IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Cumpar motor, M30 2.8/3.0/3.2-3.3/3.5
Sportivu
post Aug 28 2008, 06:50 PM
Post #1


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



Salutare. Mi-a cam ajuns motorul meu figurant de 3.2 Cat stau sa investesc in el, prefer sa cumpar altul precum spune titlul si sa scap de-o belea.

Preferabil ar fi un 2.8, ca e mai mic, nu mai vreau consum imens. Daca nu, orice propunere e bine-venita.


Contact: PM sau 0720389750
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Pages V   1 2 >  
Start new topic
Replies (1 - 33)
bartro
post Aug 29 2008, 08:58 AM
Post #2


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Sportivu @ Aug 28 2008, 07:50 PM) *
Salutare. Mi-a cam ajuns motorul meu figurant de 3.2 Cat stau sa investesc in el, prefer sa cumpar altul precum spune titlul si sa scap de-o belea.

Preferabil ar fi un 2.8, ca e mai mic, nu mai vreau consum imens. Daca nu, orice propunere e bine-venita.


Contact: PM sau 0720389750

off-topic; ce probleme are motorul curent?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Aug 29 2008, 09:13 AM
Post #3


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30





Injectia e praf la capitolul ralanti si nu numai. Motorul scoate fum albastru rau, uda bujiile si le afuma, etc. Ideea este ca ori pun un 3.5 impecabil si strang din b..i ori...pun un 2.8 si ma duc si scap de impozit... din doua una...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Aug 29 2008, 09:32 AM
Post #4


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



eu totusi nu cred ca injectia ta e praf cataline....aprinderea e cea vinovata de bujiile tale ude...iar pentru fum sunt sigur ca e din cauza uleiului, pt ca e prea subtire....dar nah...cum zici tu smile.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 29 2008, 09:40 AM
Post #5


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (edutxu @ Aug 29 2008, 10:32 AM) *
eu totusi nu cred ca injectia ta e praf cataline....aprinderea e cea vinovata de bujiile tale ude...iar pentru fum sunt sigur ca e din cauza uleiului, pt ca e prea subtire....dar nah...cum zici tu smile.gif

Adevarul este ca al meu la un moment dat dadea fum mult la acceleratie.. i-am schimbat bujiile si ulei si s-a rezolvat. Din cauza bujiile veche nu sa ardea toate benzina, care s-a amestecat cu ulei cu rezultat fenomenul descris mai sus. Si la 2002 am patit la fel. cati km are bloc asta?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Aug 29 2008, 01:43 PM
Post #6


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP





nu stiu cati km are motorul lui catalin, dar stiu ca fum a inceput s scoata dupa ce si a skimbat uleiul....deci sunt sigur ca e din cauza uleiului prea subtire, iar bujiile n au nici o vina ca sunt noi.....sa zicem ca am inlaturat o cauza
acum sa vedem cine ne lumineaza cu balbaiala la relanti. si din catem i se pare mie daca o lasa 4 5 minute porneste imediat, ceea ce nu se poate atunci cand i se opreste motorul din cauza balbaielilor de la relanti....


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Aug 29 2008, 01:45 PM
Post #7


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



nu vrei motorul inapoi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 29 2008, 02:37 PM
Post #8


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (edutxu @ Aug 29 2008, 02:43 PM) *
nu stiu cati km are motorul lui catalin, dar stiu ca fum a inceput s scoata dupa ce si a skimbat uleiul....deci sunt sigur ca e din cauza uleiului prea subtire, iar bujiile n au nici o vina ca sunt noi.....sa zicem ca am inlaturat o cauza
acum sa vedem cine ne lumineaza cu balbaiala la relanti. si din catem i se pare mie daca o lasa 4 5 minute porneste imediat, ceea ce nu se poate atunci cand i se opreste motorul din cauza balbaielilor de la relanti....

Ce ulei a pus? poate face un test de compresie in loc sa da jos motor asta deja.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 29 2008, 03:28 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



La mine mersul motorului s-a schimbat destul de mult dupa ce am invartit rotita debitmetrului cu un singur dinte (adica am adus-o la pozitia in care era cand l-am desigilat).

Chiar, ce ulei a pus? Eu merg cu 20W50. Il papa un pic dar nu vad sa dea fum. E ulei recomandat chiar si la momentul fabricatiei motorului, deci nu vad rostul sa pun mai subtire, acum, la 25 de ani si 230.000km.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 29 2008, 04:10 PM
Post #10


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (TiL @ Aug 29 2008, 04:28 PM) *
La mine mersul motorului s-a schimbat destul de mult dupa ce am invartit rotita debitmetrului cu un singur dinte (adica am adus-o la pozitia in care era cand l-am desigilat).

Chiar, ce ulei a pus? Eu merg cu 20W50. Il papa un pic dar nu vad sa dea fum. E ulei recomandat chiar si la momentul fabricatiei motorului, deci nu vad rostul sa pun mai subtire, acum, la 25 de ani si 230.000km.

Da, conteaza mult o dinte la debitmetru. TiL, chiar 20W50 folosesti? Inainte de reparatie de chiulasa am avut 15W40 dar pentru ca nu am observat un consum mare am pus acuma 10W40 cum e scris in manual. Asta dupa 19 ani si 300.000 de km. Fum nu scoate, de picurat nu picura. Am sa verific in curand daca a consumat ceva, dar nu cred ca va fi mult.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 29 2008, 04:59 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Da, 20W50.
Urmatorul schimb o sa fie cu ulei mai subtire. De consumat consuma cam 100ml/1000km cred. Nu cred ca mai picura, am schimbat garnitura la baie la ultimul schimb.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Aug 29 2008, 08:30 PM
Post #12


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



eu am folosit 10W40...sa fie prea subtire?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Aug 31 2008, 01:21 AM
Post #13


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



Up cu M30-ul...de care o fi el...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Sep 1 2008, 05:20 PM
Post #14


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP





sportivule...esti prea incapatanat taty.....dc n ai nitica rabdare cu motorul asta.....
du te cu el la un mecanic sa ti o puna la punct si gata....crezi ca daca iei alt motor nu o sa ti apara probleme..?
eu sunt sigur ca iti scoate fun din cauza uleiului care e prea subtire....d asta nici eu nu l schimb inca....iar pt viitor am sa mi iau 15 sau 20w40


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Sep 2 2008, 01:42 PM
Post #15


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



Bai nu sunt incapatanat. Motorule ste obosit. Norul de fum albastru nu este din reglaje. Segmenti, simeringuri de supapa, etc Ca scoate mai MULT fum din cauza uleiului mai subtire, asta e altceva...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post Sep 2 2008, 01:55 PM
Post #16


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12



QUOTE (Sportivu @ Sep 2 2008, 02:42 PM) *
Bai nu sunt incapatanat. Motorule ste obosit. Norul de fum albastru nu este din reglaje. Segmenti, simeringuri de supapa, etc Ca scoate mai MULT fum din cauza uleiului mai subtire, asta e altceva...


Eu la e12 foloseam Castrol GTX 15W40. Foarte foarte putin fum, la ture peste 4000-4500. Oricum, dupa ce am refacut chiuloasa, garnitura, etc... GRAM de fum nu mai scoate... smile.gif


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 2 2008, 02:41 PM
Post #17


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Rares @ Sep 2 2008, 02:55 PM) *
Eu la e12 foloseam Castrol GTX 15W40. Foarte foarte putin fum, la ture peste 4000-4500. Oricum, dupa ce am refacut chiuloasa, garnitura, etc... GRAM de fum nu mai scoate... smile.gif

Chiulasa e oarecum punctul cel mai slab al M30-ulu. Despre segmenti, la masina mea la 300.000km nu scoate fum (tot chiulasa refacut, dar nici inainte nu scotea fum) si nu cred ca au fost schimbate vreodata. Semeringuri de supapa poate fi cauza de mult fum. Si nu neaparat din cazua uzura, dar din cauza ca s-a uscat cauciuc ala din care sunt facuti. Mai ales daca masina nu a fost folosit de ceva vreme.
Daca segmenti sunt uzati, iese la un test de compresie.

Mai o treaba, odata cu motor schimbat masina isi pierde mult din originalitate si valoare, si nu va fi niciodata 'de epoca' Asta bineinteles daca vrei s-o pastrezi mult timp conteaza.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Sep 2 2008, 02:48 PM
Post #18


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30





mai sunt ani buni pana sa fie E23-ul masina de epoca. nu asta este intentia mea cu acest E23.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Sep 2 2008, 04:00 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



mai sunt 3 sau 7 ani smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Sep 2 2008, 06:48 PM
Post #20


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



s-a fabricat pana`n 86 smile.gif calculeaza 1986 + 30 de ani....Abia in 2016 :|

This post has been edited by Sportivu: Sep 2 2008, 06:49 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post Sep 2 2008, 11:34 PM
Post #21


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12



QUOTE (Sportivu @ Sep 2 2008, 07:48 PM) *
s-a fabricat pana`n 86 smile.gif calculeaza 1986 + 30 de ani....Abia in 2016 :|


1981 + 30 = 2011 parca pare mai usor...
Cu toate ca se poate spune ca e12 s-au facut pana in 1984. wink.gif
Si mai ales ca anul fabricatiei la DON e trecut 1984.
Daca vrei sa ajungi cu o masina de epoca, cred ca e12-le de la mine e un candidat bun.

Scuze de OFF.


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Sep 3 2008, 12:16 AM
Post #22


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



hehe, E12-le s-a fabricat chiar pana in 1985, in africa de sud biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Sep 3 2008, 05:32 AM
Post #23


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(Sportivu @ Sep 3 2008, 12:16 AM) *
hehe, E12-le s-a fabricat chiar pana in 1985, in africa de sud biggrin.gif

totusi,,,cred ca se ia in considerare ultimul an din tara de origine,de ex golf1 care in germania sa incheiat productia prin anii 82-83(nush exact,voi stiti),inca de face in argentina sau o tara sud americana,cu aceeasi forma si denumire,am citit reent intro revista


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Sep 3 2008, 07:00 AM
Post #24


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



Eu am vorbit de pe vremea cand aveam E12-le rosu cu Domnul Stoian care era si este inca presedintele comisiei istorice a Retromobil Club Romania... Nu conteaza unde s-au fabricat... sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Sep 4 2008, 01:15 AM
Post #25


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



uite aici biggrin.gif poate tragi o fuga pana in .de smile.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 4 2008, 08:52 AM
Post #26


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (io`s @ Sep 4 2008, 02:15 AM) *
uite aici biggrin.gif poate tragi o fuga pana in .de smile.gif


Nice. Cam cati cai are asa ceva?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Sep 4 2008, 08:54 AM
Post #27


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



ce motoras dulce.


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Sep 4 2008, 10:14 AM
Post #28


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



M-as duce, dar n-am cu cine biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Sep 4 2008, 10:42 AM
Post #29


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



Se pare ca am gasit motor, diseara ma duc sa fac proba...sa vedem daca este intr-adevar asa cum spune proprietarul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Sep 4 2008, 01:15 PM
Post #30


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



ala de la silviu d epe vatra luminoasa?
am fost si eu
motorul din ce am inteles eu este foarte ok
ince ce mi trebuie mie aia nu are.mufe sonde calculator instalatie.
asa pt mine este inutil


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Sep 4 2008, 04:56 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



A fost complet... sau aproape complet, dar era greu de montat si omologat pe E28 sad.gif
Chiar, cred ca o sa fie un pic greu de pus si la E23... problema cu o gaura pt din bloc care nu e data+filetata la M30 noi.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cte32
post Sep 19 2008, 10:07 AM
Post #32


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9-December 06
From: Constanta
Member No.: 487
Car: e32
Engine: m30b28



Salut,daca te mai intereseaza un motor de 2,8 eventual 3,5.
Ideea este ca eu vreau sa-l alezez pe cel de 2,8 cam multicel,iar daca acest lucru nu este posibil ma gandesc sa-l dau.
Motorul merge foarte misto,ai pot face proba si este motronic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Sep 19 2008, 11:07 AM
Post #33


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



misto ca e motronic, problema mea este ca esti prea departe...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cte32
post Sep 24 2008, 09:18 PM
Post #34


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9-December 06
From: Constanta
Member No.: 487
Car: e32
Engine: m30b28



QUOTE (Sportivu @ Sep 19 2008, 11:07 AM) *
misto ca e motronic, problema mea este ca esti prea departe...

... daca esti interesat, vii in ct il pornesc si daca iti place te ajut cu transportul (nu pot sa-l fac de 3,5) mad.gif
pt alte informatii vb cu CRM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th September 2025 - 03:35 AM