![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
ma intereseaza si pe mine diferentele dintre e36 cu face-lift si cel fara ... in afara de nas si bineinteles dotari mai difera ceva ?
-------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
parca putin spoilerul din fata (are grila din proiector in proiector) si farurile (sunt fara lupa)
dar ce , difera dotarile? stiam ca sunt diferente mici numai la exterior -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
m-am exprimat gresit fiind cu facelift am observat ca ultimile modele au iesit cu mai multe dotari fata de primele... un exemplu ar fi motorul m52 care a venit cu obc 2 si cu functii in plus, alt lucru nejustificat la noi in tara cele mai vechi d prin 91 sunt cam chele :| This post has been edited by n3o: Mar 23 2007, 10:12 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pai, probabil ca in primii ani de fabricatie (91-92) nu existau unele extrase cum ar fi obc2, aer conditionat automat (sa-i zicem climatronic
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
OBC e un singur model (restul cutiilor dreptunghiulare cu 2 display-uri si cateva butoane sunt MID-uri = Multi Information Display), a existat de la inceputul seriei E36.
Aerul conditionat a fost "regulated" la inceptul seriei (functionarea A/C + heating era automata, alte functii erau manuale), apoi a devenit "automated" (climatronic pentru cei care inteleg mai usor termenul asta) prin '94, '95. Diferente intre anii de fabricatie de la E36 se intalnesc mai mult la tehnologia folosita: exista 2 modele de ABS (Teves Mark IV G si Teves Mark 20-I) , inchiderea centralizata (ZVM module) a fost inlocuit cu body computer (ZKE IV), prin 94 au introdus imobilizatorul electronic (EWS) care in 96 a devenit mai complex (EWS II), vreo 3 modele de sisteme de airbag au fost folosite la seria E36, 2 sisteme de control a heater&A/C. In general partea electronica si "nevazuta" a evoluat in decursul timpului la seria E36. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 09:53 PM |