IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> E34 - (Mai) Sare din prima treapta
warhammer23
post Nov 24 2009, 12:34 AM
Post #1


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Mi se mai intampla sa imi iasa din prima treapta de viteza .. si din ce am observat eu numai la rece .

Sa imi fac griji ca trebuie sa dau jos cutia sa schimb piese in ea ?
In trafic pana acum nu am patit deloc dar cand se intampla e foarte puternic socul si mi-e sa nu se strice altceva..

Sa tin mai puternic impins pe schimbator ?

Ms.


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Nov 24 2009, 01:29 AM
Post #2


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



QUOTE (warhammer23 @ Nov 24 2009, 12:34 AM) *
Mi se mai intampla sa imi iasa din prima treapta de viteza .. si din ce am observat eu numai la rece .

Sa imi fac griji ca trebuie sa dau jos cutia sa schimb piese in ea ?
In trafic pana acum nu am patit deloc dar cand se intampla e foarte puternic socul si mi-e sa nu se strice altceva..

Sa tin mai puternic impins pe schimbator ?

Ms.


Asta se intampla cand stai pe loc sau cand esti in miscare. La primul meu e28, se intampla la fel numai daca eram in miscare si vroiam sa bag treapta 1 si intr-adevar la rece. Pe loc puteam sa bag in orice treapta si nu se auzea nimic.

La marsarier cum se aude, are acelasi comportament. E practic o smuncitura... pp.

Eu nu am elucidat problema, ca... nu am mai avut cand. poate rulmentul de presiune. Apropo ai vreun sunet diferit cand apesi ambreiajul? Se schimba cumva zgomotul produs de motor...?

This post has been edited by reactor_share: Nov 24 2009, 01:30 AM


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Nov 24 2009, 02:16 PM
Post #3


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20





Pe langa faza cu rece , eu ca sa ies cu masina din curte , dau cu spatele (si curtea fiind putin mai inalta ca nivelul strazii, e inclinata intrarea in curte ) si ma gandeam daca are vreo legatura ? adica sa se duca tot uleiul mai in spate cum ar veni (+ uleiul rece + sa zicem ca nu ar avea destul ulei .. ) ??


Oprita , m-am jucat cu viteze : in orice alta treapta intra super , adica se aude si se simte cand cupleaza chiar si in prima viteza ...
Da , intra in orice treapta si fara sa apas ambreiajul fara nici o rpoblema ( asta , oprita .. )

Legat de marsalier doar cand o scot se aude cel mai tare , un fel de poc asa .se simte destul de tensionat daca e sa descriu ..dar daca o scot mai cu grija nu se mai aude ...

Sunet diferit la ambreiaj , chiar deloc , nici in mers (la motor) ,nici pe loc ..



Am mai cautat pe forumuri externe si cam astea am gasit legat de aceasta problema..unii ziceu ca nu aveau destul ulei.. etc : http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=310217
un ex
2
dar aici era vorba de e36...

This post has been edited by warhammer23: Nov 24 2009, 02:17 PM


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Nov 24 2009, 08:39 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Schimbă uleiul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Jan 20 2010, 12:18 AM
Post #5


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Da , vreau neaparat sa il schimb. Ma poate cineva ajuta cu modelul exact ? Si daca ma bag sub ea sa il schimb si pe cel de la diferential ?

Din ce am gasit eu :

-diferential 75w90 ? 70w140 ? 85w140 ?
-cutie SAE 80w90 ?


Multumesc

E34 520i 24v m50b20 03/1991


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jan 20 2010, 01:31 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Da, schimbă-l şi pe cel de la diferenţial.

La diferenţial se pune ulei în funcţie de tip, unele sunt deschise, altele autoblocante.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Jan 20 2010, 11:54 AM
Post #7


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Am inteles . Daca e sa ma iau dupa realoem am lsd la ea. Nedumerirea la mine e ca , stiu de la fostul propietar ca a mai schimbat multe pe la masina.. adica nu sunt sigur 100% ce e pe ea.. dar pana acuma de ex cutia de viteze e cea corecta.. dar la diferential nu gasesc codul ca asa de murdar, rugina de suprafata are etc . Stiu ca ar avea o eticheta de metal unde scrie ce tip de diferential e dar nu o gasesc..

Asa ca pe langa intrebare ce ulei pun in cutia de viteze , adaug si daca stie cineva unde e scris codul diferentialului ? (ca sa curat exact in zona lui...)

Ms.


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 20 2010, 12:04 PM
Post #8


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu cred ca realoem poate sa-ti spune daca ai LSD sau nu pe masina. Mai bine verifici cu mana, daca nu se mai vede ce a fost.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jan 20 2010, 12:16 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (warhammer23 @ Jan 20 2010, 11:54 AM) *
Am inteles . Daca e sa ma iau dupa realoem am lsd la ea. Nedumerirea la mine e ca , stiu de la fostul propietar ca a mai schimbat multe pe la masina.. adica nu sunt sigur 100% ce e pe ea.. dar pana acuma de ex cutia de viteze e cea corecta.. dar la diferential nu gasesc codul ca asa de murdar, rugina de suprafata are etc . Stiu ca ar avea o eticheta de metal unde scrie ce tip de diferential e dar nu o gasesc..

Asa ca pe langa intrebare ce ulei pun in cutia de viteze , adaug si daca stie cineva unde e scris codul diferentialului ? (ca sa curat exact in zona lui...)

Ms.


Pe Realoem apar toate opţiunile posibile ale maşinii, nu cele existente.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Jan 20 2010, 01:48 PM
Post #10


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20





Tocmai asta ziceam si eu smile.gif ..

Deci trebuie sa curat tot diferentialul sa gasesc serialul... sper sa il gasesc.


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jan 20 2010, 02:11 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu-i nevoie.
Pe diferenţial ai un S inscripţionat dacă e autoblocant, e destul de vizibil.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Jan 20 2010, 02:12 PM
Post #12


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



LE : La cutia de viteze a fost mai usor il gasisem mai de demult .. asta o fi .. 2200022394 ..conform lui aceasta ar fi cutia Getrag S5D 250G 5 speed .


Da. O sa caut atent . Sper sa fie. Deocamdata sunt limitat cu accesul la masina .. garaj mic , masina mare , fara cric bun, trepieduri etc smile.gif

Ms tuturor.

This post has been edited by warhammer23: Jan 20 2010, 02:18 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Mar 18 2010, 05:58 PM
Post #13


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



QUOTE (Ciupanezu @ Jan 20 2010, 04:11 PM) *
Nu-i nevoie.
Pe diferenţial ai un S inscripţionat dacă e autoblocant, e destul de vizibil.


Epopeea mea continua ..
De aceea ziceam ca trebuie curatat. Cam asa ceva arata diferentialul la mine. Acoperit cu vaselina +mult praf and shit. biggrin.gif

Cat am putut sa ma strecor sub masina la repezeala , am gasit eticheta de metal a diferntialului.. scrie 3.46 0711 . Deci macar am aflat ce raport am (si pare si cel corect din ce am gasit ). Acuma ..ce ziceti sa curat si mai accentuat inainte de cifra 3..poate se ascunde si S acolo : )) ? (scuze ca sunt sacaitor cu aceste detalii dar pt mine conteza smile.gif )

Alta proba ca sa aflu daca am LSD .. e corect asa: masina ridicata ,rotile libere. Daca invart de o roata intr-un sens , si cealalta o urmeaza e normal (adica open) iar daca rotile se incarta in directii opuse..atunci e LSD ?

si uleiul acesta este ?

75w90 pt open
75w140 pt LSD oem Castrol. ?









Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Mar 18 2010, 07:43 PM
Post #14


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





daca atunci cand invarti de o roata cealalta se invrte in acelasi sens, e LSD. daca se invarte in sens opus e OPEN. sau o ridici doar de o parte, si incerci sa invarti. daca invarti si masina sta, si tu poti invarti de roata (greu, dar poti) nu ai LSD. daca nu poti invarti de toata ai LSD. Aici e bine sa ai roata mare, ca sa ai cercul mare - parghia buna sa nu te chinui.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 18 2010, 09:19 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Acelea sunt uleiurile. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Mar 18 2010, 10:10 PM
Post #16


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



@ MeHigh - Am inteles. Rotile in acelasi sens = LSD


@ Ciupanezu - Perfect.


Ms de raspunsuri smile.gif

This post has been edited by warhammer23: Mar 18 2010, 10:10 PM


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post May 15 2010, 02:39 PM
Post #17


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Ca o recapitulare pt mine , tot cu aceste uleiuiri smile.gif

Cu diferential am lamurit-o . Se pare ca nu am LSD deci 75w90 iau.

Fara LSD -- Castrol SAF-XO & SAFX-LS 75W90
Cu LSD --- Castrol SAF-XJ 75W140


Urmeaza cutia de viteze (Getrag S5D 250) .Aici eu unul am gasit 3 variante..
A folosit cineva ceva de mai jos ?

Castrol Mineral EP API GL4 80W90
Castrol Mineral EPX API GL5 80W90

Castrol Sintetic TAF-X 75W-90

Iar in bentley scrie cica ATF sau SAE 80 gear oil ... conf (8).gif

Deci la cutie daca se poate vreo recomandare smile.gif

Multumesc.


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post May 15 2010, 05:07 PM
Post #18


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20





Sorry de 2x post..

Am uitat sa mai scriu ca am mai gasit si MTF-LT-2 SAE 75W-80 API GL4 ca varianta.


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Jul 13 2010, 10:38 PM
Post #19


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Intors dintr-un 'drum lung' biggrin.gif .. am ajuns acasa ... ies din masina sa deschid poarta , aud un sunet in plus.

Masina cu motorul pornit , la ralantii , fluiera/suiera ceva de sub ea..sunetul venind dinspre cutia de viteze.
Cum apas amrebiajul , dispare complet.

Din ce am citit cica ar fi rulmentul de presiune . Asa o fi ?
Daca e de vina il schimb ..dar daca tot desfac o sa schimbi si kitul de ambreiaj ca nu stiu ce a facut vechiul propietar prin ea si sa fac treaba ca lumea.

Pe langa asta , din ce am mai citit ca s-ar lega , din ce a mai postat lumea.. am mai retinut un detaliu care e si la mine si anume.. cand opresc masina.. tremura toata 1-2 secunde ... cica ar fi volanta .. ? Am verificat tampoanele de sub cutie si motor .. toate 6 sunt ok.. (daca sunt atatea tongue.gif )

Prin urmare.. la ce sa ma astept... cel mai rau ar fi ca am si volanta si kit de ambreiaj de schimbat ? biggrin.gif altceva mai 'grav' ar fi ? (sunt biggrin.gif ca nu e de la motor ..acolo imi era mare frica .. ca sunetul se 'transmitea' si prin motor .. ca am 'chinuit' masina si eram vio (33).gif ca am 'stricat-o' ..) .. masina merge perfect , motorul la fel etc.. doar suiera la ralantii.. tongue.gif

PS Cu ocazia asta voi afla si ce cutie de viteze am laugh.gif si astfel ce ulei corect sa bag in ea.. (MTF-LT-2 ar trebui sa fie ) ca am presimtirea ca se si leaga taote acestea ..adica de ce imi sarea mie din viteza etc...

This post has been edited by warhammer23: Jul 13 2010, 10:49 PM


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 13 2010, 10:59 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Da, trebuie să schimbi kit-ul de ambreiaj.

Dacă se aude şi un zgomot metalic la oprire, volanta e uzată.

Destul de aiurea, e scumpă.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jul 13 2010, 11:15 PM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Si la mine facea zgomot rulmentul acela intr-o vreme, dar s-a vindecat singur biggrin.gif
Asa am inteles si eu, tremuratul la oprire semnifica volanta uzata sau descentrata...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Jul 13 2010, 11:51 PM
Post #22


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



QUOTE (Ciupanezu @ Jul 13 2010, 11:59 PM) *
Da, trebuie să schimbi kit-ul de ambreiaj.

Dacă se aude şi un zgomot metalic la oprire, volanta e uzată.

Destul de aiurea, e scumpă.

----------------

Si la mine facea zgomot rulmentul acela intr-o vreme, dar s-a vindecat singur biggrin.gif
Asa am inteles si eu, tremuratul la oprire semnifica volanta uzata sau descentrata...


Ms de raspunsuri

Bun. Deci kitul de ambreiaj oricum il trecusem pe lista smile.gif

Da cu volanta .. aia ar fi mai nasol. Zgomot metalic... nu prea pare , doar tremura..dar o sa ascult mai atent. O sa vad exact dupa ce desfac.

Si e f grava treaba ? adica mai pot folosi masina sa ma duc de colo-colo ? (bine , fara sa mai plec la road trip etc ..doar asa .. sa merg f usor ..)

This post has been edited by warhammer23: Jul 13 2010, 11:53 PM


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jul 13 2010, 11:58 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Eu zic ca o poti folosi in continuarea, nu e genul de defectiune care sa duca la un total crash. De altfel, daca se schimba kit-ul de ambreiaj banuiesc ca se poate da jos si volanta si verifica/echilibra, schimba daca e cazul. Nu stiu cat de tare e tremuratul acela la oprire. Poate sa nu influenteze nimic...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 14 2010, 12:01 AM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Acel tremurat semnalează uzura, însă poţi folosi în continuare maşina fără probleme, în ce regim doreşti.

În timp va deveni mai puternic, maşina va tremura la cald în aglomeraţie, atunci va trebui să schimbi volanta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Jul 14 2010, 12:10 AM
Post #25


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Ah perfect . smile.gif

Ca sa am ceva timp sa ma pregatesc si sa strang 'fonduri' biggrin.gif ca daca tot desfac , e o ocazie sa mai pun la punct multe care le aveam .
De ex schimb si flansa de cardan ca are o crapatura + suruburi noi etc. aaa apropo.. cand schimb flansa de cardan , trebuie sa schimb si acel rulment ? piesa 1 ? http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Seda.../clutch/clutch/


Da chair daca se ajunge la schimbat volanta .. iau noua.. teoretic cam cati km/ timp ma tine ? avand in vedere ca nu bruschez masina / nu fac scart sau ce mai e tongue.gif

This post has been edited by warhammer23: Jul 14 2010, 12:15 AM


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 14 2010, 12:16 AM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Se schimbă doar flanşa de cardan

Poate să tină peste 100-150 000 km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Jul 14 2010, 12:20 AM
Post #27


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Super wub.gif Deci va merita investitia.

Multumesc mult.


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Jul 14 2010, 12:59 AM
Post #28


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



(greisem linkul mai sus http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Seda...entre_mounting/ am pus acuma ca sa fie totul corect tongue.gif + ca nu a mai mers edit-ul)

This post has been edited by warhammer23: Jul 14 2010, 01:00 AM


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Aug 11 2010, 01:51 PM
Post #29


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Se pare ca mi-a murit in bec in bord.. sau mai multe tongue.gif ( 12,13,14 de pe real oem ? )

Alt motiv sa desfac bordul ..pe langa sa refac ODO digital.

Mi-a sugerat cineva sa trec pe LED .

Are cineva idee ce se potriveste ? si mai important va fi aceeasi culoare de portocaliu OEM ? tongue.gif

Ms.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Aug 11 2010, 10:48 PM
Post #30


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(warhammer23 @ Aug 11 2010, 01:51 PM) *
Se pare ca mi-a murit in bec in bord.. sau mai multe tongue.gif ( 12,13,14 de pe real oem ? )

Alt motiv sa desfac bordul ..pe langa sa refac ODO digital.

Mi-a sugerat cineva sa trec pe LED .

Are cineva idee ce se potriveste ? si mai important va fi aceeasi culoare de portocaliu OEM ? tongue.gif

Ms.

schimba doar becul ars si lasa iluminarea originala,am mai vazut cu leduri si nu mai nimeresti sa lumineze unifrom plus ca te complici cu leduri


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Aug 12 2010, 01:00 AM
Post #31


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



QUOTE (db85amd @ Aug 12 2010, 12:48 AM) *
schimba doar becul ars si lasa iluminarea originala,am mai vazut cu leduri si nu mai nimeresti sa lumineze unifrom plus ca te complici cu leduri


Am inteles. De aceea am si intrebat. Ma intereseaza cel mai mult aspectul cu iluminarea "originala'' ..

A mai desfacut cineva bordul ?.. e fix ca in scheme ? ..adica fix acele 3 becuri ca model sunt la orice E34 ? ca stiu ca pe realoem e generica treaba..

Ms din nou.


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 12 2010, 06:33 AM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



sunt 2 suruburi in partea de sus. Dupa ce le desfaci tragi spre tine de el si iese. Are doua mufe cu fixare ce trebuie scoase si suruburile de pe margine (parca 6-8 buc) care fixeaza cele doua parti din "consola" .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Aug 12 2010, 10:48 PM
Post #33


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Ms . Am inteles partea cu scosul fizic al bordului.

Intrebam mai mult ce "o sa gasesc" prin el..

am gasit site acesta - punctul 6 .. http://pixelfix.net/eng/bmw.html

- acea panglica ar rezolva problema cu pixelii ?

- am gasit si becurile care imi trebuie ..

sa vad cu panglica ..ca daca tot desfac bordul macar sa fac rezolv totul..

This post has been edited by warhammer23: Aug 12 2010, 10:52 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Sep 11 2010, 08:20 PM
Post #34


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Niste intrebari :


1.Cam cat "tine" un debitmetru ? de ex in km.. asa un reper orientativ ..sau e pe ani ?
Si ce ii scurteaza durata de viata ? Filtru de aer neschimbat dupa mult timp/km? sau .. ?
Ca nu gasesc niciunde info ..sau paote nu caut eu bine..


2.De ce difera pretul la kitul de ambreiaj cand masina e din fabrica echipata CU AC si apoi scenariul FARA AC ?
Ce difera in cele 2 situatii ca sa varieze pretul asa de 'mult' ? - am luat exemplu de la un site cu piese - poza

Multumesc.

This post has been edited by warhammer23: Sep 11 2010, 08:24 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Sep 12 2010, 10:38 AM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu există o perioadă clară.
Din punctul meu de vedere, praful nu-l influenţează.

Poate diferă importatorul pentru cele două piese.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Sep 12 2010, 11:28 AM
Post #36


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Aha.


Iar cu kitul de ambreiaj.. ma referam dpdv tehnic.. ca am mai citit undeva si era o explicatie de genu ca difera arcurile din volanta (??) sau ceva asemanator .. dar nu mai gasesc topicul..


Ms.

L-am gasit.. acesta

This post has been edited by warhammer23: Sep 12 2010, 11:28 AM


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Sep 21 2010, 02:19 PM
Post #37


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



M-am pus iar la cecetat de coduri smile.gif

Si anume leagat de cutia de viteze. Stiam ca ar trebui sa am Getrag 200/250 conform realoem

Insa m gasit urmatoarele coduri pe cutie la mine :
- 12219349
- 3.1 / 225 / 220.0.0225.94

Din ce am gasit pe net cica ar fi Getrag 225 (?) si pusa pe masinile cu m40,m42 .. eu avand m50 ..

Am mai luat legatura cu un amic care are acceasi masina ca mine ca specificatii si la fel la el apar fix aceleasi coduri.. deci se pare ca e ok. (poza)
Adica ce ma intereseaza pe mine este sa am cutia corecta pe masina ca nu stiu ce au facut fostii preopietari cu ea si ce sanse ar fi ca la ambele masini sa fi schimbat cutiile cu fix acest tip in ambele cazuri..

Ce vreau eu sa mai intreb:

1.Are cineva idee unde gasesc tabele cu cutiile de la Getrag in care sunt precizate rapoartele /gear ratios ? Adica ce rapoarte are Getrag 225 daca acesta ar fi modelul meu.. sau Getrag 250 ca sa fac o comparatie..

2. La inceput pana sa ma obisnuiesc cu masina mai greseam treptele .. sa zic in total de 5-6 ori .. si evident a carait cutia.. ce se uzeaza in cazu de fata ? Sincroanele ?

3.Legat de 2 , se pot inlocui (daca ar fi piese stricate/uzate ) ? sau e prea multa bataie de cap cu desfactul si sa caut alta cutie sh ? (ca stiti ca am pomenit la inceputul topicului cu saritul din viteza a treptei 1.. )

4.Legat de saritul de viteze ar avea legatura si toata timoneria uzata ? ca vreau sa schimb toate piesele de aici (+lichdil din cutie) ca se simte ca sunt uzate.. si vreau sa ma asigur ca nu ar fi din cutie problema..

Ms.

This post has been edited by warhammer23: Sep 21 2010, 02:29 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th August 2025 - 10:45 PM