Feb 5 2007, 01:41 PM
Post
#1
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP |
Acesta este ursuletzul meu..
Cand l`am cumparat, d.p.d.v tehnic, era varza, nu statea la relanti, abia pornea,fum la greu...acum ma gandesc ce "cap de guma" am fost ca l`am luat, si cat de ingineri au fost vechii proprietari !!! mici inginerii aduse masinii: - rampa injectoare scoasa de la locul ei cu ranga... - tuning adus sistemul de prindere al radiatorului,sarma... - cablu de 220 v prins de furtunul superior al radiatorului si de debitmetru(ca sa nu bata in elicie). - volan de "mahon" - 4 cauciucuri, fiecare diferite ca marime si producator - lipsa ulei "daca`i faci vreo 2 pedale, ar sa se stanga becul ros,na` trebu schimbat..." - lipsa apa - 10-15 kg chit cu care au fost tunate pragurile... - filtrul de aer cred ca avea 10 ani, cand l`am schimbat radea tot service-ul de mine... - surubelul din baia de ulei,filet 0,lipit bine cu silicon rosu... - bujii tot de acum 10 ani.. - fise + capac delcou + de rechin..toate ca inexistente.. - amortizoare spate TICO sau MATIZ lista ar continua.... din martie anul trecut am schimbat cam asa: - vascoclupaj Sachs - vreo 2 seturi de bujii,in final am ramas la un bosh super 4 - capac delcou Beru(vreo 2..) - furtunas debitmetru-clapeta acc (pe original..) - regulator presiune - gume debitza - pompa apa - bratze fata echipate ( - bielete directie - kit ambreraij sachs - sonda viteza - termostat ...etc... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
|
![]() |
Feb 5 2007, 01:46 PM
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
am o intrebare: de ce ai motor M10? sau de ce ai stopuri "backlift"? stiam ca deja dupa facelift nu s-au mai pus motoarele M10 ele fiind inlocuite de M40
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
|
Feb 5 2007, 01:50 PM
Post
#3
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP |
am o intrebare: de ce ai motor M10? sau de ce ai stopuri "backlift"? stiam ca deja dupa facelift nu s-au mai pus motoarele M10 ele fiind inlocuite de M40 am inteles ca e un model de tranzitie...nush sa spun ezact... desi pe certificat arata ca s`a inascut in 1988 pe realeom arata 12-1987... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
|
Feb 5 2007, 02:08 PM
Post
#4
|
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
Hmm fata e model 87< ; spatele model 87>
This post has been edited by alex230ro: Feb 5 2007, 02:09 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
|
Feb 5 2007, 02:32 PM
Post
#5
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP |
dap, injectie, L-Jetronic...
original motorul... cu bara fatza e ceva dubios...cromajul nu prea se impaca cu fusta aia.... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
|
Feb 5 2007, 02:38 PM
Post
#6
|
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
Pai nu cred ca trebuia sa fie bara de crom,masina a avut bara de plastic banuiesc dar cino a avut-o probabil ca a spart-o si a luat una de crom ca e mai eftina. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
|
Feb 5 2007, 03:04 PM
Post
#7
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Pe urs cu facelift s-a pus inclusiv motor de 1.6 carburatie pana in '88 inclusiv.
Da, a lui jorjel a avut bara de plastic pe fatza. Fusta fatza e dubioasa ca e de urs cu radiator de ulei. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
|
Feb 5 2007, 05:29 PM
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
|
|
|
|
Feb 5 2007, 05:53 PM
Post
#9
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Nu. Cate decupaje ai tu pe mijloc si cate am eu? Eu am una, tu ai doua.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
|
Feb 5 2007, 06:08 PM
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
|
|
|
|
Feb 5 2007, 06:34 PM
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
La jorjel se vede ca e decupat si deasupra fantei obisnuite: http://bmwzone.ro/forums/index.php?act=att...ost&id=2702
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Feb 5 2007, 07:10 PM
Post
#12
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP |
poate e pusa si fusta fata...asta o fi gasit omul la dezmembrari...
fostul prop(ultimul) a mai avut o masina pe care a recarosato, din cea veche doar farurile au mai ramas....un 316i...ia pus M40... masina pe care o am a placut f mult mamei deoarece "uite ce ingrijit e interiorul..daaaa...au avut grija de ea.." iar eu, penibil,inconstient: "daaa..masina nemteasca,asta nu ar sa se strice ca blonda(ex-dacie),o data la 5-6 luni o piesa acolo..." dupa primele 2 saptamani, contrariul a fost demonstrat... This post has been edited by jorj3l: Feb 5 2007, 07:13 PM -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
|
Feb 5 2007, 11:45 PM
Post
#13
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
Pe urs cu facelift s-a pus inclusiv motor de 1.6 carburatie pana in '88 inclusiv. e uite ca eu asta nu am stiut... vezi.... omul cat traieste invata !!!
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
|
Feb 5 2007, 11:59 PM
Post
#14
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 |
Vad ca si la tine sta mai sus de fata decat de spate. Oare arcurile stok sunt aceleasi la 318(316) si 325? -------------------- 316
|
|
|
|
Feb 6 2007, 12:04 AM
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
mie mi se pare dreapta.. uita-te la linia geamurilor
e30-ul are o linie cam ciudata.. aripa fata mi se pare mai sus decat cea spate si de aici senzatia ca masina sta mai ridicata de fata |
|
|
|
Feb 6 2007, 12:49 AM
Post
#16
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Cred ca esti pastilat....
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
|
Feb 6 2007, 08:21 AM
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
|
|
|
|
Feb 6 2007, 09:44 AM
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - |
magic florin i-ati zapacit topicul omului |
|
|
|
Feb 6 2007, 09:51 AM
Post
#19
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP |
mie mi se pare dreapta.. uita-te la linia geamurilor e30-ul are o linie cam ciudata.. aripa fata mi se pare mai sus decat cea spate si de aici senzatia ca masina sta mai ridicata de fata asa zic si eu... ii chiar asa de groaznica tigaia mea ? -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
|
Feb 6 2007, 09:55 AM
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - |
acu intervine intelepciunea mea
dpdv aerodinamic rotile ar tre acoperite ca la auto de speed record bmw la vremea aia era o masina sport... rotile fata n-au putut sa le acopereca mai vireaza...pe deasupra si in curbe cu diferente de nivel sau la viteza mare cind masina se mai inclina...deci pe fata au tre sa decupeze mai mult nu acelasi lucru (evident) pe spate... cel putin cind nu sunt probleme ...rotile nu vireaza...da am vazut la jorjel ca se poa |
|
|
|
Feb 6 2007, 09:59 AM
Post
#21
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP |
acu intervine intelepciunea mea dpdv aerodinamic rotile ar tre acoperite ca la auto de speed record bmw la vremea aia era o masina sport... rotile fata n-au putut sa le acopereca mai vireaza...pe deasupra si in curbe cu diferente de nivel sau la viteza mare cind masina se mai inclina...deci pe fata au tre sa decupeze mai mult nu acelasi lucru (evident) pe spate... cel putin cind nu sunt probleme ...rotile nu vireaza...da am vazut la jorjel ca se poa am promis fara cerce...pana vad ce are rotzitza aia... This post has been edited by jorj3l: Feb 6 2007, 10:00 AM -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
|
Feb 6 2007, 03:02 PM
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
mie mi se pare dreapta.. uita-te la linia geamurilor e30-ul are o linie cam ciudata.. aripa fata mi se pare mai sus decat cea spate si de aici senzatia ca masina sta mai ridicata de fata Nu e vorba doar de E30, toate BMW-urile din vremea aia arata asa. Chiar si cele noi, dar aici diferentele nu sunt asa izbitoare. Dupa cum spunea iulian, trebuie sa decupezi mai mult din roata care vireaza... acu intervine intelepciunea mea pe spate... cel putin cind nu sunt probleme ...rotile nu vireaza...da am vazut la jorjel ca se poa Aoleoo, baetu` asta vireaza cu spatele? Se misca roata inainte-inapoi? In cazul asta bucsile-s muci. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Feb 6 2007, 03:29 PM
Post
#23
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 226 Joined: 1-October 06 From: tecuci Member No.: 455 Car: e 36 Engine: m50 2,0 150 cp |
Jorjel, nu-ti trebuie o bara de fata model 88 (de plastic)daca da 0744618797
Reason for edit: quote inutil, de o pagina
|
|
|
|
Feb 7 2007, 11:26 PM
Post
#24
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Da faza cu botul mai ridicat am observat-o si eu si ma agaseaza in fiecare zi. Am pus masina langa a lui Iulian si e la aceeasi inaltime, arata mai dubios la mine cu rotile pe 14". Dar intr'adevar buza din fata e taiata mai tare.
Am vrut sa schimb jantele dar imi trebuiau flanse, erau 195 si eu am 185 pe masina, atingeau in amortizor. Oricum cred ca singura modalitate de a-i oferi un look mai sportiv e sa-i schimbi suspensia sau sa-i cobori fata cu ~5 cm (10 pentru amatorii de senzatii tari care traiesc in orase fara gropi). Dar vorba lui Iulian, daca o cobor adio offroad pentru mine. Asa ca schimb jantele, las amortizoarele originale sau iau altele noi pe aceleasi dimensiuni ca-s 3 mil perechea si aia e. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
|
Mar 16 2007, 08:48 PM
Post
#25
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP |
mor de ciuda...dupa cum am spus..baetu` meu e la reparat...duminica trebuia sa o pornesc dar :
1. unul din pinioanele de pe arborele cotit are un dinte lipsa 2. pana, tot de pe arborele cotit e "mucificata"( aceste 2 piese dupa cum mi`a spus si ulian,cred ca se fac doar pe original si ar sa mai dureze vreo 5 zile... la ce scoruri sa ma astept, scap cu 3 mil ambele ? -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
|
Oct 8 2007, 03:18 PM
Post
#26
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Vreau o viata!!!! -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
|
Oct 8 2007, 08:32 PM
Post
#27
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 |
Daca-i unul din furtunele de la aeroterma, nu-i grav. Se schimba relativ usor.
-------------------- 316
|
|
|
|
Oct 9 2007, 12:04 AM
Post
#28
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
L-am schimbat in 2 minute. Am luat cel de pe xox
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
|
Oct 9 2007, 07:18 AM
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - |
pai ce credeai ca mai poti face cu ea???
|
|
|
|
Oct 29 2007, 12:41 PM
Post
#30
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 72 Joined: 23-September 07 From: Bucuresti/Braila, Romania Member No.: 1,166 Car: E30 Engine: M20B25 |
ma bucur nespus de mult ca asa masina a ajuns pe mana ta,ai salvat-o de la fiare la tiganii aia infecti si ratati murea,si eu am salvat un e34 de la un idiot! acum mai am de schimbat cateva pise pe ea si ii intreaga 100% ca la carte tot,dupa cum spuneam masinile astea ar fi pacat sa dispara si masina arata bine din punctul meu de vedere imi plac triplele tale si bara aia cromata imi place toata,si nu te supara pe ea asa am facut si eu prima oara,cand mai pica ceva...ii o masina foarte robusta care merita sa investesti in ea,dar mai intai sa investesti trebuie sa te interesezi ce a avut ea original daca se mai fabrica inlocuitor etc...vorba lui interceptor sa arunce loganurile oricum ii ami praf decat un BMW DIXI si ai BMW in primul rand daca nu tii la el si faci totul in scarba nu o sa iasa pune putin suflet si ceva banuti si sa vezi ce maina ai,sa vezi cum te simti ca o vei conduce dupa ce o termini,o sa fi mandru de ea doarece stii ca ii reconditionata de tine si pus suflet acolo nui ca un porumbar dinala de logan til da cu optiuni dinalea cum ar fi parbirz frana de mana scaune sau caldari bord idn plastic sau din tabla daia de pus pe casa si lispa poate contunua si app de farurile alea interceptor chia ai avut dreptate sunt de rahat si design si cum bat si pe mama lor zici ca sunt lumari de nunta nu becuri asa bat...deai ai grija de ursuletul ala te rog eu mult,ai o masina foarte frumoasa pacat ca a terminato cretinul ala care nu merita nici un trabant mai bine ii dam un logan sa-l termine oricum nimanui nu o sa-i pese,dar de un urs da...asa ca ne ami auzim salut!
-------------------- #E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 31st October 2025 - 12:06 AM |