![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma. Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec. Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna ![]() Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti. Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta. Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Fecicitari pt achizitie!
sa o stapanesti sanatos si fara incidente! ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Multumesc! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Felicitari sunt chiar curios sa o vad.chiar poze ceva?
This post has been edited by alex230ro: Jan 5 2007, 01:01 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Poze noi nu am cu ea, dar e masina din pozele de acum cateva zile. Nici nu prea am cu ce sa fac poze momentan, camera foto e la reparat si din pacate mai dureaza pana e gata.
Cu prima ocazie vin la intalnire si o sa poti s-o vezi pe viu ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Poze noi nu am cu ea, dar e masina din pozele de acum cateva zile. Nici nu prea am cu ce sa fac poze momentan, camera foto e la reparat si din pacate mai dureaza pana e gata. Cu prima ocazie vin la intalnire si o sa poti s-o vezi pe viu ![]() cred ca e cel mai marfa e34 pe care lam vazut in romania.felicitari ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Multumesc. Chiar arata foarte bine, a fost bine ingrijit. Daca avea
Am dat niste telefoane sa vad cat ma costa un Casco. La Omniasig (unde am casco la Audi de 5 ani) nu vor sa-mi dea nici o reducere pentru ca am alta masina asigurata de 5 ani si fara evenimente... Valoarea asigurata aproximativ 8500 Euro, prima de asigurare cam 700 Euro pe an, si fransiza de 10% pentru dauna totala. Cam scump, la Audi platesc 180 Euro pe an, cu toate reducerile. La Generali nu se face casco la masini mai vechi de 6 ani, iar la Allianz mai vechi de 10 ani. Chiar a fost funny la Allianz, am intrebat "nici daca e BMW?" si raspunsul a fost "mai ales daca e bmw". Tare... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mai exact mai 1995
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
arata superb sa te bucuri de ea din plin ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
superba masina, am vazut-o ieri pe viu.felicitari si cred ca o sa te obisnuiesti cu mobila inuntru
![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Multumesc pentru aprecieri. Sper sa ma obisnuiesc si cu lemnul.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am testat-o azi la AutoTest2000 in Vitan si a scos 92 de puncte din 100. Cel mai prost a iesit la suspensii (78 de puncte din 100), ceea ce stiam.
Ma bucur ca motorul a iesit foarte bine, emisiile au iesit 100%, puterea 100% (are 192 CP, exact cat ar trebui, numai ca la 6035 RPM in loc de 5900), cuplul maxim 230 in loc de 250 Nm. Si trage foarte liniar pe toata plaja de turatii. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Felicitari pentru masina! Nu credeam ca o sa gasesti una asa cum vrei atat de repede ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am testat-o azi la AutoTest2000 in Vitan si a scos 92 de puncte din 100. Cel mai prost a iesit la suspensii (78 de puncte din 100), ceea ce stiam. Ma bucur ca motorul a iesit foarte bine, emisiile au iesit 100%, puterea 100% (are 192 CP, exact cat ar trebui, numai ca la 6035 RPM in loc de 5900), cuplul maxim 230 in loc de 250 Nm. Si trage foarte liniar pe toata plaja de turatii. Astia in Vitan pot sa vada puterea si la 4x4? Ca as merge si eu cu ix-ul ![]() Cat costa testul? This post has been edited by butcky: Jan 9 2007, 10:39 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
~2.5mil si nu au cum sa testeze masini 4x4..
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Astia in Vitan pot sa vada puterea si la 4x4? Ca as merge si eu cu ix-ul ![]() Cat costa testul? 2.5 milioane testul complet, daca vrei numai motor pentru tractiune pe o punte costa 1.2 milioane. Pentru tractiune integrala testul de putere si cuplu motor costa 1.75 milioane. Scrie si la ei pe site ca se poate face si la 4x4, si am vazut si acolo ca aveau un stand cu 2 randuri de role. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Frumoasa ![]() Foarte bune rezultatele pe care le-a scos pe tester in Vitan. De aia tinea omul de pret ![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
2.5 milioane testul complet, daca vrei numai motor pentru tractiune pe o punte costa 1.2 milioane. Pentru tractiune integrala testul de putere si cuplu motor costa 1.75 milioane. Scrie si la ei pe site ca se poate face si la 4x4, si am vazut si acolo ca aveau un stand cu 2 randuri de role. Merci! O sa ma uit pe site ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-am facut azi si RCA si Casco la Omniasig, cu tot cu clauza de vandalism (80 de Euro in plus). Sunt aproape ruinat, dupa ce am facut si plinul aseara...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
~2.5mil si nu au cum sa testeze masini 4x4.. merge si la 4x4 in autovit.am fost eu saptamana trecuta cu masina care si-a luat-o fratele meu...si chiar e ok ...aaa.si se merita chiar sa il faci complet nu doar ptr. putere/cuplu cred ca o sa ma duc si eu cu a mea dupa ce o mai pun un pic la punct sa vad cum stau;) -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cat te-a dus casco-ul? Aoleu, plinul la 80 de litri e tragic.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Casco-ul m-a dus la 745 Euro pret final pe 1 an (din care 80 de Euro clauza de vandalism, si am beneficiat si de 10% reducere pentru ca mai am casco la ei pe cealalta masina) pe care ii platesc in 4 rate. Am achitat azi prima rata, si am facut si RCA-ul tot atunci (456 RON pe 1 an).
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Si valoarea de dauna totala cat e?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Si valoarea de dauna totala cat e? ![]() 8471 Euro, cu fransiza 10%, deci daca mi-o fura sau fac accident de dauna totala iau aproximativ 7623 Euro. Valoarea de noua cica a fost undeva intre 33k si 34k Euro. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Multam mult de info!
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am primit de ziua mea cadou de la colegi o macheta de M5 E60 (scara 1/18), cu urarea ca asta sa fie urmatoarea mea masina.
E foarte bine realizata, se deschid toate usile, motorul arata ca si cel de pe M5, portbagajul e capitonat la interior, are centuri de siguranta, pedale, oglinzi si toate detaliile exact ca in realitate. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Gata, am luat numerele si talonul in seara asta
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Felicitari
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Avand in vedere ca week-end-ul urmator vreau sa merg la sanius la munte, ar trebui sa gasesc niste anvelope SH de iarna pe 16, 225/55/16 sau 205/60/16. As fi vrut niste jante originala BBS (cele gen fagure) pe 15" pentru iarna, dar nu am gasit pana acum. Am gasit anunturi cu jante, dar sunt ale unui tip din Arad. El zice ca mi le expediaza prin curier, dar nu vreau sa le iau fara sa le vad.
Incerc in dimineata asta sa gasesc niste anvelope SH pe Fundeni, am inteles ca s-ar gasi pe acolo. Alte locuri unde sa caut stiti? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Sh gasesti la preturi bune doar pe fundeni....poti sa i-ei in calcul si cauciucurile resapate de iarna Pneus....sunt ieftine, si la pretul care il dai pe ele se merita....eu le am de 2 ani si nu am ramas niciodata impotmolit undeva...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am fost pe Fundeni si mi-am incaltat masina cu 4 anvelope de iarna sh Pirelli Winter 210 SnowSport, dimensiunea 225/55/16 95H (http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Pirelli&tireModel=Winter+210+SnowSport). Am gasit la 150 RON bucata, ma asteptam sa gasesc mai ieftine. Totusi, avand in vedere ca o anvelopa noua e cam 7 milioane, cred ca e acceptabil.
Am si indreptat 2 jante, ca erau un pic deformate marginile. Total 7 bulioane distractia, echilibratul nu era inclus in pret (doar montatul). Janta stanga spate (unde avea anvelopa o galma) a fost candva bine strambata, pe interior se vedeau urme de la incalzirea aplicata la indreptare. Totusi nu a fost crapata, si pe exterior nu se vede nimic. Si era putin stramba in alta parte acum, nu acolo. Acum o sa merg mai linistit la sanius in week-end. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am fost pe Fundeni si mi-am incaltat masina cu 4 anvelope de iarna sh Pirelli Winter 210 SnowSport, dimensiunea 225/55/16 95H De fapt sunt 3 Pirelli Winter 210 SnowSport si 1 Pirelli Winter 240 SnowSport, am constatat putin mai devreme. Arata identic, difera indicele de viteza. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am trecut pe la spalatorie in seara asta si am constatat ca azi la vulcanizare cand mi-au montat anvelopele de iarna mi-au zgariat 2 jante, cele care au fost si indreptate. Sunt zgariate pe buza, una e zgariata aproape pe jumatate din circumferinta, cealalta mai putin. Nu cred ca rezolv ceva daca merg sa fac scandal, din pacate. Momentan nu pot sa fac poze. Doar n-o sa-mi cumpere ei jante noi de cateva sute de euro bucata sa mi le inlocuiasca... Pacat, o sa vad mai la primavara cand o sa trec pe anvelope de vara din nou daca pot sa fac ceva sa acopar zgarieturile.
Pe jante pe interior e o stampila cu data "26.05.1995", cred ca e data cand au fost fabricate. Cum pe cartea de identitate din Germania am gasit o data "30.05.1995", inclin sa cred ca asta e data fabricatiei masinii. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
www.realoem.com - daca bagi VIN-ul iti zice luna si anul fabricatiei
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
www.realoem.com - daca bagi VIN-ul iti zice luna si anul fabricatiei Iti dai seama ca inainte cu cateva zile de a pleca la Cluj stiam tot:) Stiam ca e fabricata in 05/1995, dar acum am indicii mult mai exacte. Si sunt convins ca jantele sunt din echiparea originala a masinii. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#38
|
|||||||||||||||||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Hai sa pun acum si toate pozele pe care le-am primit de la fostul proprietar, poze care m-au convins in proportie de 90% (cred) sa cumpar masina chiar daca nu lasa din pret sub 7000.
Ploua in dimineata cand au fost facute pozele, nu era spalata special pentru poze ![]() This post has been edited by georgem: Feb 1 2007, 10:20 PM -------------------- |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]()
Post
#39
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sooper tare! cred ca ma convingeau si pe mine pozele astea sa o cumpar daca eram in locul tau
![]() mama nene...!!!! e BEC la motor !!! ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
mama nene...!!!! e BEC la motor !!! ![]() Daca vii din nou duminica o sa poti sa o vezi pe viu ![]() E bine intretinuta si pentru ca fostul proprietar o tinea in garaj si o spala el singur. La motor nu o spala, dar probabil o mai stergea de praf din cand in cand ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-am montat azi si becurile Philips VisionPlus (H1) pe faza scurta. Le-am cumparat acum vreo saptamana de la Agip de pe Barbu Vacarescu cu numai 25.5 RON perechea.
Faza lunga si proiectoarele de ceata sunt ok, faza scurta insa e cam slaba. Sper sa se imbunatateasca cu aceste becuri (la Audi diferenta a fost enorma). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
te intrebasem in alt post de unde le-ai luat asa ieftin.. acum am aflat
![]() trebuia sa montezi doar unu sa faci comparatie ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
trebuia sa montezi doar unu sa faci comparatie ![]() N-aveam rabdare sa stau pana merg noaptea undeva unde e intuneric numai cu un bec schimbat... Am mers in seara asta prin oras, dar e luminat peste tot si nu mi-am dat seama de diferenta. Lumina pare mai alba si mai puternica, dar pana nu fac un drum noaptea in afara orasului nu o sa am cum sa vad. Si la Audi mi se parea in oras ca lumineaza mai bine, dar cand am mers noaptea spre Urziceni am vazut cat de mare era diferenta fata de becurile Osram montate inainte pe masina. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Am vazut si eu ca acum s-au ieftinit becurile Phillips, fata de aceeasi perioada a anului trecut, spre comparatie! Adica un NG- H1 costa acum la un dealer in Pitesti 90 de ron, fata de aprox 130 , anul trecut. Sunt curios cum se vad becurile tale acum pe masina! Felicitari pentru masina
![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 226 Joined: 1-October 06 From: tecuci Member No.: 455 Car: e 36 Engine: m50 2,0 150 cp ![]() |
N-aveam rabdare sa stau pana merg noaptea undeva unde e intuneric numai cu un bec schimbat... Am mers in seara asta prin oras, dar e luminat peste tot si nu mi-am dat seama de diferenta. Lumina pare mai alba si mai puternica, dar pana nu fac un drum noaptea in afara orasului nu o sa am cum sa vad. Si la Audi mi se parea in oras ca lumineaza mai bine, dar cand am mers noaptea spre Urziceni am vazut cat de mare era diferenta fata de becurile Osram montate inainte pe masina. e o masina trasnet .sa o stapinesti sanatos si sa te duca numai pe drum! ...................nu in afara |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Mi-am montat azi si becurile Philips VisionPlus (H1) pe faza scurta. Le-am cumparat acum vreo saptamana de la Agip de pe Barbu Vacarescu cu numai 25.5 RON perechea. Faza lunga si proiectoarele de ceata sunt ok, faza scurta insa e cam slaba. Sper sa se imbunatateasca cu aceste becuri (la Audi diferenta a fost enorma). acum am fost acolo.. visionplus 315.000 lei UNUL!!!! bluevision si mai scump.. 400 si ceva.. vision plus nu avea pretul afisat, dar a luat un tip de acolo unul si l-a trecut prin cititorul de coduri de bare si mi-a zis pretul.. chiar nu inteleg cum ai reusit tu sa iei la pretul ala.. ca sa platesti ei mereu trec produsele prin cititorul ala... ![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
acum am fost acolo.. visionplus 315.000 lei UNUL!!!! chiar nu inteleg cum ai reusit tu sa iei la pretul ala.. ca sa platesti ei mereu trec produsele prin cititorul ala... ![]() Eu am gasit la set de 2 becuri, nu bec ambalat individual. Pretul nu era afisat pe cutie, tot cu cititorul de coduri de bare mi-a spus pretul. Si l-a verificat de 2 ori, ca i s-a parut suspect si vanzatorului. Am verificat aseara din nou pretul, ca am in torpedou cutia cu becurile vechi in ea si bonul de la casa. Exact cum am zis, 25.5 RON am dat. Presupun ca erau mai demult in raft, caz in care e posibil sa gasesti prin alte parti ramase la un pret vechi. Sa nu iei BlueVision ca nu sunt bune, doar ca lumineaza mai alb. Dar nu lumineaza bine ca VisionPlus. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
astea erau la bucata..
![]() bluevision fac lumina albastra, gen xenon, dar nu sunt mai puternice vision plus sunt mai puternice. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Si io am trecut sapt. asta pe acolo si tot asa, NU am gasit cu 25.5RON perechea... :|
-------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cred ca era ultima cutie cu Philips VisionPlus pereche de pe raft si probabil n-au mai avut altele... Pacat. Lumineaza foarte bine fata de cele care erau montate, am fost in seara asta prin Herastrau si am mers pe niste alei intunecate.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Azi dimineata mi-am luat de la reparat camera foto (de fapt noua camera foto, cei de la Canon mi-au inlocuit vechea camera PowerShot A75 cu o camera noua PowerShot A550, din cauza unui defect de fabricatie
![]() ![]() ![]() Asa ca ma apuc din nou de facut poze (dupa ce-mi iau si un card de memorie mare). Deocamdata am facut cateva doar dupa ce-am plecat de la service-ul Canon. Nu-mi mergea initial lumina la cd player, asa luasem masina. Cercetand cum s-ar putea scoate el de la locul lui pentru un eventual upgrade la OBC4, dupa ce i-am scos rama si i-am pus-o la loc, s-a reparat lumina. Acum pot sa vad si noaptea ce melodie sau ce post de radio "canta". -------------------- |
||
|
|||
![]()
Post
#52
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Atasez o poza cu becurile Philips VisionPlus H1 si bonul de casa, cu pretul pe el, ca sa nu credeti ca v-am pacalit referitor la pret
![]() Si inca o poza cu masina in parcare la munca ![]() -------------------- |
||
|
|||
![]()
Post
#53
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
12,6 e consumul mediu sau in Bucuresti?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
12,6 e consumul mediu sau in Bucuresti? Consumul mediu pe 1873 km, aproximativ 1/3 Bucuresti si restul extraurban. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Atasez o poza cu becurile Philips VisionPlus H1 ..... ma intereseaza sa stiu daca se gasesc becuri Philips VisionPlus H4
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Evident ca se gasesc, de-astea mi-am pus acum ceva timp la Audi (le-am gasit pe la 65 ron cutia cu 2 becuri). Sunt extraordinare fata de ce aveam inainte. Prima data cand am avut un drum noaptea in afara Bucurestiului dupa ce le-am pus am constatat cu adevarat cat de bine lumineaza. A fost pentru prima data cand vedeam intr-adevar bine soseaua in afara localitatii cu faza scurta.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ma mai intereseaza: dau lumina alba?
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Lumina nu e alba ca la Philips BlueVision. Nu e perfect alba, e un pic spre galben.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Zilele trecute mi-am schimbat la masina curelele, termostatul, pompa de apa si antigelul. Totul era planificat (mai putin pompa de apa), dar ma bucur ca am scapat de grija ei. Stiam dinainte sa cumpar masina ca pompa de apa din fabrica are palele din plastic si la un moment dat cedeaza.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-am montat anvelopele de vara, Dunlop SP Sport 01 (225/55/16 95W), la Autosoft. Le-am facut si presiune cu azot, ca nu era scump (3 RON de roata) 2.2 pe fata si 2.4 pe spate. Pe cele de iarna aveam cu 0.2 mai putin pe toate 4 rotile si masina arata cam lasata pe spate, am ramas surprins acum ca distanta e mai mare de la roata la aripa, credeam ca or fi arcurile lasate. Se pare ca era de la presiunea din roti.
I-am rugat pe cei care au lucrat sa lucreze cu atentie sa nu imi zgarie si mai tare jantele. I-am rugat sa pastreze si locul fiecarei jante, sa imi puna anvelopele pe care le-am vrut eu pe fata si pe spate (cele cu profilul mai adanc pe spate) si sa le umfle la presiunea pe care am vrut-o eu. Un prezon (chiar antifurtul) a fost strans cam tare la o roata si nu a mers desfacut decat cu ranga (dar a iesit foarte repede cu ranga). L-am rugat inainte sa puna ranga sa incercam sa-l desfacem cu cheia tragand amandoi de cheie si a fost de acord. Nu a mers, asa ca l-am lasat cu ranga. Pot spune ca au facut tot ce le-am cerut fara sa se enerveze sau sa ma contrazica. Chiar mi-au notat si pe anvelopele de iarna pozitia unde a fost fiecare, desi asta nu le cerusem. Au vrut sa-mi indrepte jantele fata (cica erau foarte putin strambe), dar nu am vrut, pentru ca nu merita sa dau 50 RON de roata in conditiile in care au fost indreptate si in ianuarie si nu se simte nimic in mers. Sunt multumit de rezultat. Pretul total a fost 93 RON (rotunjit), din care 12 RON azotul. N-am avut timp sa-mi fac o parere despre diferenta, am mers dupa aceea pana la servici mai mult bara la bara. Dar nu are cum sa fie decat mult mai bine. Acum o sa pot merge cu 270 km/h timp de 5 minute linistit ![]() Imi pare rau ca n-am vazut tablita de pe diferential unde scrie raportul sa vad ce scrie pe ea. O sa pun si poze dupa ce fac, din pacate n-am avut aparatul la mine sa fac niste poze cat era descaltata. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Pe cele de iarna aveam cu 0.2 mai putin pe toate 4 rotile si masina arata cam lasata pe spate, am ramas surprins acum ca distanta e mai mare de la roata la aripa, credeam ca or fi arcurile lasate. Se pare ca era de la presiunea din roti. Intre timp si-a revenit la inaltimea initiala, cred ca ramasese mai sus din cauza ca in momentul in care masina a fost lasata jos pe roti au fost rotile din spate tensionate cumva (fiind trasa frana de mana si in viteza). O sa masor exact sa vad daca inaltimea e cea buna sau sunt arcurile lasate (cum am vazut la Darren pe topicul despre schimbat arcurile si amortizoarele pe spate). Cert e ca amortizoarele spate sunt cele originale, Boge pe gaz cu sigla BMW pe ele. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am observat de multe ori ca dupa ce lasi masina de pe cric sta mai ridicata, dar se aseaza imediat la loc dupa o tura. Nu stiu daca e normal sau e din cauza amortizoarelor uzate.
P.S. Nota si pentru Daren: daca amortizoarele sunt muci masina sta mai jos decat cu amortizor bun. Eu mi-am pus SH bunicele si s-a saltat binisor, ca aveam unele varza inainte. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am masurat "ride height" si masina pare mai ridicata decat normal si pe fata si pe spate.
Datele din manualul Bentley sunt: fata 588mm cu jante de 15" si spate 522mm cu jante de 15". Distanta se masoara intre partea cea mai de jos a jantei si aripa. Deci la jante de 16" ar trebui sa adaug jumatate de inch, deci cam 13mm. Asadar, valorile ar trbui sa fie cam 601mm pe fata si 535mm pe spate. La mine sunt 605 pe fata, iar pe spate 553 stanga si 558 dreapta (cu 2 anvelope de 16" in portbagaj si 20 de cutii de bere in portbagaj pe stanga si alte 9 sticle de 1 litru de bere pe dreapta). Terenul unde am masurat e plan. Deci cu portbagajul gol ar fi si mai ridicata... Gresesc undeva? De ce ar fi mai ridicata decat din fabrica pe spate? Pe fata sa zicem ca sunt doar 4mm, dar pe spate sunt 20-25mm, si fara bagaje ar fi chiar mai mult. Si ca aspect mie nu mi se pare mai ridicata pe spate, poate chiar mai coborata decat ar trebui. PS. Nu e foarte important, sa nu zica cineva "ia uite-l si pe asta cu ce probleme vine...". Dar eu sunt foarte poasionat de masini si sunt curios din fire si incerc sa inteleg de ce se intampla fiecare lucru. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
poate ai suspensii pt drumuri grele. era o optiune.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
... (cu 2 anvelope de 16" in portbagaj si 20 de cutii de bere in portbagaj pe stanga si alte 9 sticle de 1 litru de bere pe dreapta)..... ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Ce sa fac, daca o primeste sotia gratis de la servici... Ma sacrific si o beau eu. Dar nu conduc dupa ce beau... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
As fi vrut pe 17, dar am gasit anvelopele astea ieftine de pe un E60 care a trecut la 18 si n-am putut sa ratez afacerea. Sunt in stare excelenta, se vede si in poze. Sper sa ma tina 2-3 ani, timp in care raman la 16. Dupa aceea mai gandesc daca sa trec pe 17 sau nu.
Pana la toamna sper sa mai gasesc un set pe 16 convenabil (nu conteaza modelul, doar sa-mi placa) pe care sa pun anvelopele de iarna, ca nu-mi place sa tot schimb anvelopele pe jantele astea. Prefer sa schimb rotile cu totul. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
balotesti?
![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-a scazut consumul mediu dupa 571 km facuti mai mult in afara Bucurestiului (cam 450 in afara), desi nu am mers deloc incet (doar prin localitati). Media pe astia 571 km a fost de 11.26 litri/100km. De mult nu mai scazuse la o alimentare de 50-60 de litri sub 13 litri (asta din cauza ca mergeam mai mult in Bucuresti decat acum).
Per total a scazut de la 13.3 la 13.1, ceea ce e binisor, pana acum era numai in crestere sau stationare. Am facut putina curatenie, am creat un topic nou cu discutia despre frane -> http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=3099 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cred ca in cateva zile o sa-mi iau amortizoare Bilstein B6 pentru BMW, am primit un pret foarte bun de la un tip care vinde suspensii Bilstein si D2 pe vwforum (235 Euro pentru Bilstein B6, 255 Euro pentru Bilstein B8). Din cate am citit, B6 si B8 sunt la fel, numai ca B6 sunt pentru inaltimea stock a masinii, in timp ce B8 sunt pentru masina lasata cu 4 cm. Ma gandesc sa imi pun si arcuri Eibach, care si coboara cu 3 cm pe fata si 2.5 cm pe spate, dar sunt mai scumpe decat amortizoarele. Ma mai gandesc, desi initial ma gandeam la arcurile Eibach si mai putin la amortizoare. Ma gandesc sa incerc numai cu amortizoarele si apoi daca nu e suficient de dura suspensia sa iau si arcurile Eibach.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sa sti ca ma intereseaza si pe mine asa ceva
poti sa-mi dai PM cu nr lui de tel sau sa vb chiar tu sa-i spui despre ce e vb ( pt spate ma intereseaza,bineinteles pt e23) sunt facute la noi (sibiu parca)? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
sunt facute la noi (sibiu parca)? Sunt facute in Germania, nu la Sibiu. Au fabrica si la Sibiu din cate am inteles, dar aici se fac amortizoare pentru utilaje agricole si altele de genul asta (din ce zicea tipul de la care le-am luat). Eun tip care si-a facut tuning la masina cu schimbat turbina cu una mai mare, suspensii sport si altele de genul asta. Ar trebui sa vina si azi la Fia GT si pot sa-l intreb si de E23. Nu am telefonul lui, am discutat pe PM pe vwforum. Dar o sa-i cer si telefonul. Pretul e foarte bun pentru amortizoarele Bilstein, e mai bun decat pentru cele mai ietfine amortizoare normale (Monroe -> cam 12 milioane) gasite pana acum pentru E34, si Bilstein sunt printre cele mai bune. Mi-a dat pret si pentru suspensie completa Bilstein B12 reglabila pe inaltime (nu si duritate), dar nu imi doresc asa ceva atat de mult cat sa platesc 809 de euro pe ea. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am vorbit cu omul ieri la Fia GT si a zis sa-l mai las cateva zile sa definitiveze lista completa de produse Bilstein, cu preturi, dupa care o posteaza pe vwforum in aria de Prestari Servicii. Cand apare iti spun, si daca sunt si altii interesati poate il conving sa puna lista si la noi pe forum.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Stiu si eu pe cineva care aduce amortizoare Bilstein si sunt 100% produse la Sibiu...
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-am cumparat azi covorase pentru masina de pe Ebay. Astept sa le primesc acum... Sunt tare curios sa le vad pe masina.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
mamaaaa... au inceput cumparaturile de pe eBay
![]() sa le stapanesti sanatos! baga si un link sa le vedem si noi -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Link-ul e asta: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...p;rd=1&rd=1
dar anuntul e pentru multe modele de BMW, si in poza e un set de covorase pentru E60. Am avut o surpriza neplacuta cu PayPal, confirmasem cartea de credit si credeam ca o sa platesc fara probleme, dar cand am dat sa platesc mi-a dat mesaj ca am contul restrictionat. Am cautat problema si am vazut ca vroiau si o factura de utilitati pe fax. Le-am trimis repede factura de la Distrigaz si in vreo 4-5 ore mi-au activat din nou contul si am putut sa platesc. Neamtul a fost de treaba, i-am explicat de ce nu pot plati imediat si n-a comentat nimic, doar m-a intrebat pentru ce model vreau covorasele. Acum astept sa mi le expedieze. Urmeaza computer de bord, am pierdut deja o licitatie aseara la unul ca nu m-am trezit la timp (credeam ca se termina la 20:40 licitatia, dar s-a terminat mai devreme), as fi platit pretul la care s-a vandut, ca era ieftina livrarea (doar 6.5 Euro). Acum urmaresc altele, imi iau eu pana la urma si OBC4. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am mutat aici discutia despre covorasele auto.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#83
|
||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-am cumparat asta de pe Ebay:
Acum sa vedem cum il montez, ca trebuie sa dau jos mp3 player-ul si s-ar putea sa nu reusesc asa de usor... -------------------- |
|||
|
||||
![]()
Post
#84
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cautam becuri pentru bord la o benzinarie Agip si am vazut o combinatie de sigurante auto, creion de tensiuni si un fir de jumatate de metru cu un "crocodil" la un capat si varf de 3-4 mm grosime, totul la 6.75 RON. Cum am vazut firul mi-am amintit ca am schimbat uleiul ieri si ca n-am resetat indicatorul de ulei, iar indicatorul de service e e aprins de vreo 2-3 saptamani, asa ca am luat setul si acum pe seara cand am ajuns acasa le-am si resetat cu firul asta. Se potriveste perfect pentru asa ceva
![]() Service interval-ul mi-a iesit din prima, am numarat 12 secunde. Pentru ulei am incercat de vreo 10 ori, stiam ca trebuie 3 secunde, dar pana la urma a mers cu 9 secunde. Acum am ulei nou, 5W40 BMW, si am si toate ledurile din bord verzi ![]() Vechiul ulei avea cam 7600 km si se stinsesera 3 leduri verzi. L-am schimbat ca fac un drum prin Italia si s-ar putea sa depasesc 6000 km in acest drum, plus ca era uleiul cu care am luat masina. Am schimbat si filtrul de ulei (evident) (am pus Mahle) si filtrul de aer (care era original BMW si cam imbacsit, eu am pus Mahle). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Dupa drumul de aproape 7700 km in afara tarii (de fapt 1200 au fost pana la Nadlac si de la Nadlac inapoi) observ ca mi-a scazut consumul mediu de la 13.3 litri la 11.6 litri.
Pe cei 7700 km am bagat benzina de 980 Euro ![]() Dupa cum am mai zis, o sa pun impresiile din calatorie la topicul despre calatorii, dar inca n-am avut timp. M-au asteptat la birou cu chestii grele si inca nu le-am terminat sa pot sa ma apuc sa scriu. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#86
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am reusit ieri sa trag o zgarietura pe dreapta spate, cand parcam pe un trotuar langa niste crengute ce pareau inofensive
![]() Din fericire nu e adanca si probabil o sa iasa cu un scratch remover sau la un polish. -------------------- |
||
|
|||
![]()
Post
#87
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Iese la polish. Cel mai bun e 3M, din pacate si cam cel mai scump.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pacat
![]() cu siguranta iese la polish, sunt zgarieturi de suprafata din ce vad eu.. -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Iese la polish. Cel mai bun e 3M, din pacate si cam cel mai scump. ![]() Da, e de suprafata. Nici n-am observat-o pe moment (masina era foarte murdara, plina de praf, dupa ce am fost la munte si am mers pe drumuri pietruite). Am auzit insa cum a trecut crenguta peste tabla, dar am sperat ca nu s-a intamplat nimic. Seara am trecut pe la spalatorie, si cand era aproape gata am observat-o ![]() Polish-ul asta 3M unde se gaseste? E ceva ce se poate aplica manual si de catre mine sau neaparat la unii care se ocupa de asa ceva? Am auzit pe cativa ca se plangeau de polish facut de firme, as prefera sa il fac eu si sa fie manual (desi stiu ca dureaza cateva ore). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am facut in seara asta un drum de cateva zeci de km cu obc-ul 4 conectat temporar (ca sa-l conectez permanent trebuie sa tai spatele ramei sau sa fac rost de una de la o masina cu obc 4). Sunt incantat, merge perfect fara nici o adaptare, doar conectat la mufa obc-ului 2 cu care e dotata masina mea. Neavand si maneta de obs nu imi apar pe check control lucrurile care apar pe display-ul obc-ului, apare doar mesajul cand depasesc limita de viteza pe care i-o setez. Intr-una din zilele urmatoare cred ca o sa tai spatele ramei sa-l fixez definitiv.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Dimineata asta, inainte sa plec la servici, am taiat plasticul din spatele OBC-ului si am montat OBC-ul. Aveam unele emotii daca o sa stea bine fixat doar cu sistemul acela care il prinde in partea de sus, fara sa fie fixat si in spate in mufa care intra in el (asa cum era OBC-ul 2 - cred ca asa se cheama, cel cu temperatura exterioara, ora, data si memo). Din fericire sta fixat perfect. Gata, acum am OBC 4
![]() Nu ma deranjeaza ca nu am si maneta de semnalizare cu comenzi de OBC. Am ajuns pana la servici cu un consum mediu de 18, dupa care am mai facut un drum de vreo 20 de km pana la Semanatoarea si inapoi si mi-a scazut la 15 consumul mediu. Imi place si limita de viteza, am setat-o la 58 km/h ca sa nu trec de 60 km/h (pericol de radare) fara sa stiu lucrul asta, din neatentie. O sa fac si niste poze sa le pun ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#92
|
|||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am facut si pozele, dar am uitat sa le pun mai devreme pe topic.
Consumul si viteza media sunt realizate intr-un drum pana la servici si inapoi. Am testat aseara cum functioneaza codul pus pe OBC ca sa nu poti porni motorul daca nu-l stii. Ma asteptam sa se invarteasca motorul dar sa nu porneasca. Dar nu e asa. Starterul nu invarte motorul daca nu introduci codul. Si cu asta m-am convins ca OBC-ul functioneaza 100% fara nici o modificare (a fost plug-and-play). Sper ca intr-o buna zi sa-mi pot cumpara niste roti adevarate la masina. Cel mai mult (de departe) imi plac aceste 2 modele: N-as sti pe care sa le aleg, daca mi le-ar oferi cineva ![]() -------------------- |
||||||
|
|||||||
![]()
Post
#93
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
hehe.. eu scot cu bicla cand merg incet viteza medie atat..
![]() daca ma grabesc scot 22-23km/h ![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
@georgem
vezi ca are interceptor jante frumoase de vanzare (cum am avut eu la B A B A), cred ca ar sta bine pe e34 -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
lasa le pe ale mele .am si m pachet pe 17 daca vrei .si ale mele tot pe 17.iti recomand sa le iei pe cele de m pachet pt ca au cauciucurile mul tmai bune ca alea ale mele de pe masina.si sunt 600 euro.daca vrei imi spui.cele de cele de m.la mine cauciucele sunt pilaf praf dam si un set de cauciucuri noi.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Inainte de jante trebuie sa schimb alte lucruri pe la masina. Amortizoare + flanse, capete de bara si s-ar putea si brate. Si nu sunt ieftine deloc. Si daca schimb amortizoarele as prefera sa pun ceva de calitate, si mai rigid decat e stock.
Unde-as putea sa merg la cineva sa o urc pe elevator si sa-mi spuna daca bratele trebuie schimbate sau nu si ce altceva ar mai trebui schimbat? Eu nu cunosc mecanici care sa se priceapa la BMW, si nu stiu daca cineva de pe forum are elevator... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
pot sa te ajut eu cu mecanic si elevator.sau rampa si mecanic cum vrei.
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am fost azi dimineata la un service (recomandat de INTERCEPTOR - multumesc - cu care m-am si intalnit pe acolo) si am facut o constatare pentru tot ce-ar trebui schimbat pe partea din fata.
Din fericire bratele sunt in regula, in afara de amortizorul dreapta care e scurs (il stiu de cateva saptamani ca e asa) nu au gasit joc decat la capatul de bara exterior din dreapta. Si ca sa nu fac geometria de 2 ori, trebuie sa schimb si amortizoarele (si probabil flansele) in acelasi timp cu capatul de bara. Ma asteptam sa fie mai mult probleme, mie mi se pare ca sunt batai si pe stanga si pe dreapta (dar pe dreapta zgomotele sunt mai mari). Dar ma bucur ca bratele sunt in regula, ca sunt foarte scumpe. Acum am o mare problema... (alta decat pretul, care sa zicem ca e ok). Eu ma tot gandesc sa-mi pun niste amortizoare mai dure pe masina si nu stiu ce sa fac. Sa merg pe varianta OEM cu amortizoare Sachs pe gaz (Boge modelul OEM se pare ca nu se mai gasesc, dar Sachs si Boge sunt cam acelasi lucru) sau sa imi pun niste amortizoare gen Bilstein B6 Sport? De asemenea, mi-as pune la un moment dat si arcuri Eibach (Eibach Pro-Kit), care coboara cu 2-3 cm garda la sol si sunt ceva mai dure si devin mai dure cu cat sunt mai comprimate. Pe de alta parte, daca pun alte amortizoare si alte arcuri aproape sigur se modifica unghiurile pe la geometrie. Seful service-ului imi recomanda sa merg pe varianta OEM, ca oricum amortizoarele sunt pe gaz si sunt destul de rigide. La fel imi recomanda si patronul unui pagazin de piese auto de unde am tot cumparat piese si pentru Audi, si pentru BMW, sa merg pe amortizoare Sachs sau Boge, pentru ca sunt numarul 1 in amortizoare si echiparea OEM. Mie imi convine garda la sol actuala, ca pot sa merg si pe terenuri mai accidentate si sa urc pe borduri inalte. Si nu-mi dau seama cat de rigida ar fi cu amortizoare noi Sachs, ca eu de cand am cumparat-o amortizoarele erau cu uzura mare (nu era scurs cel din dreapta, dar avea ceva joc). Poate ca ar fi suficient de rigida. Nu stiu ce sa fac, cred ca pana la urma o sa merg pe varianta OEM... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
cu amortizoare pe gaz masina devine foarte rigida
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#100
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
La E34 toate amortizoarele sunt pe gaz... Nu exista pe ulei (cel putin eu asa stiu).
Uite o poza cu un amortizor spate la mine pe masina: -------------------- |
|
|
||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:18 PM |