![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Dupa cum stiti am luat o cutie de E34 524td. Am dat niste bani... multi putini. As fi scapat mai ieftin daca luam una de M20 dar nu stiu daca se potrivesc la prinderea pe bloc. Pareri? E vorba de Getrag 260, asa cum are si ursul 325 de exemplu.
Acum alta e nedumirirea mea. Sa pun timoneria de E28 sau pe cea de E34? Nu mi-au dat-o pe aia de E34 dar daca le-o cer mi-o dau. Ca s-o pun pe asta de la E28 trebuie sa dau doua filete pentru ca gaurile de prindere nu au si filet in cutia de E34. Am luat tarod deja ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cateva nelamuriri:
1.De ce pe cutie scrie ca trebuie Automatic Transmission Fluid? Am reperul 3 lipit pe cutie: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=23&fg=05 Am scos lichidul din cea cumparata si chiar pare sa fie ATF. 2. Vad niste ulei in oala in care sta ambreiajul si n-as crede ca e ulei scurs acolo de la motor... Suspectez ca vine ori de la simeringul <9>: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=23&fg=15 ori din zona 21-23: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=23&fg=15 (capatul axului secundar) Cauza poate fi in schema a doua? Daca da, ce se poate face? Simeringul <9> se poate schimba dupa simpla desfacere a piesei <6> din aceeasi schema? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Cateva nelamuriri: 1.De ce pe cutie scrie ca trebuie Automatic Transmission Fluid? Am reperul 3 lipit pe cutie: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=23&fg=05 Am scos lichidul din cea cumparata si chiar pare sa fie ATF. 2. Vad niste ulei in oala in care sta ambreiajul si n-as crede ca e ulei scurs acolo de la motor... Suspectez ca vine ori de la simeringul <9>: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=23&fg=15 ori din zona 21-23: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=23&fg=15 (capatul axului secundar) Cauza poate fi in schema a doua? Daca da, ce se poate face? Simeringul <9> se poate schimba dupa simpla desfacere a piesei <6> din aceeasi schema? 1: pt ca majoritatea cutiilor de BMW dupa anii 90 merg cu ATF oil 2: simeringul "9" se schimba ft usor, da, dupa ce scoti piesa "6" (verifica ca uleiul de acolo sa fie ATF, poate sunt scurgeri de la motor) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
1. dar inauntru e identica cu una pre '90. In plus realoem zice chiar si pentru cutia de E28 - ATF
![]() 2. multumesc ![]() Zona pieselor 21-24 nu poate genera scurgeri? Pentru ca la prima vedere e principalul suspect ![]() Am uitat sa zic ca a iesit sub un litru de lichid din cutie. LLE: Dupa o discutie cu furnizorul de piese, cred ca raman la ATF. Am comandat si simeringul 9. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
si eu ma gandesc sa bag atf...am o problema cu sincronul de la a 2a, la rece nu prea intra, mai cu japca...
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
LLE: Dupa o discutie cu furnizorul de piese, cred ca raman la ATF. Am comandat si simeringul 9. ft bine, iti dai seama ca daca constructorul (BMW) a zis ATF inseamna ca nu a zis rau ! ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Update: Se pare ca n-am comandat simeringul 9
![]() Iata ce am mai aflat in seara asta: simeringul 9 e dus daca si numai daca se vad scurgeri de ulei pe axul prizei. Este montat in piesa 6, in interior, nu pe corpul cutiei. Acum speranta mea e ca uleiul curgea pe la imbinarea intre capacul <6> si cutie. Nu exista garnitura acolo, a fost etansat doar cu un fel de clei. O sa pun silicon rosu. Am mai gasit un inel distantier subtire care sta intre <6> si rulmentul prizei. Fata sa dinspre rulment nu-i dreapta, are un canal, probabil exact cat intra camasa exterioara a rulmentului. Sa fie uzura sau asa a fost construit? Daca ar fi sa-l cumpar nu stiu ce sa iau, pentru ca pe realoem apar trei grosimi pentru el (<10>): http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=23&fg=15 Pana maine trebuie sa ma hotarasc daca e bun asa cum e sau e uzat si-l intorc invers ca sa-i prelungesc viata. Inca ceva: recomandati-mi un ATF bun. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
castrol
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Adica unul din primele doua?
http://www.uleiuri.ro/products/24/%3Cb%3Eu...nsmisie%3C/b%3E LE: QUOTE iti dai seama ca daca constructorul (BMW) a zis ATF inseamna ca nu a zis rau ! Si daca constructorii zic ceva de genul: folositi ATF pentru ca astfel maevrarea cutiei va fi mult mai usoara si placuta (fara sa spuna nimic de durabilitatea cutiei) ? ![]() Uitati un site bun de studiat inainte sa schimbati lichidele din masina: http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...56&langid=1 M-am uitat la E34 524td si recomanda TQD in cutie manuala. TQD = TQ Dexron. TQ = ....... ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
daca mai inca mai aveai stickerul asta pe masina si tineai cont de ce scrie pe el acum nu mai exista topicul asta ..... in afara de asta nu este nici macar un upgrade ce incerci sa faci deci = tiganie ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu cred ca mai am stickerul ala.
Explica-te. Adica sa fi cumparat cutie de la BMW? ![]() Sau ulei de la BMW? Cu asta sunt de acord, numai ca nu stiu de unde sa-l iau si am auzit ca nu-i tocmai usor sa ajungi la ei, asa ca nici nu m-am interesat. Ziua sunt la munca. In fine, am luat Castol ATF Dexron III care-i compatibil cu Dexron si Dexron II de la uleiuri.ro. Daca aflu ca nu-i bun si gasesc ceva "mai" potrivit, cumpar, ca oricum astia doi litri au costat doar 260.000 lei si un litru mi-e util la servodirectie. Nelamurire: uleiul nou e rosu, cel din cutie era galbui. Are importanta? Spune asta ceva despre destinatia lui? Topicul asta l-am facut pentru a fi ajutat, urmand ca tot ce se spune aici sa fie util si altora care vor/trebuie sa-si tiganeasca masina. Deci daca tot esti istet si experimentat (si stiu ca ai experienta) de ce nu spui: se potrivea cutie de urs benzina (Getrag 260) pe masina mea, fara modificari? Cum e mai bine, pastrez timoneria de tabla sau merge si aia tip nou? Sau poate nu vrei sa dai secrete de serviciu. Sunt de acord cu asta. In cazul asta poti oferi o cutie potrivita? Vrei sa te apuci s-o montezi pe asta pe care o am? Sunt deschis la orice solutie, dar nu sunt dispus sa platesc inca juma' de cutie ca sa fie montata, asa cum mi-a cerut cel care mi-a vandut-o. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
deci, simpla solutie era sa cumperi o cutie de 524td e28
![]() te-ai bucurat ca ai dat cu un milion mai putin pe asta de e34? sau sa nu-mi zici ca saraciile astea sunt pe cale de disparitie ..... -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Care saracii, cutiile de E28 524td? Da, sunt destul de rare. Recunosc, nici n-am cautat prea mult, dar m-am bucurat ca am gasit o cutie buna, probata pe masina (mai noua, adusa din Austria). Variante mai erau, una de urs de la powerbmw, dar era la 200 km de aici si nu ne-am sincronizat, cand vroiam sa merg s-o vad/iau nu putea el sa apara etc. As fi iesit putin mai ieftin cu a lui.
In fine, a "tziganit-o" pe asta sambata si putin duminica. Vineri seara am plecat, cu cutia in portbagaj, acasa. M-am apucat de lucru sambata la 2 PM si am iesit din rampa duminica la 2 dimineata, cu 4 suruburi ramase de pus pentru duminica pe lumina. Ce am facut: - dat jos cutia de pe masina - desfacut piulita din spate, ca sa scot flansa de pe ax. La E34 flansa e mai mare si nu s-ar fi potrivit cea de pe cutia "noua". Pe cutia veche piulita asta fusese batuta cu dalta. Probabil ca a mai incercat cineva s-o desfaca si pentru ca n-a reusit, a incercat sa cioparteazca piulita cu dalta. Initial credeam ca-i sudura, dar erau doar resturi de piulita ![]() - largit (la 8mm) si adancit gaurile pentru suportul timoneriei. Aici trebuia atentie ca sa nu ajung in cutie (chiar daca cele de E28 au gaura pana in cutie) pentru ca scapam span inauntru. Una mi-a scapat ![]() - dat filet M10. Am avut set de tarozi pentru trei treceri. - pus ulei in cutie - montat cutia cu tampoane, timonerie si toate cele. La final - surpriza: face zgomot chiar la rece. Ma uit la cutia din curte, era aia busita, deci nu le-am incurcat... Ma culc cu speranta ca n-am auzit bine, sau poate dupa o tura isi ia ulei pe unde-i trebuie si merge bine. Instr-adevar, dupa o tura parca zgomotul s-a atenuat. Acum am o zranganeala urata care vine cel mai probabil din zona ambreiajului, deci nu face subiectul topicului. Iar trebuie s-o demontez... Sunt foarte multumit de ea, acum la drum lung aud doua zgomote: in fata motorul, in spate esapamentul, nu mai e huruitul ala din cutie care acoperea totul. Si schimba mult mai bine. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
Care saracii, cutiile de E28 524td? ........ ...... .... . Si schimba mult mai bine. Salut, la mine cred ca e identica problema...cand ramane cutia decuplata...face un carait urait de tot...zici ca e tractor...acum de cateva zile a inceput sa scoata un zgomot ciudat si rulmentul...la fel ma gandeam eu o data ca e cutia de vina...dar acum se pare ca trebuie sa schimb neaparat discul de ambreiaj+placa de presiune + rulment....si zicea mecanicul meu ca s-ar putea si volanta sa fie dusa... ![]()
Reason for edit: nu e nevoie sa dai reply la tot postul anterior
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
Sunt foarte multumit de ea, acum la drum lung aud doua zgomote: in fata motorul, in spate esapamentul, nu mai e huruitul ala din cutie care acoperea totul. Si schimba mult mai bine. ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sierra, huruitul asta se intampla si la rece (sub 10 grade) sau doar la cald?
Daca face si la rece e posibil sa nu fie din cutie, ci din cauza rulmentului care tine priza centrata in vibrochen. Pentru asta micu in valoare de 30 RON trebuie sa desfac iar cutia ![]() Las-o la 0, ambreiaj neapasat, si tureaz-o putin. Dispare huruitul/zdranganitul? Daca da, as da vina pe rulmentul mic. Alt test: la relanti baga I-a si ridica incet ambreiajul. Pleaca in suturi? Astea sunt doua simptome la mine pe care nu le aveam inainte sa schimb cutia si sunt aproape sigur ca-i din cauza lu' ala micu. Chestia cu volanta dusa e cam poveste. Multi zic ca avem volanta elastica, cu masa dubla bla bla (costa vreo 20 milioane). A mea e simpla, exact ca la benzine, si nu cred ca se duce prea usor. Dar suspectez ca placa de presiune e cam dusa (soarele deformat, presat). Mi se pare ca ambreiajul tine cam jos. Debraiaza complet dar tocmai aproape de podea. Ce poate fi? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
De ce naiba nu ai cumparat si ambreiaj si rulment?Daca tot ai desfacut acolo?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pentru ca nu aveam de gand sa mai desfac ambreiajul. Asta micu nu se schimba altfel. La mine acasa nu aveam priza de pus ambreiajul la loc, decat daca as fi casapit cutia veche. Kitul de ambreiaj nu-i chiar ieftin, 6,5 mil. Discul e in stare buna, am vazut asta acum 6 luni, cand am schimbat si rulmentul de presiune si rulmentul mic din vibrochen. Deci daca trebuie sa cumpar placa de presiune, schimb tot ambreiajul, altfel raman cu ce am, pentru ca-i ok. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
Pentru ca nu aveam de gand sa mai desfac ambreiajul. Asta micu nu se schimba altfel. La mine acasa nu aveam priza de pus ambreiajul la loc, decat daca as fi casapit cutia veche. Kitul de ambreiaj nu-i chiar ieftin, 6,5 mil. Discul e in stare buna, am vazut asta acum 6 luni, cand am schimbat si rulmentul de presiune si rulmentul mic din vibrochen. Deci daca trebuie sa cumpar placa de presiune, schimb tot ambreiajul, altfel raman cu ce am, pentru ca-i ok. deci schema 2000-3000 vreau sa o fac...eu nu pot sa-mi dau seama ce volanta am pe masina...motorul e din 87...dar nu stiu cum sa verific treaba asta...pe real oem zice ca alea din 87 au volanta cu masa dubla...singura solutie cred ca ar fi sa dau cutia jos si sa belesc ochii klumea...alta idee ce mi-a venit de curand...mai am un motor...tot m21...din 84...iar asta are cutia automata pe el...stiti cumva daca s-ar potrivii volanta de pe asta la o cutie manuala ??? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Update: saptamana trecuta am demontat si ambreiajul, totul parea ok, rulmentul mic din vibrochen intreg, doar capacelele care vin peste el sunt cam mutilate. Noroc cu Interceptor, a vazut ca nu pusesem bine rulmentul de presiune in furca. L-am pus bine, acum masina nu mai pleaca in suturi daca o tin din ambreiaj, dar zgomotul n-a disparut
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
Update: saptamana trecuta am demontat si ambreiajul, totul parea ok, rulmentul mic din vibrochen intreg, doar capacelele care vin peste el sunt cam mutilate. Noroc cu Interceptor, a vazut ca nu pusesem bine rulmentul de presiune in furca. L-am pus bine, acum masina nu mai pleaca in suturi daca o tin din ambreiaj, dar zgomotul n-a disparut ![]() si zgomotul cum e??? e cumva un huruit...la mine problema asta e de cand ma stiu... |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E un huruit insotit uneori de un fel de clopotzel
![]() Sunt doi in situatia asta: - cel din vibrochen, care-i in stare buna si pe care nu l-am mai schimbat - rulmentul de presiune. Dar rulmentul de presiune e in stare buna, e SACHS schimbat acum ~ 6 luni. Ramanand la ideea cu rulmentul de presiune, e posibil ca furca sa nu-l impinga suficient pe soarele ambreiajului si astfel sa iasa galagia? Pentru ca eu am schimbat si furca odata cu cutia. Furca e de pe E34, deci motor cu volanta dubla (posibil mai mare => furca trebuie sa intre mai putin spre ambreiaj). Zgomotul asta nu-l aveam pana sa schimb cutia si furca; atunci era un huruit care se auzea doar cand uleiul din cutie se incalzea. Cred ca urmatorul pas e sa dau iar totul jos si sa pun furca pe care am avut-o initial... aveti alte sugestii? Nota: zgomotul se aude, slab si la drum lung, ca un zornait infundat. Daca las masina in viteza (deci totul pana la priza se invarte in continuare) dar apas ambreiajul, zgomotul dispare. Asta imi intareste convingerea ca problema nu-i in cutie. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
de ce nu ai luat tu si motorul de pe e34 ala?
le puneai cu totul si scapai de probleme. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Usor de spus, greu de facut.
Era 700E. Avea axa cu came la fel de muci ca a mea. DDE => ori puneam pompa mea , mai dadeam 100 E pentru calibrarea pompei, ori schimbam toata electrica, alta bataie de cap. Cu compresia era ok, nu impecabil. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Uite ca vin si eu si mai zic cate ceva, ca v-am lasat cam singuri.
Aceeasi problema o am si eu. Si aici ma refer la huruit. Culmea ca toata lumea zice: " Aaaa e rulmentul de presiune!!!" Si eu dau din cap si ii aprob, dar ajung la concluzia voastra pana la urma, desi eu nu am schimbat nimic la cutie sau ambreiaj, concluzie care zice ca indiferent ce schimbi la niste batranele ca ale noastre nu se rezolva mai nimic. La fel patesc si eu. Dimineata cand mai merg la servici cu ea, parca e alta masina. Nici motorul nu tremura, si radioul se aude mult mai bine, si nici rulmentul nu huruie (sau ce-o fi pe acolo). Si ma simt foarte bine, macar incep ziua cu un zambet. Seara cand plec acasa si a stat in soare si se incalzeste imediat dupa 200-300 metri, incep sa apara problemele: Huruie de zici ca acolo se rupe. Si in plus la drum lung, incepe sa huruie si cand se afla in viteza. Apropo la mine huruie atunci cand nu e in viteza sau nu am ambreiajul calcat. Acestea combinate cu rulment roata dreapta fata care huruie si acela cand iau curbe la dreapta, plus pompa de apa dusa, sunt igredientele perfecta pentru o zi traita din plin. Asa ca m-am gandit la solutia salvatoare: imi aduc bicicleta de la Roman ca sa o am aici in Iasi. Sau vand masina, dar raman cu bicicleta si cu banii de pe masina. Glumesc! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
TiL: uita-te bine la cautator daca nu atinge in prinderea de cardan... s-ar putea ca de acolo sa ai huruitul... din frecarea de prindere...
reactor_share: sa nu te lase cutia in drum... |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Reactor, si eu zic ca iti huruie cutia. La fel facea si a mea pana sa o schimb, la rece era liniste, dar cand se ioncalzea huruia, chiar si la mers intins.
Stai linistit, ca daca faci treaba cum trebuie, cu piesele potrivite, n-are cum sa nu iasa bine. Dar eu am tziganit-o ![]() Apple, in sfarsit aud o idee, multumesc! Numai ca nu-mi sunt foarte clari termenii ![]() Cautatorul tine de timonerie? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=25&fg=05 Pe langa piesa 16 cumva? Prinderea de cardan e flansa de cauciuc? Dar daca zgomotul ar veni din zona timoneriei cred ca trepidatia s-ar fi simtit destul de tare in maneta schimbatorului. O sa ma uit totusi pe-acolo, sambata ajung la tara si-o pun pe rampa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Reactor, si eu zic ca iti huruie cutia. La fel facea si a mea pana sa o schimb, la rece era liniste, dar cand se ioncalzea huruia, chiar si la mers intins. Stai linistit, ca daca faci treaba cum trebuie, cu piesele potrivite, n-are cum sa nu iasa bine. Dar eu am tziganit-o ![]() Apple, in sfarsit aud o idee, multumesc! Numai ca nu-mi sunt foarte clari termenii ![]() Cautatorul tine de timonerie? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=25&fg=05 Pe langa piesa 16 cumva? Prinderea de cardan e flansa de cauciuc? Dar daca zgomotul ar veni din zona timoneriei cred ca trepidatia s-ar fi simtit destul de tare in maneta schimbatorului. O sa ma uit totusi pe-acolo, sambata ajung la tara si-o pun pe rampa. soo... cautatorul este cel care face legatura intre schimbatorul din cabina de care invarti tu in viteze... si cel care trage si impinge din cutie... adica daca te uiti sub masina, deasupra cutiei o sa vezi o bara care se plimba inainte si inapoi. de aia vorbesc. aia poate sa atinga in prinderea de la cardan... este flansa de cauciuc cum ii zici tu , ma rog... atinge in locul unde se impreuneaza flansa de la cutie cu cardanul intermediar. trepidatia e si nu prea e... ca nu stai cu mana pe schimbator sa o simti mereu si dupa vreo 2-3 km cand se roade cauciucul ala nu o vei mai simti asa pregnant... Eu tocmai am schimbat o cutie de e34 din getrag in zf si am facut niste adaptari asa ca te inteleg... ![]() Pentru ca ai pastrat cilindrul de ambreiaj de la e28 s-ar putea sa ai probleme cand decuplezi... si sa nu decupleze chiar corect... mi se pare ca presiunea tijei de la e34 este un pic mai mare decat cea a cilindrului de e28 dar... cine stie... ![]() PS: Daca ai nevoie... da-mi un pm si te ajut sa rezolvi cumva... This post has been edited by Apple: May 31 2007, 01:05 PM |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
TiL: uita-te bine la cautator daca nu atinge in prinderea de cardan... s-ar putea ca de acolo sa ai huruitul... din frecarea de prindere... reactor_share: sa nu te lase cutia in drum... Nu m-as mira sa se intample si acest lucru. La cate ma lasa asa de la o luna la alta! Oricum de cand am cumparat-o face asa. Am in noiembrie 2 ani si se manifesta exact la fel, numai ca atunci cand e foarte cald afara si implicit temperatura motorului si cutiei e mai mare, huruie o idee mai tare. Plus ca din spusele lui Interceptor am inteles ca, cutia e stramb asezata pe masina, si culmea nu se poate indrepta. Asta ma duce la isdeea ca si motorul e stramb asezat. Al meu E28 a fost automat, si nu stiu in ce masura fostul proprietar a efectuat corect trecerea la manual. Nu mai zic ca a primit un motor "nou" in martie 2005. Provenienta acestuia din urma chiar nu o stiu deloc. Dar probabil ca tot atunci a fost facuta trecerea de la automat la manual. Deci in concluzie, ce ar trebui sa fac eu la cutie ca sa nu mai huruie? ce piese ar trebui sa cumpar? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Nu m-as mira sa se intample si acest lucru. La cate ma lasa asa de la o luna la alta! Oricum de cand am cumparat-o face asa. Am in noiembrie 2 ani si se manifesta exact la fel, numai ca atunci cand e foarte cald afara si implicit temperatura motorului si cutiei e mai mare, huruie o idee mai tare. Plus ca din spusele lui Interceptor am inteles ca, cutia e stramb asezata pe masina, si culmea nu se poate indrepta. Asta ma duce la isdeea ca si motorul e stramb asezat. Al meu E28 a fost automat, si nu stiu in ce masura fostul proprietar a efectuat corect trecerea la manual. Nu mai zic ca a primit un motor "nou" in martie 2005. Provenienta acestuia din urma chiar nu o stiu deloc. Dar probabil ca tot atunci a fost facuta trecerea de la automat la manual. Deci in concluzie, ce ar trebui sa fac eu la cutie ca sa nu mai huruie? ce piese ar trebui sa cumpar? Mai intai fa un schimb complet de ulei la cutie, apoi daca tot huruie da cutia jos si o desfaci si vezi care e problema.... |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am inteles... nu prea sunt sanse, pentru ca am pastrat timoneria veche, iar E28 are flansa mica, nu mare ca la E34, deci sansele ca ele sa se apropie periculos sunt mici.
De decuplat decupleaza complet, altfel sunt probleme cu bagatul in viteze. Am facut niste probe si zgomotul dispare exact in punctul in care decupleaza complet. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
TiL... ai aerisit ambreiajul cand ai terminat de schimbat cutia?
![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O sa incerc si asta, cu toate ca n-am deconectat cilindrul de la racord, asa ca n-ar trebui sa fie probleme....
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ambreiajul era bine aerisit.
Ia uitati ce am gasit in legatura cu legenda volantei cu masa dubla la http://www.m535i.org/officers/ra/article.html QUOTE What is a "Dual Mass" Flywheel and does it rattle? What individual's call a "dual" mass flywheel, BMW calls a "twin" mass flywheel. There has been confusion caused by this because diesels and some modern BMWs use something called a "dual" mass flywheel. The modern dual mass flywheel is actually comprised of more than one part, but the dual mass flywheels found on a 528e or 325e are actually a single piece. ![]() These flywheels just weigh twice as much as the standard flywheel. BMW used these special flywheel to try to smooth out the idle of these models. This is because the idle of the long stroke M20 2.7L motor was considered ruff, and so to smooth it out, the dual mass flywheel was used. Many people have said that these flywheels can cause rattles. This is simply not true. The rattles that most people complain about are actually coming from the throw out or release bearing. This is because the dual mass flywheel uses a completely different throw out bearing which is more prone to rattling. Also many people wonder if you can replace a dual mass flywheel with a single mass. The answer is yes, but you have to use the proper clutch parts. All of the clutch parts for the single mass flywheel are different than the dual mass, so you will need to do a complete clutch job if you want to change the flywheels. Se pare ca la E28 volanta cu masa dubla exact asta e: volanta cu de doua ori mai multe kilograme ![]() ![]() O sa scot timp record pentru demontat+montat cutia de viteze. Problema-i ca mi-am uitat trusa de scule pe la Tulcea. Interceptooooooor! ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ce credeti, am sanse sa rezolv problema prin simpla schimbare a furcii, sau dau jos cutia degeaba?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Azi am demontat/montat cutia de 3 ori. Am montat-o doar provizoriu, in doua suruburi, cat sa probez huruiala.
De mentinat ca am volanta dubla. 1. Am pus disc si placa de presiune de la un 520i. Restul neschimbate. Tot huruia, dar parca mai slab. Posibil ca esapamentul care nu era conectat sa fi mascat zgomotul. Tot din cauza esapamentului nu pot spune daca mai dispare huruitul la ~1500 rpm. Huruitul dispare daca apas ambreiajul. Am facut testul asta pentru ca arcurile de pe discul meu se cam invart in locasul lor, ma gandeam ca de aici vine zhomotul... 2. Furca schimbata cu una mai veche care mersese ok. Din greseala n-am mai pus nici un rulment de presiune. Huruia. 3. Am pus si alt rulment de presiune, mai vechi dar cu joc mult mai mic. Oricum, din ce-mi amintesc rulmentul meu a venit cu joc maricel de nou. Huruie. Asa ca tind sa dau vina si pe cutie ![]() Luni urmeaza sa mai fac teste: Volanta de 520i, in ciuda celor mentionate mai sus conform carora volanta dubla nu huruie... la cererea asistentei. Alta cutie ?!? Daca gaseste Interceptor una prin curte, as incerca. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ce ziceti de asta: http://www.uucmotorwerks.com/html_techtip/...anny_rattle.htm ?
UUCmotorwerks sunt de parere ca zgomotul apare cand pui volanta simple in locul celei elastice si recomanda sa pun cam jumatate ulei de cutie manuala si jumatate ATF in cutie. Alt link, referitor la schimbarea volantei intr-una "sport": http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/gear_rattle.htm Asadar, daca-i dupa ei, volanta de 520i, mai usoara, o sa provoace huruiala mai abitir decat asta a mea. Vreau sa incerc solutia cu uleiul, ca tot eram pornit sa pun ulei de manuala in ea... Despre volanta elastica nu prea-s convins, ca daca aveam volanta elastica nu mai aveam arcuri la discul de ambreiaj. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sariti cu o parere:
ati auzit de Quinton Hazell? Am gasit placa de presiune+disc la 450 lei, fata de 760 cat e SACHS-ul. ![]() Culmea, rulmentul de presiune QH costa de vreo trei ori cat cel SACHS. Dar eu am deja SACHS bun. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Da am auzit de ei. Sunt o firma din Marea Britanie! Stiu ca eram tentat intro vreme sa-mi iau amortizoare facute de ei.....
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
M-am uitat pe site-ul lor, fac destule chestii pentru masini - alternatoare, suspensii, articulatii, ambreiaje, rulmenti etc. Au un catalog pdf cu ambreiaje dar care nu pare updatat din 2003 incoace, ca ajunge doar pana la E46, E39, Golf IV etc. Are si Dacia 1300
![]() Bun, dar a folosit cineva produsele lor? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am luat disc QH. Prima impresie e nasoala, taiat cam din topor, locasurile pentru arcuri nu sunt perfecte, arcul ar putea sa se miste pe-acolo, miezul nu-i fix ca la discurile pe care le-am vazut pana acum, se misca putin. Se vede ca au facut economie de material, ferodourile sunt prinse pe un singur rand de table, nu doua ca la restul.
Acum razele de speranta: - "ferodoul" e Valeo. (un kit de ambreiaj valeo costa peste 11 milioane in magazin.) - miezul (cupla in care intra priza) se misca pentru ca au mai pus un rand de arculete moi, inaintea arcurilor mari obisnuite. Am sperat ca arculetele astea or sa preia din trepidatiile dizelului (al meu nu mai e in toate mintile) si-or sa amortizeze huruiala din cutie. Am mai gasit niste nereguli: - un ghidaj din cele doua care fixeaza cutia pe motor era lipsa. Am luat unul de M10 si l-am mesterit ca sa se potriveasca - scurtat+ largit diametrul interior. - piulita mare din spatele cutiei nu era stransa bine. Am strans-o, am pus siguranta. Peste siguranta am pus silicon, ca nu statea fixa ci scoatea sunetul de clopotel pe care nu-l puteam identifica. De cazut n-avea cum sa cada ca era tinuta de flansa de cauciuc. Discul de ambreiaj a venit cu un mic ghid de montaj in care spunea sa ung diferite zone de contact/frecare cu o vaselina atasata. Am facut-o si pe-asta. Am pus totul sus, ambreiajul se apasa mai usor, iar huruiala la relanti aproape a disparut. Se mai aude un pacanit care ar disparea daca motorul ar merge perfect rotund. Cred ca o sa-l fac sa dispara daca pun ulei gros in cutie in locul ATF-ului. In mers inca mai huruie, dar mult mai rar decat inainte. Acum caut ulei 75W140 si daca nu gasesc sau e prea scump ii pun 80W90 sau 75Wxx -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
la cat te-ai chinuit cu cutia si ambreiajele alea cred ca iti puneai o automata. crede-ma ca nu mai e tractor chiar daca e diesel. nu se mai incalzeste ambreiajul in trafic, nu mai huruie, vibreaza, suna, etc. ideal pentru oras.
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca o iau pe calea asta zic: la cat m-am chinuit, mai bine luam motor cu tot cu cutie
![]() Benzina/motorina, bun sa fie. Dar acum asta e... cred ca o sa urmez in continuare politica pasilor marunti. Mai e de facut/schimbat motorul si pus la punct pompa de injectie. Asta in caz ca nu apare vre-un benzinar la superoferta. Huruiala care a mai ramas sigur ar disparea daca motorul ar merge rotund. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 04:15 PM |