![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Acum cateva ore ma plimbam cu masina si am vazut ca a crescut temperatura la apa. Am tras-o pe dreapta sa vad ce are si m-a mancat undeva sa umblu la busonul de la vas. Am invartit doar un sfert de tura si a bubuit!
![]() ![]() Acum sunt ok, bandajat ca o mumie. Nu ma mai doare asa rau, dar nici bine nu e. ![]() This post has been edited by butcky: Jun 10 2008, 11:59 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
Acum cateva ore ma plimbam cu masina si am vazut ca a crescut temperatura la apa. Am tras-o pe dreapta sa vad ce are si m-a mancat undeva sa umblu la busonul de la vas. Am invartit doar un sfert de tura si a bubuit! ![]() Acum sunt ok, bandajat ca o mumie. Nu ma mai doare asa rau, dar nici bine nu e. ![]() vai de capu meu! era sa o patesc si eu acu un an exact la fel da am avut noroc ca n-a bubuit a sarit doar apa in sus. am avut si noroc ca am deschis busonul cu un mare ziar ca imi ardeam mana rau altfel. insanatosire grabnica! cu ochii cum stai? ce-au zis aia la spital? l.e.: las ca pielea creste la loc. cum e cu ochii? This post has been edited by ledocteur: Jun 11 2008, 12:00 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Insanatosire grabnica Butcky!!! bine ca nu ai patit nimic la ochi, ce ti-au spus la urgente la oftalmologie? -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Mi-au dat 2 tuburi de picaturi. Din unu sa pun de 7 ori pe zi si de 4 din celalalt.
![]() Eu nu vreau sa raman cu semne pe piele!!!! Trebuie sa merg zilnic la spital sa-mi curete ranile si sa schimbe bandajul ![]() l.e. Abia scriu cu o mana... :"( This post has been edited by butcky: Jun 11 2008, 12:07 AM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Mi-au dat 2 tuburi de picaturi. Din unu sa pun de 7 ori pe zi si de 4 din celalalt. ![]() Eu nu vreau sa raman cu semne pe piele!!!! Trebuie sa merg zilnic la spital sa-mi curete ranile si sa schimbe bandajul ![]() l.e. Abia scriu cu o mana... :"( Inseamna ca te-ai ar bine atunci...corneea are 6 straturi, in general se refac primele 2 straturi externe, sa speram ca nu o sa ai sechele, cat despre arsura...depinde de profunzime adica de gradul arsurii. Daca e gradul 2 se reaface, dar ochii sunt mai importanti. Lasa ca vine vara, se vindeca ranile, te bronzezi si nu o sa se mai vada asa...dar sa eviti soarele pana atunci. -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
mUlta sanatate man, mi am furat-o si eu in parcare, eu am impins de un furtun, ma asteptam sa cam sara, si cand a sarit am inchis ochii si m-am intors cu spatele, la mine a fost o chestie minora. Multa sanatate |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Initial m-a bufnit rasul... inca un topic marca Bucii.
Ai grija, sa te faci bine, sa speram ca nu ramai cu probleme la ochi ![]() Spitalul ala de pe Grivitei... am petrecut ceva timp pe-acolo, asta mai lipsea sa te vizitez si pe tine. Bine ca poti merge acasa. Incredibil ce poti pati de la ceva la care nu prea acordam atentie. Am deschis si eu de multe ori busonul la motor care dadea in clocot dar n-a sarit asa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Initial m-a bufnit rasul... inca un topic marca Bucii. Ai grija, sa te faci bine, sa speram ca nu ramai cu probleme la ochi ![]() Morala: ursuletul poate dauna grav sanatatii sau ...evitati excesul de sare, grasimi, alcool sau prea mult BMW power ![]() -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 310 Joined: 24-May 07 From: bucuresti Member No.: 938 Car: E30/E53 Engine: 2,5=171cp,30i=231cp ![]() |
acelasi lucru l-am patit si io numai ca spre norocul meu nu mi-a sarit in ochi ca am apucat sa pun bratu in dreptul fetei insa m-am ars calumea pe mana iti recomnd sa cumperi spray de arsuri ROMANESC vei ramane surprins cat de bun este si nu-ti vor ramane nici semne
![]() Insanatosire grabnica !!! |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ba nene ai inebunit??cum dracu sa desurubezi capacul cand motorul fierbe?>!!?!?1?!?>se lasa motorul la relanti sau in cel mai rau caz il opresti.ce mama dracu ca scrie si pe buson sa nu desurubezi cand e fierbinte.Acum asta e insanatosire grabnica si data viitoare casca ochii!! -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
imi pare rau sa aud asta, insa trebuia sa stii ca busonul ala nu se desface daca motorul este cald
sai ai grija ! bafta! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
insanatosire grabnica! am patit si eu cu mercedes-ul meu vechi acum vreo 4 ani ceva de genul dar am avut noroc sa sara in sus si mi-au trecut repede urmele..
sper sa te faci bine cat mai repede. tine-ne la curent |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
spar sa te faci bine cat mai repede si sa nu ramana nici o urma!!!
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 15-February 06 From: bucuresti Member No.: 191 Car: bmw e36 coupe Engine: m50 2.5 192 cp ![]() |
iti urez insanatosire grabnica, nush cum nu te-ai gandit si tu macar pt o secunda ca aia e clocotita ![]() -------------------- e46 coupe DIESEL si 6 trepte
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 689 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Insanatosire grabnica!
![]() -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
insanatosire grabnica man, si fara urme de arsura.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Multa sanatate!
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Uitasem... ai nevoie de ceva creme speciale pentru arsuri? Cand a fost var-miu in spital doctorita i-a zis sa ia din Spania ceva, dar a luat prea multe, restul au ramas la mine, in caz ca doctorita are alti pacienti care au nevoie de ea sa le cumpere de la mine, sa nu mai astepte dupa comanda, ma suna. Dar n-a dat nici un semn de atunci. Chiar, la care doctor esti? Cu busonul treaba sta cam asa dincate am observat: Poti sa-l desfaci daca racirea e in parametri, chiar cu motorul fierbinte, va sufla putin, cu riscul sa te frigi putin la .mana. Dar daca a dat in clocot e nasol, ca intra legile fizicii in functiune: temperatura de fierbere sub presiune e mai mare decat la presiune normala. Asadar, motorul poate sa clocoteasca slab iar cand desfaci busonul instant colcaie de nu se poate, ca scade presiunea, deci si punctul de fierbere. SI atunci ai pus-o. Caz mai fericit e cand nu prea clocoteste, dar dupa ce desfaci capacul incepe sa dea in clocot. In concluzie, nu scoate capacul ala decat daca stii ce faci si daca ai apade rezerva la indemana, ca e posibil sa fiarba si sa se imprastie apa din el dupa ce-l scoti de sub presiune. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
In primul rand va multumesc la toti!
Ranile nu sunt de spray! Sunt mai grAVE! dEGETELE S-AU INEGRIT SI IN UNELE LOCURI LIPSESTE SI CARNE ![]() ![]() Doctorul de la spital e arab. Nu i-am retinut numele. M-a chemat zilnic la spital cam 1 luna ![]() Busonul l-am invartit fff putin! un sfert de tura si a sarit de acolo. Apa a sarit fff sus, ziceai ca-i fantana arteziana! S-a umplut strada de aburi! This post has been edited by butcky: Jun 11 2008, 11:39 AM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Bai...insanatosire grabnica....dar pana mea...pentru tine trebuie sa facem un topic separat cu "asa nu", ca esti de belea...pe bune..
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
se putea intampla oricui
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
se putea intampla oricui Da. Si eu am facut dar am scapat, nu am deschis total dopul imediat, ca sa scape presiune cat de cat. Sanatate @butchky. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
se putea intampla oricui Se putea intampla oricui care face ceva ce nu trebuie facut ! Restul care au mai patit ceva asemanator au fost mai norocosi, butcky a fost cel mai ghinionist . Multa sanatate si insanatosire rapida si fara urme, butcky ! -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ce dreacuuu mai ai si bmw uri de atata timp stii bine ca nu se umbla la ala mai ales cand ai fiert motorul.am patit o odata si eu dar mult mai subtire ca tine.........se intampla oricui dar mare grija...........fa te bine ca nu mai are cine sa ma enerveze.stii ce ti recomand cu efecte superbe si nu glumesc ASOCILIN.este uz veterinar ai spui la farmacie veterinara ca iti trebuie pt catel......mie mi a cazut pe mana cauciuc incins si mi a topit o portie de piele si am scapar cu asat.deci nu uita si nu exita dute si cumpara imediat si te ungi cu el de 2 3 ori pe zi .asocilin
nu stiu dar e magnific iti stange pielea curata dezinfecteaza tot felul de nebunii face creama aia -------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
o cunosc
intradevar face minuni -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sunt mai grAVE! dEGETELE S-AU INEGRIT SI IN UNELE LOCURI LIPSESTE SI CARNE Vrei sa spui ca or sa te "opereze"? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Merci pentru sfaturi! O sa tin cont de ele!
Nu stiu daca ajung la operatie. Doctorii au spus ca trebuie sa ma vada in fiecare zi sa vada cum evolueaza ranile. E bine ca pot sa ma misc si sa-mi vad de treburi in continure. Se cam uita lumea ciudat la mine ca sunt la costum si cu bandaje, dar asta e... -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Merci pentru sfaturi! O sa tin cont de ele! Nu stiu daca ajung la operatie. Doctorii au spus ca trebuie sa ma vada in fiecare zi sa vada cum evolueaza ranile. E bine ca pot sa ma misc si sa-mi vad de treburi in continure. Se cam uita lumea ciudat la mine ca sunt la costum si cu bandaje, dar asta e... Eventual le spui ca esti membru fight club, dar de fapt asta ar fi incalcare de rule nr.1 -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
pfuuu...in primul rand insanatosire grabnica
....si eu sunt unul din cei care de curand am desfacut busonul de la vas in timpul functionarii motorului,cred ca nu era clocotita asa rau ca a facut decat un fsss puternic...bine ca de acum incolo stim de ce sa ne ferim,eu unul nu stiam ca daca e incinsa apa si umbli la buson sare in halu asta -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Nu imi explic cum a sarit busonul ala. La mine, la vasul de expansiune, trebe sa il apas o data si sa il deschid sfert de tura ca sa scape presiunea. Si de acolo, ca sa il desfac de tot, iar trebuie sa il apas si sa il desfac jumate de tura ca sa il scot. Teoretic, oricat de mare presiunea, busonul nu ar trebui sa sara de la locul lui...
Sau nu? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Avea aer in instalatie de cand a schimbat o garnitura de la clapeta si nu se aerisise bine
din cauza asta a facut presiune asa de mare si a aruncat busonul Am vazut asta seara masina si era plina de antigel si pe portbagaj ca idee cat de puternic a sarit -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La astea noi e pe filet mi se pare. Dar tot a sarit cam repede. Se pare ca avea presiune mare...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Bafta si insanatosire grabnica fara sechele!
![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Nu imi explic cum a sarit busonul ala. La mine, la vasul de expansiune, trebe sa il apas o data si sa il deschid sfert de tura ca sa scape presiunea. Si de acolo, ca sa il desfac de tot, iar trebuie sa il apas si sa il desfac jumate de tura ca sa il scot. Teoretic, oricat de mare presiunea, busonul nu ar trebui sa sara de la locul lui... Sau nu? poi mi se pare ca tu ai din ala metalic,la e30/e28 e de plastic pe filet -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
poi mi se pare ca tu ai din ala metalic,la e30/e28 e de plastic pe filet Ahaaa... Deci, din punctul asta de vedere, e12 ruleaza... ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
cum te mai simti? esti mai bine ? ce spun doctorii?
Insanatosire grabnica! |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
E super ok! Ma refac mai repede decat speram. Acum ma mananca rau
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
Sanatate maxima!!!!
Si eu era s-o patesc odata dar cred ca cineva acolo sus ma iubeste f tare pt ca jetul a sarit in toate partile, numai pe mine nu. pe de alta parte, am pus o carpa desfacuta pe buson, inainte sa-l desurubez ca banuiam ceva. Ca leac babesc, probat: ceaiul de pelin ajuta f mult la cicatrizare -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
ceaiul de pelin, si mult mult sex, pt moral
![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th October 2025 - 10:15 AM |