![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Am vrut sa pun poze cu masina direct la rubrica "masina mea" dar din nefericire restaurarea inceputa aprox acum 1 an nu se mai termina
![]() Este vorba de un rechin e12 525 pe carburatie. Masina a fost cumparata acum 12 ani de taicamiu cu 800 dolari:) La origine a fost cu motor de 2.0 si de culoare bej. Dupe cumparare, masina a fost vopsita verde si s-a mers cu ea 4 ani cu motorul de 2.0. Acum 8 ani masina a primit motor 2.5 m30 tot carburatie ca si cel de 2.0. La scurt timp insa carburatorul original a fost furat de niste "mecanici" la un mare service unde masina fusese trimisa pt a i se schimba amortizoarele. In loc au pus unul facut praf, plin de pamant si pe alocuri de poxipol care bineinteles nu mai tinea la ralanti si mergea de tot cacatul. Alt mester, prieten cu taicamiu s-a hotarat sa repare el carburatorul, si a reusit sa scape un cui in motor si sa-l porneasca .... ![]() Astfel ne-am ales cu un e 12 care a zacut in curte aprox 8 ani, pana cand am prins eu gustul pentru aceasta marca. Primul contact recent a fost un e32 730i v8 si e34 535i care au aparut in familie acum 1 an si e28-ul lui EVIL_DEATH la care am pus mai mult suflet decat la masina mea:)). De fapt, dupa ce am mers cu el sa-si ia masina am devenit amandoi cam dementi in privinta bmw-urilor iar mie mi-a venit ideea de a restaura bietul e12 care zacea in curte. Am pus deocamdata pozele cu masina dupa ce a fost scoasa din curte dupa ce 8 ani a stat neatinsa si nepornita. Urmeaza sa va mai plictisesc si cu pozele dupa o vopsitorie praf de multe milioane si alte pagube tipice de romania. This post has been edited by matei: Apr 17 2008, 10:10 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
succes cu restaurarea,arata bine masina si sa ne tii la curent cu povestiri si poze
ps:vad eu acolo niste ceasuri de bord de e23 primul model? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
![]() ![]() -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
bah e prima oara cand vad masina si e foarte frumoasa asa cum e in poze
![]() lasa ca se rezolva iei alta si e ca noua ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
bai ia pune tu mana si pune poze cu masina in starea de acum ca de muuuuult ma ameninti
![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deci despre tine mi-a povestit alex in seara asta ![]() Sa speram ca s-a terminat cu ghinionul masinii asteia, succes! ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Ceasurile sunt originale e12...Povestea continua cu faptul ca mi-am dus masina la revopsit la un atelier de "renume" unde baietii vopseau mercedez-uri si alte masini noi si scumpe. Si mi-a placut ce am vazut.
La mine insa treaba a stat un pic altfel. Masina a stat 5 LUNI la vopitor. Desigur in tot acest timp nu s-a facut nimic. Pe sfarsit au bagat baietii mare si s-au pus pe treaba. Au motivat ca au avut extrem de multe comenzi. Cand am venit sa-mi vad masina vopsita am fost entuziasmat desi facusera o magarie, si anume nu vopsisera contraripa unde se afla tabloul de sigurante pe motivul " Nu se poate scoate domne tabloul" .In rest era ok. Mam grabit, am luat masina si am duso in atelier unde o astepta motorul refacut de la 0 si carburatorul curatat pana la cea mai mica piesa. In atelier insa masina a mai stat 3 luni deorece baiatii erau si ei ocupati. Dupa 3 luni ma cheama sa vad motoru pus . Eram oarecum entuziasmat ca o vad cum ia viata cand evil_death imi strica tot cheful ![]() Pe scurt, la compartimentul motor, desi au avut motorul scos, nu au pregatit suprafata si au dat la misto cu vopsea. Dupa 3 luni vopseaua a inceput sa sara. Din fericire, masina e in garantie 2 ani...desi nu aveam chef de alta futere... Am zis, ok, va las masina, terminati mai repede cu motoru si o ducem inapoi la vopsitor sa refaca ce a gresit. A trecut 1 luna fara sa primesc nici un semn de la seful de service care trebuie sa mentionez ca este si vecinul meu de multi ani si la care am fost client fidel; asa ca m-am decis sa ma duc la masina. E12-ele zacea intr-un garaj, blocat de 5 masini desfacute... Am crapat de nervi, am pus stanga pe ea si am adus-o acasa unde i-am pus si reglat carburatorul si i-am dat o spalare sa vad exact ce alte defecte mai are....si are destule...prea multe chiar. In fine, am pus poze cu jentile refacute si masina vopsita dar prafuita destul de mult. O sa mai pun maine poze cu toate defectele si cu ea curata. In interior, i-am luat de la Interceptor scaune si bancheta impecabile de piele neagra de pe un e28 si pt usi am luat fete negre originale si lemn original cu ornament de crom. Tot lemnul a fost refacut in nuanta maciuliei de schimbator de lemn Alpina pt e12 ![]() O sa revin cu poze si cu piesele de interior pe care o sa le montez abia dupa ce rezolv cu vopsitul. This post has been edited by matei: Apr 17 2008, 11:47 PM |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
frumoasa vopseaua...pacat ca ti-a sarit in comp motor...ti-a mai sarit pe undeva sau alte urme de imperfectiuni ? asa la poze arata bine. ce e cu interiorul bej ca m-ai derutat de tot .asta l-a avut masina initial ?
LE :tu nu aveai un nas bun pt e12 ? This post has been edited by ionusunt: Apr 17 2008, 11:56 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
frumoasa vopseaua...pacat ca ti-a sarit in comp motor...ti-a mai sarit pe undeva sau alte urme de imperfectiuni ? asa la poze arata bine. ce e cu interiorul bej ca m-ai derutat de tot .asta l-a avut masina initial ? LE :tu nu aveai un nas bun pt e12 ? imi permit eu sa raspuns ca eu i-am ales culoarea pentru masina ![]() si ai uitat matei sa adaugi si esapamanetul care este nou noutz ![]() oricum pana una alta noroc cu garantia aia desi nasol cu alta asteptate pana o revopsesc baietii din nou ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Esapament ca al meu ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
f frumoasa masina.....sa o stapanesti sanatos.....
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
mersi:) esapamentul e silentios dar cand lau pus nu lau dat cu pasta la imbinarea de la sfarsit si pierde pe acolo...treaba romaneasca
![]() Vopseaua este buna pe caroserie DAR...exista multe zone vopsite peste stickere, peste intrerupatoare, peste prinderi, zone care se decojesc, zone matuite, etc...o sa pun poze cu toate astea si sper in cateva saptamani si cu ea revopsita.. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Ceasurile sunt originale e12... scuze,mi sa parut din poza in care se vede panoul din stanga ca sunt ceasuri cu 3 rotunde mari ca la e23 primu model ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
am avut ocazia de a vedea masina live zilele astea cat am mesterit la a mea in fata curtii lui matei ..urata treaba cu vopseaua...chiar au vopsit peste ornamente in bataie de joc total !!! in schimb, e cel mai cu linie rechin pe care l-am vazut vreodata ![]() ![]() LE : si motorul e boboc ![]() This post has been edited by ionusunt: Apr 21 2008, 12:43 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
misto ce incerci sa faci si te felicit pt. ce ai reusit pana acum; te compatimesc pt. ca nu ai cu cine duce o treaba la bun sfarsit in tara asta
![]() This post has been edited by CRM112: Apr 21 2008, 10:40 AM |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
rabdare si tutun! si timp liber bineinteles .it's a looong roaad ....
![]() This post has been edited by ionusunt: Apr 21 2008, 02:48 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci oamenii ti-au dat inapoi un cazan ruginit dar vopsit ..pe afara.. zi-ne si noua cine sunt sa stim sa ne ferim de ei ! ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 3-November 07 From: BuCuReStI Member No.: 1,256 Car: e12 Engine: 1.8 ![]() |
asta se intampla cu masinile vechi... am avut si eu niste probleme de genu... daca te duceai cu un seria 5 din 2000 sau eu stiu ce masina mai noua imediat percutau..... fmm d jegosi... nu stiu sa aprecieze adevaratele masini... multa bafta cu masina in continuare si daca ai nevoie d ajutor cu cea mai mare placere mi-ar placea sa te ajut... desi nu ma pricep prea bine
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Am revenit cu noutati privind rechinul meu care sta mai mult pe malul apei invins de lene...
![]() Am luat masina de la vopsitor care a reusit dupa cateva luni de "truda" sa faca cam 70% din ce am cerut ![]() ![]() In plan se afla podeaua care trebuie curatata de izolatia fonica, urmele de rugina indepartate si acoperite cu zinc si de schimbat toata sectiunea din podea care sustine pedala de acceleratie. In paralel m-am apucat de vopsit toate anexele motorului si etrierii. Am atasat cateva poze cu primele 2 zile de lucru. Sper ca pana la venirea iernii sa apuc sa schimb chederele de la usi,luneta, parbriz,portbagaj si capota ca mai apoi sa ma pot concentra pe motor si frane. |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
bafta multa baieti,ati inceput bine
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
spor .dar cu vremea asta .............
am inceput si eu la bebelusa sa fac cate ceva si m a da vremea inapoi:( -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
momentan nu e panica ca mai lucram in atelier ca tre curatate cateva piese si vopsite inainte sa le puna pe motor....dar cand vine partea cu pusul pe motor e nasol
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Da... peste 3 zile insa termin de curatat si pregatit de vopsit tot asa ca sper sa prind cateva zile cu soare sa le vopsesc
![]() De asemenea tot de vopsit tine si montatul capotei care are toate elementele date jos si pregatite....a picat tare prost vremea asta... |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Revin cu ceva poze si povestiri legate de e12. Zilele trecute am scos chederele, le-am curatat, vopsit ornamentele si pus la locul lor.
Am aliniat 3 usi din 4 si montat chederul pe 2. Podeaua am acoperit-o in intregime cu zinc, urmand zilele astea un strat de teroson si unul de aluband pt o buna izolare fonica. La motor nu am facut multe pt ca incerc sa o izolez pana vine frigul si numai aliniatul usilor dureaza o vesnicie; cu toate astea insa am montat carburatorul , timoneria de la aceleratie si pompa de benzina. Timoneria a fost facuta pe strung dupa modelul original deoarece masina avea o improvizatie. Tot la compartimentul motor au fost vopsite negru mat, axul de la capota, rolele de la capota si suportii de culisare de pe aripi. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Foarte frumos
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
multa bafta, masina prinde contur frumos de tot, asa cum se face
![]() succes |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
bravo.spor in continuare.eu unu nu mai am chef de ale mele mai deloc:( as vrea sa mai am chef sa fac ce afci tu .sau ce faceam inainte sa ma angajez;((
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Bravo domnu,incepe sa capete contur.
Ce ai in galeata? feruginol?si de cine e facut ca am folosit si io de la policolor si nu sunt multumit. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Incepe sa capete forma dar oricat de mult as lucra tot greu se misca treaba:((
Interceptor, pt cs-ul din garaj merita sa-ti faci chef ![]() Cat despre feruginol, este tot de la policolor, luat din bricolage si am pus 1 litru la o galeata cu apa. In 24 ore a indepartat tot ce inseamna rugina dar a lasat vopseaua in pace. Am dat cu smilghel de 400, zinc si negru mat. A indepartat chiar foarte bine rugina, totul este sa-l clatasti bine de tot si sa-l stergi cu carpa, altfel prinde rugina de suprafata.... This post has been edited by matei: Oct 16 2008, 10:12 PM |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Multam fain,faza cu apa nu o stiam.Eu l-am folosit asa pur si in doua zile nu a facut nimic la rugina,doar mi-a umflat vopseaua.o sa incerc si cu apa sa vad cum iese.
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
salut, frumoasa treaba ai facut...
![]() -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Mersi.
![]() Pai la crom nu am facut decat o curatare cu ajax praf. atat, am si eu pe unele ornamente zgarieturi dar nu pot sa spun ca ma deranjeaza enorm.... Vopsitul a fost 30 milioane. dar a iesit cam 60% din ce vroiam. In zonele mari este vopsita bine insa la detalii lasa mult de dorit. Un ochi antrenat va recunoaste imediat imperfectiunile si asta ma roade rau ![]() In rest nu a fost multa tinichigerie, 2 petice la podea, facute de un prieten de familie. Motorul a primit segmenti noi si dupa ce termin cu omologatul primeste si axa cu came, culbutori, ghiduri, simeringuri, scaune de supape si supape noi ca sa fie ca la carte. (unii spun ca nu este nevoie de toate astea, dar sincer nici de restaurarea asta nu e nevoie asa ca merge:))) In rest imi aduc de fiecare data aminte de vopseaua care mi-a dat batai mari de cap deoarece tot ce lucrez este in detaliu...astazi am terminat de curatat suportii de far si maine ma apuc de vopsit. ![]() Usile sunt aliniate, 3 din 4..cea de la sofer nu vrea deloc sa se inchida frumos ![]() Pana duminica sper sa o pornesc ![]() This post has been edited by matei: Oct 22 2008, 10:35 PM |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
fa-i un filmuletz cand ii dai la cheie
![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Normal ca atunci cand vine vorba de restaurari, incercarea de a respecta un program anume este eronata...prin urmare nu am apucat sa pornesc masina.
Am montat jumatate din instalatia electrica, insa mai am mult de curatat la ea deoarece a fost acoperita bine cu vopsea ![]() Cealalta jumatate era pe alocuri coapta si a trebuit sa schimb sectiuni din fir si anumiti papuci. Partea buna a zilei mi-au asigurat-o geamurile, care dupa atata vreme functioneaza dubios de perfect ![]() Acum trebuie sa aflu unde se produce "buba" in circuit deoarece din butoane imi mergea un singur geam. Tot azi am pregatit radiatorul pentru vopsit. This post has been edited by matei: Oct 28 2008, 02:14 AM |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare...misto masina si felicitari pentru munca depusa si banii investiti .Poate o sa o vad si eu live la o intalnire.Bafta multa
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Mersi, mai este de munca mai ales ca a venit frigul si nu e tocmai ideal de lucrat:)
Dar sper sa o termin in 2 luni sa pot merge cu ea pana la vara cand va trece iarasi pe butuci pentru articulatii fata si revopsit punte spate + bucse...dar mai este pana atunci ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Daca e frig afara si vrei sa lucrezi iti recomand o doza de VOTCA si uiti de tot
Bafta in continuare -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
A trecut vremea nasoala, asa ca o sa readuc la viata proiectul.
![]() Masina a primit farurile proaspat vopsite, are instalatia de la motor refacuta; urmeaza a fi montata si astfel pornit motorul. Am terminat de facut pedalierul+timoneria de acceleratie de 2.5. Cea e 2.0 nu se potrivea. Urmeaza aeroterma montata, aluband pe podea si dupa...interior. Cam atat deocamdata... |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Bravo domnu',Te-ai mai gandit si la ea.
Sa ma chemi si pe mine cand ii dai prima cheie ![]() -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Pai era cazul
![]() Trebuie neaparat sa mergem la mare cu ele, e12, e28, e34 si poate un CS daca ne onoreaza domnul interceptor ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Am montat aeroterma, pedalierul proaspat vopsit, bordul si m-am apucat de pus folie stp pe podea...urmeaza dupa un strat de burete de la aceeasi firma, mocheta si restul de interior
![]() Mai pun poze pe parcurs, dupa ce termin interiorul montez franele si o pornesc ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Am montat aeroterma, pedalierul proaspat vopsit, bordul si m-am apucat de pus folie stp pe podea...urmeaza dupa un strat de burete de la aceeasi firma, mocheta si restul de interior ![]() Mai pun poze pe parcurs, dupa ce termin interiorul montez franele si o pornesc ![]() c efel de burete pui? nu-l mai ai pe al ei? |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Il am pe al iei dar este vechi si obosit, am cumparat burete autoadeziv pt izolatie fonica...erau destul de prost izolate fonic si vreau sa reduc zgomotul de fond care se face in masina...
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Frumos, dar E32, ce mai face?
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Pai e32 a primit interior recaro electric de piele si ...o prelata din autovit pana am bani de inmatriculare...au expirat numerele provizorii si nu ma incadram la taxa veche
![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
logan? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Credeam ca e lovit, ceva de gen, ca in poze mai sus e un e32 fara aripa parca ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Nope
![]() Dupa e12 urmeaza proiect e23 750i ![]() This post has been edited by matei: May 18 2009, 01:23 AM |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
cutie rupta...cu simeringuri muci si plina de ulei... ce sa fie... ![]() ![]() ![]() .. cu 5 viteze close ratio? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Exact aia e.Cand o montam?????????????
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Getrag 265/5 cu 1-a in jos
![]() O montam cand imi fac blocantul de 3,64. Apropo, raportul la diferential este dat de pinionul de atac si coroana, nu? Grupul nu are legatura? |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Ultima achizitie
![]() Se pare ca nu merge sa pun poze momentan..este vorba de serpi pt m30. This post has been edited by matei: Jun 6 2009, 11:12 PM |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
La cutia aia ai si cablu de kilometraj pe ea?Blocantul de pe ce masina il iei?Sa nu mi spui ca e de e 12!!!BAfta cu masina
|
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Cutia are iesire de cablu.
Blocant pun de e28 cu tot cu punte. Saptamana viitoare o scot la prima tura .Cutia de 4 trepte, bucsi, articulatie neschimbate, esapament original. In toamna o sa ma apuc sa montez cutia, serpii, finala noua, articulatii si bucsi fata spate si blocantul. Pana atunci vreau sa ma bucur un pic de ea pt ca o vad numai in curte de multa vreme ![]() |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
Cutia are iesire de cablu. Blocant pun de e28 cu tot cu punte. Saptamana viitoare o scot la prima tura .Cutia de 4 trepte, bucsi, articulatie neschimbate, esapament original. In toamna o sa ma apuc sa montez cutia, serpii, finala noua, articulatii si bucsi fata spate si blocantul. Pana atunci vreau sa ma bucur un pic de ea pt ca o vad numai in curte de multa vreme ![]() pentru zile triste si neinsorite exista Logan ![]() sa scoti si tu pozele sa fac si eu un update la gioarsa mea:D cu strut-urile.. |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
serpisori din post-ul de mai sus au ajuns la mine....
cat despre domnul e12 pica orice plan... nu o mai pornim saptamana viitoare....se schimba treaba... ramane surpriza pana decide matei sa va lumineze |
|
|
![]() ![]()
Post
#65
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
Dupa o lunga pauza am reusit sa ma reapuc de e12
![]() Serpii din poza de mai sus au ajuns la evildeath dupa cum ati vazut la topicul lui dar in acelasi timp l-au facut gelos pe rechinul meu.....asa ca i-am cumparat un v12 ![]() Am renuntat la motorul de 2.5, acum este cu injectie pe un e28; am pastrat in schimb carburatorul la care tin foarte mult. L-am pastrat pe un raft si asta pentru ca am in schimb 2 ecu si un eml sa-mi tina de urat. Am cumparat un 750i, am pastrat motorul, am aruncat cutia hidramata in curte si i-am facut cunostiinta cu getrag 262 de pe e28 m535 dogleg. Nu am avut mult timp sa lucrez la el deoarece am fost mai interesat de proiectul lui evildeath care are multe shaworma de dat ![]() Nu l-am facut complet praf deoarece fostul proprietar a schimbat simeringurile de supapa iar chiuloasele se prezinta excelent. La fel si cuzinetii care arata ca noi. Au insa anul masiniii stantat pe ei deci stiu sigur ca nu-i asa. Pasii sunt: -curatat motorul complet, pus pe masina cu baie pe el si anexe provizoriu fara garnituri, inclusiv cutia si facut suporti si evacuare. - demontat tot, revopsit compartiment motor negru mat, vopsit motor, cutie -montat totul la loc -montat puntea de e28 care este partial gata, mai sunt de refacut bascule di diferential. O sa folosesc caseta de directie de e12 si pompa de m70, puntea de e28, blocantul de 3.07 de pe m535, finala si mediana de pe 750i. De rezervor nu mai am loc asa ca o sa pun unul de mercedez 124 in portbagaj cu pompele de m70. Am facut volanta pentru cutia manuala, se vede in poze. Este o volanta de m30 prinsa prin 2 flanse distantiere de volanta de hidramata de m70. Tot ansamblul a fost echilibrat pe strung. Cam atat deocamdata, o sa revin cu poze cum apuc sa mai fac cate ceva ![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Da, am postat de pe contul lui evildeath
![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
bai la genin au inchis... dines a dat faliment.... iskender a luat foc... imi pare rau....
dublucheese la oferta? p.s. dristor vinde covrigi de brasov acum.... This post has been edited by evildeath: Nov 22 2009, 11:27 PM |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Am gasit si cateva poze din vara cand incepusem lucrul la punte. Din fericire acum nu mai sunt nevoit sa lucrez in curte si voi putea face progrese si pe timp de iarna
![]() Poze cu puntea gata sunt in postul de mai sus. Acum urmeaza sa fac bucsa la volanta de m30 ca sa pot presa in ea rulmentul pentru axul de la cutie si sa fac flansa de prindere a cutiei pe bloc. This post has been edited by matei: Nov 25 2009, 12:03 AM |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Foarte interesant! Vad ca esti autodidact si te felicit. Lamureste-ma insa cu o chestie:citind cu atentie abia acum topicul am vazut ca pe parcursul restaurarii, ai folosit niste materiale, a caror utilitate n-o inteleg intrutotul- aluband si folia STP. Te rog, desluseste-i profanului din mine aceasta ecuatie...... Spor intru toate!
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
un fel de plug&play
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ai lovit mazda?
![]() Las-o acolo, da-i bataie cu munca, sa vedem un E12 V12 ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ps. trebuia sa-ti cer despagubire ca mi-ai furat gandu de a face un e12 v12 550i ![]() This post has been edited by adi.dima: Dec 3 2009, 06:52 PM |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Un plug and play foarte non-user friendly
![]() Materialele folosite pe podea sunt pentru izolatie fonica asa cum a spus si dima. Motorul a fost pus si dat jos de vreo 6 ori pana acum pentru masuratori. ![]() Se pastreaza caseta de directie din fericire dar trebuie facute alte evacuari pe partea soferului. Am presat in volanta de m30 rulmentul pentru centrarea axului de la cutie. Renunt la bara de torsiune de pe fata deoarece nu are loc baia. O sa montez una de e28 cu adaptarile de rigoare. Urmeaza sa fac prinderea cutiei pe bloc care se dovedeste a fii un pic cam... ![]() This post has been edited by matei: Dec 7 2009, 01:08 AM |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 7-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,727 Car: e36,e21 Engine: m43 1600 105 cp ![]() |
misto ,misto!!!
![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Tine cutiuta asta de viteze ditamai motorul?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Tine cutiuta asta de viteze ditamai motorul? Asta ma intreb si eu, pentru ca la ce cuplu are v12-le ... sa nu se rataceasca toate rotitele si maimutele din cutie la prima accelerare mai brusca. In rest succes maxim iti doresc, iar evolutia proiectului o urmaresc cu mare interes. This post has been edited by 05aBi: Dec 17 2009, 07:01 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Saptamana asta nu apuc sa fac nimic pt ca sunt plecat din tara dar cum ma intorc pun poze din nou cu evolutia.
Referitor la cutie...exista pe euroasians.net un e34 cu m70. Este la al doilea motor. Primul avea cutie de m20 si clapete mecanice de acceleratie. Cutia de m20 a rezistat. Presupun ca o sa faca fata si asta de m30. Omul a schimbat motorul pt ca initial a pastrat instalatia de m20 a masinii si nu i-a dat de cap. Si eu pastrez instalatia masinii, legand de ea pe cea a motorului, sper sa nu-mi tai venele ![]() Daca totusi sa duce cutia, mai am una de 4 trepte ![]() Tine si aia de cateva ture...clar e faptul ca o sa dureze ceva pana ma apuc sa adaptez alta cutie la motorul asta asa ca nu prea ma gandesc la scenariu in care o sa pice. |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
Ba, noroc ca dau aia net p-acolo pe meleaguri straine ca asa mai dai si tu ochii cu tehnologia si apuci sa mai intri pe forum
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Am revenit in tara si m-am apucat cu evildeath de curatat 30 de kg de piese pline de ulei si pamant
![]() Doua din 3 flanse de la cutie sunt aproape gata. Am facut gaurile pentru prinderea de bloc. Mai trebuie date gaurile de prindere ale cutiei de flanse. Vor fii doua prinderi in dreapta sus (flansa 1), una in stanga jos (flansa2) si inca doua prinderi in zona de jos a blocului. Toate piesele, cutia si blocul cu chiuloasele vor fii vopsite negru mat si wrinkle paint. Se vede in poze si rulmentul presat in volanta de m30. This post has been edited by matei: Dec 28 2009, 02:28 AM |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
cutia si blocantul mi se par verigile slabe,pe de alta parte cutia asta de M535i ce cod are ?o fi fost pusa si pe Alpina bi turbo oare?daca da e de bine
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Are un element protector pt cutia de m30, se numeste ambreiaj de m30
![]() alex acelasi grup s-a pus de fabrica pe v12 e32, doar ca alta carcasa si alt raport ![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Asa cum a zis si rotti
![]() Iar cutia, daca totusi nu face fata voi pune un 265 getrag care stiu sigur ca e una din cele mai rezistente. Puteam sa pun de la inceput asa dar imi place "doglegu" mult. Cum cutiile sunt identice la exterior nu o sa fie o problema sa le schimb...sper insa sa nu fie cazul ![]() This post has been edited by matei: Jan 2 2010, 02:44 PM |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Trebuie schimbat titlu la topic, banuiesc ca nu pastrezi solex 4A1 pe V12 ala
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
![]() Mai degreaba 6 perechi de Weber DCOE ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
pai e unul facut cu 6 perechi de weber pe un hot rod dar costa
![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Salivez de mult la filmuletul asta
![]() |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Cam aici se incheie progresul pe 2010
![]() Pana in vara nu cred ca mai apuc sa fac ceva la masina. Am pus motorul de proba, pompa de frana a fost mutata in fata, suportii pentru bobine, filtru de ulei si cutia pt ecu-uri au fost sudati si ei. Compartimentul motor a fost luat la smirghel 10 zile pana aproape de tabla ![]() Am pastrat radiatorul original de 2.5 si vascul de 5.0. Trebuie modificat cotul de sus al radiatorului, in loc de 90 grade sa iasa drept. Am ramas cu 2 probleme mari de rezolvat. Franele fata: trebuie adaptate niste frane mai mari. Pana acum am 2 variante. De v12 dar nu am reusit sa gandesc nici o solutie sau de Mazda rx8 care sunt apropiate ca marime, 325 in diametru fata de 330 cat au cele de septar. A doua problema este directia. Pot pastra caseta originala, dar are joc destul de mare si nici raportul nu este ideal. Varianta cea mai ok pana in momentul de fata este cremaliere de jaguar xj6. Problema este ca daca pun cremaliera, aceasta va fii cel mai jos punct al masinii, si nu cred ca e tocmai bine sa raschetez cu ea pe asfalt. Daca vreau sa o urc mai sus se poate, dar trebuie modificata atat baia de ulei cat si puntea. La franele de Mazda am o sulutie mai buna din acest punct de vedere deoarece bratele pentru capetele de bara sunt orientate inspre fata si pot monta cremaliera in fata puntii unde am loc mai mult DAR nu prea mai ramane loc din cauza evacuarii sa trec cu axul volanului pana la ea. Pe langa astea mai sunt de luat rulmentii spate, saboti frana de mana, placute etrierii spate, simeringuri de grup, vopsit bascule, grup si restul de maruntisuri numai la puntea spate. Trebuie pregatita podeaua si contraaripile pt teroson si vopsit compartimentul motor si punte fata. Dupa asta nu mai am decat sa ma apuc de motor sa-i schimb garnituri, simerinuri si sa-l vopsesc ![]() P.s Am uitat de portbagaj unde trebuie facut rezervor de inox si pregatit + terosonat. Mai este si evacuarea care trebuie facuta de la 0. Am pregatit pana acum 2 finale de corvette v8 care sper sa se auda bine...Pana la vara cam asta a fost... |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
frumos!
bafta in continuare! -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce masina tare o sa fie.
Nu e cam mic radiator asta pentru V12? Stiu ca E32 avea probleme cu supraincalzire la motoare V12.. Adica, acolo deja era la limita dimensionat. Poate ar fi mai bine un electroventilator sau 2 in fata radiatorului? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
un aer conditionat de 12000 de btu?
![]() |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Am citit despre acest mit cu problemele la racire dar nu am gasit nimic clar pe net. Sa nu fie din cauza ca alte piese cedeaza repede.
De exemplu termostatul l-am gasit rupt in primul motor (cu toate astea masina a venit din Constanta fara probleme la racire). Am pastrat elicea si vascul de v12 si am cumparat si un elecroventilator mai mic care se potriveste perfect in fata. Nu suport sunetul de ventilator, imi inspira Dacia papuc ![]() Sper sa nu fie probleme, nu as vrea sa modific lonjeroanele fata pentru un radiator mai mare... |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mama cata munca.
acum e pauza de sarbatori abea astept sa vad masina gata -------------------- |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Dupa o pauza de 1 an am reinceput munca la e12:) S-a pus motorul si cutia pe masina, articulatie fata, suspensie.
Zilele astea terosonez contraripile spate si montez puntea cu basculele refacute. S-au schimbat rulmentii si bucsile, simeringuri la grup+vopsit. Mai raman de montat franele spate de e34 v8 ventilate si de facut flansele pentru etrierii de e32 pe fata. Pompa de frana vacumatica a fost mutata in spatele farului din stanga. In afara de asta mai trebuie sa fac traseul de evacuare si sa trag conductele de frana dupa care ma pot ocupa de instalatia electrica. Ramane de vazut daca raman cu acceleratia drive by wire sau montez clapetele cu timonerii. In ambele cazuri am probleme legate de montaj dar numai in cazul celor cu timone imi pun probleme la partea de electrica. Revin cu poze mai tarziu;) |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Sunt sigur ca din iunie pana acum au fost progrese, acum sa le auzim ..
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 12:45 AM |