![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
salut tuturor!
am achizitionat recent un urs (care se afla in pozele de mai jos). e 325i.trage cum trebuie, nu bate nimic, functioneaza tot...abs, servo, indicatoare...TOT NORMAL...dar am citeva nelamuriri...daca ma poate ajuta cineva, v-as fi recunoscator... 1) ursu e 325i din septembrie 1989 cu suspensie sport. ma intereseaza ce ET trebuiie sa aiba niste jante pe 16 late de 9j (toate patru) ca sa se potriveasca pe masina, sau daca imi trebuie flanse...etc. am probat niste jante replica de M pe 17 de 8j, cu anvelope de 225/45/17 cu ET de 15. nu atingeau in etriere si nici in amortizoare, insa pe fata aripa era chiar pe cauciuc. banuiesc ca s-a intimplat asa pt ca erau jante pe 17 si cu anvelope mari. am inteles ca pe urs pe jante de 9j trebuie gume de 215/40/16. daca stie cineva ceva despre aceste aspecte si eventual modele de jante pe 16 cu buza, de 9j, va rog sa-mi dati un sfat. ca nu mai rezist cu morturile aste de jante pe 15!!! 2) urmeaza sa merg la RAR pe 15 decembrie sa-l inmatriculez. am ceva cunostinte acolo si m-au asigurat ca ce norma de poluare e scrisa in brief aia iese la RAR. la mine scrie EURO 2...asa sa fie???? ca am auzit multe opinii pe net si din popor, ca cica ar iesi maxim EURO1. a mai avut cineva astfel de probleme? MERSI si acu niste poze... inainte.... -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
salut tuturor! am achizitionat recent un urs (care se afla in pozele de mai jos). e 325i.trage cum trebuie, nu bate nimic, functioneaza tot...abs, servo, indicatoare...TOT NORMAL...dar am citeva nelamuriri...daca ma poate ajuta cineva, v-as fi recunoscator... 1) ursu e 325i din septembrie 1989 cu suspensie sport. ma intereseaza ce ET trebuiie sa aiba niste jante pe 16 late de 9j (toate patru) ca sa se potriveasca pe masina, sau daca imi trebuie flanse...etc. am probat niste jante replica de M pe 17 de 8j, cu anvelope de 225/45/17 cu ET de 15. nu atingeau in etriere si nici in amortizoare, insa pe fata aripa era chiar pe cauciuc. banuiesc ca s-a intimplat asa pt ca erau jante pe 17 si cu anvelope mari. am inteles ca pe urs pe jante de 9j trebuie gume de 215/40/16. daca stie cineva ceva despre aceste aspecte si eventual modele de jante pe 16 cu buza, de 9j, va rog sa-mi dati un sfat. ca nu mai rezist cu morturile aste de jante pe 15!!! 2) urmeaza sa merg la RAR pe 15 decembrie sa-l inmatriculez. am ceva cunostinte acolo si m-au asigurat ca ce norma de poluare e scrisa in brief aia iese la RAR. la mine scrie EURO 2...asa sa fie???? ca am auzit multe opinii pe net si din popor, ca cica ar iesi maxim EURO1. a mai avut cineva astfel de probleme? MERSI si acu niste poze... inainte.... ulterior... -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
ulterior... am uitat sa zic ca am mai avut pe el niste jante noi pe 15, luate de cineva din anglia, cica erau originale bk racing.dar am ainvirtit ursu de vreo doua ori peste niste santuri si s-a spart una. parca avea et de 25...oricum...acum as vrea sa cumpar pe 16.daca ma poate ajuta cineva cu cele mentionate anterior ...mersi...bafta -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
eu am pus pe AZEV 9j 215/40/16 si nu am probleme.............
This post has been edited by jakal: Nov 10 2008, 08:27 PM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
eu am pus pe AZEV 9j 215/40/16 si nu am probleme............. intr ok pe fata? adica nu trebuie flanse? mersi -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
dragut ursu, nu prea imi place ce ai facut la faruri ... p.s. Norma de poluare la care va fi incadrat este Non-Euro. -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
dragut ursu, nu prea imi place ce ai facut la faruri ... p.s. Norma de poluare la care va fi incadrat este Non-Euro. pai cum asa? daca eu am vorbit telefonic cu directoru de la RAR care mi-a zis ca ce e scris in acte aia iese...respectiv euro2 -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
dragut ursu, nu prea imi place ce ai facut la faruri ... p.s. Norma de poluare la care va fi incadrat este Non-Euro. mai multe detalii aici: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20#M20B27 M20B25 An M20B25 engine in a US-market 1989 325i (with a painted valve cover).The German version of the M20B25 produced 170 hp with a catalytic converter and 171 without. It featured "885" head with larger ports and valves, 84 mm (3.3 in) bore, and 75 mm (3 in) stroke. Most significantly it had redesigned pistons and combustion chambers for better power, more resistance to detonation and higher thermodynamic efficiency. It was equipped with Bosch Motronic 1.1/1.3 Adaptive fuel injection. With a minor modification that adjusts the idle speed of a cold engine, the 325i fulfills Euro 2 emission requirements in Germany, resulting in a lower tax compared to Euro 1 (as of 2005). Applications: 1986–1994 E30 3 Series 1989–1990 E34 5 Series 1988–1991 E30 Z1 -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
intr ok pe fata? adica nu trebuie flanse? mersi nu am mai pus flanse ca le scoate prea mult afara.... daca ii pui pe fata 7,5 j merge cu flansa........... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 267 Joined: 13-September 07 Member No.: 1,144 Car: E30 cabrio Engine: M40B18 ![]() |
eu am borbet A 9J 16" cu cauciucuri 215/40/16 si pe fata trebuiesc distantiere ca atinge janta in jamba la amortizor . Nu o sa iti iasa euro 2 in nici un caz si nici macar euro 1 nu cred . Daca nu ai facuta vreo transformare ulterioara pentru norma euro 2 care sa fie trecuta in brieful de germania si recunoscuta de rar-ul nostru cel mai sigur va iesi non-euro. -------------------- M40B18 E30 Convertible Design Edition - Mauritiusblau
+ M-technik suspension + Wiesmann hardtop + 16" BBS RS - front 9,5J ET 21 ; rear 11J ET 09 + others ... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 96 Joined: 16-December 07 Member No.: 1,362 Car: e30 Engine: s14 2.0 192cp ![]() |
poate sa scrie orice in actele masinii ca tot non-euro o sa iasa
ca cica "asa reiese in baza noastra de date" saptamana trecuta am fost la RAR cu un urs... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
postul de mai sus al lui mariuskns e scris de mine (DIN GRESALA) de pe contul lui
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
nu am mai pus flanse ca le scoate prea mult afara.... daca ii pui pe fata 7,5 j merge cu flansa........... mersi man eu am pus pe AZEV 9j 215/40/16 si nu am probleme............. inca ceva. ce ET au jantele pe care le-ai pus tu de 9j? eu am borbet A 9J 16" cu cauciucuri 215/40/16 si pe fata trebuiesc distantiere ca atinge janta in jamba la amortizor . Nu o sa iti iasa euro 2 in nici un caz si nici macar euro 1 nu cred . Daca nu ai facuta vreo transformare ulterioara pentru norma euro 2 care sa fie trecuta in brieful de germania si recunoscuta de rar-ul nostru cel mai sigur va iesi non-euro. in legatura cu norma euro om vedea cel mai tirziu pe 15 decembrie. o sa va dau raspunsu atunci. dar borbeturile tale ce ET au? banuiesc ca 20 sau 25... mersi -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
With a minor modification that adjusts the idle speed of a cold engine, the 325i fulfills Euro 2 emission requirements in Germany De fapt ce scrie acolo se traduce asa: Cu o mica modificare a relantiului la rece325i-ul indeplineste normele de poluare Euro2 in Germania . Asta inseamna ca in rromanica, daca vrei sa apara cu aceeasi norma de poluare, trebuie sa "negociezi" cu baietii de la RAR. Teoretic, dupa cataloagele lor, primul motor care se incadreaza la Euro2 este M50-ul cu Vanos iar M20-ul e considerat non-euro chiar daca are montat D-KAT sau cum ii mai zice si chiar daca ai si actele care s-o dovedeasca. Dar cum teoria difera de practica, sunt chiar foarte curios care va fi rezultatul. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
De fapt ce scrie acolo se traduce asa: Cu o mica modificare a relantiului la rece325i-ul indeplineste normele de poluare Euro2 in Germania . Asta inseamna ca in rromanica, daca vrei sa apara cu aceeasi norma de poluare, trebuie sa "negociezi" cu baietii de la RAR. Teoretic, dupa cataloagele lor, primul motor care se incadreaza la Euro2 este M50-ul cu Vanos iar M20-ul e considerat non-euro chiar daca are montat D-KAT sau cum ii mai zice si chiar daca ai si actele care s-o dovedeasca. Dar cum teoria difera de practica, sunt chiar foarte curios care va fi rezultatul. te anunt dupa 15 decembrie daca drugia mea cu aia de la RAR e asa de eficienta ca sa iasa ursu euro II. bafta -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Cred ca mai sunt ca mine si altii tare curiosi
![]() ![]() This post has been edited by xox: Nov 11 2008, 10:03 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
Cred ca mai sunt ca mine si altii tare curiosi ![]() ![]() vedem ce se poate primi.va anunt de indata ce ma liberez de la RAR! -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Are dreptate XOX, mai sunt si alti curiosi! ![]() Sa ne tii la curent, neaparat!!! -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
Are dreptate XOX, mai sunt si alti curiosi! ![]() Sa ne tii la curent, neaparat!!! k.oricum banii sunt pregatiti la sarsana orice ar fi... ![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
frumos ursu.sa va explic cum suport pe pielea mea chesti cu euro 2.
am e 34 25 24 v in brief si taloon de ger este euro 2. masina apare in cataloagele lor obosite de panarame infecte non euro.ceea ce e si adevarat insa masina a primit in germania acea modifcare pt relanti cand este rece.este euro 2 insa nu am actele INSTALATIEI OMOLUGATE TUV PUSA PE MASINA SI AL INSTALARI LUI INTR UN SERVICE AUTORIZAT IN GERMANIA. deci plec frumos cu actele ca nu pot iesi cu masina si spor sa gasesc o cale sa rezolv cu actele fie ca rascolesc toata germania dupa propietar tu nu te mai bucura ca cale pe langa cea legala nu exista .am incercat cu de toate.sa inscriu o saracie de masina care functioneaza beton nu se poate cica e frauda si e chestie penala le ee frica la oameni. deci vei fi foarte fericit daca fostul propietar de unde ai luat masina iti trimite copie dupa actele instalatiei si al service ului unde a fost montata.altfel o sa razi pe langa masina cum rad eu .ca este 25 si este taxa mare. ![]() sa i fut pe aia de la rar .si tabelele lor si nerecunoasterea normelor din germania omologate pe masina... apropo ma pregatesc sa i dau in judecata .....si sa cer despagubiri....am gasit si portita.ca normal ca s prosti si cretini.sper sa ma ajute un tradator de coleg sa i execut -------------------- |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
frumos ursu.sa va explic cum suport pe pielea mea chesti cu euro 2. am e 34 25 24 v in brief si taloon de ger este euro 2. masina apare in cataloagele lor obosite de panarame infecte non euro.ceea ce e si adevarat insa masina a primit in germania acea modifcare pt relanti cand este rece.este euro 2 insa nu am actele INSTALATIEI OMOLUGATE TUV PUSA PE MASINA SI AL INSTALARI LUI INTR UN SERVICE AUTORIZAT IN GERMANIA. deci plec frumos cu actele ca nu pot iesi cu masina si spor sa gasesc o cale sa rezolv cu actele fie ca rascolesc toata germania dupa propietar tu nu te mai bucura ca cale pe langa cea legala nu exista .am incercat cu de toate.sa inscriu o saracie de masina care functioneaza beton nu se poate cica e frauda si e chestie penala le ee frica la oameni. deci vei fi foarte fericit daca fostul propietar de unde ai luat masina iti trimite copie dupa actele instalatiei si al service ului unde a fost montata.altfel o sa razi pe langa masina cum rad eu .ca este 25 si este taxa mare. ![]() sa i fut pe aia de la rar .si tabelele lor si nerecunoasterea normelor din germania omologate pe masina... apropo ma pregatesc sa i dau in judecata .....si sa cer despagubiri....am gasit si portita.ca normal ca s prosti si cretini.sper sa ma ajute un tradator de coleg sa i execut sunt intru totu deacord cu matale BRO. dar daca e asa cum zici, o sa cert citiva oameni care se pare ca m-au amagit...om vedea BAFTA -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 19-November 07 From: bucuresti Member No.: 1,307 Car: E30 - 325i Engine: M20 2.5 172 cp ![]() |
foarte frumos ursulika
![]() asteptam detalii despre inmatriculare ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
foarte frumos ursulika ![]() asteptam detalii despre inmatriculare ![]() k friend. -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
ceva ceva cu inmatricularea? ai reusit?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
ceva ceva cu inmatricularea? ai reusit? nop man. not yet. ce o fi, o fi...dar e prea tare URSU si nu incape indoiala ca se va inmatricula chiar daca ma va tine 3700 EUR plus pretul de achizitie... -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
nop man. not yet. ce o fi, o fi...dar e prea tare URSU si nu incape indoiala ca se va inmatricula chiar daca ma va tine 3700 EUR plus pretul de achizitie... ma interesa ca vroiam sa imi aduc un urs din germania, dar mi-am luat e34 pan la urma ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
ma interesa ca vroiam sa imi aduc un urs din germania, dar mi-am luat e34 pan la urma ![]() k man. scz ca nu am putut sa-ti fiu de folos.bafta -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Frumoasă rău maşina!
S-o stăpâneşti sănătos! |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
Frumoasă rău maşina! S-o stăpâneşti sănătos! mersi man. spalata arata si mai bine...bafta -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
un sfat : dai jos alea de pe farurii ca arata urat, daca vrei ceva frumos ia-ti un set de ploape Kamei
![]() -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
cred ca le are temporar pana face rost de pleape...altfel se vedeau firele prin far
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
cred ca le are temporar pana face rost de pleape...altfel se vedeau firele prin far corect. dar nu stiu de unde sa iau pleoape de e30 sau prelungire a capotei...stie cineva? -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
Frumoasă rău maşina! S-o stăpâneşti sănătos! ceva despre recarosare imi poti spune? ce inseamna? pastrez masina din Germania si o trec la RAR in actele unui mort de urs pe care l-as achizitiona inmatriculat in RO? as iesi mai ieftin de 3700 EUR? nu de alta dar as baga banii ina alte treburi ... compresor ...turbo ... ceva de genu asta? mersi bafta -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu n-am recarosat nici o maşină însă am auzit la ştiri acum ceva vreme că dacă faci o recarosare, trebuie să plăteşti taxă de primă înmatriculare.
Prin urmare, nu prea merită să te complici. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
Eu n-am recarosat nici o maşină însă am auzit la ştiri acum ceva vreme că dacă faci o recarosare, trebuie să plăteşti taxă de primă înmatriculare. Prin urmare, nu prea merită să te complici. mersi man. crek pina la urma o sa ma duc sa le rastorn in cap alora de la finante galeata cu bani (3700 EUR) ![]() ![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
Eu n-am recarosat nici o maşină însă am auzit la ştiri acum ceva vreme că dacă faci o recarosare, trebuie să plăteşti taxă de primă înmatriculare. Prin urmare, nu prea merită să te complici. momentan numerele la urs au expirat dar ma dau cu celalalt bmw al meu E46 facelift 2.0 benzin aspirat 143 cai, suspensie sport, jante 18, full xenon, linie audio total corespunzatoare(dvd alpine, 2 statii - boxe si respectiv 2 subwoofere pioneer, boxe cu filtre DLS), faruri dectane ca la seria 5 si 7 modelu nou, stopuri cu led de M3, etc. ce parare aveti de ea? -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
mda. am fost azi la RAR si le-am explicat cum sta treaba cu cele scrise in brief...adik in 10.01.2007 ursu a fost omologat in Germania cu o noua aprobare pt. EG-TYPGenehmigung cu un alt nr. si ca deasemenea scrie ca are un nou sistem de curatare a gazelor tip KLE BM06 si de aia e trecut in brief schadstoffarm EURO2 (si nu E2 sau D2)...au zis ca totu e ok. recunosc ca lucrurile stau asa cum le descriu eu......
dar...... in continuare a luat codu de la 2.2 (adik cod la D2-unde scrie tipul bmw-ului 3/1) respectiv 460322 si l-a bagat la calculatorul lor dement(putin spus ...) de unde asta i-a aratat cartea originala a masinii in germania si ca pe ea este mentionat la 14(clasa nationala de emisii) litera E, de unde ar rezulta ca e NON EURO(bazat deasemenea pe codul de motor 256K1, care nu stiu de unde l-a scos, dar cica e al urului meu in cauza).am zis bine, bine, dar daca pe brief e trecuta modificarea mentionata anterior la 10.01.2007 cu tot cu numar si seria sistem de curatare gaze...etc.... atunci de ce pe aia nu o luati in seama. omu mi-a raspuns ca asa e programu si ca in calculator nu poate sa bage decit codu ala care e mentionat la rubrica 2.2 din brieful mic, respectiv 460322.... asa ca tot NON EURO il va scoate, indiferent de ce modificari a avut masina omologate in Germania si care sunt mentionate in BRIEF. asta chiar ca e CULMEA EXIGENTEI ROMINILOR.... te pomenesti ca sunt mai tari ca nemtii ...ha ha si totodata of of ... ce mi-a sugerat omu: 1. sa merg la bucuresti sa fac un test dinamic si daca iese EURO2 el o baga la calculator EURO2. deci daca stie cineva in ce consta acest TEST DINAMIC, cam cit costa(am auzit ca e cam %)) EUR) si daca renteaza. am sanse sa-mi iasa ursu EURO2 sau macar EURO1? 2. sa caut un urs inmatriculat, chiar varza sa fie, cu 2 usi, nu conteaza ce motor, dar sa aiba seria de sasiu incepind cu WBAAA11 si sa fac recarosare, la care nu se plateste taxa aia nenorocita de mediu. despre acest lucru imi puteti da ceva detalii, eventuale ponturi de unde as putea achizitiona un astfel de urs inmatriculat? AS FI FOARTE RECUNOSCATOR DACA M-ATI PUTEA AJUTA, ca vad ca acest forum e chiar constructiv in lupta asta impotriva hotilor astia din Romania, ... in domeniul auto ma refer.... In care din variante as iesi mai ieftin? si daca se merita bataia asta de cap sau mai bine as plati taxa aia blestemata; pt ca aia 3700 EURO oricum sunt in buzunar dar i-as folosi in alte treburi pt. urs. -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Da, poti face omologare cu testul dinamic, vazusem undeva un link pe treaba asta, alt posesor de BMW parca a facut. (PS: se face la Bucuresti omologarea asta, e scumpa dar daca iese euro x tot e mai putin de plata decat non-euro)
Trebuie sa fie detalii despre asta pe www.rarom.ro Stiam un urs coupe intr-o stare nu prea buna dar cu seria WBAAK51, deci nu cred ca te ajuta. LE: 256K1 e codul motorului, 2.5l, 6 cil si K1 care e... partea folosita pentru incadrarea in norma euro la noi (sau ce-ti vine sa faci cu ei dupa ce fac incadrarea in norma). This post has been edited by xox: Dec 2 2008, 08:18 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
Da, poti face omologare cu testul dinamic, vazusem undeva un link pe treaba asta, alt posesor de BMW parca a facut. (PS: se face la Bucuresti omologarea asta, e scumpa dar daca iese euro x tot e mai putin de plata decat non-euro) Trebuie sa fie detalii despre asta pe www.rarom.ro Stiam un urs coupe intr-o stare nu prea buna dar cu seria WBAAK51, deci nu cred ca te ajuta. LE: 256K1 e codul motorului, 2.5l, 6 cil si K1 care e... partea folosita pentru incadrarea in norma euro la noi (sau ce-ti vine sa faci cu ei dupa ce fac incadrarea in norma). mersi de info. daca afli linkul cu testul dinamic te rog sa il postezi.deci k1 ar insemna non euro? bafta This post has been edited by BOGDAN WST: Dec 2 2008, 08:27 PM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ai PM.
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
cred ca mai bine o recarosezi..........un prieten de al meu a facut asta si l-a costat 20 mil........dar a cumparat de aici o masina lovita dar inmatriculata.......si-a adus de afara urs cu euro 2 pe acte si bineinteles ca a iesit non-euro......
This post has been edited by jakal: Dec 3 2008, 10:23 AM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
norma euro 1 nu exista la rar.. tot la non-euro ti-o incadreaza.
Eu am m50 fara vanos care e euro1 in afara, dar la noi e non-euro ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
cam asta a iesit din una lovita si una adusa si recarosata.........cea galbena..........
-------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
norma euro 1 nu exista la rar.. tot la non-euro ti-o incadreaza. Eu am m50 fara vanos care e euro1 in afara, dar la noi e non-euro ![]() Am vazut o pisica din 92 cu 1.8 parca trecuta la RAR euro 1. Si-am mai auzit si de altele tot euro1 incadrate. Mai sunt si pe forum-ul "celalalt" exemple. Dar M50 fara vanos intr'adevar il trec aia la non-euro. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
nush cum o mai fi si cu recarosarea........ca vad ca taxa a luat-o razna iar........
![]() -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
huooooooooooooo cu noua taxa. nu ar trebui sa existe deloc. hotilor
![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
azi .... STILL neinmatriculat ursu .... cu ceva facelift .... like it?
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Foarte mişto.
![]() Dacă-i pui alte jante, o să fie prea grav. This post has been edited by Ciupanezu: Dec 21 2008, 12:56 AM |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
vezi ca e un urs lovit de vanzare...merge la recarosare...........
-------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
s-a accesat deja una bucata urs inmatriculat. urmeaza inevitabilele drumuri la RAR. imi urez multa bafta...si voua la fel.... huoooooooooo taxa
Foarte mişto. ![]() Dacă-i pui alte jante, o să fie prea grav. la ce model de jante te-ai gindit ca ar da bine pe ursu asta? -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cel mai mişto ar arăta cu BBS RS însă sunt foarte rare şi scumpe.
Nişte Keskin-uri KT4 ar fi o alegere foarte bună. |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
Cel mai mişto ar arăta cu BBS RS însă sunt foarte rare şi scumpe. Nişte Keskin-uri KT4 ar fi o alegere foarte bună. vedem ce se poate primi dupa ce rezolv cu recarosarea....mersi de sfaturi -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
recarosare moarta... acu astept sa stabileasca astia cu taxa aia nenorocita... am pregatiti aia 3700 cit era inainte...sper sa o dea inapoi macar la nivelu ala...intre timp... lupe si pe faza scurta home made
![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
stie cineva cum sa fac sa tina frina numai pe fata atunci cind vreau eu ca sa pot sa dau burn out? se foloseste un repartitor ceva? o alta pedala? asta presupune anularea abs-ului? ms. mult. bafta
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
din cate stiu eu frana oricum tine mai mult pe fata decat pe spate...fiind greutate mai mare pe fata.... si pentru burn-out...cu piciorul drept tre sa tii si frana si acceleratia si sa gasesti o pozitie de echilibru incat sa stea pe loc dar sa patineze rotile din spate....si dupa ce te inveti cu asta sa poti sa reiei pozitia de echilibru imediat dupa ce ii dai si treapta superioara sa nu o inebunesti in limitator....
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Ai putea sa dai niste detalii despre faruri? Cum ai desfacut sticla? ceva solutie speciala sau doar cutitul? Ce faruri sunt de se vad "black"? Ai pus sticle clare de se vede asa frumos angelu?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Apasa toate pedalele si da drumu pe rand la cate una. Incepe cu ambreiajul. Vezi ce se intampla
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
sticlele le-am dat joc cu cutitul inrosit in foc (mi-a luat ceva timp si am depus ceva efort
![]() ![]() This post has been edited by BOGDAN WST: Jan 23 2009, 06:06 PM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
recarosare moarta... acu astept sa stabileasca astia cu taxa aia nenorocita... am pregatiti aia 3700 cit era inainte...sper sa o dea inapoi macar la nivelu ala...intre timp... lupe si pe faza scurta home made ![]() prea smechera masina sa nu o recarosezi.....nu ai gasit nici o masina lovita?...... nu se poate sa nu o rezolvi...e pacat de ea sa stea pe dreapta...... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#61
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
mersi de aprecieri. e si mai tare in realitate. am incercat ceva variante dar nu mi-a iesit. m-am saturat de variante nasoale. mai degraba dau aia 3700 ca banii ii mai fac, dar nu mai am stare ca vreau sa ma dau cu ursu de 20 ani si e tare feeling-ul sa faci varza masini de zeci de mii de euro ... imi place ideea sa te dai cu bmw de 20 ani care da ceata la masini abia iesite pe poarta fabricii. am si bafta ca totu la ursu asta sa mearga normal si pe zi ce trece imi place mai mult ... abia astept sa o rezolv cu blestemata asta de taxa ... imi urez bafta
![]() This post has been edited by BOGDAN WST: Jan 25 2009, 12:01 AM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
eu am refuzat un 316 inmatriculat,an 89 ,drept pe acte,propietar si in stare f buna masina pe 12 sute...
daca stiam te sunam si o luai tu decat sa dai 3700..... imposibil sa nu gasesti una lovita....daca apare ceva promit sa te anunt...... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
poi drept pe acte, dar daca tabla/masina ii cu probleme si actele sunt bune...tot nu ai ce face. mersi oricum, dar nu vreau sa ma mai complic cu diferite morturi fara sa am garantia ca imi va iesi. ma lepad de ei 3700 si asta e
![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
http://bmwzone.ro/forums/dezmembrez-e30-325-4-usi-t5544.html
uite masina care am recarosat-o eu..............lovita si plimbata pe platforma ........asa am fost la rar cu ea....... This post has been edited by jakal: Jan 25 2009, 01:50 PM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
banuiesc ca avea itp valabil si era dreapta la serii (fizic vorbind, nu doar in acte ...). poate sunt eu mai comod...sau asa am devenit... ca m-am saturat de drumuri, combinatii, atentii ca la sfirsit sa nu rezolv nik :(asa ca, mai bine dau 3700 si intr-o zi am rezolvat-o cu numere negre ... definitive. cica pina in feb nu se mai inmatriculeaza masini. asta cred ca inseamna ca vor stabili dracului astia taxa odata pt totdeauna ... pina atunci ... ursu sugrumat ... hiberneaza intr-o parcare
![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
ma rog tu sti mai bine.....e de alergat.....dar nu poti rata sa pierzi o masina...
eu am dus coscova doar pt identificare........apoi am mutat motorul pe actuala si iar la identificare..... cu specificatia recarosare.....itp l-am facut dupa ce am mutat motorul ca tot era la RAR.... bine sa scriu acum e usor dar daca a pe cineva acolo treaba se misca relativ repede......cu spaga aferenta... ![]() This post has been edited by jakal: Jan 25 2009, 05:34 PM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 27-May 07 Member No.: 941 Car: E46 Engine: 2.2i ![]() |
cat ai dat pe ea in germania?
cati km are? (sunt originali?) e prea tare masina, m-ai umplut de invidie sa ai asa o jucarie |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
adusa in ro a ajuns 2500. km arata 153000, dar nu ma intereseaza daca sunt reali sau nu. ce garantii poti sa ai in ziua de azi?
![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
azi fiind mai cald m-am bagat sub urs si am descoperit ce diferential are. pe placuta aia scrie S 3,91. deci cred ca e blocant cu raport 3,91. asa e? si deasemenea banuiesc ca are carcasa mare avind doua suruburi de alea pe unde se baga uleiul. a propos ... cum se verifica nivelul la uleiul din diferential? sa fie pina la surubul de sus sau de jos? poze cu diferentialul de pe urs si cu e46-ele de zi cu zi
![]() This post has been edited by BOGDAN WST: Feb 5 2009, 08:12 PM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
Da, ai diferential blocant carcasa mare.
![]() -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
aha.ms
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
aud la multi prieteni ca ar trebui sa pun SERPISORI pe urs. am vazut pe net ca sunt niste tevi imbirligate asemenatoate cu cele originale. ma ajuta cineva cu explicatii? se merita (ca vad ca sunt in jur de 300 UUR) ? ce efect au? se aude si motoru altfel? sunt fabricati din alt material decit esapamentul original? plus ca la mine pe galeria originala e montat senzorul de oxigen. ce fac cu el? il montez pe serpi?sau au serpii pe ei? ce ma sfatuiti? mersi
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
mai e oleak si ursu va avea numere negre
![]() dar am o intrebare? se poate monta a/c pe motorul meu? am vazut ca pe bloc are gauri si cred ca sunt pt a monta compresorul. m-ar interesa sa-mi spuneti unde ar trebui montat ventilatorul si radiatorul pt a/c si pe unde trebuie montate conductele spre aeroterma masinii. parca pe la compartimentul motor spre parbriz? adica pe unde ajung la aeroterma masinii? pe la motor sau prin masina pe sub bord? mentionez ca instalatia completa vreau sa o iau de pe un urs de 1.8 sau 2.0 . nu stiu exact ce motor are. mersi -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
nimeni? nimic?
![]() am descoperit ce motor are ursu care ar putea dona instalatia de aer conditionat ... 1.6 cod 164 E1 . deci revin cu intrebarea daca se potriveste instalatia de a/c de pe 1.6 pe 2.5. Eventual se pot face modificari? va rog sa ma ajutati cu sfaturi daca stiti ca sa stiu si eu daca sa dau banii pe acea instalatie (dau 300EUR pe a/c si geamuri electrice fata si include si mintaju pe ala de 2.5). se merita? poate iesi functional a/c - ul? multumesc -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 228 Joined: 17-April 08 From: Oradea Member No.: 1,587 Car: E36 Engine: M44 140 CP ![]() |
Nu cred ca o sa-ti potriveasca suportul de la compresor care vine prins pe motor, daca era de pe M20 sigur se potrivea (stiu din experienta:D). Bafta
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
azi fiind mai cald m-am bagat sub urs si am descoperit ce diferential are. pe placuta aia scrie S 3,91. deci cred ca e blocant cu raport 3,91. asa e? si deasemenea banuiesc ca are carcasa mare avind doua suruburi de alea pe unde se baga uleiul. a propos ... cum se verifica nivelul la uleiul din diferential? sa fie pina la surubul de sus sau de jos? poze cu diferentialul de pe urs si cu e46-ele de zi cu zi ![]() unde ai gasit ramapa aia? daca nu e secret... |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
prin satul pe unde evoluez eu
![]() ![]() de ce? ![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
![]() inca o intrebare : macaralele electrice de la geamurile din fata de la un urs cu 4 portiere se pot pune pe un urs coupe? mersi. bafta This post has been edited by BOGDAN WST: Feb 25 2009, 09:12 PM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
Nu se potrivesc.
-------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
ms. inca o intrebare: cum pot sa anulez imobilizer-ul de la urs 2.5? am vazut ca in spatele dispozitivului din bord(care clipeste rosu cind e activat imobilizer-ul) sunt trei fire: rosu, alb si negru. daca stie cineva cum sa-l anulez, va rog sa ma ajutati ca ma dispera sa tot pun cipul ala citeva secunde aproape de fiecare data cind pornesc. mersi mult
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
s-a mai lucrat ceva la ursenstein !!!
schimbat sticle proiectoare si xenon pe faza lunga. daca nu apar alte probleme(doamne fer') luni am numere negre ![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
ursu s-a inmatriculat !!!
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Felicitari!
Ai platit taxa ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
nop.
![]() This post has been edited by BOGDAN WST: Mar 19 2009, 08:23 PM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
ursu s-a inmatriculat !!! bravo...bravo....felicitari pt reusita......cat te-a costat?...... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
640 RON (din care 40 RON a fost plata curierului) si un releu luat de pe un alt urs, pe care l-am montat la pozitia K5 din panoul de sigurante.
referitor la inmatriculare ... aprox. ... 1000 EUR cu totu This post has been edited by BOGDAN WST: Apr 2 2009, 09:42 PM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,004 Joined: 29-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,325 Car: E85 Z4 Roadster Engine: N46 2.0 150cp ![]() |
ai o sarma in loc de "jartea"(unde se prinde toba de punte) macar pune-i unul de dacie...sau daca nu gasesti imi dai adresa si-ti trimit unu; original(nu te costa nimic...dar sarma aia e........fix ceea ce nu trebuie pe un urs...mai ales ca produce niste zgomote in +
This post has been edited by Mouse: Apr 20 2009, 05:37 PM -------------------- ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Eu am "inghesuit" 2 jartele, pentru ca imi statea toba cam jos si la curbe de stanga FORTZAAAA sau denivelari mari, treceri de cale ferate imi atingea de caroserie .
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
s-au reglat taketii la 0.25 la rece. totu' este normal. la relanti aproape ca nu auzi motoru'
![]() This post has been edited by BOGDAN WST: Apr 26 2009, 10:20 AM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 41 Joined: 2-May 09 Member No.: 2,708 Car: E30 Engine: M20 2.0 129 CP ![]() |
640 RON (din care 40 RON a fost plata curierului) si un releu luat de pe un alt urs, pe care l-am montat la pozitia K5 din panoul de sigurante. referitor la inmatriculare ... aprox. ... 1000 EUR cu totu Sal azi am achizitionat macarale electrice si instalatia cu butoane,poti sa-mi spui si mie daca intalatia ta avea vreun releu pe ia ca asta a mea mi se pare facuta si nu are nici un releu si nu mi se pare normal. |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
Sal azi am achizitionat macarale electrice si instalatia cu butoane,poti sa-mi spui si mie daca intalatia ta avea vreun releu pe ia ca asta a mea mi se pare facuta si nu are nici un releu si nu mi se pare normal. instalatia pe care am montat-o eu avea mai multe relee (3 sau 4 ... nu mai tin minte exact), care veneau montate in/in apropierea panoului de relee de sub volan, in partea stinga. adevarul e ca intradevar instalatia de care vb eu era exact de e30 coupe si pina si cablurile aveau exact aceleasi culori ca instalatia care era pe masina(cu inchidere centralizata cu pregatire pt. geamuri electrice). uite de unde le-am cumparat eu http://www.zilycar.ro/product_info.php?pro...faaf6e8e8c1b1c8 -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
azi in oras lamine ursu nu a fost lasat sa-si faca de cap ... LEGAL ...
![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
un pic asa de vara ... nu stiu de ce, dar citeodata cin dau burn se blocheaza de tot rotile pe fata si masina o ia inainte in patinaj...cred ca e ceva legat de abs...stie cineva?
http://www.youtube.com/watch?v=xwhgWTX9xJ8 This post has been edited by BOGDAN WST: May 26 2009, 03:04 PM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 08:10 AM |