IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> pozitie componente masini
mertan
post Jan 10 2006, 12:18 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



io am vazut la e28 parca e pe mijloc totba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jan 10 2006, 06:18 AM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (mertan)
io am vazut la e28 parca e pe mijloc totba.
QUOTE (jaffar)
exact. si nu te-ai intrebat de ce ?

La modelele mai vechi (proiectate pana in anii '80 cel tarziu), cred ca aveau in vedere doi factori: design-ul si spatiul disponibil. La modelele mai recente, cred ca au capatat o importanta mai mare caracteristicile tehnice ale traseului de evacuare.

La E28, traseul de evacuare pleaca din dreapta masinii (toate E28-urile au motoare in linie cu evacuarea pe dreapta), trece paralel cu cutia de viteze, apoi "se muta" de-a lungul axei longitudinale a masinii, paralel (si sub) cardan, dupa care se duce iar putin dreapta, sa evite diferentialul, apoi o ia iar pe mijloc, printre rezervor si locasul rotii de rezerva, pentru a iesi in mijlocul barei spate.
E28 este o caroserie cu un design care nu exceleaza. Multi o considera chiar urata. Dar faptul ca esapamentul iese in mijloc mi se pare unul dintre cele mai interesante aspecte ale design-ului acestei masini, care o particularizeaza si ii dau chiar o tenta sportiva.

Mai auzisem de la cineva, cu multi ani in urma, o teorie privind partea masinii unde "iese" capatul evacuarii. Anume ca, in tarile in care se circula pe dreapta, evacuarea iese de regula in stanga, respectiv, in tarile in care se circula pe stanga, evacuarea iese de regula in dreapta.
Motivatia ar fi indepartarea cat mai mult posibil a evacuarii de pietoni. Teoria pare sa aiba sens, dar cred ca este mai degraba o speculatie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
COObra
post Jan 10 2006, 06:50 AM
Post #3


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 165
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 48





s-ar putea sa nu fie doar o speculatie. uite-te cu atentie si ai sa vezi ca de exemplu nu exista in europa camioane sau autobuze cu evacuarea catre trotuar (alea-s mai fumigene si observi fara sa vrei)


--------------------
BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Jan 10 2006, 08:10 AM
Post #4


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Dar de evacuarea la SLR ce mai ziceti? :nod:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Jan 10 2006, 08:54 AM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



asha e slreul. nu stiu ce e cu evacuarea aia. nu ma pricep la mertzane(doar la cele mai vechi de 2000). alta faza. de ce la urs pe portbagaj e cutia aia de scule? si nu era un triunghi. de ce capota la urs se deschide invers. de ce la skoda 120 se deschide capota anormal. de ce ursii nu au pe palfoniera un bec, o ceva, ca sa o aprinzi.

ma mai gandesc in timpul oreleor la chestii dinstea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 10 2006, 10:28 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





QUOTE (jaffar)
la intrebarea despre etriere, de exemplu, concluzia majoritara pe bmwe30.net a fost ca fiecare producator i-a montat pur si simplu unde a avut loc sau unde i s-a parut ca arata mai bine, si ca pozitia lor pe disc n-ar afecta in vreun fel frinarea.


unii monteaza 2 etriere sa scape de grija asta laugh.gif laugh.gif

QUOTE
. de ce ursii nu au pe palfoniera un bec, o ceva, ca sa o aprinzi.


asta ma oftica la culme.. noaptea luminez cu telefonul daca am de facut ceva.. sunt useless becurile alea..
zau de pot sa inteleg de ce au ales pozitia aia..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jan 10 2006, 11:16 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (mertan)
asha e slreul. nu stiu ce e cu evacuarea aia. nu ma pricep la mertzane(doar la cele mai vechi de 2000).     alta faza. de ce la urs pe portbagaj e cutia aia de scule? si nu era un triunghi.     de ce capota la urs se deschide invers. de ce la skoda 120 se deschide capota anormal. de ce ursii nu au pe palfoniera un bec, o ceva, ca sa o aprinzi.  

ma mai gandesc in timpul oreleor la chestii dinstea.

Capota se deschide asa pt a nu se da peste cap in cazul in care se dechide accidental?Sau poate ca asa a vrut designerul biggrin.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 10 2006, 11:52 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (jaffar)
exista optiunea "m3 mirror with map lights" dar nu cred ca vreti sa stiti cit costa smile.gif

sau va puteti improviza un "map light" foarte simplu. de exemplu, ca aici

sau va puteti pune leduri albastre in bord  :finger:


super misto oglinda de m3..

cat despre improvizatia aia... parca n-as renunta la check panel pt ea:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jan 10 2006, 12:00 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Sau pui becuri mai puternice in check panel si cand apesi check va lumina mai tare biggrin.gif Lol asa a zis si Jaffar tongue.gif cred ca Olyro avea ceva de genu asta pe masina laugh.gif @Florin nu ma dar la mine se misca netu prost si nu vazusem postul lui Jaffar sad.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 10 2006, 12:01 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





nu imi dau seama cum zici.. check panelul e cat locul ala de mare...

alex, esti papagal? laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 10 2006, 10:28 PM
Post #11


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Oglinda retrovizoare cu spoturi de lumina se duce undeva la 50 de euro pe ebay.de si e ~84 de euro noua.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 10 2006, 10:33 PM
Post #12


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



LED-urile de checkcontrol se pot schimba? Cand l-am desfacut parca nu imi aduc aminte sa fi ajuns la LEd-uri.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Jan 10 2006, 11:08 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



QUOTE (jaffar)
florin, tu n-ai un patrat (sau aproape patrat) mare si negru si liber in partea din stinga a check controlului ? acolo unde aia jmecheri au becul cu indicatorul de centura, iar aia super jmecheri au si check engine. iar al treilea loc nu stiu pentru ce e, poate pentru weapon holder smile.gif

acolo ai loc sa pui ce-ti trece prin cap, de la 20 leduri ultra bright la stroboscoape sau mai stiu eu ce.

later edit, uite poza. si cred ca ar merge si un singur led ultra bright in locasul de sub engine oil, care e oricum gol. o fi fost vreo optiune si p-acolo, stie cineva ?



frate. la mine parca e altfel check ala. parca acolo unde zici tu ca nu scire nik, la mine scrie. si acolo in patratu ala mare nu zice cnika de centrua sau alte kkturi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 10 2006, 11:54 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





se pot schimba ledurile la check panel.. eu l-am schimbat pe cel care lumineaza scrisul..
mertan: la alea americane e beculetul pt centura..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 11 2006, 02:48 AM
Post #15


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Nu vreau sa le schimb, eram doar curios. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 09:53 AM