![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Am cateva intrebari referitoare la diferentialele de E30, rog pe cei priceputi sa ma lamureasca si pe mine:
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
te mananca, nu poti dormi noaptea?
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Mda, ma mananca tare de tot. Am studiat indelung filmele "documentare" si de atunci nu mai dorm noaptea... -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? -sunt prinderile si legaturile la fel din cate imi amintesc,carcasa mica = motoare pana in 2 litri carcasa mare=motoare de la 2 litri in sus parca asta era regula 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. -trebuie schimbat capacul din spate asa stiu ca au facut mai toti care au pus diferential de E34 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? -se poate dar eu nu as face asa ceva 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? -daca gasesti part number cred ca poti sa iei orice piesa ![]() 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -nu cred ca va schimba -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
ok, multumesc alex!
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Acum am alte nelamuriri. Avand in vedere ca E30ul meu este 316i, evident ca am pe el un diferential mic. Pot pune direct unul mare, sau mai trebuie sa fac modificari pe la prinderi? N-am gasit prea multe date pe net despre asta, era unu' pe un forum in state care zicea ca trebuie ceva modficari, "the subframe is different on smaller engines E30". Ideea principala (pe scurt) este urmatoarea: cum pot pune un diff de E34 pe E30 316i? In afara de faptul ca E34 are diff mare si ca trebuie sa-i schimb capacul, ce altceva trebuie sa mai fac? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
nu este nici o diferenta intre mare si mic la montaj se va ptrivi perfect
vezi ca la e34 sunt 2 feluri de grupuri si numai unul se poate monta la e30 prin schimbarea capacului si ca idee eu am avut 4,10 apoi am pus 3,73 diferenta a fost de aproxinativ 200 de ture....la tine va fi mult mai mica diferenta 200 de ture pe turometrul original ...(poate avea mici erori) This post has been edited by uwe: Jan 13 2009, 01:14 PM |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
asa e,la mine a mers diferential mic in locul celui mare(open) banuiesc ca merge si invers
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
vezi ca la e34 sunt 2 feluri de grupuri si numai unul se poate monta la e30 prin schimbarea capacului si cum fac diferenta intre cele doua? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Am si eu o intrebare ce diferential s-a pus stock pe 320i, 3,91? Ca sa castig putin la sprint si urcat in viteza de care ar trebui sa-mi pun? un 3,64 sau un 4,27?voi simti ceva diferente?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
Am si eu o intrebare ce diferential s-a pus stock pe 320i, 3,91? Ca sa castig putin la sprint si urcat in viteza de care ar trebui sa-mi pun? un 3,64 sau un 4,27?voi simti ceva diferente? pai fabrica a pus asa 4.10 3.91 3.64 si 3.46 din ce stiu eu in felul urmator 4,10 s-a pus dupa 87' 3.91 si 3.64 s-a pus intre 9/85' si 9/87' 3.46 s-a pus pana in 9/85' |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
![]() deh ce inseamna sa nu mai ai urs ,rapoartele nu le stiam ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
pai simplu ...te uiti la el ![]() practic arata la fel ca cel de urs doar ca are capacul altfel....daca stii cum arata cel de e30 vei face diferenta Ok, ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Asa deci eu am ori 3,91 ori 3,64...pe tablita de pe diferential imi scrie 1140a51744
Ca sa castig la sprit ar trebui sa pun raport mai mare ( un 4,10...4,27) sau un raport mai mic (3,46...3,2) -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Un raport mai mare! Cu 4,27 ai sprint cel mai rapid, trepte foarte scurte si viteza maxima ... minima!
![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
Ok, ![]() sincer sa fiu la e34 nu stiu asa de bine ca la e30 ar fi bine sa-ti raspunda un cunoscator de e34... din ce stiu eu (de la cineva) exista 2 feluri de punti la e34 si grupurile difera...mai mult nu stiu... ![]() deh ce inseamna sa nu mai ai urs ,rapoartele nu le stiam ![]() e simplu ...e30.de ![]() Asa deci eu am ori 3,91 ori 3,64...pe tablita de pe diferential imi scrie 1140a51744 Ca sa castig la sprit ar trebui sa pun raport mai mare ( un 4,10...4,27) sau un raport mai mic (3,46...3,2) pe tablie trebui sa citesti mai bine ![]() trebui sa pui un raport mai mare la un 2,0 eu zic ca un 4,10 e super...daca mai e si lsd ![]() Un raport mai mare! Cu 4,27 ai sprint cel mai rapid, trepte foarte scurte si viteza maxima ... minima! ![]() nu e neaparat adevarat ce spui tu daca e prea scurt grupul in anumite conditii pierzi pt. ca nu mai poti sa pui in valoare puterea motorului |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
daca e prea scurt grupul in anumite conditii pierzi pt. ca nu mai poti sa pui in valoare puterea motorului Da, asa e. Cu cel mai scurt diff posibil treptele de viteza sunt foarte scurte si probabil primele trepte sunt complet inutilizabile. Cel mult sa poti urni o remorca imensa cu ele ![]() Eu personal cred ca pentru un sprint mai bun pe o anumita motorizare, trebuie sa mergi doar unul sau doua rapoarte de grup mai scurt fata de cel original, dupa aia iesi complet din parametrii calculati de BMW si e foarte probabil sa nu mai pui in valoare motorul, asa cum zice uwe. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Da, asa e. Cu cel mai scurt diff posibil treptele de viteza sunt foarte scurte si probabil primele trepte sunt complet inutilizabile. Cel mult sa poti urni o remorca imensa cu ele ![]() asa e.. dar nici lung nu e bine. Eu am 2.56 si cand e masina incarcata, cu ASC off abia da un scartz mic de zici ca are 50 de cai ![]() La urma urmei e destul de simplu.. vrei demaraj, consum mai mare (la aceiasi viteza), top speed mai mic si mestecat in mamaliga mai des iei diferential scurt, daca e lung e invers ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
sau ca sa nu mai schimbi grupuri si alte nebunii pui niste roti cu diametru fff. mic si e acelasi efect
![]() |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
sau ca sa nu mai schimbi grupuri si alte nebunii pui niste roti cu diametru fff. mic si e acelasi efect ![]() E tare asta! ![]() ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 92 Joined: 10-December 08 From: Romania Member No.: 2,387 Car: e30 Engine: m50tu 2.5 192CP ![]() |
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? -sunt prinderile si legaturile la fel din cate imi amintesc,carcasa mica = motoare pana in 2 litri carcasa mare=motoare de la 2 litri in sus parca asta era regula 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. -trebuie schimbat capacul din spate asa stiu ca au facut mai toti care au pus diferential de E34 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? -se poate dar eu nu as face asa ceva 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? -daca gasesti part number cred ca poti sa iei orice piesa ![]() 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -nu cred ca va schimba Poti desface un diferential care e blocant si sa iei doar miezul jos si sa il pui intr`unul open,nu este nici o problema,doar sa ai grija sa strangi toate suruburile calumea si sa nu intre mizerie pe acolo,doar ca trebuie sa ai grija ce miez pui,de exemplu miez de blocant de raport sub 3 nu se va potrivi la diferential open peste 3. Am patit...si am pus distantier... pe e34 sunt chiar 3 feluri de diferentiale,cel de pe v8`uri difera iar. In general 525i`urile 24v au model diferit de diferential,adica modelul care nu potriveste pe e30,iar 518i 520i(m20,m50) 525i (m20) au model de diferential care potriveste pe e30. Iar 525i 24v 530i 535i au alt model iar v8`urile alt model. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Am roti de 14", la 100 la ora am 2300 de ture am, e ok? e scurt, e lung? as pune un blocant scurt ca simt ca motorul poate mai mult...Cred ca a fost schimbat dif-ul si pus unu lung, ca al meu e in carcasa mica...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
Am roti de 14", la 100 la ora am 2300 de ture am, e ok? e scurt, e lung? as pune un blocant scurt ca simt ca motorul poate mai mult...Cred ca a fost schimbat dif-ul si pus unu lung, ca al meu e in carcasa mica... dar e asa greu sa citesti pe placuta sa vezi ce grup ai? ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Am zis si mai sus ca pe tablita e codul 1140A51744 Ce raport am? ca eu nu-mi dau seama
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Shark cred ca pui problema putin gresit.... Problema cred ca nu e diferentialul.... problema cred ca e motorul
Un motor de 1.6 e "defect" de cand iese pe portile fabriciii.... Ce pretentii ai de la un 1.6 si 100 de cai ca mai mult are loganul de 16 valve... ( Sa ma scuteasca moralistii ca nu se compara motorul de 100 de cai de bmw cu motorul de 100 de cai de renault...) Schimba draq motorul cu un 2.5 si o sa ai senzatia dupa ce treci de pe 1.6 pe 2.5 ca nu tii masina pe strada cand pleci cu ea de pe loc in forja.... Diferenta e colosala si de la 2.0 la 2.5 dar de la 1.6 la 2.5.... Pai ce faci frate din masina aia .... rashnita de cafea ? O sa bazaie pana la 80 la ora dupa care o sa ai viteza maxima la 83..... hai 85 ( treaca de la mine ) Bineinteles ca exagerez dar nu cu foarte mult... Uite de pilda un motor de 2.0 de E36 il gasesti cu 500 de euro cu tot cu calculator si cutie... ce draq pt 20 de milioane de lei vechi te mai complici sa schimbi diferentialul ? hai sa fim seriosi ... Pt oricine isi doreste cat de cat o putere mai mare 500 de euro chiar e o suma de mizerie indiferent de cati bani cashtigi ... Mai cu un imprumut mai cu o bere mai putin in cateva luni (zic) e imposibil sa n-ai banii chit ca mergi 2 luni cu autobuzul si economisesnti banii din benzina.... This post has been edited by the_rifle: Feb 10 2009, 01:28 AM |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
the_rifle, cred ca tu n-ai inteles exact problema mea, eu nu vreau sa obtin performante deosebite de la E30, vreau doar un comportament deosebit pe zapada. Si asa cauciucurile de iarna fac o diferenta enorma in comparatie cu toate taxiurile si toti fraierii cu slick-uri uzate de vara pe care ii ia mereu prin surprindere primul cm de zapada. Insa eu vreau si mai mult. Aici ma ajuta blocantul ala.
Oricum, ca performante, un diff nu mi-ar putea aduce cine stie ce, E30 316i are deja din fabrica un diff scurt asa ca nu pot cere prea mult. Cu motorul nu am absolut nici o problema. Folosesc masina zilnic la servici si nu la concursuri. Merg des cu ea pe distante scurte, cu motorul rece, nu are timp sa se incalzeasca. Evident ca puteam sa schimb pana acum de 100 de ori motorul, au fost pe forum la vanzare zeci de motoare bune la preturi corecte dar in momentul de fata un motor mai mare nu ma avantajeaza cu nimic. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
the_rifle, cred ca tu n-ai inteles exact problema mea, eu nu vreau sa obtin performante deosebite de la E30, vreau doar un comportament deosebit pe zapada. Si asa cauciucurile de iarna fac o diferenta enorma in comparatie cu toate taxiurile si toti fraierii cu slick-uri uzate de vara pe care ii ia mereu prin surprindere primul cm de zapada. Insa eu vreau si mai mult. Aici ma ajuta blocantul ala. Oricum, ca performante, un diff nu mi-ar putea aduce cine stie ce, E30 316i are deja din fabrica un diff scurt asa ca nu pot cere prea mult. Cu motorul nu am absolut nici o problema. Folosesc masina zilnic la servici si nu la concursuri. Merg des cu ea pe distante scurte, cu motorul rece, nu are timp sa se incalzeasca. Evident ca puteam sa schimb pana acum de 100 de ori motorul, au fost pe forum la vanzare zeci de motoare bune la preturi corecte dar in momentul de fata un motor mai mare nu ma avantajeaza cu nimic. Sigur. Cum spui tu. Tu stii mai bine ce-ti doresti de la masina ta... La cat ninge in romania cred ca se merita sa ai un "comportament" deosebit 3 zile si un avantaj categoric fata de " toate taxiurile si toti fraierii cu slick-uri uzate de vara ".... ![]() Bafta This post has been edited by the_rifle: Feb 10 2009, 09:51 PM |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
De ce sa schimb motorul, cand eu de fapt vreau sa schimb diferentialul open cu unul blocant, sunt doar in dubii cu raportul lui, blocantul te ajuta si daca ai 1,6 si daca ai 2,0 si daca ai 2,5...si la ce hazna ca ai 2,5 si diferential open? la schimbarea motorului ai pus in calcul si costurile cu omologatul?pt mine e masina de zi de zi, nu doar o a doua masina care s-o folosesc doar la o plimbare "sa ma dau mare" si oricum multi sunt de parere ca un 2,0 jetronic reglat bine si in mintile lui poata sa tina piept cu brio multor masini...Nu-mi trebuie sa ma duc la curse, sau sa pornesc de pe loc sa nu o pot tine, vreau doar sa am un sprint mai bun, la depasiri si sa ma descurc mai usor in traficul aglomerat, si in caz ca ma mai enerveaza unul prin trafic... Ma enerveaza ca am vazut o regula la "meseriasii" mecanici...toti stiu sa schimbe un motor, dar putini chiar au habar sa lucreze la motoare, sa schimbe un semering, o distributie, sa rectifice o chiuloasa sau o supapa, ca de e mai ieftin sa pui un 2,5, ca poate si cu ala ai un noroc ca incepe si iti manca ulei mai mult ca benzina dupa 1000km...oricum e clar cine isi ia 2,5 decat aia care le iau de forjat, greu gasesti un motor in stare buna...si oricum prefer sa pastrez masina originala, cu motorul cu care a iesit ea din fabrica, ca strutocamile sunt destule pe drum
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Da cred ca aveti dreptate... sunt eu mai ciudat....
Asta cu masinile forjate e ca si cu femeile.... O iei doar sa te uiti la ea ca daca te culci cu ea prea des incepe sa piarda ulei si n-are sens sa defectezi draq femeia.... e si o vorba " Te trezesti de vrei nu vrei sa strici p.... pe femei ... " ![]() Acum sa nu se simta nimeni vizat.... Eu vorbeam in numele meu ca eu asa fac.... ![]() This post has been edited by the_rifle: Feb 11 2009, 11:37 PM |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
.... sau si mai rau... poate de la vreo supapa arsa sa nu mai aiba compresie ....
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 08:57 PM |