IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Cu E28 la bordura
TiL
post Dec 14 2005, 12:02 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Da, al meu a fost folosit prea mult cu luminile aprinse si beculetele au reusit sa topeasca plasticul portocaliu care transmite lumina prin bord, asa ca iluminarea pe cadrane e destul de slaba.
Aveti vre-un bord/carcasa de bord de E28 care nu va trebuie? Dau un suc natural.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
5 Pages V   1 2 3 > »   
Start new topic
Replies (1 - 99)
Robert
post Dec 14 2005, 12:07 PM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Este o problema comuna la toate tablourile de bord de E28.
Foarte greu cred ca vei gasi unul in stare buna. Iti recomand sa nu pui becuri de putere mai mare de 2W.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 14 2005, 12:52 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Nu stiu ce putere au becurile, le-am curatat de praf si negreala ca sa lumineze mai bine, dar daca ajung la un magazin azi, o sa cumpar noi.
Bordul era atat de jegos ca abia se mai citesc cifrele de pe rotitele cu km parcursi. Am curatat cateva, dar nu pe toate ca n-am chef sa dezmembrez "ceasul".


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 14 2005, 01:04 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Poate o sa incerc, dar nu cred ca pensula uscata ar face treaba si n-as vantura-o pe acolo inmuiata in spirt, ca rotitele sunt unse cu vaselina si n-ar fi bine sa le spal.

Alta intrebare: de ce indicatorul de temperatura arata cam jumatate din temperatura reala? Unii ar zice ca e din cauza acumulatorilor. O sa merg acum sa-i schimb la GP Batteries.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 14 2005, 01:21 PM
Post #5


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



mai bine te-ai interesa cat costa plasticele alea portocalii noi decat sa incerci diverse inginerii.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 14 2005, 01:38 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Nu se schimba atat de usor ca la ursulet. Sunt prinse intre carcasa bordului si alte 2 capace de plastic. Astea 2 capace nu stiu cum au fost prinse de nemti dar acum s-au sudat la un capat din cauza becurilor. Daca incerc sa le scot probabil o sa sparg ceva bord/capac => alt bord smile.gif Prefer sa-l mai folosesc asa cum e.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Dec 14 2005, 01:48 PM
Post #7


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (TiL)
de ce indicatorul de temperatura arata cam jumatate din temperatura reala? Unii ar zice ca e din cauza acumulatorilor.

Este posibil sa fie acumulatorii de vina, dar improbabil. Cand acumulatorii sunt dusi o iau razna indicatorul de service, turometrul si indicatorul de consum instantaneu. Dar nu garantez ca nu influenteaza si alte indicatoare din bord.

Mai probabil, ai contacte oxidate. Demonteaza toate indicatoarele de pe placa cu circuite imprimate, curata temeinic contactele, curata si conectorii din spatele bordului. Mai curata contactul dintre cablul si senzorul de temperatura.
Daca si dupa aceea mai ai acceasi problema, suspecteaza senzorul. Sau poate termostatul smile.gif

Cam toata instalatia electrica de la E28 isi tradeaza vechimea conceptiei. Oxideaza foarte des la contacte - indiferent unde ar fi acestea. Inclusiv sigurantele (care sunt ca la Dacia 1300) oxideaza des in soclurile lor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Dec 14 2005, 01:56 PM
Post #8


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



De unde stii ca indica jumatate din temperatura reala? Cum ai masurat temperatura reala?

Si legat de intensitatea luminii din bord, banuiesc ca e reglata pe maxim nu?


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 14 2005, 01:59 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Problema sigurantelor o stiu biggrin.gif (ce vremuri ... ma trezeam fara inchidere, lumina interioara etc). Problema contactelor oxidate ... am demontat si curatat de 3 ori bordul ursuletului pana am reusit sa fac turometrul si econometrul sa functioneze. Asta fara sa schimb acumulatorii, motiv pentru care nu cred ca acestia influenteaza functionarea ceasurilor de bord.

Anyway, azi noapte am petrecut 3 ore curatand sticle, cadrane, becuri, contacte (f f oxidate cele in care se infig turometrul si vitezometrul). Deseara il asmablez sa vad ce iese.

Termostatul e bun, ca motorul se incalzeste bine, da caldura, iar cand nu e fierbinte radiatorul e rece. Raman de verificat bordul si sonda.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 14 2005, 02:56 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





@ve: acul se stabilizeaza la capatul zonei albastre, deci cam la sfert, in loc sa fie la jumatate. Din experienta degetelor mele, furtunele sunt suficient de incinse.
Alta chestie: cand acul temperaturii e deplasat foarte putin de la 0, din cate stiu ar trebui sa bage aer caldutz, in schimb la mine baga aer cald. Asa am respins posibilitatea ca termostatul sa deschida prea devreme. Ar fi totusi un 1% sansa sa fie asa, ca nu am mai avut diesel.
Nu se pune problema ca el sa fie tot timpul deschis pentru ca atunci cand motoru-i caldutz, tot radiatorul, in afara unei mici portiuni superioare, e rece.

Da, lumina din bord e reglata la maxim wink.gif Hi hi, mi-au trebuit vreo doua luni sa descopar reglajul asta cand am avut 525 biggrin.gif

Merci jaffar, o sa-i verific piulitza.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 14 2005, 05:53 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am pus si acumulatorii, am mai luat niste beculete si ceva vaselina (asta-i pentru ventilator), Deseara le montez smile.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 14 2005, 05:58 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



sunt acumulatori din aia care merg si la E30? daca da, de unde i-ai luat si cat ai dat pe ei?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 14 2005, 06:09 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Merg si la E30. I-am luat de la GP Batteries, la recomandarea lui jaffar. Am mers cu placa si mi i-au lipit pe placa (sudura pe borne, borne lipite pe placa, silicon placa-acumulatori).
Povestea e urmatoarea:
Acumulatorii originali sunt R6 de 1.2V 500mAh NiCd industriali, nu cei de telecomenzi s.a. Ei au industriali de minim 1000mAh la 85.000 bucata, dar trebuia sa astept o zi sa ii incarce el, pentru ca bordul nu i-ar fi putut formata. Am ales varianta doi, mai ieftin si rapid:
Acumulatori R6 NiCd de 600mAh dar format normal, de baterie. Pret 30.000 bucata+20.000 montatul. Am mai lasat 50.000 pentru montat si am plecat. Total 150.000 si ~30 min.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Dec 15 2005, 11:53 AM
Post #14


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57





Acumulatorii nu se pot masura inainte sa ii schimbi?
ai mei aveau 1.2V fiecare asha ca am zis ca sunt ok si nu i-am schimbat.
Nu e bine ce am facut?


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 15 2005, 12:30 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Pai depinde, tu poti sa faci inspection reset si iti memoreaza bine starea, sau dupa una-doua-trei zile se aprinde din nou inspection?
Eu n-am mai facut testul asta pentru ca uneori la pornire nici macar inspection nu se putea aprinde, apoi flash-uia dupa care ramanea aprins.

Am montat bordul azi noapte, arata mult mai bine, iluminarea e foarte buna, acumulatorii isi fac treaba, dar turometrul si vitezometrul tot nu merg. Vitezometrul nu merge din cauza firelor iesite din senzorul din diferential. Cu turometrul nu stiu ce poate sa fie.

Temperatura a stat numai pe albastru si cred ca aveai dreptate, o sa verific termostatul. Probabil ca fostul proprietar l-a scos asta vara din cauza vascului prost. Unde ar trebui sa fie termostatul la motorul asta?

Rog moderatorii sa mute topicul la Tehnic.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Dec 15 2005, 01:25 PM
Post #16


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



termostatul e in fata, o sa-i vezi carcasa din prima
eu nu am facut inspection reset. doar am masurat cu voltmetrul tensiunea pe acumulatori si era 1.2V.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 23 2005, 12:32 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



S-a rezolvat problema temperaturii, multumita lui Shark. Papucii de pe sonda de apa erau inversati. Acum bordul indica bine, termostatul e ok smile.gif

Au mai ramas de rezolvat:
- kilometraj - cablul iesit din diferential
- turometru - ????
- martor de rezerva la motorina - becul din bord e nou, sa fie de la sonda?
- intrerupator lumina portbagaj - trebuie prelungit ca tine lumina aprinsa non-stop.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 9 2006, 12:49 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





La multi ani tuturor!
O sa va povestesc mai tarziu din "nimicurile" care s-au mai intamplat la masina mea in vacanta asta prelungita.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 9 2006, 03:44 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cap I
In seara de Ajunul Craciunului am copt motorul aerotermei. Avea o bucsa varza si uneori ramanea blocat. L-am pornit seara si am plecat in casa, lasandu-l sa incalzeasca masina... cand m-am intors mirosea a ars si m-am prins. Partea buna e ca nu a luat foc masina biggrin.gif si restul cablurilor+comanda aerotermei par ok, nu s-a topit decat izolatia bobinajului motorului.

Punctul culminant: are cineva un motor in plus?

P.S. La viteza mare intra aer rece. A incercat cineva sa dea jos aeroterma si sa curate caloriferul?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jan 9 2006, 03:54 PM
Post #20


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



In sfarsit cineva cu aceeasi problema: la viteza mare baga aer rece. Se pare ca problema e specifica diesel-ului. La cei cu benzina nu am auzit de asha ceva.
Eu nu cred ca e caloriferul infundat. Eram convins ca e defecta electrovalva de la calorifer (raspunsurile pe site-urile straine de e28 astea sunt).

Ultima data cand am fost la mecanic i-am zis de problema asta si a zis ca nu e electrovalva ci faptul ca radiatorul e supradimensionat si se receste prea tare la viteza.
Solutia: sa acopar o bucata din el. Nu am plecat la drum lung inca asha ca nu am apucat sa testez solutia asta.

Temperatura pe bord nu scade pentru ca in motor nu scade temperaura apei. Numai in radiator.

Eu ma mai gandesc sa caut si o masca de iarna (cu grila astupata) care dupa mine e o solutie mult mai eleganta decat un carton pe radiator.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 9 2006, 03:55 PM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cap II
Intr-o noapte, mergand pe coclauri m-am infipt cu puntea fata intr-o stanca. Nu era iesita prea mult in afara langa ea era o adancitura in drum, iar roata drapta fata a nimerit fix acolo sad.gif Mergeam usurel, cu I-a sau a II-a ... dar impactul a fost dur. A lovit in suportul bratului inferior, unde e bucsa mare. Urmare: acel suport deplasat inapoi 1-1,5 cm (enorm), s-a si rupt, dar sper sa tina pana in primavara. Unghiul de cadere si convergenta modificate...

Din cate am vazut ar trebui sa schimb puntea, credeti ca pot rezolva altfel (tras suport inapoi + sudat fisura)?

Trebuie neaparat sa-mi iau roti mai mari mad.gif ca astea-s de 14"


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 9 2006, 03:57 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



solutia cu acoperitul radiatorului nu tine. Am acoperit cu iun presh toata suprafata din dreptul ventilatorului, a mai ramas doar o mica parte neacoperita, si tot am problema asta. Dar cum intru un localiate si reduc la 60 km/h, dau drumul la aeroterma (sa dadeam, cand mergea motorul) si baga caldura...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jan 9 2006, 04:00 PM
Post #23


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



Schimba puntea obligatoriu. La mine a avut probleme similare (de cand am luat-o) si pana la urma bratul a plecat cu bucata de punte. Noroc ca s-a intamplat la 40 la ora.

Nu mai zic ca dupa schimbarea puntii masina sta mult mai frumos pe fata smile.gif

Schimbarea puntii se face cu destula pricepere avand in vedere ca pe ea sta tot ce e pe fata inclusiv caseta de directie si motorul.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jan 9 2006, 04:03 PM
Post #24


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



QUOTE (TiL)
solutia cu acoperitul radiatorului nu tine. Am acoperit cu iun presh toata suprafata din dreptul ventilatorului, a mai ramas doar o mica parte neacoperita, si tot am problema asta. Dar cum intru un localiate si reduc la 60 km/h, dau drumul la aeroterma (sa dadeam, cand mergea motorul) si baga caldura...


comportament identic la mine.

tu ai idee unde e electrovalva aia?
si cum se scoate radiatorul si aeroterma? prin fata sau prin masina? aeroterma mea face un mic zgomot cateodata si nu ar strica sa vad ce are


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 9 2006, 04:28 PM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Sper ca puntea sa reziste pana la primavara. Am vazut o masina dezmembrata la Tulcea, poate reusesc sa-i cumpar puntea, cutia si pompa de frana. Din pacate motorul aerotermei era varza si la aia.

Motorul aerotermei se scoate foarte simplu prin fata. Cel mai complicat e sa scoti panoul din compartimentul motor. Apoi ai acces direct la motoras. Scoti capacele care acopera turbinele, desfaci cu un deget clama care strange motorul, ii scoti firele si-l ridici afara.

Aeroterma se scoate prin interior, n-am incercat, nu-sh cum se face, dar am vazut una desfacuta.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jan 9 2006, 04:35 PM
Post #26


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



trebuie sa rezolv cumva cu caldura ca e tare nasol de mers la ski in halul asta...desi pe dn1 cred ca avem caldura mai nou smile.gif


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jan 9 2006, 04:58 PM
Post #27


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (ve)
La cei cu benzina nu am auzit de asha ceva.
Eu nu cred ca e caloriferul infundat. Eram convins ca e defecta electrovalva de la calorifer
Ei bine, eu am motor pe benzina si am patit asa ceva. Cauza: stutul de la chiulasa, pe care se fixeaza furtunul care pleaca din fatza chiulasei catre calorifer, era foarte corodat. La turatie mai mare, incepea sa traga ceva aer pe acolo in instalatie si la revedere caldura. La turatie redusa, instalatia se aerisea si venea caldura.
Am curatat stutul, am strans ca lumea colierul si am scapat de problema. Asta se intampla in tarziu in toamna 2003.
Ca fapt difers, in primavara 2004 am fost nevoit sa schimb garnitura de chiulasa... sa fie vreo legatura intre cele doua evenimente, sa nu fie...

Verificati atent traseele de racire, dar si electrovalva de la calorifer.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jan 9 2006, 05:14 PM
Post #28


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



Unde e aceasta electrovalva? Eu nu am reusit sa o gasesc. Am incercat sa vad care e furtul care intra in aeroterma si nici ala nu e vizibil sad.gif

Eu mai am si un vacuum care e in aer si e un zona dinspre interior. Nu am idee de la ce e dar pare legat de ceva din interior ca la motor nu are nici o treaba.
Din pacate verificarile astea nu sunt de "fata blocului noaptea" asha ca trebuie sa mai astepte.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 9 2006, 05:52 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cap III
Am refacut cablul care intra in diferential, dar l-am prelungit putin. Vitezometrul (+kilometrajul) a inceput sa mearga ... din cand in cand. Deci bordul meu e varza. Dupa ce am schimbat acumulatorii, in primele zile a functionat ok, puteam reseta Inspection, dar dupa cateva zile a luat-o razna. Ledurile se aprind aleator, uneori zici ca-i pom de craciun la mine. Cateodata se linistesc, raman aprinse doar unele, nu mai clipesc si atunci functioneaza vitezometrul si/sau indicatorul de temperatura. Litrometrul indica bine iar turometrul e mort.

Ce cred eu: masina asta a stat f mult in soare si cred ca bordul s-a 'copt'. Mai e posibil ca problema sa fi aparut in urma faptului ca am umblat la acumulatori...

Daca are cineva un bord de imprumut sa verific, pliz help.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 9 2006, 06:17 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cap IV
Acum cateva zile masina a inceput sa porneasca mai greu... pornea intrerupt si apoi dupa vreo 20 de sec isi revenea. Asta pana duminica dimineatza, dupa petrecerea de Sf Ion. Pe la 5 dimineata am incercat sa-l pornesc dar n-am mai vrut. L-am invartit de l-am zapacit, a pornit putin, a mers intrerupt, din ce in ce mai urat si in cateva secunde s-a oprit. A zis ca a inghetat apa in fitru si ma intorc la pranz, cand m-oi trezi, cu apa calda sa-l pornesc si sa vin la Bucuresti. n-a tinut faza cu incalzitul, pana la urma am observat ca pompa de amorsare de pe carcasa filtrului rasufla. deci tragea aer pe conducta si nu se mai alimenta. Am conectat conducta direct la pompa (am scurt-circuitat filtrul) am tras masina vreo suta de metri pana s-a amorsat si a pornit.

Mor de ciuda ca nu m-am dus cu masina la Boboteaza, s-o blagosloveasca preotul.

Bineinteles ... daca aveti o carcasa de filtru cu pompa de amorsare in regula, nu va refuz.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jan 9 2006, 09:01 PM
Post #31


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (ve)
Unde e aceasta electrovalva?

Pozele de mai jos sunt de la 535i E28. Nu stiu daca la E28 Diesel electrovalva este tot pe acolo, sau au pus-o in alta parte. Daca E28 524td are servofrana vacuumatica, atunci fie au fost nevoiti sa mute electrovalva in alta parte din cauza interferentei cu servofrana, fie este "ascunsa" in spatele servofranei.

Schita (poza a treia) reprezinta electrovalva de la calorifer (nu are un numar asociat, in schita) + furtunele aferente - schita este chiar specifica pentru 524td E28.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jan 10 2006, 09:36 AM
Post #32


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



Merci frumos 535. Am descoperit-o. Sa vad daca pot sa fac ceva. Am descoperit si o neetanseitate la furtunul care iese din radiator si intra in vasul de expansiune dar nu stiu daca are legatura cu caldura.

Stutzul de pe chiulasa este destul de inaccesibil. Inca nu am ajuns la el.

Deocamdata m-a lasat regulatorul de tensiune ca nu se stinge becul de la baterie. probleme, probleme...


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 14 2006, 02:23 PM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Alte nimicuri pe care le-am omis:

Am incercat sa reglez jocul cutiei de directie. Prima data am facut-o cu rotile bracate si am strans prea mult, in pozitie centrala abia mai puteam roti volanul. Dupa un anumit unghi stanga/dreapta se misca foarte bine. Am slabit putin surubul si se misca ok, dar inca mai are un mic joc...

Am schimbat uleiul (mai degraba noroiul) din cutie. O sa-l mai schimb odata ca arata prea urat continutul ala.

Am rupt gura de plastic de care se prinde furtunasul de aerisire. La mine "furtunasul" asta era foarte gros si tot tragand de el ca sa scot/pun bateria am reusit performanta de mai sus. Am infundat gaurica cu un surub si am mers fara aerisire, pana aseara cand am lipit cu un fel de Poxipol facut de Bison. Cobor acum sa vad rezultatul, dar sigur e unul bun. Lipitura am facut-o cand motorul era cald inca, deci n-ar trebui sa fie probleme.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 13 2006, 04:53 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



V-a fost dor?
Buuun.
Stropitorile de parbriz nu prea fac treaba buna adica sufla apa amestecata cu aer. Plus ca apa ajunge la stropitori la cateva secunde dupa ce pornesc pompa.
Am dat jos stropitorile, toate furtunele, distribuitorul de sub capota, vasul, pompa. In afara de o mica gatuire pe furtunul dintre pompa si distribuitor, totul pare ok.
Suspectez:
1. pompa, ca am vazut ca sufla un fel de spuma.
2. distribuitorul care probabil ar trebui sa aiba o supapa care sa nu permita apei sa se intoarca in vas in virtutea acceleratiei gravitationale. Poate ca supapa asta nu mai tine bine...

V-ati lovit de problema asta? Ce poate fi?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Feb 13 2006, 05:10 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



distribuitorul(cotul) e de vina...am patit acelasi lucru....schimba-l si rezolvi problema...nu gasesti pune unul de dacie...incepe sa stropeasca cu o jumate de sec mai tarziu decat normal, dar e o rezolvare simpla si ieftina... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 13 2006, 05:18 PM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Adica acel T-u da? Deci supapa aia e vinovata.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 13 2006, 05:20 PM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



e cam mic ala de dacie.. asa am eu si mai scapa de acolo. nu intra furtunul fortat pe el.
daca vrei furtune de dacie zi ca iti dau eu.. mie mi le-a dat la un magazin de piese de dacie vanzatorul. moca.. :unibrow:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 13 2006, 05:24 PM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



si totusi, cum se explica spuma pe care o da, pompa dusa?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Feb 13 2006, 05:31 PM
Post #39


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



scoate si tu stropitorile, lasale in cillit o noapte si a doua zi sunt ca si noi...si apoi monteazale la loc...daca tot cu spuma da, inseamna ca e dus t-ul si pui unul de dacie impreuna cu furtunele aferente tot de dacie... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 13 2006, 06:13 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am fost la magazin si cand am vazut putza aia de teu pe tejghea m-a umflat rasul. Distribuitorul de la bmw e ditamai butucul...

Spuma iese direct din pompa, adica am scos furtunele din ea si am alimentat motorul.... O sa incerc intai cu T-ul asta de dacie, sa vad daca da rezultate.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 13 2006, 06:16 PM
Post #41


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (TiL)
Am fost la magazin si cand am vazut putza aia de teu pe tejghea m-a umflat rasul..


m-ai faci si mofturi acum.. tongue.gif
eu din ala am de vreo juma de an si n-am acut probleme cu el..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 13 2006, 06:18 PM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



E bun ca-i larg in interior si mult mai permisiv decat cel original.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 15 2006, 01:20 PM
Post #43


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Era de la motoras. L-am schimbat azi si acum stropeste bine cu vechiul distribuitor.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 3 2006, 03:43 PM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Si pentru ca jaffar era curios cu ce mi-am ocupat timpul zilele trecute, iata:

TiL Weekend Plan biggrin.gif

1. Stropitori de parbriz ineficiente: furtunul se gatuia cand inchideam capota, am tras putin de el, l-am invaluit intr-un carton, ca sa stea drept pe portiunea cu probleme si acum stropeste ok... cu T-ul original, nu cu putza de dacie tongue.gif

2. Mai demult ma laudam ca am lipit shtutzul de pe radiator, pe care se prinde furtunul de aerisire. Minunea a tinut trei zile, pentru ca am facut lipitura la mai putin de zero grade, la lumina becului. Bec cu care am gaurit si bateria mea cea noua biggrin.gif. Sambata am pus iar Bison Epoxy Metal (merge si pe plastic) pe radiator si sper sa tina, altfel trec la Picatura.
Am peticit si bateria, am mai lipit si rama husei schimbatorului (e de //M) pe calul central, ca o dezlipisem eu de curiozitate.

3. Acum vre-o luna niste pasageri inteligenti mi-au dat peste cap incuietoarea usii dreapta-fata: in timp ce unul insista sa deschida usa, chiar daca era blocata, altul din interior a tras cat a putut ca s-o descuie :finger:
Mi-am bagat degetele pe-acolo, mi-am am observat ce s-a intamplat, am reusit sa o dau iar peste cap. Problema e ca de acum o sa se dea destul de usor peste cap, daca trag de maneta din exterior cand usa e incuiata :finger: Cred ca ar trebui sa dau jos incuietoarea si nu prea am chef. Inca o data :finger: pentru toti cei care se suie in "cazane" si se cred in dacii.

4. Am schimbat rotile de pe spate, ca aveam unele de iarna.

5. Am dat jos/curatat lampile care lumineaza numarul din spate. Una e destul de mutilata, dar merge.

6. Am dat jos "triplele" sa vad cum sta treaba pe-acolo, ca intra putina apa pe la ele. Masina a fost lovita in spate si reparatia a fost facuta in fuga, nu au fost atenti ca triplele sa intre si sa stea bine acolo. Am ciocanit putin tabla pe acolo, am dublat garnitura cu un burete si sper sa tina mai bine.

7. Am prins un shortz care statea sa cada, se mai tinea intr-un nit. Sarma-i sfanta si nu se vede tongue.gif

P.S. Cine are o emblema, ca mi s-a dezlipit si a zburat cea de pe capota.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Apr 3 2006, 03:58 PM
Post #45


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



biggrin.gif eu unu m-am invatat sa nu mai ma bag la improvizatii cumpar direct piesa noua tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 3 2006, 04:29 PM
Post #46


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Troaca, troaca, dar unele stricaciuni au fost cauzate de mine (ruptura de la radiator, gaura din baterie sau de altii... cu ocazia asta repet: :finger:

N-as refuza emblema, cu toate ca nu prea-mi place aia de M. Ce vrei pe ea?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Apr 3 2006, 04:35 PM
Post #47


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



pai tie nu-ti trebuie din aia rotunda de pus pe capota? :retard:
aia de em e de pus pe portbagaj..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 3 2006, 04:54 PM
Post #48


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



jaffar: CE vrei? Cappy, Nestea .... ? Si ce-aud? Vrei sa-mi dai chestia aia pe care o vad pe portbagajul daciilor prin oras? biggrin.gif

Uitasem:

8. Am lipit bimmer.ro format mic de exterior pe bandoul barii din fata, in stanga. Am gasit stickerul aruncat in torpedou... il tinusem ca sa-l pun pe un bandou lateral, dar sta mai frumos in fata.

9. Am prins cablurile franei de mana cu clemele de pe bascule. Cineva a uitat sa-l treaca dupa cleme si s-a frecat de bieletele barei stabilizatoare pana le-a rupt pe amandoua...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 3 2006, 02:39 PM
Post #49


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



In WE am rezolvat problema burdufului planetarei. Bieleta stabilizatoare s-a rupt si s-a frecat de planetara cand am mers prin hartoapele din padure. Credeam ca a rupt burduful. De fapt doar i-a dat jos siguranta de tabla care-l tinea pe capul de planetara. Am desfacut tablia, am curatat de vaselina pe acolo, am pus vaselina noua, am pus tablita la loc si-i ca nou biggrin.gif

Problema: cum desfac o pedala de acceleratie? Sus la tija metalica am reusit, dar cu podeaua nu ma descurc. A mea e rupta sus, langa tija si vreau s-o schimb cu una de pe masina dezmembrata, dar nu stiu cum sa le dau jos.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 3 2006, 03:13 PM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Pai tocmai asta-i intrebarea smile.gif Am curatat de rugina cu surubelnita pe-acolo, dar n-am reusit sa fac mare lucru.
Am doua variante:
- ori e prinsa cu suruburi care trec prin podea, nu m-am uitat sub masina sa vad daca gasesc piulite.
- ori baza metalica e sudata de podea iar pedala de plastic este prinsa altcumva de baza asta...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 8 2006, 04:02 PM
Post #51


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Intrebare: se potriveste pompa de frana de pe un 528i cu ABS pe tractorul meu?
528-ul avea servofrana hidraulica si din cate vad pe realoem.com e posibil ca diametrul (pistoanelor?) sa fie mai mare: 23.81mm fata de 22.20mm.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 8 2006, 04:10 PM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Pai eu ma chinui sa fac audienta cu topic nou si tu tot aici raspunzi? biggrin.gif

De pompa de frana stii ceva?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 8 2006, 04:21 PM
Post #53


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Intrebare suplimentara: daca tot da servofrana mea semne de oboseala, ar fi mai bine sa pun servofrana hidraulica de pe cealalta masina? E prea complicat? Ce pompa foloseste, aceeasi cu servodirectia?

L.E. De fapt franarea ar fi mai slaba cu noua pompa. Suprafata mai mare=> presiune mai mica in sistem, la aceeasi forta aplicata pe pedala. p=F/S


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post May 8 2006, 04:58 PM
Post #54


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (TiL)
Intrebare suplimentara: daca tot da servofrana mea semne de oboseala, ar fi mai bine sa pun servofrana hidraulica de pe cealalta masina? E prea complicat?

E prea complicat, hidraulica este complexa, fiabilitatea mai redusa iar piesele de schimb costa mult.
BMW a pus servofrana hidraulica pe E28-urile cu motoare M30, deoarece spatiul din compartimentul motor este cam mic pentru o servofrana vacuumatica.

De regula, lumea face exact invers de cum vrei tu sa faci: adapteaza pe E28 (cu motoare M30) servofrana vacuumatica de la E34. Se cam inghesuie treaba in partea stanga spate a compartimentului motor, trebuie sa muti aiurea electrovalva de la calorifer, etc etc, dar castigi fiabilitate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 8 2006, 05:00 PM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Are pompa pentru frana, e la mine in portbagaj biggrin.gif.
doar ca partea de servo nu e o tulumba mare cum stim noi, ci piesa 1 + accesoriile:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...295&hg=34&fg=25

Stiu ca garniturile sunt ieftine, dar prefer pompa testata, luata de pe o masina tinuta in garaj. Nu cred ca sistemul asta baga presiune (mult) mai mare. Oricum, presiunea e micsorata de suprafata marita a pistonului.


Edit: OK Robert, m-ai speriat, nu vreau sa ma chinui sa repozitionez electrovalva si furtunele de apa, deci nu o sa trec la servo hidraulic smile.gif
Totusi, as incerca pompa de frana.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post May 8 2006, 05:16 PM
Post #56


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (TiL)
OK Robert, m-ai speriat, nu vreau sa ma chinui sa repozitionez electrovalva si furtunele de apa, deci nu o sa trec la servo hidraulic
La tine nu ar fi cazul sa repozitionezi, pentru ca ai motor M21, deci layout-ul din compartimentul motor trebuie sa fie M20-like - adica loc berechet pentru servo vacuumatica. In cazul tau, problema nu este ca e greu sa gasesti loc pentru servofrana hidraulica, ci faptul ca este o modificare fara sens.

QUOTE
De fapt franarea ar fi mai slaba cu noua pompa. Suprafata mai mare=> presiune mai mica in sistem, la aceeasi forta aplicata pe pedala. p=F/S
Pe de alta parte, pompa de frana cu diametrul mai mare inseamna volum mai mare de lichid impins, deci o cursa mai redusa a pedalei pentru acelasi efect, in schimbul unei forte de apasare mai mare. Are sens numai daca schimbi etrierele cu altele cu pistoane mai mari.
Daca pastrezi etrierele originale, o sa ai o pedala care "tine" mai sus. Asta inseamna, in acelasi timp, ca "plaja" de franare va fi mai ingusta, deci vei avea posibilitati mai reduse de a "modula" frana din picior.
Diferenta de efort nu cred ca este semnificativa, din simplul fapt ca munceste servofrana pentru tine. Daca nu ai avea servofrana - da, ar cam trebui sa te mai duci la sala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 8 2006, 05:24 PM
Post #57


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Ceva modificari tot ar fi necesare, ca elecrovalva sta pe servofrana acum. iar daca trag de furtunul care vine de la pompa de apa, imi fac de lucru , ca incepe sa se frece de cablul/parghia de acceleratie, sunt incurcate treburile la dizel.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 15 2006, 06:54 PM
Post #58


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Ia sa mai vorbesc singur nitzel p-aci, ca nu mi-am raspuns la intrebari.

Servofrana dadea semne de oboseala pentru ca era plina cu lichid de frana (scurs prin garniturile duse ale pompei de frana) si ramasese prea putin spatiu pentru aer. Am dat-o jos, am scurs cat lichid am putut, am montat-o la loc impreuna cu pompa de frana de pe 528-ul cu ABS si merge brici. Pedala nu-i grea, franez foarte usor wink.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 11 2007, 04:34 PM
Post #59


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



O chestie care va poate interesa la un moment dat:

I. Merge pus pe jamba cu senzor de ABS rulment pentru jamba fara ABS? Da. Dar ABS-ul nu va functiona, pentru ca noul rulment nu va avea acea coroana dintata. Ramane putin discutabila protectia antipraf pentru interiorul rulmentului.

Am facut treaba asta in vacanta asta. Am jambe de la o masina cu ABS iar un rulment avea un mic joc. Aveam un rulment bun de la jambele originale, non ABS. L-am pus pe cel non ABS, a intrat la fix.

II. Invers nu merge (rulment cu coroana pt ABS pe jamba nonABS) pentru ca piesa 1 care e fixata pe jamba atinge in coroana dintata. Probabil merge batuta totusi, ca sa stea departe de rulment, dar nu stiu cat de bine va proteja rulmentul de praf si apa. Cea mai buna varianta ar fi extragerea ei cu o presa si introducerea uneia de pe jamba cu ABS.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jan 11 2007, 09:22 PM
Post #60


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



aoleu mecanicule.astea s reparatii pt chitrosi.sa stricam abs ca sa nu cumparam rulment mai scump cu coroana.si sa cumparam unu mai scump cu ,coroana daca nu aveam abs.mai da de und ele scoti .nu mai face teste tu pe membri sa ai inveti la prostiii.ai abs pui rulment cu abs si invers .chitran ca tine nu am mai vazut glumeam .am vazut si mai rau ,sa mergi cu rulmentul pana se blocheaza:PP

si cand vrei sa mai vb singur nu mai invata oameni la prostii tongue.gifP
tre sa vb ceva cu tine apropo

This post has been edited by INTERCEPTOR: Jan 11 2007, 09:23 PM


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 12 2007, 01:26 PM
Post #61


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Era cineva mai demult care intreba unde naiba gaseste rulment nou pentru ABS, ca nu gaseste niciunde. Tocmai in ideea asta am postat aici. Da, reparatia facuta de mine e una mai... chitroasa biggrin.gif Am pus ce-am avut.

Sunt sigur ca nu-s singurul care are jambe puse de pe alta masina, care masina din intamplare avusese ABS.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jan 13 2007, 06:05 PM
Post #62


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



eu nu am gasit rulmet FARA ABS.
numai ca acea coroana care te incurca pe tine se scoate pur si simplu si ai un rulment fara abs.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jan 14 2007, 10:16 AM
Post #63


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



daca stiti care ar putea fii motivul unor diferente ft mari pe acul de temperatura apei in motor, intre schimbatul treptelor de viteza... la a 3-a e sub mijloc... a 4-a putin un mm sau 2 peste... a 5-a e cand urca pana la 3sfert acul... dar cum schimb viteza aproape instantaneu coboara... nu prea cred ca ar putea sa se incalzeasca si raceasca chiar asa motoru meu... dar as vrea totusi sa stiu care e temperatura reala a apei.... aveti careva idee cum rezolv problema? ai mai auzit sa patzeasca cineva asa-ceva... mentionez ca atunci cand merg avariile, acul respectiv oscileaza cam 1-2 mm pe tempo... presupun contact sau masa.... oare ce sa verifica sa scap de problema?

... se cam intampla pe munti, dealuri, ceata... si pe drum drept:) aproape niciodata in oras... unde tot pornesc si opresc... dar forja en-gros..


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 15 2007, 03:14 PM
Post #64


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Daca indicatorul functioneaza corect inseamna ca la viteza ti se incalzeste motorul. Caz in care curatarea radiatorului rezolva aproape sigur problema. De cele mai multe ori trebuie curatat pe exterior, fiind imbacsit cu insecte, praf, nisip, pietricele, pene etc. Se spala cu jet dinspre compartimentul motor spre exterior. Cel mai bine il dai jos si-l cureti sub dus, cu apa fierbinte.

Chestia cu avaria o patesc si eu si e posibil sa intre la capitolul "asa fac toate". Daca nu, probabil sunt prea multe chestii legate la aceeasi siguranta. La mine avariile fac sa fluctueze si lumina din habitaclu...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jan 15 2007, 05:39 PM
Post #65


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



CUm verific daca indicatorul arata bine?
Sau de ce la aceeasi viteza pare ca la o treapta inferioara e mai rece......???????// E ceva ft interesant care m-a stresat mult de o vreme in coa.. si m-am hotarat sa va intreb si pe voi............. Am sa vad daca e radiatorul imbacsit
Mersi de idee... Daca mai aveti idee mai scrieti... Si mie imi fluctueaza lumina din habitaclu pe avarii.... dar pana acum nu am observat sa faca chestia asta si la temp motor.....



Bad news!!!!!!!! Se pare ca rezervorul meu are o problema.... am facut plinul si statea masina inclinata in dreapta... si am gasit-o cu balta sub ea..... dupa vreo 4-5 ore....


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jan 15 2007, 05:48 PM
Post #66


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



deci cum verific daca merge bine indicatorul?????

Adica voi credeti ca poate un motor sa se incalzeasca si raceasca aproape instantaneu? Ce parere aveti?


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 15 2007, 06:13 PM
Post #67


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Daca se intampla instataneu nu stiu ce sa zic. Poate ca depinde de turatia motorului. Asta ma duce cu gandul la alternator. Ai fluctuatii de luminozitate noaptea, in functie de turatia motorului? Sau mai bine masoara alternatorul, sa vezi daca da tensiune suficienta inca de la relanti, sau daca da tensiune prea mare in ture.
Ar trebui sa dea 13.8V - 14V inca de la relanti si sa nu sara de 14-14,5 oricat ai tura motorul.

Al meu da 12,5-13 la relanti, dar de la ~ 1000 rpm in sus da ~14V.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jan 16 2007, 10:19 AM
Post #68


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Sa vada si masa de la caroserie e un topic pe aici cu o problema asemanatoare la E12


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jan 16 2007, 05:02 PM
Post #69


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



am vesti noi.... se pare ca am rezolvat problema.... yupppyyyy
nu era mare lucru.... se pare ca nu era destula apa in circuit... am cumparat 1l antigel, si 1l apa distilata.... ideea era ca fiind mai putina apa in circuit... tragea aer pe dealuri.... si daca schimbam viteza in tr inferioara.... se tura mai tare si se aerisea mai repede.... si la turatie mica nu facea destula presiune sistem.... si se incalzea .... acum am completat 1l antigel si 0,7l apa distilata... si stop-leak praf.... acu am facut test de 60 km.... dealu feleac 4 benzi pana la 150km/h.... si nu s-a mai incalzit.... chiar daca putin s-a ridicat acul..... asa 1 sfert de mm..... si daca am dat a 5-a a revenit la normal... Asa ca acum se pare ca nu mai am probleme.... Va tin la curent..... Alternatorul incarca bine.... ca am schimbat releul de incarcare in sept.... cand am luat acumulator nou.....



Altceva.... nu aveti careva coloana de directie??? am joc ori la cruce ori la volan reglabil.... ca vreau sa schimb bucsa de la semicaseta, bieletele ca s-au dus... de 20 mii km.... si bucsile de la bara stabilizatoare........ si un capat de bara..... asa ca as schimba si crucea cu ocazia aia..... sa rezolv toate jocurile... Daca aveti careva coloana de directie fara jocuri.... o vreau...


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Jan 20 2008, 04:23 PM
Post #70


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



se pare ca topicul asta a fost dat uitarii......smile.gif

pt eventuale probleme, discutii, poze sau curiozitati despre E28.... se poate posta aici.....celelalte pagini sunt f utile asa ca merita sa fie parcurse in caz de nevoie sau simpla curiozitate
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 20 2008, 04:28 PM
Post #71


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Bine ca mi-ai adus aminte, sa nu mai fiu offtopic prin alte parti. O sa-l redenumesc, daca nu suna bine spuneti, putem sa-i spunem "E28 Service" "E28 Bar" sau altfel. Deocamdata suntem Cu E28 la bordura.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Jan 20 2008, 10:27 PM
Post #72


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



am nevoie de piesa nr 1 din poza
este suportul la alternator si pompa de servo
daca are cineva sami spuna un pret
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Feb 23 2008, 09:21 PM
Post #73


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



are cineva de vanzare o consola centrala ....cea care vine la frana de mana
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Apr 19 2008, 02:16 PM
Post #74


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



stie cineva unde pot gasi un site cu codurile cutiilor de viteze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Apr 19 2008, 06:43 PM
Post #75


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



up?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Apr 21 2008, 04:09 PM
Post #76


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



nimeni? sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 21 2008, 04:46 PM
Post #77


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (haifisch @ Apr 21 2008, 05:09 PM) *
nimeni? sad.gif

http://en.wikipedia.org/wiki/Getrag ?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Apr 21 2008, 05:22 PM
Post #78


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



multam bartro pt link dar nu prea gasesc nimic pe acolo

cutia mea e un getrag 262...cel putin alea sunt primele 3 cifre ale codului si vad ca pe site ca asa se scrie tipul lor....dupa primele 3 cifre

This post has been edited by haifisch: Apr 21 2008, 05:23 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post May 20 2008, 04:23 PM
Post #79


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



un buson pt vasul de expansiune are cineva?

al meu e praf sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post May 20 2008, 08:52 PM
Post #80


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Da, iti trimit eu prin Mehigh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 20 2008, 09:04 PM
Post #81


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cumva ai si o sonda de nivel lichid racire?
Imi trebuie reperul 11, dar cel cu PN 61311361248, care apare ended si nu se mai gaseste de cumparat.... E scris PN-ul marunt undeva pe sonda. A mea nu functioneaza sad.gif. Daca nu gasesc o sa schimb vasul de expansiune cu modelul mai nou, pentru care se gaseste sonda de nivel.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17&fg=05


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post May 20 2008, 09:44 PM
Post #82


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Ma uit si te anunt.........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 25 2008, 02:12 PM
Post #83


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Ieri am schimbat saibele de etansare pentru rampa de ulei din chiulasa, plus unul din cele doua suruburi. Asta nou avea o pasta siliconica pe filet pentru fixare, ca sa nu se mai desfaca, asa cum mai fac cele vechi. Pacat ca nu am cumparat doua ca sa scap de griji.


A venit si bytzu, am mai bibilit pe la masini, claxon, bord etc... poze n-am.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post May 25 2008, 02:42 PM
Post #84


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Til, imi pare rau, dar modelul de vas este fara sonda sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 25 2008, 03:01 PM
Post #85


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Asta e, mai cautam smile.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 26 2008, 10:50 AM
Post #86


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ May 20 2008, 10:04 PM) *
Cumva ai si o sonda de nivel lichid racire?
Imi trebuie reperul 11, dar cel cu PN 61311361248, care apare ended si nu se mai gaseste de cumparat.... E scris PN-ul marunt undeva pe sonda. A mea nu functioneaza sad.gif. Daca nu gasesc o sa schimb vasul de expansiune cu modelul mai nou, pentru care se gaseste sonda de nivel.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17&fg=05

Si la septaru meu nu mergea sonda, dar am reusit s-o repar. La mine functioneaza asa, plutitor este magnetic, si inauntru la sonda are un contact reed (interupator actionat magnetic). Din cauza umezeala s-a intrerupt un fir, pe care am lipit. Si asa am mai scapat de un eror la bord.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 26 2008, 12:22 PM
Post #87


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am aruncat plutitorul sambata wallbash.gif
Nu m-am uitat atent sa vad daca se poate desface sonda.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post May 27 2008, 08:42 PM
Post #88


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



a sosit in Bucuresti capcul der vas expansiune pt Haifisch. Vedem cum facem sa ne intalnim, sa ti-l dau, man.
//M


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post May 31 2008, 02:29 PM
Post #89


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



??.... laugh.gif huh.gif eu am si uitat ca am cerut....am fost ocupat cu altele

cine mi l-a dat? smile.gif)

penal sunt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post May 31 2008, 05:39 PM
Post #90


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



de la Manole a venit, acu sa vedem cum facem sa-l si iei de la mine...ca de vreo saptamana si il tot plimb tongue.gif


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 9 2008, 11:29 AM
Post #91


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



In ultimele zile am mai tiganit putin masina:
- mutat baterie in portbagaj. Merge, dar trebuie sa caut un cablu de masa mai lung, ca a trebuit sa pun bateria pe o patura ca sa ajung cu masa pe oala amortizorului. Apoi trebuie sa vad cum fixez cat de cat bateria.

- ceva nu-i in regula la caldura la mine. Am masurat tensiunea la conectorul de electrovalva, daca dau la temperatura maxima in bord, da 12V. La mediu tot vreo 12 V iar la rece cam 9V. Cand conectez cei 12V pe electrovalva nu simt nimic, ar trebui sa se simta cum cupleaza. Mi s-a pus pata, am desfacut unul din furtunele din electrovalva, am pus o punga impaturita in 4 sa nu mai treaca apa, am pus furtunul la loc. Job finished. Acum nu mai am deloc caldura in bord. Mai trebuie sa rezolv cu AC-ul, sa am rece smile.gif Presimt ca ma apuca toamna biggrin.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 9 2008, 12:50 PM
Post #92


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Jul 9 2008, 12:29 PM) *
am pus o punga impaturita in 4 sa nu mai treaca apa, am pus furtunul la loc. Job finished.

Eu am blocat furtun de retur din calorifer smile.gif ca sa am rece de la inceput. Cu furtun liber imi baga aer cald cam asa un sfert de ora (pana crap de cald) si apoi trece pe rece. Nu stiu daca e o problema de valva sau de comanda de la clima, nu am masurat inca voltajele.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jul 9 2008, 10:11 PM
Post #93


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(TiL @ Jul 9 2008, 11:29 AM) *
In ultimele zile am mai tiganit putin masina:
- mutat baterie in portbagaj. Merge, dar trebuie sa caut un cablu de masa mai lung, ca a trebuit sa pun bateria pe o patura ca sa ajung cu masa pe oala amortizorului. Apoi trebuie sa vad cum fixez cat de cat bateria.

ce cablu de + ai pus din fata in spate?


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 9 2008, 11:08 PM
Post #94


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Bart, cum ai blocat furtunul? Ma gandeam sa-l sugrum dar nu aveam nimic la indemana si eram pornit rau biggrin.gif Ar fi fost de preferat un robinet manual care sa inlocuiasca electrovalva. Ramane ca idee pentru viitor.

Mihai, cablu de + am luat din Obor, de la tarabe. Mi-a spus mad520 ca gasesc acolo si am fost intr-o dimineata. Cu greu am dat de om, multi ma indrumau unde-i ducea capul, altul imi oferea cablu de masa pentru sudura, care era mult mai subtire. Pana la urma l-am gasit, 35mm patrati sectiune daca retin bine, 14 lei pe metru.
Avea o bucata de 5 m si a fost ok, ar trebui sa o scurtez cu vreo jumatate de metru.
Borne am luat de la un magazin de piese Dacia, ca n-am vrut din obor unde ba erau prea grosolane, ba nu aveau posibilitate de prins cablu ci aveau cablu cu inel la capat, de prins cu surub. Oricum, nici unele din piata nu aveau posibilitatea sa prinso capatul cablului in suruburi, sa-l fixeze bine.
Bornele luate sunt cam proaste, pe prima am strans-o pana s-a rupt urechea, am pus-o pe a doua si am avut grija sa nu o mai strang f tare.



--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 10 2008, 08:52 AM
Post #95


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Jul 10 2008, 12:08 AM) *
Bart, cum ai blocat furtunul? Ma gandeam sa-l sugrum dar nu aveam nimic la indemana si eram pornit rau biggrin.gif Ar fi fost de preferat un robinet manual care sa inlocuiasca electrovalva. Ramane ca idee pentru viitor.

Si eu eram pornit rau, am gasit un colier in portbagaj, furtun era destul de lung si am indoit-o si bagat colier peste el. Vreau totusi sa pun electrovalve in functiune. Nu se gasesc electrovalve 12V generic undeva?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 10 2008, 11:13 AM
Post #96


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Probabil se gasesc...
Dar eu trebuie sa vad ce-i cu comanda, ca nu-mi par ok tensiunile pe care le primeste. Sa fie de la cosola centrala? Am o comanda de rezerva de la 525i-ul dezmembrat, poate-mi fac timp sa o schimb. E suspecta si electrovalva, ca-i puneam cei 12V si nu "pocnea" deloc.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 13 2008, 11:24 PM
Post #97


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



help.gif Caut urgent o cheie tubulara de 46 pentru piulita de la rulmentul fata.
Imprumut, daca e nevoie o si cumpar.

Sugestii pentru un service decent sunt la fel, binevenite.

Vreau sa o rezolv maine.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 15 2008, 12:34 PM
Post #98


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



uite ca ajung si eu sa scriu aici. din cauza pragului mare pe care trebuie sa il urc cand ies din curte la pitesti, am pierdut 2 tampoane care tin tobele de esapament, si am mers la Paltinis la intalnire cu toba aproape pe asfalt. La paltinis abia am intrat cu pacienta in operatie, sa-i prind dededupturile inapoi la o inaltime rezonabila. Acum merge din nou mandra pe strade, dupa ce-a fost cu "coada" intre picioare vreo saptamana.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Aug 19 2008, 01:15 AM
Post #99


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



caut schema electrica la un motor m21 cu pompa electronica...pe e28 nu sa pus cu pompa elctronica dar poate are cineva

This post has been edited by xander: Aug 19 2008, 01:16 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Aug 22 2008, 08:45 PM
Post #100


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



HELP!!!!!!!!! help.gif
nu are nimeni o schema electrica de la un e34 td sau e30 td cu pompa elctronica?
maine vreau sa pornesc masina si nu stiu cum sa pun firele
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 09:24 AM