IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Firmele de dezmembrari si directivele europene
Robert
post Jul 12 2006, 08:24 AM
Post #1


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Conform unui articol din ziarul Gandul de astazi, este de asteptat ca multe din firmele de dezmembrari auto sa dispara, in viitorul apropiat.
Asta inseamna ca va fi mai greu (si probabil mai scump) sa gasim piese de la dezmembrari.

Extras din articolul mentionat:
Începând de ieri, firmele care au ca obiect de activitate tratarea autoturismelor scoase din uz riscă să fie închise, dacă patronii nu fac investiţii de circa 100.000 de euro.
"Cine nu îndeplineşte prevederile HG 2046 / 2004, care reprezintă transpunerea directivei europene 53 / 2000, iese din joc. Acelaşi lucru este valabil şi pentru cei care vor să înceapă un astfel de business. În principal, aceşti bani sunt necesari pentru a achiziţiona instalaţii necesare obţinerii avizului de mediu, dar şi pentru utilajele necesare desfăşurării activităţii”, spune un consultant specializat pe înfiinţarea de astfel de firme.
[...]
Un studiu realizat chiar de autorităţi relevă faptul că investiţiile pentru mediu în acest sector se învârt în jurul a 40.000 de euro. În plus, firmele în domeniu trebuie dotate cu softuri speciale de gestiune şi desfacere, faxuri, calculatoare, iar patronii sunt obligaţi să şcolească minimum 2 persoane, costurile estimate de specialiştii Ministerului Mediului fiind între 10-15 mii euro. Mai mult, dacă până acum un simplu teren viran neamenajat era suficient, cei care vor să-şi deschidă o astfel de afacere sunt obligaţi să împartă zona de lucru în 11 zone distincte: de la cea de primire şi înregistrare până la zona de pretratare a vehiculelor scoase din uz sau zone de stocare a părţilor reutilizabile care conţin fluide şi a celor care nu conţin fluide. În aceste condiţii, specialiştii ministerului susţin că, datorită volumului mare de investiţii, cea mai mare parte a firmelor de profil vor ieşi din joc dacă nu găsesc în cel mai scurt timp surse de cofinanţare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Jul 12 2006, 10:32 AM
Post #2


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



directiva asta e activa in UE demult, acum trebuie aplicata si de noi...nu ati observat ca arabii au inceput sa inchida pravaliile ink de acum 1-2 ani?

pentru noi solutia ar fi sa ne aducem o masina buna de afara..si s-o dezmembram noi

eu oricum vreau sa-mi deschid garaj, am si unde...am mai gasit si un e28 adus din germanica tzipla la vreo 10 mil..asa ca ma apuc de treaba


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Jul 12 2006, 11:27 AM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP





am vazut si vizitat astfel de zone in Italia si nu mi s-a parut mare lucru iar pe de alta parte consider ca este in avantajul nostru sa se intample asa lucrurile si sa cumperi ce doresti in conditii de securitate... pana acum era o industrie la negru care avea propriile reguli si pretul era dupa cum erai imbracat... personal sunt de acord cu reglementarea acestor activitati...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd July 2025 - 01:00 PM