IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Bujiile-cum le alegem (merita sa dam mai multi bani pe ele?)
akajohn
post Aug 30 2006, 02:58 PM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP



M-am tot uitat sa gasesc o explicatie vis-a-vis de alegerea bujiilor si pana la urma am ajuns la concluzia ca mai bine intreb pe aici pentru ca in mod sigur ati multi dintre voi ati schimbat bujiile de mai multe ori...

Deci, cum ne alegem bujiile si ce naiba sa urmarim la ele.?.. Ajuta sa dam bani mai multi pe bujii mai bune (NGK, Beru, etc.)? Daca punem bujii noi la ce sa ne asteptam?

Lumea ma sfatuieste sa pun NGK... OK dar de care NGK? Iridium? Cu 2 capete, cu 4 capete, balaur? Habar nu am si sper ca deja vre-unul dintre voi a verificat asta si stie despre ce e vorba... unii zic ca bujiile scad consumul altii ca doar e placebo...


--------------------
e46 316i 1895 cmc M43B19 black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Aug 30 2006, 03:02 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



la motorul lu Kali , cel cu Kompresor cresterea de putere doar din schimbarea bujiilor a fost de 6 caluti

si a pus Denso Iridium

in functie de specificatia producatorului pt modelul acela se aleg bujiele
la cele cu 2 3 4 capete sa nu va ganditi ca scanteia apare pe toate 3 deodata ci aleator

si scad consumul daca se merge la consum , daca nu, nu o scade


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Aug 30 2006, 03:10 PM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP





cele cu mai multe capete genereaza tot o scanteie dar scanteia se genereaza pe circuitul cel mai scurt (cu rezistenta cea mai mica) si automat e mai constanta perioada de emitere... din punctul meu de vedere e o chestie care seamna cu fulgerul care alege circuitul cel mai bun in momentul declansarii...

cum e cu cresterea puterii? la un motor aspirat simplu se simte ceva?

thx


--------------------
e46 316i 1895 cmc M43B19 black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Aug 30 2006, 03:14 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



ai dreptate legat de circuiutul cel mai scurt ,

se simte si la motor aspirat printr-un mers mai frumos la relanti
si un raspuns mai prompt la turatii mai mari ... asta am simtit eu la motorul de la Lada , acum depinde de motor si de stare lui,
e posibil sa se intample ceva si sa nu iti dai seama smile.gif


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Aug 30 2006, 03:24 PM
Post #5


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP



hehehehe...


mda... pai atunci merita investitia....wink.gif ma duc maine sa imi iau 4 bucati (ptr cei 4 cilindri gloriosi) si vedem dupa aia comentariile si concluziile... wink.gif


--------------------
e46 316i 1895 cmc M43B19 black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Oct 3 2006, 11:40 PM
Post #6


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





eu am pus beru ultra x.4 electrozi:PP super bune.sau ngk ,denso


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 4 2006, 06:54 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Eu despre Beru si NGK am auzit lucrurile cele mai bune. Mie mi-au fost recomandate Champion si am pe masina bujii si fise de bujii Champion si masina merge bine, sunt multumit de ele. Inainte am avut Bosch, dar am inteles ca nu sunt stralucite.
Bujiile pentru masina mea sunt cu 3 electrozi, dar am inteles ca nu are importanta cati electrozi sunt, ca oricum scanteia vine pe unul din electrozi, nu pe toti odata. Nu stiu care e realitatea.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Oct 4 2006, 09:10 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



ngk am avut eu pe urs si s-a rupt una in 2 sad.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Oct 4 2006, 11:07 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



la tine a fost o raritate... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Oct 4 2006, 12:15 PM
Post #10


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Am NGK cu care am luat motorul, deci nu se stie exact cand au fost schimbate, dar merg excelent.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 4 2006, 12:46 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cand am luat 318-le avea NGK V-line atat de uzate incat se marise distanta dintre electrozi. Sunt sigur ca daca-i apropiam mergeau ca noi in continuare, dar cumparasem deja unele noi, intamplator - identice smile.gif. Oricum saracele nu avusesera nici o vina, capacul de la delcou era dus de fapt biggrin.gif
Tot ngk pusesem si pe 525i, le-am strans ca tzaranu' ca nu le puteai desface decat cu tubulara cu prelungitor, le-am pus la loc si inca mai merg excelent.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Oct 6 2006, 03:32 PM
Post #12


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP



Finalmente am luat NGK si am schimbat bujiile... Haios e ca aveam tot NGK deci per total diferenta nu e uriasa insa chir mi se pare ca masian trage mai bine in turatie joasa... in rest cam la fel... motorul parca merge mai lin , mai rotund... zilele urmatoare schimb si filtrul de aer (vreau sa pun un K&N ptr cutia standard a masinii) si mai vedem efecte noi...

per total chiar cred ca bujiile sunt o investitie buna si nu-mi pare rau de cele 2 milioane date pe ele (4 bujii NGK)...smile.gif


--------------------
e46 316i 1895 cmc M43B19 black
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 05:52 PM