IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Prima dragoste BMW E30
Halogen
post Oct 30 2011, 10:16 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



M-am decis sa pun si eu poze cu masina pe forum si o mica descriere ,este vorba de un bmw e30 din 09/1990 motor 1.6 m40 100cp , sunt al doilea propietar in tara.
Masina are doar oglinzi electrice si atat...are ceva probleme sa le zic minore ...toba fasaie pe dedesubt la o imbinare ceva , pete de rugina pe la aripipile din spate praguri usi , o aripa dreapta care e zgariata si e mancata de rugina jos la prag... semi fusta e luata de rugina , fusta are o pozitie ciudata bara fata nu e prinsa in suportul din stanga ,recent mi-am gasit masina in parcare lovita nu stiu de catre cine ...prinde orbu scoatei ochi sad.gif si aripa este indoita fix la coltu de la far (oricum aripa asta a fost schimbata clar ) una e cu semnal alta fara , punte spate cu discuri obc mic scaune recaro,cel de la sofer are o mica ruptura pe sezut
spre uimirea mea masina inca are luciu pe ea..restu se vede in poze . pentru viitor mi-as dori o reconditionare la tabla de la A la Z toata partea mecanica as dori sa o fac cat mai noua si sa-i pastrez aspectul clasic fara nici un kit , poate ceva jante dar tot de urs bbs rz parca (cross spoke) pe 15 si sa o cobor mai mult . in rest stock fara transplant de motor fara nimic prefer sa bag bani in acest 1.6 desi ar merge un 2.0 dar na prima masina din viata mea si vreau sa ramana stock..Tristetea mea ce mai mare e ca nu am bani mai bine zis timp sa muncesc ca sa o pot face si ma doare sufletul cand o vad cu pete de rugina pe ea si ca abia mai fac rost de cate un ban sa-i cumpar o piesa si aia din vanzarea anumitor obiecte personale. Masina merge bine sunt multumit de ea inca nu am avut probleme cu ea sa ma lase in drum.Se comporta frumos la drum sta bine pe viraje si e o placere sa o conduci . Nu`s genu de om sa abuzez de o masina nu am dat burn nu am dat cercuri si nici nu am degand sa dau sau sa fac chiar ma gandesc unde sa-l garez la iarna sa nu stea in frig. Atasez cateva poze cu masina dupa o spalatorie cu o saptamana inainte sa o gasesc lovita . Sanatate sa fie si o sa-l fac ca nou.


Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
5 Pages V   1 2 3 > »   
Start new topic
Replies (1 - 82)
elvislorin
post Oct 30 2011, 11:01 PM
Post #2


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



welcome to the club...capul sus...in timp o sa le rezolvi pe toate


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Oct 30 2011, 11:06 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57





Mersi..da sa termin scoala mai am cateva luni si pe urma direct la munca strans bani (in cel mai rau caz credit ) refacut cap coada ... si poate raman ceva bani de un e21 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Oct 31 2011, 12:45 AM
Post #4


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Arata foarte bine (cel putin in poze - par a fi in conditie buna) si cu jantele astea, care-s tot model stock. Mie chiar mi se pare ca-i ok asa cum e.

Are cam tot ce ar trebui sa aiba la prima vedere si cam toate cad ok. Iarasi, cel putin in poze.

Cred ca mai degraba lucrezi putin la interior decat la jante smile.gif Just my 2 cents.

This post has been edited by xox: Oct 31 2011, 12:46 AM


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Oct 31 2011, 08:44 AM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Nu are sens sa faci credit pentru a restaura masina smile.gif O refaci in timp, putin cate putin, mai vin si idei pe parcurs tongue.gif Sa o folosesti sanatos!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Oct 31 2011, 04:10 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57





la exterior arata bine sa zicem acceptabil tongue.gif la interior nu am ce sa fac mai mult de atat ,plansa aia am prinso dupa 3 saptamani cand am luat-o ca ma pus al de sus si am facut curat la pedalier si am dat aia jos si nu am mai stiut sa o pun la loc si am lasato asa , am crezut ca am stricato..pana a venit tata si in 2 minute era la loc , imi lipsea si acel surub de plastic care era sub volan...dar pentru siguranta am prinso cu un soricel de o cutiuta , nu de alta dar am auzit cazuri cand a picat in mers si nu prea e o senzatie placuta smile.gif doar scaunu e franjurit un pic dar am pus 2 huse pe ele sa le protejez biggrin.gif , da cam ai dreptate referitor la bani dar as lua o masina mica de oras ca eu folosesc ursu mai mult pentru deplasari inafara bucurestiului si ceva cumparaturi prin oras atat ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 31 2011, 07:10 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



ursu e deja o masina cat de cat mica, daca e sa comparam cu pocitaniile de clasa mini care se gasesc acum pe piata.
Motorul 1.6 e si el ok nu consuma cine stie ce. Daca iei alta masina de oras, ar trebui sa fie tico sau ceva dizel, ca sa conteze la buzunar smile.gif

Acum depinde cat iti permiti si ce vrei de la masina, dar din cate vad, cred ca ti-ar fi mai bine sa folosesti banii pentru urs decat sa mai iei un fier. Ingrijeste-l bine, ia-i cauciucuri bune, mergi cu grija si-o sa te faca fericit.
Daca vrei s-o faci perfecta, ca noua, si-ti permiti, atunci ia alta masina si pastreaz-o pe asta de WE.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Oct 31 2011, 07:23 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (TiL @ Oct 31 2011, 07:10 PM) *
ursu e deja o masina cat de cat mica, daca e sa comparam cu pocitaniile de clasa mini care se gasesc acum pe piata.
Motorul 1.6 e si el ok nu consuma cine stie ce. Daca iei alta masina de oras, ar trebui sa fie tico sau ceva dizel, ca sa conteze la buzunar smile.gif

Acum depinde cat iti permiti si ce vrei de la masina, dar din cate vad, cred ca ti-ar fi mai bine sa folosesti banii pentru urs decat sa mai iei un fier. Ingrijeste-l bine, ia-i cauciucuri bune, mergi cu grija si-o sa te faca fericit.
Daca vrei s-o faci perfecta, ca noua, si-ti permiti, atunci ia alta masina si pastreaz-o pe asta de WE.



ideea e ca eu as vrea sa pastrez aceasta masina cat mai mult si nu as dori sa o vand nici o data smile.gif ma oftic ca nu am garaj dar na ...sincer nu mi se pare o masina mica cel putin asa consider eu nu am avut probleme cu bagajele nici o data singuru lucru care ma cam deranjeaza este ca atunci cand pun mai multe bagaje se cam lasa spatele jos si zici ca e salupa probabil telescoapele duse sau arcurile ,am inteles ca ar fi un cetatean care intareste amortizoarele prin bucuresti si care se ocupa numa cu asa ceva am sa-i fac o vizita vineri sa scap de problema asta ca e deranjant sad.gif am o mare dilema...am 400 RON care nu stiu in ce sa-i bag .. daca e sa cumpar 2 aripi dau 300 de ron pe ele si le cumpar si nu pot face nimic cu ele ca nu am bani sa le vopsesc , as putea sa schimb discurile pe spate + placute ca tot am sunetu ala de frecat tabla pe tabla, as mai vrea sa montez o alarma care am luat-o din real la oferta biggrin.gif 120 RON alarma+ inchidere centralizata as vrea sa montez doar alarma ca dau prea mult (am fost in vitan 150 ron montat alarma si cine stie cat mai cere si pe inchiderea centralizata) am gasit buji NGK Iridium la 160 RON as vrea sa ridic toba ca traseul e cam jos... sincer nu stiu in ce sa bag bani as vrea sa iau aripile alea sa le tin frumos si cand mai fac rost de bani sa le schimb dar tot o data as vrea sa scap de sunetu ala de harjait pe spate ...

This post has been edited by Halogen: Oct 31 2011, 07:34 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 31 2011, 07:54 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



pe spate ai discuri sau tamburi?

Trebuie verificat , daca sunt tamburi, daca sunt reglati bine sau prea stransi si merge putin infranat. Nu se incinge roata la durum?
Alarma mi se pare o prostie, la orice masina. Singura parte buna a ei ar fi inchiderea centralizata din telecomanda, dar alarma sucks. Poate te trezesti intr-o dimineata si cu bateria golita din cauza ei.

Eu in ce as investi.... in mecanica sa fie buna, acolo unde e nevoie. Nu rezolvi problema cu salupa daca intaresti amortizoarele, sau rezolvi prea putin. Arcurile ar trebui intarite. Dar din cate am vazut, asta-i beleaua lor, se lasa cam mult pe spate cand le incarci. Si E30 si E28, presupun ca si celelalte. Deci, n-as considera-o o problema decat daca e grav si trebuiesc alte arcuri. Amortizoarele sa fie bune, sa nu se balanseze masina.


Sugestii de tuning, la colegi, ca eu n-am facut. De ex, poti sa tai putin din arc, sa se scurteze si sa se intareasca in acelasi timp. cumulat cu amortizor reincarcat/intarit, iese ceva misto.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Oct 31 2011, 08:26 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57





QUOTE (TiL @ Oct 31 2011, 07:54 PM) *
pe spate ai discuri sau tamburi?

Trebuie verificat , daca sunt tamburi, daca sunt reglati bine sau prea stransi si merge putin infranat. Nu se incinge roata la durum?
Alarma mi se pare o prostie, la orice masina. Singura parte buna a ei ar fi inchiderea centralizata din telecomanda, dar alarma sucks. Poate te trezesti intr-o dimineata si cu bateria golita din cauza ei.

Eu in ce as investi.... in mecanica sa fie buna, acolo unde e nevoie. Nu rezolvi problema cu salupa daca intaresti amortizoarele, sau rezolvi prea putin. Arcurile ar trebui intarite. Dar din cate am vazut, asta-i beleaua lor, se lasa cam mult pe spate cand le incarci. Si E30 si E28, presupun ca si celelalte. Deci, n-as considera-o o problema decat daca e grav si trebuiesc alte arcuri. Amortizoarele sa fie bune, sa nu se balanseze masina.


Sugestii de tuning, la colegi, ca eu n-am facut. De ex, poti sa tai putin din arc, sa se scurteze si sa se intareasca in acelasi timp. cumulat cu amortizor reincarcat/intarit, iese ceva misto.



Pe spate am discuri si parca au un mic sant pe ele adica eu asa cred ca sunt placutele uzate si discurile...sa nu fie din diferential sa nu mai aiba ulei eu stiu alarma am cumparato de frica sa nu se mai intample vreo experienta de genu sa loveasca masina si sa fuga cum am patit si acum ....m-am lasat pe portbagaj si cam danseaza adica misca asa zici ca apesi pe ceva de guma e foarte moale...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Oct 31 2011, 11:10 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Daca se lasa tare cand urca cineva in spate sau la bagaje, 100% arcurile sunt de vina. Asa am patit si eu, rezolvarea a fost achizitionarea de arcuri noi. Acum sta bine masina, am mers cu ea plina, pasageri+bagaje si n-au fost probleme, lucru imposibil inainte. In schimb m-am ales cu un scartait din cauza "priceperii" mele cand le-am montat. biggrin.gif

Te pricepi cat de cat la mecanica auto? smile.gif Eu am e28-ul de la 19 ani si m-a calificat intre timp tongue.gif Putina inclinatie si ambitie sa ai... Altfel, gaura la buzunar...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 1 2011, 10:14 AM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Mecanica la urs/E28 e foarte simpla, poate sa o invete in timp.

Si eu am arcuri noi, am carat prin ucraina 5 pasageri+sofer si portbagaj plin ochi, a rezistat bine. Dar tot mi se pare ca se lasa destul de mult cand pun chestii in portbagaj. E din cauza constructiei, cu portbagaj lung, dus mult in spatele puntii spate. Efectul de parghie mareste incarcarea pe puntea spate.

Halogen, spor la lucru! Sau treci pe la Interceptor pentru o revizie.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Nov 1 2011, 03:38 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



am ceva inclinatie spre mecanica nu sunt afon dar am o retinere...de mic cand ma jucam si ma puneam sa "repar eu " stricam mai rau lucrurile..si acum sunt cam la fel mi-e frica sa-mi bag mainile sa nu stric mai rau fiind si prima masina din viata mea smile.gif am vazut un tutorial cum se schimba placutele nu e asa de greu si am sa-l urmez dar la arcuri nu ma bag e peste limita mea biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 1 2011, 03:44 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





La arcuri e foarte simplu, nu stiu daca iti trebuie presa. Cred ca la placute e mai multa filosofie.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Nov 1 2011, 08:20 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Dap, schimbarea arcurilor e printre cele mai simple operatiuni. La e28 te chinui rau fara presa. La e30 nu mai stiu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 1 2011, 08:50 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



la E28 pe spate, n-am avut nevoie de presa. Pe fata, da.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Nov 1 2011, 09:08 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



am vorbit cu iorgos sa cumpar de la el placute pentru spate sa vad ce mai cumpar..am renuntat la aripi pana la vara..poate reusesc sa scap si de fasaitu ala de la toba si sa o ridic mai mult , am observat ca cele 2 coliere care tin toba finala sunt sudate efectiv pe toba smile.gif) si am gasit sa cumpar colierele alea dar creca nu cuprind toba finala :| o sa ma uit dupa un set de arcuri spate noi dar mai tari ceva sport dar nu as vrea sa cobor garda la sol

QUOTE (tomado e28 owner @ Oct 31 2011, 11:10 PM) *
Daca se lasa tare cand urca cineva in spate sau la bagaje, 100% arcurile sunt de vina. Asa am patit si eu, rezolvarea a fost achizitionarea de arcuri noi. Acum sta bine masina, am mers cu ea plina, pasageri+bagaje si n-au fost probleme, lucru imposibil inainte. In schimb m-am ales cu un scartait din cauza "priceperii" mele cand le-am montat. biggrin.gif

Te pricepi cat de cat la mecanica auto? smile.gif Eu am e28-ul de la 19 ani si m-a calificat intre timp tongue.gif Putina inclinatie si ambitie sa ai... Altfel, gaura la buzunar...


ideea e ca as vrea sa lucrez la masina sa nu dau bani la service ca nu ma dau bani afara din casa si culmea e ca mai sunt si la o facultate unde studiez utilaje de constructii , motoare , hidraulica etc dar 92% teorie 8% practica dar daca ma gandesc mai bine practica zero ca nu desfacem nimic , chiar daca strici dar din greseli inveti smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 1 2011, 09:31 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





am luat si eu arcuri heavy duty cica, le-am montat si nu s-a intamplat nimic. Nici nu stiu daca au facut vre-o diferenta fata de arcurile vechi, stiu doar ca masina se comporta bine acum. As fi vrut s-o ridice de spate, desi altora le place asa, cu fundu jos.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Nov 1 2011, 09:38 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (TiL @ Nov 1 2011, 09:31 PM) *
am luat si eu arcuri heavy duty cica, le-am montat si nu s-a intamplat nimic. Nici nu stiu daca au facut vre-o diferenta fata de arcurile vechi, stiu doar ca masina se comporta bine acum. As fi vrut s-o ridice de spate, desi altora le place asa, cu fundu jos.

si de curiozitate cat teau costat arcurile doar sa-mi fac o idee ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Nov 2 2011, 01:24 AM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



350ron m-au costat pe mine, le-am luat in vara, am si pus o poza parca, pe aici pe undeva. Am stricat si eu multe la masina, dar din greseli inveti tongue.gif Ideea e sa poti face operatiunile ferit de intemperii si fara stres smile.gif Sfaturi practice mai poti cere si aici.

LE: am gasit:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=73&st=2028

This post has been edited by tomado e28 owner: Nov 2 2011, 01:27 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 2 2011, 10:35 AM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



cam 360 lei am dat si eu pe 2 arcuri, tot Suplex (nu mai auzisem de firma asta) , acum vreo 4 ani.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Nov 2 2011, 04:37 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



am inteles n`am bani pentru ele momentan sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Nov 11 2011, 01:28 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



doamne in ce tara tarim si ce ghinion am....mi-au furat oglinda dreapta si cea stanga au incercat sa o fure dar au sparto...si acum nu stiu ce sa ma fac sigla mi-au furat-o aripa mi-au lovito sa ma cac pe ea de tara smile.gif.....noroc ca au furat doar sticla de la oglinzi nu cu totu...zici ca`s blestemat acum trebuie sa ma gandesc ce vand ca sa pot pune oglinzile la loc..si sa gasesc pe cineva care se pricepe sa monteze doar sticlele sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 11 2011, 04:38 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



se monteaza usor, te invatam noi pe privat sau la o intalnire


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Nov 13 2011, 08:42 PM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



cu ajutorul lui mihai oglinda stanga e noua trebuie sa o pun pe dreapta biggrin.gif intrebare maine o sa masorl antigelul cu un densimentru in caz ca e foarte prost as vrea sa-l schimb dar ca idee ce antigel trebuie folosit la urs ? am inteles ca intra 7 litri in instalatia de racire ,in acest moment in vasu de expansiune e antigel verde , hmm G12 e o solutie buna pentru urs ? mersi frumos !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 13 2011, 09:26 PM
Post #26


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



pe vremea cand se faceau ursii, se punea g11...poti sa ii pui si g12 dar dai niste bani in plus...bani pe care ii poti folosi pt alte bube ale masinii


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Nov 14 2011, 03:46 PM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (elvislorin @ Nov 13 2011, 09:26 PM) *
pe vremea cand se faceau ursii, se punea g11...poti sa ii pui si g12 dar dai niste bani in plus...bani pe care ii poti folosi pt alte bube ale masinii


G11 este acel antigel "vechi" care se punea la dacie ? nu de alta dar poate sa-mi aduca tata ceva antigel de la munca dar nu stie marca si alte chesti e verde si atat dar mi-e tarsa sa pun in masina financiar as iesi extrem de ieftin da ma gandesc la reversul medaliei ....bag ceva nu stiu ce e si ma trezesc ca am sarit din lac in put smile.gif

This post has been edited by Halogen: Nov 14 2011, 03:46 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Nov 14 2011, 04:07 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



QUOTE (Halogen @ Nov 14 2011, 03:46 PM) *
QUOTE (elvislorin @ Nov 13 2011, 09:26 PM) *
pe vremea cand se faceau ursii, se punea g11...poti sa ii pui si g12 dar dai niste bani in plus...bani pe care ii poti folosi pt alte bube ale masinii


G11 este acel antigel "vechi" care se punea la dacie ? nu de alta dar poate sa-mi aduca tata ceva antigel de la munca dar nu stie marca si alte chesti e verde si atat dar mi-e tarsa sa pun in masina financiar as iesi extrem de ieftin da ma gandesc la reversul medaliei ....bag ceva nu stiu ce e si ma trezesc ca am sarit din lac in put smile.gif


Antigel-ul G11, este cel albastru sau verde. Corect se punea la "dacie" smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Nov 18 2011, 08:46 PM
Post #29


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Ce-mi place pe forumul asta ca dupa 28 de posturi nu a fost nici un unul cu "las-o cat mai jos", "pune-i jante cat mai late, ideal Borbet A", "schimba-i motorul"...
Felicitari comunitatii de aici!


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 18 2011, 08:50 PM
Post #30


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



g11 este acel antigel care se pune in opel, vw, audi, skoda etc fabricate pana la sfarsitul veacului trecut (are etilen-glicol in el si e fara silicati...suficient pt masina ta)...cel din din dacie o fi g10 tongue.gif:)
l.e.: am verificat in tecdoc si spune clar etilen-glicol la lichid racire...iar daca memoria nu ma lasa,si am facut schimburi de ulei si antigel la cateva sute de bmw-uri imediat dupa ce au fost aduse de afara, toate bmw-urile veneau cu antigel de culoare verde-albastruie nu roz (g12)...imi mentin parerea bazandu-ma pe experienta mea...strainii nu puneau din asta daca nu era indicat

This post has been edited by elvislorin: Nov 18 2011, 08:58 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 18 2011, 09:04 PM
Post #31


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



QUOTE (Silviu @ Nov 18 2011, 08:46 PM) *
Ce-mi place pe forumul asta ca dupa 28 de posturi nu a fost nici un unul cu "las-o cat mai jos", "pune-i jante cat mai late, ideal Borbet A", "schimba-i motorul"...
Felicitari comunitatii de aici!


cred ca am trecut multi prin faza aia...dar mai sunt si care au ramas tot acolo


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Nov 30 2011, 07:15 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



Am completat cu antigel si l-am verificat cu densimetru si sta la -25 de grade biggrin.gif in rest nimic nou pe la masina sad.gif eu as vrea sa pastrez masina asa cum e nu cu kituri eleroane si alte alea si fara abuzuri smile.gif pentru distractie si alte chesti mai bine iau o masinuta ieftina si ma joc cu ea biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 30 2011, 07:54 PM
Post #33


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



hopa...s-a trezit forumul la viata smile.gif)...bravo domne


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Nov 30 2011, 09:11 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



ma bate un gand...si incerc sa fac rost de bani sad.gif sa iau un E21 sa incep sa ma joc la el sa incep sa-mi formez mana , sa dau jos piese sa le montez sa incep sa invat cum sta treaba asta cu tabla si poate cu putin ajutor de la interceptor biggrin.gif sa-l readuc la viata sad.gif incerc sa vand ce am si sa strang cum pot...multi imi zic omule ai dejea un urs baga bani in el punei jante kit mtech 2 motor mai mare ....etc dar eu nu vreau kitur si singurele jante care imi plac sunt cele bbs cross spoke 15" atat ...aaa ca o sa ai 2 masini si nu poti investi in amandoua numa descurajari si asa imi plange inima si ma cert si cu marmota ...da iubesc masinile vechi si sunt inebunit dupa ele ...dar sunt tanar totusi inca nu`s inglobat in datorii as putea incerca acest lucru si cand as ajunge la 50 de ani hehe si am 2 raritati in curte biggrin.gif .....aaa ca nu o sa faci nimic si alte alea smile.gif de ce cand omu vrea sa faca un bine sau sa incerce sa faca un bine se loveste de rautati pana si marmota imi zice aaa pai e o prostie si sa nu mai zic ca de 2 saptamani ma cert la cutite cu ea sad.gif daca ziceam ca iau rechinu ala sa-mi bat joc de el sa-l rup in 2 mai ziceam dar asa cand incerc sa-l pun in miscare ? iara nu e bine...pana mea ps pretu la rechin 1000 ron cica fix ! dar as vrea sa-l lase macar la 800 ron poate cu ocazia sarbatorilor primesc ceva bani de la parinti rude etc nu platesc lumina cablu si internetu si traiesc cu paine si ceai il cumpar biggrin.gif recunosc ca in loc sa iau rechin as putea baga bani in urs si cel mai rau daca e imi achit intretinerea smile.gif))

This post has been edited by Halogen: Nov 30 2011, 09:19 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Nov 30 2011, 09:19 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



ramai la urs pentru moment smile.gif
asa din poze pare ingrijit,cat despre arcuri poti sa incerci sa cauti sh sau eventual ceva de tunning cu o coborare mai mica(aveam eu niste H&R de urs dar le-am aruncat)


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Dec 1 2011, 12:01 AM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



ai poze cu el ? cu rechinul


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 1 2011, 12:10 AM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (05aBi @ Dec 1 2011, 12:01 AM) *
ai poze cu el ? cu rechinul


este la vanatoarea de epave pagina 4 parca are o dunga rosie pe capota la motor ....are 2 gauri in podea in rest la tabla se prezinta bine ! ....care alea 2 gauri se fac usor flex sudat placa de tababla polizat grunduit si vopsit....

This post has been edited by Halogen: Dec 1 2011, 12:12 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 1 2011, 01:42 AM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (05aBi @ Dec 1 2011, 12:01 AM) *
ai poze cu el ? cu rechinul


era la pagina 14 stiam eu ceva cu 4 e de la bere scuze !
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fistaccio
post Dec 1 2011, 02:53 AM
Post #39


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 251
Joined: 18-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 2,335
Car: E21
Engine: M10 1.8 98CP



nu ti ajunge un sac fara fund, vrei 2?, oricum eu sunt pentru, de ce sa nu iti complici situatia...tongue.gif, glumesc, am fost si eu ca tine, mi a trecut repede, succes cu ursu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 1 2011, 11:01 AM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (fistaccio @ Dec 1 2011, 02:53 AM) *
nu ti ajunge un sac fara fund, vrei 2?, oricum eu sunt pentru, de ce sa nu iti complici situatia...tongue.gif, glumesc, am fost si eu ca tine, mi a trecut repede, succes cu ursu.


cand mai multi zic un lucru si sunt trecut prin chestia asta apai te conformezi , am renuntat la idee rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 1 2011, 11:24 PM
Post #41


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Iti scrisesem si eu urmatoarele acum cateva zile, dar am uitat sa apas butonul AddReply, oricum, vad ca te-ai hotarat... deocamdata biggrin.gif

din cate povestesti, nu prea iti permiti a doua masina.... Dar daca ti s-a pus pata rau si ai posibilitati de lucru (adica spatiu in care sa tii rabla, sa poti repara la ea in voie si ceva scule), da-i bataie biggrin.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Dec 2 2011, 12:06 AM
Post #42


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



stai linistit si ai grija de urs...e greu sa ai grija de o masina in ziua de azi...mai ales de doua...si mai ales cand nu ai nici un venit...eu am pierdut socoteala banilor bagati in rechin


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 2 2011, 10:39 AM
Post #43


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Daca nu ai bani sa investesti in masina aia acuma, macar o sa ai nevoie s-o depozitezi undeva. Dar o sa creeaza frustrari, cand o sa vrei sa investesti si nu poti. Daca vrei sa iese o masina functionala si frumoasa, pretul de achizitie e doar inceputul, varf de munte.
Daca chiar vrei un E21, strange ceva bani, si o sa gasesti o masina mai buna in timp.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 2 2011, 10:52 AM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (bartro @ Dec 2 2011, 10:39 AM) *
Daca nu ai bani sa investesti in masina aia acuma, macar o sa ai nevoie s-o depozitezi undeva. Dar o sa creeaza frustrari, cand o sa vrei sa investesti si nu poti. Daca vrei sa iese o masina functionala si frumoasa, pretul de achizitie e doar inceputul, varf de munte.
Daca chiar vrei un E21, strange ceva bani, si o sa gasesti o masina mai buna in timp.


cum as gandi eu ar fi in felul urmator rechinu daca-l cumpar as putea sa-l aduc la socri mei la tara(50 de km spre alexandria) unde il pot pune in curte frumos cu prelata si e in maxima siguranta pana la venirea verii, termin facultatea obtin un job si as avea posibilitati smile.gif si mai e o faza stiu ca marmota mea e inebunita dupa automate si ii place si cum arata rechinu " e simpatic " si cam in fiecare weekend merg la tara... na cam asta e principiul meu ,mai bine zis visu meu smile.gif dar in realitate se pot intampla multe... da inteleg ca mai bine pun banut pe banut si strang de un rechin functional cu toate actele in regula decat sa iau unu si sa incep sa-l repar...dar unde mai e distractia totusi nu stiu sa dau jos o planetara biggrin.gif eee ramane de vazut si cati banuti raman ....ata problema a expirat asigurarea la urs laugh.gif tare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 2 2011, 11:09 AM
Post #45


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Daca 'marmota' a zis ca e simpatic.. ce mai stai? tongue.gif
Planetare aproape nu sa stric niciodata.. Pentru a forma o ideea mai realista despre la ce te poti astepta, uite-te pe topicul lui daman, in special la poze cu lipsa de metal. Sigur te poti astepta la mai multe rugina decat e la vedere.
Ce motorizare are E21?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 2 2011, 11:44 AM
Post #46


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (bartro @ Dec 2 2011, 11:09 AM) *
Daca 'marmota' a zis ca e simpatic.. ce mai stai? tongue.gif
Planetare aproape nu sa stric niciodata.. Pentru a forma o ideea mai realista despre la ce te poti astepta, uite-te pe topicul lui daman, in special la poze cu lipsa de metal. Sigur te poti astepta la mai multe rugina decat e la vedere.
Ce motorizare are E21?


pai inca astept sa strag banuti .... luna asta poate ciupesc de la rude cateceva+ce pun si eu deoparte biggrin.gif dar as vrea sa-i ofer omlui 800 ron sau 600 dar daca omu nu acepta o las balta si ma duc la iorgos sa mai iau ceva piese de urs laugh.gif , masina are ceva rugina nare itp nare asigurare nare mai nimic cica actele ar fi in regula sunt pe numele lui (fiscal, iar talonu-l nu e pe numele lui ) iar ca motorizare 1.8 Automat rolleyes.gif m-am uitat in postul lui tocmai daia zic ca nu merita 10 mil masina, omu vrea 10mil ca sa se scoata cat mai bine sa plateasca impozitu dry.gif iar motorul merge destul de prost am vb cu cineva care a fost sa-l vada si a auzit si motoru ca cica ar merge in 3 pistoane rolleyes.gif

QUOTE (TiL @ Dec 1 2011, 11:24 PM) *
Iti scrisesem si eu urmatoarele acum cateva zile, dar am uitat sa apas butonul AddReply, oricum, vad ca te-ai hotarat... deocamdata biggrin.gif

din cate povestesti, nu prea iti permiti a doua masina.... Dar daca ti s-a pus pata rau si ai posibilitati de lucru (adica spatiu in care sa tii rabla, sa poti repara la ea in voie si ceva scule), da-i bataie biggrin.gif


spatiu e berechet scule si putin ajutor este partea financiara e ff proasta laugh.gif vedem ce si cum o sa iasa in cel mai rau caz bani intra la urs aripi noi etc . Apropo de o chestie eu nu inteleg de ce pentru ceva pete de rugina pe marginea usilor sau la arcadele aripilor "tinichigii" si vopsitori imi cer o groaza de bani si imi zic ca trebuie sa-mi vopseasca masina de la jumatate in jos...eu nu inteleg...totusi sunt 2 pete de marimea unui ou si ei vor sa vopseasca tot elementu cam asa e treaba e hotie pe fata fara suparare smile.gif

This post has been edited by Halogen: Dec 2 2011, 11:36 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 2 2011, 11:45 AM
Post #47


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



La M10 (ca asta e tip de motor) batrani de obicei apara consum de ulei, sa murdaresc bujiile si gata. Sau poate are o fisa proasta. Daca vrei sa faci un test, vi cu bujiile si fise de acasa.. Dar daca apoi merge frumos, poate creste omul pret.. tongue.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 2 2011, 11:51 AM
Post #48


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (elvislorin @ Dec 2 2011, 12:06 AM) *
stai linistit si ai grija de urs...e greu sa ai grija de o masina in ziua de azi...mai ales de doua...si mai ales cand nu ai nici un venit...eu am pierdut socoteala banilor bagati in rechin


inteleg ca ai pierdut o droaie de bani dar am 2 intrebari ...1) ti-a parut rau ca ai facut alegerea asta ??? si 2) ai vinde masina ca sa-ti recuperezi banuti sau o parte din investitie ? unsure.gif

QUOTE (bartro @ Dec 2 2011, 11:45 AM) *
La M10 (ca asta e tip de motor) batrani de obicei apara consum de ulei, sa murdaresc bujiile si gata. Sau poate are o fisa proasta. Daca vrei sa faci un test, vi cu bujiile si fise de acasa.. Dar daca apoi merge frumos, poate creste omul pret.. tongue.gif

sa vedem in inuarie, ca omu e plecat in decembrie smile.gif pana atuncea sa vad ce finante strang tongue.gif da e M10 nu prea reusesc sa-l prind pe om acasa vine destul de tarziu

This post has been edited by Halogen: Dec 2 2011, 11:56 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 2 2011, 11:54 AM
Post #49


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Halogen @ Dec 2 2011, 11:51 AM) *
.. sau o parte din investitie ? unsure.gif

Exact, nu o sa vezi inapoi niciodata ce investit in masina, in caz ca o vanzi.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soare
post Dec 14 2011, 01:37 PM
Post #50


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42



sa inteleg ca avem prima dragoste comuna ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 23 2011, 09:06 PM
Post #51


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (soare @ Dec 14 2011, 01:37 PM) *
sa inteleg ca avem prima dragoste comuna ? smile.gif


da...si asa o sa ramana vesnic, o sa o las mostenire ma si vad batran cu ea in curte dandui o cheie sa mai miste motoru si poate o iesire sa-si mai dezmorteasca articulatiile .....m-am calmat cu gandurile de a pune mana repede pe un e21 raman cu ursu si sa-l pun la punct in vara, in viitor poate o masina de oras 1310 sau o lada biggrin.gif ca sa pot tine de ursu cat mai mult (a nu se intelege ca-l misc o data pe luna ) sal folosesc weekenduri la isiri din bucuresti. Acum am realizat ca sunt foarte euforic vreau sa fac sa dreg sa pun pe ea dar eu nu am inca un job si ma tot agit de parca ar fi sf lumi , incerc sa ma calmez ca totusi nu ies maine la pensie si cu timpu le voi rezolva pe toate mai o piesa luna asta mai o piesa luna viitoare si cu timpu se aduna smile.gif bucurate de urs nu-l abuza incearca sa-l ti cat mai mult daca doresti asta , iar daca ai chef de joaca vezi ca sunt ursi cu motoare mari si clar abuzate la preturi foarte mici biggrin.gif am o intrebare are ceva daca eu schimb treptele la 2000 de rotati ? afecteaza cumva motorul...sau o invat puturoasa ? stiu ca-mi zisese cineva ca daca o sa schimb numa asa o sa devina puturoasa si o sa consume si mult blink.gif am facut Bucuresti - Copaciu cu 6L/100 KM pe o vreme de-mi era frica sa trec de 60 si bezna de nu vedeam nimic laugh.gif dar la 90-100 cu treapta 5 undeva la un 6-8L/100 km


This post has been edited by Halogen: Dec 23 2011, 09:20 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 23 2011, 09:24 PM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



am vazut ca isi dezvolta cuplul la 4300de rotatii dar daca ating 3000 de rotati si cu toba asta "jmechera" zici ca am 10.000 de rotati si mi se pare prea turat motoru smile.gif))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edison
post Dec 23 2011, 10:31 PM
Post #53


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 68
Joined: 19-May 10
From: Iasi
Member No.: 3,398
Car: E30
Engine: M20B20 1990cmc 92 kw



Inteleg ca ai 1.6 benz. In niciun caz sa nu schimbi dintr-o treapta inf. intr-una super. la 2000 rot, nu e diesel. Undeva la 2800-3000 cred ca e optim, nu mai disec firu-n patru: consum, ungere, ardere incompleta, bujii colmatate... Bafta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 23 2011, 11:22 PM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (Edison @ Dec 23 2011, 10:31 PM) *
Inteleg ca ai 1.6 benz. In niciun caz sa nu schimbi dintr-o treapta inf. intr-una super. la 2000 rot, nu e diesel. Undeva la 2800-3000 cred ca e optim, nu mai disec firu-n patru: consum, ungere, ardere incompleta, bujii colmatate... Bafta.


mersi de sfat ! eu am avut impresia ca pe la 3000 este prea turat motorul tongue.gif sunetul amplificat de toba zici cai avion si din cauza aia schimbam asa... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 24 2011, 01:16 AM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



zgomotul de la 3000 vine din spate, de la toba, sau din fata?
Motoarele in 4 cilindri au un zgomot pronuntat in admisie pe la 3000-3500 rpm (se intampla niste rezonante pe-acolo). Am observat asta si la batranul M10 LJetronic (suna placut) si la toyota (urla de te apuca dracii, iti sta pe creier).

Nu prea e recomandat sa tii nici un motor sub 2000rpm, nici pe alea in 6 cil, desi fiind mai smooth, nu-ti dau de veste ca sunt subturate. Eu totusi schimb pe la 2000 in oras, daca n-am unde sa ma duc, deci apas f putin acceleratia. Altfel, pana in 3000 (ca incepe sa urle) la mers normal afara, si pana in 5000 daca am de facut depasiri mai energice sau vreau sa ies tare din viraje.
Cu BMW-ul sunt mai domol, ca deh, e masina mea, are si o varsta. Are si Cuplu, lucru care te face sa urci mai putin in ture.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 24 2011, 01:27 AM
Post #56


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



zgomotul se aude din spate de la minunatia de toba laugh.gif posibil sa fie si motoru dar nu-mi dau seama nu am urechea formata iar toba urla prea tare...si ce am mai observat mai nou este ca pe interior la tobe este o depunere de negreala adica sunt negre bine in interior unsure.gif maine o sa atasez o poza smile.gif eram la semafor in dristor abia plecasem din parcare ma indreptam spre iesire din bucuresti si motorul era cald ,miercuri parca seara cand incepuse o ploaie torentiala la un momendat ma uit in spate ditamai noru de fum alb deci nu-mi venea sa cred ma speriasem si nu stiam ce sa fac ma tot uitam in golinda mai iese nu mai iese (motorul statea la ralanti) am ajuns in benzinarie la rahova am traso mai departe putin am pornito am lasato sa mearga am stat si m-am uitat in spate si la ralanti (acul de temperatura era la intre prima liniuta si linia de jumatate) si nu mai scoatea nici un fum alb...sa fie oare condens fff mare pe toba de esapament ? si din cauza asta se afuma ?? uleiul abia l-am schimbat cu tot cu filtru si filtru de aer nare 2000 de km cred si mai putin ...

This post has been edited by TiL: Dec 24 2011, 10:56 AM
Reason for edit: sters citatul intreg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 24 2011, 10:58 AM
Post #57


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Aburi, sigur.

Ai toba sparta? Am vazut ca daca e sparta scoate mai mult abur.
Si dupa ce treci cu masina printr-o balta, daca aveai esapamentul incins o sa lasi un nor de abur in urma.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 24 2011, 02:26 PM
Post #58


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (TiL @ Dec 24 2011, 10:58 AM) *
Aburi, sigur.

Ai toba sparta? Am vazut ca daca e sparta scoate mai mult abur.
Si dupa ce treci cu masina printr-o balta, daca aveai esapamentul incins o sa lasi un nor de abur in urma.


fasaie pe dedesubt pe la traseul de mijloc oricum undeva se aude un fasait pe dedesubt , am verificat nivelul antigelului din vas si este in acelasi loc unde era cand am verificat antigelul deci nu baga apa este prima iarna de cand am masina si din cauza acea m-am speriat rau tin sa cred ca motorul merge chiar foarte frumos cu exceptia unei pierderi de ulei pe la fulia de la arborele cotit si vesnici tacheti de m40, fum albastru nu scoate de loc .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Jul 5 2012, 08:08 PM
Post #59


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



Chiar daca nu am mai postat de mult in acest anunt nu am avut timpul necesar si nici banuti pentru a mai schimba o piesa pana astazi cand am schimbat 4 bucsi la bascule lemforder noi si 2 bucsi punte spate lemforder noi, urmeaza :
- 1L de ulei pentru diferential Castrol 80w90
- 2 Discuri de frana spate ATE noi (placute de frana le am)
- Sa schimb uleiul din cutie
Primele 3 sunt urgente smile.gif iar ce urmeaza pana in toamna termenul limita!
- 1,2 planetare in stare impecabile... (pentru ca 1 la mine e vrastie un mic joc si burdufele rupte si vreau sa le schimb pe ambele)
- Bucsa diferential
- cei 2 rulmenti de pe spate pe OEM
- bielete anti ruliu pe spate.
- Set brate puntea fata 2 bucati TRW / Lemforder (dar voi merge pe TRW)
- 2 capete de bara TRW
- 2 bielete anti ruliu fata trw sau ce gasesc
- 2 Bielete de directie
- Traseu complet evacuare de la motor pana la finala cu tot cu suporti si bucsi (bucsile le voi cumpara de noi)
- Set distributie bosch+ pompa de apa. toate acestea voi incerca sa le rezolv pana la 1 octombrie ramanand ca la anu sa intre la tinichigerie + vopsitorie!

This post has been edited by Halogen: Jul 5 2012, 08:18 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Jul 21 2012, 12:09 PM
Post #60


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



Dupa ce am schimbat bucsile de punte si cele de la bascule pe spate tot troncane cand trec peste o groapa sau linii de tramvai tot pe dreapta spate si nu inteleg ce ar putea fi sad.gif falnsa de la amortizor sau chiar amortizoru ar fi posibil ? posibil sa fie de la bucsile barei stabilizatoare ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jul 21 2012, 03:31 PM
Post #61


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Eu am schimbat flansele de la amortizoare. Foarte ieftine si foarte rapid de schimbat. La fel, troncanea cand treceam peste gropi. Tot pe spate. Cam 100ron toata distractia si 30 min de munca.

Mai troncane si acum la schimbat viteze, banui crucea de la cardan (sau cum se cheama imbinarea aia) dar pentru denivelari, flansele de la amortizoare sunt principalul suspect. La fel aveam problema asta si pe fata, si la e30 si la e46, se pare ca tin mult mai putin ca bucsile.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Jul 22 2012, 08:21 AM
Post #62


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



am inteles la alea ma gandeam si eu si totusi este enervant cand stiu ca am schimbat bucsile si tot imi troncane....si am mai observat o chestie cand stau la semafor vibreaza masina in dreptu franei de mana 10 sec 20 maxim m-am uitat pe dedesubt sa vad esapamentu daca are vre-un colier rupt sau atarna pe undeva dar e intreg...sa fie oare crucea cardanica sad.gif mmasi imi vine sa-i dau foc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jul 22 2012, 08:23 AM
Post #63


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



verifica si tampoanele de la motor, suportii de la cutia de viteze


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Jul 22 2012, 10:45 AM
Post #64


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



tampoanele de la motor am inteles de la fostu propietar ca au fost schimbate in primavara lui 2010 si iarna nu a circulat cu ea , nu prea cred ca tampoanele de la motor sa se fi uzat intr-un timp relativ mic de folosire a masini.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Jul 22 2012, 06:45 PM
Post #65


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (xox @ Jul 21 2012, 03:31 PM) *
Eu am schimbat flansele de la amortizoare. Foarte ieftine si foarte rapid de schimbat. La fel, troncanea cand treceam peste gropi. Tot pe spate. Cam 100ron toata distractia si 30 min de munca.

Mai troncane si acum la schimbat viteze, banui crucea de la cardan (sau cum se cheama imbinarea aia) dar pentru denivelari, flansele de la amortizoare sunt principalul suspect. La fel aveam problema asta si pe fata, si la e30 si la e46, se pare ca tin mult mai putin ca bucsile.



Ce flanse ai montat ? ca eu am gasit sachs 55 RON cu tot cu garnitura si am mai gasit KYB cu 40 de ron ma bate gandu la KYB ...tu ce ai pus febi ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jul 23 2012, 07:49 AM
Post #66


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



KYB am pus si eu, le-am cumparat direct din service, 35ron/bucata + 30 ron manopera. Am vreo 2 luni de cand le-am pus deci inca nu ma pronunt la durabilitate.

Alea vechi erau intr-un hal fara de hal, era mancat tot cauciucul. Erau flansele cu care am cumparat masina acum 6 ani laugh.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Jul 26 2012, 10:34 AM
Post #67


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



am inteles scz ca raspund atat de tarziu dar am ramas fara pc tongue.gif problema este de la tigania de toba care loveste in fusta spate cand stanga cand dreapta smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Sep 12 2012, 04:19 PM
Post #68


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



am schimbat uleiul in diferential , am eliminat zgomotul de bataie aiurea...era de la un surub de la traseu de evacuare care era prea lung si batea in caroserie , si merge masinuta de parca nu e ea smile.gif astazi am facut un swap cu jantele bbs care le aveam pe niste jante Melber 7J x15 H2 .Et 12 sunt ceva jante rare pe 15" cu buza tongue.gif si urmeaza sa intre la reconditionat cand primesc bani de la munca mmasi. Astazi cand am dat jantele jos am descoperit cu stupoare ca pe stanga fata mi se invartea discu pe fuzeta in prostie am studiat am incercat sa vad de ce se invartea nu stiu daca e normal dar invarteam de disc si gaurile de la prezoane se schimbau la un momoendat am tras de disc daca nu era prins in suportu de la etrier cred ca-l scoteam afara ...am gasit lipsa surubu mic de prindere al discului pe fuzeta http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ake_brake_disc/ mai exact surubu 3.....am observat ca nici pe partea dreapta nu este prezent acest surub oare de ce ?smile.gif asa este normal ?smile.gif))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 12 2012, 04:28 PM
Post #69


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu e normal dar nici nu e tragic. Discul sta prins de forta numai cu prezoanele. Surub cel mic are ca rolul doar ca sa fie mai usor sa regasesti gaurile cand pui roata la loc smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Sep 12 2012, 04:51 PM
Post #70


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



am inteles mersi de sfat apropo bart ai idee cu ce solutie as putea sa frec buza de la janta sai scot vopseaua jantele au fost vopsite negre si eu as vrea sa dau jos vopseaua de pe buza jos si stau si ma gandesc cum :-? ma bate gandu sa iau un jmirghel de prin casa si sa ma pun sa frec la buza dar nu stiu daca e o treaba foarte buna si sa fac mai rau smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Sep 12 2012, 05:59 PM
Post #71


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



Astea sunt jantele smile.gif doar ca ma enerveaza ca`s negre si nu prea imi plac asa sad.gif

nu stiu de ce nu a mers din prima :-s
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Sep 12 2012, 08:28 PM
Post #72


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



frumos modelul wink.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Sep 12 2012, 08:45 PM
Post #73


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



o sa fie frumoase cand o sa le curat si o sa le vopsesc da chiar cum as putea sa dau jos acea vopsea neagra ?sad.gif care e data in bataie de joc cu spray ? vreo solutie ceva :-s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 12 2012, 08:55 PM
Post #74


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu stiu, nu le am cu spalat, curatat, vopsit.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Sep 12 2012, 09:07 PM
Post #75


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



mie imi plac mai mult bbs-urile


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Sep 12 2012, 09:22 PM
Post #76


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



recomand vernistac pentru a decapa jantele, costa maxim 30 lei cutia si ar trebui sa iti ajunga pentru toate jantele
dupa ce aplici solutia pe jante lasi 5 - 10 min sa isi faca efectul, adica sa se exfolieze vopseaua dupa jante, iar dupa o indepartezi cu un cutit, sau ceva ascutit
prin unele locuri e posibil sa mai aplici odata, sau daca ai mai multe straturi de vopsea, cum a fost la mine
necesita ceva migaleala pentru ca dupa ar trebui sa le dai cu smirghel, dar intr-un final iese ceva frumos wink.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Sep 13 2012, 09:27 AM
Post #77


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



o sa vb cu cosmin sa vedem poate le duc la sablat smile.gif daca e sa fac o treaba sa o fac calumea smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Sep 13 2012, 10:06 AM
Post #78


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



cand am terminat cu ele aratau ca tabla de pe cs lui florin, curatate integral, iar ceva mai calumea de atat nu stiu daca exista
dar dupa cum ti-am zis, necesita ceva migaleala


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Sep 13 2012, 10:07 AM
Post #79


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Eu m-am chinuit cu smirghel, a iesit ceva, n-am mai apucat sa le finisez cum as fi vrut si munca a fost destula.
Inceput cu smirghel gros, pana dadeam de metal, apoi cu subtire.

Cel mai bine, ori cu decapant, ori la sablat si apoi pui smirghel pe ele sa le finisezi, daca vrei buza lucioasa.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Sep 13 2012, 01:40 PM
Post #80


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



misto sunt biggrin.gif sper sa fie si ale mele asa si pe masina :> muhahaha dar sa vad ca bani intarzie sa apara si ma cam enerveaza smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 13 2012, 03:42 PM
Post #81


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Sableaza-le totusi, macar stii ca sunt curatate peste tot si nici nu dureaza foarte mult.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Sep 14 2012, 12:51 AM
Post #82


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



trebuie sablate cu ceva fin ...... au fost cazuri in care dupa sablare nu sau mai putut polisha pentru ca a mancat prea mult din aluminiu

cea mai buna varianta (parerea mea) o mana de smirghel la misto (ca sa intre decapantul bine in vopsea),decapant 1 2 straturi si apoi turbojet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Sep 14 2012, 07:18 PM
Post #83


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



poate maine reusesc sa le scot de pe jante si sa ma pun sa le iau cu jmirghelul un pic si sa iau si solutie apoi la sablat am gasit ceva anvelope misto pt ele :>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th August 2025 - 01:02 AM