![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
In sfarsit l am luat!Dupa multe zile in care n a raspuns la telefon,am reusit sa vorbesc cu proprietarul,am stabilit intalnirea si l am vazut.Am zis ca trebuie sa fie al meu.Am convenit pretul si am plecat cu masina.
Este un E39 520 cu motor 2.2, 236000 km nu stiu cat de reali,anul 2001,este facelift,dubluclimatronic,piele,perne la suspensia spate,xenon,spalatoare faruri,cruise control si nu in ultimul rand instalatie de gpl. Mi l am dorit deoarece acum am un bebe,e bun de bagat o groaza de bagaje si foarte confortabil. Deja probleme: -discuri frana -condensul de la clima nu ajunge jos -geam stanga sofer nu merge -termostat dat pe tester cu toate ca apa sta fix la jumate -la pistonul 5 am ori bujia ,ori bobina slaba -garnitura la capac. Astea in prima zi si sper sa nu mai gasesc multe. Impresii....fata de passat b5 e avion,confortabila,sta super pe curbe,consumul afara pe bc este de 9%....real pe gpl cred un 10-11. Poze maine ca scriu de pe tel si nu stiu sa le arhivez. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
termostatul da eroare pentru ca nu mai e actionat de DME,altfel el merge deschide la temperatura.. pistonul 5 de verificat eu as zice ca asa face toate daca eroarea e sporadica,la mine am anual 3-4 erori pe pistonul ala.garnitura capac e ceva normal.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Să o stăpânești sănătos! Îmi plac jantele. Suspensie cu perne cum o fi fata de arcuri? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Să o stăpânești sănătos! Îmi plac jantele. Suspensie cu perne cum o fi fata de arcuri? Multumesc!Suspensia ....nu stiu ,nu pot sa compar ca nu stiu cum r cea normala.Cert este ca este foarte stabila in curbe.Sambata o sa ma ocup de ea si sa vad ce bube mai gasesc.Nu am reglaj la faruri.Vreau sa bata mai sus dar trebuie doar manual.O sa i fac si poze maine.Consum 24 l Gpl am facut 230 km din care 180 km extraurban. This post has been edited by eugene12: Jul 15 2016, 11:33 PM |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
2001 facelift are autolevel pentru faruri
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=298901
Habar nu am, la E46 era mai simplu, vezi pe link-ul asta poate-ti dai seama... Ori poate o sa te lamureasca cineva cu un E39, stiu ca stationwagon-ul are ceva diferit, din cauza ca poti incarca spatele mai mult. Mihai parca are un dric din asta, da-i un mesaj privat pe aici. This post has been edited by xox: Jul 16 2016, 12:23 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Sau ne-privat, poate mai cauta si altcineva solutia
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Dacă are rotita, nu are auto nivelare.
În schimb, la e39 se rup reglajele statice, alea cu care se reglează farul inițial, si atunci bat prea jos. Betele alea se găsesc de cumpărat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Dacă are rotita, nu are auto nivelare. În schimb, la e39 se rup reglajele statice, alea cu care se reglează farul inițial, si atunci bat prea jos. Betele alea se găsesc de cumpărat. Betele alea sunt in far??daca incerc sa reglez manual de la farurile cum fac o proba daca se regleaza?bag cativa insi in portbagaj? Am gasit un furtun de vacum spart,pompa de la spalatoarele la faruri e sparta,cred ca a avut apa si a inghetat ca e umflata. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Da, in far. Aici un exemplu cu un kit de reparatie:
http://olx.ro/oferta/kit-reparatie-reglaj-...html#a5eb7288ae Mai multe info: http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/...de-intretinere/ Ca test, daca poti misca far sus-jos usor cand o apuci in spate la soclu de bec, probabil e rupt. Daca e ok, poti sa reglezi cum bate prin suruburi de regaj, daca te uiti pe far vezi pe sus car un surub (parca inbus) de plastic la fiecare far. O pui in fata de o perete alba, ceva, invarti si vezi ce se intample. La ale mele am mai reusit sa le reglez mai sus, desi tot nu e cum la passat-ul sotiei, e mult mai bine. Dar am invartit destul de mult, sau e ceva stricat la mine, sau are filet foarte fin. Mai e ceva, becuri xenon se uzeaza in timp. Scade eficienta, si se schimbe culoare spre albastru. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Spor la bibilit
![]() Super masina, s-o stapaniti sanatosi! -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Spor la bibilit ![]() Super masina, s-o stapaniti sanatosi! Multumim! Lista la rotile fata:discuri frana,bucsi bara stabilizatoare praf,flansa amortizor stg si le iau pe ambele,as lua si amortizoarele sa stiu ca nu mai umblu,placute frana,bieletele antiruliu sunt bune dar le schimb ca astea se desfac greu sau se invart in gol.Am gasit si senzorul de greutate pentru faruri,l am desfacut de pe brat si l am miscat manual si se misca farurile.Am umblat la reglajele de pe far si cred ca sunt rupte betele alea exact cum a zis Bart!Am pus o pe rampa si arata super pe dedesubt daor ca in fata nu are aparatorile de noroi dinspre spoiler.Are 4 sonde lambda,stiu ca astea s pacatoase mai ales ca are si gpl dar o sa vedem pe parcurs.Am gasit un senzor in bara ,in dreapta pe langa proiector si cred ca e senzorul de temperatura. This post has been edited by eugene12: Jul 18 2016, 09:09 PM |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Mda,dupa ce am legat frumos senzorul,surpriza ,nu mai mergea clima.Cand am vazut ca mi arata -26grade.Am tras de fire pe acolo si nimic.La sugestia lui Bart am scos senzorul din mufa si l am curatat iar mai apoi si a revenit.Am gasit si vasco cuplajul defect,noroc cu electroventilatorul .Am schimbat discurile fata dar tot n am scapat de vibratia la franare care acum culmea...nu mai face tot timpul si mult mai usor.Am gasit si un amortizor bubuit pe fata stg...banuiesc ca de acolo e buba. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La a mea nu merge electroventilator dar vasc am bun
![]() Daca vrei ai cado amortizor cel nebubuit de la a mea, dar nu stiu cat de bun e, de exemplu tija nu iese singur deși ar trebui să aibe gaz. Funcție de amortizare pare să fie ok cât de cât. Vibrație volan e de la nu stiu ce bucșă, cau mâine detalii. La mine s-a mai diminuat odată cu amortizoare noi, dar tot mai face. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Asa, despre vibratii la franare:
http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/...e-discuri-frana -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Clima pe autostrada ar trebui sa sufle mai tare fara sa dau eu mai tare?? Mi se pare ca,daca dau pe 20 grade baga la fel daca dau pe 24.Care e procedeul?Am tinut pe auto si baga destul de tare si pe treapta1.La grilele din mijloc ce se regleaza??Nu se ajusteaza automat?
Discurile tot fac figuri dar la viteza mai mare.O sa schimb bucsile de la bratele de sus.Intat sa termin cu inmatriculatul. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Și la mine sufla mai tare când trec de 120 sau pe acolo. Când sunt afara 40 de grade nu cred că face o diferență să ceri 20 sau 24 de grade în mașină, asta este temperatura setat pentru aer care trage prin grila aia mica pe panou se clima. Ce iese din grile de ventilație e mereu rece, nu stiu daca e variabil si daca ar fi cum este stabilit. Rotițele permit să mai reglezi tu un pic temperatura la care iese aer din grilele frontale, eu le ton pe roșu vând merg cu cla pentru că aerul e prea rece altfel pentru mine. edit: mai multe despre IHKA aici https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&am...b547ktPerRT3Hsw -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Azi,dupa 2 saptamani am luat masina de la vecinii bulgari.Am avut ceva emotii ca nu mi o mai aduceau dar asta e,au trecut.Masina am inmatriculat o direct pe numele meu facandu mi rezidenta in Bulgaria.Am optat pentru rezidenta deoarece pe Ro erau impozitul si asigurarea prea mari si daca o inmatriculam pe Bg pe firma riscam sa platesc asigurarea triplu anul viitor.
Acum trebuie sa i rezolv bubele pe care le am descoperit de cand am luat o 1.Termostat 2.Macara geam stag fata 3.Amortizoare fata 4.Bucsile de la bratele de sus caci poate asa scap de trepidatia de la franare 5.Cumparat rezerva,cric si cheie de roti. 6.Ulei.....10w40 sau 5w40 sau 5w30?Am o mare dilema caci am citit multe topicuri si tot nu m am elucidat. Deocamdata cele principale,as vrea sa mi iau navi dar nu stiu inca daca originala sau am vazut ca sunt dedicate aftermarket si destul de misto. La portbagaj am amortizoarele(care nu stiu unde sunt pozitionate)cam slabe si se cam tranteste cand ii dau drumul sa se inchida.Avand soft close dupa ce se tranteste sare prea mult si nu l mai trage sa se inchida.Daca l las usor merge ceas. This post has been edited by eugene12: Aug 16 2016, 09:55 PM |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Deci te ai facut Bulgar
![]() Spor la lucru, e ceva lista, si probabil mai gasesti si altele. Eu daca as pune navi as alege ceva aftermarket, eu nu am fire trase in masina pentru modulele din portbagaj si instalatie de ceva aftermarket ar fi mai usor, plus e tehnologie mai moderna. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
E bine. A mea scârție foarte tare, doar la geamul șoferului.
Sa lipești bine la loc plasticul cu mastic, alfer ploua înăuntru. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Azi am reusit sa i iau uleiul,amortizoare fata,curea accesorii,filtrul si bujii.Cam da in nas...cred ceva catalizator ca am facut comparatie cu e 46 al lui fratemiu cu 2.5 si la el ies gazele mai reci.Am facut un drum de 400 km si mi a consumat de la plin la plin cam 11% gpl cu clima pornita si cu 130 km/h majoritatea timpului.Abia astept sa schimb amortizoarele si bucsile sa scap de vibratia la franare ca m a disperat.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Mda,vibratia nu a disparut total.Acum am alta problema.Am tot bagat testerul pe masina si mi a dat eroarea"tank ventilation valve".Este grav?Cum influenteaza mersul motorului?Dupa schimbul de bujii a mers superb aprox 50 km ,acum parca mai da in nas dar nu ca inainte.Imi da cilindrul 3 si cilindrul 6 burning fail.Si o poza ,era murdara de pe drum
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Mda,vibratia nu a disparut total.Acum am alta problema.Am tot bagat testerul pe masina si mi a dat eroarea"tank ventilation valve".Este grav?Cum influenteaza mersul motorului?Dupa schimbul de bujii a mers superb aprox 50 km ,acum parca mai da in nas dar nu ca inainte.Imi da cilindrul 3 si cilindrul 6 burning fail.Si o poza ,era murdara de pe drum cureaua de accesorii |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
http://mechanics.stackexchange.com/questio...ntilation-valve
Poate explica aici mai bine decat reusesc eu sa traduc ![]() This post has been edited by xox: Aug 29 2016, 10:05 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Azi am avut timp liber.Am desfacut farurile si am gasit clemele rupte cum a zis Bart.Astept sa iau maine clemele sa le montez la loc.Am dat jos "tank ventilation valve",am bagat wd40 si apoi am pus doua fire de la redresor si am inchis/deschis valva.Am pus o pe masina si nu mai da eroarea.Mai am eroare doar pe termostat.Geamul de la sofer merge ok acum.E bine ca s a reparat singur.Marea problema:cred ca papa ulei,la 2000 km cam 2-3sute de grame.Am citit si 2.2urile sunt cam pacatoase.Acum o sa vad ce fac.Poate stie cineva sa mi interpreteze la sondele lambda.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
E prima data cand ma uit la inpa si valori lambda, dar pe net se spune ca ar fi cam ok daca oscileaza intre 0.1 si 0.8.
Ce probleme ai cu motor? Consumul de ulei poate apara la semeringuri de valve? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
valva pcv semeringuri supape pierderi ulei .cat timp consumul nu sare de 1L la 10.000 km nu m-as agita.in general semeringurile sau valva PCV dau un consum enorm de ulei ceva gen 1 L la 2000 km
This post has been edited by alex230ro: Sep 6 2016, 01:33 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Un fleac, e12 avea 1L la 100km.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
valva pcv semeringuri supape pierderi ulei .cat timp consumul nu sare de 1L la 10.000 km nu m-as agita.in general semeringurile sau valva PCV dau un consum enorm de ulei ceva gen 1 L la 2000 km Am citit despre ea.Imi poti spune unde e localizata?Am vazut ceva pe net sub clapeta de acceleratie dar nu pot sa dau la o parte un smoc de fire si nu gasesc unde mai tin.Este valva in care intra furtunul de la epurator? |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Deja ma dispera masina.Pe gpl merge prost cand stau in aglomeratie si mi da iar eroare tank ventilation.Acum vreau sa merg doar pe benzina sa vad daca mai da eroarea.Cred ca mi da eroarea doar pe gpl si apoi incepe sa o ia razna si da burning fail la aproape toti cilindrii.Mai e o varianta sa consume ulei si sa se depuna mazga pe bujii si pe gpl e mai sensibila daca aprinderea nu e ok.
Am comandat bucsile de la brate ca sa scap de vibratia discurilor.E clar:cand e frig afara pun frana si nu vibreaza nimic,dupa ce se incalzeste incepe sa vibreze. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
De cand s a racit afara se incalzeste greu.Vreau sa iau termostat insa am 2 dileme:la cate grade sa deschida:85,92,97 si a doua ar fi daca se poate scoate termostatul din plasticul acela pentru a fi inlocuit.Cu tot cu plastic e destul de scump si e aiurea sa dau 100 lei in plus pe plastic.Termostatil simplu ar fi 60 lei.Optez pentru wahler sau vernet din ce m am uitat pe la preturi.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Termostatul,, dacă e ca la m47, este prins în corp de plastic cu 2 cleme de plastic care fac parte din corp. Aparent se rup uneori.
La a mea nu erau, as fi putut sa schimb doar termostatul, Dar asta știi doar după ce desfaci. Când cauți după vin pe realoem nu scrie ce temperatura ar fi standard? La diesel e cel de 85. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Când cauți după vin pe realoem nu scrie ce temperatura ar fi standard? La diesel e cel de 85. [/quote] Nu stiam ca se poate.Am bagat pe epiesa si mi a dat tipurile astea.Trebuie sa recunosc ca am bagat bani in bmw cat n am bagat in passat 3.5 ani.Vreau sa fac din ea o masina pe care sa ma pot baza oricand la oricati kilometri. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Realoem sau bmwfans.info sunt mai acurat, mai ales dacă cauți după vin. Bine, la astea am eu acces, probabil sunt softuri Bmw si mai complete.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu stiu..
Error rate e doar 1? As curata mufele intai, cine stie ce contact imperfect e acolo. Si asa o poti si identifica, scoti o mufa de la o sonda si te uiti in diagnoza care nu mai merge.. Despre bani investiti - poate nu ai investigat suficent masina inainte sa o cumpari? Si eu am avut cheltuieli, dar stiam de amortizoare si bucse cand am cumparat-o. Surprizele la mine au fost electroventilator (daca veneam cu diagnoza stiam) si termostatul. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Revin dupa un drum de 1100 km.S a comportat f bine.Tot vibreaza la franare cu toate ca am schimbat bucsile la brate,ce i drept mai putin.Consum 1100 km cu 126 l gpl ceea ce reiese cam in 11.5.Am mers 150 autostrada cu varfuri de 190 si pe dn uri in limita decentei.cam 250 km am mers cu clima.Sunt foarte multumit de consum avand in vedere ca passat ul 1.6 tot gpl imi luat tot 11 si mers mai usurel .
Am cumparat vascocuplaj nou si e de tot c...at ul.Merge cuplat tot timpul.M am zgarcit si m am gandit ca fiind ieftin ma tine doar 1 an2 si acum ca sa l primeasca inapoi trebuie sa iau o hartie de la un service.L am pus pe cel vechi inapoi. This post has been edited by eugene12: Oct 2 2016, 08:57 PM |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
ce marca a fost vascul?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Probabil una cu spirala din aia pe fata
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Masina inca intrerupe pe gpl .Am luat inca 6 bobine second,am schimbat 2 si apoi o proba.Cand am vrut sa deschid capota,surpriza:nu se mai deschidea.M am chinuit si dupa tutoriale youtube am reusit.Am comandat toate fisele noi caci m am saturat.Mi au impuscat 2 randuri de bujii adica aproape 500 ron aruncati pe fereastra.Toate fisele sunt coapte si din vreo 16 bobine cate am n am reusit sa fac un set calumea.
Acum imi da eroare decat "lambda sensor heating"sa fie de la mers prost sau sa fie dusa sonda? |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Intrebare:amortizoarele spate cu perne sunt la fel cu cele cu arcuri??A inceput sa aiba ca un balans pe spate si e rigida la gropi...asa mi facea la passat si erau amortizoarele praf.
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Intrebare:amortizoarele spate cu perne sunt la fel cu cele cu arcuri??A inceput sa aiba ca un balans pe spate si e rigida la gropi...asa mi facea la passat si erau amortizoarele praf. Am desfacut amortizoarele spate si s ok.Sa fie bucsile la punte sau am vazut ca are si niste brate.La viteze peste 100km/h danseaza pe sosea destul de urat mai ales cand am si greutate.Ma gandesc sa schimb si rotile de la cineva caci am 225 55 16 si sunt mai late decat jantele. Consum 12 afara pe gpl. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
nu e in regula dansul ala la peste 100, eu n-am avut probleme nici cand am mers peste 220, statea masina lipita de asfalt ca tramvaiul la 10km/h, pe autobahn in Germania bineinteles. verifica bucsile de la punte, din cate stiu in general alea iti dau joc stanga/dreapta.
la mine la 530d rotile stock sunt 225/55/16, dar nu stiu latimea jantelor, probabil un 7-7.5-8J maxim. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Bucsiile dar si brate, parca e si ceva cu un rulment acolo.
A mea mai sarea un pic, dar nimic serios (adica nu afecta directie de mers sau alt pericol), dar de cand am schimbat amortizoarele e ok. Si cele vechi nu erau 'terminate' dar probabilnici in parmatetrii foarte ok, nu am facut test ci schimb direct. Cauciucul mai la ca roata nu este problema, mai ales ca banuiesc ca e marimea stock. By the way, aveam si eu o vibratie mica la franare la un interval anume de viteza. M-am si pregatit cu niste bucse, dar nu le am schimbat din lipsa de timp. Intre timp am montat alti roti cu cauciucuri de iarna di vibratie a disparut complet. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
La iarna cand n o sa am de lucru si i sa am un garaj disponibil 2 zile,schimb tot ce se poate pe spate .Ma deranjeaza ca e si foarte rigida de spate.Am cautat pe forumuri dar nu prea au scris despre suspensia pneumatica.Bart,poate ne vedem odata sa vad cum se simte la tine suspensia..poate renunt la perne cu toate ca mi plac si isi fac treaba prin cratere,sleauri....nu lasa masina sa stea intr o parte si nu ating cu toate ca e mai joasa decat passat ul si cu ala atingeam.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
E vasul pentru spalare intensiva, cand apesi pe 's' mai trage si de acolo un pic. Nu am studiat problema, dar parca era destinat pentru ceva lichid de spalare mai puternic.
Eu pun acelas lichid in ambele. Cat timp iese instant lichid la duze cand apesi pe 's' cred ca poti trai foarte bine si fara. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Ms Bart!Oricum o sa i pun si pompita lipsa!
Sunt happy!In sfarsit dupa cateva luni de chin,de schimbat seturi de bujii,fise si bobine i am dat de cap!Era de la instalatia de gpl!Baga si benzina si gpl dar numai cateodata .Acum merge perfect dupa ce am schimbat instalatia cu una performanta.Cea de pe masina era o instalatie buna dar cu soft invechit.Acum o sa vad daca mi mai da senzorul la axa pe admisie caci nu s a mai aprins check ul.M a costat 9 mil si asta ca a lucrat tata la ei altfel nu cred ca scapam fara 2000 lei.Au schimbat injectoarele,calculatorul,instalatia,senzori de presiune si furtunaraia.Si mi au pus butonul de comutare finut,in scrumiera si pot inchide acea trapa sa nu se vada. Astept primavara sa schimb si articulatia spate,bucsi la punte daca este nevoie. |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Inca o problema!Dupa ceva timp de mers cu stergatoarele,dintr o data se opresc.Merge decat cel de pe spate,si nici stropitorile nu merg.Dupa aprox 10 min isi revin.Au modul confort ,sau sigurante.
.ceva sfaturi? Aaaa si a mai avut cineva problema cu lipitul usilor cand e frig sau cand ploua si ingheata?Ma gandeam sa sterg chederele cu silicon sau ceva ce nu ingheata. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Eu am dat chederele cu "Petroleum Jelly" acu' vreo 2 ani, a fost si o iarna grea si n-am avut probleme. E un soi de vasilina, nu mai tin minte de unde am luat-o, si-a facut treaba perfect totusi.
Cu stergatoarele, ai un releu probabil care da rateuri sau un contact aiurea, depinde de cat de des se intampla. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Ca un update:am schimbat senzor axa admisie,uleiul,filtrele si bieletele antiruliu.Am facut un drum cu remorca si semisca bine.Ori n am legat bine firele la priza,ori remorca nu e legata bine in mufa.Nu corespund luminile cu comenzile...dau semnal si se aprinde pozitia si semnalul...
Stergatoarele n au mai mers deloc.Am desfacut modulul de confort,am cautat releul prin spate dar cred ca e incorporat in modulul de confort.Am desfacut mufa la motor si au mers din nou dar tot se opresc.Pot sa fie carbunii?Nu s sigur ca e de la mufa caci era noua in interior. |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Azi am reinnoit actele.Asigurare 120 eur si itp 40 euro.Facute direct in Bg fara intermediari.Ma declar multumit!
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu te ai gandit sa o faci Romanca?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu trage bine la remorcuta?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Glumeam
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ai inceput cu gardul? Eu l-am lasat la urma.
Poate la anu' -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Ai inceput cu gardul? Eu l-am lasat la urma. Poate la anu' Spre rușinea mea nu. Asta e pentru acasă unde stau. Am o perioada f aglomerata la munca și toată vara am fost la nunti și botezuri weekend urile. Abia aștept sa strâng o gașca sa ma apuc de treaba... Sa ma lase și vremea |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
A venit și vremea lor! Din păcate senzorul s a stricat... Am mers 1000 km după ce s a aprins senzorul dar a ajuns la el și l a tocit l, plus ca era f casant. Am avut Trw și am montat Ate. Urmează azi ca tot ploua și spatele..
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Făcut și spatele... Am pus textar. Am făcut și frână de mana. Am citit pe forumuri ca nu merge frână de mana bine...bla bla. Merge super după ce am luat tot gradul cu flexul și le am reglat.Am văzut și ceva mai neplăcut:trebuie sa schimb bucsile la punte. Mergem înainte...
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Am rămas plăcut surprins de e39 le meu. Am fost la Dunăre și după mașina am legat și barca,care are vreo 700 kg cu tot cu peridoc. Consum 18 la dus cu 120km/h și la intors13.5 cu 110.Am stat și cu mașina destul de mult pornita pe relanti.Am rămas plăcut impresionat când sa scot barca (care mai avea aprox 150 l de apa în fundul dublu) nu a patinat deloc, ba am tras o fără probleme într un loc f abrupt și cu nisip cu pământ pe jos. Îmi făceam griji ca n o sa putem s o scoatem. Am cauciucuri noi pe spate și mi a plăcut sa nu ma chinui.Pentru iarna am luat 4 table cu gume bune dar vreau sa mi iau cel puțin 2 noi și calitative. Fata de ce am pățit cu Passat ul când a fost la scos barca acum a fost floare la ureche. Iarna trecuta am ieșit puțin cu ea, nici nu aveam cauciucuri dar iarna asta vreau sa vad ce i poate pielea.
O poza cu remorcuta și aprox 1400kg.Cuburi din beton pentru parcare și trotuar la teren! This post has been edited by eugene12: Nov 3 2017, 05:01 AM |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pe panta si in accelerare se transfere din greutate spre rotiile spate, deci e in avantaj un RWD.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare! Azi am găsit apa pe ruloul din portbagaj! Am pus mana pe la plafon, cheder și totul e uscat! O sa ma uit și la mocheta diseară căci n am mai apucat. De la ce sa fie?
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pe rulou? Ciudat.
La portbagaj la a mea intre de la niste prostii prin care trece cablaj stanga si dreapta sub ornamente de sub luneta de sticla. Dar daca intre apa acolo, gasesti baltoaca la roata de rezerva. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Problema noua:nu mai merge servo direcția. Am bănuit pompa. Când sa plec sa cumpăr ulei sa am pentru pompa ce urma sa o cumpăr, și a revenit miraculos. A doua zi a mers pana când am oprit-pornit și n a mai mers din nou. Am trecut prin câteva bălți destul de mari. După seria de caroserie am servotronic. La ce contact electric sa ma uit, poate nu face contact cum trebuie sau am mai auzit ca s ar face condens în calculatorul de comfort. Unde e situat aceasta?
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Problema noua:nu mai merge servo direcția. Am bănuit pompa. Când sa plec sa cumpăr ulei sa am pentru pompa ce urma sa o cumpăr, și a revenit miraculos. A doua zi a mers pana când am oprit-pornit și n a mai mers din nou. Am trecut prin câteva bălți destul de mari. După seria de caroserie am servotronic. La ce contact electric sa ma uit, poate nu face contact cum trebuie sau am mai auzit ca s ar face condens în calculatorul de comfort. Unde e situat aceasta? Am tot cautat pe net și cred ca e senzorul de pe caseta. Poate găsesc o caseta de pe cele cu volanul în șanț.e păcat ca a mea nu are joc deloc. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu ai trapa, nu?
Mie conducta de scrugere din stanga fata imi pierde in interior, chiar langa torpedou. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Nu am trapa! Am găsit, e de la senzorul de pe caseta. Am bătut puțin în el și acum merge mai bine. Poate gasesc unul de pe o mașină cu volan pe dreapta
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Și a revenit servo direcția! Am schimbat biletele de direcție cu tot cu capetele de bara. Am pus Lemforder sa nu mai am probleme ceva timp. La un drum de 900 km, am ieșit cu un consum de 11%,clima tot timpul. Ma declar mulțumit. Ma bătea un gând sa trec la E60 dar mai aștept, as tine și e39(sa l conserv).
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Este o diferență față de diesel, am mers cu 6% București - Bicaz, și nu mers 'la consum'. Dar ca și bani, parcă ai gpl, e bine cu motor de 6 in linie
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Este o diferență față de diesel, am mers cu 6% București - Bicaz, și nu mers 'la consum'. Dar ca și bani, parcă ai gpl, e bine cu motor de 6 in linie la diesel îmi place decât cuplul. Întreținerea scumpa, sa nu mai vorbesc de pompe injecție, injectoare, turbine, egr uri,volante, puțin aer fals și o ia razna,zgomotoase nu mai zic.
![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
A venit timpul sa schimb ambreiajul. Dacă ii dau mai tare începe sa o ia în gol. La 2.2 m54, volanta e cu masa dubla? A și cam început sa trepideze la plecarea de pe loc.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
masa dubla da.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Am luat ambreiajul de vreo doua săptămâni dar n am avut nici timp nici chef sa ma apuc de el. Am luat și flansa de legătură între cardan și cutie și as vrea sa iau un set de brate pe fata, cu toate ca am joc doar la un brat. Am găsit un set la 580 RON parca, ms germany. Or fi bune de ceva? Ma gândesc ca dacă le schimb pe toate odată, țin ceva timp.
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am kitul MS Germany pe TDS.
1 an si vreo 30000 km , pana acum sunt ok. http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=154441 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Am kitul MS Germany pe TDS. 1 an si vreo 30000 km , pana acum sunt ok. http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=154441 O sa ma apuc de comandat. Și pe fata și pe spate. As lua si bucsile de la punte, ca să știu o treaba. |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
As lua si bucsile de la punte, ca să știu o treaba. O sa ai de lucru, cred ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Am schimbat ambreiajul si bratele pe fata. Am ajuns și în Istanbul. A consumat 68l GPL la 682 km. Am mers 110 - 130 în Bg și 130 în Turcia pe autostrada. Per total mulțumit.
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Oho, dar nu stai locului.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
A venit rândul bratelor de pe spate. Am la unul dintre ele un joc foarte mare la pivot. Am și un uruit pe spate care pleacă de la 40km/h pana la 70.Am crezut ca nu am ulei în diferențial dar l am schimbat azi și am constatat ca am rulmentul pe stg spate praf, pe dreapta pe ducă. Dintr o data a început sa uruie. Nu prea stau bine cu banii acum și as lua un set de brate, am văzut ceva de 490 lei, am văzut și mai ieftine dar parca nu le as lua pe cele mai ieftine.Oare ma țin 20k?
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Tin fara probleme, numai sa le montezi corect.
Am un set pe fata la tds de mai bine de 1 an, a trecut de 20000km, e perfect si acum. La 520i am pus relativ recent, nu stiu cate mii de km am facut cu ele, ca am luat motoreta intre timp. Bine, eu merg pe drumuri foarte bune, autostrada, DN1. Dar tds a facut si ceva zeci de km de forestier. pe la munte. MS Germany, de pe kitbrate.ro (Turaco Auto srl) La E46 am pus pe fata Atec Germany, la fel , fara probleme, dar n-am apucat sa fac decat 15-20.000km si a crapat pompa. La rulmentul spate o sa ai de munca. Vad ca n-am apucat sa povestesc pe topicul cu 520i-ul meu. Sau nu le schimbi tu? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
La rulmentul spate o sa ai de munca. Vad ca n-am apucat sa povestesc pe topicul cu 520i-ul meu. Sau nu le schimbi tu? [/quote] Ba da, eu le schimb! Am găsit pe Emag 350 cu tot cu transport bratele și biletele,totusi as vrea sa schimb și bucsile acelea care se baga greu dar nu găsesc denumirea lor sau unde sa le caut. Am văzut ca se baga cu o presa și merge direct pe mașină. Nu mai găsesc pe YouTube, ca era un tuturial al unuia are le schimba |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ia cu incredere kitul de 350lei, ca e fix aceeasi chinezarie.
https://www.kitbrate.ro/cumpara/kit-brate-s...39-1996-2003-78 Cele de fata luate de mine sunt 650lei. Dar esti sigur ca iti trebuie tot kitul spate sau doar pivotul ala inferior, care arata ca o bucsa? De obicei ala cedeaza, din cate am inteles. Vad ca nu e continut in kitul de 350lei dar e in ala al tau de 800. Mai bine il iei separat, am luat trw de la autokarma, nu l-am montat... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Rulmenți spate am eu, Skf.si ai vând
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Dar esti sigur ca iti trebuie tot kitul spate sau doar pivotul ala inferior, care arata ca o bucsa? De obicei ala cedeaza, din cate am inteles. Am un pivot de la unul din brate praf, plus ca vreau sa schimb tot ca aveam un fel de tangaj la viteza mare și cu ceva greutate. |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
N-ar fi exclus sa fie doar din cauza pivotului. Dar daca ai timp si chef, merge sa schimbi tot, sa stii o treaba.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
După ce a stat un an și ceva m am hotărât sa înmatriculez e39 le în Ro.Am schimbat flansa și rulmentul de la cardan,rulmenții pe spate,am jambe de v8,trebuie sa mai iau un set de plăcute ca să le pun.Am achiziționat și o bara M touring care trebuie vopsita,am și bagheta cu pdc,îmi mai trebuie instalația pe care o sa o iau cât de c**ând.Flansa de la cardan a fost Febi Bilstein,avea cam 7 luni .Nu știu de ce s a deteriorat în halul asta.Am luat o de la autokarma,doar pe punga scria Febi,în rest nimic pe flansa.. This post has been edited by eugene12: May 18 2021, 07:30 PM |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Flansa are o pozitie in care trebuie montata, adica sunt anumite gauri care trebuie sa vina pe cutie si celelalte trei pe cardan. Dar chiar si montata pe dos, nu cred ca e normal sa se rupa in halul ala... Flansele astea aveau armatura cu sfoara, parca. Asta e cauciuc chior?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Flansa are o pozitie in care trebuie montata, adica sunt anumite gauri care trebuie sa vina pe cutie si celelalte trei pe cardan. Dar chiar si montata pe dos, nu cred ca e normal sa se rupa in halul ala... Flansele astea aveau armatura cu sfoara, parca. Asta e cauciuc chior? Da,era cauciuc chior.Am mai întrebat pe cineva și mi a spus ca pot pune oricum flansa,auzisem ca are o poziție anume.Cea noua nu avea absolut nici un înscris pe ea |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Nu o poti pune oricum, are sageti de orientare pentru prindere - varful sagetii indica prinderea pe cardan/cutie.
https://www.submariner.org/thepno95/Picture...F%20install.png https://www.submariner.org/thepno95/Picture...x_Disc-0192.jpg https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticl...Guibo/pic20.jpg. PS: nu stiu de ce tin minte ca inclusiv pozitionarea suruburilor era intrepatrunsa/importanta, nu le puneai pe toate in acelasi sens. This post has been edited by BBo: May 25 2021, 11:08 AM |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E o logica simpla acolo: in sarcina, sa fie efort de comprimare pe portiunile ingrosate ale flansei. In sensul asta flansa e mai rigida si mai rezistenta in timp.
Doar exceptiile (frana de motor si mersul inapoi) vor trage in sensul in care flansa e mai sensibila pentru ca e mai elastica. De ce nu are grosime constanta peste tot flansa, nu stiu. Poate pentru a confort, sa reduca socul trecerii la frana de motor. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare!După ceva timp in care a stat fără borna la baterie,la al meu e39 nu se mai aprind angel urile, se aprind semnalele atunci când aprind poziția.De la ce poate fi?
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ai incercat cu alt bec? Semnal se aprinde când modul de lumină vede că bec de poziția (angel eyes) e arsă.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 04:07 AM |