de iarna.
Astazi am condus pentru prima data pe zapada cu cauciucuri de iarna. http://www.youtube.com/watch?v=B8rTIgIvvLo -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
foarte bine. eu am ramas cu ursu mort ca m-am pus de vreo trei ori de-a latu' cu anvelopele de vara, fapt pentru care l-am tras pe stanga
![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE Ca belele, mi s-a spart sticla de la un far de scurta. Am mai facut o belea, de data asta chiar serioasa. Am facut accident in urma caruia am spart sticla de la un far de lunga. Si am rupt nasul de iarna. Nasul l-am reparat, in schimb cu farurile treaba e nasoala. Zic ca profit de ocazie si imi schimb sticla si de la farul de scurta (imi sarise o pietricica in far si formase o gaurica foarte mica). Citesc pe forum despre cum se face, iau o oala si purced la bucatarie sa pregatesc ciorba de faruri. Imediat dupa ce am desfacut sticlele de far m-am gandit ca n-ar fi rau daca le-as curata si uite asa am reusit sa distrug bunatate de faruri HELLA SMOKED. Sunt prost. Oglinda de la lunga si-a pierdut luciul si oglinda de scurta are o pata neagra. Nu stiu cum sa fac sa imi refac farurile. Am facut rost de o oglinda de lunga in stare foarte buna, urmeaza sa o ciopartesc si sa mut crucea de pe farul vechi in cel nou. Problema o reprezinta faza scurta. Am desfacut niste faruri cu lupa fara smiley si am observat ca exista diferente intre ele si hella smoked: lupa e mai bombata la hella + prinderea suportului lupei de oglinda + difera forma oglinzii. Stie cineva exact daca farurile de E34 au lupa bombata ori ba? Eu m-am gandit sa imi fac rost de niste faruri cat mai noi ( E34 ? ) in stare impecabila si sa imi repar pana la urma farurile. Sper sa pot posta peste o saptamana ca am reusit sa imi refac farurile EXACT cum erau inainte: adica fara defect. PS: Am facut cel mai prostesc accident posibil. Eram in coloana la semafor destul de aproape fata de cel din fata, ca de obicei, si in momentul in care cel din fata a plecat am ridicat si eu usor ambreiajul si mi-am aruncat privirea in alta parte. Masina s-a oprit brusc in fundul unui LOGAN. Eu nici nu am vazut ce se intampla, nu am calcat frana, nici nu m-am gandit vreodata ca cel din fata va inainta numai jumatate de metru. Mare prost am fost. Sunt foooarte necajit, urmeaza sa imi fac seppuku daca nu voi reusi sa imi repar farurile la fel cum au fost inainte. Ca o curiozitate, farul de scurta (cel care avea o gaurica foarte mica) era foarte murdar inauntru. Nu ma asteptam ca prin acea gaurica atat de mica sa treaca atata mizerie. Scuze de postul lung. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am faruri pe masina. Daca imi fac rost de 2 sticle de geam o sa am si faruri de de rezerva (tot smoked).
Cred ca pozele vorbesc de la sine. M-am apucat sa imi pregatesc cum vreau eu jantele pe care le-am cumparat in vara anului trecut. Desi oscilam sa le fac argintii sau aurii, pana la urma le-am facut gri. Nuanta de culoare este GRI CARBON de la DUPLI-COLOR. Ah, si mi-am luat si valve ingropate. QUOTE Am mai facut o belea... A fost invatatura de mine. De atunci am devenit ceva mai prudent. Bine ca nu a fost mai rau si noroc ca am reusit sa imi repar luminile. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Arată chiar frumos!
![]() |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am schimbat placutele de frana pe fata.
Cele vechi au tinut 30.000km (ATE). Am reglat culbutorii. Unii dintre ei aveau distanta de peste 0.50 in conditiile in care normal trebuie sa fie de 0.20. Daca tot am dat jos capacul, am zis sa il cosmetizez un pic. Nu a iesit exemplar, insa nici rau nu e. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Mi-am schimbat saxofonul. Era crapat pe traversa sondei lambda. Acum masina consuma cu aproape 2 litri mai putin la drum lung, merge fara sa mai intrerupa la turatie mica si mai ales este foarte silentioasa.
![]() Am intrat in posesia unei macarale de geam electric de BMW E36 Coupe, urmeaza sa incerc sa o fac sa se potriveasca pe usa mea. (macaraua mea era una after market cu sufa si mergea foarte incet, uneori nu mergea deloc). Pe langa macara, am adus pentru masina si un motor de trapa electrica + releu + buton. Din pacate nu stiu sa fac instalatia electrica . ![]() Am dus fusta fata la reparat, pentru ca a iesit din iarna cam sifonata. Cam astea ar fi lucrurile bune pe care le-am facut la masina. Ca lucruri rele trebuie sa zic ca am gasit masina lovita in parcare - aripa stanga spate infundata destul de urat si bara spate usor zgariata. ![]() Nu am avut cum sa aflu cine a fost vinovatul. ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
De cand nu am mai postat pana acum s-au intamplat multe.
in primul rand, am facut accident la sfarsitul lunii mai 2010. Am intrat intr-un Opel, am spart bara, armatura, un far de scurta, am crapat un proiector si am indoit aripa si cu capota. In ceea ce priveste partea mecanica, am stricat rulmentul de la cardan, am fisurat timoneria (ulterior am rupt-o la o schimbare brusca din tr. 1 in tr. 2 ), am strambat o janta ( dupa ce am lovit Opelul am sarit o bordura ), am facut joc in pivot. Asta a fost picatura care a umplut paharul, asa ca imediat dupa ce am terminat sesiunea m-am apucat de am dezmebrat masina complet pentru o a revopsi. Am gasit putina rugina la podea, dar nu a fost nimic ingrijorator. Am schimbat aripile; am cumparat unele SH. Cu cea de stanga am avut noroc, in schimb cea de dreapta e foarte proasta: tabla subtire si curbura pentru ochelarul drept este diferita fata de curbura ochelarului (vezi poza ) . In principiu, as fi fost complet multumit de revopsire daca ar fi fost aripa buna. Din moment ce am avut parbrizul dat jos, m-am hotarat sa il schimb cu unul nou-nout. In septembrie am reinceput sa circul cu masina. Muream de dorul ei, de "simfonia" celor 6 pistoane. Masina inca nu arata cum imi doresc, mi-au mai ramas multe de facut. In noiembrie am schimbat bujiile, uleiul in cutie si diferential. Oricum, imi place masina la fel ca in ziua in care am luat-o, singurul regret e ca am lovit-o si ca aripa pe dreapta are luft imens cu ochelarul. ps: nu reusesc sa pun poze. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ai muncit mult
![]() La aripi este mai bine sa gasesti un SH bun decat nou 'chinezesc' pentru ca calitatea lasa de dorit. Evident, nou de la BMW ar fi de preferat, dar si costa. la poze s-a introdus o limita, pentru ca avem spatiu limitat pe server. Am marit acuma limita la 4MB per post, mai inceraca, dar nu pune poze imensa. Ca alternativ pot sa incarci poze pe un site specializat cum ar fi imageshack sau www.99poze.ro si apoi pui link cu thumbnail aici. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Fusta fata nu am schimbat-o, ci doar am indreptat-o.
![]() Ca idee, Opelul respectiv a avut un lonjeron schimbat iar celalat a fost indreptat. ![]() Pana acum am facut poze doar cu telefonul... -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Update:
-am schimbat rotile de iarna cu rotile de vara (se poate observa in poze ca am schimbat culoarea jantelor: DUPLICOLOR ARGINTIU STELAR ). -am montat fusta MT2. -am inlocuit furtunele frana fata cu altele noi noute marca FERODO. Saptamana trecuta am participat cu masina la o competitie de indemanare organizata de ACR Buzau. Se putea merge si mai tare, dar eram mahmur. Video: http://www.youtube.com/watch?v=IzHliMJnJHM si http://www.youtube.com/watch?v=6-0O1EPFw64 . -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Astazi a venit iepurasul:
- am inlocuit bieletele antiruliu fata. Am pus MOOG. 120 RON au costat. - am inlocuit pivotul de la roata, partea dreapta. 70 RON marca MOOG. - am inlocuit cureaua de la pompa de servo. A costat 20 RON. - am inlocuit caseta de directie cu alta SH de BMW E36. ps: PASTE FERICIT! -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Update.
230.ooo km pe tabloul de bord. Am schimbat gumele pe fata cu niste Uniroyal in V. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Update.
232.000km. Am schimbat uleiul, Castrol Magnatec nu se mai fabrica asa ca am pus Castrol GTX 15W40. Mi-am confectionat si eu o bara intre amortizoare, urmeaza sa o montez dupa ce fac rost de suruburi mai lungi pentru flansele amortizoarelor. Mi-am petecit toba. A iesit din iarna cu cateva gaurele si masina incepuse sa paraie. E pacat sa ai toba sport/sparta cand din fata se aude motorul asa de frumos... Si cel mai important, am schimbat placutele de frana din nou. Am pus iarasi ATE. Cu placutele vechi sincer sa fiu nu prea aveam frane si mai ales se incalzeau foarte repede. Pun o poza sa se vada comparatia cu placutele vechi ( cu care am mers un an ) si cele noi. This post has been edited by Silviu: Aug 6 2011, 04:16 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Tu ti-ai facut bara de rigizare? Cat ar iesi sa faci si la altii?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am facut 2 bare de rigidizare, una pentru mine si una pentru un prieten.
Nu mai tin minte cat m-a costat deoarece "proiectul" l-am inceput inainte de sesiune iar dupa sesiune mi-a mai ramas doar sa imi sudez bara de flanse, oricum mai putin decat daca as fi cumparat una de pe net. Imi pare rau, nu pot sa fac si la altii, nu ma ocup cu asa ceva... Tot ce pot sa fac e sa te indrum ce trebuie sa faci, pe pasi... De remarcat ca o bara de pe o masina nu o sa se potriveasca perfect pe alta. ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Nu am mai postat demult, asta nu inseamna nici ca am vandut masina nici ca nu am mai mers cu ea.
Aduc topicul in actualitate pentru "a ma lauda" si pentru "a intreba". Saptamana trecuta am lasat masina in service (a stat in service de sambata pana astazi) pentru a schimba urmatoarele: - rulment dreapta spate Aveam un huruit care se intensifica proportional cu viteza. Se auzea din dreapta-spate. Am schimbat rulmentul cu altul nou-nout. Operatiunea e dificila si de durata, mai ales la o masina de 23 de ani. Cablul de la frana de mana a trebuit taiat. ![]() Astazi constat ca huruitul a ramas. ![]() - pompa servo-directie Cand dadeam foarte repede de volan la parcari si in alte situatii ![]() Am schimbat-o, e ok. - amortizoare fata + montat bara dintre amortizoare din pozele de mai sus Aici e buba mare. Masina merge ca naiba, sunt foarte necajit din cauza ei. Masina troncane, trage puternic dreapta, dupa ce iau un viraj sau o groapa merge drept, daca mai iau o groapa trage stanga... Pana si taxi-urile merg mai bine... Troncanitul sunt 90% sigur ca e din cauza amortizoarelor care nu au fost montate CORECT pe flanse, dar problema cu directia ce cauza are ? Eu nu am nici o idee, dar vreau sa aflu o parere de la cineva de aici, cel mai mult ma intereseaza sa exclud ca si cauza a problemei bara dintre amortizoare. Eu am construit-o de asa natura incat sa se potriveasca pe masina cu caroseria saltata de lonjeroane. Cu masina pe rotile ei nu se potriveste. Cu alte cuvinte, eu am pus bara astfel incat ea sa stea tot timpul in tensiune, sa preia sarcina oalelor. Asa am gandit eu ca ar fi bine. Sunt necajit ca nu imi merge masina bine dar cel mai mult sunt nervos pe mecanici si pe service-uri. Au avut o saptamana la dispozitie sa imi faca masina cum trebuie dar o iau din service cu mai multe probleme decat avea inainte. Am spus ca aerisirea nu e facuta corect si frana tine prost ? ![]() Uite asa maine ma trezesc de dimineata sa ma duc sa rezolve ceva ce nu au facut ei bine. ![]() In alta ordine de idei, am pregatit masina de iarna: - montat rotile iarna (plus ca le-am dat o mana de spray negru mat) - montat nas de iarna - schimbat presurile din material textil cu altele din cauciuc - demontat fusta fata MT2 ![]() PS: iarasi am reusit sa sparg o sticla de far. Am schimbat-o. E vina mea ca s-a spart sau sunt drumurile de asa natura incat sa favorizeze incidentele de genul ? E a 2a oara in 3 ani cand mi se sparge o sticla de far. This post has been edited by Silviu: Nov 18 2011, 07:40 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am venit din service:
1) troncanea din cauza surburilor de la bieletele antiruliu care nu au fost stranse corespunzator. 2) am trait cu impresia ca franele nu sunt ok deoarece eu am cand luat masina aseara din service am franat de doua trei ori prin curtea service-ului cu franele reci .... azi "i-am dat ciocan", s-au incalzit si am observat ca functioneaza corespunzator. 3) problema directiei a ramas in picioare. In urma studierii comportamentului se observa: - dupa ce iau viraje stranse, parcari, printre blocuri, volanul trage in directie in care a fost virajul respectiv. - daca merg la drum intins o perioada si fac cateva schimbari de banda directia isi revine si masina merge drept. Explicatia celor de la service e ca am caseta de directie stricata. Nu pot sa imi explic de ce s-a stricat caseta... Singura chestie la care ma gandesc e ca noua pompa de servo-directie dezvolta o presiune mai mare decat cea veche, presiune care "a omorat" caseta de directie care si-asa era "subreda". E corect? ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Ma gandesc ca ai gresit la faptul ca ai luat dimensiunea bari cu rotile saltate. Masina cu toate rotile pe pamant trebuie sa fie paralele | |, iar cu 2 roti de pe aceeasi punte ridicate, cred tind sa se incline spre interior iar oalele spre exterior \ /, bara de rigidizare tinand in tensiune ambele oale intr-o pozitie incorecta nu ar trebui sa se reflecte si asupra suprafetei de rulare a cauciucului ? Tind sa cred ca trebuie facut unghiul sau modificata bara la o dimensiune mai mica, sau ai putea sa o faci reglabila gen asta ...
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La asta ma gandeam si eu, dar nu cred ca introduce efect ala de memorie.. Dar e usor de testat: dai bara jos si vezi.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Efectul dispare dupa cateva sute de metri rulati cu volanul drept.
Cat despre teoria cu unghiul de cadere... o suspensie un pic mai joasa decat cea stock "cracaneaza rotile". Daca bara mea tinde sa modifice unghiurile, nu va face decat sa apropie valorile unghiurilor de cadere de valorile de fabrica. Ca o paranteza, inainte sa montez bara masina avea ungiurile de cadere de ~ -2 grade. Masina merge cat de cat acceptabil acum, desi flansa amortizorului pe dreapta nu a fost montata corect si troncane. Posibil ca nici arcul nu a fost montat corect, deoarece uneori scartaie. Ca sa imi "cer scuze" fata de masina pentru ca am dus-o intr-un service unde nu a fost tratata corect, i-am facut cadou o instalatie de Xenon pe faza scurta. Pe dreapta am reusit sa fixez drosser-ul si sa pun capacelul farului la locul lui, dar pe partea stanga e dificil din cauza pompei de ABS si gurii de admisie. Acum astept cu interes prima ninsoare... nu e nimic mai distractiv decat mersul cu BMW-ul pe zapada. ![]() This post has been edited by Silviu: Nov 27 2011, 03:34 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Revin pentru a arunca cu rahat in service-urile noastre.
De cand am postat ultima oara si pana acum 2 saptamani cand a dat caldura masina mea a mers "ca o rabla", cu probleme la feedbackul directiei si cu un troncanit provenit din flanse. Acum 2 saptamani m-am echipat cu cele mai murdare haine ale mele si dupa ce am consultat cu atentie realoem.com am coborat la masina si desfacut toata mecanica fata. Troncanitul provenea din lipsa saibelor de la flansele de amortizor. Problema cu directia provenea din lipsa saibelor de sub flansa de amortizor, dintre flansa si talerul arcului. Astfel talerul meu de la arc statea pe flansa, rolul rulmentului fiind 0. La parcari uneori aparea un scartait tot din aceasta cauza. Am rezolvat problemele de mai sus si am mai reparat/reconditionat/inlocuit in ultima luna: - semering cutie, cel de la cardan - semering cutie, cel de lacautator - refacut timonerie, deci am eliminat jocul din schimbator - inlocuit burduf schimbator... din cauza jocului schimbatorul meu atingea in calaret in momentul cand angajam treapta de mers inapoi - insertizat furtun servo - schimbat cablu frana de mana pe partea dreapta; in urma cu cateva posturi am spus ca a fost taiat - inlocuit saboti de frana de mana pe partea dreapta - curatat si refacut contactele de la indicatorul de nivel lichid racire - curatat si refacut contactele de la indicatorul de nivel lstropgel + motoras stropgel - fixat partea electrica a contactului pe partea mecanica, in ultimul timp eram nevoit sa rotesc "barbateste" de cheie pentru a porni motorul - ca si "tiganie", am facut cateva stickere sa acopar zonele cu probleme de vopsea, si anume 2 stickere. Nu imi plac aptipildele pe o masina de strada, dar decat sa vopsesc masina pe bucati, sa cheltuiesc bani cu vopsitul ca apoi sa o gasesc zgariata din nou mai bine asa. Bineinteles, am facut si schimbarile impuse de vreme: - schimbat nas - schimbat roti - schimbat presuri - montat fusta fata MT As fi cat de cat multumit de masina dar inca mai are cateva probleme, unele mai stresante, altele mai putin stresante si anume: 1) Huruitul din stalp a ramas. Am schimbat rulmentul pe partea dreapta spate, am "strunjit" discul de frana, am schimbat sabotii de la frana de mana. Nu mi-a mai ramas de facut decat sa schimb discurile de frana si placutele. ![]() 2) Problema cu instalatia electrica e o problema delicata pe care nu stiu sa o rezolv si nici nu stiu cu ce sa incep. De cand am vopsit masina in vara lui 2010 luminile mele palpaie la relanti. Luminile de la tabloul de bord, de la interior, de la stopuri, faruri, numar. Nefiind o problema stresanta, am lasat-o asa pana azi cand m-am hotarat sa o rezolv. Pe de alta parte, instalatia de xenon nu functioneaza corespunzator: nu intotdeauna farurile se aprind la comanda. Se intampla sa comand sa se aprinda farurile si sa se aprinda doar un bec. Uneori se aprinde pe partea stanga, uneori dreapta, alterori bilateral si rareori am ghinionul sa nu mi se aprinda nici unul. Nu mi se intampla sa se aprinda farul la comanda si apoi sa se stinga si nici cazul in care daca nu se aprinde la comanda, sa se aprinda spontan dupa ceva timp. De mentionat ca: - am testat si alt balast pe o parte si la fel se comporta asa ca am eliminat posibila cauza de "drossere proaste". Am auzit ca instalatia de xenon este foarte sensibila in ceea ce priveste voltajul si ca e posibil ca drosserele sa nu se functioneze deoarece "intra in protectie". - bateria mea este o baterie romaneasca de putere mica si cam obosita ( daca nu pornesc masina o data la cateva zile ramane fara curent ) - Sistemul audio functioneaza, ABS-ul functioneaza. Cer ajutorul! Ce sa fac? Eu m-am gandit sa: - curat masa de la motor pe caroserie - sa cumpar un aparat de masura si sa verific ce o sa imi spuneti voi. - in caz ca e nevoie, o sa cumpar asa numitul "regulator de tensiune" de pe alternator. Imi cer scuze pentru postul plictisitor si sper sa gasesc aici sfaturile de care am nevoie sa imi repar masina... This post has been edited by Silviu: Mar 26 2012, 08:06 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 01:48 AM |