IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> O BESTIE PE NUME"TXA"
stapanul ursilor
post Feb 25 2007, 09:08 PM
Post #1


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



Va salut pe toti,am fost invitat sa imi prezint masina aici si asta am de gand sa si fac
Multi din voi o stiti dar mai mult ca sigur nu amanuntit asa ca am sa va dau eu mai multe amanunte
Este vorba de o restaurare completa+foarte multe modificari,masina are acum un motor de m5 e34 3,6(s38b36)de 316cp+sistem de nitro dair port ce dezvolta 490 cp in urma unuor teste repetate pe dyno,o sa va atasez poze sa vedeti cum era si cum este acum.O sa revin cu mai multe detalii si cu mai multe poze............

Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image
Attached Image

Attached Image

Attached Image
Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image

Attached Image

Attached Image
Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image
Attached Image
Reason for edit: resize foto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Pages V   1 2 3 >  
Start new topic
Replies (1 - 50)
CAT
post Feb 25 2007, 09:21 PM
Post #2


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



super tare smile.gif
sper ca intr-o zi sa te intreb cum sa fac lucruri asemantoare viitorului meu E30. pana atunci stau cu lupa pe poze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dj16xxs
post Feb 25 2007, 09:37 PM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 11-December 05
From: craiova
Member No.: 121





te salut domnu marius si sa ai parte numai de victorii!!!

un film:
http://www.protv.ro/stiri/divertisment/bmw...nima-de-m5.html


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Feb 25 2007, 09:45 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



felicitari!!!!!!!!!!

fara cuvinte...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Feb 26 2007, 01:30 AM
Post #5


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



misto!!! cuvintele de lauda sunt de prisos, deja cred ca esti satul de ele...
ce pot sa spun.. LA MAI MARE!!! un urs... BETON!!!.. si IUTE biggrin.gif

interesant ar fi de stiut, poate pt mai multi, daca se poate omologa ceea ce ai facut tu... si probabil nu numai tu
multa bafta si sa ai grija de masina ca e tare!!! smile.gif

poate cand o sa ai timp o sa faci o descriere mai amanuntita despre proiect, ar fi interesant de stiut (mai ales pt cei ce vor sa se apuce de facut asa ceva), banuiesc ca in afara de motor s-a umblat la mai toata masina si aici ma refer la transmisie, frane, suspensii, echilibrarea maselor fata/spate... etc, adica cam tot ce tine de buna functionare a masinii in cazul de fata


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Feb 26 2007, 01:51 AM
Post #6


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490





va multumesc pentru aprecieri,o sa va dau toate detaliile de care aveti nevoie daca vrea careva din voi sa faca ce am facut eu ,dar credeti-ma ca e foarte mult de scris si o sa o fac pe fragmente si o sa mai atasez si poze ca banuiesc ca nu va deranjeaza..........ce vreau sa va spun este faptul ca nu ma opresc aici si o sa va dezvalui tot ce o sa fac la el(adica la ursul meu scump si drag)........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Feb 26 2007, 02:05 AM
Post #7


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (stapanul ursilor @ Feb 26 2007, 01:51 AM) *
va multumesc pentru aprecieri,o sa va dau toate detaliile de care aveti nevoie ........

chiar te rugam si nu te obliga nimeni sa scrii tot odata, asa cate putin cand ai timp liber (la toata lumea timpul inseamna bani biggrin.gif )
PS si te rugam ca pozele sa fie o dimensiune mai acceptabila sa le poata vedea si cei care au conexiuni mai lente la internet, daca nu ai cum poti sa iei legatura cu un admin sau moderator ca sa te ajute


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Feb 26 2007, 09:02 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



bravo TXA pentru realizare si la mai mare... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
powerbmw2001
post Feb 26 2007, 04:48 PM
Post #9


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 226
Joined: 1-October 06
From: tecuci
Member No.: 455
Car: e 36
Engine: m50 2,0 150 cp



QUOTE (stapanul ursilor @ Feb 26 2007, 01:51 AM) *
va multumesc pentru aprecieri,o sa va dau toate detaliile de care aveti nevoie daca vrea careva din voi sa faca ce am facut eu ,dar credeti-ma ca e foarte mult de scris si o sa o fac pe fragmente si o sa mai atasez si poze ca banuiesc ca nu va deranjeaza..........ce vreau sa va spun este faptul ca nu ma opresc aici si o sa va dezvalui tot ce o sa fac la el(adica la ursul meu scump si drag)........

super masina.....................numai cuvinte de lauda.poata o sa reusim si noi performante asemanatoare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex4Tuning
post Mar 22 2007, 12:09 AM
Post #10


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21-March 07
Member No.: 817
Car: E46
Engine: M44 4 cylinder 118 HP





Bravo Frate....Asta da masina...

PS: Prima oara te-am vazut la ProMotor si in acceeasi zi seara eram pe bmwclub tongue.gif ...Cand am vazut ca esti on acolo am ramas Fara Cuvinte...Ti-am si dat PM si te-am itrebat daca u esti ala care l-am vazut la ProMotor tongue.gif tongue.gif tongue.gif ...M-ai lamurit tu erai wub.gifwub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Mar 23 2007, 07:23 PM
Post #11


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



.super.arata bine si fuge rau.exact cum trebuie sa fie un urs.spor la treaba in continuare.


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Mar 24 2007, 01:43 AM
Post #12


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



laugh.gif TRANSMISIA ESTE COMPUSA DIN:CUTIA DE VITEZE ORIGINALA CU CARE VINE MOTORUL DE FABRICA CEA DE M5 E34 CEA CU 5 RAPOARTE+1,CARDANUL ESTE ALCATUIT DIN PARTEA DIN FATA DE LA M5 E34 SI PARTEA DIN SPATE DE LA E30 DAR SCURTAT BUCATA DIN FATA CEA DINSPRE MOTOR ADICA CEA DE M5 SI SUDATA DAR DE CINEVA CU EXPERIENTA CA TREBUIE PUS PE COMPARATOR SA NU BATA DUPA ACEEA SI SA NU STII CE FACE ASEMENEA GALAGIE,GRUPUL ESTE AUTOBLOCANT DE M3 E30 CU RAPORTUL 3,91,FLANSA DE LA CARDAN CEA DE LA CUTIE SI CEA DE LA CARDAN BINE INTELES CA SUNT DE LA M5 E34,LA SISTEMUL DE FRANARE AM UMBLAT CA AM CREZUT SI AM SI CONSTATAT CA ERA NECESAR INLOCUIREA CU UNELE MAI PERFORMANTE SI AM AM DECIS SA CUMPAR UN SET DE DISCURI DE FRANA+PLACUTELE DE FRANA AFERENTE DE LA ZIMMERMAN CARE SUNT DUBLU VENTILATE SI CA MARIME SUNT CA CELE STANDARD DAR FRANEAZA EXCELENT,CU UN ASEMENEA MOTOR PE MASINA ERA CLAR CA-I TREBUIA SI UN SET DE JANTE PE MASURA ASA CA AM DECIS IN URMA MAI MULTOR DRUMURI IN GERMANIA SA-I ACHIZITIONEZ UN SET DE JANTE SHAPER PE 17" 9,5J TOATE 4 JANTELE,MA BAG LA SOMN CA MAI AM MULTA TREABA LA MASINA SI TREBUIE SA MA TREZESC MAI DE DIMINEATA,DATA VIITOARE VA POVESTESC CUM AM MONTAT INSTALATIA ELECTRICA DE M5E34 PE E30,VA SALUT SI NUMAI BINE.........
Reason for edit: Ti-am inchis optiunile pt font, dar l-am micsorat. Plizzz nu mai scrie cu CAPS.

Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 13 2007, 08:10 PM
Post #13


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



Va salut domnilor si astazi am sa va povestesc pe scurt cum am montat instalatia electrica completa de pe un m5 e34 pe ursul meu,ca sa pot scoate toata instalatia electrica intreaga de pe m5 a trebuit sa o demontez toata,electricianul meu pe care cu greu l-am gasit mi-a zis sa-i aduc toata instalatia electrica de la m5 dar intreaga fara sa tai absolut nici un fir,mi-a trebuit cam o saptamana de lucru asa lejer ca sa demontez totul si cand am fost gata am luat niste saci sa bag instalatia si chiar ma gandeam cand o sa vad eu cei 3 saci de instalatie electrica montati la e30 meu si sa si functioneze totul cum era la m5 si sa fie si ascunse in masina,am dus ursul tras la electrician si apoi ,i-am adus sacii cu instalatie si sincer aveam indoieli asa cand ma gandeam la ce urmeaza,omul era si este si la ora actuala foarte ocupat si mi-a zis sa nu il grabesc si eu mergeam zilnic acolo ca eram curios si nici nu puteam dormi bine daca nu stiam ce s-a mai facut la ursul meu,cand a fost gata electrica si a sosit momentul sa o pornesc aveam emotii mari si cand am bagat cheia in contact si am dat la automat si am vazut ca a pornit eram cel mai fericit mai ales cand am inceput sa verific toate cele montate de pe m5 si am constatat ca totul functioneaza eram in al 9-lea cer,va salut si numai bine pana data viitoare........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pilif
post Jul 5 2007, 05:01 PM
Post #14


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 1
Joined: 4-June 07
From: slobozia
Member No.: 954
Car: e30
Engine: M20 2.5 171CP





vreau sa te intreb si eu ceva.cat te-au costat jantele?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LifeStyle
post Jul 20 2007, 10:29 PM
Post #15


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 3
Joined: 19-July 07
Member No.: 1,022
Car: e30
Engine: 318



Poate sunt prea penibil smile.gif cam cat iti consuma ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu46
post Jul 23 2007, 02:54 PM
Post #16


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 136
Joined: 12-July 07
From: Buzau
Member No.: 1,016
Car: 525d
Engine: 2500cc 163cp



desi nu prea mai gasesti ursi ingrijiti in zilele noastre al tau arata super si se vede ca ti la el. cred ca motoru de m te-a alimentat rau smile.gif si eu ma orientasem catre un urs la inceput dar nu am gasit nici unul sa imi placa asa ca m-am ales cu o limuzina de 2.5. stiu ce poate un urs de 2.0 dar al tau cred ca e jale.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Jul 25 2007, 02:46 PM
Post #17


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



Salutare. Am si eu o nedumerire (a nu fi luata in nume de rau) : Care este diferenta dintre Marius TXA si Robert TXA?....am vazut pe youtube un filmulet...intitulat "in memoria lui Marius TXA" si am ramas blocat. Care e faza?

Inca odata, este pura curiozitate...tot respectul cuvenit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jul 25 2007, 03:58 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp





Robert TXA a avut TXA inainte ... el a facut o mare parte din istoria TXA-ului, Robert i-a vandut masina lu Marius si el continua sa faca istorie cu TXA smile.gif

Foarte tare masina, o mai vad din cand in cand prin Macaralei ... cool.gif

This post has been edited by 05aBi: Jul 25 2007, 04:02 PM


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Aug 2 2007, 12:05 PM
Post #19


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (05aBi @ Jul 25 2007, 04:58 PM) *
Robert TXA a avut TXA inainte ... el a facut o mare parte din istoria TXA-ului, Robert i-a vandut masina lu Marius si el continua sa faca istorie cu TXA smile.gif

Foarte tare masina, o mai vad din cand in cand prin Macaralei ... cool.gif

aceasta masina daca nu ajungea la mine poate in ziua de astazi nici nu mai exista si cei care cunosc masina bine stiu in ce stadiu am luat masina si in ce stadiu se afla acum si ce performante de invidiat are,la masina asta nu a mai ramas decat scheletul adica sasiul dar nici acela in intregime,in rest ce sa zic numai bine si ne vedem pe strazi........ ceea ce am facut eu din acest urs(e30) este foarte greu dar nu imposibil,cei care vreti sa faceti ceva asemanator va stau la dispozitie cu explicatii dar numai in cazul in care v-ati apucat deja de treaba.......
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Mar 25 2008, 09:33 PM
Post #20


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



am pus niste poze ca nu am mai dat de mult timp pe aici......
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Apr 12 2008, 08:15 PM
Post #21


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Salutare, ai spus ca ai inceput sa lucrezi din nou la masina inainte de salon si acolo tot cu instalatia de nitro erai, ai abandonat proiectul sau......
Super ursul, de mult timp visez sa imi termin masina si sa arate ceva de genul ca a ta, sa ma pot mandri si eu ca tine cu ursul. Super fain URSU' felicitari pt ce ai scos din el wub.gif wub.gif wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Apr 12 2008, 10:24 PM
Post #22


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (mario.b @ Apr 12 2008, 09:15 PM) *
Salutare, ai spus ca ai inceput sa lucrezi din nou la masina inainte de salon si acolo tot cu instalatia de nitro erai, ai abandonat proiectul sau......
Super ursul, de mult timp visez sa imi termin masina si sa arate ceva de genul ca a ta, sa ma pot mandri si eu ca tine cu ursul. Super fain URSU' felicitari pt ce ai scos din el wub.gif wub.gif wub.gif



salut,eu am dat jos motorul care era pe ursul albastru ca sa il pregatesc pt turbo(alezat bloc motor si cumparat pistoane forjate tratate ceramic(je piston) si biele forjate(pauter)pregatirea chiulasei+toate cele necesare si am vazut ca nu ma incadrez in timp si atunci am hotarat sa montez celalalt motor de m5 e34 pe ursul albastru ca sa pot aduce masina la salon,proiectele mele nu o sa le abandonez decat daca mor in rest nu imi sta nimic in cale,motorul cand va fi gata asamblat si pregatit pentru turbo il voi monta pe m3-ul e30 cel galben(cred ca il stii)cel albastru va ramane asa.....
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Apr 13 2008, 01:08 AM
Post #23


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



ce pot sa spun.... multa bafta !!! wink.gif

si sa ne prezinti si cealalta bijuterie smile.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Apr 13 2008, 11:14 PM
Post #24


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (io`s @ Apr 13 2008, 02:08 AM) *
ce pot sa spun.... multa bafta !!! wink.gif

si sa ne prezinti si cealalta bijuterie smile.gif



merci...
ma gandeam sa o prezint aici dar dupa ce va fi montat motorul de m5 cu turbo....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Apr 13 2008, 11:44 PM
Post #25


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



asteptam cu interes + o mica istorioara thumbup.gif


spor la treaba !


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 1 2008, 09:48 PM
Post #26


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (io`s @ Apr 14 2008, 12:44 AM) *
asteptam cu interes + o mica istorioara thumbup.gif


spor la treaba !


o sa fac un topic frumos cu cealalta dar numai dupa ce ma voi apuca de motor ca in rest nu am ce sa-i mai fac ca este in perfecta stare....merci......

This post has been edited by stapanul ursilor: May 1 2008, 09:48 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 2 2008, 01:38 AM
Post #27


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 2 2008, 05:37 PM
Post #28


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (George77 @ May 2 2008, 02:38 AM) *
Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati.

evacuarea o sa faca o persoana specializata in asa ceva,bolturile de chiulasa 480 euro si pistoanele au fost scumpe ca mi le-au facut la comanda la raportul de compresie cerut de mine si tratate ceramic si fusta are un alt tratament special pe care fiecare il face daca el crede sau nu,bolturile de la pistoane sunt de asemenea unele speciale pentru turbo.....bine inteles ca au si gauri pt jeturi de ulei direct pe pistoane,o sa va tin la curent de cand o sa incep asamblarea motorului si pana il voi termina....numai bine....

This post has been edited by stapanul ursilor: May 2 2008, 05:39 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post May 5 2008, 02:06 PM
Post #29


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 6 2008, 01:38 AM
Post #30


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (bytzu @ May 5 2008, 03:06 PM) *
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii



ce camasi frate?este monobloc.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 7 2008, 03:00 AM
Post #31


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



"Camasile" poate ca o sa le poarte ,cilindrii o sa ii alezeze. smile.gif


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 7 2008, 11:40 AM
Post #32


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (George77 @ May 7 2008, 04:00 AM) *
"Camasile" poate ca o sa le poarte ,cilindrii o sa ii alezeze. smile.gif

fii si tu mai explicit in ceea ce vrei sa spui.....cilindrii sunt alezati deja......camasile la bloc motor monobloc sunt parte comuna din cunostintele mele.....ce vrei de fapt sa ma intrebi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 7 2008, 02:20 PM
Post #33


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



nu el (george), ci bytzu:

CITAT(bytzu @ May 5 2008, 03:06 PM) *
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 8 2008, 04:52 AM
Post #34


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



.Eu am facut doar o gluma.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 8 2008, 09:38 AM
Post #35


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (George77 @ May 8 2008, 05:52 AM) *
.Eu am facut doar o gluma.

ma gandeam ca esti vreun carcotas care cauta scandal.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 9 2008, 02:32 AM
Post #36


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



In ce stadiu mai esti???


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 13 2008, 12:08 AM
Post #37


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (George77 @ May 9 2008, 03:32 AM) *
In ce stadiu mai esti???



inca mai am mult de lucru ca am fost cam ocupat in ultimul timp si nu am putut sta de motor dar in maxim 2 luni eu trag sperante sa o scot pe strazi.........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moxu
post May 17 2008, 09:39 PM
Post #38


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 14
Joined: 5-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,396
Car: e36
Engine: m40 1.8 140cp



respect maxim pt cea ce faci si vorba ta ne vedem pe strazi bafta in proiect
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 17 2008, 11:04 PM
Post #39


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (moxu @ May 17 2008, 10:39 PM) *
respect maxim pt cea ce faci si vorba ta ne vedem pe strazi bafta in proiect



merci frumos.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Jun 17 2008, 08:58 PM
Post #40


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc

acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca...

respect si spor la treaba


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 17 2008, 10:17 PM
Post #41


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Monobloc adica e o singura bucata de fier. Fara camasi.
Turbo are farmecul ca odata cu dublarea puterii sa zicem, eforturile din motor nu se dubleaza, cresc mult mai putin. Pentru ca da cuplu pe o perioada mai mare din rotatie, nu doar pe o fractiune, asa cum fac motoarele aspirate.
Asa ca un turbo facut cu cap poate sa tina mult si bine, numai sa nu-l tii la blana. Ca si motorul aspirat tinut in blana cedeaza repede.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Sep 24 2008, 09:06 AM
Post #42


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (bytzu @ Jun 17 2008, 08:58 PM) *
imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc

acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca...

respect si spor la treaba


Sa inteleg ca imi recomanzi cumpararea unui bloc motor nou?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Sep 24 2008, 11:21 AM
Post #43


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



QUOTE (stapanul ursilor @ Sep 24 2008, 10:06 AM) *
Sa inteleg ca imi recomanzi cumpararea unui bloc motor nou?


duminica vii si tu la calarasi, te vedem acolo? ca la buzau nici pe tine nici pe fratele tau nu v am vazut la linia de start.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Sep 24 2008, 07:30 PM
Post #44


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (mario.b @ Sep 24 2008, 11:21 AM) *
duminica vii si tu la calarasi, te vedem acolo? ca la buzau nici pe tine nici pe fratele tau nu v am vazut la linia de start.

Daca voi fi in tara sigur o sa vin,dar trebuie sa ajung in germania sa aduc niste masini pe care le-am rezervat deja.....sper sa pot veni....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Sep 24 2008, 10:54 PM
Post #45


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



QUOTE (stapanul ursilor @ Sep 24 2008, 08:30 PM) *
Daca voi fi in tara sigur o sa vin,dar trebuie sa ajung in germania sa aduc niste masini pe care le-am rezervat deja.....sper sa pot veni....


Eu sper sa ne vedem pe acolo, drum bun si fara peripetii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ernest_e36
post Dec 14 2008, 04:56 PM
Post #46


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11-December 08
Member No.: 2,390
Car: E36
Engine: M50 2.5 24V 192 cp



Felicitari pt masina nenea TXA biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Dec 14 2008, 07:10 PM
Post #47


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (Ernest_e36 @ Dec 14 2008, 05:56 PM) *
Felicitari pt masina nenea TXA biggrin.gif


merci mult frate....stai s-o vezi pe cealalta gata biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ernest_e36
post Dec 15 2008, 12:08 AM
Post #48


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11-December 08
Member No.: 2,390
Car: E36
Engine: M50 2.5 24V 192 cp



QUOTE (stapanul ursilor @ Dec 14 2008, 07:10 PM) *
merci mult frate....stai s-o vezi pe cealalta gata biggrin.gif


astept cu nerabdare:D poate pana la unguri.. cine stie.. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Dec 31 2008, 02:33 AM
Post #49


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (Ernest_e36 @ Dec 15 2008, 12:08 AM) *
astept cu nerabdare:D poate pana la unguri.. cine stie.. biggrin.gif


asa vreau si eu sper sa reusesc pana atunci,mai am putin si inchei motorul si o sa ma apuc de suporti,tobe,admisie+multe altele,in caz ca nu va fi gata voi merge cu cealalta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piovra
post Jan 3 2009, 07:13 PM
Post #50


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 130
Joined: 9-July 07
Member No.: 1,010
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Felicitari si tine-o tot asa, bafta la cel galben. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Jan 4 2009, 06:56 PM
Post #51


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (Piovra @ Jan 3 2009, 07:13 PM) *
Felicitari si tine-o tot asa, bafta la cel galben. smile.gif


Merci mult,o sa continui cel putin pana pe la vreo 60 de ani... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 10:01 PM