IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Uleiul de servo!
reactor_share
post Aug 14 2006, 06:38 AM
Post #1


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Mda, se pare ca numai probleme si iar probleme.
Acum revin cu una noua, desi nu ma bate prea tare la cap, pentru ca de 1 saptamana nu mai circul cu E28_ul.
Deci, am observat ca mi se scurge (pic,pic), uleiul de la servo din borcan, pana nu mai ramane nimic. Cand l-am schimbat ultima data acum 2-3 saptamani, crezusem ca se terminase, si trebuia inlocuit, dar se pare ca nu, indiferent daca merg cu masina sau stationez, uleiul meu din borcan il pierd pe jos.

Asta ce inseamna, s-a dus si servo?
sau e un furtun pe acolo care nu mai e bun?


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 3)
iulian325
post Aug 14 2006, 08:01 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



Am aceeasi problema
semeringurile de la caseta sunt duse...
naspa
mai bine fara servo mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Aug 14 2006, 09:31 AM
Post #3


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25





QUOTE (reactor_share)
Deci, am observat ca mi se scurge (pic,pic), uleiul de la servo din borcan, pana nu mai ramane nimic. Cand l-am schimbat ultima data acum 2-3 saptamani, crezusem ca se terminase, si trebuia inlocuit, dar se pare ca nu, indiferent daca merg cu masina sau stationez, uleiul meu din borcan il pierd pe jos.

Poate nu am citit eu bine, dar din postul tau nu am inteles un lucru important: pe unde curge?
Daca nu stii, curata bine toate componentele (rezervor, conducte, servo-directie, servo-pompa, etc.) care tin de circuitul hidraulic si identifica pe unde curge. Este informatie vitala - fara ea, nu poti sa tragi nici o concluzie.
Nota: tu ai servo-frana vacuumatica, nu hidrulica, nu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Aug 14 2006, 02:06 PM
Post #4


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



din cat stiu si din cat am vazut, nu e de la nici un furtun, care ar nu ar fi la locul lui, ci pur si simplu curge din servo (din mecanism).
Bine cel putin asa se vede daca ma aplec, atunci cand masina este ridicata pe cric.

Care e treaba, cu servo-frana?


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 01:43 PM