![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 18-February 08 Member No.: 1,480 Car: E36 Engine: 1.6 105cp ![]() |
Acum ceva timp am avut o masina americana hidramata care avea vreo 3 tone greutate. Puteai sa apesi acceleratia la blana ca ea tot gradual urca pana la viteze mai mari. Nu se punea problema sa faci depasiri in scurt. Am acelasi feeling acum in 316-le meu. Parca nu are draci in motor. El se intinde la fuga dar in ritmul lui. Mai am o problema: cand ajung pe asfalt mai prost, la hurducaturi parca fuge spatele masinii in lateral. Sugestii?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
despre "nervii" motorului de 1.6 de 102 cai pus pe ~1250kg nu se poate spune ca sunt ft excitati, cronometreaza si tu 0-100 si vezi ce timp iese, ar trebui sa fie undeva la 12.5 sec (date date de fabricant) in conditii de plecare ft buna
despre "topaitul" spatelui la denivelari, verifica amortizoarele din spate sau tot sistemul de suspensie, poate avea jocuri in tiranti/bucse etc -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
despre "nervii" motorului de 1.6 de 102 cai pus pe ~1250kg nu se poate spune ca sunt ft excitati, cronometreaza si tu 0-100 si vezi ce timp iese, ar trebui sa fie undeva la 12.5 sec (date date de fabricant) in conditii de plecare ft buna despre "topaitul" spatelui la denivelari, verifica amortizoarele din spate sau tot sistemul de suspensie, poate avea jocuri in tiranti/bucse etc Fiind cutie automata, plecarea poate fi de un singur fel: buna. Sau nu... Edit: sau nu e automata? This post has been edited by Rares: Mar 6 2008, 12:27 AM -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
e36 316 cu automata nu am auzit, se referea la hidramata pt masina americana pe care a avut-o
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
e36 316 cu automata nu am auzit, se referea la hidramata pt masina americana pe care a avut-o Este e36 M43B16 cu cutie automata. Oricum, arayas, sunt convins ca americana de 3 tone avea "un pic" peste 100CP. Deci comparatie nu e fondata... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 18-February 08 Member No.: 1,480 Car: E36 Engine: 1.6 105cp ![]() |
Sorry, n-am fost explicit. Nu e hidramata. Si se pare ca aveti dreptate. Motorul de 1.6 nu poate sa rupa gura targului. Trebuie sa trec macar pe un 1.8 sau 2.0 ( si-asa sufar din cauza lipsei aerului conditionat). So, schimb pisicutza. Multumesc pentru reply. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
1,8 is e o alegere buna.
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 11:53 AM |