IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Bmw vechi vs Logan
butcky
post Feb 4 2006, 05:00 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Viper05
post Feb 4 2006, 06:57 PM
Post #2


a
***

Group: Members
Posts: 545
Joined: 1-November 05
From: a
Member No.: 83
Car: a
Engine: a



QUOTE (butcky)
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


Mi se pare aberatie

Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 4 2006, 07:11 PM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost





insemana ca nu ai vazut destule poze cu e21 ,sunt unele chiar f frumoase


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Feb 4 2006, 09:23 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



QUOTE (Viper05)
QUOTE (butcky)
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


Mi se pare aberatie

Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala


:finger: :finger: :finger:
Vezi ca-i oferta la Meridian - cumperi una si-ti da doua... :finger:

sa-ti pui asta in Favorites: www.daciaclub.ro


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 4 2006, 09:24 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



in stare buna ambele, cred ca as prefera un e21 tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Feb 5 2006, 01:07 PM
Post #6


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP





butcky sa nu mai postezi niciodata poze din alea ca incep sa plang cand vad un E21 facut in halul ala biggrin.gif

viper...mai bine un E21 crede-ma... :cool: iesi in evidenta cu el smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Feb 5 2006, 03:01 PM
Post #7


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



pentru cei care vor logan " ca e mai sigur "

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=90409
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Feb 5 2006, 03:04 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Daca un E21 ar costa cat un Logan, eu as alege Logan daca ar conta mai mult pt. mine costurile de intretinere, confortul si siguranta pasiva.
Nu oricine se descurca cu o masina cu propulsie la fel ca intr-o masina cu tractiune, ABS si airbag (plus servo-uri).

Daca va referiti la nesiguranta dpdv al controlarii ei, pe orice masina te-ai urca iti trebuie o perioada de acomodare si de invatare a respectivei masini. Daca te dai jos dintr-o dacie 1300, intr-un logan de vei simti mult mai rpd sigur pe manevrele pe care le faci (asta nu inseamna ca stii cum se va comporta masina la 120km/h cand tragi brusc de volan, si aici vei avea nevoie de ceva siguranta pasiva). Pe o masina cu propulsie, tot timpul vei avea surprize atunci cand iei o curba pe carosabil umed si intamplator calci acceleratia. Daca nu ai cauciuri adecvate, e bine sa ai CASCO si sa nu ai viteza. Si sa ai noroc.

Daca voi comparati gradul de deformare al caroseriilor, eu cred ca astia de investesc multi bani si fac multe teste nu sunt nebuni ca sa obtina un rezultat dezastruos dpdv vizual (si financiar cand va trebui sa repari) in urma unei coliziuni la 60km/h frontal. Se cauta deformarea perfecta (motorul sa alunece pe sub habitaclu), botul, lonjeroanele, capota sa "consume" energia degajata in urma impactului, astfel incat corpurile pasagerilor sa sufere cat mai putin, etc. Da, de multe ori o masina noua este trecuta pe dauna total, si posesorul unei masini cu tabla mai groasa, si mai putin deformabila este bucuros. Daca ar muri din cauza unor leziuni interne, n-ar mai fi asa bucuros (intr-un corp de om normal, care nu are o structura atletica, daca este oprit brusc de la ametitoarea viteza de 60km/h se produc atat de multe leziuni interne, incat numai o minune, SMURD-ul si ingerii il mai pot salva de la o moarte sigura.)

Multe masini se pot rupe efectiv in 2-3 bucati la un impact lateral cu un stalp (peste 80-100km/h), si s-au vazut destule cazuri.
E30-ul totusi e conceput mult mai cu cap decat multe masini noi (suspensie independenta pe puntea spate, de ex tongue.gif) si ar trebui sa aibe stabilitate mult mai buna per total, dar... totul depinde de cel de la volan, de mediul inconjurator, si.. etc. Poti sa mori in Maseratti, in Volvo, in E30, in E60, in Skoda sau in VW. Totul e relativ pana la urma, nu? Dar cu siguranta eu la volanul unui Matiz sunt mai rezervat si mai atent decat la volanul unui E39.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Feb 5 2006, 03:13 PM
Post #9


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



se pare ca am postat in acelashi timp cu Darren , si cam acelashi lucru biggrin.gif

conduc un E39 si mi se rupe daca intra un Matiz in mine, dar nu pot sa nu am emotzii cand ma gandesc ca in locul lui ar putea fi o Raba de 16 tone. totul e relativ din punctul de vedere al sigurantzei la volan. din pacate sad.gif

off-topic : cineva de aici din BC s-a dat peste cap iarna asta la peste 150 km/h cu un E39 si nu a patzit nimic. acum 4 ani un prieten de-al meu cu Audi A6 s-a izbit de un cap de pod, s-a dat peste cap si a murit. avea in jur de 120 km/h.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Feb 5 2006, 04:07 PM
Post #10


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





QUOTE
Mi se pare aberatie
Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala



Din punct de vedere al designului as prefera un E21 in locul unui E30 la orice ora. Una din masinile care mi le doresc cel mai mult ar fi un E21 cu motor+dotari de E30. smile.gif
Sa stii ca exista multe nivele de "fan BMW". Tu cred ca esti la nivelul 0.3.
Mersi ca m-ai facut ipocrit. Te tin minte. :finger:


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Feb 5 2006, 04:38 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



"Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan"
Nu inseamna ca esti fanatic sau ipocrit, e doar parerea lui ca pentru a spune asa ceva trebuie sa fii fanatic sau ipocrit. Nu a spus ca doar categoriile astea ar putea spune asta (cu toate ca din text asa s-ar intelege). Pe de alta parte, a fi fanatic nu inseamna a fi fan. Daca te-a facut fanatic inseamna ca nu te-a facut ipocrit (era fanatic sau ipocrit, nu fanatic si ipocrit).
Constructia "Trebuie sa fii" indica probabilitatea, ceva de genul "s-ar putea sa", nicidecum un adevar absolut.

Nush cum se face ca toata lumea pune etichete pe aici si se simte etichetat. Nu mai luati si voi cuvintele pe care nu stiti cum sa le interpretati doar in sensul cel mai rau/grav/ironic posibil. Se nasc lucruri nebanuite chiar si de la o gluma.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Feb 5 2006, 04:49 PM
Post #12


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Continutul postul de mai sus in ceea ce il priveste pe domnu viper era 50% la misto. Oricum nu e frumos sa incepi sa pui etichete. Ce-ar fi daca as incepe sa fac si eu ca dansul? Inca vreo 3-4 scandale cu rabica in primplan. :badgrin:


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 5 2006, 05:02 PM
Post #13


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



QUOTE (316i)
Una din masinile care mi le doresc cel mai mult ar fi un E21 cu motor+dotari de E30. smile.gif

cam asta vreau sa fac eu :unibrow:


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Viper05
post Feb 5 2006, 07:17 PM
Post #14


a
***

Group: Members
Posts: 545
Joined: 1-November 05
From: a
Member No.: 83
Car: a
Engine: a





QUOTE (316i)
Continutul postul de mai sus in ceea ce il priveste pe domnu viper era 50% la misto. Oricum nu e frumos sa incepi sa pui etichete. Ce-ar fi daca as incepe sa fac si eu ca dansul? Inca vreo 3-4 scandale cu rabica in primplan. :badgrin:


Scuze ,poate am fost prea dur nu am vrut sa supar pe nimeni

vad ca voi va gandeati la cu totul altceva decat mine

eu nu m-am gandit la un e21 nou
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Feb 5 2006, 08:39 PM
Post #15


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



un E21 316 la vremea lui era 13.980 de marci.... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Feb 5 2006, 09:02 PM
Post #16


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -



QUOTE (Viper05)
QUOTE (butcky)
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


Mi se pare aberatie

Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala


Si eu prefer un e21 in locul unui logan. Sunt fanatic sau ipocrit? mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 5 2006, 09:05 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (haifisch)
un E21 316 la vremea lui era 13.980 de marci.... smile.gif


asa putin? tongue.gif
a mea era 35.000 :unibrow:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Viper05
post Feb 5 2006, 09:44 PM
Post #18


a
***

Group: Members
Posts: 545
Joined: 1-November 05
From: a
Member No.: 83
Car: a
Engine: a





QUOTE (ccc)
QUOTE (Viper05)
QUOTE (butcky)
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


Mi se pare aberatie

Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala


Si eu prefer un e21 in locul unui logan. Sunt fanatic sau ipocrit? mad.gif


Citeste te rog toata discutia :finger:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Feb 5 2006, 09:58 PM
Post #19


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -



QUOTE (Viper05)
Citeste te rog toata discutia :finger:


Am citit-o si intrebarea ramane. Ai de gand sa raspunzi? sa arati degetul e simplu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Feb 5 2006, 10:14 PM
Post #20


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



cand credeam ca am dat si eu peste un topic serios, hop si cearta...controlatzi-va fratzilor...nu stiu catzi ani avetzi si nici nu imi pasa atat timp cat se poate discuta normal, dar va purtatzi ca nishte copii :puke: :argue:

mai bine stick to topic sau facetzi unul nou in care disputatzi suprematzia daciei in fatza bmw-ului. asta nu era o ironie, ci chiar ar fi interesant din punctul meu de vedere sa vad ce argumente ar putea avea cineva cand spune ca ar prefera o masina incropita din bucatzi in fatza uneia facute de un constuctor de top. ambele masini fiind in conditzii identice de uzura, caci altfel un e21 bie intretinut e cu sigurantza peste un logan care a fost masina de firma in romania, condusa de pushtani care distribuie tzigari si dulciuri pe la chioshcuri.
:chain:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Feb 5 2006, 10:43 PM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



QUOTE (ccc)
QUOTE (Viper05)
QUOTE (butcky)
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


Mi se pare aberatie

Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala


Si eu prefer un e21 in locul unui logan. Sunt fanatic sau ipocrit? mad.gif


Tu ti-ai vandut rechinul in stare exceptionala si dupa cateva luni ti-ai luat E36. Deci esti ipocrit clar


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Feb 5 2006, 11:18 PM
Post #22


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -



Da? Pai daca puteam sa tin si rechinu, nu-l vindeam. dar aveam nevoie de banii aia... mad.gif
Asa ca ipocrit... treaba voastra, ziceti ce vreti mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Feb 5 2006, 11:21 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Ai luat mai multi bani pe rechin decat ai dat pe pisica? Norocosule. Nu-mi spune ca unde esti tu acum nu ai voie cu rechini pe strada decat daca au botnita. Si eu glumeam de fapt.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Feb 5 2006, 11:50 PM
Post #24


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



QUOTE (ccc)
Da? Pai daca puteam sa tin si rechinu, nu-l vindeam. dar aveam nevoie de banii aia... mad.gif
Asa ca ipocrit... treaba voastra, ziceti ce vreti mad.gif


dar ai da pisica pe un rechin in aceeasi stare? sa fim seriosi. tongue.gif

dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw)


si nu putem compara masinile cum au fost ele noi, pt ca nu mai sunt.. ca si cum am cauta o virgina in ASE.
deci comparam cu ce avem la indemana, rechinos obosit cu 20kg de kit, motor pe pe un urs din 88 si bucsi de dacie , cu un logan nou noutz si cu ceva oprionale pe el, nu ca rechinu nu ar avea , problema e ca nu mai merg toate biggrin.gif.

si ar trebui exclusa masina lui ccc pt ca probabil este unicat in romania.

deci cu mana pe biblie, ce alegeti?

cel putin eu am avut destule cazane cu care ieseam cu frica din bucuresti....o masina noua, fie ea si dacia iti ofera o anumita sigurantza .


inteleg sa detii un rechin si sa il restaurezi ca un hoby or whatever...


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Feb 5 2006, 11:56 PM
Post #25


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (SUPERBEC)
dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw)

multumesc , multumesc biggrin.gif biggrin.gif

fara replica


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Feb 6 2006, 12:06 AM
Post #26


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (io's)
QUOTE (SUPERBEC)


dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw)

multumesc , multumesc biggrin.gif biggrin.gif

fara replica


Muaaaaaaaa, atat! biggrin.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Feb 6 2006, 12:07 AM
Post #27


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



QUOTE (io's)
QUOTE (SUPERBEC)


dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw)

multumesc , multumesc biggrin.gif biggrin.gif

fara replica

cu placere.

dar ,nu trebuie sa o iei personal biggrin.gif


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Feb 6 2006, 12:08 AM
Post #28


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (SUPERBEC)
cu placere.

dar ,nu trebuie sa o iei personal biggrin.gif


am luat-o exact asa cum ai lasat sa se-nteleaga


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Feb 7 2006, 01:56 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



la 100km/h daca ai impact frontal pot sa fii si intr-un audi a6 sau S500, cum s-a intamplat pe dn1, tot decedat te vei numi la stiri cum s-a intamplat cu cei 2 soferi...asa ca depinde de gustul si de dorinta fiecarui om...daca eu vreau un e30 "cazan" in care sa investesc pasiune, munca si o caruta de bani, in loc sa-mi iau un logan nou, nu da dreptul nimanui sa ma catalogheze in fel si chip....asa ca cine vrea isi ia logan cu abs "la promotie" si 2 airbaguri....cine nu isi ia cazan....
ah si sa nu uit...un mic accident suferit de un logan de la mine de la firma...se poate observa grosimea tablei.... :cool:


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Feb 7 2006, 02:24 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



Din punctul meu de vedere....Logan=Dacia......iar Dacia ->NEVER


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Feb 7 2006, 02:47 PM
Post #31


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



QUOTE (Ionut)
la 100km/h daca ai impact frontal pot sa fii si intr-un audi a6 sau S500, cum s-a intamplat pe dn1, tot decedat te vei numi la stiri cum s-a intamplat cu cei 2 soferi...asa ca depinde de gustul si de dorinta fiecarui om...daca eu vreau un e30 "cazan" in care sa investesc pasiune, munca si o caruta de bani, in loc sa-mi iau un logan nou, nu da dreptul nimanui sa ma catalogheze in fel si chip....asa ca cine vrea isi ia logan cu abs "la promotie" si 2 airbaguri....cine nu isi ia cazan....
ah si sa nu uit...un mic accident suferit de un logan de la mine de la firma...se poate observa grosimea tablei.... :cool:


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Feb 7 2006, 02:47 PM
Post #32


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



am vrut sa spun:
QUOTE (Ionut)
...un mic accident suferit de un logan de la mine de la firma...se poate observa grosimea tablei.... :cool:

in caz de accident conteaza structura de rezistenta a masinii la care contribuie doar in mica masura tabla. E drept ca si tabla conteaza in unele situatii. Am simtit-o pe pielea mea cand am sarit o bordura si-am intrat intr-o banca cu o Lada1200. Cu un Logan cu tabla aia,scandurile mi-ar fi rupt picioarele, cu rabla mea, au perforat decat putin usa.
PS: nici eu nu mi-as lua Logan. Prefer intr-o oarecare masura ursu meu,dar in alegerea mea nu iau si n-o sa iau in considerare masurile de siguranta.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Feb 7 2006, 03:15 PM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



chiar. daca veni vorba de logan.... ieri nu aveam ce face si analizam un logan. toba o manca rugina. daca va uitati la spoilerul spate unde se imbina cu caroseria, lnga pasajul rotii o sa vedeti ca spoilerul e iesit cu vreo 5-10mm la toate. la luneta am vazut ca e coborata cu vreo 5 milimetri fatza de linia palfonului. daca apasati pe portbagaj, deasupra in exteriorul lui, aprope de margine o sa vedeti cum intra degetul inauntru. zici ca e tabla de doza de bere.


si inca ceva. azi am vazut. un logan era zgariat la aripa spate, nu era zgariat, era atinsa oleaca. si ce sa fie? surpriza? rugina tata. deci incepea sa bata rugina acolo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Feb 7 2006, 06:55 PM
Post #34


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



acum 20 de ani altfel se faceau masinile....exclud dacia din ce zic....acum un bmw E30 (sa zicem) dupa 20 de ani poti spune ca se pastreaza mai bine decat masinile din prezent....am vazut audi,vw etc alergati bine....care arata ca naiba.....CALITATEA FABRICATIEI!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 7 2006, 07:19 PM
Post #35


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Si daca stai sa te gandesti cand a inceput proiectarea bmw e30 ,sunt mai mult decat 20 de ani,daca el a aparut in 83 cred iti dai seama ca au inceput lucrul la ea banuiesc ca in 80 asa ca are 26 de ani conceptia.Tare sunt curios cum se comporta un logan la un impact lateral,parerea mea ca un logan nu se compota mai bine .


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Feb 7 2006, 07:33 PM
Post #36


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



da....asta asa e george77 =D>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Feb 7 2006, 09:03 PM
Post #37


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Problema, atunci cand compari o masina veche cu una noua, nu se rezuma numai la rezistenta "nativa" a caroseriilor celor doua masini.

Este greu, spre imposibil, de determinat daca un E30 nou s-ar comporta mai bine sau mai prost decat un Logan nou, intr-o anumita situatie.

Cumva, testele de crash se efectueaza in anumite conditii bine determinate. Producatorii cunosc aceste conditii si, din motive de marketing, proiecteaza caroseriile astfel incat sa scoata maximum de puncte, in limita targetului de cost pe care si l-au propus.
Asta inseamna ca, intr-o situatie reala de accident, ale carei conditii se apropie mult de tipicul unui test EuroNCAP, un Logan s-ar putea sa se comporte mai bine decat un E30 - din simplul motiv ca pentru asta a fost optimizata caroseria Loganului, la proiectare. In timp ce, pe vremea cand a fost proiectata caroseria E30, aceasta procedura de test nu era standardizata.
La fel cum, in anumite situatii reale de accident care difera mult de conditiile unui test crash, este posibil ca un E30 sa se comporte mai bine decat un Logan.

Posibil, dar improbabil, din doua motive: oboseala structurala a caroseriei si rugina. Orice caroserie de E30 are, in cel mai fericit caz, aprox. 14-15 ani de oboseala structurala. Mai exact, slabiri ale imbinarilor datorita torsionarii / deformarii caroseriei in timpul deplasarii pe sosea. Cu cat soselele au fost mai proaste, sau masina condusa mai sportiv, cu atat oboseala caroseriei este mai mare.
In plus, in atatia ani cu siguranta ca au aparut si puncte de rugina. Unele neimportante - altele insa si-au facut loc la imbinarile dintre elementele structurale vitale ale caroseriei, accentuand efectul oboselii structurale.
Este o realitate care afecteaza orice caroserie veche - iar E30 nu face exceptie.

De aceea eu cred ca un Logan nou isi protejeaza mai bine pasagerii in caz de accident, decat un E30. Poate exista si situatii in care este invers, dar cred ca acestea nu sunt decat exceptii care confirma regula.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 8 2006, 12:14 AM
Post #38


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



sunt perfect de acord cu tine Robert ,sunt constient de ce spui tu in legatura cu loganul ,tocmai de aceea am spus un impact lateral unde nici una dinte masinile de mai sun nu au o protectie suplimentara decat strict structura de rezistenta si felul in care a fost proiectata,eu m-am mai uitat asa pe sub masini si in interiorul unora fara mochete si vreau sa spun ca un afara de praguri mai rezistente si intaritura in usi cam toate sunt la fel construite (in lateral) adica stalpii si inatriturile podelei la masini sa zicem ordinare nu ceva special .Intr-un impact frontal intardevar nuu stiu ce sa spun dar clar tehnologia de azi s-ar putea sa isi spuna cuvantul in legatura cu cele doua masini.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 8 2006, 12:19 AM
Post #39


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



eu am vrut sa gasesc si eu o parte a coreseriei unde am crezut ca s-ar putea compara bmw-ul ,asta asa ca sunt fan bmw si incerc sa ii iau apararea biggrin.gif


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vinti
post Feb 9 2006, 10:27 PM
Post #40


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 79
Joined: 24-October 05
From: Bucuresti - Militari
Member No.: 57
Car: Opel Vectra A
Engine: c18nz



Daca Ai Cap I-ati Altceva!!! ...............am preferat un opel din 92 decat o supernova din 2001 - 2002

PS
am si un filmulet cu un Logan [ nu stiu ce motorizare ] si un 520i din '79. Il face BMW-ul lejer


--------------------
Opel Vectra c18nz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Feb 10 2006, 06:19 PM
Post #41


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



masina e a unui entuziast de pe acest forum biggrin.gif ...... Domnul COObra biggrin.gif

e un 520 pe carburatie....

filmul acela e facut demult....la scurt timp dupa ce s-a lansat loganul

masina din 79....mai grea decat loganul....ii da 2-3 masini...super tare :cool:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
COObra
post Feb 11 2006, 09:53 AM
Post #42


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 165
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 48



acela era un logan tunat. cu chip tobe si filtru. zicea omu ca are vro 112 cai pe dyno. la 900 de kile cat are loganu trebuia sa ma faca sa vorbesc singur. dar.......ete ca nu
apropo....eu nu recunosc nimik :ninja:


--------------------
BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Feb 11 2006, 10:41 AM
Post #43


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



biggrin.gif modestia asta laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
COObra
post Feb 11 2006, 11:21 AM
Post #44


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 165
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 48



nu-i de loc modestie:
BMW
1400kg
122 cp
25 ani vechime
cutia care nu era a motorului
LOGAN
960kg
112 cp
motor+cutie noi+injectie
iar el avea si foaia de la dyno cu 112 cai....eu nici paia nu cre ca-i mai aveam
de fapt mie gtechul mi-a zis 91 la roata. singurul meu avantaj era tractiunea spate. inclin si sa cred ca nu prea a stiut sa-i dea. cine stie.


--------------------
BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 2 2009, 10:05 PM
Post #45


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



era cutie de urs .nu mai mergea kilometrajul...motorul era bun ...si masina abea vopsita...am muncit ceva la masina...aia imi pare rau ca am ramas fara ea....kpb ul ..meu si mi pare bine ca a facut loganul... masian avea oricum toane...cateodata fugea de rupea cateodata te rugai de ea...carburatorul era nasol...dar l am schimbat inainte sa o dau ca facusem rost de unu mult mai bun....in a 2 pleca intr o parte nebuna...tobe sport doamne ce sunet avea masina:((( am dat o pe bani putini da asta e ..regrete inutile
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 2 2009, 10:14 PM
Post #46


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



si eu as fi entuziasmat sa iau o masian din 79 in stare foaret buna.......cu ambreaj nou cutie in 5 si proaspat vopsita....cat am muncit la masina aia....am pus cutia de viteze pe minu 15 grade ....in viscol...munceam 10 minute sub ea pe capre la bordura si 30 stateam la soba ca nu mai simteam mainile..da ...........tot am pus cutia singur singurellll si cand am vrut sa plec cu ea seara ...nu am putut sa o misc de pe loc .ca patina nebuna:PP

This post has been edited by INTERCEPTOR: Jun 2 2009, 10:17 PM


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Jun 2 2009, 10:23 PM
Post #47


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



oameni buni , dupa cum se zice in germania, "BMW e masina d inginer" si sigur gandita d o padure d ingineri, nemti ! loganul e o "savarina" gandita de economisti , sa iasa moka , si mai e si coproductie turcika-mioveni...
comparatia nu s poate face, nu ai ce sa compari.

apropo d c zice INTERCEPTOR mai sus, as vre sa vad un fan logan daca mai vrea sa s dea jos dintr-un e12 din cel full (535) de ex.....lemne , plush , croame , plastics, nu prea sau d calitate.

This post has been edited by brown.shark: Jun 2 2009, 10:26 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 2 2009, 10:40 PM
Post #48


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



din 535 e 12 nu se mai da jos juma din forum...


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jun 2 2009, 11:24 PM
Post #49


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (INTERCEPTOR @ Jun 2 2009, 11:40 PM) *
din 535 e 12 nu se mai da jos juma din forum...

eu stau tamp cand ma sui intr a mea, si uneori ma o pornesc doar de dragul de a o auzi.....
nu cred ca este vreu n loganist care si porneste masian ca sa i asculte morotul smile.gif)


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 2 2009, 11:47 PM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



biggrin.gif e o placere cand iarna ies afara si-i dau cheie sa se incalzeasca vreo 10 minute. Si canta incontinuu, schimbandu-si ritmul pe masura ce se incalzeste wub.gif

Si acum de cand o tin pe dreapta o mai pornesc, ma invart in jurul ei, ea imi vorbeste... rolleyes.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 2 2009, 11:55 PM
Post #51


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



am mai pornit si eu interceptorul si cs ul duminica..si ma bucuram ca prostull de ziceai ca s noi si am voie sa ma plimb....apoi le am oprit si am pus husele la loc si m am intristat
dar la cs fara toba finala trepideaza asfaltul..nici nu stiu ce toba sa i pun.daca pun o borla din alea care le am eu mi e ca trezesc mortiii


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jun 3 2009, 12:11 AM
Post #52


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



nu se trezesc saracii.....
iti zic eu d la mine...ca de cand am "hogeagul"(asa cum mi a zis unkiu :-j) pornesc alarmele la toate masinile pe langa care trec, chiar daca merg usurel la relanti.... rolleyes.gif
dar morti n am vazut sa arunce cu oase dupa mine smile.gif)


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 3 2009, 12:42 AM
Post #53


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Deci nu sunt o ciudatenie a naturii pentru faptul ca imi pornesc masinoiul de cate ori dau pe acasa tongue.gif In iarna ieseam din casa la -15C (cred ca n-a mai fost asa frig de multi ani) si ii dadeam cheie, pe urma stateam in ea pana se incalzea si se dezgheta. O singura data n-a luat-o din prima, dar era gheata de 2 cm pe geamuri si nu mai fusese pornita de o saptamana. Inainte, un an de zile m-am chinuit cu un motor de care ma rugam sa porneasca, iar daca erau sub +5C afara, nici nu avea rost sa incerc. Probabil din cauza asta ma simt atat de bine acum cand o aud pornind la sfert. Ai mei tot rad de mine ca "ii tot fac rodajul". Treaba lor, ei nu le inteleg pe astea. Frate-meu e pasionat, din pacate pe alta marca de masini sad.gif De ani de zile incerc sa-l cuplez cu marca bavareza, dar n-am sanse.

On topic: parca era ceva comparatie cu Logan-ul. Eu am fost incantat cand au aparut, pentru ca am simtit ca vor avea succes, si nu as vrea sa dispara brand-urile autohtone, dar personal, nu mi-as lua o astfel de masina. Mi se par un fel de lucruri utile, dar de unica folosinta, fara personalitate. Fata de e28, ma gandeam ca ar fi un avantaj ABS-ul, care nu e standard pe e28, dar pe urma am aflat ca sunt si Logan-uri fara ABS lgh (24).gif Asta mi s-a parut foarte funny, credeam ca toate au. Asa ca singurul avantaj fata de bmw-urile mai vechi ar fi airbag-ul, care totusi ajuta, in caz ca se deschide laugh.gif Oricum, din vara incepand, nu si-a mai luat niciunul Logan sa para grozav, au trecut pe pisici... In concluzie, nu vad sa fie superior vreunui BMW, indiferent de anul de fabricatie.

This post has been edited by tomado e28 owner: Jun 3 2009, 12:47 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 3 2009, 07:04 AM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Acuma... privind problema si din alt unghi, ca tot a fost discutia cu ce masina noua sa-mi iau... reno nici nu l-am luat in calcul, dar am zis ca singura masina pe care as lua-o de la ei e Loganul laugh.gif . Are un scop si-l indeplineste ok, zic eu. Dar nu poti sa raportezi BMW la logan, ca da "Divide by zero" biggrin.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 3 2009, 07:10 PM
Post #55


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



lasa sa umple lumea de loganuri sa le meara fabbrica la aia ca au familii copii credite mureau de foame sute d eoameni daca inchidea fabrica...sa l faca mi bunicel mai frumusel...da tot nu mi iau...


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Jun 3 2009, 10:16 PM
Post #56


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



Apropos de e 12 vs logan...am fost la iasi saptamana trecuta si la intoarcere unu cu un logan mcv 1.5 diesel s-a chinuit sa ma depaseasca vreo 30 km pana l-am lasat si mai apooi l-am depasit si nu l-am mai vazut.Aveam 5 insi in maisna+o groaza de bagaje ,la fel si el dar la 150 s-a lasat pagubas.La Barnova,dupa Iasi...spre Vaslui ,cine cunoaste zona,am urcat numai cu viteza a 5 a si cred ca sunt cativa kilometrii numai de urcat si viraje.M-a impresionat ca acolo am urcat cu un Musso de la Daewoo si tot a trebuit sa schimb tr inferioara l;a un moment dat si avea 3.0 motor.In Buzau m-a oprit politia numai ptr ca"nu au mai vazut masina daia pe la ei",si eu eram varza ca n-aveam itp...astia cu loganele au noroc ca-s asa multe si nu-i mai opresc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 3 2009, 11:23 PM
Post #57


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Asta seara am baut nitel cu gasca si le-am dat vestea masinii care urmeaza sa vina de la firma. Le-am povestit ce optiuni aveam, cum am hotarat ce iau, etc. Dupa care se lasa linistea si unul din ei intreaba cu buzele tremurande:
- Si bemveu'?

Nu sunt singurul virusat... de fiecare data le-a facut placere sa se urce in masina, fie aici in oras, dar mai ales la drum lung. Trebuie sa-l pastrez si sa am grija de el wub.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 3 2009, 11:27 PM
Post #58


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Am facut scoala de soferi pe Logan 1.5d. Nu e o masina rea, in oras era foarte buna, si nici nu te atasezi de ea. Instructorul imi tot zicea sa vad de drum, sa nu mai fiu asa concentrat pe ocolirea gropilor, desi parca si pe mine ma doare daca dau in vreun crater, indiferent ce masina ar fi... Dar el isi ia in fiecare an alt Logan nou...habar nu avea ce e sub capota tongue.gif Cam asta e politica in ceea ce le priveste: consum mic, si rulate sa-si scoata banii, apoi schimbate. Masini de consumatie..., ideale pentru scoala de soferi/taximetrie.
La tara am vazut pe unul care si-a luat Logan pentru carat varza laugh.gif N-aveti idee cat incape in masina + remorca. Dupa un an de folosire intensiva pe cararile patriei si pe post de van, era cea mai descentrata masina pe care am vazut-o, in raport cu vechimea ei. Dar omul era foarte multumit ca a rezistat...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jun 3 2009, 11:31 PM
Post #59


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (TiL @ Jun 4 2009, 12:23 AM) *
Asta seara am baut nitel cu gasca si le-am dat vestea masinii care urmeaza sa vina de la firma. Le-am povestit ce optiuni aveam, cum am hotarat ce iau, etc. Dupa care se lasa linistea si unul din ei intreaba cu buzele tremurande:
- Si bemveu'?

Nu sunt singurul virusat... de fiecare data le-a facut placere sa se urce in masina, fie aici in oras, dar mai ales la drum lung. Trebuie sa-l pastrez si sa am grija de el wub.gif

normal ca l tii bre si o sa ai griaj d el...
sa admitem ca e cel mai valoros lucru sentimental p care l ai...
si paoi e bun sa l faci cadou pustiului tau la 18 ani....daca o mai fi destul de puternica smile.gif)


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 3 2009, 11:40 PM
Post #60


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (edutxu @ Jun 4 2009, 12:31 AM) *
sa admitem ca e cel mai valoros lucru sentimental p care l ai...

Da, si stiu pe cineva care ma uraste (si) pentru asta.

Despre mostenirea bmw, mi-e teama ca peste 25 de ani o sa fie atat de puternica incat o sa se dezmembreze cand dau drumul ambreiajului biggrin.gif Dar sper sa fie samanta buna pentru o caroserie sanatoasa, dotata eventual cu ... ///M power.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dani88br
post Sep 18 2009, 08:09 PM
Post #61


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 522
Joined: 6-October 07
From: Braila
Member No.: 1,196
Car: e36
Engine: M41 1.7TDS 90CP



cumpara ulei dala de raba ptr motor ca e ieftin si gros si baga in disper in usi in stalpi in caroserie in tot pe unde gasesti gauri in masina,si iti promit eu ca v-a rezista,eu am avut o dacia papuc in 5 locuri 1.6 carburator dublu corp tongue.gif ii faceam asta de 2 ori pe an,ianinte sa intru in iarna si dupa ce trecea iarna,si nu am avut nici 1 gram de rugina la caroseria,au aparut cateva punctulete la aripi atat...
take care!
BTW:iti trebuie o spritiere daca nu ai iei o pompa de ulei de motor de dacie si o pui intriun bidon de 5 litrii de ulei taiat la jumate si invarti de ax si baga ulei smile.gif) e simplu si eficient

This post has been edited by Dani88br: Sep 18 2009, 08:11 PM


--------------------


Uploaded with ImageShack.us

www.bmwinfo.com
www.autodata.ltd.uk
www.e34.de
www.e36.de
www.e30.de
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Dec 23 2010, 04:51 PM
Post #62


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE




http://corporatenews.9am.ro/stiri-revista-...ste-masini.html


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Dec 23 2010, 05:16 PM
Post #63


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



loganul a trecut testul de rezistenta si siguranta acum cateva zile pe Bdul 1 decembrie. din pacate cu victime omenesti


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Dec 24 2010, 10:46 AM
Post #64


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



referitor la articolul ala ca zic nemtii ca loganul e masina proasta....

o fi proasta dar ei au cumparat cu miile si au aruncat bmw-urile lor vechi ....deci cine e mai prost? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Dec 24 2010, 12:24 PM
Post #65


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Cred ca e prea putin probabil ca nemtii actuali posesori de Logan sa fi avut inainte un Bmw. Nu s-a intentionat niciodata ca Logan-ul sa fie o masina premium. In schimb, isi indeplineste foarte bine scopul pentru care a fost creat. Daca ar exista o versiune electrica, mi-as lua si eu. Cine l-a confundat cu o masina sport, a incurcat-o... Miercuri am vazut un Duster cu rotile in sus smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 24 2010, 12:25 PM
Post #66


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Articolul ala e de doi lei.
Ce treaba are TUV (care inteleg ca e un fel de RAR-ITP) cu lipsa servodirectiei, a airbag-urilor laterale ?!?! Nu-mi place Logan, dar articolul ala e de tot kkt-ul.

Motor zgomotos dupa doi ani? Pai aia sunt ingineri, nu pitzi de la mol, sa-mi spuna care-i problema de-i zgomotos. Toba sparta, tacheti? Motoarele sunt aceleasi ca la supernova, iar motorul de supernova se tine f f bine, testat. Mai crapa o toba, dar la 4 ani nu la 2.

In schimb, au mare dreptate cu luminile, problema tipica la Reno. Prima data am observat-o pe un velsatis, demult. Acum vad multe logane cu stopurile functionand aiurea.
Probabil si scurgerile sunt probleme frecvente, nu ma mira la Reno si am vazut cazuri.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Dec 24 2010, 12:25 PM
Post #67


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



oamenii au luat o masina practica,care costa cat un sfert de BMW care nu are o intretinere scumpa si pe care o vor arunca dupa 5 ani probabil smile.gif
personal recunosc ca am luat BMW-ul din pasiune,daca ar fi fost singura mea masina si as si stat la bloc nu cred ca mai aveam E46 acum,probabil ramaneam cu Fiesta sau altceva.PS:bai Reno sunt ok,cel putin ca si suspensie m-au cucerit-limuzine frate

This post has been edited by alex230ro: Dec 24 2010, 12:28 PM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Dec 24 2010, 05:18 PM
Post #68


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(alex230ro @ Dec 24 2010, 12:25 PM) *
oamenii au luat o masina practica,care costa cat un sfert de BMW care nu are o intretinere scumpa si pe care o vor arunca dupa 5 ani probabil smile.gif

mare dreptate!
fratele lui socra-mio sta in munchen,si cand am mai vb la tel,radea si zicea"bai sa vezi ce s-a umplut aici de loganuri"...dupa o tacere a mea din telefon,a completat "stai lin ca le-au luat sa treaca criza cu ele"..exact la asta m-as fi gandit si eu,ca asta ar fi un motiv intemeiat care a convins cetateanul german sa isi ia logan....imi imaginez ce caterinca e cu ei la volan pe la 140 pe autoband "mai barbatenzihan,de ce trepideazanzihan asa masina,ai apasat pe <decolare> ?" sau "te rog,da-mi si mie drumul la incalzire scaunenzihane" smile.gif))))))))))

app,bmw 520 ala albastru din clip,KPB,il gasisem acu 2 ani intr-o stare mai naspa,in brasov,era la pret de fier vechi.acum nu mai exista sad.gif
@interceptor: foarte tari pozele alea cu tine si kpb,de colectie!

This post has been edited by db85amd: Dec 24 2010, 05:19 PM


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Dec 24 2010, 07:33 PM
Post #69


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



QUOTE (alex230ro @ Dec 24 2010, 12:25 PM) *
oamenii au luat o masina practica,care costa cat un sfert de BMW care nu are o intretinere scumpa si pe care o vor arunca dupa 5 ani probabil smile.gif


E de bun simt asta, nici nu-mi dau seama de ce se mai discuta sobiectul. Daca eram pe un salar occidental, imi luam si eu o Corsa noua pentru oras sau un Polo si o vechitura pentru weekend. Din pacate nu-mi permit inca, asa ca am facut un compromis.

Asta inseamna economie combinata cu pasiune. 1.9i de la BMW vs 1.9TDI de la VW.

In Europa centrala sunt foarte multe masini noi pe strazi, pentru ca sunt mai usor de intretinut. La noi infrastructura nu face lucrul asta si esti obligat sa cumperi bucse amortizoare, filtre si tot asa. Parerea mea e ca si la noi in tara sunt destui care-i permit o masina nou dar prefera sa combine pasiunea cu o economia si sa-si cumpere o masina veche. In felul asta tii pasiunea in viata, zi de zi oricum ai de reparat ceva la ea.

Nu stiu daca-i cel mai corect punct de vedere, dar e un punct de vedere.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Dec 24 2010, 08:33 PM
Post #70


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Īn ţările civilizate se practică de mulţi ani chestia asta cu deţinerea a doua sau mai multe maşini.

E mai eficient din punct de vedere al costurilor să circuli zilnic prin oraş cu o maşină modestă şi pentru plimbari şi drumuri lungi să ai o maşină mai scumpă şi mai puternică, o maşină premium.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Dec 25 2010, 12:35 AM
Post #71


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Ori chiar o masina veche, dar care devine premium daca e intretinuta/restaurata.

Depinde de fiecare. Si sa nu uitam ca unora chiar nu le trebuie masina decat sa mearga din A in B, fara sa aiba vreo pasiune pentru volan smile.gif

Concluzia e aceeasi de fiecare data: sunt oameni si oameni. Trebuie doar sa ne invatam sa traim impreuna.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dobricaliviu
post Dec 25 2010, 06:02 PM
Post #72


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 23-January 10
From: bucuresti
Member No.: 3,183
Car: e21
Engine: m10 315 75cp



QUOTE (INTERCEPTOR @ Jun 2 2009, 10:05 PM) *
era cutie de urs .nu mai mergea kilometrajul...motorul era bun ...si masina abea vopsita...am muncit ceva la masina...aia imi pare rau ca am ramas fara ea....kpb ul ..meu si mi pare bine ca a facut loganul... masian avea oricum toane...cateodata fugea de rupea cateodata te rugai de ea...carburatorul era nasol...dar l am schimbat inainte sa o dau ca facusem rost de unu mult mai bun....in a 2 pleca intr o parte nebuna...tobe sport doamne ce sunet avea masina:((( am dat o pe bani putini da asta e ..regrete inutile

ce tanar si frumos erai..............
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Dec 25 2010, 06:27 PM
Post #73


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Si acum imi pare rau ca am pierdut e21 din pozele cu kpb ...
Mai stii ceva de masina aia interceptor ? De e21, ca parca e12 numai e din cauza diferitilor pasionati.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th August 2025 - 11:46 PM