e24 635 CSi "grettel" |
e24 635 CSi "grettel" |
Jan 17 2008, 03:45 PM
Post
#1
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 135 Joined: 30-July 07 From: Constanta Member No.: 1,047 Car: e12e21e23e24e30e31e32e38 Engine: m30 3.5 218CP |
Ea este "grettel" !!!!
-------------------- words like violence , break the silence ...
(oo=[][]=oo) Oo=[][]=oO (oo=U=oo) |
|
|
Nov 28 2010, 11:11 AM
Post
#41
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Deja arate mai bine
Chiar, de ce motronic? Daca cel existent este in stare recuperabila, nu as schimba nimic. Daca tot insisti, trebuie sa faci cumva sa pastrezi galerie asta de admisie, arate mult mai bine ca cele de motronic si e si mai bun. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 28 2010, 12:26 PM
Post
#42
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Aduna toata mizeria din compartimentul cu motorul de stergatoare, curata bine ca sub frunzele alea sunt scurgeri de apa si cred ca sunt infundate. Ar mai trebui sa gasesti capacul (de tabla?) care acopera aeroterma. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 28 2010, 12:34 PM
Post
#43
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V |
Spor la treaba Mihai, o sa ai mult de munca.
|
|
|
Nov 28 2010, 04:23 PM
Post
#44
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
Cum merge motorul ? Injectia ? De ce vrei sa o inlocuiesti cu una motronic ? merge destul de bine,nu ma vait...dar,daca la mine la m20,am constatat ce diferenta MARE a fost intre inainte cu jetronic si acu cu motronic,am zis sa pun si la ala la fel,nu degeaba a fost si inlocuit je cu motronic,de nemti.in fine,aia sa fie ultimul pas sa schimb sau nu injectia... Deja arate mai bine Daca tot insisti, trebuie sa faci cumva sa pastrezi galerie asta de admisie, arate mult mai bine ca cele de motronic si e si mai bun. referitor la aspect,cam urasc galeria asta,mult mai mult imi place cealalta mai noua de m30 Aduna toata mizeria din compartimentul cu motorul de stergatoare, curata bine ca sub frunzele alea sunt scurgeri de apa si cred ca sunt infundate. Ar mai trebui sa gasesti capacul (de tabla?) care acopera aeroterma. nu ma apuc de curatat acum ca oricum urmeaza dezasamblare spre 100% a masinii si se va curata atunci inclusiv acele compartimente *este si capacul de la aeroterma in portbagaj,e de tabla Spor la treaba Mihai, o sa ai mult de munca. ms -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Nov 28 2010, 04:36 PM
Post
#45
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
dar pana la dezasamblare e o iarna in care apa o sa stea pe acolo? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 28 2010, 04:41 PM
Post
#46
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Au inlocuit l-jet cu motronic pentru ca e mai ieftin de facut, si de intretinut, odata ce era disponibil tehnologia de siliciu necesara la preturi acceptabile, si pentru ca cu motronic era mai usor de indeplinit normele de poluare.
De ce crezi ca motronic 1.3 pe pe E32 M30B30 scoate 188cp din motor asta, iar d-jetronic de pe 3.0Si scoate 200cp din aceasi bloc? Galerie asta e tot farmecul la M30 clasic cu injectie. Flow de aer e mai bun ca la cele patratoase. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 28 2010, 04:57 PM
Post
#47
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
dar pana la dezasamblare e o iarna in care apa o sa stea pe acolo? in fine nu cred ca sunt chiar infundate scurgerile ca a mai si plouat zilele astea aici si nu e nimic apa acolo....o sa le dau cat de cat la o parte -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Nov 28 2010, 04:58 PM
Post
#48
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
oricum cred ca-i pui prelata, la cate gauri i-au dat inainte...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 28 2010, 05:04 PM
Post
#49
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
Au inlocuit l-jet cu motronic pentru ca e mai ieftin de facut, si de intretinut, odata ce era disponibil tehnologia de siliciu necesara la preturi acceptabile, si pentru ca cu motronic era mai usor de indeplinit normele de poluare. De ce crezi ca motronic 1.3 pe pe E32 M30B30 scoate 188cp din motor asta, iar d-jetronic de pe 3.0Si scoate 200cp din aceasi bloc? Galerie asta e tot farmecul la M30 clasic cu injectie. Flow de aer e mai bun ca la cele patratoase. nu am zis ca or fi mai bune motronicele,dar am zis sa scap de delco implicit de reglaje parareglaje avans,de o mie de vacumuri,si alte reglaje ce se fac si se tot fac la jetronic si tot se balbaie si tot se mai nush ce face...la motornic stii ca nu prea ai ce regla,daca nu deloc,decat inlocui eventual o piesa. poate sunt eu speriat de multele si prea multele jetronice vazute,m10 m20 cat si m30 care nu mergea rotund si ok. Dar repet,asta o sa fie poate ultimu lucru care o sa-l fac,daca o sa-l fac,schimbarea injectiei... momentan sunt alte lucruri monumentale der realizat... oricum cred ca-i pui prelata, la cate gauri i-au dat inainte... nu ii pun ca nu am...nu am nici pt a mea daca a stat atatea ierni afara ,nu mai moare o iarna -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Nov 28 2010, 05:25 PM
Post
#50
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Bart a schimbat delcoul, de fapt a inlocuit platina clasica Si-a luat de o grija, pentru ca nu mai "impusca" in capac si nu mai "pierde" impuls pe acolo. Ai putea sa faci aceeasi manevra si la asta.
Despre furtunele si vacuum-uri, e migalos ce-i drept dar ai putea sa le inlocuiesti pe toate. Sunt convins ca n-o sa aibe probleme cu ea o perioada. In rest, si mie mi se pare ca nu-i o idee buna s-o lasi afara peste iarna, mai ales fara capota/bucata de capota lipsa si gaurile si tabla expusa in spate. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Nov 28 2010, 05:38 PM
Post
#51
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Delcou de la E24 nu cred ca mai are platine. Prin urmare, trebuie verificat daca mai sunt functionale mechanismele de avans centrifugal si vacuum, apoi setat cu stroboscop, si apoi nu o mai atingi niciodata. Sa nu uitam ca L-jet-uri sunt veche si au trecut prin mainile de tot fel de mechanici mai mult sau mai putin talentati. Cred ca cine sa pricepe pune un L-jet la punct destul de repede si cu rezultat ok, ca nu a fost un sistem slab. Motronic are doar avantaj ca sunt mai putine piese deci complexitate scazuta. E digital, 1 sau 0, merge sau nu. Cu exceptia de debitmetru care mai poate sa-ti da bataie de cap
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 28 2010, 06:04 PM
Post
#52
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
ok,cand o sa fie masina gata o sa caut un mester bun in reglat jetronice,daca nu ii da un scor bun,pun motornic.desi,repet masina merge ok,sunt sigur ca are ceva reglaje prost facute de atatia mesteri in 30ani....
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Nov 28 2010, 07:12 PM
Post
#53
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
spor la treaba mihai o sa aveti de tras cu caroseria ....pe alocuri sper sa gasiti niste bari decente.... |
|
|
Nov 28 2010, 11:41 PM
Post
#54
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP |
am pus pe un topic de al tau un manual pt mortoare in care gasesti si ce grade sa reglezi avansul de la delcou si celelealte de pe injectie, importante sunt o lampa stroboscopica si un tester de noxe, nu trebuie sa cauti un mester de jetronice:) spor la treaba:)
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
Nov 28 2010, 11:53 PM
Post
#55
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
importante sunt o lampa stroboscopica si un tester de noxe, nu trebuie sa cauti un mester de jetronice:) Exact -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 29 2010, 08:22 AM
Post
#56
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
importante sunt o lampa stroboscopica si un tester de noxe, nu trebuie sa cauti un mester de jetronice:) Exact nu,important e si un mester,oarecum,ca daca imi dai mie cele 2 piese ma scarpin cu ele,ca nu am mai avut/folosit -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Nov 29 2010, 03:02 PM
Post
#57
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP |
nu chiar, in manual iti spune si modul de folosinta si niste valori pe care trebuie sa le citesti:) este chiar foarte usor:) -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
Nov 29 2010, 06:03 PM
Post
#58
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
trebuie sa fii si putin mester. Am reusit sa stric nitel un stroboscop la prima experienta cu asa ceva.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 29 2010, 06:13 PM
Post
#59
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Pai ori suntem mesteri ori nu mai suntem. Si ori il stricam nitel, ori de tot
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Nov 29 2010, 06:21 PM
Post
#60
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
De mare surpriza lui TiL, plastic (termoplast) sa topeste cand e expusa la temperatura de galerie de evacuare
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th September 2024 - 11:11 PM |