![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Masina mea este un E39 535i, fabricat in octombrie 1998.
Este un adevarat vis implinit pentru mine, mi-am dorit un E39 de foarte mult timp. In octombrie se implinesc 2 ani de cand o am si imi place la fel de mult ca in prima zi. Aceasta masina a devenit pasiunea mea principala, ii dedic o mare parte din timp, mai ales ca se strica des. laugh.gif Specificatii tehnice: Motor: M62 Cilindree: 3500 cmc Putere: 245 cp Cuplu: 345 Nm Greutate: 1574 kg Dotari: volan M cu comenzi tempomat servotronic DSC interior piele OBC mare sistem audio DSP (10 difuzoare + subwoofer) magazie de cd-uri suspensie M xenon cotiera geamuri electrice fata spate Asa arata masina acum un an si jumatate: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Modificari: kit retrofit facelift [x] inele de bord [x] schimbator Matt chrom [x] trimuri Matt chrom [x] fete de usi din piele [x] jante M5 E39 [x] reimbracare volan [x] becuri angel eyes albe [x] maner frana de mana Matt chrom [x] pedale & footrest ///M (aftermarket) [x] becuri albe pt. placuta de inmatriculare [x] pachet M [ ] oglinzi M [ ] toba finala cromata [ ] revopsire completa [ ] Modificarile pe care le-am facut sunt destul de putine pentru ca am inceput cu schimbarea tuturor pieselor uzate, m-am apucat de modificari abia dupa ce masina era in stare impecabila tehnic. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Aug 31 2008, 10:46 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
Superba pasiunea
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Multumesc! ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
frumoasa MBD=Moby-Dick?
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu.
![]() M de la numele de familie si BD de la Bogdan, prenumele meu. ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
foarte bine arata.si foarte bine ca ai facut technicul inainte si dupa aia esteticul.........asa ca sa nu te plictisesti sterge din poza (aia cu bmwclub).ca e prea vizibil.daca era mai finut. glumeam ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mersi!
Scuze pentru poza aia, am selectat-o din greseala. ![]() Ai dreptate la faza cu suspendul ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am zis acolo ca pentru eforturile depuse, rezultatul e pe masura pana la ultimul detaliu
![]() vreau ji io un v8 3.5l ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() superba masina , de departe se vede ca este o masina ingrijita sa ai grija de ea asa cum ai avut si pana acum ![]() interesant e faptul ca masina ta e mai grea cu doar 70 kg decat a mea (1505 kg are a mea)si are si motor mai mare (V8) si cutie automata (care se stie ca e cu mult mai grea decat una manuala) , practic cam asta ar fi diferenta ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Multumesc! ![]() Greutatea este intr-adevar destul de mica pentru marimea masinii. This post has been edited by Ciupanezu: Sep 3 2008, 02:50 AM |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mi-a picat cutia, dădea semne de uzură de cāteva luni.
Am avut foarte mare ghinion, nu sunt doar ambreiajele uzate. S-a rupt o bucată de metal care etanşa un canal prin care trecea uleiul īn blocul hidraulic al cutiei, mai pe īnţelesul tuturor, un fel de creier al cutiei. Ori a fost un defect de fabricaţie ori o valvă din interiorul blocului s-a blocat şi din cauza presiunii de ulei acumulate, acel perete a cedat. Acum trebuie să găsesc un bloc hidraulic sh, piesa nouă costă 1600 . ![]() ![]() ![]() [img width=800 height=600]http://img408.imageshack.us/img408/456/img899im0.jpg[/img] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
Mi-a picat cutia, dădea semne de uzură de cāteva luni. Am avut foarte mare ghinion, nu sunt doar ambreiajele uzate. S-a rupt o bucată de metal care etanşa un canal prin care trecea uleiul īn blocul hidraulic al cutiei, mai pe īnţelesul tuturor, un fel de creier al cutiei. Ori a fost un defect de fabricaţie ori o valvă din interiorul blocului s-a blocat şi din cauza presiunii de ulei acumulate, acel perete a cedat. Acum trebuie să găsesc un bloc hidraulic sh, piesa nouă costă 1600 €. imi pare rau pt cele intamplate . nu e mai ieftin sa o faci manuala ? s-ar putea sa am o cutie automata de pe un 528i ( nu ma pricep prea bine la denumiri gen " tiptronic " / " steptronic " s.a.m.d ) daca te intereseaza, spune-mi si o sa incerc sa te ajut . |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu, costă foarte mult s-o fac manuală.
Trebuie să schimb volanta, cardanul, diferenţialul şi să cumpăr pedalier, pompă ambreiaj, cilindru ambreiaj, kit ambreiaj, cutia manuală, etc. Ar īnsemna o investiţie de 3000 . Din păcate, cutia automată de pe 528i este diferită. Mulţumesc oricum! ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
Nu, costă foarte mult s-o fac manuală. Trebuie să schimb volanta, cardanul, diferenţialul şi să cumpăr pedalier, pompă ambreiaj, cilindru ambreiaj, kit ambreiaj, cutia manuală, etc. Ar īnsemna o investiţie de 3000 €. Din păcate, cutia automată de pe 528i este diferită. Mulţumesc oricum! ![]() ce inseamna tehnologie avansata fata de un urs sau o pisica ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu neapărat tehnologie avansată cāt costuri foarte mari.
Tot piesele alea trebuie să le schimbi la E30 sau E36 īnsă le poţi cumpăra sh la preţuri foarte convenabile. Mă rog, nu chiar toate. Doar nu pui ambreiaj sh... |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
imi pare rau pt necazul tau, ciupanezu, succes sa gasesti o cutie sh, sau diar piesa de care ai nevoie.
![]() de curiozitate, ce semne dadea cutia inainte de moarte? acum e calata, daca a ramas fara ulei? This post has been edited by MeHigh: Nov 23 2008, 01:47 PM -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Trebuie să găsesc doar acea piesă, deja am comandat kit-ul de reparaţie ZF.
Nu am īncredere īntr-o cutie automată sh. Patina la plecarea de pe loc şi īn marşarier. Īncepuse să patineze şi īn sarcină īn treapta a doua īnsă doar la rece. Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei. Am văzut o schemă, īn blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint. Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 12-June 06 From: Suceava Member No.: 336 Car: E39 Engine: Modded M52 2,5l 200cp+ ![]() |
FOarte nasol ce ai patit :| sper sa o rezolvi cat mai repede. Si eu am avut neplaceri cu ambreiajul la bmw...cand am sch kitul placa de presiune arata ca un carnat la gratar ![]() -------------------- BMW 523i, Mgnaflow Cat. & FK exhaust, Short-Shifter, 170cp+
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Trebuie să găsesc doar acea piesă, deja am comandat kit-ul de reparaţie ZF. Nu am īncredere īntr-o cutie automată sh. Patina la plecarea de pe loc şi īn marşarier. Īncepuse să patineze şi īn sarcină īn treapta a doua īnsă doar la rece. Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei. Am văzut o schemă, īn blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint. Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh. da o manuala sh ? ai incredere ? va fi tare rau masina dupa ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu am īncredere īntr-o cutie automată sh. Patina la plecarea de pe loc şi īn marşarier. Īncepuse să patineze şi īn sarcină īn treapta a doua īnsă doar la rece. Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei. Am văzut o schemă, īn blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint. Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh. De groaza, eu am uneori cosmari despre cutie automata, de frica ca imi strica si mie ![]() Arate complex, aud des ca ar fi greu de reparat. Poate e partea din folclor, sper ca ai dreptate cand zici ca nu e greu. Se vede ca s-a incalzit bine la ambreiaj, paca si metal s-a schimbat culoarea, sau asa numai pare? Ulei ars e intotdeuna un semn rau. Mare dreptate ai cao rapari, macar sti ce are a ta. Cu una SH cine stie ce surprize ai, mai ales ca este foarte important cum a fost intretinut si cum a fost condus masina. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
da o manuala sh ? ai incredere ? va fi tare rau masina dupa ![]() Am īncredere īntr-o cutie manuală sh īnsă costurile sunt foarte mari. Cutie manuală sh = 500-800 € Diferenţial sh = 700-800 € (pe ebay am văzut cu 300 € īnsă nu ai de unde să ştii cum va funcţiona, eu am cumpărat un diferenţial sh cu 800 € dar şi cu garanţie de un an) Volantă nouă = 800 € Cardan sh = ~ 500 € Şi asta fără kit de ambreia, pedalier, etc. Mersi oricum pentru ajutor! ![]() De groaza, eu am uneori cosmari despre cutie automata, de frica ca imi strica si mie ![]() Arate complex, aud des ca ar fi greu de reparat. Poate e partea din folclor, sper ca ai dreptate cand zici ca nu e greu. Se vede ca s-a incalzit bine la ambreiaj, paca si metal s-a schimbat culoarea, sau asa numai pare? Ulei ars e intotdeuna un semn rau. Mare dreptate ai cao rapari, macar sti ce are a ta. Cu una SH cine stie ce surprize ai, mai ales ca este foarte important cum a fost intretinut si cum a fost condus masina. Chiar este complexă īnsă mecanicul meu repară cutii automate de BMW de ani de zile, e foarte priceput. Luna asta a reparat 10 cutii de BMW şi una de pe un Cayenne. Şi una dintre carcase s-a īnnegrit, nu ţi se pare. O cutie automată sh este o ruletă rusească, nu cred că merită decāt dacă ai o cutie spartă care nu mai poate fi reparată şi iei una sh ca să o recondiţionezi. Am văzut pe ebay modelul de cutie de care am nevoie la 1000 € sh şi la 2000 € recondiţionată. Nu pot să am īncredere īn aşa ceva. This post has been edited by Ciupanezu: Nov 23 2008, 07:52 PM |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
de curiozitate, ce ulei o sa bagi in ea? cum te gasesc pe mess, ca vreau sa mai vb un pic de e39 astea...
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
O să-l cumpăr de la BMW, este Esso ATF LT 71141..
Dă-mi un pm cu id-ul tău. ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Am luat-o din service, e gata.
Cutia schimbă perfect, nu mai sunt şocuri, nu mai patinează īn nici o treaptă, se comportă de parcă-i nouă. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
felicitari!
pana la urma ai reparat-o cum voiai (piesa defecta-"selectorul") ? |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
bravo Ciupanezule, sa te bucuri din nou de ea, mai ales ca a venit iarna
![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
felicitari! pana la urma ai reparat-o cum voiai (piesa defecta-"selectorul") ? Am cumpărat un bloc hidraulic a.k.a grup de valve sh şi un kit de reparaţie nou de la ZF. Grupul nu puteam să-l cumpăr nou, costă 2300 . bravo Ciupanezule, sa te bucuri din nou de ea, mai ales ca a venit iarna ![]() Am ucis-o ieri de la service pānă acasă ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
bravo
![]() te inteleg.. eu am ucis franele azi dimineata de la service pana la munca ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
bravo.ai grija de ea nu o omora prea tare.arata super masina .jantele ai vin ok.si masina oricum este ea frumusica.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
bravo ![]() te inteleg.. eu am ucis franele azi dimineata de la service pana la munca ![]() Am văzut... Lucrurile simple sunt de multe ori cel mai greu de rezolvat. bravo.ai grija de ea nu o omora prea tare.arata super masina .jantele ai vin ok.si masina oricum este ea frumusica. Mulţumesc mult! ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
bine ca ai masina de sarbatori
![]() cat te-a costat toata reparatia? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
1500 .
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 12-June 06 From: Suceava Member No.: 336 Car: E39 Engine: Modded M52 2,5l 200cp+ ![]() |
Bv ca ai rezolvat
![]() ![]() -------------------- BMW 523i, Mgnaflow Cat. & FK exhaust, Short-Shifter, 170cp+
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mersi!
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mi-am luat oglinzi de M.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kit retrofit facelift [x] inele de bord [x] schimbator Matt chrom [x] trimuri Matt chrom [x] fete de usi din piele [x] jante M5 E39 [x] reimbracare volan [x] becuri angel eyes albe [x] maner frana de mana Matt chrom [x] pedale & footrest ///M (aftermarket) [x] becuri albe pt. placuta de inmatriculare [x] pachet M [ ] oglinzi M [x] toba finala cromata [ ] revopsire completa [ ] |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Bravo ciupanezule, tot inainte!
Si mai treci acolo in lista si cate-o spalare, ca daca nuuu, se supara ea pe tine ca o tii murdara... Ce daca-i iarna? ![]() Pune te rog si niste poze cu interiorul, sa admiram si noi. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ai sarit peste pachet M
![]() Frumoasa masina. Chiar foarte frumoasa. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ai sarit peste pachet M ![]() Frumoasa masina. Chiar foarte frumoasa. O să-l las mai la urmă. ![]() Mulţumesc! ![]() Bravo ciupanezule, tot inainte! Si mai treci acolo in lista si cate-o spalare, ca daca nuuu, se supara ea pe tine ca o tii murdara... Ce daca-i iarna? ![]() Pune te rog si niste poze cu interiorul, sa admiram si noi. Mulţumesc! ![]() Īn general nu o las jegoasă dar a tot plouat zilele astea şi n-am apucat s-o spăl. ![]() Aşa arăta cānd am cumpărat-o: ![]() Poze recente: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
marfa!
cand ma gandesc ca am avut si eu oglinzi d'astea... ![]() marfa si modelul la parchet ![]() muult mai bine ii sta cu trimurile argintii decat lemne ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mulţumesc mult!
![]() ![]() Păi poţi să-ţi iei oricānd la cāt de ieftine sunt. ![]() |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Da, sunt FOARTE frumoase trimurile cele noi. Bravo!
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mersi!
![]() Interiorul era prea elegant atunci cānd am cumpărat-o. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 35 Joined: 9-March 09 From: FOCSANI Member No.: 2,587 Car: un amarat de 520i Engine: motor de drujba ![]() |
Mersi! ![]() Interiorul era prea elegant atunci cānd am cumpărat-o. Ciupanezule nu-ti placea mobila nu ? ![]() Adevarul ca e mai misto asa ... o mai intinereste , le imbrac si eu pe ale mele in folie carbon ca ma enerveaza cand ma sui in ea ... am impresia ca e Mercedes din '90 ![]() P.S. Nu faci o donatie cu jantele alea ? ![]() This post has been edited by AndrEI_VN08RSK: Mar 9 2009, 12:39 PM -------------------- ..vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju' si-o petarda buna rau , sa-si dea jos ambalaju' ...
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mersi!
![]() Nope ![]() -------------- Am schimbat separatorul de ulei: ![]() ![]() Unii īl numesc valva PCV. Are īn interior o supapă care recirculă gazele din motor īn admisie īn funcţie de presiune şi turaţie. Astfel sunt protejate semeringurile de la supape, presiunea fiind eliminată. Are o membrană de cauciuc īn interior care poate ceda, am schimbat-o preventiv. ![]() Apoi am curatat zona din jurul găurilor de admisie. ![]() Voi schimba toate garniturile de la admisie, sunt cam īnvechite. Maşina mergea prost şi īmi stătea check engine aprins, credeam că trage aer fals pe undeva. De fapt aveam o bobină dusă, am pus temporar una de M50 īnsă voi cumpăra una nouă de M62. Maşina mergea īn 7 pistoane datorită bobinei. Aceasta este locaţia valvei: ![]() Mă bucur că am rezolvat, maşina trăgea slab şi mă deranja foarte mult.. Acum trage foarte bine. This post has been edited by Ciupanezu: Mar 9 2009, 05:56 PM |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 35 Joined: 9-March 09 From: FOCSANI Member No.: 2,587 Car: un amarat de 520i Engine: motor de drujba ![]() |
Foarte bine ca te ocupi de masina si ai grija de ea nu ca altii care isi iau E6o / E9o si trag intre semafoare de un amarat de 2000 dizäl crezand ca e vreun motor de F1 .
Eu mai ies cu masina asa pe nationala si ii mai dau s-o "desfund" in weekend ![]() ![]() -------------------- ..vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju' si-o petarda buna rau , sa-si dea jos ambalaju' ...
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cine nu-şi īntreţine maşina nici nu o preţuieşte.
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
word!
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Ciupanezule, vreau sa te intreb un lucru nostim: cand te duci la magazin sa-ti cumperi bujii si spui ca ai BMW, dupa care ceri 8 bucati, ce mutra face vanzatorul?
Ah, abia astept sa-mi descrii senziatia! ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Īţi zic ceva şi mai amuzant.
Am vrut să iau fişele de la bujii de la MHS adică reprezentanţa din Militari şi mi-au zis că ei nu pot să vāndă doar fişele pentru că vin īmpreună cu bobine adică m-ar fi costat 24 milioane să le schimb pe toate. ![]() Fişele vin şi separat, au part number separat dar cel de la piese era retardat sau rău voitor. Am cumpărat apoi fişele originale cu 27 Ron/bucata de la un băiat care se ocupă cu piese. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Asta nu e amuzant, e trist. Mai ales ca nici nu mai sti daca e retard sau hot.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eram sarcastic.
![]() Probabil ambele. |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 35 Joined: 9-March 09 From: FOCSANI Member No.: 2,587 Car: un amarat de 520i Engine: motor de drujba ![]() |
Astia la reprezentante sunt invatati cu dinaia care nu stiu ce-s alea ... nu ii intereseaza pe ei , dau cu banu' si atat
A incercat si la tine ... ca doar nu-l durea gura daca intreba ... te-o fi vazut mai tras la fata si si-a incercat norocu' ![]() -------------------- ..vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju' si-o petarda buna rau , sa-si dea jos ambalaju' ...
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu nu cred că ştia care sunt fişele.
Nu prea vine lumea la reprezentanţă să comande aşa ceva. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Poze noi:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
cel mai frumos si ingrijit e39 asta e ... de cat timp e a ta?
PS:i-ai dat polish de sclipeste asa? buzele le-ai repolishat? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
hmmm.....
frumoasa foc! ![]() insa motorul cam mare pt sperantele mele ![]() asta in cazul in care aveam si eu una la fel app,o ai ca masina de zi cu zi in Buc? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Mai trebuie pachet M si putin lasata de spate
![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 35 Joined: 9-March 09 From: FOCSANI Member No.: 2,587 Car: un amarat de 520i Engine: motor de drujba ![]() |
Arata super intradevar ... culoarea e misto tare .
Florin83 , de ce zici ca mai trebuie lasata pe spate ? E perfecta asa ... Pe langa a mea e un adevarat Lamborghini , a mea e asa de inalta ca o confunzi cu un ARO. ![]() ![]() -------------------- ..vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju' si-o petarda buna rau , sa-si dea jos ambalaju' ...
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
pt ca nu prea arata bine janta mare si masina cocotata +spatiu mare intre janta si aripa.are dreptate florin.jos cu ea !
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 35 Joined: 9-March 09 From: FOCSANI Member No.: 2,587 Car: un amarat de 520i Engine: motor de drujba ![]() |
pt ca nu prea arata bine janta mare si masina cocotata +spatiu mare intre janta si aripa.are dreptate florin.jos cu ea ! ![]() Pui 2 saci de nisip in portbagaj si gata ![]() -------------------- ..vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju' si-o petarda buna rau , sa-si dea jos ambalaju' ...
|
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
cel mai frumos si ingrijit e39 asta e ... de cat timp e a ta? PS:i-ai dat polish de sclipeste asa? buzele le-ai repolishat? Mulţumesc mult! ![]() Nu i-am dat polish, era proaspăt spălată. Nu, am o soluţie Sonax pentru jante pe care o folosesc la 2 săptămāni. hmmm..... frumoasa foc! ![]() insa motorul cam mare pt sperantele mele ![]() asta in cazul in care aveam si eu una la fel app,o ai ca masina de zi cu zi in Buc? Mulţumesc! ![]() Da, merg zilnic cu ea īnsă evit să merg dimineaţa cānd este mult prea aglomerat. Mai trebuie pachet M si putin lasata de spate ![]() O să-i pun pachet M, sper să arate mai joasă astfel. Am suspensie de M īnsă nu este foarte joasă. |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 1 Joined: 19-March 09 Member No.: 2,623 Car: Alfa Romeo 156 Engine: 1.9 Jtd ![]() |
Frumoasa masina, sa ai parte de ea si sa mearga bine in continuare !
![]() |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mulţumesc!
![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Mulţumesc mult! ![]() Nu i-am dat polish, era proaspăt spălată. Nu, am o soluţie Sonax pentru jante pe care o folosesc la 2 săptămāni. Mulţumesc! ![]() Da, merg zilnic cu ea īnsă evit să merg dimineaţa cānd este mult prea aglomerat. O să-i pun pachet M, sper să arate mai joasă astfel. Am suspensie de M īnsă nu este foarte joasă. daca e cumva solutia aia cu bbs rs pe cutie,sa mi zici de unde ai luat o te rog ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
In real gasesti produse Sonax.Mi-am luat eu pt piele si pt cauciucuri
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 267 Joined: 13-September 07 Member No.: 1,144 Car: E30 cabrio Engine: M40B18 ![]() |
daca e cumva solutia aia cu bbs rs pe cutie,sa mi zici de unde ai luat o te rog ![]() sau la grozadan ... sper sa nu se considere reclama ![]() -------------------- M40B18 E30 Convertible Design Edition - Mauritiusblau
+ M-technik suspension + Wiesmann hardtop + 16" BBS RS - front 9,5J ET 21 ; rear 11J ET 09 + others ... |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sau la grozadan ... sper sa nu se considere reclama ![]() nu, nu.. aici nu e bmwclub ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mi-au sosit garniturile de la galeria de admisie: ![]() Am luat şi un concentrat de soluţie pentru parbriz, sunt curios dacă e mai eficient decāt cele normale... Pe mine oricum mă enervează pentru că se termină foarte repede, e prea mic rezervorul pentru lichid. ![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
De cati L e? La E36 e de 2.5L si mi se pare mic rau.. la E30 cred ca avea 4-5L
![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
off-topic: la E36 exista si de 5L, la modelul cu spalator de faruri
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Stiu
![]() Ziceam de cel simplu. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
De cati L e? La E36 e de 2.5L si mi se pare mic rau.. la E30 cred ca avea 4-5L ![]() stiu ca la E34 aveam de 2,5 L, tampeam la un drum lung eventual si zloata. -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
stiu ca la E34 aveam de 2,5 L, tampeam la un drum lung eventual si zloata. niste off t. : ![]() ![]() smart for two are tot 2.5 litrii(rezervoru spalatorului de parbriz ![]() This post has been edited by ionusunt: Mar 27 2009, 01:12 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
niste off t. : ![]() ![]() smart for two are tot 2.5 litrii(rezervoru spalatorului de parbriz ![]() Cred ca bidonul cu lichid de parbriz facea deja jumatate din greutatea smartului daca avea 5l. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
mha, tu nu ai topic cu "masina ta" ?... ca nu gasesc si eram curios ce ai mai facut cu ursu'
![]() -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
mha, tu nu ai topic cu "masina ta" ?... ca nu gasesc si eram curios ce ai mai facut cu ursu' ![]() sau aici http://s214.photobucket.com/albums/cc92/184S1/m42club/ ![]() ![]() This post has been edited by ionusunt: Mar 27 2009, 11:41 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu cred ca mai e la protv pe site. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Superbă!
![]() |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu prea m-a pasionat subiectul.
![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
da, pacat ca nu o scoate si el mai des din barlog sa o mai vedem si noi live ![]() Ciupanezu' te-ai gandit vreodata sa scoti "535i" ul de pe portbagaj?Sa fie asa mai undercover ![]() las ca sta bine acolo . cu 3.5 nui rusine ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Adica n-am inţeles, ai o problemă cu 520d?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Adica n-am inţeles, ai o problemă cu 520d? ![]() ba si ma si gandeam cand am scris....fi atent ca o sa se sesizeze vladonski ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Articulaţia a īnceput să făcă figuri aşa că maşina va intra iar īn service.
Mi-am comandat şi un māner interior pentru deschiderea uşii de la şofer pentru că mi s-a rupt din nou. Am luat braţul inferior drept, bara de conexiune şi capetele de bară, bieletele antiruliu faţă, bucşele antiruliu spate şi bucşele de semicasetă. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
da nu te incurci cu chinezarii
![]() |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
E păcat să te zgārceşti la piese.
![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cat dai atata fac. Dai bani de turcesti, te tin pe masura...si oricum e39 chiar nu prea e masina de pus piese de 3 lei ca nu e pisica sau urs sa stai cu ea imprastiata prin jumatate de parcare o data pe luna.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
si oricum diferenta nu este atat de mare intre lemforder si altele incat sa faci rabat de la calitate pt bani...
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Exact.
Diferenţele nu sunt chiar atāt de mari. Cat dai atata fac. Dai bani de turcesti, te tin pe masura...si oricum e39 chiar nu prea e masina de pus piese de 3 lei ca nu e pisica sau urs sa stai cu ea imprastiata prin jumatate de parcare o data pe luna. smile.gif Mi-ar părea rău şi dacă aş avea E30 sau E36 să pun piese de 2 bani. |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Hahahahahaa!
![]() Acum am văzut, am singura maşină cu 2 stele. ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Jul 5 2009, 11:55 AM |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Acum am văzut, am singura maşină cu 2 stele. ![]() 3 ! degeaba am votat cu 5 ca tot 3 au ramas. cine a dat mai putin? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Glumeam!
![]() Aveam 2 de dimineaţă. |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Exact. Diferenţele nu sunt chiar atāt de mari. Mi-ar părea rău şi dacă aş avea E30 sau E36 să pun piese de 2 bani. stai linistit ca nu stiu de ce vb el(316i) care si-a luat la urs capac de sigurante NOU OEM. deci.....nu stiu de cand pune el piese turcesti pe masnini ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cine īşi iubeşte maşina nu cumpără piese de proastă calitate.
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cine īşi iubeşte maşina nu cumpără piese de proastă calitate. Nu are neaparat legatura cu iubire, motivul ca nu vrei se le inlocuiesti iar peste un an mi se pare ca este de ajuns. Chiar daca masina din cauza nu are stelute este valabil argumentul economic. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
"Iubirea" asta, fara bani suficienti ca sa o sustina, nu prea face treaba
![]() |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
E adevărat.
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:32 AM |