![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Salutare. Mi-a cam ajuns motorul meu figurant de 3.2 Cat stau sa investesc in el, prefer sa cumpar altul precum spune titlul si sa scap de-o belea.
Preferabil ar fi un 2.8, ca e mai mic, nu mai vreau consum imens. Daca nu, orice propunere e bine-venita. Contact: PM sau 0720389750 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Salutare. Mi-a cam ajuns motorul meu figurant de 3.2 Cat stau sa investesc in el, prefer sa cumpar altul precum spune titlul si sa scap de-o belea. Preferabil ar fi un 2.8, ca e mai mic, nu mai vreau consum imens. Daca nu, orice propunere e bine-venita. Contact: PM sau 0720389750 off-topic; ce probleme are motorul curent? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Injectia e praf la capitolul ralanti si nu numai. Motorul scoate fum albastru rau, uda bujiile si le afuma, etc. Ideea este ca ori pun un 3.5 impecabil si strang din b..i ori...pun un 2.8 si ma duc si scap de impozit... din doua una... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
eu totusi nu cred ca injectia ta e praf cataline....aprinderea e cea vinovata de bujiile tale ude...iar pentru fum sunt sigur ca e din cauza uleiului, pt ca e prea subtire....dar nah...cum zici tu
![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
eu totusi nu cred ca injectia ta e praf cataline....aprinderea e cea vinovata de bujiile tale ude...iar pentru fum sunt sigur ca e din cauza uleiului, pt ca e prea subtire....dar nah...cum zici tu ![]() Adevarul este ca al meu la un moment dat dadea fum mult la acceleratie.. i-am schimbat bujiile si ulei si s-a rezolvat. Din cauza bujiile veche nu sa ardea toate benzina, care s-a amestecat cu ulei cu rezultat fenomenul descris mai sus. Si la 2002 am patit la fel. cati km are bloc asta? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
nu stiu cati km are motorul lui catalin, dar stiu ca fum a inceput s scoata dupa ce si a skimbat uleiul....deci sunt sigur ca e din cauza uleiului prea subtire, iar bujiile n au nici o vina ca sunt noi.....sa zicem ca am inlaturat o cauza acum sa vedem cine ne lumineaza cu balbaiala la relanti. si din catem i se pare mie daca o lasa 4 5 minute porneste imediat, ceea ce nu se poate atunci cand i se opreste motorul din cauza balbaielilor de la relanti.... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
nu vrei motorul inapoi?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
nu stiu cati km are motorul lui catalin, dar stiu ca fum a inceput s scoata dupa ce si a skimbat uleiul....deci sunt sigur ca e din cauza uleiului prea subtire, iar bujiile n au nici o vina ca sunt noi.....sa zicem ca am inlaturat o cauza acum sa vedem cine ne lumineaza cu balbaiala la relanti. si din catem i se pare mie daca o lasa 4 5 minute porneste imediat, ceea ce nu se poate atunci cand i se opreste motorul din cauza balbaielilor de la relanti.... Ce ulei a pus? poate face un test de compresie in loc sa da jos motor asta deja. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La mine mersul motorului s-a schimbat destul de mult dupa ce am invartit rotita debitmetrului cu un singur dinte (adica am adus-o la pozitia in care era cand l-am desigilat).
Chiar, ce ulei a pus? Eu merg cu 20W50. Il papa un pic dar nu vad sa dea fum. E ulei recomandat chiar si la momentul fabricatiei motorului, deci nu vad rostul sa pun mai subtire, acum, la 25 de ani si 230.000km. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La mine mersul motorului s-a schimbat destul de mult dupa ce am invartit rotita debitmetrului cu un singur dinte (adica am adus-o la pozitia in care era cand l-am desigilat). Chiar, ce ulei a pus? Eu merg cu 20W50. Il papa un pic dar nu vad sa dea fum. E ulei recomandat chiar si la momentul fabricatiei motorului, deci nu vad rostul sa pun mai subtire, acum, la 25 de ani si 230.000km. Da, conteaza mult o dinte la debitmetru. TiL, chiar 20W50 folosesti? Inainte de reparatie de chiulasa am avut 15W40 dar pentru ca nu am observat un consum mare am pus acuma 10W40 cum e scris in manual. Asta dupa 19 ani si 300.000 de km. Fum nu scoate, de picurat nu picura. Am sa verific in curand daca a consumat ceva, dar nu cred ca va fi mult. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, 20W50.
Urmatorul schimb o sa fie cu ulei mai subtire. De consumat consuma cam 100ml/1000km cred. Nu cred ca mai picura, am schimbat garnitura la baie la ultimul schimb. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
eu am folosit 10W40...sa fie prea subtire?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Up cu M30-ul...de care o fi el...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
sportivule...esti prea incapatanat taty.....dc n ai nitica rabdare cu motorul asta..... du te cu el la un mecanic sa ti o puna la punct si gata....crezi ca daca iei alt motor nu o sa ti apara probleme..? eu sunt sigur ca iti scoate fun din cauza uleiului care e prea subtire....d asta nici eu nu l schimb inca....iar pt viitor am sa mi iau 15 sau 20w40 -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Bai nu sunt incapatanat. Motorule ste obosit. Norul de fum albastru nu este din reglaje. Segmenti, simeringuri de supapa, etc Ca scoate mai MULT fum din cauza uleiului mai subtire, asta e altceva...
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Bai nu sunt incapatanat. Motorule ste obosit. Norul de fum albastru nu este din reglaje. Segmenti, simeringuri de supapa, etc Ca scoate mai MULT fum din cauza uleiului mai subtire, asta e altceva... Eu la e12 foloseam Castrol GTX 15W40. Foarte foarte putin fum, la ture peste 4000-4500. Oricum, dupa ce am refacut chiuloasa, garnitura, etc... GRAM de fum nu mai scoate... ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu la e12 foloseam Castrol GTX 15W40. Foarte foarte putin fum, la ture peste 4000-4500. Oricum, dupa ce am refacut chiuloasa, garnitura, etc... GRAM de fum nu mai scoate... ![]() Chiulasa e oarecum punctul cel mai slab al M30-ulu. Despre segmenti, la masina mea la 300.000km nu scoate fum (tot chiulasa refacut, dar nici inainte nu scotea fum) si nu cred ca au fost schimbate vreodata. Semeringuri de supapa poate fi cauza de mult fum. Si nu neaparat din cazua uzura, dar din cauza ca s-a uscat cauciuc ala din care sunt facuti. Mai ales daca masina nu a fost folosit de ceva vreme. Daca segmenti sunt uzati, iese la un test de compresie. Mai o treaba, odata cu motor schimbat masina isi pierde mult din originalitate si valoare, si nu va fi niciodata 'de epoca' Asta bineinteles daca vrei s-o pastrezi mult timp conteaza. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
mai sunt ani buni pana sa fie E23-ul masina de epoca. nu asta este intentia mea cu acest E23. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mai sunt 3 sau 7 ani
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
s-a fabricat pana`n 86
![]() This post has been edited by Sportivu: Sep 2 2008, 06:49 PM |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
s-a fabricat pana`n 86 ![]() 1981 + 30 = 2011 parca pare mai usor... Cu toate ca se poate spune ca e12 s-au facut pana in 1984. ![]() Si mai ales ca anul fabricatiei la DON e trecut 1984. Daca vrei sa ajungi cu o masina de epoca, cred ca e12-le de la mine e un candidat bun. Scuze de OFF. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
hehe, E12-le s-a fabricat chiar pana in 1985, in africa de sud
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
hehe, E12-le s-a fabricat chiar pana in 1985, in africa de sud ![]() totusi,,,cred ca se ia in considerare ultimul an din tara de origine,de ex golf1 care in germania sa incheiat productia prin anii 82-83(nush exact,voi stiti),inca de face in argentina sau o tara sud americana,cu aceeasi forma si denumire,am citit reent intro revista -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Eu am vorbit de pe vremea cand aveam E12-le rosu cu Domnul Stoian care era si este inca presedintele comisiei istorice a Retromobil Club Romania... Nu conteaza unde s-au fabricat...
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nice. Cam cati cai are asa ceva? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ce motoras dulce.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
M-as duce, dar n-am cu cine
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Se pare ca am gasit motor, diseara ma duc sa fac proba...sa vedem daca este intr-adevar asa cum spune proprietarul
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ala de la silviu d epe vatra luminoasa?
am fost si eu motorul din ce am inteles eu este foarte ok ince ce mi trebuie mie aia nu are.mufe sonde calculator instalatie. asa pt mine este inutil -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
A fost complet... sau aproape complet, dar era greu de montat si omologat pe E28
![]() Chiar, cred ca o sa fie un pic greu de pus si la E23... problema cu o gaura pt din bloc care nu e data+filetata la M30 noi. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 86 Joined: 9-December 06 From: Constanta Member No.: 487 Car: e32 Engine: m30b28 ![]() |
Salut,daca te mai intereseaza un motor de 2,8 eventual 3,5.
Ideea este ca eu vreau sa-l alezez pe cel de 2,8 cam multicel,iar daca acest lucru nu este posibil ma gandesc sa-l dau. Motorul merge foarte misto,ai pot face proba si este motronic. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
misto ca e motronic, problema mea este ca esti prea departe...
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 86 Joined: 9-December 06 From: Constanta Member No.: 487 Car: e32 Engine: m30b28 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th September 2025 - 03:35 AM |