![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
M-am decis sa pun si eu poze cu masina pe forum si o mica descriere ,este vorba de un bmw e30 din 09/1990 motor 1.6 m40 100cp , sunt al doilea propietar in tara.
Masina are doar oglinzi electrice si atat...are ceva probleme sa le zic minore ...toba fasaie pe dedesubt la o imbinare ceva , pete de rugina pe la aripipile din spate praguri usi , o aripa dreapta care e zgariata si e mancata de rugina jos la prag... semi fusta e luata de rugina , fusta are o pozitie ciudata bara fata nu e prinsa in suportul din stanga ,recent mi-am gasit masina in parcare lovita nu stiu de catre cine ...prinde orbu scoatei ochi ![]() spre uimirea mea masina inca are luciu pe ea..restu se vede in poze . pentru viitor mi-as dori o reconditionare la tabla de la A la Z toata partea mecanica as dori sa o fac cat mai noua si sa-i pastrez aspectul clasic fara nici un kit , poate ceva jante dar tot de urs bbs rz parca (cross spoke) pe 15 si sa o cobor mai mult . in rest stock fara transplant de motor fara nimic prefer sa bag bani in acest 1.6 desi ar merge un 2.0 dar na prima masina din viata mea si vreau sa ramana stock..Tristetea mea ce mai mare e ca nu am bani mai bine zis timp sa muncesc ca sa o pot face si ma doare sufletul cand o vad cu pete de rugina pe ea si ca abia mai fac rost de cate un ban sa-i cumpar o piesa si aia din vanzarea anumitor obiecte personale. Masina merge bine sunt multumit de ea inca nu am avut probleme cu ea sa ma lase in drum.Se comporta frumos la drum sta bine pe viraje si e o placere sa o conduci . Nu`s genu de om sa abuzez de o masina nu am dat burn nu am dat cercuri si nici nu am degand sa dau sau sa fac chiar ma gandesc unde sa-l garez la iarna sa nu stea in frig. Atasez cateva poze cu masina dupa o spalatorie cu o saptamana inainte sa o gasesc lovita . Sanatate sa fie si o sa-l fac ca nou. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
welcome to the club...capul sus...in timp o sa le rezolvi pe toate
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Mersi..da sa termin scoala mai am cateva luni si pe urma direct la munca strans bani (in cel mai rau caz credit ) refacut cap coada ... si poate raman ceva bani de un e21 ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Arata foarte bine (cel putin in poze - par a fi in conditie buna) si cu jantele astea, care-s tot model stock. Mie chiar mi se pare ca-i ok asa cum e.
Are cam tot ce ar trebui sa aiba la prima vedere si cam toate cad ok. Iarasi, cel putin in poze. Cred ca mai degraba lucrezi putin la interior decat la jante ![]() This post has been edited by xox: Oct 31 2011, 12:46 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Nu are sens sa faci credit pentru a restaura masina
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
la exterior arata bine sa zicem acceptabil ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
ursu e deja o masina cat de cat mica, daca e sa comparam cu pocitaniile de clasa mini care se gasesc acum pe piata.
Motorul 1.6 e si el ok nu consuma cine stie ce. Daca iei alta masina de oras, ar trebui sa fie tico sau ceva dizel, ca sa conteze la buzunar ![]() Acum depinde cat iti permiti si ce vrei de la masina, dar din cate vad, cred ca ti-ar fi mai bine sa folosesti banii pentru urs decat sa mai iei un fier. Ingrijeste-l bine, ia-i cauciucuri bune, mergi cu grija si-o sa te faca fericit. Daca vrei s-o faci perfecta, ca noua, si-ti permiti, atunci ia alta masina si pastreaz-o pe asta de WE. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
ursu e deja o masina cat de cat mica, daca e sa comparam cu pocitaniile de clasa mini care se gasesc acum pe piata. Motorul 1.6 e si el ok nu consuma cine stie ce. Daca iei alta masina de oras, ar trebui sa fie tico sau ceva dizel, ca sa conteze la buzunar ![]() Acum depinde cat iti permiti si ce vrei de la masina, dar din cate vad, cred ca ti-ar fi mai bine sa folosesti banii pentru urs decat sa mai iei un fier. Ingrijeste-l bine, ia-i cauciucuri bune, mergi cu grija si-o sa te faca fericit. Daca vrei s-o faci perfecta, ca noua, si-ti permiti, atunci ia alta masina si pastreaz-o pe asta de WE. ideea e ca eu as vrea sa pastrez aceasta masina cat mai mult si nu as dori sa o vand nici o data ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Oct 31 2011, 07:34 PM |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
pe spate ai discuri sau tamburi?
Trebuie verificat , daca sunt tamburi, daca sunt reglati bine sau prea stransi si merge putin infranat. Nu se incinge roata la durum? Alarma mi se pare o prostie, la orice masina. Singura parte buna a ei ar fi inchiderea centralizata din telecomanda, dar alarma sucks. Poate te trezesti intr-o dimineata si cu bateria golita din cauza ei. Eu in ce as investi.... in mecanica sa fie buna, acolo unde e nevoie. Nu rezolvi problema cu salupa daca intaresti amortizoarele, sau rezolvi prea putin. Arcurile ar trebui intarite. Dar din cate am vazut, asta-i beleaua lor, se lasa cam mult pe spate cand le incarci. Si E30 si E28, presupun ca si celelalte. Deci, n-as considera-o o problema decat daca e grav si trebuiesc alte arcuri. Amortizoarele sa fie bune, sa nu se balanseze masina. Sugestii de tuning, la colegi, ca eu n-am facut. De ex, poti sa tai putin din arc, sa se scurteze si sa se intareasca in acelasi timp. cumulat cu amortizor reincarcat/intarit, iese ceva misto. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
pe spate ai discuri sau tamburi? Trebuie verificat , daca sunt tamburi, daca sunt reglati bine sau prea stransi si merge putin infranat. Nu se incinge roata la durum? Alarma mi se pare o prostie, la orice masina. Singura parte buna a ei ar fi inchiderea centralizata din telecomanda, dar alarma sucks. Poate te trezesti intr-o dimineata si cu bateria golita din cauza ei. Eu in ce as investi.... in mecanica sa fie buna, acolo unde e nevoie. Nu rezolvi problema cu salupa daca intaresti amortizoarele, sau rezolvi prea putin. Arcurile ar trebui intarite. Dar din cate am vazut, asta-i beleaua lor, se lasa cam mult pe spate cand le incarci. Si E30 si E28, presupun ca si celelalte. Deci, n-as considera-o o problema decat daca e grav si trebuiesc alte arcuri. Amortizoarele sa fie bune, sa nu se balanseze masina. Sugestii de tuning, la colegi, ca eu n-am facut. De ex, poti sa tai putin din arc, sa se scurteze si sa se intareasca in acelasi timp. cumulat cu amortizor reincarcat/intarit, iese ceva misto. Pe spate am discuri si parca au un mic sant pe ele adica eu asa cred ca sunt placutele uzate si discurile...sa nu fie din diferential sa nu mai aiba ulei eu stiu alarma am cumparato de frica sa nu se mai intample vreo experienta de genu sa loveasca masina si sa fuga cum am patit si acum ....m-am lasat pe portbagaj si cam danseaza adica misca asa zici ca apesi pe ceva de guma e foarte moale... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca se lasa tare cand urca cineva in spate sau la bagaje, 100% arcurile sunt de vina. Asa am patit si eu, rezolvarea a fost achizitionarea de arcuri noi. Acum sta bine masina, am mers cu ea plina, pasageri+bagaje si n-au fost probleme, lucru imposibil inainte. In schimb m-am ales cu un scartait din cauza "priceperii" mele cand le-am montat.
![]() Te pricepi cat de cat la mecanica auto? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mecanica la urs/E28 e foarte simpla, poate sa o invete in timp.
Si eu am arcuri noi, am carat prin ucraina 5 pasageri+sofer si portbagaj plin ochi, a rezistat bine. Dar tot mi se pare ca se lasa destul de mult cand pun chestii in portbagaj. E din cauza constructiei, cu portbagaj lung, dus mult in spatele puntii spate. Efectul de parghie mareste incarcarea pe puntea spate. Halogen, spor la lucru! Sau treci pe la Interceptor pentru o revizie. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am ceva inclinatie spre mecanica nu sunt afon dar am o retinere...de mic cand ma jucam si ma puneam sa "repar eu " stricam mai rau lucrurile..si acum sunt cam la fel mi-e frica sa-mi bag mainile sa nu stric mai rau fiind si prima masina din viata mea
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La arcuri e foarte simplu, nu stiu daca iti trebuie presa. Cred ca la placute e mai multa filosofie. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Dap, schimbarea arcurilor e printre cele mai simple operatiuni. La e28 te chinui rau fara presa. La e30 nu mai stiu.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
la E28 pe spate, n-am avut nevoie de presa. Pe fata, da.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am vorbit cu iorgos sa cumpar de la el placute pentru spate sa vad ce mai cumpar..am renuntat la aripi pana la vara..poate reusesc sa scap si de fasaitu ala de la toba si sa o ridic mai mult , am observat ca cele 2 coliere care tin toba finala sunt sudate efectiv pe toba
![]() Daca se lasa tare cand urca cineva in spate sau la bagaje, 100% arcurile sunt de vina. Asa am patit si eu, rezolvarea a fost achizitionarea de arcuri noi. Acum sta bine masina, am mers cu ea plina, pasageri+bagaje si n-au fost probleme, lucru imposibil inainte. In schimb m-am ales cu un scartait din cauza "priceperii" mele cand le-am montat. ![]() Te pricepi cat de cat la mecanica auto? ![]() ![]() ideea e ca as vrea sa lucrez la masina sa nu dau bani la service ca nu ma dau bani afara din casa si culmea e ca mai sunt si la o facultate unde studiez utilaje de constructii , motoare , hidraulica etc dar 92% teorie 8% practica dar daca ma gandesc mai bine practica zero ca nu desfacem nimic , chiar daca strici dar din greseli inveti ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
am luat si eu arcuri heavy duty cica, le-am montat si nu s-a intamplat nimic. Nici nu stiu daca au facut vre-o diferenta fata de arcurile vechi, stiu doar ca masina se comporta bine acum. As fi vrut s-o ridice de spate, desi altora le place asa, cu fundu jos. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am luat si eu arcuri heavy duty cica, le-am montat si nu s-a intamplat nimic. Nici nu stiu daca au facut vre-o diferenta fata de arcurile vechi, stiu doar ca masina se comporta bine acum. As fi vrut s-o ridice de spate, desi altora le place asa, cu fundu jos. si de curiozitate cat teau costat arcurile doar sa-mi fac o idee ? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
350ron m-au costat pe mine, le-am luat in vara, am si pus o poza parca, pe aici pe undeva. Am stricat si eu multe la masina, dar din greseli inveti
![]() ![]() LE: am gasit: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=73&st=2028 This post has been edited by tomado e28 owner: Nov 2 2011, 01:27 AM |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
cam 360 lei am dat si eu pe 2 arcuri, tot Suplex (nu mai auzisem de firma asta) , acum vreo 4 ani.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am inteles n`am bani pentru ele momentan
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
doamne in ce tara tarim si ce ghinion am....mi-au furat oglinda dreapta si cea stanga au incercat sa o fure dar au sparto...si acum nu stiu ce sa ma fac sigla mi-au furat-o aripa mi-au lovito sa ma cac pe ea de tara
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
se monteaza usor, te invatam noi pe privat sau la o intalnire
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
cu ajutorul lui mihai oglinda stanga e noua trebuie sa o pun pe dreapta
![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
pe vremea cand se faceau ursii, se punea g11...poti sa ii pui si g12 dar dai niste bani in plus...bani pe care ii poti folosi pt alte bube ale masinii
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
pe vremea cand se faceau ursii, se punea g11...poti sa ii pui si g12 dar dai niste bani in plus...bani pe care ii poti folosi pt alte bube ale masinii G11 este acel antigel "vechi" care se punea la dacie ? nu de alta dar poate sa-mi aduca tata ceva antigel de la munca dar nu stie marca si alte chesti e verde si atat dar mi-e tarsa sa pun in masina financiar as iesi extrem de ieftin da ma gandesc la reversul medaliei ....bag ceva nu stiu ce e si ma trezesc ca am sarit din lac in put ![]() This post has been edited by Halogen: Nov 14 2011, 03:46 PM |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
pe vremea cand se faceau ursii, se punea g11...poti sa ii pui si g12 dar dai niste bani in plus...bani pe care ii poti folosi pt alte bube ale masinii G11 este acel antigel "vechi" care se punea la dacie ? nu de alta dar poate sa-mi aduca tata ceva antigel de la munca dar nu stie marca si alte chesti e verde si atat dar mi-e tarsa sa pun in masina financiar as iesi extrem de ieftin da ma gandesc la reversul medaliei ....bag ceva nu stiu ce e si ma trezesc ca am sarit din lac in put ![]() Antigel-ul G11, este cel albastru sau verde. Corect se punea la "dacie" ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Ce-mi place pe forumul asta ca dupa 28 de posturi nu a fost nici un unul cu "las-o cat mai jos", "pune-i jante cat mai late, ideal Borbet A", "schimba-i motorul"...
Felicitari comunitatii de aici! -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
g11 este acel antigel care se pune in opel, vw, audi, skoda etc fabricate pana la sfarsitul veacului trecut (are etilen-glicol in el si e fara silicati...suficient pt masina ta)...cel din din dacie o fi g10
![]() l.e.: am verificat in tecdoc si spune clar etilen-glicol la lichid racire...iar daca memoria nu ma lasa,si am facut schimburi de ulei si antigel la cateva sute de bmw-uri imediat dupa ce au fost aduse de afara, toate bmw-urile veneau cu antigel de culoare verde-albastruie nu roz (g12)...imi mentin parerea bazandu-ma pe experienta mea...strainii nu puneau din asta daca nu era indicat This post has been edited by elvislorin: Nov 18 2011, 08:58 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Ce-mi place pe forumul asta ca dupa 28 de posturi nu a fost nici un unul cu "las-o cat mai jos", "pune-i jante cat mai late, ideal Borbet A", "schimba-i motorul"... Felicitari comunitatii de aici! cred ca am trecut multi prin faza aia...dar mai sunt si care au ramas tot acolo -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am completat cu antigel si l-am verificat cu densimetru si sta la -25 de grade
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
hopa...s-a trezit forumul la viata
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
ma bate un gand...si incerc sa fac rost de bani
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Nov 30 2011, 09:19 PM |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ramai la urs pentru moment
![]() asa din poze pare ingrijit,cat despre arcuri poti sa incerci sa cauti sh sau eventual ceva de tunning cu o coborare mai mica(aveam eu niste H&R de urs dar le-am aruncat) -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
ai poze cu el ? cu rechinul
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
ai poze cu el ? cu rechinul este la vanatoarea de epave pagina 4 parca are o dunga rosie pe capota la motor ....are 2 gauri in podea in rest la tabla se prezinta bine ! ....care alea 2 gauri se fac usor flex sudat placa de tababla polizat grunduit si vopsit.... This post has been edited by Halogen: Dec 1 2011, 12:12 AM |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 18-November 08 From: Bucuresti Member No.: 2,335 Car: E21 Engine: M10 1.8 98CP ![]() |
nu ti ajunge un sac fara fund, vrei 2?, oricum eu sunt pentru, de ce sa nu iti complici situatia...
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
nu ti ajunge un sac fara fund, vrei 2?, oricum eu sunt pentru, de ce sa nu iti complici situatia... ![]() cand mai multi zic un lucru si sunt trecut prin chestia asta apai te conformezi , am renuntat la idee ![]() |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Iti scrisesem si eu urmatoarele acum cateva zile, dar am uitat sa apas butonul AddReply, oricum, vad ca te-ai hotarat... deocamdata
![]() din cate povestesti, nu prea iti permiti a doua masina.... Dar daca ti s-a pus pata rau si ai posibilitati de lucru (adica spatiu in care sa tii rabla, sa poti repara la ea in voie si ceva scule), da-i bataie ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
stai linistit si ai grija de urs...e greu sa ai grija de o masina in ziua de azi...mai ales de doua...si mai ales cand nu ai nici un venit...eu am pierdut socoteala banilor bagati in rechin
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca nu ai bani sa investesti in masina aia acuma, macar o sa ai nevoie s-o depozitezi undeva. Dar o sa creeaza frustrari, cand o sa vrei sa investesti si nu poti. Daca vrei sa iese o masina functionala si frumoasa, pretul de achizitie e doar inceputul, varf de munte.
Daca chiar vrei un E21, strange ceva bani, si o sa gasesti o masina mai buna in timp. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Daca nu ai bani sa investesti in masina aia acuma, macar o sa ai nevoie s-o depozitezi undeva. Dar o sa creeaza frustrari, cand o sa vrei sa investesti si nu poti. Daca vrei sa iese o masina functionala si frumoasa, pretul de achizitie e doar inceputul, varf de munte. Daca chiar vrei un E21, strange ceva bani, si o sa gasesti o masina mai buna in timp. cum as gandi eu ar fi in felul urmator rechinu daca-l cumpar as putea sa-l aduc la socri mei la tara(50 de km spre alexandria) unde il pot pune in curte frumos cu prelata si e in maxima siguranta pana la venirea verii, termin facultatea obtin un job si as avea posibilitati ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca 'marmota' a zis ca e simpatic.. ce mai stai?
![]() Planetare aproape nu sa stric niciodata.. Pentru a forma o ideea mai realista despre la ce te poti astepta, uite-te pe topicul lui daman, in special la poze cu lipsa de metal. Sigur te poti astepta la mai multe rugina decat e la vedere. Ce motorizare are E21? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Daca 'marmota' a zis ca e simpatic.. ce mai stai? ![]() Planetare aproape nu sa stric niciodata.. Pentru a forma o ideea mai realista despre la ce te poti astepta, uite-te pe topicul lui daman, in special la poze cu lipsa de metal. Sigur te poti astepta la mai multe rugina decat e la vedere. Ce motorizare are E21? pai inca astept sa strag banuti .... luna asta poate ciupesc de la rude cateceva+ce pun si eu deoparte ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iti scrisesem si eu urmatoarele acum cateva zile, dar am uitat sa apas butonul AddReply, oricum, vad ca te-ai hotarat... deocamdata ![]() din cate povestesti, nu prea iti permiti a doua masina.... Dar daca ti s-a pus pata rau si ai posibilitati de lucru (adica spatiu in care sa tii rabla, sa poti repara la ea in voie si ceva scule), da-i bataie ![]() spatiu e berechet scule si putin ajutor este partea financiara e ff proasta ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Dec 2 2011, 11:36 AM |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La M10 (ca asta e tip de motor) batrani de obicei apara consum de ulei, sa murdaresc bujiile si gata. Sau poate are o fisa proasta. Daca vrei sa faci un test, vi cu bujiile si fise de acasa.. Dar daca apoi merge frumos, poate creste omul pret..
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
stai linistit si ai grija de urs...e greu sa ai grija de o masina in ziua de azi...mai ales de doua...si mai ales cand nu ai nici un venit...eu am pierdut socoteala banilor bagati in rechin inteleg ca ai pierdut o droaie de bani dar am 2 intrebari ...1) ti-a parut rau ca ai facut alegerea asta ??? si 2) ai vinde masina ca sa-ti recuperezi banuti sau o parte din investitie ? ![]() La M10 (ca asta e tip de motor) batrani de obicei apara consum de ulei, sa murdaresc bujiile si gata. Sau poate are o fisa proasta. Daca vrei sa faci un test, vi cu bujiile si fise de acasa.. Dar daca apoi merge frumos, poate creste omul pret.. ![]() sa vedem in inuarie, ca omu e plecat in decembrie ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Dec 2 2011, 11:56 AM |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
.. sau o parte din investitie ? ![]() Exact, nu o sa vezi inapoi niciodata ce investit in masina, in caz ca o vanzi. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 ![]() |
sa inteleg ca avem prima dragoste comuna ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
sa inteleg ca avem prima dragoste comuna ? ![]() da...si asa o sa ramana vesnic, o sa o las mostenire ma si vad batran cu ea in curte dandui o cheie sa mai miste motoru si poate o iesire sa-si mai dezmorteasca articulatiile .....m-am calmat cu gandurile de a pune mana repede pe un e21 raman cu ursu si sa-l pun la punct in vara, in viitor poate o masina de oras 1310 sau o lada ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Dec 23 2011, 09:20 PM |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am vazut ca isi dezvolta cuplul la 4300de rotatii dar daca ating 3000 de rotati si cu toba asta "jmechera" zici ca am 10.000 de rotati si mi se pare prea turat motoru
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw ![]() |
Inteleg ca ai 1.6 benz. In niciun caz sa nu schimbi dintr-o treapta inf. intr-una super. la 2000 rot, nu e diesel. Undeva la 2800-3000 cred ca e optim, nu mai disec firu-n patru: consum, ungere, ardere incompleta, bujii colmatate... Bafta.
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Inteleg ca ai 1.6 benz. In niciun caz sa nu schimbi dintr-o treapta inf. intr-una super. la 2000 rot, nu e diesel. Undeva la 2800-3000 cred ca e optim, nu mai disec firu-n patru: consum, ungere, ardere incompleta, bujii colmatate... Bafta. mersi de sfat ! eu am avut impresia ca pe la 3000 este prea turat motorul ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
zgomotul de la 3000 vine din spate, de la toba, sau din fata?
Motoarele in 4 cilindri au un zgomot pronuntat in admisie pe la 3000-3500 rpm (se intampla niste rezonante pe-acolo). Am observat asta si la batranul M10 LJetronic (suna placut) si la toyota (urla de te apuca dracii, iti sta pe creier). Nu prea e recomandat sa tii nici un motor sub 2000rpm, nici pe alea in 6 cil, desi fiind mai smooth, nu-ti dau de veste ca sunt subturate. Eu totusi schimb pe la 2000 in oras, daca n-am unde sa ma duc, deci apas f putin acceleratia. Altfel, pana in 3000 (ca incepe sa urle) la mers normal afara, si pana in 5000 daca am de facut depasiri mai energice sau vreau sa ies tare din viraje. Cu BMW-ul sunt mai domol, ca deh, e masina mea, are si o varsta. Are si Cuplu, lucru care te face sa urci mai putin in ture. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
zgomotul se aude din spate de la minunatia de toba
![]() ![]() ![]() This post has been edited by TiL: Dec 24 2011, 10:56 AM
Reason for edit: sters citatul intreg
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Aburi, sigur.
Ai toba sparta? Am vazut ca daca e sparta scoate mai mult abur. Si dupa ce treci cu masina printr-o balta, daca aveai esapamentul incins o sa lasi un nor de abur in urma. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Aburi, sigur. Ai toba sparta? Am vazut ca daca e sparta scoate mai mult abur. Si dupa ce treci cu masina printr-o balta, daca aveai esapamentul incins o sa lasi un nor de abur in urma. fasaie pe dedesubt pe la traseul de mijloc oricum undeva se aude un fasait pe dedesubt , am verificat nivelul antigelului din vas si este in acelasi loc unde era cand am verificat antigelul deci nu baga apa este prima iarna de cand am masina si din cauza acea m-am speriat rau tin sa cred ca motorul merge chiar foarte frumos cu exceptia unei pierderi de ulei pe la fulia de la arborele cotit si vesnici tacheti de m40, fum albastru nu scoate de loc . |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Chiar daca nu am mai postat de mult in acest anunt nu am avut timpul necesar si nici banuti pentru a mai schimba o piesa pana astazi cand am schimbat 4 bucsi la bascule lemforder noi si 2 bucsi punte spate lemforder noi, urmeaza :
- 1L de ulei pentru diferential Castrol 80w90 - 2 Discuri de frana spate ATE noi (placute de frana le am) - Sa schimb uleiul din cutie Primele 3 sunt urgente ![]() - 1,2 planetare in stare impecabile... (pentru ca 1 la mine e vrastie un mic joc si burdufele rupte si vreau sa le schimb pe ambele) - Bucsa diferential - cei 2 rulmenti de pe spate pe OEM - bielete anti ruliu pe spate. - Set brate puntea fata 2 bucati TRW / Lemforder (dar voi merge pe TRW) - 2 capete de bara TRW - 2 bielete anti ruliu fata trw sau ce gasesc - 2 Bielete de directie - Traseu complet evacuare de la motor pana la finala cu tot cu suporti si bucsi (bucsile le voi cumpara de noi) - Set distributie bosch+ pompa de apa. toate acestea voi incerca sa le rezolv pana la 1 octombrie ramanand ca la anu sa intre la tinichigerie + vopsitorie! This post has been edited by Halogen: Jul 5 2012, 08:18 PM |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Dupa ce am schimbat bucsile de punte si cele de la bascule pe spate tot troncane cand trec peste o groapa sau linii de tramvai tot pe dreapta spate si nu inteleg ce ar putea fi
![]() |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Eu am schimbat flansele de la amortizoare. Foarte ieftine si foarte rapid de schimbat. La fel, troncanea cand treceam peste gropi. Tot pe spate. Cam 100ron toata distractia si 30 min de munca.
Mai troncane si acum la schimbat viteze, banui crucea de la cardan (sau cum se cheama imbinarea aia) dar pentru denivelari, flansele de la amortizoare sunt principalul suspect. La fel aveam problema asta si pe fata, si la e30 si la e46, se pare ca tin mult mai putin ca bucsile. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am inteles la alea ma gandeam si eu si totusi este enervant cand stiu ca am schimbat bucsile si tot imi troncane....si am mai observat o chestie cand stau la semafor vibreaza masina in dreptu franei de mana 10 sec 20 maxim m-am uitat pe dedesubt sa vad esapamentu daca are vre-un colier rupt sau atarna pe undeva dar e intreg...sa fie oare crucea cardanica
![]() |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
verifica si tampoanele de la motor, suportii de la cutia de viteze
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
tampoanele de la motor am inteles de la fostu propietar ca au fost schimbate in primavara lui 2010 si iarna nu a circulat cu ea , nu prea cred ca tampoanele de la motor sa se fi uzat intr-un timp relativ mic de folosire a masini.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Eu am schimbat flansele de la amortizoare. Foarte ieftine si foarte rapid de schimbat. La fel, troncanea cand treceam peste gropi. Tot pe spate. Cam 100ron toata distractia si 30 min de munca. Mai troncane si acum la schimbat viteze, banui crucea de la cardan (sau cum se cheama imbinarea aia) dar pentru denivelari, flansele de la amortizoare sunt principalul suspect. La fel aveam problema asta si pe fata, si la e30 si la e46, se pare ca tin mult mai putin ca bucsile. Ce flanse ai montat ? ca eu am gasit sachs 55 RON cu tot cu garnitura si am mai gasit KYB cu 40 de ron ma bate gandu la KYB ...tu ce ai pus febi ? |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
KYB am pus si eu, le-am cumparat direct din service, 35ron/bucata + 30 ron manopera. Am vreo 2 luni de cand le-am pus deci inca nu ma pronunt la durabilitate.
Alea vechi erau intr-un hal fara de hal, era mancat tot cauciucul. Erau flansele cu care am cumparat masina acum 6 ani ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am inteles scz ca raspund atat de tarziu dar am ramas fara pc
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am schimbat uleiul in diferential , am eliminat zgomotul de bataie aiurea...era de la un surub de la traseu de evacuare care era prea lung si batea in caroserie , si merge masinuta de parca nu e ea
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu e normal dar nici nu e tragic. Discul sta prins de forta numai cu prezoanele. Surub cel mic are ca rolul doar ca sa fie mai usor sa regasesti gaurile cand pui roata la loc
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am inteles mersi de sfat apropo bart ai idee cu ce solutie as putea sa frec buza de la janta sai scot vopseaua jantele au fost vopsite negre si eu as vrea sa dau jos vopseaua de pe buza jos si stau si ma gandesc cum :-? ma bate gandu sa iau un jmirghel de prin casa si sa ma pun sa frec la buza dar nu stiu daca e o treaba foarte buna si sa fac mai rau
![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
frumos modelul
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
o sa fie frumoase cand o sa le curat si o sa le vopsesc da chiar cum as putea sa dau jos acea vopsea neagra ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu stiu, nu le am cu spalat, curatat, vopsit.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
mie imi plac mai mult bbs-urile
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
recomand vernistac pentru a decapa jantele, costa maxim 30 lei cutia si ar trebui sa iti ajunga pentru toate jantele
dupa ce aplici solutia pe jante lasi 5 - 10 min sa isi faca efectul, adica sa se exfolieze vopseaua dupa jante, iar dupa o indepartezi cu un cutit, sau ceva ascutit prin unele locuri e posibil sa mai aplici odata, sau daca ai mai multe straturi de vopsea, cum a fost la mine necesita ceva migaleala pentru ca dupa ar trebui sa le dai cu smirghel, dar intr-un final iese ceva frumos ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
o sa vb cu cosmin sa vedem poate le duc la sablat
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
cand am terminat cu ele aratau ca tabla de pe cs lui florin, curatate integral, iar ceva mai calumea de atat nu stiu daca exista
dar dupa cum ti-am zis, necesita ceva migaleala -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu m-am chinuit cu smirghel, a iesit ceva, n-am mai apucat sa le finisez cum as fi vrut si munca a fost destula.
Inceput cu smirghel gros, pana dadeam de metal, apoi cu subtire. Cel mai bine, ori cu decapant, ori la sablat si apoi pui smirghel pe ele sa le finisezi, daca vrei buza lucioasa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
misto sunt
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Sableaza-le totusi, macar stii ca sunt curatate peste tot si nici nu dureaza foarte mult.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
trebuie sablate cu ceva fin ...... au fost cazuri in care dupa sablare nu sau mai putut polisha pentru ca a mancat prea mult din aluminiu
cea mai buna varianta (parerea mea) o mana de smirghel la misto (ca sa intre decapantul bine in vopsea),decapant 1 2 straturi si apoi turbojet |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
poate maine reusesc sa le scot de pe jante si sa ma pun sa le iau cu jmirghelul un pic si sa iau si solutie apoi la sablat am gasit ceva anvelope misto pt ele :>
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 01:02 AM |