![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ma tot gandesc ca dupa 1 ianuarie 2007 sa imi aduc din Germania un E36. E masina la care am visat din anul 1 de facultate, adica acum 11 ani (cum trece vremea...).
Ma gandesc de ceva timp la 320i cu 4 usi. As vrea sa fie cat mai nou, dar din pacate am inteles ca doar pana in 1995 au motorul m50, cele mai noi avand motorul m52 despre care am inteles ca nu ar fi recomandat (din cauza nikasil-ului din care e facut blocul motor). Si as vrea ca masina sa fie din 98 sau 97 maxim, ceea ce ar insemna m52 ![]() Cealalta optiune la care ma gandesc e 318is (care e numai coupe din cate mi-am dat seama). Faptul ca e coupe nu ma incanta, as prefera 4 usi. Dar E36 coupe arata mult mai bine decat E36 in 4 usi, asa ca se compenseaza. Avantajul la 318is ar fi ca poate fi din 98 sau 97, ca motorul e fie m42, fie m44, motoare care nu am auzit sa aiba vreo problema cum e cea de la m52. Din anunturile vazute am constatat ca cele mai vechi au motorul m42 de 1796 cmc, iar cele mai noi au motorul m44 de 1895 cmc, ambele avand 140 CP. Deci probabil as lua un 318is cu motorul m42. Diferenta de performanta intre cei 140 CP de la 318is si cei 150 CP de la 320i pare destul de mica (de ex. viteza maxima difera doar cu 1km/h din ce-am citit), si e compensata de consumul urban mai mic cu aproape 1 litru pentru 318is (din datele din anunturile de pe mobile.de). Totusi, 320i-ul are motor in 6 cilindri, care mi se pare mai atractiv decat cel in 4 cilindri de la 318is. Dotarile celelalte par a fi la fel pentru 320i si 318is, de aceea nu le pun in discutie. Taxa de inmatriculare e si ea destul de apropiata la cele 2 modele, potrivit proiectului de lege despre care s-a discutat si aici pe forum. Greu de ales intre cele 2 modele... Voi ce ati alege? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Diferenta de greutate dintre 4cyl si 140HP si 6cyl si 150HP n-o pui la socoteala?
![]() Personal ca motor as alege oricand M42/M44 fatza de M50. Imi place mult mai mult coupe-ul decat sedan. :nod: -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
am facut si eu un pool acum ceva vreme cu dintre coupe si cabrio si a iesit clar COUPE deci lumea iubeste coupe-uri si eu impartasesc aceeasi idee . Tot la un 318is sau la 320i coupe e36 sper sa imi aduc si eu dupa 1 ianurie 2007 :drool: pana la urma taxele ajung la 1600E ? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (georgem) Ma gandesc de ceva timp la 320i cu 4 usi. As vrea sa fie cat mai nou, dar din pacate am inteles ca doar pana in 1995 au motorul m50, cele mai noi avand motorul m52 despre care am inteles ca nu ar fi recomandat (din cauza nikasil-ului din care e facut blocul motor).
m52 erau decat 323 si 328.. 320 si 325 au fost numai m50 pe sedan pe coupe toate(320 ,323, 325, 328) erau m52 QUOTE (georgem) Cealalta optiune la care ma gandesc e 318is (care e numai coupe din cate mi-am dat seama).
e si sedan.. eu as alege 320 ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
A fost 320/325 M52 atat pe coupe cat si pe sedan.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (n3o) Tot la un 318is sau la 320i coupe e36 sper sa imi aduc si eu dupa 1 ianurie 2007 :drool: pana la urma taxele ajung la 1600E ?
Pentru 320i calculasem ca taxele sunt 1750E. Pentru 318is trebuie sa fie putin mai mici din cauza cilindreei mai mici. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (florin83) m52 erau decat 323 si 328.. 320 si 325 au fost numai m50 pe sedan
pe coupe toate(320 ,323, 325, 328) erau m52 Asa am crezut si eu petru o vreme, dar se pare ca nu e asa. Si pe sedan cam din 1995 e pus motorul m52. Vezi asta: http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&...19951000&arch=0 QUOTE (florin83) e si sedan..
eu as alege 320 ![]() Daca n-ar fi chestia cu motorul cred ca si eu as alege 320i. Asa insa nu stiu... Am si un vecin cu un 520i din 1997 sau 1998 care a avut motor m52 si l-a schimbat din cauza blocului motor (e un om la vreo 50 de ani, l-am interpelat intr-o seara si l-am intrebat despre masina si mi-a laudat-o vreo 15 minute). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (316i) Diferenta de greutate dintre 4cyl si 140HP si 6cyl si 150HP n-o pui la socoteala?
![]() Personal ca motor as alege oricand M42/M44 fatza de M50. Imi place mult mai mult coupe-ul decat sedan. :nod: Diferenta e greutate e de 40 kg intre cele 2 masini, diferenta ce vine intr-adevar de la diferenta de greutate dintre motoare (34-36kg). Totusi, nu mi se pare atat de semnificativa, dar are si ea importanta ei. 320i iese in avantaj insa. http://www.bimmerforums.com/engine_faq/ M42 Straight 4 cylinder DOHC 16V. 1989-1996. 100kg 220lbs Used in E30 and E36 318is, Z3 1.8 (138-142bhp) M44 Straight 4 DOHC 16V. 1996 on. 102kg 225lbs Used in E36 318iS, Z3 1.9 (142-150bhp) M50/M50TU Straight 6 DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS. 1989-1998. 136kg 299lbs Used in E36 320i/325i, E34/39 520i/525i, Variation of this was used in the Early US E36 M3 2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp), 3.0 (240bhp) Sometimes referred to as S50US. Engine shares more common parts with M50 than Euro S50, but is a motorsport engine. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cum iese 320 in avantaj?
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
6 cyl rullz always , nu degeaba s zice k bmw-ul este bmw de la 6 cyl ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
QUOTE (n3o) 6 cyl rullz always , nu degeaba s zice k bmw-ul este bmw de la 6 cyl
![]() Praf in vant+mit urban. ![]() Daca e sa judecam numai dupa criteriul asta inseamna ca 2.0iS nu e BMW, nu?Sau 2.3-ul de pe M3 E30 nu e BMW, nu? :unibrow: Nu conteaza cantitatea cat calitatea. Si nu conteaza atat miile de cilindri cat ce pot ei sa faca si ce posibilitati de upgrade/fine tuning iti permit si cat de usor/eftin. :nod: -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Degeaba are putere si posibilitati de tuning si bla-bla-bla.
Dupa ce-ti imping 6 cilindri curu' iti dai seama ca nu mai vrei altceva. Si daca tot vrei s-o luam matematic: 35kg din 1200-1300 sunt ~3% iar 10 cai la 140 sunt 7%. Deci 320 are avantaj. Nu mai vreau sa ma gandesc la curbele de cuplu... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
1) ce upgrade-uri low-cost s pot face la 318is .
2) cand o dam o cursa intre un 318is si un 320 sa vedem cine ce stie ? ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
intreb fiindca aproape de 1 ianuarie o sa fac si eu un topic cu 318is sau 320 dar aman2 coupe . Parerea mea buna despre 320 6 cyl se datoreaza faptului k cutia si franele sunt deja de 6 cyl iar la un upgrade de motor se face foarte ushor schimband doar motoru ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
am avut eu 318is .. nu recomand.. cei 140 de cai ii vezi dupa 5000rpm,
este o masina foarte obositoare in bucuresti, consuma cat un m3 in oras. upgrade ieftin este doar cipul, masina are serpisori din fabrica.. si nu cred ca te scoti la taxe vamale pt ca dupa 95 318is avea 1998cm3 (sau pe acolo) in aceeasi grupa cu 320 oricum. dar exista si 320 coupe... dc nu asta? -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) am avut eu 318is .. nu recomand.. cei 140 de cai ii vezi dupa 5000rpm,
este o masina foarte obositoare in bucuresti, consuma cat un m3 in oras. upgrade ieftin este doar cipul, masina are serpisori din fabrica.. si nu cred ca te scoti la taxe vamale pt ca dupa 95 318is avea 1998cm3 (sau pe acolo) in aceeasi grupa cu 320 oricum. dar exista si 320 coupe... dc nu asta? :-k asta este foarte bine de stiut , niste informatii foarte foarte folositoare adik m-am convins 318is :thumbsdown: da cu consuimul nu sunt lamurit este mai mare decat 320 ?? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (316i) Cum iese 320 in avantaj?
Iese in avantaj 320i atat la demaraj, cat si la viteza maxima, din cate am gasit pe net. Referitor la posibilitatile de tuning, am vazut ca la 320i raportul de compresie e 11:1, in timp ce la 318is raportul de compresie e 10:1 la motorul de 1895. Consumul in oras in cifrele din anunturile de pe autoscout24 e mai mic cu 1l/100km la 318is. Am editat putin, am corectat rapoartele de compresie. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) si nu cred ca te scoti la taxe vamale pt ca dupa 95 318is avea 1998cm3 (sau pe acolo) in aceeasi grupa cu 320 oricum.
1895 fata de 1991, diferenta la noua taxa de inmatriculare va fi in jur de 5%. Eu cea mai mare problema o am cu motorul M52 care am inteles ca trebuie evitat, nu cu taxele, consumul sau turatia la care ai puterea maxima (320i are puterea maxima la 5900 fata de 6000, iar cuplul maxim la 4200 in loc de 4300, deci diferente mari nu ar fi intre ele). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
nu te lua dupa anunturi.. mie nu imi scadea sub 15 in bucuresti oricat de incet as fi mers. afara nu prea am iesit asa ca nu stiu sa iti zic
dar sunt sigur ca 318is consuma mai mult decat 320 al meu avea banda de grafit din debitmetru cam terminata pe ture joase , dar l-am vandut unui prieten care a schmbat debitmetrul cu unul nou noutz si masina consuma la fel, defapt lui ii lua 16-17) eu l-am luat doar ca sa pun un motor de m3 pe el.. dar nu am gasit. oricum iti vei da seama imediat cat de puturoasa e masina. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
QUOTE (georgem) Iese in avantaj 320i atat la demaraj, cat si la viteza maxima, din cate am gasit pe net.
ceva materiale :unibrow: eventual filme ? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) oricum iti vei da seama imediat cat de puturoasa e masina.
Tu ce masina de pana in 2000 cmc recomanzi? Una care sa nu fie puturoasa... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (georgem) QUOTE (SUPERBEC) oricum iti vei da seama imediat cat de puturoasa e masina.
Tu ce masina de pana in 2000 cmc recomanzi? Una care sa nu fie puturoasa... subaru impreza :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (n3o) QUOTE (georgem) Iese in avantaj 320i atat la demaraj, cat si la viteza maxima, din cate am gasit pe net.
ceva materiale :unibrow: eventual filme ? Nu, ma refeream la cifrele de pe site-uri care au informatii despre modele de masini, cum ar fi carfolio.com. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (florin83) QUOTE (georgem) QUOTE (SUPERBEC) oricum iti vei da seama imediat cat de puturoasa e masina.
Tu ce masina de pana in 2000 cmc recomanzi? Una care sa nu fie puturoasa... subaru impreza :unibrow: Si daca masina ar fi marca BMW? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
am auzit k nu sunt chiar asa de exacti cand vine vorba de date carfolio
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (georgem) QUOTE (florin83) QUOTE (georgem) QUOTE (SUPERBEC) oricum iti vei da seama imediat cat de puturoasa e masina.
Tu ce masina de pana in 2000 cmc recomanzi? Una care sa nu fie puturoasa... subaru impreza :unibrow: Si daca masina ar fi marca BMW? 320is e30 ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (n3o) am auzit k nu sunt chiar asa de exacti cand vine vorba de date carfolio
Mda, e posibil, masina mea nu exista acolo. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
adik S14
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (florin83) QUOTE (georgem) Si daca masina ar fi marca BMW? 320is e30 ![]() Da, aia mi-ar placea. Dar sunt cam rare din pacate. Mai ai inca o varianta decat asta? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu
![]() eu as lua 320 si as termina orice discutie.. :cool: |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (florin83) nu
![]() eu as lua 320 si as termina orice discutie.. :cool: 320i cu motor M52 cu blocul motor din nikasil? Ala la care toti americanii schimba galeria de admisie cu cea de la M50? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu, din asta:
QUOTE 320i M50 6 cylinder 150 HP 214 km/h 1990 - 1998
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
pey e36 320 are si alt motor inafara de m50 ?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
m52
![]() n-ai citit tot topicul? ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (florin83) nu, din asta:
QUOTE 320i M50 6 cylinder 150 HP 214 km/h 1990 - 1998 Stiu ca pe bmwinfo.com asa apare. Daca as sti sigur ca asa e nu as sta pe ganduri. As prefera un 320i E36 din 1997 sau 1998, sa fie cat mai nou. Dar e si pe bimmer.ro un topic undeva cu modelele de BMW-uri (pe care nu reusesc sa-l mai gasesc) si la 320i E36 spune ca pana in 1994 a fost pus motorul M50, dupa care motorul M52. Si am mai gasit informatia asta si pe alt site, nu mai stiu unde. Stie cineva 100% care informatie e adevarata? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
adik i-au facut facelift si "upgrade" la motor in acelasi timp
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Poate corecteaza un moderator intrebarea a doua din poll sa fie conforma cu titlul... Acum am observat greseala.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
acum este mult mai bine ... niste voturi la 320 ar mai trebui
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cel mai bine cred ca ar trebui sa mergi cu un 320i M50 si un 318iS M42 ca sa te lamuresti tu singurel. Cati oameni sunt, atatea pareri.
P.S.: Va arat mai prin august cel tarziu cat de lenes si cat de naspa e 1.8iS-ul de pisica. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) upgrade ieftin este doar cipul, masina are serpisori din fabrica.. si nu cred ca te scoti la taxe vamale pt ca dupa 95 318is avea 1998cm3 (sau pe acolo) in aceeasi grupa cu 320 oricum.
Multi stiu, putini cunosc in legatura cu "upgrade-urile. ![]() 1.8iS are 1796cm3, nu 1.9. De 1.9 a fost M44 care s-a pus pe Z3, nu pe E36, daca retin bine. Bek> din curiozitate, 1.8iS-ul tau lesinat era cumva dotat cu A/C? Era E30 sau E36?Ce an? -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
sa inteleg k o sa parasesti clubul ursarilor si t muti la grupul posesorilor de pisici saluta zapp share free
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
QUOTE (n3o) sa inteleg k o sa parasesti clubul ursarilor si t muti la grupul posesorilor de pisici saluta zapp share free
Nu. :snakeman: -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
off-topic rau de tot: miau miau :snakeman:
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
nu avea ac din pacate...
era e36 si motorul era de 1.9 poti sa pui motoru ala pe urs ca tot praf e, nu ti-ai dat seama ca bmw nu stie sa faca motoare in 4 cyl? btw s14 ala de pe m3 e30 e 2.3 sau evo 2.5 L asa ca nu intra in clasa de impozitare + ca iti iei o pisica frumoasa foc la banii dati pe un m3 e30 nu spun ca nu ar merita un m3 e 30 ... doar ca preturile sunt bubuite cam de altfel ca la toti ursii... caut un ursulet cu tabla ok si actele in regula de ceva timp si la 2500 de E nu exista asa ceva.. am fost pana la valcea dupa unu... si avea o gaura cat pumnu in stalpul spate .. an 84 .. 2000e nediscutabil ![]() abia astept sa vina 2007 sa ajunga cazanele astea la pretul corect de masini de 20+ de ani. sa revenim la 318is.. pe pisica daca ii pui turbina probabil ca vei avea performante peste 325 ... dar cu investitii mari.. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
nu cred k o sa scada foarte mult preturile fiindca o pisik cu toate taxele si tot ce treb sa platesti la ea se apropie de pretul nostru adik in loc de 6-7 este 4 sa zic este k o masina luata din germania care mereu a fost mai ieftina decat la noi
![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Gata, nu mai zice nimeni nimic?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) nu avea ac din pacate...
era e36 si motorul era de 1.9 poti sa pui motoru ala pe urs ca tot praf e, nu ti-ai dat seama ca bmw nu stie sa faca motoare in 4 cyl? Las' ca o sa se vada cat de praf e. ![]() BTW 1.9 a fost M44 nu M42. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
eu stiu f bine ce masina am avut. sau toate masinile pe care le stii tu au motoarele din fabrica? in special bmwurile.....
acum pe bune, ti-e frica sa pui 2.5 ??? ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu, dar n-are "mamica" sa-mi dea bani si oricum toate 2.5-urile sunt praf si n-am chef sa iau un motor cu 4-500 de euro ca sa ma apuc sa-l fac. Pentru ce am eu nevoie iS-ul ma coafeaza mai bine decat un 2.5 daramat. Oricum, decat sa pun 2.5 mai bine pun 2.0iS la orice ora si stiu o treaba.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
uitati ce am gasit pe 4tuning
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...51&d=1150876698 diferenta de taxe intre 1.8is si 2.0 este de 100E ... pana la urma conteaza mai mult starea generala a masinii decat motorul.. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
stai un pic eu ca am 1588cmc x1.3 eur ???
scuze nu am urmarit cu prea multa atentie -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
QUOTE (Sorin) stai un pic eu ca am 1588cmc x1.3 eur ???
scuze nu am urmarit cu prea multa atentie 1588cmc x1.3 eur - 53% pt ca e mai veche de 10 anisori iar la un pisic de 2.0 de prin 96-98 ar veni ~700 euro ![]() intresting ha ? ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Germania....
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
asa credeam si eu dar am inceput sa ma desumflu k se mai plateste si TVA + ACCIZE la vama intr-adevar iese mai ieftin decat o masina cumparat din tara ... dar nu cu mult :dis:
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
nu se plateste nici un tva dar nici nu se returneaza mwst, odata intrati in UE
iar accizele sunt 0% pt masinile fabricate in europa asa ca doar atat platesti. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
:crybaby: m-ai facut sa plang de fericire ... m-ai bine dispus pe ziua de azi
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 24 Joined: 18-October 05 From: Timisoara Member No.: 20 ![]() |
poate sa-mi spuna si mie cineva care sunt motoarele de pe E36 cu bloc nikasil si anii de fabricatie? si cum as putea sa-mi dau seama daca e sau nu nikasil (serie motor sau altceva)?
Multumesc -------------------- my life? BMW! why, is there anything else?
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 15-February 06 From: bucuresti Member No.: 191 Car: bmw e36 coupe Engine: m50 2.5 192 cp ![]() |
tinand cont ca am coupe si am avut 1,8 is nu as sta la discutii si as alege tot coupe-ul,nu vreau sa supar pe nimeni dar pisica in 4 usi mi se pare un pic cam batraneasca
![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
tinand cont ca am coupe si am avut 1,8 is nu as sta la discutii si as alege tot coupe-ul,nu vreau sa supar pe nimeni dar pisica in 4 usi mi se pare un pic cam batraneasca ![]() Pisica in 4 usi ti se pare batraneasca? Dar un E39 525d cum ti se pare? Intre timp m-am hotarat ca asta e ceea ce imi doresc de fapt. Sau un Audi A4 1.9 TDI de 131 CP, sau in cel mai rau caz un A4 1.8T de prin 2000, ca e mai ieftin si nu stiu daca o sa am suficienti bani... Dar cel mai mult imi doresc 525d-ul. Evident ca 530d ar fi mai bun, dar taxele si impozitele mi se par exagerate pentru motorul de 3 litri. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
poate sa-mi spuna si mie cineva care sunt motoarele de pe E36 cu bloc nikasil si anii de fabricatie? si cum as putea sa-mi dau seama daca e sau nu nikasil (serie motor sau altceva)? Multumesc nikasilul e pus pe motoarele dupa 94 mi se pare,dar e mai bun fara... "It replaced the BMW M50 engine in 1994 and was replaced in 2001 with the BMW M54 engine. The engine used Nikasil lined aluminium cylinders rather than a cast iron cylinder block in markets with low-sulfur fuel, resulting in lighter engines in those markets. The M52 includes VANOS variable valve timing on the intake." -------------------- currently E34 owner
Pending E36 325i |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
hmm nu stiam sa fi pus m54 pe e36 stiam de m50 pana in 94-95 si de atunci m52
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai cine a zis ca a fost m54 pe e36?
m54 a aparut in 2000 |
|
|
![]() ![]()
Post
#63
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Eu am E36 325i Coupe ....
Cand am fost sa-mi schimb diverse piese m-am uitat in platforma UNIX a distribuitorilor de piese si acolo singurul motor care figura era M52 B-nushtiucat.... Deci? De unde a ieshit ideea asta ca nu exista M52 pe E36 ? |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
nu e vorba de m52, ci de m54...m54 nu a fost montat pe e36...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Ma tot gandesc ca dupa 1 ianuarie 2007 sa imi aduc din Germania un E36. E masina la care am visat din anul 1 de facultate, adica acum 11 ani (cum trece vremea...). Ma gandesc de ceva timp la 320i cu 4 usi. As vrea sa fie cat mai nou, dar din pacate am inteles ca doar pana in 1995 au motorul m50, cele mai noi avand motorul m52 despre care am inteles ca nu ar fi recomandat (din cauza nikasil-ului din care e facut blocul motor). Si as vrea ca masina sa fie din 98 sau 97 maxim, ceea ce ar insemna m52 ![]() Cealalta optiune la care ma gandesc e 318is (care e numai coupe din cate mi-am dat seama). Faptul ca e coupe nu ma incanta, as prefera 4 usi. Dar E36 coupe arata mult mai bine decat E36 in 4 usi, asa ca se compenseaza. Avantajul la 318is ar fi ca poate fi din 98 sau 97, ca motorul e fie m42, fie m44, motoare care nu am auzit sa aiba vreo problema cum e cea de la m52. Din anunturile vazute am constatat ca cele mai vechi au motorul m42 de 1796 cmc, iar cele mai noi au motorul m44 de 1895 cmc, ambele avand 140 CP. Deci probabil as lua un 318is cu motorul m42. Diferenta de performanta intre cei 140 CP de la 318is si cei 150 CP de la 320i pare destul de mica (de ex. viteza maxima difera doar cu 1km/h din ce-am citit), si e compensata de consumul urban mai mic cu aproape 1 litru pentru 318is (din datele din anunturile de pe mobile.de). Totusi, 320i-ul are motor in 6 cilindri, care mi se pare mai atractiv decat cel in 4 cilindri de la 318is. Dotarile celelalte par a fi la fel pentru 320i si 318is, de aceea nu le pun in discutie. Taxa de inmatriculare e si ea destul de apropiata la cele 2 modele, potrivit proiectului de lege despre care s-a discutat si aici pe forum. Greu de ales intre cele 2 modele... Voi ce ati alege? la urs as alege patru usi la pisica clar coupe . diferenta de motorizare intradevar este mica.taxele sunt in favoare coupe-ului . frumusetea si linia caroseriei clar in favoarea coupe-ului. motorul un pic in favoarea sedan-ului. ce as alege eu? clar de tot un COUPE CU MOTOR DE CEL PUTIN 2500 24V. ![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Lasa ca intre timp mi-am luat E34 525i 24V din Romania
![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 08:29 AM |