IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> pierderi de lichid de frana
BykerBoy
post Jan 31 2007, 09:00 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 41
Joined: 31-January 07
From: IASI
Member No.: 588
Car: E28
Engine: m20 2.0 129CP



Mi-am cumparat un bmw 520i din 86 si am pierderi de lichid de frana (mi se aprinde beculetzul cu semnul exclamarii din bord) urme de lichid de frana am gasit intre pedala de frana si cea de ambreaj pe pres intrebarea e ca nu imi dau seama pe unde ar fi dry.gif si ce as putea face ?

Si inca o problema mi sa ars faza scurta de pe becul din stanga si nam nici o idee cum se scoate becul din far sa il schimb? pls help me rolleyes.gif


--------------------
Dream as live for ever, live as you die today !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 3)
Sorin
post Jan 31 2007, 09:24 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



urmele de lichid provin de la pompa de ambreiaj ... din cate stiu exista un kit de garnituri ca sa o repari dar sincer iti recomand sa o schimbi cu totul pentru ca banuiesc ca uzura este destul de puternica

cu becul nu stiu ce sa -ti recomand probabil sunt 2 capacele
un posesor de e28 cred ca te poate ajuta mai mult ,

a si bine ai venit pe forum wink.gif


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 1 2007, 12:11 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Pentru becul de faza scurta trebuie sa desfaci capacul de plastic din spatele farurilor din standa. La multe masini capacul asta a disparut. Daca-l mai ai se deblocheaza simplu prin invartirea unei chestii de plastic la 90 de grade, dupa care tragi de ea.
Apoi o sa vezi in spatele farului de faza scurta un fel de capac mare, rotund de tabla care fixeaza conectorul pe far. Capacul e infiletat pe far, asa ca trebuie invartit ca sa-l desfaci. Scoti capacul, odata cu el iese si conectorul intermediar de plastic (iar o chestie mare rotunda de plastic).
Acum o sa vezi, in ceea ce a mai ramas din far, becul cel mare prins cu o siguranta. Desprinzi siguranta prin apasare si scoti becul.

Succes!


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BykerBoy
post Feb 2 2007, 09:40 AM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 41
Joined: 31-January 07
From: IASI
Member No.: 588
Car: E28
Engine: m20 2.0 129CP



ms pt sfaturi


ms pt sfaturi


--------------------
Dream as live for ever, live as you die today !
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 11:58 PM