![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Cunoasteti vreun loc unde se reconditioneaza jante la modul serios ? Adica nu doar vopsit: ma refer la curatare, reparate micile zgarieturi, primer, filler, finisat, vopsit, lacuit (de preferinta ar fi cu Wurth) etc... ca de vopsit, le poate vopsi orice prost cu un spray in mana (inclusiv eu
![]() PS: Era un topic pe aceeasi tema deschis de Interceptor, dar el avea doar dubii in privinta culorii... a fost inchis si de asta am deschis unul nou. This post has been edited by BBo: Sep 20 2007, 01:15 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
PS: Era un topic pe aceeasi tema deschis de Interceptor, dar el avea doar dubii in privinta culorii... a fost inchis si de asta am deschis unul nou. pai.. sa-l redeschidem daca nu are nimeni nimic impotriva la ce ai tu nevoie, cred ca orice atelier de vopsitorie (mai serios) poate face asa ceva, multi se feresc pt e destul de munca si bani multi nu pot cere dar merita incercat edit: pai.. sa-l redeschidem daca nu are nimeni nimic impotriva l-am gasit, nu are rost sa-l redeschidem, e plin de offtpoic si nu se spune nimic concret in el continuam aici ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Str. Grigore Marian, nr. 15 ![]() Poti sa intrebi - sa vezi ce spun, stiu ca sunt mai "deschisi" - dar e genul de service unde se fac masini pe banda rulanta si s-ar putea, dupa cum spune io's sa refuze din cazua timpului necesar. La mine nu era o problema (aveam masina la vopsit si voiam sa fac si jantele), dar din lipsa de bani si mai apoi timp am renuntat la idee. In schimb pot spune ca daca le fac, aplica cel putin 70% din pachetul tehnologic impus ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Cunoasteti vreun loc unde se reconditioneaza jante la modul serios ? Adica nu doar vopsit: ma refer la curatare, reparate micile zgarieturi, primer, filler, finisat, vopsit, lacuit (de preferinta ar fi cu Wurth) etc... ca de vopsit, le poate vopsi orice prost cu un spray in mana (inclusiv eu ![]() PS: Era un topic pe aceeasi tema deschis de Interceptor, dar el avea doar dubii in privinta culorii... a fost inchis si de asta am deschis unul nou. ...s-ar putea sa fie nevoie uneori si de incarcat cu sudura zgirieturile de la talon , daca pui chit sare de pe aluminiu . intotdeauna , 95% , proprietarul vrea sa faca economie , nu se poate face trb buna cu 2 lei...daca vreti ceva de calitate astept PM cu poze bune , fata / spate , janta curata / spalata . uscata ...altfel cum sa evaluez ce e de facut...? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
...s-ar putea sa fie nevoie uneori si de incarcat cu sudura zgirieturile de la talon , daca pui chit sare de pe aluminiu . intotdeauna , 95% , proprietarul vrea sa faca economie , nu se poate face trb buna cu 2 lei...daca vreti ceva de calitate astept PM cu poze bune , fata / spate , janta curata / spalata . uscata ...altfel cum sa evaluez ce e de facut...? deci sa inteleg ca te ocupi cu reconditionat jante??? ca as avea si eu niste borbet A si vreau sa le fac buzele |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Wow, nu am zgarieturi atat de mari incat sa necesite sudura... de fapt, daca ma gandesc bine, buzele jantelor n-au nimic, o spita-doua e "ciupita" cam 1 mm (nu stiu cum a reusit fostul proprietar, ca e chiar deasupra butucului)... care se poate umple cu ceva (nu chit, ma gandeam mai degraba la poxipol/poxilina, ceva care sa "lege", nu doar sa umple spatiul). O sa pun ceva poze dupa ce le curat si dupa ce trec pe la Autosoft sa vad cat de drepte sunt. Nu caut sa ma zgarcesc, daca vroiam ieftin, le vopseam eu in baie... ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Mi-am facut de lucru asta-seara si am curatat una dintre jante. Celelalte arata cam ca cea din ultima poza... 1 , cind faci poze jantelor incadreaza-le complet in poza . 2 , ai vazut ca ai frecat cam mult si ai sters marca fabricantului "lemmerz"...? 3 , cu ce le-ai frecat ? granulatie ? ud / uscat ? 4 , cred ca-ti dai seama ca trb vopsite fara anvelope si valve... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
![]() ![]() ![]() This post has been edited by BBo: Sep 20 2007, 09:45 PM |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
![]() ![]() ![]() nu mai da cu granulatie asa mare ca strici plasticul ala gri si te omoara si vopsitorul... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Care plastic ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
dupa cate stiu eu, exista un chit special de aluminiu , am stat de vb mai demult cu un vopsitor si l-am intrebat cu ce chituieste piesele din aluminiu (multi fabricanti au inceput sa fabrice diverse piese din alu, astfel usurand masina printre care si BMW la seria 7, aripile din fata
![]() cred ca acest chit merge ft bine sa il pui si pe jante acolo unde trebuie inainte de vopsitorie ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
ema,intrebare de unde pot lua si eu astfel de chit/filler cum s-o chema? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am luat eu de la un magazin de piese auto,cred k gasesti oriunde,de fapt ma pus tinichigiul sai cumpar spritchit si la magazine de piese mi sa spus ca spritchit nu se mai gaseste si ca in locul lui e acest filler/fuller .e 220mi cutia de 1kg
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
am luat eu de la un magazin de piese auto,cred k gasesti oriunde,de fapt ma pus tinichigiul sai cumpar spritchit si la magazine de piese mi sa spus ca spritchit nu se mai gaseste si ca in locul lui e acest filler/fuller .e 220mi cutia de 1kg ce marca e ? la pretul asta poti sa uiti de calitate... ORICE VOPSITI NU VOPSITI CU MATERIALE PROASTE SAU CU VOPSITORI LENESI SI BETIVI.... |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ema,intrebare de unde pot lua si eu astfel de chit/filler cum s-o chema? habar n-am ![]() fa si tu o intrebare la un vopsitor, ei sunt cei mai in masura sa stie de unde se procura astfel de materiale banuiesc ca se gaseste acolo unde de unde poti cumpara vopsea auto si tot ce mai tine de vopsitorie, insa am inteles ca , costa ceva mai mult decat un chit normal (de tabla) uite.. am sa ma interesez (am un prieten care detine un service auto) si am sa postez aici, poate mai sunt interesati si astfel afla multa lume ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
habar n-am ![]() fa si tu o intrebare la un vopsitor, ei sunt cei mai in masura sa stie de unde se procura astfel de materiale banuiesc ca se gaseste acolo unde de unde poti cumpara vopsea auto si tot ce mai tine de vopsitorie, insa am inteles ca , costa ceva mai mult decat un chit normal (de tabla) uite.. am sa ma interesez (am un prieten care detine un service auto) si am sa postez aici, poate mai sunt interesati si astfel afla multa lume ![]() sarumana mult ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
mai bine o sudezi chiar daca fisura nu e strapunsa pana la interior, daca o lasi asa janta o sa fie mult mai firava in locul ala si poate pati ceva si de la o pietricica
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Janta respectiva a fost vopsita, dar nu era fisurata la momentul ala. Am fost la Autosoft sa mi le indrept si "drepte" mi le-au facut idiotii.
![]() Fisura nu are nici 1 mm grosime, cred ca va fi destul de dificila sudura... presupun ca va incarca zona respectiva iar apoi va trebui adus totul la nivel, nu ? |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Janta respectiva a fost vopsita, dar nu era fisurata la momentul ala. Am fost la Autosoft sa mi le indrept si "drepte" mi le-au facut idiotii. ![]() Fisura nu are nici 1 mm grosime, cred ca va fi destul de dificila sudura... presupun ca va incarca zona respectiva iar apoi va trebui adus totul la nivel, nu ? ...pentru ce sa incarci ?...nu e nimic lipsa (asta presupune incarcat...) nu sudeaza "costel" o poarta de gard... ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Pai nu cunosc decat sudura clasica
![]() ![]() brown.shark, nu ne-ai raspuns la intrebare: te ocupi cu reconditionari ? Sa stim, poate ne ai de clienti ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Pai nu cunosc decat sudura clasica ![]() ![]() brown.shark, nu ne-ai raspuns la intrebare: te ocupi cu reconditionari ? Sa stim, poate ne ai de clienti ![]() hobby-ul meu sint masinile...ma ocup de ce am chef , cind am chef , daca am chef , nu traiesc din asta...e mai mult distractie sa poti face ceva ( BINE ! ) daca altii au zis ca nu se poate face... tu de cind dai roata jantelor astea nu te-a luat somnul...erau gata de mult...le-ai mai si stricat cu "meseriasii" aia...pe banii tai evident... |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Ironia nu iti aduce decat antipatii. Am fost la Autosoft pentru ca ei erau mai rasariti la indreptatul jantelor (e normal sa te duci undeva unde cat de cat cunosti sau macar ai auzit de ei, doar nu o sa ma duc la atelierul de la coltul blocului). Iar in ceea ce priveste adormitul, e timpul meu... nu ma grabeste nimeni sa le termin maine (mai am doua seturi acasa care stau degeaba).
Multumesc pentru atitudinea pur romaneasca, oricum. Am vazut ca si dincolo te exprimi la fel de ironic si de superior. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Ironia nu iti aduce decat antipatii. Am fost la Autosoft pentru ca ei erau mai rasariti la indreptatul jantelor (e normal sa te duci undeva unde cat de cat cunosti sau macar ai auzit de ei, doar nu o sa ma duc la atelierul de la coltul blocului). Iar in ceea ce priveste adormitul, e timpul meu... nu ma grabeste nimeni sa le termin maine (mai am doua seturi acasa care stau degeaba). Multumesc pentru atitudinea pur romaneasca, oricum. Am vazut ca si dincolo te exprimi la fel de ironic si de superior. nu am vrut sa fiu ironic cu tine sau cu altcineva de aici sau dincolo , nu am de ce , nu-mi permit asta decit cu cei pe care-i cunosc personal , am spus-o doar ca o gluma , nu credeam ca o sa te supere / deranjeze , SCUZE ! nu vad de ce sa nu putem sa mai si glumim pe aici , doar e un loc pt hobby , n-o sa ne molipsim de la atitudinea angajatilor de la AB care stii bine cum privesc / trateaza clientii...vezi ce scrie pe toate comunitatile bmw... ps ; e boala grea cu jantele , si eu am cite 4-5 seturi la fiecare masina... |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
OK, hai sa trecem peste
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
de retinut!
cel mai bun lloc de indreptat jante este service-ul din spatele PETROM-V-ului de la diham, intrarea se face prin spate pe lg spalatorie "harta" (se poate si prin service dar fara masina si e greu sa cari janta/e atata drum), atelierul este foarte rudimentar (era, nu am mai fost de ~2ani, poate au mai schimbat si ei sculele dar nu cred) , sculele vechi antice si de demuult insa meseria este meserie, baiatul care lucreaza acolo a invatat meserie de la tatal lui care a lucrat tot acolo si numai asta a facut toata viata, indrept jante la acel atelier de mai bine de 10 ani si niciodata nu am avut probleme sau sa ma intorc cu vre-una indreptata prost, am vazut sute da jante facute acolo si inainte si dupa , nu pune flacara decat in cazuri EXTREME, daca il rogi frumos sa nu o zgarie ca nu vrei sa revopsesti janta, nu o face (in limita posibilitatilor),...... ETC lg atelier exista si un mic atelier de vulcanizare, ultima data cand am fost ![]() ![]() NUMAI CUVINTE DE LAUDA AM DESPRE ACEL ATELIER, nu atat atelierul cat cei care lucreaza acolo, stiu sa-si faca meseria, nu ca in alte parti, si vulcanizator - si indreptator de jante.......plm preturile sunt mari pt acel atelier si pt sculele cu care se lucreaza dar nu mai mari ca in alte parti ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th October 2025 - 02:51 PM |