![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ieri am fost la R.A.R. si-am facut ITP-ul. No problems there, mi-au atras atentia la un rulment pe spate si un furtun de la frana, tot pe spate, care cica nu-i chiar in mintile lui.
Pentru omologare, am completat o cerere, am platit si o taxa de 508 lei (pe langa cea de itp de ~170 lei) si-am plecat linistit cu speranta ca oficiul de la Bucuresti imi va da un raspuns favorabil. Din pacate n-au facut-o. Tot ieri m-a sunat dl inginer de la RAR si m-a informat ca nu mi-a fost aprobata cererea. Motorul (M20B20) n-are trecuta o serie/tip pe el. Poate fi si 2.8 din ce stiu ei, asa ca nu se poate omologa. Cer un sfat: s-o dau ori s-o tin? Incerc sa-mi pun si eu in ordine ideile, ieri efectiv o luasem razna. De la RAR mi s-a spus ca trebuie sa-i pun alt motor cu acelasi cod, ca sa pot sa-l omologhez. Adica sa-mi vand M20-ul si sa-i trantesc altceva in loc. Desi mi-e ciuda, ca M20-ul asta-i bun si merge foarte bine. La noxe-i in ordine, nu scoate fum deloc, nu papa ulei, chiar e in mintile lui. Afara de vasc, care-i "pe direct". Cum in momentul asta nici nu stau asa bine cu banii, ar trebui sa-l dau la schimb cu o diferenta, ca sa pot sa platesc si schimbarea lui. Poate in Bucuresti era mai simplu si mai usor de facut asa un schimb, dar aici in Iasi nu stiu cat de repede/usor am sa pot sa fac operatiunea asta. Acu' intervin si banii care deja i-am bagat in masina. Parca n-as vrea sa-i pierd, ca masina merge bine. Crucea cardanica mai tre' s-o schimb, ambreiajul, rulmentii pe spate si-un furtun. Nu-i chiar grav. Mai e si faptul ca totusi e masina mea. Cat am chinuit-o si parca tot n-as vrea s-o dau. In acelasi timp ma scoate din pepeni de cazan vechi care este. Daca o dezmembrez D-zeu doar stie cati bani as mai scoate din ea, poate doar daca o ia cineva s-o repuna pe strazi - sa-i schimbe altul motorul? Iar la final pun o intrebare: unde se termina pasiunea si unde incepe nebunia? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
de ce n-ai intrebat inainte sa dai banu, mai ales ca stiai ca ai motor fara serie?
multi au trecut in talon "fara serie motor". difera cazurile de la un judet la altul, depinde de ce fel de oameni dai. nu stiu daca omologarea o poti face oriunde in tara ca pe identificarea de serii. ar trebui sa incerci in alta parte si cu o recomandare neaparat. pe de alta parte daca ai facut itp poti sta inca 2 ani linistit. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Mi-am recuperat cei 580ron, ca nu s-a facut omologarea. Nu depinde de judet, cererea s-a facut la Bucuresti, ei sunt singurii care accepta ori ba treburile de genul asta. Nu am itp, pentru ca nu-i omologat motorul (chiar daca masina a trecut itp-ul). -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Nici eu nu am serie pe motor si in consecinta nici pe acte, unde este evidentiat corespunzator........iar masina a fost omologata si circul cu ea de aproape 2 ani cu ea! Ceva nu se leaga....
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ai dat tu de nebuni.nu au primit spagheta......si nu au avut chef de tine.. mai tre sa dea si reject........se poate rezolva mai usor daca esti in bucuresti.asa la distanta............ ce motor ai avut inainte?? tot m 20 ?
granita pasiunii si a nebuniei este f mica.......eu din pasiune am ajuns la nebunie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Pai eu aveam un M10 cu serie inainte, M20-ul asta n-are serie. Oricum nu seria cred ca-i principalul vinovat ci tipul motorului. Azi ma duc iarasi la rar sa mai stau la discutii pe acolo, poate ma lamuresc. Stie cineva codurile pentru motoare? Cand am scris cererea mi-au dat ei un cod (care normal era al M10-ului) dar nu mi-a dat in cap sa-l notez si-n alta parte, sa-l am de referinta. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu inteleg:
Ai un motor care nu are serie / cod pe el? sau Ai toate cele pe motor dar cumva RAR nu stie unde s-o incadreaza? In caz 2 poate poti sa obtii ceva informatie oficiala de la BMW? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Pai eu aveam un M10 cu serie inainte, M20-ul asta n-are serie. Oricum nu seria cred ca-i principalul vinovat ci tipul motorului. Azi ma duc iarasi la rar sa mai stau la discutii pe acolo, poate ma lamuresc. Stie cineva codurile pentru motoare? Cand am scris cererea mi-au dat ei un cod (care normal era al M10-ului) dar nu mi-a dat in cap sa-l notez si-n alta parte, sa-l am de referinta. un cod m10b18 iti pot da eu |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Gata, m-am intors. Codul M10-ului era 184VD. Codul M20-ului care-i acum pe masina este 206KA.
Vechiul motor avea 66kw (trecuti in carte) din cauza ca era pe carburatie. Noul motor are 95kw. Depaseste cu peste 40% noul motor puterea vechiului motor. Deci daca as fi avut 1.8 dar injectie, treceam fara probleme omologarea ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
da, >40% la putere e o problema -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
vezi ca si daca pui 1.8 injectie ar putea sa-ti ia taxa aia de 580lei.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
da, e una din conditiile de baza...
![]() ![]() LE: da, daca nu e exact acelasi fel de motor, de pe exact aceeasi caroserie, te taxeaza 580. Mie mi-au luat tot asa si pusesem tot 2.4td, doar ca de pe e34. This post has been edited by tomado e28 owner: Jul 26 2012, 05:21 PM |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
eu stiu ca nu mai ai voie sa omologhezi motor in 6 cilindri daca masina a plecat din fabrica cu motor in 4 cilindri...dar la cate variante circula nu m-as mira daca nu ar fi asa
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
si uite asa te obliga sistemul sa faci smekerii ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Da, poate dupa referendum se omologeaza fara probleme.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Imi spune si mie cineva cum gasesc codurile astea pentru motoare?
M10B18 are codul de identificare la RAR: 184VD - probabil inseamna 1.8, 4cil, carburator? M20B20 are codul de identificare la RAR: 206KA - probabil inseamna 2.0, 6cil, injectie? Eh, cum aflu un M40B18 ce cod are? Ca m-as incadra zic eu, 1.8, 4cil, sub 40% putere... Dar nu stiu ce cod sa dau la rar sa-mi verifice compatibilitatea. De ce oare nu exista o lista oficiala undeva? ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am vb ieri cu el, nici un rezultat. Am tot gasit M40-uri dar pana nu gasesc un cod sa-l transmit celor de la rar, n-am de unde sti daca-i bun ori ba. Si culmea, nici un M10 la vanzare? Wdf? Pana la urma dau la schimb M20-ul, si din diferenta mi-l montez pe ala, dar nu gasesc unul nicaieri. Iar ca sa stau sa astept de pe ebay... Ratez inca un concediu? ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Am vb ieri cu el, nici un rezultat. Am tot gasit M40-uri dar pana nu gasesc un cod sa-l transmit celor de la rar, n-am de unde sti daca-i bun ori ba. Si culmea, nici un M10 la vanzare? Wdf? Pana la urma dau la schimb M20-ul, si din diferenta mi-l montez pe ala, dar nu gasesc unul nicaieri. Iar ca sa stau sa astept de pe ebay... Ratez inca un concediu? ![]() cauta pe 4t, la user turbo600. am luat eu de la el piese de 1.8. era chiar de pe urs motorul. alt tau e motronic? m20 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Da, motronic dar nu stiu ce varianta. E facut in '89. Am sa caut user-ul acela, dar daca nu-i complet nu stiu ce pana mea sa fac eu cu el.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
M40 ce cod are la RAR? Tot n-am reusit sa ma lamuresc
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
RAR nu poate sa-ti da informatie aia din biblia lor?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
ba da...dar trebuie unse rotitele...ci nu oricum...doar de catre cine trebuie...cauta-l...eu am incercat si pe fata si pe ocolis, si cu pile, cunostinte si relatii
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 231 Joined: 9-April 08 From: Oradea - Les Member No.: 1,574 Car: E32 Engine: 2,5 tds ![]() |
Iti spun eu sigur ca: in locul unui motor cu 4 cilindri nu poti omologa unul in 6 cilindri, dupa care intervine diferenta de putere de 40%. daca ai avut m10 in acte pune tot m10 ca te costa 200 de lei cu tot cu itp. cauta pe 4t la zona comerciala oradea gasesti un baiat care are m10 pe injectie de vanzare. cum a zis si elvis mai sus fara "vaselina" la rotite si recomandare nu merge treaba.
-------------------- O vorba veche...
"Nu viteza ucide...ci lipsa de experienta si deciziile proaste" |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
206KA nu e 2.0 jetronic?...eu stiu pe cineva din cluj care cu spaga si pile a omologat 2,0 24V in loc la un 1,8i M10...deci legea se poate ocoli cumva...si apoi cu alta spaga l-a facut pe ala de 2,0 fara sperie prin ruginire si apoi s-a pus 2,5 24...in carte are specificatia "Seria nu poate fii poansonata" si a ramas in acte cu 2,0...Astia de la ITP nu vor vedea diferenta intra un 2,0 24 si un 2,5 24
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Da, 184E1 e codul pentru motor. Multumesc Gabi!
![]() Lucian, am vb cu turbo600 de pe 4t, are un M40 aproape complet - fara instalatia electrica dar la pret foarte bun (cel mai mic din cate am gasit), multumesc de pont. Diseara o sa-i aflu seria si maine ma duc la rar sa-mi verifice de acolo daca-i kusher. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Iti spun eu sigur ca: in locul unui motor cu 4 cilindri nu poti omologa unul in 6 cilindri, dupa care intervine diferenta de putere de 40%. daca ai avut m10 in acte pune tot m10 ca te costa 200 de lei cu tot cu itp. cauta pe 4t la zona comerciala oradea gasesti un baiat care are m10 pe injectie de vanzare. cum a zis si elvis mai sus fara "vaselina" la rotite si recomandare nu merge treaba. Eu stiu ca Mihai AMD a omologat pe e 12, 6 cilindrii in loc de 4 numai ca al lui era 2.0 si cel vechi in 4 cilindrii si 2.0 cel in 6. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
pana acum 2-3 ani mai merge omologat de la 4 la 6 cilindri dar acum nu se mai poate...cu toate spagile din lume...iti refuza omologarea de la bucuresti
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Dar e voie sa faci din 6 la 4, si apoi inapoi la 6?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De pe facebook: "vand m40b18 complet,asigur si montaj contracost,pret 200e,tel 0762944949,anunt valabil pana pe data de 24.08"
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu stiu ce am sa-i fac, maine primesc un raspuns clar si definitiv de la rar. Se pare ca saptamana trecuta nu le-a priit caldura si n-au avut chef de impins hartii.
Imi pare rau, ca incepuse sa-mi placa inline 6 ![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Vinde-l asa cum e. Si cauta altul cu motor de 6 in acte.
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ar fi prea simplu
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
^^
![]() Si-apoi daca o vand nu aceeasi bani ii bag in alta? Asa macar stiu ce probleme are sau n-are masina ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Banii bagi oricum. Ca preferi sa bagi in lucruri conoscute sau neconoscute, e doar o diferenta de natura psihologica.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Decat sa dai spaga la astia mai bine bagi banii aia in tinichigeria sau mecanica la alt urs. Si in plus ursu parca nu e urs fara 6 cilindrii. Si eu sunt rezervat in privinta omologatului, nu cred ca vei reusi caci am auzt ca s-au schimbat multe din regulile RARului in ultimii ani.
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
intrebare dar de ce nu mergi cu 6 cilindri chiar daca ursu tau e in acte cu 4?
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
am ajuns si eu azi pe mana celor de la rar.m-am dus degeaba.nu mai pot trece de rar in veci cu masina.nu stiu ce motor sa imi treaca in carte.au dat-o la intors ca blocul e din 81,chiuloasa din 85,in loc de carburator are injectie,ba ca calculatorul si debitmetrul sunt de 2,3 si blocul de 2.0 si nu stiu ce sa imi faca.si tot asa.m-au trimis in grivita ca ei nu pot omologa asa ceva.
asta dupa ce am stat ca un bou o zi intreaga si am intrat de 3 ori la comisia mixta unde mi-au belit si zgariat toata masina si tot compartimentul motor.asta dupa ce m-au invitat respectuos sa ies afara. cand am intrat pe linia de itp deja nu mai muncea nimeni prin hala.toti inginerii erau langa masina mea si isi dadeau cu parerea. concluzie:daca vreau sa trec de rar trebuie sa le duc un dosar de hartii care nu am de unde sa le iau. 1.declaratie notariala ca am luat masina cu seria motor corodata si ilizibila. 2.factura de montaj motor in service autorizat sa schimbe motoare de bmw. 3.sa ma duc in grivita cu ele sa vad ce zic si aia de acolo. 4.factura de reparatie lonjeron si contraaripa dreapta in service autorizat de rar sa execute reparatii la structura de rezistenta. 5.dupa ce fac rost de astea ma duc la voluntari unde mai pierd cateva zile sa ma frece iar cu toate comisiile mixte si cu toti specialistii lor. asa ca...............la noi nu e asa usor sa faci ceva. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce nasol.
Incearca totusi norocul si la Grivita. Si fara dosare. Nu se stie niciodata. Cu e12 acolo am fost, s-au uitat intradevar atent la o contraaripa, dar pana la urma nu au comentat. Ma mir ca au vazut toate enumerate. S-au informat bina, aparent. Eu cand am fost in voluntari pentru 2002 (proaspat refacut, in anul 2006), m-au respins ca nu e euro 3, masina. Asa era regula atunci. M-am enervat si le am intrebat ce masina din '68 are euro 3, ca au putut sa ma refuza programarea la telefon, sa nu mai bat atatea drum. De atunci am zis ca nu are rost sa investesc timp sau bani in ceva ce nu e inmatriculat pe numele meu. Iata de ce. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
xox, cosmin, imi pare rau de faptul ca aveti probleme atat de mari cu omologarea.
Din cate am citit, inteleg ca ati depus un efort considerabil, de timp si de bani, pentru a aduce masinile intr-o stare net superioara multor automobile care circula legal pe drumurile publice. Lasand la o parte situatia fericita in care veti reusi sa rezolvati omologarea intr-un stil neaos romanesc (banuiesc ca stiti la ce ma refer), va recomand sa incercati o adordare pe calea legislatiei si justitiei. Mai intai, solicitati de la RAR prin adrese oficiale (= scrisori depuse la registratura pentru care primiti numar de inregistrare) motivatia pentru care vi s-a respins omologarea. Solicitati raspuns in scris (ex: prin scrisoare recomandata pe adresa voastra postala). Dati-le cat mai putine detalii si cereti-le cat mai multe detalii. Motivatia respectiva trebuie sa se bazele pe niste legi si norme de aplicare a legilor. Apoi haideti sa le discutam aici si eventual sa raspundeti catre RAR cu o serie de contra-argumente. De la un moment dat incolo este posibil sa aveti nevoie de sfatul unui avocat. Este posibil ca intr-adevar cadrul legal sa nu permita omologarea, sau ca pur si simplu RAR sa interpreteze cadrul legal printr-un exces de zel in sens restrictiv. In aceasta ultima situatie, aveti o sansa ce merita incercata. |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
avand in vedere actele cerute de cei de la rar iti zic eu ca nici pe calea judecatorilor nu castiga nimic
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Orice hotarare de gen trebuie intravar pusa pe hartie. E un avantaj ca sa combati pe calea legala.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ieri am primit raspunsul final: oricat s-ar stradui cei de la rar iasi sa ma ajute, cei de la bucuresti refuza sa-mi omologheze M20B20, dar de data asta mi-au dat si 2 motive: cica difera norma de poluare (wtf!
![]() In concluzie, trebuie sa-i pun un M10B18 pe carburatie, e singura modalitate sa reintru in legalitate. In fine, luni tre' sa ma duc iar, cu codurile de la M10-uri chiar si pe injectie, sa vedem care-i varianta cea mai buna care o accepta. This post has been edited by xox: Nov 10 2012, 11:18 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
pacat...incearca macar o omologare fara serie motor...ca sa fii scutit de batai de cap pe viitor
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Asta cu 40% putere in plus mai inteleg. Dar legat de norma de poluare, este stupid sa nu accepte un motor mai putin poluant pe o masina.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu pot nici omologare fara serie motor pentru ca exista tipul de motor stantat pe undeva pe bloc. 206KA in cazul meu.
M-am saturat ![]() Chiar nu stiu ce sa fac, stau de ieri si pun in balanta +/- si-ncerc sa-mi dau seama cum ajung la un numitor comun. Singura solutie care o vad, ca sa-mi pot pastra masina si nici sa nu sparg pusculita (nu de alta, da-i goala oricum) e sa fac schimb cu cineva, sa iau un M10 si sa-i dau la schimb M20-ul, cu transportul ca diferenta. Evident apoi trebuie sa mi-l montez, dupa care sa-l omologhez. A, sa nu uit ca mai trebuie si demontat de pe masina. Deci ca sa fie rentabil, ar trebui sa gasesc pe cineva in Iasi cu care sa fac schimbul, ca sa nu plateasca transport ci transplant. Incerc sa fiu si eu realist ![]() In concluzie, trag linie: schimb M20-ul cu M10, acopar din diferenta transportul sau sper din suflet sa gasesc unul aici. Incet cu incet am s-o rezolv, functie de bani poate am s-o si antifonez inainte, tre' sa-i schimb si bordul, si coaja de pe bord, vascul, rotile, sa-mi retapitez scaunele, sa-mi schimb parbrizul, etc. E de treaba. Candva, peste ani si ani, promit ca am sa ajung cu ea la o intalnire ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
daca tot omologhezi un m10 unge si niste rotite si fa-l fara serie...apoi dumnezeu cu mila
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Daca ai ITPu valabil de ce te mai stresezi?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu-l am valabil.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
nu poti sa faci itp decat la rar?ai certificatul retinut?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Da, certificat retinut si n-am cum sa fac decat la rar.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
da...nasol...am fost in aceeasi situatie
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
D'asta cautai M20B20 atunci?
![]() In fine, ce-a fost a fost. Mai ai M20-ul sau l-ai dat? Intreb pentru ca-s tare curios ce bani as putea sa iau pe al meu. This post has been edited by xox: Nov 11 2012, 05:21 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
e la fier vechi
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Deci m-am lamurit. Sanse ca sa gasesc un M10 oare mai am? Afara de adus una din .de.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Se mai gasesc m10 de e30, pe 4t ai sanse sa gasesti
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am cautat pe 4t pana acum, nici un rezultat. Am gasit aici in Iasi la dez un M40, ma duc sa iau seriile si codul si ma duc apoi direct la rar sa-mi fac o cerere, sa vad poate merge asta. 1500 ron au cerut complet, 1200 fara radiator... oare pot pastra ceva de la M20 sa-mi mai scada pretul la ala daca mi-l accepta?
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
oare pot pastra ceva de la M20 sa-mi mai scada pretul la ala daca mi-l accepta? Vezi cum vin furtunele pe radiator (stanga/dreapta/sus/jos/diametru). Daca sunt foarte altfel, o sa-ti trebuie adaptari. Daca sunt la fel.. esti norocos. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
incredibil ce preturi sunt la m40...cu maxim 200 euro cumperi un m50 complet
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
cu maxim 200 euro cumperi un m50 complet Da? wow. Inseamna ca acuma e perioada aia de varf de dezmembrari de masini cu M50. Nu demult erau M10 la oferta peste tot. Era chiar una aruncata (completa!) pe trotuar la un moment dat in Bucuresti. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
este mult 1200, acum ceva timp a vandut mouse un m40 complet cu 100e
pune totusi un anunt pe 4t, ai sanse mai mari sa gasesti in felul acesta, decat sa cauti -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
@Bart deja iintra pe piata tare si M54/M52 E46 gasesti garla la dezmembrari...
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am pus anunt pentru M10, nici un raspuns. M40 asta l-am gasit in iasi, in dezmembrari, deci m-ar scuti oarecum de ceva bataie de cap.
M10 am vazut pe bmwclub parca 2 bucati la 100 ron, parca tot la mouse. Da' in concordanta cu legea lui murphy, cand n-ai nevoie de ceva-i moca, cand ai nevoie de ceva-i scump. Mai caut, cine stie, poate vrea cineva totusi sa-si schimbe un M10 cu M20 si-o rezolv mai usor asa. Chiar pe aici nu mai are nimeni M10? This post has been edited by xox: Nov 12 2012, 12:34 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
@Bart deja iintra pe piata tare si M54/M52 E46 gasesti garla la dezmembrari... Zboare timpul.. Da' in concordanta cu legea lui murphy, cand n-ai nevoie de ceva-i moca, cand ai nevoie de ceva-i scump. Da, cunosc prea bine situatie asta. Sau cel mai rau e "aveam exact ce iti trebuie tie, dar am aruncat totul la fier vechi acuma o saptamana". -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Pretul de 1200 ron e pentru motor fara radiator - adica minus 300 ron, si fara instalatie electrica implicit fara calculatoare. Si fara cutie - e automata, dar sunt dispusi sa mi-o vanda.
In concluzie, pica si varianta asta. Daca vedeti pe undeva un M10, ori doar auziti ca s-ar putea pe undeva vinde, schimba, orice, da-ti-mi de stire va rog. Ori varianta 2: daca vrea cineva un e30 cu tabla ok, il schimb pe ceva mai vechi, chiar diesel, dar sa fie ok la acte. Chiar si e28, nu doar e21. Poate fi si mancat de rugina, nu ma deranjeaza. This post has been edited by xox: Nov 12 2012, 03:26 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ia M30 de la Tr Severin si taie doi cilindri.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
sa stii ca m-am gandit sa ii propun varianta asta...am flexul pregatit
haz de necaz xox...nu te supara si nu dispera...o sa se rezove cumva pana la urma -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Pretul de 1200 ron e pentru motor fara radiator - adica minus 300 ron, si fara instalatie electrica implicit fara calculatoare. Si fara cutie - e automata, dar sunt dispusi sa mi-o vanda. In concluzie, pica si varianta asta. Daca vedeti pe undeva un M10, ori doar auziti ca s-ar putea pe undeva vinde, schimba, orice, da-ti-mi de stire va rog. Ori varianta 2: daca vrea cineva un e30 cu tabla ok, il schimb pe ceva mai vechi, chiar diesel, dar sa fie ok la acte. Chiar si e28, nu doar e21. Poate fi si mancat de rugina, nu ma deranjeaza. daca il dai in rate il iau eu ![]() acum serios se mai gaseste un M10 ,doar trebuie sa ai rabdare ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu (cred ca) mai am niste bucati de M10 undeva la un prieten, dar e cu numar pansat Romanesc pe bloc, si chiulasa desfacuta, etc. Nici nu stiu de pe ce masina e.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Am pus anunt pentru M10, nici un raspuns. M40 asta l-am gasit in iasi, in dezmembrari, deci m-ar scuti oarecum de ceva bataie de cap. M10 am vazut pe bmwclub parca 2 bucati la 100 ron, parca tot la mouse. Da' in concordanta cu legea lui murphy, cand n-ai nevoie de ceva-i moca, cand ai nevoie de ceva-i scump. Mai caut, cine stie, poate vrea cineva totusi sa-si schimbe un M10 cu M20 si-o rezolv mai usor asa. Chiar pe aici nu mai are nimeni M10? daca nu te grabesti, iti dau eu m10-le de pe masina mea. vreau sa-l schimb dar nu sunt hotarat cu ce. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu vrei un 2.5?
![]() Cam glumesc, parca n-as renunta nici la el ca merge bine. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nici asta 164E2 nu vor sa-l omologheze
![]() Lucian, M10-le tau e carburatie ori injectie? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca orice M10 de E28 a existat si pe urs.
Al lui e cu carburator, parca. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
a fost carburatie, acum e jeg-tronik. tremura la relanti pana se incalzeste (ca si m20-ul j-tronik) dupa care merge ceas. bate un tachet ca nebunu, consuma 7.5 mers constant 100-110km/h
Nu vrei un 2.5? ![]() Cam glumesc, parca n-as renunta nici la el ca merge bine. nu ma bag, ca are probleme cu avansul ![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Lucian, poate M20 a lui xox merge omologat pe masina ta?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca te coafeaza un M20B20 poate investigezi, si sunteti amandoi happy.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
daca il dai in rate il iau eu ![]() Oficial, de azi am ramas fara bani ![]() Daca o vrei, no problem. Eu pana la primavara nu prea mai am ce-i face, poate sa iau motorul de la Lucian daca se hotaraste la un schimb... @bart: da, Registrul Auto Roman nu accepta sa pui pe o masina veche motor mai nou, nu stiu din ce cauza. Nu mi-au acceptat nici E1 nici E2. Niste oameni deosebiti, cu niste legi deosebite. PS: Oare nu s-ar putea rezolva in Bucuresti omologarea M20-ului? Are idee cineva? Decat sa ma chinui cu schimbat motoare mai bine strang bani si-o duc in capitala pe platforma ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
ce schimb ca nu prea inteleg vrei un m10 ? si dai la schimb un m20 ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
ce schimb ca nu prea inteleg vrei un m10 ? si dai la schimb un m20 ? ![]() Da, asta ar fi o solutie. xox, probabil nu poate garanta nimeni rezultat daca vii in Bucuresti. Probabil ai nevoie de un insider care stie sa te ghideaza in birocratie. Maresti sansele cel putin. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
E ciudat eu am intrebat in vara daca pot pune m50b20 in loc la m20b20 si mi-au zis ca pot pune numai sa nu depaseasca 40% din putere, iar daca motorul nu s-a pus pe caroseria asta costa mai mult taxa pt ca intra la omologare artizanala. Am multe cunostinte care pe golf 1 au motoare omologate de golf2 16V, poate aici la cluj Rarul e mai realist...
Plus eu stiu pe cine a omologat acum 2 ani m50b20 in loc la m10b18 cu putina spaga... -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Da, chestii de astea trebuie solicitat in scris daca vrei sa reusesti fara spagi.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 18-November 08 From: Bucuresti Member No.: 2,335 Car: E21 Engine: M10 1.8 98CP ![]() |
am eu motor m10 carburatie si am chiar si acte la el.
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Vreau sa omologhez un m20 b20 motronic.Masina e 2.0 carburatie tot m20b20.Se poate sau nu?
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
in mod normal ar trebui, dar cu astia de la omologari rar bucuresti nu stii niciodata...s-a pus motronic pe rechin?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
S-a pus pe E28 in '87
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
pe E21 niciodata nu a fost Motronic
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
pastrezi blocul tau si pui motronic? pana la urma conteaza seria de pe bloc nu tipul de injectie sau carburatie...iar daca iti iese faza cu omologare fara serie te-ai scos
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
pastrezi blocul tau si pui motronic? pana la urma conteaza seria de pe bloc nu tipul de injectie sau carburatie...iar daca iti iese faza cu omologare fara serie te-ai scos Vreau sa l schimb cu totul si declar la inscrierea masinii (identificarea) de la RAR ca asa am cumparat-o. |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Merge oricare din variante, ori pastrezi doar blocul ori schimbi motorul. Daca schimbi tot te costa 60ron in plus, atat. Nu te intreaba nimeni de motronic.
Nu depaseste 40% cresterea de putere de la carburator la motronic, asa ca e ok. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
pastrezi blocul tau si pui motronic? pana la urma conteaza seria de pe bloc nu tipul de injectie sau carburatie...iar daca iti iese faza cu omologare fara serie te-ai scos ba conteaza foarte mult.cand te duci la ei se uita la orice mai ales daca e vorba de schimbare de motor. eu de ce m-am dat cu capul de pereti pana am rezolvat problema.aveam bloc de 2.0 de carburatie cu injectie de 2.3.si cu toate relatiile din lume tot nu a fost usor.am pierdut ceva zile pe la domnii de acolo. @eugen:nu merge faza cu asa l-am luat.daca nu cunosti pe cineva pe acolo incep sa te intrebe de facturi si alte cacaturi.daca ai serie pe motor te intreaba unde l-ai montat si te pun sa aduci factura de montaj ptr motor in service agreat bmw.daca nu ai serie iar e belita.te duci la notar si dai declaratie pe proprie raspundere ca asa ai luat masina si ca seria motorului e corodata si ilizibila.dupa ce te duci cu hartia asta incepe circul de pe lume.daca nu e acelasi cod de motor intri la omologari artizanale unde costa 800 ron taxa de rar(atat am platit eu la e12 ca nu aveam incotro).daca e acelasi cod de motor numai iti modifica pe carte si iti trec la mentiuni "motor fara serie".daca ai un motor facut din bucati si incrucisari(cum e cazul meu:bloc de 2.0 si interne cu injectie de 2.3)nu e asa usor de omologat sau trecut fara serie. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Crede-ma dupa toata nebuneala mea cu rar-ul asta e concluzia: conteaza doar seria si tipul de motor la ei... daca ai carburatie original si-i pui injectie, nu te intreaba de nimic, cata vreme toate seriile ies ok.
Asta-i tot ce-i intereseaza, numerele de pe bloc sa fie ok. Doar daca nu-s aceleasi incepe tot circul. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Ceva noutati ? Totusi cum ai ajuns sa ai pe masina un motor fara serie ?
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Ceva noutati ? Totusi cum ai ajuns sa ai pe masina un motor fara serie ? "Pai sa vedeti domnule...asa am luat masina".Am patit asa cu un prieten.Si a luat o nubira si cand am ajuns la itp nu avea serie pe motor,era stearsa,Ne a indrumat catre cineva si am vorbit ne a pus sa facem o declaratie notariala ca asa am luat masina si au trecut in carte motor fara serie. Asa am patit eu.... This post has been edited by eugene12: Dec 12 2012, 08:13 PM |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu-i motor fara serie, e cu serie. Doar ca nu e tipul de motor care-l omologheaza rarul pe masina. Eu aveam 184VD si asta-i 206xx. Asta-i tot.
Si am ajuns sa-l am pe masina dupa ce-am vandut-o mai demult dar n-a fost la politie scoasa de pe numele meu, asa ca mi-am recuperat-o. E masina care am luat-o cu TiL in 2006, din Bucuresti. Am luat-o si dat-o cu 1.8 si-am recuperat-o cu ~2.0. @eugene, nici o sansa cu service-ul in Iasi, suntem sub zapada aici. Sunt plini de accidente minore, probabil ca o sa tot aiba treaba cat mai tine vremea asta. Se duc astia ca popicile. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Asa as putea sa ma duc dupa E32 la AMD, ca tot pe numele meu e la politia
![]() Si ai grija cu accidente cu minore.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
@eugene, nici o sansa cu service-ul in Iasi, suntem sub zapada aici. Sunt plini de accidente minore, probabil ca o sa tot aiba treaba cat mai tine vremea asta. Se duc astia ca popicile. [/quote] Pai atunci eu il iau sigur numai sa mi spui cand vrei sa vin.Si asa vroiam sa ma duc la bunica mea la Iasi ca e saraca inzapezita si are 80 ani,varu meu de acolo e un pierde vara si n ar ajuta o si el(asta e de probleme personale......ea saraca ne a crescut pe toti si acum nimeni de acolo n-o ajuta ,trebuie sa merg eu din Bucuresti sa o ajut).Vin sa i fac partie prin "ograda"cum se zice la Moldova.Te sun maine. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 09:40 AM |