![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Bmw-ul meu are in loc de turometru, un ceas. Adica ceas care indica ora. Din ce am citit, ceasul asta apare doar pe E30 cu motor M10 pe carburatie, iar turometrul a fost optional la vremea respectiva. Din pacate masina mea este probabil varianta Spartan (glumesc), n-am decat o singura oglinda electrica, in rest doar strictul necesar. Nu ma deranjeaza absolut nimic din stilul ei auster, dar parca mi-ar place sincer sa existe si un turometru. Nu neg utilitatea ceasului, cand sunt la volan e mai usor decat sa ma uit pe mobil sau ceasul de la mana, deci pot spune ca m-am obisnuit oarecum cu el.
Bon, nu mai bat campii, trec la subiect. Clar undeva exista o mufa, un pin care sa-l incalt si sa-l leg la un turometru, intrebarea este unde? M10 pe injectie are turometru, chiar si rechinasul pe carburatie si M10 are turometru (nu mai tin minte daca stock sau modificat, dar am vazut unul care avea). Am cautat pe realoem dar n-am reusit sa descopar mare lucru, ma mai stradui. Vreo idee unde ar trebui sa caut senzorul de turatie? Ce am descoperit pana acum este bordul cu/fara turometru: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=62&fg=05 In link-ul de mai sus apare bordul cu diferite variante: ceas, ceas cu indicator de consum, turometru sau turometru cu indicator de consum. Exista o modalitate sa-mi schimb ceasul din bord sa-mi pun un turometru cu indicator de consum si sa mai si functioneze amandoua? Sau ar trebui sa ma rezum la turometru si atat? This post has been edited by xox: Jan 13 2007, 06:25 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Imprumuta de la cineva ceasuri cu turometru de 4cyl si probeaza asa. Cred ca ar trebui sa mearga plug and play. Asa iti dai seama cel mai usor si simplu daca trebuie sa schimbi doar ceasurile sau mai ai de tras si fire.
Pe 4cyl turometrul a fost optional incepand cu 316 carburatie pana la 316i M40. ![]() ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Asta nu mai stiam ca era optional pe mai multe modele ![]() Bon, deci in idee trebuie sa am un conector in spatele bordului in care va intra o mufa. Stii din intamplare daca e posibil sa mearga si indicatorul de consum? E legat de pompa de benzina sau la injectie e alta mancare de peste? (Nu ma pricep deloc la injectie, iar pe carburatie ma gandesc ca ar putea exista un senzon dupa pompa de benzina sau chiar in pompa sau poate chiar undeva in carburator, nu stiu.) Pun intrebarile astea pentru ca nu gasesc prea multe informatii despre E30 pe carburatie pe net, sau poate nu caut unde trebuie? Si inca o nelamurire, am incercat sa decodez VIN-ul dar tot ce gasesc sunt litere+cifre dupa al 8 lea caracter, iar eu am doar cifre dupa al optulea. La un magazin de piese auto mi l-a citit fara probleme, in CIV la fel e scris, pe net gasesc doar cu litere si cifre dupa acel caracter de control. Simt ca-mi scapa din nou ceva ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Um...pentru consum sigur mai trebuie sa tragi un fir la calculator. Care este acela nu stiu pentru ca n-am studiat schema electrica la Jetronic.
![]() In ceasuri trebuie sa-ti intre o mufa alba si una albastra. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
In sfarsit am descoperit si tipul de carburator de pe masina, Pierburg 2BE (traiam cu impresia ca e un solex asemanator, dar m-am inselat). Avand in vedere ca este electronic, caut din rasputeri sa-mi dau seama daca are si vreun senzor de consum. Din pacate o mare parte din documentatie e in limba germana..
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
xox daca vrei sa`ti cumperi turometru+litrometru baga un telefon la nr 0749.317.593(mihaita) si intreaba un pretz !Este cel cu 318i M40 alb (is-23-tmt),sa zicem k e priceput si ar sti daca mere plug&play.... p.s. ai numaru de la george,cel caruia nu`i mai pornea masina cand sa plece de la tine ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am sa-l sun pe omulet sa-l intreb, multumesc Jorjica
![]() Ca o paranteza, am gasit in sfarsit documentatia pentru carburatorul asta, pe 316 chiar, in engleza cu pozele in germana. ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
N-o sa-ti mearga indicatorul de consum si nici n-ai unde sa-l legi(eu am unul custom made, care are e legat la un furtunas de vacum).
Turometrul in schimb se poate adapta(nu merge chiar daca bagi mufele intr-un bord care are<cel putin la mine n-a mers>); ii tragi un fir de "-", unul de "+" si un fir de la bobina de inductie si gata, ai turometru. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Problem solved.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Acum urmeaza nimicurile: unde trag +, unde - si unde firul de la bobina? ![]() Teoretic ar trebui sa mearga pe niste fire ale conectorilor din spatele bordului... dar cine stie care? Comisare, tu ai tras firele pana in interiorul bordului, la picioarele turometrului, sau prin conectorii exteriori? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Acum mi-am adus aminte ca eu mai am o placa cu ceva piese lipite pe-acolo(posibil de la un turometru de Dacia), legata direct de niste fire care ies(printr-o gaura data-n spatele turometrului) si pe placa sunt legate firele pe care le-am schimbat eu(erau trase aiurea rau, cu cablu de prelungitor) adica "+", "-", si firul de la bobina.
Sper sa fac o poza in curand, poate identifica cineva circuitul atasat, ca oricum trebuie sa dau bordul jos, daca gasesc pe cineva sa-mi inprumute bordul lui, sa vad daca-mi functioneaza ceasul cu temperatura apei(am schimbat termostatul si acul sta pe linia a 3-a). -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Se poate ca placa aia sa fie intocmai una de BMW? Nu cumva ceasul turometrului e infipt in ea printr-un "soclu" urat format din ~5 picioare? Poti afla asta daca dezmembrezi bordul. Oricum, pozele or sa ne lamureasca.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am desfacut bordul, ceasul turometru intra perfect in soclu, si are loc si pentru picioruse. Cele 2 utilizate de ceas nu mai sunt folosite in cazul asta.
Ok, am sa incerc sa scot azi pozele de pe telefon, trebuie sa imprumut un cablu sau ceva, dar intre timp, aveti idee ce tip de baterii sunt cele din bord? Eu am doua Varta legate acolo, banui ca sunt cele originale si am aflat de pe un site ca sunt Ni-Cad (Ni Cadmiu), daca le inlocuiesc cu acumulatori NI-Mh e posibil sa am probleme, pentru ca nu stiu la ce tensiune/amperaj le incarca. Sunt in dificultate.. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
In principiu scrie pe ele. La mine cel putin scrie. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Varta 500RST am descoperit pe google ca sunt de 1.2V cu 500mAh.
Caut acum o schema electrica de la bord, eu am doar doua mufe acolo din trei si mi-e frica a treia sa nu fie exact cea de la turometru (la modele care au asa ceva existand a treia mufa). -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Hmmm, sigur e folosita si a treia mufa la toate celelalte? Am avut trei BMW-uri, cu turometre, pana acum (un urs si doua E28) si din cate stiu toate aveau doar cate doi conectori in spate, din trei posibili.
Eram curios sa vad pozele de la comisaru, de fapt. Oricum arata-le si pe-ale tale. Acumulatorii de ce-i schimbi? Nu ti se mai memoreaza bine starea ledurilor SI? Din cate stiu e singurul lor rol, sa alimenteze acea memorie si nu cred ca au rol in functionarea celorlalte instrumente de bord (vitezometru, turometru etc) -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Schimbat ceasul pe turometru. Operatiune Plug&Play, turometrul functioneaza si mai si indica turatia bine.
![]() Acumulatorii n-am reusit sa-i scot din soclu. Pacat. Ramane sa mai incerc odata la vara. poze din timpul macelului: (desi n-a fost macel real, n-am rupt decat urechile de la mufa de la blocul de lumini, bordul e intreg si el, cu toate suruburile la locul lor ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
turometru de 6 cil ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Bine ca merge.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Pot sa incerc si eu la E12 518?
Are tot ceas, si as vrea sa-i pun turometru. O fi plug&play? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Pai ar trebui sa mearga la fel, ca e acelasi motor.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
chiar nu inteleg de ce nu or fi pus din fabrica turometru in loc de ceas..
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Era optional, plateai extra pentru el
![]() Da chiar ma gandeam ca-i cam mica turatia .. deci daca-i de 6 cil imi arata mai putin? Oare merge ok? Relanti spune undeva la ~800 (ceea ce n-ar fi asa rau) turata in schimb tot am impresia ca-i undeva mai jos decat imi arata, dar nu sunt sigur, poate e doar o impresie. Florin esti sigur ca-i de 6 cil? Ca tipul de la care l-am luat mai avea unu cu 8k ture, posibil al meu sa mearga doar 6k? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
parca e dacie.. la turometru faceau ei economie.. cu cat sa fie mai ieftin un turmoetru decat un ceas? tot un cadran cu niste limbi e..
daca nu era plug and play mai ziceam ca faceau economie si la cabluri, mufe, etc.. turometrul de 6 cil e la fel cu cel de 4cil, doar ca la cel de 4 linia rosie incepe de la 6000 ture, la cel de 6 de la ~6200 (cum e al tau) 4 cil: 6 cil: |
||
|
|||
![]()
Post
#25
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
La mine de ce-o mai fi adaugata tigania aia daca ar fi trebuit sa mearga si fara...?
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ok deci merge m-am linistit. Vad ca si relanti-ul e tot pe acolo, probabil in poza ta era vara deci putin mai jos
![]() Multumesc mult pentru lamurire ![]() Cat despre E12 518 eu asta am descoperit: M10 1.8l 90 cai la 5500, exact acelasi cuplu ca si la mine.. Carburatorul difera e 2B4 fata de 2BE pe al meu, din ce vad pare ca-i pe un sistem de vacum mai complicat fata de al meu. Deci ca idee, ar trebui sa mearga. Da jos bordul, scoate ceasul si monteaza un turometru, apoi conecteaza-l si da-i o cheie. Imprumuta de la cineva un turometru, ca sa nu dai banii aiurea pe el (al meu m-a costat 500mii, destul de ok pretul zic eu). PS: Comisaru, tu n-ai incercat inainte? adica daca turometrul intra in lacas pe pinii respectivi si pinii respectivi ii vezi ca-s cu papucei din aia de metal, nu vad de ce nu ar merge. Din ce am inteles de la Lucian senzorul e legat oricum la bobina.. This post has been edited by xox: Jan 19 2007, 12:18 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Merci, o sa incerc (cand oare?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
E treaba de o ora maxim
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
daca tu zici ca merge bine ... atunci totul e ok, dar s-ar putea sa-ti dea valori eronate acest turometru daca e de 6 cyl
-------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Valorile gresite sunt indicate de turometrul de 6cyl atunci cand ceasurile au codeplug de 6cyl. Ori xox a schimbat doar ceasul cu turometrul fizic, asa ca-i merg corect.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
inseamna ca si eu tot de 6cyl am
![]() tot la 6200 incepe rosu....dar nu am vazut masina s atreaca de 3000 ture, a dracu de greu,iar pe la 2000 sunetul e infricosator... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Inseamna ca tu trebuie sa faci ceva cu codeplugul. E posibil sa-ti indice bine daca-l scoti si nu mia pui nimic, sau daca-l scoti si-l pui invers. Stiu ca la 318 faceam una din astea si avea efect.
Cat despre E12... depinde daca bordul e la fel de modular la E12 cum e la E28, E30 etc. Trebuie sa spuna cineva care a desfacut bord de E12. Interceptor sau mad ar trebui sa stie mai multe. Codeplugul e o chestie de plastic negru infipta undeva in spatele bordului. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Pot sa incerc si eu la E12 518? stiam ca ai e36! sau e la misto asta?
Are tot ceas, si as vrea sa-i pun turometru. O fi plug&play? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Am E36. Dar ma mai lasa fratele meu sa ma joc la masina lui: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=1973
P.S.: N-are climatronic ![]() This post has been edited by Darren: Jan 19 2007, 03:49 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th October 2025 - 06:45 PM |