![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||||||||||||||||||||||||||
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Va salut pe toti,am fost invitat sa imi prezint masina aici si asta am de gand sa si fac
Multi din voi o stiti dar mai mult ca sigur nu amanuntit asa ca am sa va dau eu mai multe amanunte Este vorba de o restaurare completa+foarte multe modificari,masina are acum un motor de m5 e34 3,6(s38b36)de 316cp+sistem de nitro dair port ce dezvolta 490 cp in urma unuor teste repetate pe dyno,o sa va atasez poze sa vedeti cum era si cum este acum.O sa revin cu mai multe detalii si cu mai multe poze............
Reason for edit: resize foto
|
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
super tare
![]() sper ca intr-o zi sa te intreb cum sa fac lucruri asemantoare viitorului meu E30. pana atunci stau cu lupa pe poze ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 11-December 05 From: craiova Member No.: 121 ![]() |
te salut domnu marius si sa ai parte numai de victorii!!! un film: http://www.protv.ro/stiri/divertisment/bmw...nima-de-m5.html -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
felicitari!!!!!!!!!!
fara cuvinte... |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
misto!!! cuvintele de lauda sunt de prisos, deja cred ca esti satul de ele...
ce pot sa spun.. LA MAI MARE!!! un urs... BETON!!!.. si IUTE ![]() interesant ar fi de stiut, poate pt mai multi, daca se poate omologa ceea ce ai facut tu... si probabil nu numai tu multa bafta si sa ai grija de masina ca e tare!!! ![]() poate cand o sa ai timp o sa faci o descriere mai amanuntita despre proiect, ar fi interesant de stiut (mai ales pt cei ce vor sa se apuce de facut asa ceva), banuiesc ca in afara de motor s-a umblat la mai toata masina si aici ma refer la transmisie, frane, suspensii, echilibrarea maselor fata/spate... etc, adica cam tot ce tine de buna functionare a masinii in cazul de fata -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]()
Post
#6
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
va multumesc pentru aprecieri,o sa va dau toate detaliile de care aveti nevoie daca vrea careva din voi sa faca ce am facut eu ,dar credeti-ma ca e foarte mult de scris si o sa o fac pe fragmente si o sa mai atasez si poze ca banuiesc ca nu va deranjeaza..........ce vreau sa va spun este faptul ca nu ma opresc aici si o sa va dezvalui tot ce o sa fac la el(adica la ursul meu scump si drag)........ |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
va multumesc pentru aprecieri,o sa va dau toate detaliile de care aveti nevoie ........ chiar te rugam si nu te obliga nimeni sa scrii tot odata, asa cate putin cand ai timp liber (la toata lumea timpul inseamna bani ![]() PS si te rugam ca pozele sa fie o dimensiune mai acceptabila sa le poata vedea si cei care au conexiuni mai lente la internet, daca nu ai cum poti sa iei legatura cu un admin sau moderator ca sa te ajute -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
bravo TXA pentru realizare si la mai mare...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 226 Joined: 1-October 06 From: tecuci Member No.: 455 Car: e 36 Engine: m50 2,0 150 cp ![]() |
va multumesc pentru aprecieri,o sa va dau toate detaliile de care aveti nevoie daca vrea careva din voi sa faca ce am facut eu ,dar credeti-ma ca e foarte mult de scris si o sa o fac pe fragmente si o sa mai atasez si poze ca banuiesc ca nu va deranjeaza..........ce vreau sa va spun este faptul ca nu ma opresc aici si o sa va dezvalui tot ce o sa fac la el(adica la ursul meu scump si drag)........ super masina.....................numai cuvinte de lauda.poata o sa reusim si noi performante asemanatoare |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 21 Joined: 21-March 07 Member No.: 817 Car: E46 Engine: M44 4 cylinder 118 HP ![]() |
Bravo Frate....Asta da masina... PS: Prima oara te-am vazut la ProMotor si in acceeasi zi seara eram pe bmwclub ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
.super.arata bine si fuge rau.exact cum trebuie sa fie un urs.spor la treaba in continuare.
-------------------- |
|
|
![]() ![]()
Post
#12
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
![]()
Reason for edit: Ti-am inchis optiunile pt font, dar l-am micsorat. Plizzz nu mai scrie cu CAPS.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Va salut domnilor si astazi am sa va povestesc pe scurt cum am montat instalatia electrica completa de pe un m5 e34 pe ursul meu,ca sa pot scoate toata instalatia electrica intreaga de pe m5 a trebuit sa o demontez toata,electricianul meu pe care cu greu l-am gasit mi-a zis sa-i aduc toata instalatia electrica de la m5 dar intreaga fara sa tai absolut nici un fir,mi-a trebuit cam o saptamana de lucru asa lejer ca sa demontez totul si cand am fost gata am luat niste saci sa bag instalatia si chiar ma gandeam cand o sa vad eu cei 3 saci de instalatie electrica montati la e30 meu si sa si functioneze totul cum era la m5 si sa fie si ascunse in masina,am dus ursul tras la electrician si apoi ,i-am adus sacii cu instalatie si sincer aveam indoieli asa cand ma gandeam la ce urmeaza,omul era si este si la ora actuala foarte ocupat si mi-a zis sa nu il grabesc si eu mergeam zilnic acolo ca eram curios si nici nu puteam dormi bine daca nu stiam ce s-a mai facut la ursul meu,cand a fost gata electrica si a sosit momentul sa o pornesc aveam emotii mari si cand am bagat cheia in contact si am dat la automat si am vazut ca a pornit eram cel mai fericit mai ales cand am inceput sa verific toate cele montate de pe m5 si am constatat ca totul functioneaza eram in al 9-lea cer,va salut si numai bine pana data viitoare........
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 1 Joined: 4-June 07 From: slobozia Member No.: 954 Car: e30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
vreau sa te intreb si eu ceva.cat te-au costat jantele? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 19-July 07 Member No.: 1,022 Car: e30 Engine: 318 ![]() |
Poate sunt prea penibil
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp ![]() |
desi nu prea mai gasesti ursi ingrijiti in zilele noastre al tau arata super si se vede ca ti la el. cred ca motoru de m te-a alimentat rau
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Salutare. Am si eu o nedumerire (a nu fi luata in nume de rau) : Care este diferenta dintre Marius TXA si Robert TXA?....am vazut pe youtube un filmulet...intitulat "in memoria lui Marius TXA" si am ramas blocat. Care e faza?
Inca odata, este pura curiozitate...tot respectul cuvenit |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Robert TXA a avut TXA inainte ... el a facut o mare parte din istoria TXA-ului, Robert i-a vandut masina lu Marius si el continua sa faca istorie cu TXA ![]() Foarte tare masina, o mai vad din cand in cand prin Macaralei ... ![]() This post has been edited by 05aBi: Jul 25 2007, 04:02 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Robert TXA a avut TXA inainte ... el a facut o mare parte din istoria TXA-ului, Robert i-a vandut masina lu Marius si el continua sa faca istorie cu TXA ![]() Foarte tare masina, o mai vad din cand in cand prin Macaralei ... ![]() aceasta masina daca nu ajungea la mine poate in ziua de astazi nici nu mai exista si cei care cunosc masina bine stiu in ce stadiu am luat masina si in ce stadiu se afla acum si ce performante de invidiat are,la masina asta nu a mai ramas decat scheletul adica sasiul dar nici acela in intregime,in rest ce sa zic numai bine si ne vedem pe strazi........ ceea ce am facut eu din acest urs(e30) este foarte greu dar nu imposibil,cei care vreti sa faceti ceva asemanator va stau la dispozitie cu explicatii dar numai in cazul in care v-ati apucat deja de treaba....... |
|
|
![]() ![]()
Post
#20
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Salutare, ai spus ca ai inceput sa lucrezi din nou la masina inainte de salon si acolo tot cu instalatia de nitro erai, ai abandonat proiectul sau......
Super ursul, de mult timp visez sa imi termin masina si sa arate ceva de genul ca a ta, sa ma pot mandri si eu ca tine cu ursul. Super fain URSU' felicitari pt ce ai scos din el ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]()
Post
#22
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Salutare, ai spus ca ai inceput sa lucrezi din nou la masina inainte de salon si acolo tot cu instalatia de nitro erai, ai abandonat proiectul sau...... Super ursul, de mult timp visez sa imi termin masina si sa arate ceva de genul ca a ta, sa ma pot mandri si eu ca tine cu ursul. Super fain URSU' felicitari pt ce ai scos din el ![]() ![]() ![]() salut,eu am dat jos motorul care era pe ursul albastru ca sa il pregatesc pt turbo(alezat bloc motor si cumparat pistoane forjate tratate ceramic(je piston) si biele forjate(pauter)pregatirea chiulasei+toate cele necesare si am vazut ca nu ma incadrez in timp si atunci am hotarat sa montez celalalt motor de m5 e34 pe ursul albastru ca sa pot aduce masina la salon,proiectele mele nu o sa le abandonez decat daca mor in rest nu imi sta nimic in cale,motorul cand va fi gata asamblat si pregatit pentru turbo il voi monta pe m3-ul e30 cel galben(cred ca il stii)cel albastru va ramane asa..... |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ce pot sa spun.... multa bafta !!!
![]() si sa ne prezinti si cealalta bijuterie ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]()
Post
#24
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
asteptam cu interes + o mica istorioara
![]() spor la treaba ! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]()
Post
#26
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
asteptam cu interes + o mica istorioara ![]() spor la treaba ! o sa fac un topic frumos cu cealalta dar numai dupa ce ma voi apuca de motor ca in rest nu am ce sa-i mai fac ca este in perfecta stare....merci...... This post has been edited by stapanul ursilor: May 1 2008, 09:48 PM |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]()
Post
#28
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati. evacuarea o sa faca o persoana specializata in asa ceva,bolturile de chiulasa 480 euro si pistoanele au fost scumpe ca mi le-au facut la comanda la raportul de compresie cerut de mine si tratate ceramic si fusta are un alt tratament special pe care fiecare il face daca el crede sau nu,bolturile de la pistoane sunt de asemenea unele speciale pentru turbo.....bine inteles ca au si gauri pt jeturi de ulei direct pe pistoane,o sa va tin la curent de cand o sa incep asamblarea motorului si pana il voi termina....numai bine.... This post has been edited by stapanul ursilor: May 2 2008, 05:39 PM |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]()
Post
#30
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
"Camasile" poate ca o sa le poarte ,cilindrii o sa ii alezeze.
![]() -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]()
Post
#32
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu el (george), ci bytzu:
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
.Eu am facut doar o gluma.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]()
Post
#35
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
In ce stadiu mai esti???
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]()
Post
#37
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 5-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,396 Car: e36 Engine: m40 1.8 140cp ![]() |
respect maxim pt cea ce faci si vorba ta ne vedem pe strazi bafta in proiect
|
|
|
![]() ![]()
Post
#39
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc
acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca... respect si spor la treaba -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Monobloc adica e o singura bucata de fier. Fara camasi.
Turbo are farmecul ca odata cu dublarea puterii sa zicem, eforturile din motor nu se dubleaza, cresc mult mai putin. Pentru ca da cuplu pe o perioada mai mare din rotatie, nu doar pe o fractiune, asa cum fac motoarele aspirate. Asa ca un turbo facut cu cap poate sa tina mult si bine, numai sa nu-l tii la blana. Ca si motorul aspirat tinut in blana cedeaza repede. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]()
Post
#42
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca... respect si spor la treaba Sa inteleg ca imi recomanzi cumpararea unui bloc motor nou? |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
|
|
|
![]() ![]()
Post
#44
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
duminica vii si tu la calarasi, te vedem acolo? ca la buzau nici pe tine nici pe fratele tau nu v am vazut la linia de start. Daca voi fi in tara sigur o sa vin,dar trebuie sa ajung in germania sa aduc niste masini pe care le-am rezervat deja.....sper sa pot veni.... |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 11-December 08 Member No.: 2,390 Car: E36 Engine: M50 2.5 24V 192 cp ![]() |
Felicitari pt masina nenea TXA
![]() |
|
|
![]() ![]()
Post
#47
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 11-December 08 Member No.: 2,390 Car: E36 Engine: M50 2.5 24V 192 cp ![]() |
|
|
|
![]() ![]()
Post
#49
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Felicitari si tine-o tot asa, bafta la cel galben.
![]() |
|
|
![]() ![]()
Post
#51
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 10:01 PM |