IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> E30, Noob
Burrutz
post May 31 2009, 09:05 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 31-May 09
Member No.: 2,776
Car: -
Engine: -



Salut, am niste banuti si as vrea sa'mi cumpar un E30 sa am cu ce ma deplasa pan' la facultate. As vrea sa stiu daca renteaza o astfel de masina, va multumesc.


--------------------
BayerischeMotorenWerke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 31 2009, 10:08 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



nu ,ia Matiz Tico ceva de genu smile.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post May 31 2009, 10:13 PM
Post #3


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





laugh.gif +1

Ca sa nu fiu rau totusi, E30 nu-i chiar masina de deplasat pana la facultate si inapoi tongue.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post May 31 2009, 10:17 PM
Post #4


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



ba este..eu am luat un urs 18 s consuma 9 10 n oras de 3 saptamani nu ma mai dezlipesc de el.......si pt astia mai vechii care raspund in zeflemea la useri noi ......sa va f**.nu asa te porti cu oameni care nu i conosti si au venit pe forum sa iti ceara parerea daca si forum asta a ajuns de mistocari ..atunci ma druc dreacu la balamuc.....huoo alex si ionusunt..
renteaza 316 sau 318 de preferinta 318


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post May 31 2009, 11:18 PM
Post #5


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



Salut,
Inainte sa iti cumperi un E30, va trebui sa isi faci o socoteala, sa vezi daca iti poti permite o asemenea masina.
Trecand peste costurile carburantului, care sa zicem ca le-ai luat in considerare, trebuie sa iei in vedere si posibilitatea unor defectiuni. Presupun ca o sa iti iei un urs mai ieftin, ceea ce ar putea implica anumite probleme.
Cand mergi sa il cumperi, vezi sa iei pe cineva cu tine care a mai avut urs si se pricepe la treaba asta. Sa nu mergi singur, s-ar putea sa iti iei teapa! Mare atentie la serii si la acte! - daca ai semne de intrebare privind seriile si actele - WALK AWAY, nu cumpara o asemenea masina - iti poate aduce muulte probleme.

Cum a zis si florin, un 318 consuma 9-10 in oras daca mergi frumos cu el - ca doar nu o sa alergi pana la facultate. Probabil o sa iei un urs cu motor M10, foarte fiabil de alfel - daca este intretinut cu bun simt - adica schimburi de ulei facute la timp, completat uleiul cand este cazul si menajat motorul cand este rece( adica sa nu alergi cu el dupa ce abia ai pornit motorul - trebuie sa il lasi sa se incalzeasca singur pana la temperatura normala - gradatia de la mijloc de pe ceas) daca motorul depaseste aceasta gradatie, ar putea aparea anumite probleme - gen fierbe si tot asa.

Cati bani vrei sa cheltuiesti pentru achizitia masinii?
Cati bani iti poti permite sa platesti lunar pentru carburant?
asigurarea pe 6 luni pentru urs 1.8 este 260-280 lei - in functie de asigurator. impozitul e destul de mic - 100 si ceva de lei pe an, daca nu ma insel..

Astept un raspuns de la tine la intrebarile de mai sus si vedem cum te putem indruma.
Bafta!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 1 2009, 02:04 AM
Post #6


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





e30 e o masina la care mai cade una alta,nu neaparat de proasta ce e piesa,ci de veche ce e ...gandeste te bine...motoarele sunt tanc daca sunt ingrijite cum trebuie ,dar ce faci cu fire coclite, si treburi de batranete. nu zic sa nu ti iei ,insa nu iti lua e30 ca n-ai cu ce sa mergi la facultate. + nu renteaza in sensul ca nu iti scoti banii pe el.
IA TI E30 NUMAI SI NUMAI DACA ITI PLACE! E O MASINA FOARTE MISTO DE CONDUS DE LUCRAT LA EA DE DESCOPERIT + INVATAT CE E AIA MASINA .INSA NU CA NU AI CU CE SA MERGI LA FACULTATE.NU I PT ASA CEVA tongue.gif PT ASTA LA 3 4 MII EXISTA SMART DIZEL SAU ALTI GANDACI D-ASTIA


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jun 1 2009, 07:24 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (INTERCEPTOR @ May 31 2009, 11:17 PM) *
ba este..eu am luat un urs 18 s consuma 9 10 n oras de 3 saptamani nu ma mai dezlipesc de el.......si pt astia mai vechii care raspund in zeflemea la useri noi ......sa va f**.nu asa te porti cu oameni care nu i conosti si au venit pe forum sa iti ceara parerea daca si forum asta a ajuns de mistocari ..atunci ma druc dreacu la balamuc.....huoo alex si ionusunt..
renteaza 316 sau 318 de preferinta 318

am vorbit foarte serios,eu merg la munca cu Tico,BMW-ul doar seara merg cu el,e mic il parchez unde vreau ma strecor cu el nu sare de 7% in orice mod l-ai abuza,ca masina de oras e ideal,pe langa el mai merg din cand in cand si cu un Matiz sunt masini foarte ok pentru oras,orice ce ai spune un urs de 20 de ani nu e masina de oras,sau eu nu l-as chinui in oras.in rest a zis ionusunt tot ce mai era de zis.Repet eu vb serios si recomand oricui vrea o masina de oras -Tico Matiz Smart .


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 1 2009, 08:28 AM
Post #8


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



du te ba de aici cu tico tau....omu intreaba de bmw si tu i spui sa si ia tico ?ce dreacu pasionat esti tu?daca nu i placea ursuletul se ducea pe forum tico sau daewoo....vrea si el sa stie ...mai ales tu care ai avut urs esti in mai mare masura sa l indrumi....sau cabrioletu .da nu i raspunzi asa la misto ...zic si eu ca o sa para ca suntem badarani aici pe forum....nici un tico sau matiz 316 318 ca in tico sau matiz mori prea repede...urs urs....si nu i chiar asa de scump sa l restaurezi ..pe mine m a costat toata fata tot tot in afara de amortizoare vre o 11 000 000


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Burrutz
post Jun 1 2009, 08:42 AM
Post #9


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 31-May 09
Member No.: 2,776
Car: -
Engine: -



Multumesc pentru raspunsurile voastre de pana acum.
Sunt student la facultatea de mecanica si dupa cum a spus ionusunt "E O MASINA FOARTE MISTO DE CONDUS DE LUCRAT LA EA DE DESCOPERIT + INVATAT CE E AIA MASINA " asta ar fi inca un motiv pentru achizitionarea acestei masini, n'am de gand sa invat ceva practic pe o dacie tongue.gif desi e si asta o masina.


QUOTE (sebaa @ Jun 1 2009, 12:18 AM) *
Cati bani vrei sa cheltuiesti pentru achizitia masinii?
Cati bani iti poti permite sa platesti lunar pentru carburant?

La intrebarile de mai sus raspunsurile ar fi cam 2500 3000 euro pt achizitionarea masinii +inca 500 pentru reparatii imediate, apoi pentru carburant ar fi cam 2 plinuri pe luna.
Eu ma gandeam la un 316 sau 316i care presupun ca are un consum de 8% pentru o exploatare a masinii normala, nu's genu care sa omoare masina desi cateodata o mai iau razna blink.gif rolleyes.gif


--------------------
BayerischeMotorenWerke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jun 1 2009, 08:57 AM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





QUOTE (INTERCEPTOR @ Jun 1 2009, 09:28 AM) *
du te ba de aici cu tico tau....omu intreaba de bmw si tu i spui sa si ia tico ?ce dreacu pasionat esti tu?daca nu i placea ursuletul se ducea pe forum tico sau daewoo....vrea si el sa stie ...mai ales tu care ai avut urs esti in mai mare masura sa l indrumi....sau cabrioletu .da nu i raspunzi asa la misto ...zic si eu ca o sa para ca suntem badarani aici pe forum....nici un tico sau matiz 316 318 ca in tico sau matiz mori prea repede...urs urs....si nu i chiar asa de scump sa l restaurezi ..pe mine m a costat toata fata tot tot in afara de amortizoare vre o 11 000 000

cum zici tu sa fie laugh.gif
@Burruz ia pana la urma E30 si vezi tu dupa aia ce si cum smile.gif
PS:pe mine m-a costat cam 3000 de euro ursul ca reparatii si tot ce am bagat in al in vreo 3 ani

This post has been edited by alex230ro: Jun 1 2009, 09:00 AM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jun 1 2009, 09:28 AM
Post #11


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Parerea mea e ca la banii de care dispui iti poti permite un 318i in stare buna. Si daca il exploatezi normal, nu o sa fie greu de intretinut.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jun 1 2009, 10:58 AM
Post #12


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



E30 316 =/= E30 316i

316 are motorul de 1.8 dar are carburator. Am avut de doua ori modelul asta, prima oara am avut noroc de carburator bine reglat si masina mergea ok. Dar consumul era undeva la 10-12 in oras, in conditii de Iasi si exploatare normala. Asta e cam cat consuma un 2.0 in mintile lui (cred, sper sa nu spun prostii). Al doilea 316 insa avea carburatorul muci (era si pe GPL), nu mai spun cat consuma pentru ca nici nu stiu laugh.gif

316i are motorul de 1.6 dar ai grija! S-a fabricat dupa '87 si e cu motorul M40 fata de M10, e o generatie mai noua. Nici cu asta nu stiu daca te apropii de 8% (iarna sigur nu, decat la drum lung poate).

Am avut si un 318i care in schimb era mai apropiat la consum de ce zici tu.

In concluzie, parerea mea e sa alegi totusi un 2.0 - motorul M20 (diferenta intre M10 si M20 e ca primul are 4 cil, al doilea 6 cil) - nu e diferenta mare la consum dar in schimb simti diferenta de putere. Iar aici nu trebuie sa te gandesti ca n-ai nevoie de nu stiu cata putere, pur si simplu experienta E30 se imbunatateste biggrin.gif

Sa nu-ti fie frica nici de zapada. Cata vreme conduci cu grija si cunosti limita masinii n-ai de ce sa-ti faci griji. Iar pana la iarna ai timp berechet s-o afli. Am trecut prin 2 ierni cu E30 si n-am avut nici o problema cu zapada. Si nu sunt singurul, cred ca 90% din posesorii de E30 de aici pot confirma treaba asta. Mai sunt si exceptii de acord dar asta e.

Orice decizie ai lua, cand si daca te hotarasti la E30, mergi cu cineva care a mai avut si stie dupa ce sa se uite la ea. Asa am facut si eu, am cerut ajutor pe forum si primul meu BMW a fost chiar super-ok.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jun 1 2009, 02:33 PM
Post #13


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



1. m42 1.8 16v 136 cp (foarte rara motorizarea asta pe e30)

m20 2.0 8v 6 cil 129 cp

m40 1.8 8v 116 cp

eu zic ca asta e ordinea pt raportul consum/putere. nu-ti lua cazane, cauta un urs neruginit, ca sa nu regreti mai tarziu ca ai bagat banii aiurea in el.

2. Neaparat cand cumperi masina ia cu tine un cunoscator, sunt multe e30 cu piese de dacie pe ele.

3. Ai grija ca asta e boala, nu mai scapi de ea.

daca gasesti vreun e30 si intentionezi sa-l cumperi macar pune poze cu el pe forum, poate stie cineva de pe aici masina respectiva si iti poate da informatii despre ea.

This post has been edited by Rotti: Jun 1 2009, 02:34 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
little six bmw
post Jun 1 2009, 05:12 PM
Post #14


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-November 08
Member No.: 2,316
Car: ex e30_e46_e36
Engine: m20b25 - 170cp





parerea mea e ca ar trebui sa-ti iei un 2.0 cel putin. atentie (cum au zis si ceilalti colegi) la ACTE+SERII !!! rugina cit mai putina si in locuri neimportante. vezi daca gazeaza motorul, daca bate sau daca da cu fum (in acest caz e cam problem'). e30 nu e o masina de dus la facultate, dar avand in vedere faptul ca esti la facultatea de mecanica, consider ca va fi o provocare pentru tine biggrin.gif . bafta la cumparare si cum a zis si ROTTI daca gasesti un urs care iti place, inainte de a-l cumpara posteaza niste poze cu el pe forum.


--------------------
1999 e36 320i convertible
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jun 1 2009, 05:54 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



ce am gasit eu pe net:
http://www2.autovit.ro/vsdetalii8.php?IDM=...526sens%253DASC -318i

http://www2.autovit.ro/vsdetalii8.php?IDM=...%252B%252B%252B
320i -cam bate campii aici in anunt nenea asta

ar trebui sa cauti unul cu an de fabricatie cat mai recent au mai putine probleme cu rugina

gasesti si 2,5uri dar nu stiu la ce bun
se mai vindea fostul meu 323 da nu stiu in ce stare mai este acum

http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++

This post has been edited by alex230ro: Jun 1 2009, 06:02 PM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Burrutz
post Jun 1 2009, 08:29 PM
Post #16


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 31-May 09
Member No.: 2,776
Car: -
Engine: -



Multumesc pt tot. Ar mai fi varianta sa'l achizitionez din Italia deoarece nu voi fi nevoit sa'l inmatriculez in tara, stiu ca asigurarea e cam scumpa la ei dar la ce am gasit este posibilitatea sa fie incadrat la "vehicul istoric" sau asa ceva, trebuie sa ma informez mai bine, si astfel asigurarea ar ajunge undeva la 100 -200 euro/an.
Asta e masinuta: http://www.secondamano.it/iad/auto-e-moto/...810067&sid=


--------------------
BayerischeMotorenWerke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jun 1 2009, 09:23 PM
Post #17


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



foarte scumpa, mai cauta ca la banii aia iei 325 full
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 1 2009, 09:23 PM
Post #18


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





frumusica foc...da ursu la masini istorice??cam devreme..cien stie ce legi or avea italienii


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 1 2009, 09:33 PM
Post #19


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (INTERCEPTOR @ Jun 1 2009, 10:23 PM) *
frumusica foc...da ursu la masini istorice??cam devreme..cien stie ce legi or avea italienii

Probabil sa fie posibil in italia. In Romania nu sunt sanse inca.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 2 2009, 01:59 AM
Post #20


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (Burrutz @ Jun 1 2009, 09:42 AM) *
Multumesc pentru raspunsurile voastre de pana acum.
Sunt student la facultatea de mecanica si dupa cum a spus ionusunt "E O MASINA FOARTE MISTO DE CONDUS DE LUCRAT LA EA DE DESCOPERIT + INVATAT CE E AIA MASINA " asta ar fi inca un motiv pentru achizitionarea acestei masini, n'am de gand sa invat ceva practic pe o dacie tongue.gif desi e si asta o masina.



La intrebarile de mai sus raspunsurile ar fi cam 2500 3000 euro pt achizitionarea masinii +inca 500 pentru reparatii imediate, apoi pentru carburant ar fi cam 2 plinuri pe luna.
Eu ma gandeam la un 316 sau 316i care presupun ca are un consum de 8% pentru o exploatare a masinii normala, nu's genu care sa omoare masina desi cateodata o mai iau razna blink.gif rolleyes.gif

in cazul in care esti la mecanica ITI RECOMAND CU CALDURA UN URS....BA NU . 2 . UNU FEIS LIFT SI UNU PANA N 87 , CA SA TE PRINZI SINGUREL SI DESPRE CE A FOST VORBA IN ACEL FEISLIFT ,PT CA NU S NUMAI BARI. tongue.gif dar astea sunt vise. iti iei un urs destul de marfa pe la 3 mii de iepuroi. daca vrei consum ia ti 1.8 nu 1.6 ,daca vrei ambele nu prea exista ,pt ca 2.0 ul in 6 se apropie de 2.5 la consum (1 L 2L diferenta urban,nu stiu la drum) ,si evident de fuga 2.5 sau peste(transplanturi...poate turbo tongue.gif )
pentru tine care insa vad ca te gandesti si sa fuga doar cateodata, un 318is si dintr-un an bun sunt mari sanse sa iti gasesti smile.gif bafta la cautari ,promit cum vad vreun 318 is il postez aici.

This post has been edited by ionusunt: Jun 2 2009, 01:59 AM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jun 2 2009, 01:05 PM
Post #21


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (Rotti @ Jun 1 2009, 10:23 PM) *
foarte scumpa, mai cauta ca la banii aia iei 325 full


De unde? Full fara piele?


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yo_bava
post Jun 2 2009, 08:26 PM
Post #22


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 47
Joined: 11-December 08
From: Bucuresti
Member No.: 2,392
Car: E30
Engine: 2.0i 129 CP



Daca te intereseaza...Barrutz


http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=7820


--------------------
Fluierul piciorului este un dispozitiv de gasire a mobilei pe intuneric !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jun 2 2009, 10:31 PM
Post #23


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Nu sunt de acord cu xox care spune ca "In concluzie, parerea mea e sa alegi totusi un 2.0 - motorul M20 (diferenta intre M10 si M20 e ca primul are 4 cil, al doilea 6 cil) - nu e diferenta mare la consum" . Parerea mea e ca aia 2 cilindri in plus papa tot timpul benzina, indiferent daca tragi de motor sau nu.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 2 2009, 11:28 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Hmmm, M10 mi-a consumat intre 10-14 in oras (10 la mers prea linistit, cam subturat) M20 nu o sa consume mai mult de 14... cam 10-12 trebuie sa ia la mers normal.

Daca pui 2 cilindri la M10b18 obtii ceva gen M30B27. Si asta chiar ar papa... 15-20.
Dar cilindrii de 2.0 sunt mai mici, nu conteaza neaparat numarul lor cat capacitatea totala.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jun 2 2009, 11:45 PM
Post #25


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



nici cu m30b25 nu e de gluma smile.gif) stie si til...tongue.gif
si oricum cu 6 e altfel...
mai multe bujii de strans...mai multe fise de verificat...
dar cand e sa mearga bine....nu ti pare rau de banii dati pe benzina si pe toate cele...face treaba


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Burrutz
post Jun 3 2009, 09:46 AM
Post #26


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 31-May 09
Member No.: 2,776
Car: -
Engine: -



Multumesc inca odata pt sfaturile de folos si pt oferte:), am ajuns la concluzia ca mai bine mi'o cumpar din Italia, masinile mai vechi de 20 ani se incadreaza la "vehicule istorice", urmeaza ca luna viitoare sa fac o vizita pe'acolo, deocamdata am gasit asta http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=151457392. Asigurarea ajunge la maxim 250 euro iar costul actelor la vreo 350-400 euro, deci ma incadrez in banii pe care'i am. Imi mai puteti spune care sunt problemele cel mai des intalnite la urs, si daca merita sa'mi mai unu pt piese sau pot gasi piese la magazine specializate?


--------------------
BayerischeMotorenWerke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 3 2009, 10:51 AM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



O maşină poate deveni vehicul istoric doar dacă modelul īn cauză a ieşit din fabricaţie de minim 30 de ani.
Aşa e legea īn Romānia.

Circulaţia cu o maşină cu numere străine nu mi se pare atāt de avantajoasă, chiar dacă asigurarea este mică īn Italia.
Īn mod sigur vei fi oprit des de poliţie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 3 2009, 11:20 AM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Urs de piese ar fi bun daca iei o masina cu ceva lipsuri. Daca amsina pe care o iei e ok, intreaga si fara tot felul de probleme mici si mari, reparatiile uzuale (gen bucsi, pivoti, curele, filtre, o sa le faci cu piese noi). Nu se merita sa muncesti ca sa pui consumabile SH.

Masinile de piese sunt bune doar daca iti trebuiesc: aripi, capote bune si ieftine. Sau upgrade-uri gen: aer conditionat, mecanism trapa electrica, punte discuri spate, jambe groase fata etc.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 3 2009, 11:50 AM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Chiar daca se incadreaza acolo ca si vechime la vehicul istoric, probabil sunt tot felul de conditii suplimentare + multa birocratie ca sa realizezi acest lucru. De obicei tendinta e sa incurajeze casarea masinilor vechi, nu sa le creeze facilitati, asa ca intereseaza-te cat de stricti sunt. La motoare de 1.6, 1.8, chiar 2.0 nu mi se par taxele atat de mari aici incat sa merite sa te complici... Parerea mea e ca, vorba aia, ce castigi la pod dai la vama.
Plus ca ai fonduri suficiente cat sa te alegi cu o masina buna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jun 3 2009, 03:26 PM
Post #30


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



QUOTE (316i @ Jun 2 2009, 01:05 PM) *
De unde? Full fara piele?

325ix
in genul astuia, care in afara de a/c are cam de toate. preturile nu difera f mult intre germania si italia.

318i
uite la 800e, impecabila

This post has been edited by Rotti: Jun 3 2009, 03:29 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jun 3 2009, 11:09 PM
Post #31


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (Rotti @ Jun 3 2009, 04:26 PM) *
325ix
in genul astuia, care in afara de a/c are cam de toate. preturile nu difera f mult intre germania si italia.

318i
uite la 800e, impecabila


Cu ix-ul ajungi in tara in 2300 de euro si esti mandrul proprietar al unui urs neinmatriculat si cu probleme la tabla. smile.gif
Inafara de asta nu-i merge abs-ul si singurele optiuni sunt tapiteria de piele (fara scaune incalzite sau sport) si geamuri electrice fata.

Cu 1.8-ul ajungi acasa in 1100 de euro si ai o masina cheala cu un motor de cacat. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jun 4 2009, 10:10 AM
Post #32


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



QUOTE (316i @ Jun 4 2009, 12:09 AM) *
Cu ix-ul ajungi in tara in 2300 de euro si esti mandrul proprietar al unui urs neinmatriculat si cu probleme la tabla. smile.gif
Inafara de asta nu-i merge abs-ul si singurele optiuni sunt tapiteria de piele (fara scaune incalzite sau sport) si geamuri electrice fata.

Cu 1.8-ul ajungi acasa in 1100 de euro si ai o masina cheala cu un motor de cacat. smile.gif

adica fix ce cauta el, doar ca are avantajul ca e face-lift:) si e cu vreo 1000e mai ieftin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jun 4 2009, 10:40 AM
Post #33


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Da. Cam asa. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Burrutz
post Aug 26 2009, 11:55 AM
Post #34


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 31-May 09
Member No.: 2,776
Car: -
Engine: -



Salutari, va multumesc inca odata pentru sfaturile pe care mi le'ati dat, dar intre timp dupa cautari de ursuleti s'au cam dus banii sad.gif , acum am gasit masinuta asta http://www.autovit.ro/masini/bmw/318/index...An&sens=ASC, de bani putini, necesita multa munca, dar merita salvata batranica asta. Imi dau seama ca ma inham la ceva destul de greu care o sa'mi consume mult timp si bani...in fine. Vreau sa va intreb daca stiti cate ceva despre ea biggrin.gif , daca ati vazut'o live. Astept comentariile voastre. Multumesc.


--------------------
BayerischeMotorenWerke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Burrutz
post Aug 27 2009, 07:43 AM
Post #35


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 31-May 09
Member No.: 2,776
Car: -
Engine: -









500 EURO An Fabricatie: 1980 Carburant: Benzina
Rulaj: 280,000 km Capacitate: 1,800 cmc Putere: 100 CP
Locatie:BUCURESTI Inmatriculata RO
NON-EURO; CUTIE MANUALA 5+1; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; JANTE ALIAJ;
CASETOFON SONY + BOXE SPATE,PRET NEGOCIABIL,ACCEPT VARIANTE.MASINA ESTE IN STARE DE FUNCTIONARE,ITP VALABIL.


Asta e masina, linku, din cate am vazut, nu trimitea direct la aceast anunt.


--------------------
BayerischeMotorenWerke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Aug 27 2009, 10:54 AM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Carburator sau injectie? 1.8 pe carb din vremurile alea are 90cp parca. Vei avea ceva de lucru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Burrutz
post Aug 27 2009, 12:44 PM
Post #37


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 31-May 09
Member No.: 2,776
Car: -
Engine: -



318i: An upgraded version of the 316 featuring the M10 1.8 L engine fitted with a Bosch fuel injection system, introduced in 1979 as successor to the carburetted .
Presupun ca e injectie daca e din '80.


--------------------
BayerischeMotorenWerke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Aug 27 2009, 01:44 PM
Post #38


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (Burrutz @ Aug 27 2009, 01:44 PM) *
318i: An upgraded version of the 316 featuring the M10 1.8 L engine fitted with a Bosch fuel injection system, introduced in 1979 as successor to the carburetted .
Presupun ca e injectie daca e din '80.

este unul e vanzare pe forum mult mai ieftin, s a lucrat ft mult la el...mai necesita doar vopsitorie


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Aug 27 2009, 01:53 PM
Post #39


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



sfatul meu e sa strangi bani pt un e30 intretinut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Aug 27 2009, 02:23 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



QUOTE (Burrutz @ Aug 27 2009, 01:44 PM) *
318i: An upgraded version of the 316 featuring the M10 1.8 L engine fitted with a Bosch fuel injection system, introduced in 1979 as successor to the carburetted .
Presupun ca e injectie daca e din '80.

Trebuie verificat. Am intrebat pentru ca am un e28 518 din '81 si nu are injectie. Nu mi-am dat seama din ce ai postat daca e 318 sau 318i. Dar mai bine mai strangi bani, asa cum a zis si Rotti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Aug 31 2009, 11:39 AM
Post #41


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



@burrutz
iti recomand sa eviti masina aia, mai ales ca nu ai bani.
la 500 de euro nu ai cum sa iti iei BMW acceptabil. O sa bagi de doua ori pe atat in el si tot nu o sa mearga bine.
Mai asteapta, ca altfel o sa regreti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Aug 31 2009, 11:49 AM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Are motor de e30 injectie omologat, asta daca nu ma insel.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soare
post Sep 12 2009, 08:25 PM
Post #43


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42



QUOTE (Burrutz @ May 31 2009, 10:05 PM) *
Salut, am niste banuti si as vrea sa'mi cumpar un E30 sa am cu ce ma deplasa pan' la facultate. As vrea sa stiu daca renteaza o astfel de masina, va multumesc.

Avand in vedere ca ai postat pe acest forum si la aceasta rubrica e clar ca ti place putin ursuletul,si eu sunt un proaspat proprietar de urs,masina pe care mi am dorit o toata viata si e si un 318is pot spune ca ajungi cu el foarte repede la facultate cat despre consum habar n am care este oricum nu cred ca e prea mare.Sper sa faci o alegere buna si sa ti cumperi un urs bun care sa nu te dezamageasca biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th August 2025 - 06:53 PM