![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am zis asta si mai demult parca la "masina mea"..am o elice rupta de la paleta din fata de racire,din 9 mai am 8
![]() de incalzit/fiert sper sa nu fie cazul,dar mia zis cineva ca pt ca am o elice rupta e pericol sa mi le rupa pe toate,nush daca in timp sau in primii km,asta pt ca se "dezechilibreaza" nu mia merge rotund..ce ziceti?sa o schimb,ma paste vreun pericol din cele doua de mai sus?sau altul poate..? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
ar putea sa se descentreze din cauza turatiilor mari si sa iti atinga cu paletii in radiator, ar putea chiar sa il si sparga
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
ar putea sa se descentreze din cauza turatiilor mari si sa iti atinga cu paletii in radiator, ar putea chiar sa il si sparga Nu ma pricep si e doar o parere, daca daca e sa se descentreze paleta de racire, ea se va ovaliza, nu o sa se lateasca, astefl incat sa loveasca in radiator. Cel putin mie asa mi se pare logic. Mihai, daca ai posibilitatea sa o schimbi.. schimb-o! Vorbeste cu Evildeath. I-am dat o vascocupla de e28 cu paleta cu tot. Si daca bine tin minte, lui ii trebuia doar vascocupla. Paletele le avea. Cine stie... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Nu ma pricep si e doar o parere, daca daca e sa se descentreze paleta de racire, ea se va ovaliza, nu o sa se lateasca, astefl incat sa loveasca in radiator. Cel putin mie asa mi se pare logic. Mihai, daca ai posibilitatea sa o schimbi.. schimb-o! Vorbeste cu Evildeath. I-am dat o vascocupla de e28 cu paleta cu tot. Si daca bine tin minte, lui ii trebuia doar vascocupla. Paletele le avea. Cine stie... da am vb,aia are 5 paleti nu 9..nush daca conteaza dar..90 la suta am gasit la cineva cu 9,sa vad maine ce zice.. ps:pai normal ca nu se lateste daca se descentreaza,dar odata descentrata are sanse sa atinga in radiator,mai ales la mine ca am distanta mica intre paleta si rad,asa a picat motoru.e si din cauza cadrului metelic pe care era pus rad orig,pe car eo sal tai la vara sa fac spatiu acolo -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
S-ar putea la 5 palete sa aibe nevoie de mai multe rotatii pe minut sa impinga acelasi volum de aer. Posibil sa difere si greutatea celor doua palete. E interesanta problema totusi, merita studiata.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 10:31 PM |