![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 31-May 09 Member No.: 2,776 Car: - Engine: - ![]() |
Salut, am niste banuti si as vrea sa'mi cumpar un E30 sa am cu ce ma deplasa pan' la facultate. As vrea sa stiu daca renteaza o astfel de masina, va multumesc.
-------------------- BayerischeMotorenWerke
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
nu ,ia Matiz Tico ceva de genu
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
![]() Ca sa nu fiu rau totusi, E30 nu-i chiar masina de deplasat pana la facultate si inapoi ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ba este..eu am luat un urs 18 s consuma 9 10 n oras de 3 saptamani nu ma mai dezlipesc de el.......si pt astia mai vechii care raspund in zeflemea la useri noi ......sa va f**.nu asa te porti cu oameni care nu i conosti si au venit pe forum sa iti ceara parerea daca si forum asta a ajuns de mistocari ..atunci ma druc dreacu la balamuc.....huoo alex si ionusunt..
renteaza 316 sau 318 de preferinta 318 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Salut,
Inainte sa iti cumperi un E30, va trebui sa isi faci o socoteala, sa vezi daca iti poti permite o asemenea masina. Trecand peste costurile carburantului, care sa zicem ca le-ai luat in considerare, trebuie sa iei in vedere si posibilitatea unor defectiuni. Presupun ca o sa iti iei un urs mai ieftin, ceea ce ar putea implica anumite probleme. Cand mergi sa il cumperi, vezi sa iei pe cineva cu tine care a mai avut urs si se pricepe la treaba asta. Sa nu mergi singur, s-ar putea sa iti iei teapa! Mare atentie la serii si la acte! - daca ai semne de intrebare privind seriile si actele - WALK AWAY, nu cumpara o asemenea masina - iti poate aduce muulte probleme. Cum a zis si florin, un 318 consuma 9-10 in oras daca mergi frumos cu el - ca doar nu o sa alergi pana la facultate. Probabil o sa iei un urs cu motor M10, foarte fiabil de alfel - daca este intretinut cu bun simt - adica schimburi de ulei facute la timp, completat uleiul cand este cazul si menajat motorul cand este rece( adica sa nu alergi cu el dupa ce abia ai pornit motorul - trebuie sa il lasi sa se incalzeasca singur pana la temperatura normala - gradatia de la mijloc de pe ceas) daca motorul depaseste aceasta gradatie, ar putea aparea anumite probleme - gen fierbe si tot asa. Cati bani vrei sa cheltuiesti pentru achizitia masinii? Cati bani iti poti permite sa platesti lunar pentru carburant? asigurarea pe 6 luni pentru urs 1.8 este 260-280 lei - in functie de asigurator. impozitul e destul de mic - 100 si ceva de lei pe an, daca nu ma insel.. Astept un raspuns de la tine la intrebarile de mai sus si vedem cum te putem indruma. Bafta! |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
e30 e o masina la care mai cade una alta,nu neaparat de proasta ce e piesa,ci de veche ce e ...gandeste te bine...motoarele sunt tanc daca sunt ingrijite cum trebuie ,dar ce faci cu fire coclite, si treburi de batranete. nu zic sa nu ti iei ,insa nu iti lua e30 ca n-ai cu ce sa mergi la facultate. + nu renteaza in sensul ca nu iti scoti banii pe el. IA TI E30 NUMAI SI NUMAI DACA ITI PLACE! E O MASINA FOARTE MISTO DE CONDUS DE LUCRAT LA EA DE DESCOPERIT + INVATAT CE E AIA MASINA .INSA NU CA NU AI CU CE SA MERGI LA FACULTATE.NU I PT ASA CEVA ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ba este..eu am luat un urs 18 s consuma 9 10 n oras de 3 saptamani nu ma mai dezlipesc de el.......si pt astia mai vechii care raspund in zeflemea la useri noi ......sa va f**.nu asa te porti cu oameni care nu i conosti si au venit pe forum sa iti ceara parerea daca si forum asta a ajuns de mistocari ..atunci ma druc dreacu la balamuc.....huoo alex si ionusunt.. renteaza 316 sau 318 de preferinta 318 am vorbit foarte serios,eu merg la munca cu Tico,BMW-ul doar seara merg cu el,e mic il parchez unde vreau ma strecor cu el nu sare de 7% in orice mod l-ai abuza,ca masina de oras e ideal,pe langa el mai merg din cand in cand si cu un Matiz sunt masini foarte ok pentru oras,orice ce ai spune un urs de 20 de ani nu e masina de oras,sau eu nu l-as chinui in oras.in rest a zis ionusunt tot ce mai era de zis.Repet eu vb serios si recomand oricui vrea o masina de oras -Tico Matiz Smart . -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
du te ba de aici cu tico tau....omu intreaba de bmw si tu i spui sa si ia tico ?ce dreacu pasionat esti tu?daca nu i placea ursuletul se ducea pe forum tico sau daewoo....vrea si el sa stie ...mai ales tu care ai avut urs esti in mai mare masura sa l indrumi....sau cabrioletu .da nu i raspunzi asa la misto ...zic si eu ca o sa para ca suntem badarani aici pe forum....nici un tico sau matiz 316 318 ca in tico sau matiz mori prea repede...urs urs....si nu i chiar asa de scump sa l restaurezi ..pe mine m a costat toata fata tot tot in afara de amortizoare vre o 11 000 000
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 31-May 09 Member No.: 2,776 Car: - Engine: - ![]() |
Multumesc pentru raspunsurile voastre de pana acum.
Sunt student la facultatea de mecanica si dupa cum a spus ionusunt "E O MASINA FOARTE MISTO DE CONDUS DE LUCRAT LA EA DE DESCOPERIT + INVATAT CE E AIA MASINA " asta ar fi inca un motiv pentru achizitionarea acestei masini, n'am de gand sa invat ceva practic pe o dacie ![]() Cati bani vrei sa cheltuiesti pentru achizitia masinii? Cati bani iti poti permite sa platesti lunar pentru carburant? La intrebarile de mai sus raspunsurile ar fi cam 2500 3000 euro pt achizitionarea masinii +inca 500 pentru reparatii imediate, apoi pentru carburant ar fi cam 2 plinuri pe luna. Eu ma gandeam la un 316 sau 316i care presupun ca are un consum de 8% pentru o exploatare a masinii normala, nu's genu care sa omoare masina desi cateodata o mai iau razna ![]() ![]() -------------------- BayerischeMotorenWerke
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
du te ba de aici cu tico tau....omu intreaba de bmw si tu i spui sa si ia tico ?ce dreacu pasionat esti tu?daca nu i placea ursuletul se ducea pe forum tico sau daewoo....vrea si el sa stie ...mai ales tu care ai avut urs esti in mai mare masura sa l indrumi....sau cabrioletu .da nu i raspunzi asa la misto ...zic si eu ca o sa para ca suntem badarani aici pe forum....nici un tico sau matiz 316 318 ca in tico sau matiz mori prea repede...urs urs....si nu i chiar asa de scump sa l restaurezi ..pe mine m a costat toata fata tot tot in afara de amortizoare vre o 11 000 000 cum zici tu sa fie ![]() @Burruz ia pana la urma E30 si vezi tu dupa aia ce si cum ![]() PS:pe mine m-a costat cam 3000 de euro ursul ca reparatii si tot ce am bagat in al in vreo 3 ani This post has been edited by alex230ro: Jun 1 2009, 09:00 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Parerea mea e ca la banii de care dispui iti poti permite un 318i in stare buna. Si daca il exploatezi normal, nu o sa fie greu de intretinut.
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
E30 316 =/= E30 316i
316 are motorul de 1.8 dar are carburator. Am avut de doua ori modelul asta, prima oara am avut noroc de carburator bine reglat si masina mergea ok. Dar consumul era undeva la 10-12 in oras, in conditii de Iasi si exploatare normala. Asta e cam cat consuma un 2.0 in mintile lui (cred, sper sa nu spun prostii). Al doilea 316 insa avea carburatorul muci (era si pe GPL), nu mai spun cat consuma pentru ca nici nu stiu ![]() 316i are motorul de 1.6 dar ai grija! S-a fabricat dupa '87 si e cu motorul M40 fata de M10, e o generatie mai noua. Nici cu asta nu stiu daca te apropii de 8% (iarna sigur nu, decat la drum lung poate). Am avut si un 318i care in schimb era mai apropiat la consum de ce zici tu. In concluzie, parerea mea e sa alegi totusi un 2.0 - motorul M20 (diferenta intre M10 si M20 e ca primul are 4 cil, al doilea 6 cil) - nu e diferenta mare la consum dar in schimb simti diferenta de putere. Iar aici nu trebuie sa te gandesti ca n-ai nevoie de nu stiu cata putere, pur si simplu experienta E30 se imbunatateste ![]() Sa nu-ti fie frica nici de zapada. Cata vreme conduci cu grija si cunosti limita masinii n-ai de ce sa-ti faci griji. Iar pana la iarna ai timp berechet s-o afli. Am trecut prin 2 ierni cu E30 si n-am avut nici o problema cu zapada. Si nu sunt singurul, cred ca 90% din posesorii de E30 de aici pot confirma treaba asta. Mai sunt si exceptii de acord dar asta e. Orice decizie ai lua, cand si daca te hotarasti la E30, mergi cu cineva care a mai avut si stie dupa ce sa se uite la ea. Asa am facut si eu, am cerut ajutor pe forum si primul meu BMW a fost chiar super-ok. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
1. m42 1.8 16v 136 cp (foarte rara motorizarea asta pe e30)
m20 2.0 8v 6 cil 129 cp m40 1.8 8v 116 cp eu zic ca asta e ordinea pt raportul consum/putere. nu-ti lua cazane, cauta un urs neruginit, ca sa nu regreti mai tarziu ca ai bagat banii aiurea in el. 2. Neaparat cand cumperi masina ia cu tine un cunoscator, sunt multe e30 cu piese de dacie pe ele. 3. Ai grija ca asta e boala, nu mai scapi de ea. daca gasesti vreun e30 si intentionezi sa-l cumperi macar pune poze cu el pe forum, poate stie cineva de pe aici masina respectiva si iti poate da informatii despre ea. This post has been edited by Rotti: Jun 1 2009, 02:34 PM |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
parerea mea e ca ar trebui sa-ti iei un 2.0 cel putin. atentie (cum au zis si ceilalti colegi) la ACTE+SERII !!! rugina cit mai putina si in locuri neimportante. vezi daca gazeaza motorul, daca bate sau daca da cu fum (in acest caz e cam problem'). e30 nu e o masina de dus la facultate, dar avand in vedere faptul ca esti la facultatea de mecanica, consider ca va fi o provocare pentru tine ![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ce am gasit eu pe net:
http://www2.autovit.ro/vsdetalii8.php?IDM=...526sens%253DASC -318i http://www2.autovit.ro/vsdetalii8.php?IDM=...%252B%252B%252B 320i -cam bate campii aici in anunt nenea asta ar trebui sa cauti unul cu an de fabricatie cat mai recent au mai putine probleme cu rugina gasesti si 2,5uri dar nu stiu la ce bun se mai vindea fostul meu 323 da nu stiu in ce stare mai este acum http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++ This post has been edited by alex230ro: Jun 1 2009, 06:02 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 31-May 09 Member No.: 2,776 Car: - Engine: - ![]() |
Multumesc pt tot. Ar mai fi varianta sa'l achizitionez din Italia deoarece nu voi fi nevoit sa'l inmatriculez in tara, stiu ca asigurarea e cam scumpa la ei dar la ce am gasit este posibilitatea sa fie incadrat la "vehicul istoric" sau asa ceva, trebuie sa ma informez mai bine, si astfel asigurarea ar ajunge undeva la 100 -200 euro/an.
Asta e masinuta: http://www.secondamano.it/iad/auto-e-moto/...810067&sid= -------------------- BayerischeMotorenWerke
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
foarte scumpa, mai cauta ca la banii aia iei 325 full
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
frumusica foc...da ursu la masini istorice??cam devreme..cien stie ce legi or avea italienii -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
frumusica foc...da ursu la masini istorice??cam devreme..cien stie ce legi or avea italienii Probabil sa fie posibil in italia. In Romania nu sunt sanse inca. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Multumesc pentru raspunsurile voastre de pana acum. Sunt student la facultatea de mecanica si dupa cum a spus ionusunt "E O MASINA FOARTE MISTO DE CONDUS DE LUCRAT LA EA DE DESCOPERIT + INVATAT CE E AIA MASINA " asta ar fi inca un motiv pentru achizitionarea acestei masini, n'am de gand sa invat ceva practic pe o dacie ![]() La intrebarile de mai sus raspunsurile ar fi cam 2500 3000 euro pt achizitionarea masinii +inca 500 pentru reparatii imediate, apoi pentru carburant ar fi cam 2 plinuri pe luna. Eu ma gandeam la un 316 sau 316i care presupun ca are un consum de 8% pentru o exploatare a masinii normala, nu's genu care sa omoare masina desi cateodata o mai iau razna ![]() ![]() in cazul in care esti la mecanica ITI RECOMAND CU CALDURA UN URS....BA NU . 2 . UNU FEIS LIFT SI UNU PANA N 87 , CA SA TE PRINZI SINGUREL SI DESPRE CE A FOST VORBA IN ACEL FEISLIFT ,PT CA NU S NUMAI BARI. ![]() ![]() pentru tine care insa vad ca te gandesti si sa fuga doar cateodata, un 318is si dintr-un an bun sunt mari sanse sa iti gasesti ![]() This post has been edited by ionusunt: Jun 2 2009, 01:59 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
foarte scumpa, mai cauta ca la banii aia iei 325 full De unde? Full fara piele? -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]()
Post
#22
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 11-December 08 From: Bucuresti Member No.: 2,392 Car: E30 Engine: 2.0i 129 CP ![]() |
-------------------- Fluierul piciorului este un dispozitiv de gasire a mobilei pe intuneric !
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Nu sunt de acord cu xox care spune ca "In concluzie, parerea mea e sa alegi totusi un 2.0 - motorul M20 (diferenta intre M10 si M20 e ca primul are 4 cil, al doilea 6 cil) - nu e diferenta mare la consum" . Parerea mea e ca aia 2 cilindri in plus papa tot timpul benzina, indiferent daca tragi de motor sau nu.
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Hmmm, M10 mi-a consumat intre 10-14 in oras (10 la mers prea linistit, cam subturat) M20 nu o sa consume mai mult de 14... cam 10-12 trebuie sa ia la mers normal.
Daca pui 2 cilindri la M10b18 obtii ceva gen M30B27. Si asta chiar ar papa... 15-20. Dar cilindrii de 2.0 sunt mai mici, nu conteaza neaparat numarul lor cat capacitatea totala. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
nici cu m30b25 nu e de gluma
![]() ![]() si oricum cu 6 e altfel... mai multe bujii de strans...mai multe fise de verificat... dar cand e sa mearga bine....nu ti pare rau de banii dati pe benzina si pe toate cele...face treaba -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 31-May 09 Member No.: 2,776 Car: - Engine: - ![]() |
Multumesc inca odata pt sfaturile de folos si pt oferte:), am ajuns la concluzia ca mai bine mi'o cumpar din Italia, masinile mai vechi de 20 ani se incadreaza la "vehicule istorice", urmeaza ca luna viitoare sa fac o vizita pe'acolo, deocamdata am gasit asta http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=151457392. Asigurarea ajunge la maxim 250 euro iar costul actelor la vreo 350-400 euro, deci ma incadrez in banii pe care'i am. Imi mai puteti spune care sunt problemele cel mai des intalnite la urs, si daca merita sa'mi mai unu pt piese sau pot gasi piese la magazine specializate?
-------------------- BayerischeMotorenWerke
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
O maşină poate deveni vehicul istoric doar dacă modelul īn cauză a ieşit din fabricaţie de minim 30 de ani.
Aşa e legea īn Romānia. Circulaţia cu o maşină cu numere străine nu mi se pare atāt de avantajoasă, chiar dacă asigurarea este mică īn Italia. Īn mod sigur vei fi oprit des de poliţie. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Urs de piese ar fi bun daca iei o masina cu ceva lipsuri. Daca amsina pe care o iei e ok, intreaga si fara tot felul de probleme mici si mari, reparatiile uzuale (gen bucsi, pivoti, curele, filtre, o sa le faci cu piese noi). Nu se merita sa muncesti ca sa pui consumabile SH.
Masinile de piese sunt bune doar daca iti trebuiesc: aripi, capote bune si ieftine. Sau upgrade-uri gen: aer conditionat, mecanism trapa electrica, punte discuri spate, jambe groase fata etc. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Chiar daca se incadreaza acolo ca si vechime la vehicul istoric, probabil sunt tot felul de conditii suplimentare + multa birocratie ca sa realizezi acest lucru. De obicei tendinta e sa incurajeze casarea masinilor vechi, nu sa le creeze facilitati, asa ca intereseaza-te cat de stricti sunt. La motoare de 1.6, 1.8, chiar 2.0 nu mi se par taxele atat de mari aici incat sa merite sa te complici... Parerea mea e ca, vorba aia, ce castigi la pod dai la vama.
Plus ca ai fonduri suficiente cat sa te alegi cu o masina buna. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
325ix in genul astuia, care in afara de a/c are cam de toate. preturile nu difera f mult intre germania si italia. 318i uite la 800e, impecabila Cu ix-ul ajungi in tara in 2300 de euro si esti mandrul proprietar al unui urs neinmatriculat si cu probleme la tabla. ![]() Inafara de asta nu-i merge abs-ul si singurele optiuni sunt tapiteria de piele (fara scaune incalzite sau sport) si geamuri electrice fata. Cu 1.8-ul ajungi acasa in 1100 de euro si ai o masina cheala cu un motor de cacat. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Cu ix-ul ajungi in tara in 2300 de euro si esti mandrul proprietar al unui urs neinmatriculat si cu probleme la tabla. ![]() Inafara de asta nu-i merge abs-ul si singurele optiuni sunt tapiteria de piele (fara scaune incalzite sau sport) si geamuri electrice fata. Cu 1.8-ul ajungi acasa in 1100 de euro si ai o masina cheala cu un motor de cacat. ![]() adica fix ce cauta el, doar ca are avantajul ca e face-lift:) si e cu vreo 1000e mai ieftin |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Da. Cam asa.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 31-May 09 Member No.: 2,776 Car: - Engine: - ![]() |
Salutari, va multumesc inca odata pentru sfaturile pe care mi le'ati dat, dar intre timp dupa cautari de ursuleti s'au cam dus banii
![]() ![]() -------------------- BayerischeMotorenWerke
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 31-May 09 Member No.: 2,776 Car: - Engine: - ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() 500 EURO An Fabricatie: 1980 Carburant: Benzina Rulaj: 280,000 km Capacitate: 1,800 cmc Putere: 100 CP Locatie:BUCURESTI Inmatriculata RO NON-EURO; CUTIE MANUALA 5+1; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; JANTE ALIAJ; CASETOFON SONY + BOXE SPATE,PRET NEGOCIABIL,ACCEPT VARIANTE.MASINA ESTE IN STARE DE FUNCTIONARE,ITP VALABIL. Asta e masina, linku, din cate am vazut, nu trimitea direct la aceast anunt. -------------------- BayerischeMotorenWerke
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Carburator sau injectie? 1.8 pe carb din vremurile alea are 90cp parca. Vei avea ceva de lucru...
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 31-May 09 Member No.: 2,776 Car: - Engine: - ![]() |
318i: An upgraded version of the 316 featuring the M10 1.8 L engine fitted with a Bosch fuel injection system, introduced in 1979 as successor to the carburetted .
Presupun ca e injectie daca e din '80. -------------------- BayerischeMotorenWerke
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
318i: An upgraded version of the 316 featuring the M10 1.8 L engine fitted with a Bosch fuel injection system, introduced in 1979 as successor to the carburetted . Presupun ca e injectie daca e din '80. este unul e vanzare pe forum mult mai ieftin, s a lucrat ft mult la el...mai necesita doar vopsitorie -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
sfatul meu e sa strangi bani pt un e30 intretinut.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
318i: An upgraded version of the 316 featuring the M10 1.8 L engine fitted with a Bosch fuel injection system, introduced in 1979 as successor to the carburetted . Presupun ca e injectie daca e din '80. Trebuie verificat. Am intrebat pentru ca am un e28 518 din '81 si nu are injectie. Nu mi-am dat seama din ce ai postat daca e 318 sau 318i. Dar mai bine mai strangi bani, asa cum a zis si Rotti. |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
@burrutz
iti recomand sa eviti masina aia, mai ales ca nu ai bani. la 500 de euro nu ai cum sa iti iei BMW acceptabil. O sa bagi de doua ori pe atat in el si tot nu o sa mearga bine. Mai asteapta, ca altfel o sa regreti. |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Are motor de e30 injectie omologat, asta daca nu ma insel.
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 ![]() |
Salut, am niste banuti si as vrea sa'mi cumpar un E30 sa am cu ce ma deplasa pan' la facultate. As vrea sa stiu daca renteaza o astfel de masina, va multumesc. Avand in vedere ca ai postat pe acest forum si la aceasta rubrica e clar ca ti place putin ursuletul,si eu sunt un proaspat proprietar de urs,masina pe care mi am dorit o toata viata si e si un 318is pot spune ca ajungi cu el foarte repede la facultate cat despre consum habar n am care este oricum nu cred ca e prea mare.Sper sa faci o alegere buna si sa ti cumperi un urs bun care sa nu te dezamageasca ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 06:53 PM |