![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
QUOTE (butcky) Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:
Mi se pare aberatie Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
insemana ca nu ai vazut destule poze cu e21 ,sunt unele chiar f frumoase -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
QUOTE (Viper05) QUOTE (butcky) Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:
Mi se pare aberatie Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala :finger: :finger: :finger: Vezi ca-i oferta la Meridian - cumperi una si-ti da doua... :finger: sa-ti pui asta in Favorites: www.daciaclub.ro -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
in stare buna ambele, cred ca as prefera un e21
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
butcky sa nu mai postezi niciodata poze din alea ca incep sa plang cand vad un E21 facut in halul ala ![]() viper...mai bine un E21 crede-ma... :cool: iesi in evidenta cu el ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Daca un E21 ar costa cat un Logan, eu as alege Logan daca ar conta mai mult pt. mine costurile de intretinere, confortul si siguranta pasiva.
Nu oricine se descurca cu o masina cu propulsie la fel ca intr-o masina cu tractiune, ABS si airbag (plus servo-uri). Daca va referiti la nesiguranta dpdv al controlarii ei, pe orice masina te-ai urca iti trebuie o perioada de acomodare si de invatare a respectivei masini. Daca te dai jos dintr-o dacie 1300, intr-un logan de vei simti mult mai rpd sigur pe manevrele pe care le faci (asta nu inseamna ca stii cum se va comporta masina la 120km/h cand tragi brusc de volan, si aici vei avea nevoie de ceva siguranta pasiva). Pe o masina cu propulsie, tot timpul vei avea surprize atunci cand iei o curba pe carosabil umed si intamplator calci acceleratia. Daca nu ai cauciuri adecvate, e bine sa ai CASCO si sa nu ai viteza. Si sa ai noroc. Daca voi comparati gradul de deformare al caroseriilor, eu cred ca astia de investesc multi bani si fac multe teste nu sunt nebuni ca sa obtina un rezultat dezastruos dpdv vizual (si financiar cand va trebui sa repari) in urma unei coliziuni la 60km/h frontal. Se cauta deformarea perfecta (motorul sa alunece pe sub habitaclu), botul, lonjeroanele, capota sa "consume" energia degajata in urma impactului, astfel incat corpurile pasagerilor sa sufere cat mai putin, etc. Da, de multe ori o masina noua este trecuta pe dauna total, si posesorul unei masini cu tabla mai groasa, si mai putin deformabila este bucuros. Daca ar muri din cauza unor leziuni interne, n-ar mai fi asa bucuros (intr-un corp de om normal, care nu are o structura atletica, daca este oprit brusc de la ametitoarea viteza de 60km/h se produc atat de multe leziuni interne, incat numai o minune, SMURD-ul si ingerii il mai pot salva de la o moarte sigura.) Multe masini se pot rupe efectiv in 2-3 bucati la un impact lateral cu un stalp (peste 80-100km/h), si s-au vazut destule cazuri. E30-ul totusi e conceput mult mai cu cap decat multe masini noi (suspensie independenta pe puntea spate, de ex ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
se pare ca am postat in acelashi timp cu Darren , si cam acelashi lucru
![]() conduc un E39 si mi se rupe daca intra un Matiz in mine, dar nu pot sa nu am emotzii cand ma gandesc ca in locul lui ar putea fi o Raba de 16 tone. totul e relativ din punctul de vedere al sigurantzei la volan. din pacate ![]() off-topic : cineva de aici din BC s-a dat peste cap iarna asta la peste 150 km/h cu un E39 si nu a patzit nimic. acum 4 ani un prieten de-al meu cu Audi A6 s-a izbit de un cap de pod, s-a dat peste cap si a murit. avea in jur de 120 km/h. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
QUOTE Mi se pare aberatie
Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala Din punct de vedere al designului as prefera un E21 in locul unui E30 la orice ora. Una din masinile care mi le doresc cel mai mult ar fi un E21 cu motor+dotari de E30. ![]() Sa stii ca exista multe nivele de "fan BMW". Tu cred ca esti la nivelul 0.3. Mersi ca m-ai facut ipocrit. Te tin minte. :finger: -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
"Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan"
Nu inseamna ca esti fanatic sau ipocrit, e doar parerea lui ca pentru a spune asa ceva trebuie sa fii fanatic sau ipocrit. Nu a spus ca doar categoriile astea ar putea spune asta (cu toate ca din text asa s-ar intelege). Pe de alta parte, a fi fanatic nu inseamna a fi fan. Daca te-a facut fanatic inseamna ca nu te-a facut ipocrit (era fanatic sau ipocrit, nu fanatic si ipocrit). Constructia "Trebuie sa fii" indica probabilitatea, ceva de genul "s-ar putea sa", nicidecum un adevar absolut. Nush cum se face ca toata lumea pune etichete pe aici si se simte etichetat. Nu mai luati si voi cuvintele pe care nu stiti cum sa le interpretati doar in sensul cel mai rau/grav/ironic posibil. Se nasc lucruri nebanuite chiar si de la o gluma. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Continutul postul de mai sus in ceea ce il priveste pe domnu viper era 50% la misto. Oricum nu e frumos sa incepi sa pui etichete. Ce-ar fi daca as incepe sa fac si eu ca dansul? Inca vreo 3-4 scandale cu rabica in primplan. :badgrin:
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
QUOTE (316i) Una din masinile care mi le doresc cel mai mult ar fi un E21 cu motor+dotari de E30.
![]() cam asta vreau sa fac eu :unibrow: -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
QUOTE (316i) Continutul postul de mai sus in ceea ce il priveste pe domnu viper era 50% la misto. Oricum nu e frumos sa incepi sa pui etichete. Ce-ar fi daca as incepe sa fac si eu ca dansul? Inca vreo 3-4 scandale cu rabica in primplan. :badgrin:
Scuze ,poate am fost prea dur nu am vrut sa supar pe nimeni vad ca voi va gandeati la cu totul altceva decat mine eu nu m-am gandit la un e21 nou |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
un E21 316 la vremea lui era 13.980 de marci....
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (Viper05) QUOTE (butcky) Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:
Mi se pare aberatie Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala Si eu prefer un e21 in locul unui logan. Sunt fanatic sau ipocrit? ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (haifisch) un E21 316 la vremea lui era 13.980 de marci....
![]() asa putin? ![]() a mea era 35.000 :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
QUOTE (ccc) QUOTE (Viper05) QUOTE (butcky) Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:
Mi se pare aberatie Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala Si eu prefer un e21 in locul unui logan. Sunt fanatic sau ipocrit? ![]() Citeste te rog toata discutia :finger: |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (Viper05) Citeste te rog toata discutia :finger:
Am citit-o si intrebarea ramane. Ai de gand sa raspunzi? sa arati degetul e simplu... |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
cand credeam ca am dat si eu peste un topic serios, hop si cearta...controlatzi-va fratzilor...nu stiu catzi ani avetzi si nici nu imi pasa atat timp cat se poate discuta normal, dar va purtatzi ca nishte copii :puke: :argue:
mai bine stick to topic sau facetzi unul nou in care disputatzi suprematzia daciei in fatza bmw-ului. asta nu era o ironie, ci chiar ar fi interesant din punctul meu de vedere sa vad ce argumente ar putea avea cineva cand spune ca ar prefera o masina incropita din bucatzi in fatza uneia facute de un constuctor de top. ambele masini fiind in conditzii identice de uzura, caci altfel un e21 bie intretinut e cu sigurantza peste un logan care a fost masina de firma in romania, condusa de pushtani care distribuie tzigari si dulciuri pe la chioshcuri. :chain: |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (ccc) QUOTE (Viper05) QUOTE (butcky) Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:
Mi se pare aberatie Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala Si eu prefer un e21 in locul unui logan. Sunt fanatic sau ipocrit? ![]() Tu ti-ai vandut rechinul in stare exceptionala si dupa cateva luni ti-ai luat E36. Deci esti ipocrit clar -------------------- |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Da? Pai daca puteam sa tin si rechinu, nu-l vindeam. dar aveam nevoie de banii aia...
![]() Asa ca ipocrit... treaba voastra, ziceti ce vreti ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Ai luat mai multi bani pe rechin decat ai dat pe pisica? Norocosule. Nu-mi spune ca unde esti tu acum nu ai voie cu rechini pe strada decat daca au botnita. Si eu glumeam de fapt.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
QUOTE (ccc) Da? Pai daca puteam sa tin si rechinu, nu-l vindeam. dar aveam nevoie de banii aia...
![]() Asa ca ipocrit... treaba voastra, ziceti ce vreti ![]() dar ai da pisica pe un rechin in aceeasi stare? sa fim seriosi. ![]() dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw) si nu putem compara masinile cum au fost ele noi, pt ca nu mai sunt.. ca si cum am cauta o virgina in ASE. deci comparam cu ce avem la indemana, rechinos obosit cu 20kg de kit, motor pe pe un urs din 88 si bucsi de dacie , cu un logan nou noutz si cu ceva oprionale pe el, nu ca rechinu nu ar avea , problema e ca nu mai merg toate ![]() si ar trebui exclusa masina lui ccc pt ca probabil este unicat in romania. deci cu mana pe biblie, ce alegeti? cel putin eu am avut destule cazane cu care ieseam cu frica din bucuresti....o masina noua, fie ea si dacia iti ofera o anumita sigurantza . inteleg sa detii un rechin si sa il restaurezi ca un hoby or whatever... -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw)
multumesc , multumesc ![]() ![]() fara replica -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
QUOTE (io's) QUOTE (SUPERBEC) dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw) multumesc , multumesc ![]() ![]() fara replica Muaaaaaaaa, atat! ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
QUOTE (io's) QUOTE (SUPERBEC) dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw) multumesc , multumesc ![]() ![]() fara replica cu placere. dar ,nu trebuie sa o iei personal ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) cu placere.
dar ,nu trebuie sa o iei personal ![]() am luat-o exact asa cum ai lasat sa se-nteleaga -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
la 100km/h daca ai impact frontal pot sa fii si intr-un audi a6 sau S500, cum s-a intamplat pe dn1, tot decedat te vei numi la stiri cum s-a intamplat cu cei 2 soferi...asa ca depinde de gustul si de dorinta fiecarui om...daca eu vreau un e30 "cazan" in care sa investesc pasiune, munca si o caruta de bani, in loc sa-mi iau un logan nou, nu da dreptul nimanui sa ma catalogheze in fel si chip....asa ca cine vrea isi ia logan cu abs "la promotie" si 2 airbaguri....cine nu isi ia cazan....
ah si sa nu uit...un mic accident suferit de un logan de la mine de la firma...se poate observa grosimea tablei.... :cool: -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
Din punctul meu de vedere....Logan=Dacia......iar Dacia ->NEVER
-------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (Ionut) la 100km/h daca ai impact frontal pot sa fii si intr-un audi a6 sau S500, cum s-a intamplat pe dn1, tot decedat te vei numi la stiri cum s-a intamplat cu cei 2 soferi...asa ca depinde de gustul si de dorinta fiecarui om...daca eu vreau un e30 "cazan" in care sa investesc pasiune, munca si o caruta de bani, in loc sa-mi iau un logan nou, nu da dreptul nimanui sa ma catalogheze in fel si chip....asa ca cine vrea isi ia logan cu abs "la promotie" si 2 airbaguri....cine nu isi ia cazan....
ah si sa nu uit...un mic accident suferit de un logan de la mine de la firma...se poate observa grosimea tablei.... :cool: -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
am vrut sa spun:
QUOTE (Ionut) ...un mic accident suferit de un logan de la mine de la firma...se poate observa grosimea tablei.... :cool:
in caz de accident conteaza structura de rezistenta a masinii la care contribuie doar in mica masura tabla. E drept ca si tabla conteaza in unele situatii. Am simtit-o pe pielea mea cand am sarit o bordura si-am intrat intr-o banca cu o Lada1200. Cu un Logan cu tabla aia,scandurile mi-ar fi rupt picioarele, cu rabla mea, au perforat decat putin usa. PS: nici eu nu mi-as lua Logan. Prefer intr-o oarecare masura ursu meu,dar in alegerea mea nu iau si n-o sa iau in considerare masurile de siguranta. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
chiar. daca veni vorba de logan.... ieri nu aveam ce face si analizam un logan. toba o manca rugina. daca va uitati la spoilerul spate unde se imbina cu caroseria, lnga pasajul rotii o sa vedeti ca spoilerul e iesit cu vreo 5-10mm la toate. la luneta am vazut ca e coborata cu vreo 5 milimetri fatza de linia palfonului. daca apasati pe portbagaj, deasupra in exteriorul lui, aprope de margine o sa vedeti cum intra degetul inauntru. zici ca e tabla de doza de bere.
si inca ceva. azi am vazut. un logan era zgariat la aripa spate, nu era zgariat, era atinsa oleaca. si ce sa fie? surpriza? rugina tata. deci incepea sa bata rugina acolo. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
acum 20 de ani altfel se faceau masinile....exclud dacia din ce zic....acum un bmw E30 (sa zicem) dupa 20 de ani poti spune ca se pastreaza mai bine decat masinile din prezent....am vazut audi,vw etc alergati bine....care arata ca naiba.....CALITATEA FABRICATIEI!
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Si daca stai sa te gandesti cand a inceput proiectarea bmw e30 ,sunt mai mult decat 20 de ani,daca el a aparut in 83 cred iti dai seama ca au inceput lucrul la ea banuiesc ca in 80 asa ca are 26 de ani conceptia.Tare sunt curios cum se comporta un logan la un impact lateral,parerea mea ca un logan nu se compota mai bine .
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
da....asta asa e george77 =D>
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Problema, atunci cand compari o masina veche cu una noua, nu se rezuma numai la rezistenta "nativa" a caroseriilor celor doua masini.
Este greu, spre imposibil, de determinat daca un E30 nou s-ar comporta mai bine sau mai prost decat un Logan nou, intr-o anumita situatie. Cumva, testele de crash se efectueaza in anumite conditii bine determinate. Producatorii cunosc aceste conditii si, din motive de marketing, proiecteaza caroseriile astfel incat sa scoata maximum de puncte, in limita targetului de cost pe care si l-au propus. Asta inseamna ca, intr-o situatie reala de accident, ale carei conditii se apropie mult de tipicul unui test EuroNCAP, un Logan s-ar putea sa se comporte mai bine decat un E30 - din simplul motiv ca pentru asta a fost optimizata caroseria Loganului, la proiectare. In timp ce, pe vremea cand a fost proiectata caroseria E30, aceasta procedura de test nu era standardizata. La fel cum, in anumite situatii reale de accident care difera mult de conditiile unui test crash, este posibil ca un E30 sa se comporte mai bine decat un Logan. Posibil, dar improbabil, din doua motive: oboseala structurala a caroseriei si rugina. Orice caroserie de E30 are, in cel mai fericit caz, aprox. 14-15 ani de oboseala structurala. Mai exact, slabiri ale imbinarilor datorita torsionarii / deformarii caroseriei in timpul deplasarii pe sosea. Cu cat soselele au fost mai proaste, sau masina condusa mai sportiv, cu atat oboseala caroseriei este mai mare. In plus, in atatia ani cu siguranta ca au aparut si puncte de rugina. Unele neimportante - altele insa si-au facut loc la imbinarile dintre elementele structurale vitale ale caroseriei, accentuand efectul oboselii structurale. Este o realitate care afecteaza orice caroserie veche - iar E30 nu face exceptie. De aceea eu cred ca un Logan nou isi protejeaza mai bine pasagerii in caz de accident, decat un E30. Poate exista si situatii in care este invers, dar cred ca acestea nu sunt decat exceptii care confirma regula. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
sunt perfect de acord cu tine Robert ,sunt constient de ce spui tu in legatura cu loganul ,tocmai de aceea am spus un impact lateral unde nici una dinte masinile de mai sun nu au o protectie suplimentara decat strict structura de rezistenta si felul in care a fost proiectata,eu m-am mai uitat asa pe sub masini si in interiorul unora fara mochete si vreau sa spun ca un afara de praguri mai rezistente si intaritura in usi cam toate sunt la fel construite (in lateral) adica stalpii si inatriturile podelei la masini sa zicem ordinare nu ceva special .Intr-un impact frontal intardevar nuu stiu ce sa spun dar clar tehnologia de azi s-ar putea sa isi spuna cuvantul in legatura cu cele doua masini.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
eu am vrut sa gasesc si eu o parte a coreseriei unde am crezut ca s-ar putea compara bmw-ul ,asta asa ca sunt fan bmw si incerc sa ii iau apararea
![]() -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 79 Joined: 24-October 05 From: Bucuresti - Militari Member No.: 57 Car: Opel Vectra A Engine: c18nz ![]() |
Daca Ai Cap I-ati Altceva!!! ...............am preferat un opel din 92 decat o supernova din 2001 - 2002
PS am si un filmulet cu un Logan [ nu stiu ce motorizare ] si un 520i din '79. Il face BMW-ul lejer -------------------- Opel Vectra c18nz
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
masina e a unui entuziast de pe acest forum
![]() ![]() e un 520 pe carburatie.... filmul acela e facut demult....la scurt timp dupa ce s-a lansat loganul masina din 79....mai grea decat loganul....ii da 2-3 masini...super tare :cool: |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
acela era un logan tunat. cu chip tobe si filtru. zicea omu ca are vro 112 cai pe dyno. la 900 de kile cat are loganu trebuia sa ma faca sa vorbesc singur. dar.......ete ca nu
apropo....eu nu recunosc nimik :ninja: -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
nu-i de loc modestie:
BMW 1400kg 122 cp 25 ani vechime cutia care nu era a motorului LOGAN 960kg 112 cp motor+cutie noi+injectie iar el avea si foaia de la dyno cu 112 cai....eu nici paia nu cre ca-i mai aveam de fapt mie gtechul mi-a zis 91 la roata. singurul meu avantaj era tractiunea spate. inclin si sa cred ca nu prea a stiut sa-i dea. cine stie. -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
era cutie de urs .nu mai mergea kilometrajul...motorul era bun ...si masina abea vopsita...am muncit ceva la masina...aia imi pare rau ca am ramas fara ea....kpb ul ..meu si mi pare bine ca a facut loganul... masian avea oricum toane...cateodata fugea de rupea cateodata te rugai de ea...carburatorul era nasol...dar l am schimbat inainte sa o dau ca facusem rost de unu mult mai bun....in a 2 pleca intr o parte nebuna...tobe sport doamne ce sunet avea masina:((( am dat o pe bani putini da asta e ..regrete inutile
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
si eu as fi entuziasmat sa iau o masian din 79 in stare foaret buna.......cu ambreaj nou cutie in 5 si proaspat vopsita....cat am muncit la masina aia....am pus cutia de viteze pe minu 15 grade ....in viscol...munceam 10 minute sub ea pe capre la bordura si 30 stateam la soba ca nu mai simteam mainile..da ...........tot am pus cutia singur singurellll si cand am vrut sa plec cu ea seara ...nu am putut sa o misc de pe loc .ca patina nebuna:PP
This post has been edited by INTERCEPTOR: Jun 2 2009, 10:17 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
oameni buni , dupa cum se zice in germania, "BMW e masina d inginer" si sigur gandita d o padure d ingineri, nemti ! loganul e o "savarina" gandita de economisti , sa iasa moka , si mai e si coproductie turcika-mioveni...
comparatia nu s poate face, nu ai ce sa compari. apropo d c zice INTERCEPTOR mai sus, as vre sa vad un fan logan daca mai vrea sa s dea jos dintr-un e12 din cel full (535) de ex.....lemne , plush , croame , plastics, nu prea sau d calitate. This post has been edited by brown.shark: Jun 2 2009, 10:26 PM |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
din 535 e 12 nu se mai da jos juma din forum...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
din 535 e 12 nu se mai da jos juma din forum... eu stau tamp cand ma sui intr a mea, si uneori ma o pornesc doar de dragul de a o auzi..... nu cred ca este vreu n loganist care si porneste masian ca sa i asculte morotul ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() ![]() Si acum de cand o tin pe dreapta o mai pornesc, ma invart in jurul ei, ea imi vorbeste... ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am mai pornit si eu interceptorul si cs ul duminica..si ma bucuram ca prostull de ziceai ca s noi si am voie sa ma plimb....apoi le am oprit si am pus husele la loc si m am intristat
dar la cs fara toba finala trepideaza asfaltul..nici nu stiu ce toba sa i pun.daca pun o borla din alea care le am eu mi e ca trezesc mortiii -------------------- |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
nu se trezesc saracii.....
iti zic eu d la mine...ca de cand am "hogeagul"(asa cum mi a zis unkiu :-j) pornesc alarmele la toate masinile pe langa care trec, chiar daca merg usurel la relanti.... ![]() dar morti n am vazut sa arunce cu oase dupa mine ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Deci nu sunt o ciudatenie a naturii pentru faptul ca imi pornesc masinoiul de cate ori dau pe acasa
![]() ![]() On topic: parca era ceva comparatie cu Logan-ul. Eu am fost incantat cand au aparut, pentru ca am simtit ca vor avea succes, si nu as vrea sa dispara brand-urile autohtone, dar personal, nu mi-as lua o astfel de masina. Mi se par un fel de lucruri utile, dar de unica folosinta, fara personalitate. Fata de e28, ma gandeam ca ar fi un avantaj ABS-ul, care nu e standard pe e28, dar pe urma am aflat ca sunt si Logan-uri fara ABS ![]() ![]() This post has been edited by tomado e28 owner: Jun 3 2009, 12:47 AM |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Acuma... privind problema si din alt unghi, ca tot a fost discutia cu ce masina noua sa-mi iau... reno nici nu l-am luat in calcul, dar am zis ca singura masina pe care as lua-o de la ei e Loganul
![]() ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
lasa sa umple lumea de loganuri sa le meara fabbrica la aia ca au familii copii credite mureau de foame sute d eoameni daca inchidea fabrica...sa l faca mi bunicel mai frumusel...da tot nu mi iau...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Apropos de e 12 vs logan...am fost la iasi saptamana trecuta si la intoarcere unu cu un logan mcv 1.5 diesel s-a chinuit sa ma depaseasca vreo 30 km pana l-am lasat si mai apooi l-am depasit si nu l-am mai vazut.Aveam 5 insi in maisna+o groaza de bagaje ,la fel si el dar la 150 s-a lasat pagubas.La Barnova,dupa Iasi...spre Vaslui ,cine cunoaste zona,am urcat numai cu viteza a 5 a si cred ca sunt cativa kilometrii numai de urcat si viraje.M-a impresionat ca acolo am urcat cu un Musso de la Daewoo si tot a trebuit sa schimb tr inferioara l;a un moment dat si avea 3.0 motor.In Buzau m-a oprit politia numai ptr ca"nu au mai vazut masina daia pe la ei",si eu eram varza ca n-aveam itp...astia cu loganele au noroc ca-s asa multe si nu-i mai opresc
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Asta seara am baut nitel cu gasca si le-am dat vestea masinii care urmeaza sa vina de la firma. Le-am povestit ce optiuni aveam, cum am hotarat ce iau, etc. Dupa care se lasa linistea si unul din ei intreaba cu buzele tremurande:
- Si bemveu'? Nu sunt singurul virusat... de fiecare data le-a facut placere sa se urce in masina, fie aici in oras, dar mai ales la drum lung. Trebuie sa-l pastrez si sa am grija de el ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am facut scoala de soferi pe Logan 1.5d. Nu e o masina rea, in oras era foarte buna, si nici nu te atasezi de ea. Instructorul imi tot zicea sa vad de drum, sa nu mai fiu asa concentrat pe ocolirea gropilor, desi parca si pe mine ma doare daca dau in vreun crater, indiferent ce masina ar fi... Dar el isi ia in fiecare an alt Logan nou...habar nu avea ce e sub capota
![]() La tara am vazut pe unul care si-a luat Logan pentru carat varza ![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Asta seara am baut nitel cu gasca si le-am dat vestea masinii care urmeaza sa vina de la firma. Le-am povestit ce optiuni aveam, cum am hotarat ce iau, etc. Dupa care se lasa linistea si unul din ei intreaba cu buzele tremurande: - Si bemveu'? Nu sunt singurul virusat... de fiecare data le-a facut placere sa se urce in masina, fie aici in oras, dar mai ales la drum lung. Trebuie sa-l pastrez si sa am grija de el ![]() normal ca l tii bre si o sa ai griaj d el... sa admitem ca e cel mai valoros lucru sentimental p care l ai... si paoi e bun sa l faci cadou pustiului tau la 18 ani....daca o mai fi destul de puternica ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
sa admitem ca e cel mai valoros lucru sentimental p care l ai... Da, si stiu pe cineva care ma uraste (si) pentru asta. Despre mostenirea bmw, mi-e teama ca peste 25 de ani o sa fie atat de puternica incat o sa se dezmembreze cand dau drumul ambreiajului ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
cumpara ulei dala de raba ptr motor ca e ieftin si gros si baga in disper in usi in stalpi in caroserie in tot pe unde gasesti gauri in masina,si iti promit eu ca v-a rezista,eu am avut o dacia papuc in 5 locuri 1.6 carburator dublu corp
![]() take care! BTW:iti trebuie o spritiere daca nu ai iei o pompa de ulei de motor de dacie si o pui intriun bidon de 5 litrii de ulei taiat la jumate si invarti de ax si baga ulei ![]() This post has been edited by Dani88br: Sep 18 2009, 08:11 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
loganul a trecut testul de rezistenta si siguranta acum cateva zile pe Bdul 1 decembrie. din pacate cu victime omenesti
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
referitor la articolul ala ca zic nemtii ca loganul e masina proasta....
o fi proasta dar ei au cumparat cu miile si au aruncat bmw-urile lor vechi ....deci cine e mai prost? ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Cred ca e prea putin probabil ca nemtii actuali posesori de Logan sa fi avut inainte un Bmw. Nu s-a intentionat niciodata ca Logan-ul sa fie o masina premium. In schimb, isi indeplineste foarte bine scopul pentru care a fost creat. Daca ar exista o versiune electrica, mi-as lua si eu. Cine l-a confundat cu o masina sport, a incurcat-o... Miercuri am vazut un Duster cu rotile in sus
![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Articolul ala e de doi lei.
Ce treaba are TUV (care inteleg ca e un fel de RAR-ITP) cu lipsa servodirectiei, a airbag-urilor laterale ?!?! Nu-mi place Logan, dar articolul ala e de tot kkt-ul. Motor zgomotos dupa doi ani? Pai aia sunt ingineri, nu pitzi de la mol, sa-mi spuna care-i problema de-i zgomotos. Toba sparta, tacheti? Motoarele sunt aceleasi ca la supernova, iar motorul de supernova se tine f f bine, testat. Mai crapa o toba, dar la 4 ani nu la 2. In schimb, au mare dreptate cu luminile, problema tipica la Reno. Prima data am observat-o pe un velsatis, demult. Acum vad multe logane cu stopurile functionand aiurea. Probabil si scurgerile sunt probleme frecvente, nu ma mira la Reno si am vazut cazuri. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
oamenii au luat o masina practica,care costa cat un sfert de BMW care nu are o intretinere scumpa si pe care o vor arunca dupa 5 ani probabil
![]() personal recunosc ca am luat BMW-ul din pasiune,daca ar fi fost singura mea masina si as si stat la bloc nu cred ca mai aveam E46 acum,probabil ramaneam cu Fiesta sau altceva.PS:bai Reno sunt ok,cel putin ca si suspensie m-au cucerit-limuzine frate This post has been edited by alex230ro: Dec 24 2010, 12:28 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
oamenii au luat o masina practica,care costa cat un sfert de BMW care nu are o intretinere scumpa si pe care o vor arunca dupa 5 ani probabil ![]() mare dreptate! fratele lui socra-mio sta in munchen,si cand am mai vb la tel,radea si zicea"bai sa vezi ce s-a umplut aici de loganuri"...dupa o tacere a mea din telefon,a completat "stai lin ca le-au luat sa treaca criza cu ele"..exact la asta m-as fi gandit si eu,ca asta ar fi un motiv intemeiat care a convins cetateanul german sa isi ia logan....imi imaginez ce caterinca e cu ei la volan pe la 140 pe autoband "mai barbatenzihan,de ce trepideazanzihan asa masina,ai apasat pe <decolare> ?" sau "te rog,da-mi si mie drumul la incalzire scaunenzihane" ![]() app,bmw 520 ala albastru din clip,KPB,il gasisem acu 2 ani intr-o stare mai naspa,in brasov,era la pret de fier vechi.acum nu mai exista ![]() @interceptor: foarte tari pozele alea cu tine si kpb,de colectie! This post has been edited by db85amd: Dec 24 2010, 05:19 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
oamenii au luat o masina practica,care costa cat un sfert de BMW care nu are o intretinere scumpa si pe care o vor arunca dupa 5 ani probabil ![]() E de bun simt asta, nici nu-mi dau seama de ce se mai discuta sobiectul. Daca eram pe un salar occidental, imi luam si eu o Corsa noua pentru oras sau un Polo si o vechitura pentru weekend. Din pacate nu-mi permit inca, asa ca am facut un compromis. Asta inseamna economie combinata cu pasiune. 1.9i de la BMW vs 1.9TDI de la VW. In Europa centrala sunt foarte multe masini noi pe strazi, pentru ca sunt mai usor de intretinut. La noi infrastructura nu face lucrul asta si esti obligat sa cumperi bucse amortizoare, filtre si tot asa. Parerea mea e ca si la noi in tara sunt destui care-i permit o masina nou dar prefera sa combine pasiunea cu o economia si sa-si cumpere o masina veche. In felul asta tii pasiunea in viata, zi de zi oricum ai de reparat ceva la ea. Nu stiu daca-i cel mai corect punct de vedere, dar e un punct de vedere. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Īn ţările civilizate se practică de mulţi ani chestia asta cu deţinerea a doua sau mai multe maşini.
E mai eficient din punct de vedere al costurilor să circuli zilnic prin oraş cu o maşină modestă şi pentru plimbari şi drumuri lungi să ai o maşină mai scumpă şi mai puternică, o maşină premium. |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ori chiar o masina veche, dar care devine premium daca e intretinuta/restaurata.
Depinde de fiecare. Si sa nu uitam ca unora chiar nu le trebuie masina decat sa mearga din A in B, fara sa aiba vreo pasiune pentru volan ![]() Concluzia e aceeasi de fiecare data: sunt oameni si oameni. Trebuie doar sa ne invatam sa traim impreuna. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
era cutie de urs .nu mai mergea kilometrajul...motorul era bun ...si masina abea vopsita...am muncit ceva la masina...aia imi pare rau ca am ramas fara ea....kpb ul ..meu si mi pare bine ca a facut loganul... masian avea oricum toane...cateodata fugea de rupea cateodata te rugai de ea...carburatorul era nasol...dar l am schimbat inainte sa o dau ca facusem rost de unu mult mai bun....in a 2 pleca intr o parte nebuna...tobe sport doamne ce sunet avea masina:((( am dat o pe bani putini da asta e ..regrete inutile ce tanar si frumos erai.............. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Si acum imi pare rau ca am pierdut e21 din pozele cu kpb ...
Mai stii ceva de masina aia interceptor ? De e21, ca parca e12 numai e din cauza diferitilor pasionati. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 11:46 PM |